Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

70 Locuri de Munca Business Manager in Targu Frumos

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

70 Locuri de Munca Business Manager in Targu Frumos

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Manager in Targu Frumos si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Manager in Targu Frumos si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Logistic Manager


Candidatul ideal THE SKILLS• Strong analytical skills and proficiency in inventory management techniques.• Excellent communication skills, both verbal and written.• Experience in supply chain management and logistic coordination.• Strong organizational and problem-solving abilities to effectively manage logistics operations.• Proficiency in relevant software and tools for inventory tracking and supply chain optimization.• Knowledge of transportation regulations and logistics principles to ensure compliance and mitigate risks.• Bachelor's degree in Logistics Chain Management, Business Administration, or a related field.• Advanced proficiency in English language.Descrierea jobului We're on the lookout for talented individuals to join our client’s team located in Drobeta Turnu Severin, for a full time, on-site position.As a Logistic Manager, you will play a crucial role in managing inventory, overseeing supply chain operations, and ensuring the efficient and timely delivery of goo
HUMAN VALUE RECRUITMENT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 10350 RON/Luna

Coordonator,​ Direct Sales D2d


Candidatul ideal Experienta de cel putin 2 ani in vanzari directe, experienta de 1 an in cordonarea unei echipe; Experienta in domeniul comunicatiilor prin cablu si/sau comunicatiilor electronice este un avantaj; Cunostinte foarte bune de lucru cu calculatorul (Excel, Word, PowerPoint, aplicatii specifice asociate pozitiei); Cunostinte de limba engleza; Abilitati excelente de lider si management al vanzarilor; Abilitati de comunicare; flexibilitate, deschidere la sugestii, gandire pozitiva; Foarte bune abilitati de formare, dezvoltare si motivare a echipelor; Disponibilitate pentru activitate de teren, specifica vanzarilor D2D; Permis de conducere, categoria B.Descrierea jobului Coordoneaza echipele de agenti D2D, care asigura vanzarea serviciilor companiei, in regiunea alocata; Asigura executia, de catre echipa de agenti de vanzari D2D, a obiectivelor de vanzari stabilite cu superiorul direct, pentru regiunea alocata; Monitorizeaza evolutia agentilor D2D din echipa si sustine actiunil
VODAFONE ROMANIA SA

Coordonator Grup Validări și Calificări Sisteme De Utilități


Candidatul ideal Suntem Gedeon Richter România căutăm un coleg responsabil cu bune abilități tehnice, de organizare, atenție la detalii și comunicare pentru a ocupa rolul de Coordonator grup de validări și calificări ale sistemelor și echipamentelor de utilități și termotehnice, din cadrul Comp.Utilități.Tu ești persoana pe care o căutăm dacă: Ești absolvent de studii superioare profil tehnic, absolvite cu diplomă; Ai experienţă de minim 3 ani în domeniul de validări și calificări GMP (industria farmaceutică); Cunoști schemele tehnologice și de instalații; Cunoști limba engleză / franceză / germană; Ești organizat, atent la detalii și ai abilități de coordonare; Ai cunoştinţe de operare calculator (word, excel).Ar fi un plus pentru tine dacă ai: Experiență în domeniul întreţinerii şi exploatării sistemelor tehnice de utilităţi (apă-canal, RO, SIVAC, centrala termică, centrala frig şi aer comprimat) sau în domeniul întreţinerii şi exploatării de echipamente mecanice sau exploatării inst
GEDEON RICHTER ROMANIA SA

Asistent Manager


Candidatul ideal Suntem în căutarea unei persoane motivate și dedicate pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Asistent Manager în cadrul companiei The Greatest Tours.Candidatul ideal trebuie să :- fie organizat și să dețină abilități excelente de comunicare- aibă inițiativă- cunoască limba engleză sau limba italiana la nivel conversațional- abilități bune de organizare și gestionare a timpului- atitudine proactivă și orientată spre rezultate- studii superioareDescrierea jobului Responsabilități principale:- Asistarea managerului în coordonarea operațiunilor zilnice ale companiei- Monitorizarea și gestionarea rezervărilor și a corespondenței cu clienții- Furnizarea de asistență în dezvoltarea și implementarea strategiilor de marketing- Colaborarea strânsă cu departamentele interne pentru a asigura un flux eficient de informații- Asigurarea unui nivel ridicat de satisfacție a clienților prin oferirea de servicii prompte și profesionale.
THE GREATEST TOURS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 4475 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager Vanzari


