Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

73 Locuri de Munca Business Developer in Craiova

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

73 Locuri de Munca Business Developer in Craiova

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Developer in Craiova si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Developer in Craiova si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Coordonator Depozit


Candidatul ideal Ne dezvoltăm și avem nevoie de noi membri în echipa noastră!Căutam Coordonator Depozit dedicat și experimentat care să se alăture echipei noastre din Craiova. Vei lucra îndeaproape cu o echipă de colegi implicați în procesul de atragere și fidelizare a clienților, prezentându-le gamele complexe de scule, utilaje, accesorii, unelte pe care le comercializăm.Cerințe și abilitați: experiența anterioară într-o poziție similară în gestiunea depozitului; abilități excelente de gestionare a stocurilor și echipelor; cunoștințe solide de operare a echipamentelor din depozit; studii medii/superioare tehnice constituie un avantaj; abilitați avansate de comunicare scrisă și verbală; domiciliul în zona municipiului Craiova;Descrierea jobului coordonarea și supervizarea operațiunilor zilnice din depozit; coordonarea și supervizarea livrărilor și recepției de mărfuri; supervizarea organizării spațiilor din depozit în vederea depozitării produselor; administrarea echipei de depozit; pl
Confidenţial

Media netă estimată pe baza celor 91 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Manager Service


Candidatul ideal Căutăm Manager Service în Craiova, o persoană dinamică și eficientă, cu experiență, care să coordoneze și să eficientizeze întreaga activitate a Service-ului din Craiova. Vei lucra îndeaproape cu o echipă de colegi implicați în procesul de reparații și aprovizionare de piese de schimb pentru game complexe de scule, utilaje, accesorii si unelte.Cerințe și abilități: studii cu profil tehnic; experiență în domeniu minim 3 ani; experiența pe un post similar de management constituie un avantaj; foarte bună capacitate de a rezolva probleme tehnice concrete; solide aptitudini manageriale, punctualitate, meticulozitate, perseverență; permis de conducere categoria B constituie un avantaj; domiciliul în Craiova sau împrejurimi.Descrierea jobului Atribuțiile postului: coordonarea, îndrumarea și controlul activității din service, repartizând comenzile de lucru în cadrul echipei; coordonarea cu celelalte departamente în procesele de recrutare, inducție, pregătire continuă a persona
Confidenţial

Media netă estimată pe baza celor 27 de salarii introduse în Salario: 5500 RON/Luna

Manager Proiect Unitatea Centrala


Candidatul ideal Absolvent de facultate in unul dintre domeniile: energetic, electromecanic, electrotehnic, electronic, calculatoare, automatica, economic; Permis auto - categoria B; Atitudine orientata catre siguranta si respectarea regulilor ; Buna capacitate de adaptare la informatii noi ; Deschidere pentru invatare continua.Descrierea jobului Asigura promovarea catre Departamentul Achizitii a lucrarilor de investitii si gestionarea programului de investitii; Participa, ca membru sau expert ethnic, in cadrul procedurilor de achizitii pentru lucrarile de investitii, urmareste respectarea disciplinei contractuale, receptia si punerea in functiune a lucrarilor de investitii; Intocmeste rapoarte specifice activitatii.
CEZ ROMANIA SA

After Sales Manager


Candidatul ideal Echipa Automobile Bavaria Group cauta After Sales Manager pentru locatia din Craiova, iar daca te regasesti in profilul pe care l-am conturat, te rugam sa aplici.Ne dorim ca viitorul membru al echipei noastre sa detina urmatoarele calitati: experienta profesionala de minimum 2 ani in domeniul auto, intr-o pozitie similara; studii superioare economice / tehnice; cunostinte in domeniul administrarii afacerilor; cunostinte avansate de limba engleza si germana; calitati de leader, gandire analitica; actiuni orientate spre client si profit; abilitatea de a promova comunicarea, motivarea si munca in echipa.Descrierea jobului Atributiile care ii vor reveni viitorului coleg sunt: conceperea, pregatirea si implementarea de masuri potrivite pentru indeplinirea target-urilor; implementarea si indeplinirea masurilor legate de exploatarea pietei Aftersales, de fidelizarea clientilor prin serviciile de calitate oferite si cresterea portofoliului de clienti Aftersales; monitorizarea
AUTOMOBILE BAVARIA SRL

