Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

76 Locuri de Munca Business Developer in Oradea

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

76 Locuri de Munca Business Developer in Oradea

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Developer in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Developer in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Dispecer /​ Coordonator Logistica /​ Transport Planner


Candidatul ideal • Experienta anterioara intr-un post similar, minim 1 ani;• Studiile superioare /medii;• Cunostinte a legislatiei europene in domeniul transportului rutier de marfuri;• Cunostinte de limba englaza avansat;• Permis de conducere cat. B;• Cunostinte avansate de operare PC, lucrul cu bazele de date in Excel;• Persoana disciplinata, cu o buna capacitate de planificare si coordonare;• Rezistență la stress, inițiativă proprie, capacitatea de a lua decizii și de a soluționa probleme în mod independent;• Abilități analitice și organizaționale, meticulos, atent la detalii, abilitatea de a comunica și negocia eficient, abilitatea de a lucra in echipa;• Atitudine pro-activa in indeplinirea sarcinilor, orientat catre rezultat cu respectarea termenelor limita;• Disponibiltate pentru program prelungit;Descrierea jobului • Planifica, organizeaza si controlezaza transporturile de marfuri pentru flota proprie cat si cele efectuate de terti-prestatori;• Optimizeaza rutele pentru maximiza
GRAIN EXPRESS S.​R.​L.​

Coordonator Santier Constructii (ssm&su)


Candidatul ideal Cerinte: Studii superioare tehnice - Facultatea de Constructii, Facultatea de Instalatii, Arhitectura; Curs Coordonator SSM santiere temporare si mobile; Curs postuniversitar de evaluator de risc SSM cu durata de 180 sau 240 ore; Curs cadru tehnic cu atributii PSI; Cunostinte foarte bune despre cadrul legislativ general pe linie de sanatate si securitate in munca si aparare impotriva incendiilor; Experienta minim 1 an ( in supervizarea de santiere); Limba engleza, nivel mediu; Permis conducere categoria B; Disponibilitate pentru deplasari in tara, pentru santiere deschise.Descrierea jobului Resposabilitati: Participa la identificarea cerintelor de sanatate si securitate in munca si aparare impotriva incendiilor ale partilor interesate; Elaboreaza tematica specifica instruirilor, instructiunile proprii si participa la cercetarea si raportarea accidentelor de munca; Verifica cunoaşterea şi aplicarea de către toţi lucrătorii a măsurilor prevăzute în planul de prevenire şi
SIMTEL TEAM S.​A.​

Account Manager


Candidatul ideal Cerinte:• Experienta anterioara in vanzari, este necesara cunoasterea unui proces de vanzare;• Studii superioare in domeniu financiar asigura cunostintele necesare intelegerii industriilor si a datelor financiare;• Cunostinte foarte bune de operare PC (in special EXCEL);• Abilitati de analiza financiara client, evaluare garantii;• Excelente abilităţi de organizare;• Permis de conducere categoria B si disponibilitate la deplasari;• Persoana proactiva, orientata catre rezultate;• Disponibilitate si dorinta de a invata;Descrierea jobului Cautam colegi noi cu experienta anterioara in vanzarea de produse financiare/ creditare si hotarat sa obtina rezultate.Rolul lui va fi de dezvoltare a portofoliului de clienți în regiunea alocată; promovarea și vânzarea produselor de creditare ale companiei către aceștia.Responsabilitati:* Identifică și contactează lead-uri, potențiali colaboratori conform procesului de vânzare al companiei și conform cu targetele alocate;* Identifică nev
VITAS INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1628 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Manager Relationare Brokeri


Candidatul ideal Groupama Asigurări își mărește echipa de profesioniști!Dacă dorești să îți construiești o carieră solidă, pe termen lung, la Groupama Asigurări, înseamnă că tu ești persoana pe care o căutăm!Căutăm Manager Relaționare Brokeri cu: Experiență în asigurări - obligatoriu; Experiență pe un rol similar - constituie avantaj; Permis de conducere - categoria B; Disponibilitate de deplasare curentă în județele CS, HD, TM, AR, BH, dar și în țară, dacă este cazul; Excelente abilitați de comunicare și inter-relaționare, politețe, atitudine prietenoasă și profesională; Orientare către clienți și parteneri și către livrarea unui serviciu de calitate; Foarte bune abilități de gestiune a conflictelor și de control al emoțiilor; Dexteritate în utilizarea calculatorului și abilitatea de a realiza diverse raportări specifice job-ului.Descrierea jobului Ce face Managerul Relaționare Brokeri? Asigură interfața între Companie și brokerii guvernați la standardele stabilite, urmărind maximizar
GROUPAMA ASIGURARI S.​A.​