Candidatul ideal Cerințe: Tehnician/Inginer Abilități excelente de comunicare și vânzări Disponibilitate de a călători Bune abilități de comunicare Atitudine pozitivă Abilități de negociere Bun simț în afaceri, înțelegere a principiilor de marketing Experiența în vânzări sau în dezvoltarea afacerii de vânzări constituie un avantaj Disponibilitatea și capacitatea de a construi piețeDescrierea jobului Sarcini: Cercetarea pieţei şi a produselor conexe. Urmărirea noilor oportunități de afaceri și stabilirea de întâlniri. Planificarea și pregătirea prezentărilor. Comunicarea noilor dezvoltări de produse către clienții potențiali. Construirea relațiilor, achiziția activă de clienți. Înființarea unei piețe mari și a unei bănci de date pentru clienți. Redactarea rapoartelor și furnizarea managementului cu feedback.Beneficii: Salariu negociabil in cadrul interviului
HEAT ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 205 de salarii introduse în Salario: 4212 RON/Luna

Sef De Santier/​manager De Proiect


Candidatul ideal Studii superioare în domeniul construcțiilor sau domenii tehnice conexe;Experienta min. 2 ani intr-un rol similar in domeniul constructiilor.Intelegerea proiectelor tehnice de constructii si instalatii.Utilizator de AutoCAD, MS Office (Excel, Word), MS Project.Atitudine proactivă și orientare spre rezultate.Descrierea jobului Descrierea jobului:Elaboreaza graficele de executie pentru proiectele viitoare si actuale;Se asigura de respectarea termenelor contractuale și a bugetului alocat;Colaborarea cu echipa de proiect, arhitecți, ingineri și subcontractori;Monitorizarea progresului lucrărilor și identificarea soluțiilor la problemele neprevăzute;Preia șantierul (participă la predarea -primirea amplasamentului, verifică situația în teren, realizează măsurători preliminare, evidențiază eventualele probleme tehnice);Organizează și programează lucrările în șantier urmărind respectarea termenelor de execuție asumate prin graficul de execuție aprobat de beneficiar;Gestionează
ALCAD STRUCT S.​R.​L.​

Manager Regional Achizitii & Autorizatii


Candidatul ideal Studiile superioare sunt suficiente.Trebuie să ai permis de conducere categoria B.Experiență în implementarea infrastructurii pasive.Experiență în vânzări sau achiziții de terenuri și relaționare cu autoritățile publice.Să fii orientat către client.Să ai abilități organizatorice bune și atenție la detalii.Să ai abilități foarte bune de identificare și rezolvare a problemelor.Să ai abilități excelente de comunicare în limba română, atât orală, cât și scrisă.Să ai cunoștințe elementare de administrație publică, cadastru și urbanism.Să ai cunoștințe elementare juridice (Legea 50 a autorizărilor, Legea 10 a recepțiilor).Descrierea jobului Negocierea contractelor de închiriere sau de vânzare-cumpărare necesare pentru instalațiile de telecomunicații;Efectuarea operațiunilor specifice închirierii sau cumpărării amplasamentelor;Pregătirea dosarelor de obținere a avizelor necesare;Depunerea, înregistrarea și monitorizarea dosarelor la diverse instituții avizatoare (administrați
SAQ TELECOM CONSULTING S.​R.​L.​

