Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

76 Locuri de Munca Business Developer in Oradea

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

76 Locuri de Munca Business Developer in Oradea

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Developer in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Developer in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager Proiect Informatic - Ajofm | Anofm


Ocupatia: MANAGER PROIECT INFORMATIC - AJOFM | ANOFMAngajator: ANDREAS STIHL POWER TOOLS S.R.L.Experienta: Avansat (5-7 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: ORADEA
ANDREAS STIHL POWER TOOLS S.​R.​L.​

Consilier/​expert/​inspector/​referent/​economist În Management - Ajofm | Anofm


Ocupatia: CONSILIER/EXPERT/INSPECTOR/REFERENT/ECONOMIST ÎN MANAGEMENT - AJOFM | ANOFMAngajator: REPATRIERE DECEDATI LUIGIExperienta: Experienta putina Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: ORADEA
REPATRIERE DECEDATI LUIGI

Manager Agentie Turism


Candidatul ideal Manager Agentie TurismExperienta minimum 5 ani in AGENTIE DE TURISM!Vanzare pachete si servicii turistice: bilete avion, hotel, transfer, croaziere, activitati;Cunoastere sisteme rezervare furnizori internationali;Cunoastere obligatorie limba engleza.Descrierea jobului Ce presupune job-ul de Manager Agentie Turism- Ofertare, procesare rezervari, emitere documente, incasari - plati, followup;- Acces cereri clienti - CRM; sisteme furnizori; platforma de rezervari integrata; backoffice;Beneficii:- Contract de munca salariu fix plus comision 11 - 44% din profit net realizat in functie de valoarea totala lunara;Dupa perioada de proba de 90 zile se adauga urmatoarele beneficii:- Tichete de masa;- Tichete Cadou;- Infotrip-uri;- Program flexibil: Homebased, Birou sau Hybrid;- Training specializat gratuit de produse si tehnici de vanzare;- Asistenta permanenta in ofertare;- Acces la materiale informative si de marketing;- Instruire permanenta si update cu noutati si practici di
PERFECT JOURNEY SRL

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 4400 RON/Luna

Angajam Coordonator Administrativ


Locatie: Oradea Program de lucru : Luni Vineri 8:00 16:00 Descrierea jobului : - Gestionare contabilitate primara - Mentinerea legaturii cu clientii - Incheierea si verificarea contractelor - Verificare e-mail comenzi zilnice primite - Urmarirea , centralizarea ,verificarea productiei si a termenelor de livrare - Arhivarea documentelor Cerințe: - Experiență anterioară în lucrul cu datele sau într-un rol similar este un avantaj, dar nu este obligatorie. - Abilități excelente de tastare și de lucru cu computerele. - Atent la detalii și capacitatea de a identifica și corecta erori. - Cunoasterea limbii engleze si maghiare constituie un avantaj . - Experienta in softul SAGA . - Cunoastere contabilitate primara .
Ecim

Coordonator Depozit


Suntem în căutarea unui Coordonator Depozit, pentru o companie producătoare de uși de interior și accesorii aferente. Obiectivul companiei este realizarea pieselor conform tendințelor mondiale, promovând produse care se ridică la cele mai înalte standarde de calitate. Cerinte: -Experienta anterioara in gestionarea de echipe; -Persoana cu atitudine proactiva si responsabila; -Bune abilitati de organizare, planificare si coordonare; -Excelente abilitati de comunicare si capacitatea de a lucra bine in echipa; -Experienta anterioara in logistica depozitare, coletarie, transport, productie; -Cunostinte operare MS Office; Responsabilitati: -Asigura gestiunea stocurilor de materiale si a altor bunuri aflate in depozit si supravegheaza modalitatile de inventariere; -Participa la efectuarea recepției calitative a materialelor; -Organizeaza spațiile necesare pentru primirea, recepția și depozitarea materialelor; -Pregătește procesele de ambalare si dezambalare a materialelor si produselor. -Asig
AnaHR

Media netă estimată pe baza celor 91 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Consultant Financiar Team Manager


