Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

57 Locuri de Munca Business Manager in Craiova

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

57 Locuri de Munca Business Manager in Craiova

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Manager in Craiova si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Manager in Craiova si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager Proiect Unitatea Centrala


Candidatul ideal Absolvent de facultate in unul dintre domeniile: energetic, electromecanic, electrotehnic, electronic, calculatoare, automatica, economic; Permis auto - categoria B; Atitudine orientata catre siguranta si respectarea regulilor ; Buna capacitate de adaptare la informatii noi ; Deschidere pentru invatare continua.Descrierea jobului Asigura promovarea catre Departamentul Achizitii a lucrarilor de investitii si gestionarea programului de investitii; Participa, ca membru sau expert ethnic, in cadrul procedurilor de achizitii pentru lucrarile de investitii, urmareste respectarea disciplinei contractuale, receptia si punerea in functiune a lucrarilor de investitii; Intocmeste rapoarte specifice activitatii.
CEZ ROMANIA SA

Telephone Account Manager,​ Mle


Candidatul ideal Candidatul ideal:Dorim sa ne completam echipa de Telephone Account Management cu un coechipier pe care sa ne putem baza si alaturi de care sa putem construi 😊Persoana pe care o cautam ne dorim sa prezinte abilitati in domeniul vanzarilor, astfel incat sa oferim clientilor o experienta bazata pe incredere si parteneriat.Cunostinte si competente: Capacitate de invatare; dinamism; bun comunicator; Experienta si abilitati in domeniul vanzarilor, negocierii, managementului de conturi si management de portofoliu; Dorinta de indeplinire a obiectivelor in termenele date, atingand rezultatele asteptate; Cunostinte legate de Internet si servicii de date; Procesare text, tabele, grafice; Cunostinte legate de Internet si service de date.Way of working: Hybrid.Descrierea jobului Iti lasam mai jos descrierea activitatii unui coleg ce ocupa o pozitie similara in echipa, pentru a-ti face o idee mai clara asupra rolului: Stabileste si mentine o buna relatie de comunicare si colaborare
VODAFONE ROMANIA SA

After Sales Manager


Candidatul ideal Echipa Automobile Bavaria Group cauta After Sales Manager pentru locatia din Craiova, iar daca te regasesti in profilul pe care l-am conturat, te rugam sa aplici.Ne dorim ca viitorul membru al echipei noastre sa detina urmatoarele calitati: experienta profesionala de minimum 2 ani in domeniul auto, intr-o pozitie similara; studii superioare economice / tehnice; cunostinte in domeniul administrarii afacerilor; cunostinte avansate de limba engleza si germana; calitati de leader, gandire analitica; actiuni orientate spre client si profit; abilitatea de a promova comunicarea, motivarea si munca in echipa.Descrierea jobului Atributiile care ii vor reveni viitorului coleg sunt: conceperea, pregatirea si implementarea de masuri potrivite pentru indeplinirea target-urilor; implementarea si indeplinirea masurilor legate de exploatarea pietei Aftersales, de fidelizarea clientilor prin serviciile de calitate oferite si cresterea portofoliului de clienti Aftersales; monitorizarea
AUTOMOBILE BAVARIA SRL

Manager Adjunct/​ Asistent Manager In Restaurant Burger King


Candidatul ideal Îți plac oamenii?Vrei să te dezvolți pe tine și pe ceilalți?Îți place când oaspeții tăi părăsesc restaurantul cu zâmbetul pe buze?Noile provocări îți dau energie să acționezi?Dacă da, avem vești bune pentru tine! Avem jobul perfect pentru tine!Care sunt cerințele noastre? Cel puțin șase luni experiență în managementul echipei, Disponibilitatea de a construi relații cu angajații și oaspeții nostri, Capacitatea de a gestiona costurile restaurantului, O bună cunoaștere a MS Office, în special Excel, Cunoasterea limbii engleze la nivel conversațional, O foarte bună organizare a muncii și independență în acțiune.Descrierea jobului Ce vei face? Vei conduce restaurantul în absența Managerului de Restaurant, Vei recruta și instrui noii angajați, Vei intocmi programul de lucru, Vei contribui la crearea și menținerea unei echipe unite, Vei avea grijă de confortul oaspeților noștri, Vei pune în aplicare planul de vânzări și de costuri al restaurantului, Vei asigura schimburile de
REX CONCEPTS BK ROMANIA S.​R.​L.​