Manager Proiect Fonduri Europene


Candidatul ideal Experienta in scrierea/implementarea programelor/proiectelor cu finantareeuropeana nerambursabila Absolvent de studii superioare Cunostinte avansate de utilizare a MS Office - Excel, Word, Outlook Abilitatea de a lucra simultan pe mai multe proiecte si activitati Abilitati de comunicare, prezentare si relationare Persoana organizata, atitudine proactiva, spirit de initiativa Buna gestionare a termenelor limita Abilitatea de a lua decizii si de a-asi asuma responsabilitatea Excelente abilitati de analiza, sinteza si furnizare de solutii Capacitatea de a lucra in echipa, dar si individual Focusat pe client si pe obiectivele acestuia, persoana adaptabila si flexibila Capacitate de scriere cu acuratete, rezolvare de probleme, loialitate, implicare Atitudine proactiva si orientare catre client si rezultate Constituie un avantaj cunostintele de contabilitate pentru realizarea prognozelor financiare Constituie un avantaj experienta in implementarea proiectelor din domeniul pr
REI FINANCE ADVISORS SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 12000 RON/Luna

Coordonator Servicii De Curatenie (oradea & Timisoara)


Candidatul ideal Persoana dinamica si intreprinzatoare, capabila de auto-organizare Studii medii sau superioare finalizate Experienta profesionala in supervizarea unei echipe de prestari servicii (experienta anterioara in servicii de curatenie profesionala constituie un avantaj) Aptitudini tehnice, capacitatea de a invata si instrui pe altii sa manevreze si sa intretina echipamentele din dotare si substantele chimice conform instructiunilor de folosire Abilitatea de a gestiona si prioritiza sarcini multiple, capacitate de planificare a activitatii, orientare catre rezultate Tact si diplomatie in relatiile interumane Atentie la detalii Bune cunostinte de utilizare PC Posesor permis de conducere categoria B (obligatoriu) si disponibilitate pentru deplasari frecvente in afara localitatiiDescrierea jobului Ce vei face? Te vei ocupa de organizarea activitatii in obiectivele de lucru alocate(1 post coordonator regiunea Oradea, Bihor, Satu Mare, Maramures, Salaj, Alba, Bistrita & 1 post coord
FABI TOTAL GRUP SRL

Product Manager Timac Agro Romania- Banat/​oltenia


Candidatul ideal Profil- Cunostinte aprofundate dе Marketing;- Absolvent al Facultatii dе Agricultura sau Horticultura;- Experienta practica in ferma reprezinta un avantaj- Excelente abilitati dе comunicare, interrelationare si prezentare;- Capacitatea dе a sustine prezentari in public;- Abilităţi dе organizare şi prioritizare;- Foarte buna orientare catre invatare si studiu;- Prezenta placuta, asertiva si persuasiva;- Persoana orientata catre rezultate si cu simt antreprenorial;- Foarte buna capacitate dе analiză şi sinteză;- Rezistenta la stres;- Foarte bune cunostinte ale pachetului MS Office ;- Cunosterea limbii engleze la nivel conversational reprezinta o conditie obligatorie, cunosterea limbii franceze reprezinta un avantaj.- Permis categoria B si disponibilitatea dе a calatori in tara;- Oras dе domiciliu: Oradea, Arad, Timisoara, Craiova, SlatinaDescrierea jobului Responаbilitati:- Ofеrireа suportului tehnic pentru еchipа dе vаnzari;- Insotirеа rеprezеntantilor comerciаli lа fer
TIMAC AGRO ROMANIA SRL

Senior Sales Manager


Candidatul ideal Seriozitate ;Comunicativ si creativ ;Persoana organizata si cu un simt dezvoltat al afacerilor ;Abilitati foarte bune de organizare, analiza si statistica ;Permis cat. B.Cerinte necesare ocuparii postului:Cunostinte temeinice privind sistemul de vanzari catre client de tip supermarket;Notiuni de baza privind logistica - depozit si disributie marfa;Experienta anterioara in operarea in sisteme ERP;Inteligenta matematica, gandire logica, capacitate de analiza si sinteza;Capacitatea de a prelucra infirmatii, de a le interpreta si a le valorifica in decizii sau furnizarea de date prelucrate catre factorii decizionali;Corectitudine, tenacitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii;Obiectivitate in aprecierea si analiza situatiilor economice, financiare si sociale;Receptivitate si dorinta de colaborare;Studii de specialitate sau cursuri de formare profesionala reprezinta avantaj;Utilizare Microsoft Office, Outlook;Minim 2 ani experienta in domeniul vanzarilor.Descrie
PUBLIC EUROCONSULTING SRL

