Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

70 Locuri de Munca Business Manager in Targu Frumos

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

70 Locuri de Munca Business Manager in Targu Frumos

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Manager in Targu Frumos si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Manager in Targu Frumos si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Adjunct Manager Magazin Mures Str.​Libertatii (f/​m)


Impreuna suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv in Romania si pentru al 7-lea an in Europa. Vino alaturi de noi sa faci parte dintr-o echipa pe care te poti baza, in care poti creste si de la care poti invata in fiecare zi. Conteaza pe noi pentru un job care iti ofera toate beneficiile si oportunitatile care conteaza pentru tine. Rolul tau Managerul de magazin conteaza pe tine sa oferi suport in indeplinirea tuturor indicatorilor de performanta; Colegii conteaza pe tine sa contribui activ in coordonarea activitatilor si in dezvoltarea si motivarea lor; Echipa conteaza pe tine sa te implici activ pe sala de vanzare si sa ajuti la imbunatatirea proceselor din magazin; Vei fi responsabil de activitati administrative (de exemplu: comenzi de marfa, stocuri, inventar, acte); Clientii nostri conteaza pe tine sa preiei si sa gestionezi solicitarile lor. Oferta noastra Venit mediu brut lunar de 9550 RON raportat la norma de lucru mentionata in anunt (include salariu brut, t
Lidl Romania

Manager Adjunct/​ Asistent Manager In Restaurant Burger King


Candidatul ideal Îți plac oamenii?Vrei să te dezvolți pe tine și pe ceilalți?Îți place când oaspeții tăi părăsesc restaurantul cu zâmbetul pe buze?Noile provocări îți dau energie să acționezi?Dacă da, avem vești bune pentru tine! Avem jobul perfect pentru tine!Care sunt cerințele noastre? Cel puțin șase luni experiență în managementul echipei, Disponibilitatea de a construi relații cu angajații și oaspeții nostri, Capacitatea de a gestiona costurile restaurantului, O bună cunoaștere a MS Office, în special Excel, Cunoasterea limbii engleze la nivel conversațional, O foarte bună organizare a muncii și independență în acțiune.Descrierea jobului Ce vei face? Vei conduce restaurantul în absența Managerului de Restaurant, Vei recruta și instrui noii angajați, Vei intocmi programul de lucru, Vei contribui la crearea și menținerea unei echipe unite, Vei avea grijă de confortul oaspeților noștri, Vei pune în aplicare planul de vânzări și de costuri al restaurantului, Vei asigura schimburile de
REX CONCEPTS BK ROMANIA S.​R.​L.​

Coordonator Noc (223968)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii superioare IT și Comunicații Experienţă practică necesară: Experiență în asigurarea serviciilor operaționale către business ș raportarea asigurării lor Experiență anterioară în activități specifice de infrastructură IT și networking Cunoştinţe IT: Cunoștințe avansate privind standardele de arhitectură HW IT Cunoștințe avansate privind tehnologiile utilizate în industria IT Descrierea jobului Coordonezi activitățile zilnice și evoluția proiectelor dezvoltate de echipa NOC Coordonezi împreuna cu șeful direct planul de dezvoltare al proiectelor, livrabilele și bugetele aferente Realizezi și implementezi strategia de Networking și Telecom Participi la realizarea și implementarea strategiei pentru serviciile de tip CloudRealizezi și alte sarcini care decurg în mod natural din rolul tău, adaptate la cunoștințele și abilitățile taleCe îți oferim noi Îți oferim mai mult decât un salariu: Primești cadouri cu ocazia evenimentelor importante din viața ta
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Adjunct Manager Magazin Mures Str.​Livezeni (f/​m)


Impreuna suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv in Romania si pentru al 7-lea an in Europa. Vino alaturi de noi sa faci parte dintr-o echipa pe care te poti baza, in care poti creste si de la care poti invata in fiecare zi. Conteaza pe noi pentru un job care iti ofera toate beneficiile si oportunitatile care conteaza pentru tine. Rolul tau Managerul de magazin conteaza pe tine sa oferi suport in indeplinirea tuturor indicatorilor de performanta; Colegii conteaza pe tine sa contribui activ in coordonarea activitatilor si in dezvoltarea si motivarea lor; Echipa conteaza pe tine sa te implici activ pe sala de vanzare si sa ajuti la imbunatatirea proceselor din magazin; Vei fi responsabil de activitati administrative (de exemplu: comenzi de marfa, stocuri, inventar, acte); Clientii nostri conteaza pe tine sa preiei si sa gestionezi solicitarile lor. Oferta noastra Venit mediu brut lunar de 6850 RON raportat la norma de lucru mentionata in anunt (include salariu brut, t
Lidl Romania

