Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

2482 Locuri de Munca Business Manager - Joburi Business Manager

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

2482 Locuri de Munca Business Manager - Joburi Business Manager

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Manager si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Manager si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Manager


Candidatul ideal - Abilitati de utilizare PC- O persoana dinamica, plina de entuziasm, motivata, care doreste sa faca cariera intr-o companie si un mediu de lucru dinamic si profesionist;- Excelente abilitati de comunicare, atitudine proactiva, orientare catre rezultate si performanta;- Capacitate de organizare si planificare;- Atentie distributiva;- Prezinta avantaj cunostintele tehnice- Prezinta un avantaj carnetul de sofer dar nu este obligatoriu;- Prezinta un avantaj cunoasterea programului de contabilitate WinMentor;Descrierea jobului Descrierea jobului:- Redactarea si gestionarea documentelor manageriale si administrative, interne si externe;- Preluarea si redirectionarea apelurilor telefonice;- Receptionarea marfii;- Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail;- Activitati de contabilitate primara si gestiune;- Indosarierea si arhivarea documentelor;- Activitati administrative (asigurarea necesarului de birotica, print-uri, introducere date, corespondenta, legat
TOOLS TEHNICAL SOLUTION SRL

Media netă estimată pe baza celor 3753 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager Magazin


Candidatul ideal Universul SABON te va incanta cu o noua dimensiune a parfumurilor, nuantelor si senzatiilor.Suntem in cautarea unui Manager magazin pentru locatieile SABON Iulius Mall din Suceava si Cluj.Candidatul pe care îl căutăm vrem să aibă: Experiență de cel puțin 3 ani în domeniul comerțului cu amănuntul si de cel puțin 1 an ca șef magazin; Pasiune pentru frumusețe cu o abordare foarte comercială a vânzărilor, a produselor, a mărfurilor; Abilitate de a lucra sub presiune și de a respecta termene limită; Abilitate de a planifica, organiza și prioritiza munca; Abilitate de a lua decizii și de a rezolva probleme; Experiență în gestionarea și supravegherea persoanelor; Rezultate demonstrabile; Atitudine pozitivă; Comunicare excelentă (scrisă și verbală) și abilități interpersonale; Spirit de echipă; Atitudine proactivă.Descrierea jobului Supravegheze și să organizeze magazinul; Garanteze menținerea unor standarde înalte de experiență a clienților în cadrul magazinului, în conformit
SABON HOLDINGS SRL

Media netă estimată pe baza celor 336 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager Service


Candidatul ideal Pentru a vă alătura echipei noastre veți avea nevoie de: Absolvent de studii medii sau superioare în domeniul tehnic, cum ar fi electromecanică sau mecanică agricolă; Cunoștințe profunde în mașini, utilaje și echipamente agricole; Competențe în mecanică, hidraulică, pneumatică și electronică; Experiență în domeniul agricol sau în domenii conexe, precum auto, autocamioane sau utilaje de construcții, este considerată un avantaj; Abilitatea de a evalua și de a lua decizii tehnice; Abilități remarcabile de negociere și comunicare; Capacitatea de a gestiona eficient situații stresante; Proactivitate, orientare către client și dorința de a obține rezultate; Carnet de conducere categoria B; Cunoștințe solide într-o limbă străină, cu predilecție pentru engleză.Descrierea jobului Ce Presupune Rolul? Planificarea, coordonarea și monitorizarea activităților zilnice din service; Asigurarea unui nivel înalt de satisfacție a clienților și dezvoltarea relațiilor de durată, cu un acce
AGROCONCEPT IMPEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 29 de salarii introduse în Salario: 5750 RON/Luna

Store Manager


Candidatul ideal - Experienta relevanta intr-o pozitie similara, preferabil in domeniul vanzarilor dе produse dе cosmetice profesionale - minim 1 an;- Prezenta agreabila, excelente abilitati dе negociere, comunicare si prezentare;- Limba engleza - nivel mediu;- Capacitate dе lucru in echipa, dе organizare, coordonare si planificare.Descrierea jobului - Crestеreа vanzarilor in magаzinele proprii si in lanturile dе mаgazine pаrtenere prin аplicаrеa unui manаgemеnt corect- Dezvoltаreа activa a initiativelor spre optimizarea oportunitatilor locale de marketing- Implinirea asteptarilor clientilor printr-o consiliere exemplara, asupra produselor si serviciilor- Asigurarea functionalitatii diverselor aspecte administrative, managementul stocurilor, al incasarilor, imaginii magazinului etc- Coordoneaza activitatile de merchandising in magazin- Intocmirea de situatii si rapoarte privind activitatea magazinelorOferim:- program de lucru atractiv si flexibil (în ture);- salariu motivant- școlariza
SEELSTER BEAUTY DISTRIBUTION SRL