SSM&SU - COORDONATOR SANTIER CONSTRUCTII


Scurta descriere a companiei SIMTEL Team este unul dintre jucătorii importanţi în energie regenerabilă, automatizări industriale și telecomunicații. Lider în România în construcția și mentenanța centralelor electrice fotovoltaice, este din 2012 Partener oficial al ABB pentru automatizări, devenind cel mai bun integrator Telekom din România în 2016. Din 2021, SIMTEL Team s-a listat pe piața AeRO a Bursei de Valori București, intrând într-o nouă etapă în dezvoltare a companiei. SIMTEL Team și-a propus, încă din prima zi, să pună tehnologia în slujba naturii, pentru a construi un viitor verde pentru planetă, oferind în același timp companiilor eficiența energetică necesară pentru a-și desfășura activitatea în condiții optime.La Simtel credem foarte mult in potentialul oamenilor si ii sprijinim sa creasca si sa se perfectioneze. Incurajam diversitatea si suntem o organizatie deschisa si orientata spre invatare. Credem in spiritul de echipa, inovatie dar si in sustenabilitate si implicare
SIMTEL Team

Team Manager


Candidatul ideal Studii superioare sau medii; Experienta de lucru in domeniu constituie avantaj. Capacitate de analiza si sinteza in procesul decizional; Cunostinte bune de operare PC: Word, Excel; Orientare catre performanta; Capacitatea de analiză (capacitatea de înțelegere, interpretare și sinteză a elementelor esențiale dintr-un volum de informații); Abilitatea de a gestiona eficient timpul de lucru, de a organiza, planifica și prioritiza sarcinile de lucru; Capacitatea de a soluționa probleme.Descrierea jobului Recrutarea, coordonarea și controlul unei echipe proprii; Îndeplinirea obiectivelor lunare ale companiei; Organizarea și controlul activităților din zona alocată; Menținerea relațiilor cu clienții din portofoliu; Asigura respectarea confidentialitatii operatiunilor, respectarea normelor BNR si a normelor interne referitoare la operatiunile de creditare; Activități administrative.
FLEX FINANCIAL IFN SA

Media netă estimată pe baza celor 1354 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Manager Relatii Clienti Microfinantare


Candidatul ideal Daca: Vrei sa dezvolti o cariera in banking sau esti un profesionist cu experienta in domeniu Ti-ar placea sa cunosti antreprenori, business-urile acestora si sa pui umarul la dezvoltarea lor Iti place sa iti pui mintea la contributie Te consideri ambitios, deschis si comunicativ Ai o atitudine pozitiva Esti un om de echipa si esti motivat de rezultate Vrei sa cresti profesional intr un mediu dinamicDescrierea jobului Hai in echipa BT Mic! Vei intalni multi antreprenori carora, cunoscandu-le povestile de business, le vei facilita accesul la finantare; Cum finantarea trebuie sa fie una adecvata, vei capata skills-urile si expertiza necesare, astfel incat sa poti propune solutii optime; Pentru ca un sfat bun de la cineva care se pricepe este intotdeauna binevenit, le vei fi aproape antreprenorilor din portofoliul tau pe tot parcursul derularii finantarii.
BT MICROFINANTARE IFN S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 588 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Relationship Manager Individuals


Candidatul ideal Profilul tău: Ai studii superioare - preferabil în economie sau domenii conexe Ai experiență de minim 1 an în vanzari in sectorul bancar Ai certificare în distribuția de asigurări conform cerințelor legale în vigoare – constituie avantaj Cunoști limba engleză la nivel avansat (vorbit și scris) – constituie avantaj Ai disponibilitate pentru activitate de teren Ești o persoană proactiva, cu abilități de comunicare Ești orientat/ă spre client și rezultateDescrierea jobului Responsabilitățile tale: Administrezi portofoliul alocat de clienţi persoane fizice, promovând produsele băncii atât în sucursală, cât și pe teren Identifici nevoile financiare ale clienților și le oferi consultanță de specilitate țînând cont de portofoliu de produse al băncii Contribui la atingerea obiectivelor definite de Divizia de Retail a Băncii Asiguri buna desfășurare a activităţii de bancassurance Prezinți oferte speciale persoanelor fizice, angajaţi ai unor companii IMM/Corporate Prospectezi ac
UNICREDIT BANK S.​A.​