Export Manager (reghin)


Candidatul ideal Căutăm o persoană proactivă, care găsește soluţii rapide şi relevante pentru clienți, cu abilități excelente de comunicare, negociere și organizare, dornică să facă parte dintr-o echipă dinamică!Candidatul ideal Studiile universitare de licență sunt o condiție standard (economice/management sau tehnice) Experiență pe un post similar, de minim 2 ani Spirit de observație, orientare către dezvoltarea afacerii, inițiativă, implicare Excelente abilități de comunicare, negociere, relaționare și organizare Cunoștințe bune de operare PC (MS Office) Cunoștințe operațiuni import-export și vamale Abilități în utilizarea eficientă a resurselor Capacitate de a culege, structura şi analiza informaţii Cunoștințe de limba engleză nivel avansat Permis dе conducere categoria B, disponibilitate la deplasări Descrierea jobului Coordonează, monitorizează și verifică activitatea de import-export a produselor, cu respectarea politicilor comerciale stabilite la nivelul societăţii și legislați
IRUM SA

Product Manager


Candidatul ideal Studii superioare profil tehnic Avantaj: experienta sau cunostinte tehnice despre radiografie industriala (cabine cu raze X) sau echipamente cu curenti turbionari Bune cunostinte tehnice Disponibilitate la deplasari Abilitatit de comunicare, prezentare si negociere Limbi straine: engleza Carnet de conducere categoria B Capacitate de lucru individual dar si in echipaDescrierea jobului Mentine si dezvolta relatia cu clientii existentiIdentifica noi posibilitati de dezvoltare a portfoliului de clientiRealizeaza ofertele, incheie contractele cu clientii si urmareste derularea acestoraParticipa impreuna echipa de sales support la intocmirea documentatiei pentru licitatiile publiceAnalizeaza piata, identifica si propune noi oportunitati pentru cresterea vanzarilorSe perfectioneaza zi de zi in aria de interes pentru a fi la curent cu cele mai noi date din domeniu
GRIMAS CONTROL SRL

Media netă estimată pe baza celor 220 de salarii introduse în Salario: 5400 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Persoana cu dorinta de munca, dinamica, ordonata, organizata, cunoscatoare a limbii engleze (nivel mediu), cunostinte de contabilitate primara (registru de casa, emitere facturi/ chitante), cunostinte in utilizare Microsoft Office (Word, Excel, Outlook)Descrierea jobului Activitatea se desfasoara la Organizarea de santier din Targu JiuResponsabilitati:Activitati zilnice de secretariat; corespondenta; relatii cu Contractori, Subantreprenori si Supraveghetori de Contract; arhivare documente; traduceri in/ din engleza; contabilitate primara (include registru de casa, urmarire facturi si plati); intocmire situatii/ documente/ rapoarte cerute de manager;Beneficii:Salariu motivant intr-un cadru de munca profesionist;TelefonDecontare transport
LUDWIG PFEIFFER SRL

Media netă estimată pe baza celor 3790 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager Comercial_metro Targu Mures


Candidatul ideal Calificări Experienta profesionala relevanta pentru aceasta pozitie; Studii superioare; Permis de conducere cat. B Poți fi și tu #METROCHAMPION, dacă: • Iți place să lucrezi cu clienții si să le fii de ajutor; • Ești organizat, atent și dai dovadă de responsabilitate în privința activităților zilnice; • Dorești să înveți ce înseamnă munca cu sortimente variate și clienți diverși din mediul business;Descrierea jobului Serveste clientii METRO in mod activ, oferind informatii despre produsele si serviciile METRO; Asigura calitatea, prospetimea si termenul de valabilitate al produselor expuse in zona comerciala si in spatiul de depozitare respectand principiul FEFO (“first expire- first out” – marfurile cu termen de expirare mai rapid se prezinta in fata marfurilor cu termen de expirare mai indepartat); aplica Sistemul de Analiza a Riscurilor Punctelor Critice de Control (HACCP); Asigura prezenta marfurilor la raft in mod direct si prin coordonarea echipei din subordine, c
METRO CASH CARRY ROMANIA SRL

Adjunct Manager Magazin Targu Secuiesc (f/​m)