Media netă estimată pe baza celor 21 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Presales Manager


Candidatul ideal Știi că te potrivești dacă ai: Experienta anterioara, similara in presales de minim 3 ani; Cunostinte tehnice hardware IT&C; Absolvent studii superioare; Bune abilitati de negociere, vanzare, prezentare si analiza; Bune abilitati organizatorice, atentie la detalii, atitudine proactiva; Capacitatea de a se ocupa de mai multe sarcini simultan; Capacitate de rezolvare a situatiilor dificile in relatia cu clientii/furnizorii; Orientare spre atingerea obiectivelor setate; Cunostinte avansate – Limba Engleza; Cunostinte foarte bune operare PC (Excel, Outlook); Reprezinta un plus experienta in achizitii publice / folosirea platformei SEAP.Descrierea jobului Ce vei face în echipa noastră: Identificarea solutiilor tehnice solicitate de echipa de Vanzari; Construirea ofertei tehnice / ofertei financiare catre echipa de Vanzari; Realizarea unor solutii personalizate pentru solicitarile venite din partea echipei de vanzari; Negocierea conditiilor comerciale / financiare / economic
EMAG

Coordonator Centru Formare Profesionala


Candidatul ideal Experienta in invatamantul liceal, elaborare programa, curriculum – preferabil profil tehnicCunostinte solide si experienta in managementul proiectelorCapacitatea de a gestiona echipe, bugete si de a respecta termenele de realizare a proiectelorExperienta anterioara in domeniul fondurilor europene – constituie un avantajAbilitati bune de comunicare si negociereCunostinte avansate de utilizare a calculatoruluiCunosterea limbii englezeDescrierea jobului Coordonarea, inclusiv prin scoala proprie, a programele interne de formare profesionalaUrmarirea derularii contractelor de colaborare cu institutiile de invatamantUrmarirea realizarii clauzelor posibilelor contracte de finantare a proiectelor cu fonduri europene in domeniul dezvoltarii competentelorPlanificarea si managementul activitatilor si bugetelor in cadrul proiectelorAsistenta in derularea procedurilor de achizitii specifice din proiectIntocmirea raportarilor periodiceAlte activitati specifice implementarii proiect
ELECTRO-ALFA INTERNATIONAL SRL

Laborant /​ Coordonator Laborator Constructii


Candidatul ideal Far Foundation, companie românească specializată în lucrări de construcții civile și drumuri, dezvoltă o echipă motivată și competentă pentru pentru noul Laborator gradul 2 de analiză a betonului, asfaltului și a altor tipuri de materiale.Locația: Florești (langa Beclean), județul Bistrița-Năsăud (oferim posibilitate de relocare)Profilul postului: absolvent de studii medii, preferabil domeniul tehnic studiile superioare de profil constituie un avantaj în dezvoltarea carierei în cadrul laboratorului/companiei experiență anterioară de laborator în domeniul construcției de drumuri - minim 1 an permis de conducere categoria B și disponibilitate la deplasări în țară (locația proiectelor în curs) disponibilitate de a face naveta zilnică sau disponibilitatea de relocare abilități de organizare, flexibilitate, dinamism și proactivitate interes pentru învățare și dezvoltare în domeniul tehnic/construcții abilități de utilizare PC - nivel mediuDescrierea jobului efectuează prele
FAR FOUNDATION SRL

Manager,​ Account Management,​ Avs Eu,​ Avs Eu


Candidatul ideal BASIC QUALIFICATIONS- Excellent command of spoken and written English;- Bachelor’s degree in any discipline is preferred;- Min 4-6 years of people management experience, with proven track record of hiring and managing big teams;- Possess strong communication and leadership skills;- Able to work in an ambiguous, dynamic & ‘internet-speed’ environment with tight deadlines;- Willingness to travel outside the country;- Have an absolute passion for ensuring a great customer experience;- Be a self-starter;- Attention to detail and proven ability to manage multiple, competing priorities simultaneously;- Experience in business process improvement;- Experience analyzing data and best practices to assess performance drivers;- Experience influencing internal and external stakeholders.PREFERRED QUALIFICATIONS- 3+ years of mentoring, leading and coaching experience;- Background in Retail, Business Process Outsourcing (financial services, customer service, call center, etc.);- Pract
AMAZON DEVELOPMENT CENTER ROMANIA S.​R.​L