Relationship Manager Individuals


Candidatul ideal Profilul tău: Ai studii superioare - preferabil în economie sau domenii conexe Ai experiență de minimum 1 an în vanzari in sectorul bancar Ai certificare în distribuția de asigurări conform cerințelor legale în vigoare – constituie avantaj Cunoști limba engleză la nivel avansat (vorbit și scris) – constituie avantaj Ai disponibilitate pentru activitate de teren Ești o persoană proactiva, cu abilități de comunicare Ești orientat/ă spre client și rezultateDescrierea jobului Responsabilitățile tale: Administrezi portofoliul alocat de clienţi persoane fizice, promovând produsele Băncii atât în sucursală, cât și pe teren Identifici nevoile financiare ale clienților și le oferi consultanță de specilitate țînând cont de portofoliu de produse al băncii Contribui la atingerea obiectivelor definite de Divizia de Retail a Băncii Asiguri buna desfășurare a activităţii de bancassurance Prezinți oferte speciale persoanelor fizice, angajaţi ai unor companii IMM/Corporate Prospectezi
UNICREDIT BANK S.​A.​

Manager Relatii Clienti Microfinantare


Candidatul ideal Daca: Vrei sa dezvolti o cariera in banking sau esti un profesionist cu experienta in domeniu Ti-ar placea sa cunosti antreprenori, business-urile acestora si sa pui umarul la dezvoltarea lor Iti place sa iti pui mintea la contributie Te consideri ambitios, deschis si comunicativ Ai o atitudine pozitiva Esti un om de echipa si esti motivat de rezultate Vrei sa cresti profesional intr un mediu dinamicDescrierea jobului Hai in echipa BT Mic! Vei intalni multi antreprenori carora, cunoscandu-le povestile de business, le vei facilita accesul la finantare; Cum finantarea trebuie sa fie una adecvata, vei capata skills-urile si expertiza necesare, astfel incat sa poti propune solutii optime; Pentru ca un sfat bun de la cineva care se pricepe este intotdeauna binevenit, le vei fi aproape antreprenorilor din portofoliul tau pe tot parcursul derularii finantarii.
BT MICROFINANTARE IFN S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 588 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Project Manager Constructii Romania Si Bulgaria Cu Germana


Candidatul ideal PROFILUL DVS. :- Absolvent al unei universitatii cu profil constructii, cu experienta in domeniul managementului de proiecte;- Foarte bune cunostinte tehnice;- Abilitati de negociere;- Abilitati de comunicare, capacitate de a lucra in echipa si mentalitate hands-on;- Persoana organizata, activa, cu calitati de lider si initiative;- Abilitati de lucru cu cifre, informatii financiare specifice managementului de proiect, stabilire si urmarire bugete;- Cunostinte foarte bune de limba germana si limba engleza;- Cunoștințe bune de operare PC (Word, Excel, MS. Project);- Disponibilitatea de a călători atat in Romania cat si in Bulgaria;- De asemenea promovam egalitatea profesională între femei și bărbați. Prin urmare, cererile din partea femeilor sunt deosebit de binevenite;- Permis de conducere categoria B;Descrierea jobului LOCUL TĂU DE MUNCĂ:- Gestionarea proiectelor solicitante în domeniul construcțiilor de sucursale, inclusiv coordonarea și supravegherea construcțiilor;-
NEW YORKER ROMANIA

Manager Proiect Fonduri Europene


Candidatul ideal Experienta in scrierea/implementarea programelor/proiectelor cu finantareeuropeana nerambursabila Absolvent de studii superioare Cunostinte avansate de utilizare a MS Office - Excel, Word, Outlook Abilitatea de a lucra simultan pe mai multe proiecte si activitati Abilitati de comunicare, prezentare si relationare Persoana organizata, atitudine proactiva, spirit de initiativa Buna gestionare a termenelor limita Abilitatea de a lua decizii si de a-asi asuma responsabilitatea Excelente abilitati de analiza, sinteza si furnizare de solutii Capacitatea de a lucra in echipa, dar si individual Focusat pe client si pe obiectivele acestuia, persoana adaptabila si flexibila Capacitate de scriere cu acuratete, rezolvare de probleme, loialitate, implicare Atitudine proactiva si orientare catre client si rezultate Constituie un avantaj cunostintele de contabilitate pentru realizarea prognozelor financiare Constituie un avantaj experienta in implementarea proiectelor din domeniul pr
REI FINANCE ADVISORS SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 12000 RON/Luna