Cautam persoane pentru posturile de Consultant Financiar sau Team Manager. Dorim persoane entuziaste, gata sa invete lucruri noi si sa formeze o echipa unita. Posturile sunt part-time sau full-time si se adreseaza in special persoanelor dornice sa se afirme intr-o companie in ascensiune. Beneficii oferite: - Educatia si experienta specifica se capata in cadrul companiei; - Program de training adaptate fiecarui nivel de cariera in tara si strainatate; - Venituri lunare de 300-500 Euro pentru o implicare part-time (20-30 ore / saptamana) asigurate prin finalizarea contractelor; - Venituri lunare de 1.000-1.500 Euro pentru o implicare full-time (40-60 ore / saptamana) asigurate prin finalizarea contractelor; - Program flexibil (part-time / full-time);
Business

Asistent Manager Resurse Umane


Candidatul Ideal - Studii superioare finalizate, de preferat in domeniul economic; - Experienta in domeniu minim 1 an; - Atestat Inspector Resurse Umane; - Bune aptitudini de utilizare a pachetului Microsoft Office - Cunostinte de limba italiana prezinta avantaj - Cunostinte solide de legislatia muncii precum si politici si procese in domeniul resurselor umane - Cunostinte de PSI, SSM, Mediu prezinta avantaj. Descrierea jobului - Intocmeste si gestioneaza dosarele de personal: contracte individuale de munca, acte aditionale, adeverinte, alte documente solicitate intern sau extern de legislatia Inspectia Muncii; - Asigura evidenta corecta a inscrierilor in REVISAL si in softul care gestioneaza baza de date; - Mentinerea relatiei cu autoritatile statului; - Colecteaza si centralizeaza toate informatiile si documentele justificative privind statul de plata: pontaje, concedii medicale, de odihna, etc; creeaza actualizeaza fisele de post (ori de cate ori este nevoie); - Organizeaza si desfa
S.​C.​ Rocomes S.​R.​L.​

Colaboratori Domeniul Finaciar,​ Asigurari,​ Management


Cautam colaboratori in domeniul financiar, asigurari, management cu sau fara experienta pe zona Bihor - Satu Mare. Tel: (
Companie Brokeraj

Proderatizare - Asistent Manager


Candidata ideal -prezentabila; -atitudine serioasa; -dorinta de a cunoaste lucruri noi si de a dobandi o experienta profesionala de la cei mai buni; -spirit de echipa si buna dispozitie; -comunicativa; -perseverenta; -spirit competitiv -permis conducere cat.B Descrierea jobului Responsabilitati: Crearea, sustinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii. Relatii clienti, vanzari, departamant tehnic, departamant financiar, departamant marketing; Pregatirea documentelor pentru departamentul vanzari, marketing; -mentine si dezvolta relatiile cu clientii din portofoliu in vederea mentinerii unui nivel ridicat al satisfactiei clientilor; -analizeaza si prospecteaza permanent piata, pentru identificarea de noi clienti; -castiga clienti noi ca urmare a initiativei si demersurilor proprii. Constituie avantaj: - experienta in Achizitii Publice - SICAP - utilizarea programul de contabilitate Saga Beneficii: - oportunitatea de a lucra intr-o firma de prestigiu in domeniu; - posibilitati de promova
PRO DERATIZARE SRL

Coordonator Logistica /​ Transport Planner /​ Dispecer


Angajam coordonator operatiuni logistica/transporturi, cu urmatoarele resposabilitati: -Planifica, organizeaza si controlezaza transporturile de marfuri pentru flota proprie cat si cele efectuate de terti-prestatori; -Optimizeaza rutele pentru maximizarea veniturilor si reducerea costurile de transport, km/gol; -Tine legatura cu furnizorii de transporturi, urmarind mentinerea/creearea relatiilor de colaborare cu acestia; -Coordoneaza si urmareste in detaliu efectuarea curselor, tinand legatura cu partile impilcate - dispeceri, soferi, transportatori; -Asigurarea fluxului informational de la si catre soferi; -Culege si utilizeza informatiile relevante in activitatea de transporturi, logistica; -Respecta procedurile interne de contactare a colaboratorilor, de negociere, de emitere, preluare a comenzilor de transport; -Emite, primeste, confirma documentele obligatorii in relatia cu partenerii, pentru derularea serviciilor de transport; Pentru cei interesati, va rugam trimiteti CV-ul pe e-
GRAIN EXPRESS SRL