Impreuna suntem Lidl, Angajator de Top in Romania si Europa pentru al saptelea an consecutiv. Vino alaturi de noi sa faci parte dintr-o echipa pe care te poti baza, in care poti creste si de la care poti invata in fiecare zi. Conteaza pe noi pentru un job care iti ofera toate beneficiile si oportunitatile care conteaza pentru tine. Rolul tau Managerul de magazin conteaza pe tine sa oferi suport in indeplinirea tuturor indicatorilor de performanta; Colegii conteaza pe tine sa contribui activ in coordonarea activitatilor si in dezvoltarea si motivarea lor; Echipa conteaza pe tine sa te implici activ pe sala de vanzare si sa ajuti la imbunatatirea proceselor din magazin; Vei fi responsabil de activitati administrative (de exemplu: comenzi de marfa, stocuri, inventar, acte); Clientii nostri conteaza pe tine sa preiei si sa gestionezi solicitarile lor. Oferta noastra Venit mediu brut lunar de 9050 RON raportat la norma de lucru mentionata in anunt (include salariu brut, tichete de masa, pri
Lidl Romania

Sef Tura /​ Shift Manager In Restaurant Burger King


Candidatul ideal Sef tura / SHIFT MANAGER in Restaurant Burger KingCare sunt cerințele noastre? Implicarea în buna funcționare a restaurantului și luarea de inițiative, Entuziasm, energie și zâmbet zi de zi, Atitudine pozitivă față de punerea în aplicare a sarcinilor și a obiectivelor de vânzări, Disponibilitatea de a te dezvolta, de a învăța și de a fi motivat să acționezi, Experiență în lucrul cu clienții, Experiența în industria restaurantelor va fi un avantaj, Experiența în gestionarea unei echipe sau derularea de proiecte independente va fi un avantaj.Descrierea jobului Ce vei face? Vei conduce tura în conformitate cu standardele de calitate și procedurile de lucru ale companiei, Vei gestiona activitatea echipei - vei fi responsabil pentru dezvoltarea și motivarea angajaților și vei asigura o atmosferă placută de lucru, Vei avea grijă de disponibilitatea tuturor produselor necesare pentru a pregăti delicioasele preparate pentru oaspeții noștri, Vei avea grijă de curățenia din rest
REX CONCEPTS BK ROMANIA S.​R.​L.​

Retail Relationship Manager


Candidatul ideal Rolul de Relationship Manager Retail presupune identificarea oportunitatilor de vanzare, pentru produsele si serviciile Bancii, adresate clientilor Persoane Fizice.Profilul ideal: Minim un an de experienta anterioara in vanzari in zona de Banking, Telekom, Asigurari. Experienta in vanzarea produselor bancare (persoane fizice sau juridice) reprezinta un plus; Abilitati de vanzare, prezentare si negociere; Bune abilitati de comunicare si interactiune; Atitudine pozitiva, entuziasm si motivatie; Perseverenta in atingerea obiectivelor; Cunostinte MS Office; Limba engleza – nivel conversational.Descrierea jobului Ce vei face? Prospectezi in mod activ piata si abordezi potentialii clienti, in vederea promovarii produselor de creditare destinate segmentului retail (persoane fizice) Vei identifica oportunitatile de vanzare pentru toate produsele si serviciile Vei dezvolta portofoliul de clienti existenti si volumul de afaceri, impreuna cu echipa de vanzari din care va face par
GARANTIBANK INTERNATIONAL N.​V.​ SUCURSALA ROMANIA

Media netă estimată pe baza celor 234 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager Relatii Clienti Persoane Fizice


Candidatul ideal Ne extindem echipa de vanzari!In rolul de Manager Relatii Clienti Persoane Fizice vei dezvolta portofoliul de clienti persoane fizice din zona alocata si vei mentine relatia cu cei existenti, prin identificarea permanenta a nevoilor de business si oferirea de produse bancare potrivite.Cerinte: Studii superioare finalizate; Minim 6 luni experienta in creditare clienti Persoane Fizice; Experienta in acordare credite ipotecare/imobiliare (credite cu destinatie achizitie locuinta); Disponibilitate pentru activitate de teren; Capacitatea de a lucra într-o echipa, bune aptitudini de comunicare, orientare catre client; Cunoştinte de operare PC si Microsoft Office (in special Excel); Abilitati de planificare si lucru sub presiune;Descrierea jobului Responsabilitati: Indeplinirea obiectivelor de vanzari fixate de catre superiorul direct; Identificarea nevoilor clientului si propunerea celor mai bune solutii, realizand o vanzare consultativa; Analiza si prospectarea constanta a
PATRIA BANK S.​A.​