Ict Manager


Candidatul ideal Studii superioare in unul dintre domeniile: calculatoare, electronica sau telecomunicatii; Experienta in domeniu minimum 5 ani; Experienta in coordonare echipe minimum 3 ani; Experienta cu tehnologii LAN, inclusiv sisteme de operare pentru retea (NT, LAN Server), topologii (Token Ring, Ethernet) si protocoale (TCP/IP, IPX/ SPX,Netbios/ Netbeui) si Wide Area Networking; Cunostinte temeinice hardware, retele, comunicatii de date, sisteme de operare, programare; Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa; Capacitate de identificare a unor probleme variate; Cunostinte limba engleza; Permis de conducere - categoria B.Descrierea jobului Raspunde de organizarea si conducerea activitatii departamentului; Contribuie la definirea si planificarea strategiei ICT in scopul asigurarii activitatilor operationale; Identifica noile evolutii din Tehnologia Sistemelor Informatice si propune solutii de dezvoltare; Participa la definirea strategiei de dezvoltare in domeniul informatic
EVRYO POWER S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Area Sales Manager In Relatia Cu Proiectantii | Hidro-termo


Candidatul ideal La Romstal ne dezvoltam impreuna, atat in Romania cat si in Europa!Colegii nostri, manageri din departamentul comercial au devenit cei mai buni leaderi ai echipelor dе specialisti in domeniul instalatiilor si te asteapta alaturi dе ei!Acest job ti se potriveste daca:ai interes pentru domeniul instalatiilor pentru constructii ai experienta in activitati care presupun relationare cu clientii/furnizorii/parteneri de business consideri ca ai bune abilitati de comunicare, negociere si esti o persoana organizata in modul de lucru esti pasionat si dispus la activitate de teren (este nevoie de permis categoria B)Descrierea jobului Rolul job-ului: Dezvoltarea relatiei cu proiectantii din portofoliu si consolidarea parteneriatului cu acestia.Ne dorim ca impreuna sa oferim partenerilor proiectanti cea mai buna experienta de colaborare, propunand solutiile de instalatii potrivite. In acest sens vei promova produse si echipamente Romstal din gamele hidro-termo-sanitare, conform tar
ROMSTAL IMEX SRL

Telephone Account Manager,​ Mle


Candidatul ideal Candidatul ideal:Dorim sa ne completam echipa de Telephone Account Management cu un coechipier pe care sa ne putem baza si alaturi de care sa putem construi 😊Persoana pe care o cautam ne dorim sa prezinte abilitati in domeniul vanzarilor, astfel incat sa oferim clientilor o experienta bazata pe incredere si parteneriat.Cunostinte si competente: Capacitate de invatare; dinamism; bun comunicator; Experienta si abilitati in domeniul vanzarilor, negocierii, managementului de conturi si management de portofoliu; Dorinta de indeplinire a obiectivelor in termenele date, atingand rezultatele asteptate; Cunostinte legate de Internet si servicii de date; Procesare text, tabele, grafice; Cunostinte legate de Internet si service de date.Way of working: Hybrid.Descrierea jobului Iti lasam mai jos descrierea activitatii unui coleg ce ocupa o pozitie similara in echipa, pentru a-ti face o idee mai clara asupra rolului: Stabileste si mentine o buna relatie de comunicare si colaborare
VODAFONE ROMANIA SA

Manager Adjunct/​ Asistent Manager In Restaurant Burger King


Candidatul ideal Îți plac oamenii?Vrei să te dezvolți pe tine și pe ceilalți?Îți place când oaspeții tăi părăsesc restaurantul cu zâmbetul pe buze?Noile provocări îți dau energie să acționezi?Dacă da, avem vești bune pentru tine! Avem jobul perfect pentru tine!Care sunt cerințele noastre? Cel puțin șase luni experiență în managementul echipei, Disponibilitatea de a construi relații cu angajații și oaspeții nostri, Capacitatea de a gestiona costurile restaurantului, O bună cunoaștere a MS Office, în special Excel, Cunoasterea limbii engleze la nivel conversațional, O foarte bună organizare a muncii și independență în acțiune.Descrierea jobului Ce vei face? Vei conduce restaurantul în absența Managerului de Restaurant, Vei recruta și instrui noii angajați, Vei intocmi programul de lucru, Vei contribui la crearea și menținerea unei echipe unite, Vei avea grijă de confortul oaspeților noștri, Vei pune în aplicare planul de vânzări și de costuri al restaurantului, Vei asigura schimburile de
REX CONCEPTS BK ROMANIA S.​R.​L.​