Area Sales Manager - Utilaje Agricole


Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine? Experiență de minimum 3 ani în vânzări, dintre care, de preferat, 2 ani experiență în vânzarea utilajelor agricole; Capacitate foarte bună de comunicare și relaționare cu clienții, atenție distributivă, capacitate de a lua rapid decizii; Personalitate energică, gândire pozitivă, amabilitate și eficiență; Cunoștințele de limbă engleză constituie avantaj; Cunostințe de operare PC (Windows, Microsoft Word, Excel, Internet). Carnet de conducere categoria B.Descrierea jobului Câteva cuvinte despre responsabilități: Prezentarea, promovarea și vânzarea produselor în conformitate cu standardele și politicile comerciale ale companiei; Prospectarea continuă a pieței pentru a extinde portofoliul de clienți; Urmărirea realizării planului de vânzări lunar, trimestrial, anual; Participarea la negocieri, întocmirea contractelor, monitorizarea derulării și finalizării acestora; Stabilirea și participarea la intâlnirile cu clienții și/sau cu furnizorii; Întocmir
AGROCONCEPT IMPEX SRL

Area Sales Manager


Candidatul ideal - Experienţă în vânzări FMCG, de preferat categorii de produse FOOD, de minim 5 ani;- Experiența în comerțul tradițional - lucrul cu distribuitorii zonali / comerț en-gross / rețele LKA, de minim 3 ani;- Cunoașterea rețelelor comerciale din zona de interes și a distribuitorilor de FOOD;- Atitudine proactivă, capacitate de analiză și de sinteză;- Capabil să construiască relații puternice cu clienții cheie din zona alocată;- Persoană motivată, organizată, atentă la detalii, orientată spre rezultate.- Disponibilitate de a face deplasări în zona alocată (peste 60% din timp);Descrierea jobului - Realizează obiectivele de vânzări în zona de acoperire;- Efectuează vizite periodice în locațiile de tip TT, LKA și IKA și verifică disponibilitatea produselor CIO și a plasărilor secundare;- Stabilește rutele pentru dezvoltarea optimă a zonei alocate;- Coordonează și monitorizează activitatea persoanelor din echipa sa;- Participă la activarea și negocierea contractelor cu clienții
COMPANIA INDIILOR ORIENTALE PROD SRL

Media netă estimată pe baza celor 100 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Assistant Manager


Candidatul ideal Assistant Manager at our site in Craiova KIRCHHOFF Automotive is a development partner to the automotive industry. We are active worldwide as a full-service supplier for complex metal and hybrid structures in body-inwhite, crash management systems, chassis applications and cross car beams. With 8,000 employees we are active all over the globe. Your tasks Preparing background information for a variety of meetings and appointments; Managing calendars; Preparing PowerPoint presentations; Preparing Memos, letters, other documents; Coordinating travel arrangements and all logistic required; Compiling and maintaining administrative and confidential files; Handling translations required; Handling all incoming mail, faxes and phone calls; Handling protocol required; Involvement in organizing company events. Your profile English – advanced level mandatory; University degree; Minimum 2 years experience in this position; Ability to communicate effectively with all levels of organ
KIRCHHOFF AUTOMOTIVE ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 343 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Assistant Manager


Candidatul ideal Bacolux Hotels caută un Asistent Manager motivat și talentat pentru a se alătura echipei noastre din Craiova. Căutăm un profesionist dedicat, cu abilități excelente de comunicare și organizare, pentru a susține și a îmbunătăți operațiunile noastre zilnice.Ce cautam: Experiență anterioară într-un rol similar sau în domeniul administrativ/managementului (de preferat) Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și în echipă Abilități solide de organizare și gestionare a timpului Cunoștințe avansate de operare PC (Microsoft Office, Excel, etc.)Descrierea jobului Responsabilități: Coordonarea proiectelor și sarcinilor în colaborare cu managerul și alte departamente. Asigurarea fluxului eficient al informațiilor în cadrul companiei, precum și între companie și clienți sau parteneri externi Întocmirea rapoartelor și a documentelor analitice pentru a evidenția progresele și tendințele relevante pentru co
BACOLUX SRL

Media netă estimată pe baza celor 343 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Category Manager