Manager Magazin /​ Consilier Magazin


Candidatul ideal Căutăm persoane pasionate de vânzări care sa se alătura colegilor din showroom-urile noastre din:* Buzau* Sibiu* Targu Mures* Targu Jiu* Suceava.1) Manager Magazin:🗸 Ești pasionat de vanzari precum ”parcurs client”, ”optimizare procese”, ”nivel de satisfacție al clienților” ?🗸 Te recomandă o bună gândire analitică și aptitudinile organizatorice, spiritul de inițiativă și modul diplomatic și eficient în care colaborezi cu oamenii?🗸 În plus, ți-ar plăcea să îți începi cariera într-o companie de top în domeniul materialelor de constructii?Dacă te-ai regăsit, înseamnă că poți fi chiar tu colegul talentat pe care ni-l dorim aproape. Regata e locul în care am construit o familie unită, care pune în centrul fiecărui lucru pe care îl face valori precum generozitate, performanță, cinste, respect, simplitate, coerență sau exemplaritate. Continuă să descoperi cum te poți alătura echipei noastre!Cum eștiBun comunicator - ești adeptul comunicării deschise și ești dornic să menți
REGATA SRL

Manager Contract


Candidatul ideal Absolvent de studii superioare Experiență în managemnentul contractelor de constructii Experiență în contractele cu statul Team management Contract management Abilități organizatorice, de management și capacitate de planificare și gestionare buget Perseverență și abilităti de comunicare, cunoștințe despre tehnologii de execuțieDescrierea jobului Elaborarea, impreuna cu Managerul de proiect, a corespondentei contractuale, inclusiv notificarile, revendicarile, propunerile de modificare, raspunsurile la scrisorile primite, conform cerintelor si termenelor contractuale. Identificarea situațiilor/circumstanțelor contractuale care pot conduce la necesitatea formulării unor Revendicări Analiza riscurilor contractuale care deriva din activitatea desfasurata, si semnalarea acestora in timp util Participarea la negocierile legate de revendicari/modificari sau alte aspecte contractuale. Participarea la procesele de negociere a contractelor cu clientii si subcontractorii, lucrul î
CONCELEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 8500 RON/Luna

Area Sales Manager


Candidatul ideal • Persoana dinamica• Inteligenta (gandire logica, memorie, capacitate de analiza si sinteza);• Tehnici de vanzare directa si indirecta• Tehnici de negociere• Sa posede cunostinte temeinice in ceea ce priveste sistemul de vanzari;• Sa posede cunostiinte tehnice in legatura cu produsele si serviciile comercializate• Capacitate de a prelucra informatiile, de a le interpreta si de a le valorifica prin luarea de decizii sau prin furnizarea de date prelucrate altor factori decizionali;Descrierea jobului Responsabilitati• Identifica directii de dezvoltare si propune promovarea de produse si solutii noi;• Reprezinta organizatia in fata clientilor si a potentialilor clienti pentru remiterea ofertei de marfuri comerciale• Ofera consultanta tehnica si comerciala clientiilor arondati• Negociaza , incheie si executa contracte si acorduri comerciale, conform delegatiei primite din partea conducerii societatiiBeneficii• Contract pe perioada nedeterminata• Bonus din vanzari valabil la
KONIG FRANKSTAHL SRL

Media netă estimată pe baza celor 111 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Compania noastră caută un Asistent Manager pentru compania noastră, dedicat și de domeniul transport si logistică. Dacă ești o persoană organizată, cu abilități de gestionare a timpului și iți place să lucrezi cu documente, această poziție ar putea fi potrivită pentru tine.Descrierea jobului Efectuarea sarcinilor administrative generale în departamentul tehnic, ținerea la zi a evidențelor,furnizarea de dateRealizare rapoarte Excelefectuarea sarcinilor de depunere a documentelorprelucrarea documentatiei
BHS TRANS SRL

Media netă estimată pe baza celor 3841 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager Sala De Jocuri


Candidatul ideal Studii superioare, preferabil de specialitate: Economie sau Management; Persoana responsabila, cu spirit organizatoric; Abilitati de comunicare, relationare si adaptare la orice situatie; Competente de conducere si orientat catre rezultate; Cunostinte de operare PC - MS Office; Experienta in conducerea unei echipe constituie un avantaj.Descrierea jobului Mentinerea si dezvoltarea imaginii companiei; Planificarea si coordonarea eficienta a echipei din subordine; Controlarea si supravegherea activitatii locatiei; Motivarea echipei si asigurarea lucrului in echipa; Realizarea rapoartelor zilnice si lunare. Reprezinta compania in relatiile cu autoritatiile si institutiile statului pe plan local.
S.​C.​ POWER FABULOUS GAMES S.​R.​L.​