Team Manager


Candidatul ideal Studii superioare sau medii; Experienta de lucru in domeniu constituie avantaj. Capacitate de analiza si sinteza in procesul decizional; Cunostinte bune de operare PC: Word, Excel; Orientare catre performanta; Capacitatea de analiză (capacitatea de înțelegere, interpretare și sinteză a elementelor esențiale dintr-un volum de informații); Abilitatea de a gestiona eficient timpul de lucru, de a organiza, planifica și prioritiza sarcinile de lucru; Capacitatea de a soluționa probleme.Descrierea jobului Recrutarea, coordonarea și controlul unei echipe proprii; Îndeplinirea obiectivelor lunare ale companiei; Organizarea și controlul activităților din zona alocată; Menținerea relațiilor cu clienții din portofoliu; Asigura respectarea confidentialitatii operatiunilor, respectarea normelor BNR si a normelor interne referitoare la operatiunile de creditare; Activități administrative.
FLEX FINANCIAL IFN SA

Media netă estimată pe baza celor 1354 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Area Sales Manager Fotovoltaice Transilvania Sau Bucuresti


Candidatul ideal -absolvent de studii tehnice, constituie avantaj studii si experienta in domeniul fotovoltaicelor-minim 2 ani experienta in vanzari-excelente abilitati de comunicare, prezentare, negociere, planificare, organizare-initiativa, atentie la detalii, capacitate de rezolvare a problemelor-implementare, organizare si coordonare a strategiei de vanzari in vederea atingerii obiectivelor firmei-carnet de conducere cat. B si disponibilitate la deplasari,-cunostinte operare PC-cunoasterea limbilor engleza si/sau maghiara prezinta avantajDescrierea jobului -gestionarea si dezvoltarea portofoliului de client in zona arondata-organizarea activitatii de vanzare, reprezentare-raportari periodice conform cu agenda interna-ofertare, analiza si support-executia obiectivelor de performanta conform planului lunar/trimestrial/annual-coopereaza cu celelalte departamente-analizeaza evolutia pietei si identifica noi oportunitati de vanzare
SOLARGROUP ENERGY RO S.​R.​L.​

Business Developer & Backup Agent Vanzari


Candidatul ideal Business developer & backup agent vanzariExcelente abilități de comunicare și putere de convingere;Experiență în vânzăriInițiativă, atenție la detalii, capacitate de rezolvare a problemelor;Abilități de lucru în echipă;Permis conducere categoria B (fără incidente);Studii medii (cu diplomă de Bacalaureat)/superioare;Disponibilitate pentru activitate de teren, deplasariPerseverentDescrierea jobului Responsabilitati :Sa promoveze si sa vanda produsele in numele companieiSa dezvolte colaborari noi pe zona geografica arondataSa gestioneze clientii existenti si potențialiSa incaseze soldurile din piata conform termenelor stabiliteSa inlocuiasca provizoriu colegii agenti de vanzari pe anumite perioadeSe ofera salariu fix + comision + masina + telefon + tableta.Se lucreaza in sistemul pre-sales, astfel agentul nu gestioneaza stocul de marfa.
AREON IMPEX SRL

Specialist Suport Clienti Si Managementul Reclamatiilor (perioada Determinata) (226549)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii superioare de specialitate, constituie un avantaj Experienţă practică necesară: 3 ani experienţă în activitatea de distribuție a energieiDescrierea jobului Asiguri desfășurarea activității de relații clienți și management al reclamațiilor adresate de clienți, referitor la serviciul de distribuţie a energiei Asiguri interfața cu instituțiile de stat, în limita competențelor acordateRealizezi și alte sarcini care decurg în mod natural din rolul tău, adaptate la cunoștințele și abilitățile tale.Ce îți oferim noi: Îți oferim mai mult decât un salariu: Primești cadouri cu ocazia evenimentelor importante din viața ta precum căsătoria, 1 iunie iar lista continuă. Excelezi în ceea ce faci? Poți să fii unul dintre cei care primesc bonusuri de performanță, dacă locuiești prea departe de sediu, te ajutăm cu decontarea transportului Plătești ușor cu tichetele de masă: Ai tichetele încărcate pe un card de masă cu care poți să plătești contactless Lucrezi c
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Store Manager