Store Manager


Gestionarea, prezentarea, expunerea, aranjarea, promovarea și vânzarea produselor de imbracaminte. Dorim doar persoane cu o minima experienta in acest domeniu. Consilierea clientilor si vanzarea produselor alaturi de angajatii din subordine Maximizarea oportunitatilor de vanzari, prin identificarea cerintelor de pe piata Maximizarea rentabilitatii magazinului, prin promovarea magazinului si a produselor si participarea la pregatirea promotiilor Monitorizarea permanenta a rezultatelor angajatilor si a rezultatelor magazinului Supervizarea indeplinirii sarcinilor de serviciu de către angajații din subordine si functionarea in condiții optime a magazinului; Verificarea constanta a stocurilor existente in magazine; Efectuarea comenzilor de marfa; Atingerea obiectivelor stabilite de companie Participarea la inventar si intocmirea de rapoartelor periodice ( saptămânal )privind activitatea din magazin; Reprezentarea companiei in relatia cu tertii: clienți, autoritati,
Liu Jo

Media netă estimată pe baza celor 153 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Firma din domeniul construcțiilor modulare oferă sponsorizare unei studente pe parcursul studiilor pentru angajare pe post de asistent manager cu program part-time . Selecția se efectuează doar dupa ce se atașează un C.V. cu foto la acest anunt sau whatsApp
Europe Trade GmBH

Media netă estimată pe baza celor 3803 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistenta Manager


Firma de import-export angajează pentru postul de asistenta manager o persoana feminina cu vârsta intre 25-35 ani având abilități de comunicare , minim studii medii si permis de conducere categ B dispuse pentru program part-time și însoțire in deplasări . Se oferă autoturism de serviciu și salariu decent . Se vor selecta doar CV completat cu experiență , studii si cu foto care se pot atașa la acest anunț .
Europe Trade GmbH

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Angajam Asistent Manager


Faina Eurotrans angajeaza asistent manager Cerinte: - Studii medii superioare; - Abilitati de comunicare si lucru in echipa; - Limbi straina necesara - Cunostinte foarte bune de operare PC, experiență in MS-Office; - Înțelegerea clară a fluxului de lucru al documentelor; - Foarte organizata și eficienta; - O atenție puternică la detalii; - Abilități de comunicare verbală, capabila să se ocupe de mai multe sarcini. Descrierea jobului - Inregistreaza toate documentele legate de proiect de intrare și de ieșire (generale, tehnice și comerciale); - Monitorizeaza, inregistreaza si analizeaza datele; - Oferă suport ori de câte ori este necesar colegilor; - Gesioneaza relatiile cu personalul. Noi oferim: - Pachet salarial atractiv; - Un mediu de lucru care încurajează atât munca în echipă și inițiativă personală; - Oportunitate de dezvoltare alaturi de o echipa tanara de profesionisti.
S.​C.​FAINA EUROTRANS S.​R.​L.​

Angajam Quality Manager


Companie multinationala ce activeaza in domeniul auto, angajeaza Manager al sistemelor de management al calitatii. Cunostintele in domeniul IATF 16949 reprezinta avantaj. Programul de lucru este luni - vineri de la 08:00 - 16:30. Pentru mai multe detalii, va rugam sa ne contactati la nr de telefon si sau sa ne trimiteti CV-ul la adresa de e-mail Va asteptam cu drag!
ShinHeung Electronics

Asistent Manager - Pro Deratizare Srl


Candidata ideal -prezentabila; -atitudine serioasa; -dorinta de a cunoaste lucruri noi si de a dobandi o experienta profesionala de la cei mai buni; -spirit de echipa si buna dispozitie; -comunicativa; -perseverenta; -spirit competitiv -permis conducere cat.B Descrierea jobului Responsabilitati: Crearea, sustinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii. Relatii clienti, vanzari, departamant tehnic, departamant financiar, departamant marketing; Pregatirea documentelor pentru departamentul vanzari, marketing; -mentine si dezvolta relatiile cu clientii din portofoliu in vederea mentinerii unui nivel ridicat al satisfactiei clientilor; -analizeaza si prospecteaza permanent piata, pentru identificarea de noi clienti; -castiga clienti noi ca urmare a initiativei si demersurilor proprii. Constituie avantaj: - experienta in Achizitii Publice - SICAP - utilizarea programul de contabilitate Saga Beneficii: - oportunitatea de a lucra intr-o firma de prestigiu in domeniu; - posibilitati de promova
Pro Deratizare SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 76 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.