Account Manager Arhitecti


Candidatul ideal La Romstal ne dezvoltam impreuna, atat in Romania cat si in Europa!Colegii nostri din departamentul vanzari au devenit cei mai buni specialisti in domeniul instalatiilor sanitare si te asteapta alaturi de ei!Acest job ti se potriveste daca esti o persoana: cu experienta de vanzare B2B cu bune abilitati de comunicare, vanzare si relationare cu clientii organizata si orientata spre realizarea obiectivelor de vanzare pozitiva, deschisa și cu spirit de echipa onesta si integraDescrierea jobului Rolul Jobului: Mentinerea parteneriatelor cu clientii arhitecti, designeri si firme de amenajari interioare, in vederea vanzarii produselor din gamele de ceramice si sanitareDaca acest job ti se potriveste, vei dezvolta relatiile cu clientii pentru a oferi solutii de amenajare a bailor, vei gestiona procesul de vanzare end2end pentru a finaliza cu succes vanzarea. In plus, va trebui sa urmaresti atingerea si depasirea obiectivelor de bussines si sa promovezi beneficii ale produselor
ROMSTAL IMEX SRL

Territory Sales Manager


Candidatul ideal Calificari: Studii superioare Experienta de vanzari minim 2 ani Permis de conducere categoria B fara antecedenteAbilitati: Bune cunostinte de limba Engleza Cunostinte bune de utilizare PC: Microsoft Office Abilitati de comunicare, conducere si coordonare a echipei Abilitati de negociere Orientare spre rezultat Gandire strategica Managementul timpului Foarte bune aptitudini analitice Abilitati de prezentare.Descrierea jobului Atingerea obiectivelor de vanzari si distributie. Coordonarea activitatii echipei de vanzari/ echipei distribuitorului de pe zona sa in vederea asigurarii executiei in conformitate cu standardele companiei.Realizarea obiectivelor de vanzari si profit: Ofera directie fortei de vanzari in vederea realizarii planului de afaceri (AOP); Identifica oportunitatile de crestere si dezvoltare a afacerii si recomanda planul de actiune necesar pentru a obtine cresterea respectiva; Este responsabil de realizarea targetului pe zona sa in conformitate cu principa
QUADRANT - AMROQ BEVERAGES SRL

Store Manager Arad


Candidatul ideal Store Manager AradC&A unul din principalii jucători de pe piața de modă, oferă locuri de muncă sigure într-un mediu de muncă plăcut, orientat către echipă și rezultate. Dacă ești o persoană flexibilă si dinamică te invităm alături de echipa noastra de profesioniști. Store Manager/Deputy Store ManagerDescrierea postului  Managementul si planificarea personalului  Organizarea interna a magazinului  Responsabil (ă) de modul de prezentare al mărfii - VIM  Funcții comerciale cheie (analiza cifrelor de afaceri, rentabilitatea suprafețelor, sortiment, etc.)Cerințe:  Studii medii / superioare  Experiență profesională – de preferat, in vânzări  Spirit flexibil, competențe sociale, dinamism, prezență agreabilă  Abilități de comunicare, persoana motivată si responsabilă  Abilități de Management si disponibilitatea călătoriilor pe durata traininguluiOferim  Oportunitatea sa dezvoltați o cariera de succes  Training-uri specifice  Pachet salarial motivant  Atmosferă plă
CA MODA RETAIL SRL

Area Sales Manager


Candidatul ideal Studii superioare tehnice sau economice, finalizate cu diploma de licenta.Minim 1 an experiență în vânzări pe zona medicalaMinim 3 ani experiență în vânzăriPermis de conducere categoria BCompetențe de operare Microsoft Office (Excel, Powerpoint, Word)Limba engleză - nivel mediu (conversație si corespondență)Capacitate de convingere, argumentare, negocierePersoană comunicativă, sociabilă, autonomăOrientare către client și o atitudine pozitivăDescrierea jobului Prezinta, promovează si vinde produsele companieiDezvoltă relații puternice de business în piață (spitale private si publice, clinici, laboratoare de analize medicale, cabinete medicale, farmacii, etc)Mentine contactul periodic cu clientii si prospectii prin canale de comunicare si viziteExtinde portofoliul de clienți din zona alocatăParticipa la negocieri, intocmirea contractelor si raspunde de monitorizarea derularii si finalizarii contractelorProspecteaza piata in scopul identificarii produselor si/sau servicii
DDS DIAGNOSTIC SRL

Media netă estimată pe baza celor 54 de salarii introduse în Salario: 6500 RON/Luna

Manager Filiala Bucuresti


Candidatul ideal Știi să pui în valoare talentele individuale ale colegilor, pentru a obține rezultate spectaculoase la nivelul întregii echipe?Ai abilitatea de a conduce și inspira, de a genera coeziune și performanță, pentru vânzări remarcabile de soluții electrice complete?Vino acum în echipa Consolight, pentru continua împreună o poveste românească de succes!Profilul căutatAbsolvent(ă) de studii superioare, cu diplomă de licență de lungă durată, a unei instituții de învățământ superior cu profil economic sau tehnic.✔ Minimum 10 ani experiență în vânzări de produse (nonfood) sau servicii, dintre care minimum 2 ani în vânzarea în industria materialelor electrice / sanitare/ construcții (reprezinta un avantaj important).✔Experiență în implementarea și livrarea de strategii și planuri de vanzari.✔Abilități excelente de leadership și management al echipei.✔ Mod de lucru dinamic și participativ, ești motivat de mixtul activităților de birou (analize, rapoarte, ședințe) cu cele de teren (
CONSOLIGHT COM SRL