Manager De Produs Dermato Cosmetica Pt Transilvania Si Banat


Candidatul ideal - Experienta in domeniu si vanzari de minim 2 ani;- Abilitati de comunicare si negociere;- Absolvent de studii superioare, preferabil medicina, farmacie, chimie sau bioinginerie medicala;- Permis de conducere cat B;- Cunostinte bune limba engleza scris si vorbit;- Reale abilitati de comunicare;- Disponibilitate de deplasare in teritoriul alocat;- Domiciliul stabil in Cluj, Alba, Targu Mures sau Sibiu.Descrierea jobului RESPONSABILITATI/BENEFICII:- Gestioneaza si dezvolta portofoliul de produse astfel incat sa asigure constanta si interes in derularea proiectelor companiei;- Asigura suportul necesar clientilor in identificarea optima a solutiilor prezente din portofoliul existent;- Monitorizeaza lista clientilor pentru fiecare proiect in parte urmarind obtinerea de informatii utile in dezvoltarea portofoliului de produse;- Elaboreaza si dezvolta planul de marketing astfel incat sa asigure cadrul general de promovare al proiectelor in care este implicat;- Asigura transfe
EUMEDICAL CONCEPT CARE S.​R.​L.​

Retail Relationship Banking Manager


Candidatul ideal Echipa noastra cauta colegi cu experienta, pe partea de creditare si relationare cu clienti persoane fizice sau persoane juridice, dornici sa se dezvolte si sa evolueze profesional pe pozitii de Front Office, specializate pe un anume segment de clientela. Vei lucra intr-un mediu dinamic si placut, vei interactiona direct cu clientii externi si departamentele interne in vederea desfasurarii activitatii operationale.Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca: Ai experienta bancara, de minim 2 ani, in aria de creditare persoane fizice sau juridice Ai studii superioare finalizate Ai cunostinte generale economice: bancare, vanzari, specificul si evolutia pietei financiar-bancare Ai cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare Cunosti legislatia romaneasca in materie de credite Ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic Dovedesti initiativa si spirit de echipa Ai abilitati de vanzare si persuasiune, atentie la detalii Esti
BRD GROUPE SOCIETE GENERALE

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Area Sales Manager


Candidatul ideal Join Our Team as an Area Sales Manager in the Power and Hand Tools Industry!Are you one of the best Romanian’s sales professional with a proven track record in the retail hardware/building materials sector? Do you thrive on building strong relationships and exceeding and new sales targets? If so, we want you to be a part of our dynamic team!Ideal Candidate Profile: Established Portfolio: The ideal candidate needs to have a solid portfolio of building material and retail hardware stores. The applicant needs to have strong ties to these stores. You stand out for having a thorough understanding of the Romanian market, including sales channels, market trends, and regional characteristics. Your history of achieving and surpassing sales targets demonstrates your relentless drive and motivation. Customer Focus: With exceptional negotiation skills and a customer-centric approach, you excel at managing and nurturing client relationships. Flexibility and Mobility: Willingness an

Media netă estimată pe baza celor 122 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Junior Data Manager (m/​w/​d) Hr Reward & Performance,​ Allianz


Descrierea jobului Job-Integrated Master: Junior Data Manager (m/f/d) HR Reward & Performance, Allianz in Munich#SIBE #Steinbeis #Master #Job-intigrated #MBA #International #Management #HR #Controlling #DataAnalystic #SuccessFactors #SAP #Training #Allianz #MunichYou just finished your bachelor’s degree and now want to get started right away with your Master's program? Do you enjoy putting study content into practice immediately and thus creating added value for a company? Then you've come to the right place - SAPHIR will be happy to help you find the perfect partner company for your job-integrated Master's degree at SIBE!Company:Many customers worldwide trust the Allianz Group as insurers and asset managers. As an employer, we care deeply about our employees, their needs, their dreams, and their personal challenges. Together, we create an environment where everyone has the opportunity to discover, grow, and create a better future for our customers and the world around us.A
SAPHIR DEUTSCHLAND GMBH