Manager Proiect Fonduri Europene


Candidatul ideal Experienta in scrierea/implementarea programelor/proiectelor cu finantareeuropeana nerambursabila Absolvent de studii superioare Cunostinte avansate de utilizare a MS Office - Excel, Word, Outlook Abilitatea de a lucra simultan pe mai multe proiecte si activitati Abilitati de comunicare, prezentare si relationare Persoana organizata, atitudine proactiva, spirit de initiativa Buna gestionare a termenelor limita Abilitatea de a lua decizii si de a-asi asuma responsabilitatea Excelente abilitati de analiza, sinteza si furnizare de solutii Capacitatea de a lucra in echipa, dar si individual Focusat pe client si pe obiectivele acestuia, persoana adaptabila si flexibila Capacitate de scriere cu acuratete, rezolvare de probleme, loialitate, implicare Atitudine proactiva si orientare catre client si rezultate Constituie un avantaj cunostintele de contabilitate pentru realizarea prognozelor financiare Constituie un avantaj experienta in implementarea proiectelor din domeniul pr
REI FINANCE ADVISORS SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 12000 RON/Luna

Product Manager Timac Agro Romania- Banat/​oltenia


Candidatul ideal Profil- Cunostinte aprofundate dе Marketing;- Absolvent al Facultatii dе Agricultura sau Horticultura;- Experienta practica in ferma reprezinta un avantaj- Excelente abilitati dе comunicare, interrelationare si prezentare;- Capacitatea dе a sustine prezentari in public;- Abilităţi dе organizare şi prioritizare;- Foarte buna orientare catre invatare si studiu;- Prezenta placuta, asertiva si persuasiva;- Persoana orientata catre rezultate si cu simt antreprenorial;- Foarte buna capacitate dе analiză şi sinteză;- Rezistenta la stres;- Foarte bune cunostinte ale pachetului MS Office ;- Cunosterea limbii engleze la nivel conversational reprezinta o conditie obligatorie, cunosterea limbii franceze reprezinta un avantaj.- Permis categoria B si disponibilitatea dе a calatori in tara;- Oras dе domiciliu: Oradea, Arad, Timisoara, Craiova, SlatinaDescrierea jobului Responаbilitati:- Ofеrireа suportului tehnic pentru еchipа dе vаnzari;- Insotirеа rеprezеntantilor comerciаli lа fer
TIMAC AGRO ROMANIA SRL

Assistant Manager


Candidatul ideal Bacolux Hotels caută un Asistent Manager motivat și talentat pentru a se alătura echipei noastre din Craiova. Căutăm un profesionist dedicat, cu abilități excelente de comunicare și organizare, pentru a susține și a îmbunătăți operațiunile noastre zilnice.Ce cautam: Experiență anterioară într-un rol similar sau în domeniul administrativ/managementului (de preferat) Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și în echipă Abilități solide de organizare și gestionare a timpului Cunoștințe avansate de operare PC (Microsoft Office, Excel, etc.)Descrierea jobului Responsabilități: Coordonarea proiectelor și sarcinilor în colaborare cu managerul și alte departamente. Asigurarea fluxului eficient al informațiilor în cadrul companiei, precum și între companie și clienți sau parteneri externi Întocmirea rapoartelor și a documentelor analitice pentru a evidenția progresele și tendințele relevante pentru co
BACOLUX SRL

Media netă estimată pe baza celor 343 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Assistant Manager


Candidatul ideal Assistant Manager at our site in Craiova KIRCHHOFF Automotive is a development partner to the automotive industry. We are active worldwide as a full-service supplier for complex metal and hybrid structures in body-inwhite, crash management systems, chassis applications and cross car beams. With 8,000 employees we are active all over the globe. Your tasks Preparing background information for a variety of meetings and appointments; Managing calendars; Preparing PowerPoint presentations; Preparing Memos, letters, other documents; Coordinating travel arrangements and all logistic required; Compiling and maintaining administrative and confidential files; Handling translations required; Handling all incoming mail, faxes and phone calls; Handling protocol required; Involvement in organizing company events. Your profile English – advanced level mandatory; University degree; Minimum 2 years experience in this position; Ability to communicate effectively with all levels of organ
KIRCHHOFF AUTOMOTIVE ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 343 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Manager Relatii Clienti Microfinantare