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui profesionist dinamic și orientat către rezultate pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Category Manager. Candidatul ideal este o persoană pasionată de explorarea constantă a nevoilor pieței si dezvoltarea de produse inovative, cu abilitati solide de negociere și analiză. Dacă te regăsești în această descriere și iti doresti să aduci un impact semnificativ în dezvoltarea categoriilor de produse si profitabilitatea afacerii te asteptam să ne cunoastem.Descrierea jobului Responsabilități Principale: Analiza Categoriilor de Produse: Conduci analize detaliate ale categoriilor de produse relevante, identificând oportunități de creștere și tendințe în piață. Utilizezi datele și analizele pentru a crea strategii eficiente de dezvoltare a categoriilor de produse. Dezvoltarea de Produse: Colaborezi strâns cu furnizorii externi pentru a dezvolta și lansa produse inovatoare și competitive. Ești responsabil de gestionarea întregului ciclu de via
RURIS IMPEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 453 de salarii introduse în Salario: 6500 RON/Luna

Manager Trainee Mcdonald’s


Descrierea jobului Hai in echipa sa ducem povestea McDonald’s mai departe alaturi de tine!Programul “Manager Trainee” este astfel conceput incat sa te ajute sa intelegi perfect elementele de baza ale operarii unui restaurant, pentru a deveni un manager eficient.Despre tine: Studii superioare finalizate sau in curs; Ai bune abilitati de lucru in echipa; Atitudine pozitiva si orientare catre client; Te adaptezi repede schimbarilor si gasesti solutii rapide in orice situatie.Ce vei face? Ai parte de pregatire accelerata timp 9 luni timp in care: Inveti modul de lucru pe toate zonele din restaurant printr-o pregatire teoretica si practica; Inveti specificul afacerii McDonald’s si informatii esentiale pentru a putea coordona oamenii, a respecta standardele de calitate si a contribui la cresterea vanzarilor; *Dupa cele 9 luni, devii Floor Manager certificat dupa absolvirea cursurilor si astfel esti pregatit sa iti continui activitatea ca Manager in echipa McDonald’s.Beneficii: Pachet salaria
PREMIER RESTAURANTS ROMANIA SRL

Project Manager


Candidatul ideal inginer absolvent de studii superioare tehnice - construcții experiență în rolul de project manager experiență în construcții civile și industriale și în activitatea de urmărire a execuției în șantier ​experiență în cooordonarea de șantiere cunoștințe despre tehnologii de execuție >10 ani experiență ca PM în cadrul proiectelor de >10 mil. EUR >2 proiecte de tip proiectare și execuție/FIDIC Galben (reprezintă avantaj proiecte aeroportuare) Cunoștințe: MS Office – Suite MS Project sau similar AutoCAD team management contract management abilități organizatorice, de management și capacitate de planificare și gestionare buget perseverență și abilităti de comunicareDescrierea jobului Gestionarea derularii contractului in termenele si conditiile contractuale si incadrarea in bugetul stabilit Coordonarea echipei de proiect (ingineri executie, ingineri tehnici, ingineri CQ&AQ, topometristi etc) Intocmirea, impreuna cu echipa de proiect, a graficului de executie detaliat si urma
CONCELEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 1181 de salarii introduse în Salario: 7500 RON/Luna

Manager Supply Chain Magazin Craiova Electroputere


Candidatul ideal #CarieraTa începe cu a face ceea ce iubești:🗸 Știi cum să motivezi oamenii din jurul tău să te urmeze, să creezi și să antrenezi echipe către excelență operațională, simplitate și eficiență?🗸 Ți-ar plăcea să fii artizanul unor experiențe remarcabile pentru clienții noștri?🗸 Știi cum să pui la bătaie toate talentele pentru a fi garantul unui stoc corect și disponibil la timp pentru clienți?🗸 În plus, ești posesorul unei puteri decizionale și de influențare rafinate și a abilității de a naviga între viziunile micro și macro ale business-ului?Dacă te potrivești profilului, atunci știi care este primul pas pentru #CarieraTa: continuă să citești!Meriți să faci parte dintr-o echipă în care performanța, exemplaritatea, coerența, respectul, simplitatea și generozitatea sunt nucleul modului în care facem lucrurile și ne raportăm unii la alții!Cum ești: Agil – te folosești de spiritul autodidact ca să accesezi un înalt nivel de autonomie și de proactivitate, de capacitate de
LEROY MERLIN ROMANIA SRL