Dual Master: Junior Project Manager (m/​f/​d) Digitalization


Descrierea jobului You just finished your bachelor’s degree and now want to get started right away with your Master's program? Do you enjoy putting study content into practice immediately and thus creating added value for a company? Then you've come to the right place - SAPHIR will be happy to help you find the perfect partner company for your job-integrated Master's degree at SIBE!Dual Master: Junior Project Manager (m/f/d) Digitalization, Zeiss in OberkochenCOMPANYStep out of your comfort zone, excel and redefine the limits of what is possible. That’s just what our employees are doing every single day – in order to set the pace through our innovations and enable outstanding achievements. After all, behind every successful company are many fascinating people.In a spacious modern setting, full of opportunities for further development, ZEISS employees work in a place where expert knowledge and team spirit reign. All of this is supported by the ownership structure and the lon
SAPHIR DEUTSCHLAND GMBH

Hungarian Sales And Customer Support Manager


Candidatul ideal Proven work experience as an Account Manager, Customer Support Manager, Technical Customer Support, Key Account Manager, or any other customer-facing relevant roles, with Hungarian clientsProven ability to communicate, present and influence key stakeholders at all levels of an organization, including executive and C-levelSolid experience with CRM software (e.g. Salesforce, Sugar CRM, Zoho CRM or HubSpot) and MS Office (particularly MS Excel)Experience delivering client-focused solutions to customer needsProven ability to juggle multiple account management projects at a time, while maintaining sharp attention to detailExcellent listening, negotiation and presentation abilitiesStrong verbal and written communication skillsBA/BS degree in Economics, Business Administration, Engineering, Sales or any other relevant fieldsDescrierea jobului Serve as the lead point of contact for all Hungarian customers on the territory of Hungary and RomaniaBuild and maintain strong, long-l
ADMIRAL MARKETS CYPRUS LTD NICOSIA SUCURSALA BUCURESTI

Project Manager


Candidatul ideal Studii medii / studii superioare- Cunoștințe solide de operare Pc ( Ms Office , Word , Excel ,Power Point )- Cunoasterea limbii engeleze- Permis de conducere- Fire organizata , perseverenta și atenta la detalii- Experiența in domeniul construcțiilor reprezintă un avantaj- Cunoasterea limbii maghiare reprezinta un avantajDescrierea jobului Menține legătura intre departamentul de executie și deparatamentul de proiectare- Gestioneaza apeluri telefonice ,mesaje și corespondente- Răspunde de calitatea lucrarilor și de efectuarea acestora in conformitate cu planul de activitate- Întocmește conform planurilor și schițelor pe care le primește grafice detaliate ale cantităților de materiale , a costurilor și a forței de munca necesare realizarii lucrărilor- Este responsabil cu întâmpinarea clienților / colaboratorilor noi , stabilirea de intalniri- Întocmește și gestionează contractele de colaborare- Este responsabil pentru implementarea cu succes a activităților proiectuluiSe
SENTRON SRL

Media netă estimată pe baza celor 1397 de salarii introduse în Salario: 7200 RON/Luna

Key Account Manager


Candidatul ideal Constituie avantaj experienta anterioara de vanzari;Minim 3 ani de experienta in domeniul produselor industriale (de preferat in domeniul echipamentelor de protectia muncii);Cunostinte de operare calculator: Word, Excel – nivel avansat;Cunostinte de limba engleza – nivel mediu;Posesor de permis de conducere cat.BExcelente abilitati de vanzare (negociere, comunicare persuasiva, perseverenta);Initiativa;Capacitate de analiza logica a situatiilor si informatiilor;Integritate profesionala;Disponibilitate pentru deplasari frecvente.Descrierea jobului Planifica si realizeaza vizite periodice la client;Identifica potentiali clienti in zona alocata;Intretine si dezvolta relatia cu clientii deja existenti ai companiei;Promoveaza intregul portofoliu de produse al companiei;Actualizeaza permanent baza de date cu clientii din zona de care este responsabil;Negociaza cu clientii conditiile comerciale in limitele de autoritate stabilite prin politica comerciala a Companiei;Este respo
RENANIA TRADE SRL

Media netă estimată pe baza celor 540 de salarii introduse în Salario: 5500 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 70 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.