Manager


Scurta descriere a companiei Inditex este cel mai mare retailer de fashion din lume, cu 8 branduri și peste 7,500 de magazine în întreaga lume. Succesul grupului Inditex se datorează talentului angajaților săi, care reprezintă cea mai valoroasă resursă a companiei. Cerinte • Ability to lead by example, motivate and develop staff• Strong organization and time management skills• Schedules and executes multiple tasks simultaneously• Goal oriented• Flexibility and problem solving ability• Uses initiative to seek proactive solutions• Excellent communication and interpersonal skills• Ability to work autonomously and as part of a team Responsabilitati • Sales and customer care: use commercial information and product knowledge to drive sales and other activities in the store using the internal provided tools, provides highest level of care to customers• HR & Team Management: recruits, interviews, develops and maintains a strong team, ensures that induction and relevant training are carried
Inditex

Media netă estimată pe baza celor 40868 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Infrastructure Project Manager (roads/​traffic Signalization)


Candidatul ideal As an Infrastructure Project Manager, you will be responsible for overseeing and managing all aspects of construction projects related to roads infrastructure and traffic signalization. Your role will involve planning, coordinating, and executing projects from inception to completion, ensuring they are delivered on time, within budget, and to the highest quality standards. Bachelor's degree in Civil Engineering, Construction Management, or a related field (preferred) Project Management Professional (PMP) certification or equivalent (preferred) Strong leadership, communication, and problem-solving skills Ability to work effectively under pressure and manage multiple tasks simultaneously Attention to detail and a commitment to delivering high-quality results Knowledge of relevant regulations and standards in the construction industry 3-5 years of experience in construction management, preferably in a project management role Strong knowledge of traffic technology, inc
STRABAG SRL

Manager Relatii Clienti Persoane Fizice


Candidatul ideal Studii superioare finalizate, preferabil in domeniul economic Experienta de cel putin 2 ani in vanzarea produselor si serviciilor financiare destinate clientilor Persoane Fizice Deschiderea de a forma un portofoliu de clienti Persoane Fizice prin actiuni desfasurate atat in sucursala, cat si in afara acesteia (prospectarea pietei, contactarea telefonica a prospectilor, sustinerea de prezentari pentru promovarea produselor bancare) Bune abilitati de relationare si comunicare Limba engleza, cel putin nivel mediu Permis conducere- categoria B, constituie un avantajDescrierea jobului Identificarea oportunitatilor de vanzare catre clienti Persoane Fizice Promovarea si vanzarea produselor si serviciilor bancare adresate segmentului Persoane Fizice (Creditul ipotecar si Noua Casa, Creditul de nevoi personale, Overdraft-ul, Depozitul bancar, produse de asigurare atasate creditelor) Oferirea de consultanta si suport clientilor in accesarea si utilizarea produselor si serviciilo
BANCA COMERCIALA INTESA SANPAOLO ROMANIA S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Coordonator Vanzari & Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal Candidatul ideal pentru postul COORDONATOR VANZARI: - Cunostinte solide în domeniul vânzărilor către clienți de tip supermarket;- Notiuni de bază în logistica - depozitare și distribuție de marfă;- Experiență anterioară în utilizarea sistemelor ERP;- Capacitate de gândire logică, analitică și sintetică;- Corectitudine, tenacitate și o atitudine principială în relațiile cu oamenii;- Abilitatea de a fi obiectiv în evaluarea și analiza situațiilor economice, financiare și sociale;- Receptivitate și dorința de a colabora.Candidatul ideal pentru postul 𝐑𝐄𝐏𝐑𝐄𝐙𝐄𝐍𝐓𝐀𝐍𝐓 𝐕𝐀𝐍𝐙𝐀𝐑𝐈:- Studii medii;- Experienta in domeniul vanzarilor, constituie avantaj;- Limba engleza la nivel conversational;- Bune cunostinte de operare PC si cunoasterea pachetului Microsoft Office;- Permis de conducere cat. B;- Bune abilitati de comunicare, negociere si organizare.Descrierea jobului Postul Coordonator vanzari :𝐑𝐞𝐬𝐩𝐨𝐧𝐬𝐚𝐛𝐢𝐥𝐢𝐭𝐚𝐭𝐢:- Acorda asistenta din punct de vedere
GAMINVEST SRL