Logistic Manager


Candidatul ideal THE SKILLS• Strong analytical skills and proficiency in inventory management techniques.• Excellent communication skills, both verbal and written.• Experience in supply chain management and logistic coordination.• Strong organizational and problem-solving abilities to effectively manage logistics operations.• Proficiency in relevant software and tools for inventory tracking and supply chain optimization.• Knowledge of transportation regulations and logistics principles to ensure compliance and mitigate risks.• Bachelor's degree in Logistics Chain Management, Business Administration, or a related field.• Advanced proficiency in English language.Descrierea jobului We're on the lookout for talented individuals to join our client’s team located in Drobeta Turnu Severin, for a full time, on-site position.As a Logistic Manager, you will play a crucial role in managing inventory, overseeing supply chain operations, and ensuring the efficient and timely delivery of goo
HUMAN VALUE RECRUITMENT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 10350 RON/Luna

Area Sales Manager Mehedinti


Candidatul ideal Cerințe:• Experiență anterioară în domeniul vânzărilor minim 3 ani.• Expunere în agribusiness – reprezintă un avantaj.• Studii superioare și cunoștințe de Microsoft Office.• Abilități de comunicare și negociere.• Disponibilitate de deplasare, permis categoria B.• Atitudine deschisă, respect și colaborare în relaţiile cu colegii și clienții.Descrierea jobului Responsabilitățile rolului:• Derulează procesul de vânzare de inputuri agricole în zona alocată prin oferte comerciale care să răspundă nevoilor specifice ale clienților.• Menține relația cu fermierii din portofoliul gestionat în vederea construirii unui parteneriat pe termen lung.• Promovează soluțiile integrate oferite de Agricover Grup și colaborează cu celelalte divizii ale grupului.• Monitorizează acțiunile din piața de inputuri agricole și comunică cu departamentele suport in vederea optimizării soluțiilor oferite către fermieri.• Verifică și comunică modul de soluționare al solicitărilor punctuale primite de
AGRICOVER SRL

Relationship Manager Retail /​sme


Candidatul ideal Studii superioare finalizate, preferabil în domeniul economic;Experiență financiar-bancară în activitățile de promovare produse/ servicii și creditare/ analiză financiară raportate la segmentul de clienți persoane fizice/ juridice;Ai abilități de negociere și vânzare, totodată pe linie de comunicare și relaționare interpersonală, orientare către clienți și capacitatea de atingere a deadline-urilor și obiectivelor stabilite;Certificarea de pregătire profesională (inițială și/sau continuă) în domeniul distribuției de asigurări, reprezintă un avantaj;Limba engleză – min. nivel mediu;Bun utilizator al MS Office.CautamPersoana de încredere, responsabilă, integră și obiectivă;Care cunoaște evoluția curentă a piețelor financiar-bancare precum și oferta concurenței;Identifică noi oportunități de dezvoltare produse și servicii;Care manifesta o gandire analitica, cu atentie la detalii;O persoana orientată spre rezolvarea promptă a solicitărilor;Bune abilități de comunicare verba
ALPHA BANK ROMANIA SA

Area Sales Manager


Candidatul ideal - Experiență anterioară relevantă în vânzările FMCG, preferabil în industria tutunului.- Abilități excelente de comunicare și negociere.- Capacitatea demonstrată de a conduce și de a motiva o echipă.- Orientare către rezultate și capacitatea de a lucra sub presiune.- Flexibilitate și disponibilitate pentru deplasări în teritoriu.Descrierea jobului - Dezvoltarea și implementarea strategiilor de vânzări în regiunea desemnată.- Identificarea și exploatarea oportunităților de creștere a vânzărilor și a cotelor de piață.- Gestionarea și consolidarea relațiilor cu clienții cheie și partenerii de distribuție.- Monitorizarea și raportarea performanțelor de vânzări, precum și analiza datelor pentru identificarea tendințelor și a lacunelor.- Coordonarea și motivarea echipei de vânzări pentru atingerea obiectivelor stabilite.Beneficii• Contract de muncă pe perioadă nedeterminată;• Salariu atractiv;• Mediu antreprenorial dinamic, dezvoltare personală și profesională;
ACTIV BRANDS SOLUTION NETWORK S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 111 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 57 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.