Candidatul ideal Store ManagerCe ne dorim de la tine? Buna cunoastere a pietei de profil din Romania Capacitate de organizare si prioritizare Capacitate de lucru în echipă, adaptabilitate Experienta pe un post asemanator Bune abilitati de comunicare, spontaneitate, seriozitate, cu un bun management al timpului Persoana determinata, comunicativa si proactiva, dispusa la pastrarea unei atmosfere placute si de competitieDescrierea jobului Store ManagerCe vei face? Coordonarea activității comerciale si operaționale din magazin Implementarea in magazin a strategiei de vânzări a companiei Urmărirea indicatorilor KPI ai magazinului și realizarea planului de acțiuni Orientare către obținerea de rezultate in ceea ce privește creșterea vânzărilor, customer service Organizarea programului de lucru al întregii echipe Participarea la pregătirea inventarelor lunare și anuale Verificarea respectării regulamentelor, procedurilor și politicilor interneCe îți oferim: Salariu competitiv Tichete de masa B
SPORT VISION TRADING SRL

Media netă estimată pe baza celor 41 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Project Manager


Candidatul ideal inginer absolvent de studii superioare tehnice - construcții experiență în rolul de project manager experiență în construcții civile și industriale și în activitatea de urmărire a execuției în șantier ​experiență în cooordonarea de șantiere cunoștințe despre tehnologii de execuție >10 ani experiență ca PM în cadrul proiectelor de >10 mil. EUR >2 proiecte de tip proiectare și execuție/FIDIC Galben (reprezintă avantaj proiecte aeroportuare) Cunoștințe: MS Office – Suite MS Project sau similar AutoCAD team management contract management abilități organizatorice, de management și capacitate de planificare și gestionare buget perseverență și abilităti de comunicareDescrierea jobului Gestionarea derularii contractului in termenele si conditiile contractuale si incadrarea in bugetul stabilit Coordonarea echipei de proiect (ingineri executie, ingineri tehnici, ingineri CQ&AQ, topometristi etc) Intocmirea, impreuna cu echipa de proiect, a graficului de executie detaliat si urma
CONCELEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 1181 de salarii introduse în Salario: 7500 RON/Luna

Area Sales Manager Linia De Bussines Prefabricate Din Beton


Candidatul ideal Candidatul IdealFlorea Grup angajează pentru linia de business PETRA Pavaje Area Sales Manager.Județele în care căutăm coleg sunt: Mehedinți, Gorj, VâlceaDescrierea jobului Responsabilitățile tale: Menținerea și creșterea vânzărilor produselor din portofoliu; Dezvoltarea strategiilor de vânzare și stabilirea obiectivelor; Atingerea obiectivelor stabilite pentru zona alocată; Stabilirea, menținerea și extinderea bazei de clienți; Dezvoltarea oportunităților de afaceri prin diferite canale de vânzări; Compilarea și analizarea cifrelor de vânzări; Colectarea feedback-ului clienților și cercetare de piață; Monitorizarea politicii comerciale a concurenței.Responsabilitățile noastre: Să îți oferim suport în demersurile tale profesionale; Să îți punem la dispoziție materiale de Marketing necesare pentru promovarea și vânzarea produselor; Să te ajutăm să îți faci un plan de carieră.Detalii de menționat:În mod normal, vei lucra între 08:00 și 17:00, de luni până vineri. Cu toat
FLOREA GRUP S.​R.​L.​

Asistent Manager


Descrierea jobului Candidatul Ideal Educaţia necesară: Studii superioare sau postliceale; Experienţă în domeniu: Minim 1 an de experienţă în domeniu sau pe poziție similară; Cunoștințe IT: Deprinderi utilizare MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Publishare, Outlook);Altele: Abilităţi deosebite de comunicare şi relaționare interpersonală; Abilităţi deosebite de organizare și planificare; Grad înalt de responsabilitate, capacitatea de a stabili priorităţi şi de a respecta termene, spirit de echipă, inițiativă; Abordare pro-activă şi creativă de rezolvare a problemelor; Angajament profesional la nivel ridicat; Disponibilitate de adaptare a programului de lucru la cerinţele postului; Permis de conducere categoria B.E.ON Asist Complet SA, cu sediul social în Târgu Mureş, strada Gheorghe Doja, nr 64-68, Cladirea Multinvest, etaj 3, jud. Mureş, România, în calitate de operator de date cu caracter personal, prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal (definite de Regulamentul general
E.​ON ASIST COMPLET S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 3841 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 70 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.