Area Sales Manager (asm)- Sm,​ Mm,​ Sj,​ Bh,​ Cj,​ Ar,​ Tm


Candidatul ideal - Atitudine proactivă, flexibilitate, abilități de negociere, capacitate de comunicare;- Orientare spre rezultat, perseverență;- Atingerea lunară a obiectivelor cantitative,valorice și calitative stabilite;- Expunerea corectă a produselor PAMBAC în punctele de vânzare;- Respectarea regulii FEFO ;- Implementarea promoțiilor conform cerințelor;- Relație profesională excelentă cu reprezentanții clienților de la punctele de vânzare.Descrierea jobului - Realizează obiectivele de vânzări stabilite pentru zona alocată din județele: SATU MARE, MARAMURES, SALAJ, BIHOR, CLUJ, ARAD, TIMIS, pentru toate categoriile de produse din portofoliul PAMBAC;- Întreține și dezvoltă relațiile de parteneriat cu distribuitorii Pambac din zona alocată;- Răspunde de încasarea contravalorii mărfurilor livrate distribuitorilor;- Implementează acțiunile de trade marketing în scopul promovării și creșterii vânzărilor produselor Pambac;- Promovează produsele companiei și desfășoară activități de merc
PAMBAC SA

Manager Punct De Lucru (automotive Area)


Candidatul ideal Manager punct de lucru (Automotive Area)Ce vei face la Bardi Auto:Vei coordona și superviza întreaga activitate a punctului de lucruVei aplica principiul utilizării eficiente a resurselor umane, tehnice, materiale, financiare, în vederea maximizării profituluiVei anticipa și vei identifica noi oportunități de afaceri în vederea creșterii cotei de piațăVei forma, coordona, motiva și evalua performanța echipei de vânzăriVei dezvolta și coordona relații comerciale cu parteneriiVei evalua și aprecia nevoia clientului pentru a-i oferi soluții de afaceri potriviteVei planifica și optimiza procesul de livrare, vei coordona activitatea de depozitareVei consolida imaginea companiei în zona arondatăCe așteptăm de la tine:Să ai experiență relevantă în coordonarea unei echipeSă ai o abordare managerială obiectivă, hotărâtă, însă centrată pe oameniSă ai excelente abilități de comunicare și de relaționareSă ai bune abilități organizatorice și de analizăSă ai inițiativă și să fi o pe
BARDI AUTO SRL

Site Manager - Sef Santier


Scurta descriere a companiei SIMTEL Team este unul dintre jucătorii importanţi în energie regenerabilă, automatizări industriale și telecomunicații. Lider în România în construcția și mentenanța centralelor electrice fotovoltaice, este din 2012 Partener oficial al ABB pentru automatizări, devenind cel mai bun integrator Telekom din România în 2016. Din 2021, SIMTEL Team s-a listat pe piața AeRO a Bursei de Valori București, intrând într-o nouă etapă în dezvoltare a companiei. SIMTEL Team și-a propus, încă din prima zi, să pună tehnologia în slujba naturii, pentru a construi un viitor verde pentru planetă, oferind în același timp companiilor eficiența energetică necesară pentru a-și desfășura activitatea în condiții optime.La Simtel credem foarte mult in potentialul oamenilor si ii sprijinim sa creasca si sa se perfectioneze. Incurajam diversitatea si suntem o organizatie deschisa si orientata spre invatare. Credem in spiritul de echipa, inovatie dar si in sustenabilitate si implicare
SIMTEL Team

Sales Manager


Short company description We are RIAN & Partners, a 100% Romanian concept – recruitment agency and we provide specialized human resources management services within the industrial field.Our goal is clear and simple: to improve every recruitment and organizational development processes. We support ambitious businesses to find the proper human capital for their development plans. We offer guidance to dynamic candidates in order to find their dream job. Requirements Bachelor’s degree;Minimum 6 years sales experience and minimum 2 years consultative sales experience;Strong planning and organisational skills;Customer orientation and ability to develop long-term business relationships;Ability to manage projects with deadlines;Driving licence category B and availability for predominantly field work;Regional mobility and flexibility in adapting to change. Responsibilities Develops and implements sales strategies to increase profit and expand market share;Identifies and attracts new custome
RIAN PARTNERS

Media netă estimată pe baza celor 421 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 76 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.