Candidatul ideal Daca: Vrei sa dezvolti o cariera in banking sau esti un profesionist cu experienta in domeniu Ti-ar placea sa cunosti antreprenori, business-urile acestora si sa pui umarul la dezvoltarea lor Iti place sa iti pui mintea la contributie Te consideri ambitios, deschis si comunicativ Ai o atitudine pozitiva Esti un om de echipa si esti motivat de rezultate Vrei sa cresti profesional intr un mediu dinamicDescrierea jobului Hai in echipa BT Mic! Vei intalni multi antreprenori carora, cunoscandu-le povestile de business, le vei facilita accesul la finantare; Cum finantarea trebuie sa fie una adecvata, vei capata skills-urile si expertiza necesare, astfel incat sa poti propune solutii optime; Pentru ca un sfat bun de la cineva care se pricepe este intotdeauna binevenit, le vei fi aproape antreprenorilor din portofoliul tau pe tot parcursul derularii finantarii.
BT MICROFINANTARE IFN S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 588 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Manager


Scurta descriere a companiei Inditex este cel mai mare retailer de fashion din lume, cu 8 branduri și peste 7,500 de magazine în întreaga lume. Succesul grupului Inditex se datorează talentului angajaților săi, care reprezintă cea mai valoroasă resursă a companiei. Cerinte • Ability to lead by example, motivate and develop staff• Strong organization and time management skills• Schedules and executes multiple tasks simultaneously• Goal oriented• Flexibility and problem solving ability• Uses initiative to seek proactive solutions• Excellent communication and interpersonal skills• Ability to work autonomously and as part of a team Responsabilitati • Sales and customer care: use commercial information and product knowledge to drive sales and other activities in the store using the internal provided tools, provides highest level of care to customers• HR & Team Management: recruits, interviews, develops and maintains a strong team, ensures that induction and relevant training are carried
Inditex

Media netă estimată pe baza celor 40868 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Area Sales Manager


Scurta descriere a companiei La CIO ai mai mult decât un loc de muncă. Aici este locul în care ne jucăm pentru a schimbă jocul, pentru a aduce arome din toate colțurile lumii în bucătăria fiecărui român și pentru a arăta lumii că fără sare și piper, viața nu are gust. Cerinte - Experienţă în vânzări FMCG, de preferat categorii de produse FOOD, de minim 5 ani;- Experiența în comerțul tradițional - lucrul cu distribuitorii zonali / comerț en-gross / rețele LKA, de minim 3 ani;- Cunoașterea rețelelor comerciale din zona de interes și a distribuitorilor de FOOD;- Atitudine proactivă, capacitate de analiză și de sinteză;- Capabil să construiască relații puternice cu clienții cheie din zona alocată;- Persoană motivată, organizată, atentă la detalii, orientată spre rezultate.- Disponibilitate de a face deplasări în zona alocată (peste 60% din timp); Responsabilitati - Realizează obiectivele de vânzări în zona de acoperire;- Efectuează vizite periodice în locațiile de tip TT, LKA și IKA și ver
Compania Indiilor Orientale CIO

Media netă estimată pe baza celor 100 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Area Sales Manager


Candidatul ideal - Experienţă în vânzări FMCG, de preferat categorii de produse FOOD, de minim 5 ani;- Experiența în comerțul tradițional - lucrul cu distribuitorii zonali / comerț en-gross / rețele LKA, de minim 3 ani;- Cunoașterea rețelelor comerciale din zona de interes și a distribuitorilor de FOOD;- Atitudine proactivă, capacitate de analiză și de sinteză;- Capabil să construiască relații puternice cu clienții cheie din zona alocată;- Persoană motivată, organizată, atentă la detalii, orientată spre rezultate.- Disponibilitate de a face deplasări în zona alocată (peste 60% din timp);Descrierea jobului - Realizează obiectivele de vânzări în zona de acoperire;- Efectuează vizite periodice în locațiile de tip TT, LKA și IKA și verifică disponibilitatea produselor CIO și a plasărilor secundare;- Stabilește rutele pentru dezvoltarea optimă a zonei alocate;- Coordonează și monitorizează activitatea persoanelor din echipa sa;- Participă la activarea și negocierea contractelor cu clienții
COMPANIA INDIILOR ORIENTALE PROD SRL

Media netă estimată pe baza celor 100 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Area Sales Manager - Utilaje Agricole


Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine? Experiență de minimum 3 ani în vânzări, dintre care, de preferat, 2 ani experiență în vânzarea utilajelor agricole; Capacitate foarte bună de comunicare și relaționare cu clienții, atenție distributivă, capacitate de a lua rapid decizii; Personalitate energică, gândire pozitivă, amabilitate și eficiență; Cunoștințele de limbă engleză constituie avantaj; Cunostințe de operare PC (Windows, Microsoft Word, Excel, Internet). Carnet de conducere categoria B.Descrierea jobului Câteva cuvinte despre responsabilități: Prezentarea, promovarea și vânzarea produselor în conformitate cu standardele și politicile comerciale ale companiei; Prospectarea continuă a pieței pentru a extinde portofoliul de clienți; Urmărirea realizării planului de vânzări lunar, trimestrial, anual; Participarea la negocieri, întocmirea contractelor, monitorizarea derulării și finalizării acestora; Stabilirea și participarea la intâlnirile cu clienții și/sau cu furnizorii; Întocmir
AGROCONCEPT IMPEX SRL

Area Sales Manager - Oltenia Si Banat


Candidatul ideal La Romstal ne dezvoltăm împreună, atât în România cât și în Europa!Colegii noștri din departamentul vânzări au devenit cei mai buni specialiști în domeniul instalațiilor și te așteaptă alături dе ei!Acest job ți se potrivește dacă: Ai experiență în vânzări; Comunici ușor cu ceilalți, te adaptezi și poți să convingi ușor; Ești o fire energică, orientată spre rezultate și spre învățare; Ești preocupat/ă să construiești și să dezvolți relații puternice cu clienții; Ai permis categoria B și îți place să ai un job activ, pe teren.Descrierea jobului Rоlul Jobului: Vei oferi suport în realizarea obiectivelor Consilierilor de Vânzări Showroom și te asiguri de atingerea obiectivelor de vânzări și a marjei comerciale pentru produsele Diviziei Sanitare și Ceramice din zona alocată; Colaboreazi cu Directorii de magazine și filiale pentru menținerea corectă a standardelor de expunere în cadrul showroom-urilor; Asiguri suport în pregătirea tehnică și comercială a CVS; Vei raspunde d
ROMSTAL IMEX SRL

Project Manager Constructii Romania Si Bulgaria Cu Germana


Candidatul ideal PROFILUL DVS. :- Absolvent al unei universitatii cu profil constructii, cu experienta in domeniul managementului de proiecte;- Foarte bune cunostinte tehnice;- Abilitati de negociere;- Abilitati de comunicare, capacitate de a lucra in echipa si mentalitate hands-on;- Persoana organizata, activa, cu calitati de lider si initiative;- Abilitati de lucru cu cifre, informatii financiare specifice managementului de proiect, stabilire si urmarire bugete;- Cunostinte foarte bune de limba germana si limba engleza;- Cunoștințe bune de operare PC (Word, Excel, MS. Project);- Disponibilitatea de a călători atat in Romania cat si in Bulgaria;- De asemenea promovam egalitatea profesională între femei și bărbați. Prin urmare, cererile din partea femeilor sunt deosebit de binevenite;- Permis de conducere categoria B;Descrierea jobului LOCUL TĂU DE MUNCĂ:- Gestionarea proiectelor solicitante în domeniul construcțiilor de sucursale, inclusiv coordonarea și supravegherea construcțiilor;-
NEW YORKER ROMANIA

Area Sales Manager Electrice


Candidatul ideal Experienţă comerciala în vanzarea materialelor electrice - obligatorie;Absolvent studii medii/superioare cu profil electric - reprezinta un avantaj;Orientat spre client si spre construirea unor relatii de lunga durata;Bune abilitati dе identificare a nevoilor clientilor si dе negociere;Proactiv, dinamic, orientat spre solutii;Organizat, analitic;Cunostinte operare PC si MS OfficePermis auto categoria BDescrierea jobului Consiliаza tеhnic si comеrciаl cliеntii pe fiecare grupa dе produsе;Dezvoltа businеss-ul cu clientii existеnti. Identifica si аtragе cliеnti noi prin: Promovarеа si vanzаreа echipamentelor de distributie si masura fabricate de PGA Electric (blocuri de masura si protectie, firide de distributie si contorizare, cutii de distributie, cutii de sectionare, etc) Promovarea si vanzarea cablurior de joasa si medie tensiune fabricate de PGA Electric, a intregii game de accesorii pentru cabluri si produse complementare necesare pentru bransamentele electrice Prom
PGA ELECTRIC SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 73 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.