Store Manager Sinsay


Candidatul ideal Store Manager SinsayBeing fashion passionate with highly commercial approach to product, sales, merchandise.Minimum 1 year experience as a functional manager in store (store manager, deputy manager, VM)Proven track record in previous employment;Ability to plan, organize, and prioritize work;Ability to make decisions and solve problems;Ability to communicate verbally with people inside and outside of organization;Ability to obtain and process information;Ability to be assertive when needed;Handling pressure;Critical thinking;Experience with difficult personalities;Experience in people management and supervision;Proactive approach and experience in dealing with challenging situations;Ability to work in team and independently;Communicative in English;Descrierea jobului Store Manager SinsayResponsible for recruiting, training, coaching, supervising and assessment of the store team;Responsible for building a stable, competent and motivated sales team:Managing, supervising a
LPP ROMANIA FASHION SRL

Sales Manager With Russian


Candidatul ideal Due to growth of thе interest and clients base , we are looking for new colleagues for thе position of Sales Agent with RUSSIAN knowledge.We consider perfect candidates should:1. Have clear and confident speech in RUSSIAN language.2. Be able to conduct phone conversation with clients.3. Have desire to learn and earn.4. Have analytical skills. We do not only speak on thе phone, but we also analyze client’s work.Descrierea jobului Your job will includе:1. Conduct phonе convеrsation with potential and already existing cliеnts.2. Sеll products of thе compаnies.3. Anаlyzе client’s аctions.What do we offer:1. Dynаmic work еnvironmеnt in а growing intеrnational compаny.2. Professionаl аnd pеrsonаl dеvеlopment.3. Attrаctive and very compеtitivе salаry. Wе offer fix salаry and bonuses for sales and performance.4. Well-equipped and modern office near a main subway station in Bucharest;5. Knowledge of other language will be an advantage.Experience in financial markets or sales is
WORK POINT S.​R.​L.​

Store Manager Timisoara


Candidatul ideal Store Manager TimisoaraC&A unul din principalii jucători de pe piața de modă, oferă locuri de muncă sigure într-un mediu de muncă plăcut, orientat către echipă și rezultate. Dacă ești o persoană flexibilă si dinamică te invităm alături de echipa noastra de profesioniști. Store Manager/Deputy Store ManagerDescrierea postului  Managementul si planificarea personalului  Organizarea interna a magazinului  Responsabil (ă) de modul de prezentare al mărfii - VIM  Funcții comerciale cheie (analiza cifrelor de afaceri, rentabilitatea suprafețelor, sortiment, etc.)Cerințe:  Studii medii / superioare  Experiență profesională – de preferat, in vânzări  Spirit flexibil, competențe sociale, dinamism, prezență agreabilă  Abilități de comunicare, persoana motivată si responsabilă  Abilități de Management si disponibilitatea călătoriilor pe durata traininguluiOferim  Oportunitatea sa dezvoltați o cariera de succes  Training-uri specifice  Pachet salarial motivant  Atmosfer
CA MODA RETAIL SRL

Key Account Manager Ika


Candidatul ideal Profilul candidatului:Spirit comercial foarte dezvoltat, orientare catre client;Experienta in vanzari produse alimentare (industria carnii);Cunostinte foarte bune despre piata din industrie;Buna intelegere a comertului modern;Abilitatea de a identifica nevoile clientilor si de a construi parteneriate;Foarte bune abilitati de organizare a timpului si gestionare a resurselor;Sprit antreprenorial si disponibilitate pentru activitatea operativa, de teren;Cunostinte de operare MS Office;Permis de conducere categoria B.Descrierea jobului Responsabilitati:Persoana proactiva, care sa ajute la realizarea obiectivelor de vanzari in canalul modern IKA, la cresterea numarului de clienti activi prin mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii existenti si identificarea unor noi clienti si oportunitati;Identifica oportunitati pentru cresterea comenzilor pe categorii de produse si solutii de imbunatatire a portofoliului de produse;Aplica si evalueaza planurile de promovare a van
AGRICOVER SRL

Adjunct Manager Magazin Pascani (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Experiență de coordonare și motivare a unei echipe Experiență și cunoștințe în domeniul comerțului/retail Gândire orientată spre client și capacitate de organizare și prioritizare Proactivitate și orientare spre rezolvarea problemelor Foarte bune abilități interpersonaleDescrierea jobului Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv care include, pe lângă partea salarială, bonuri de masă și posibile sporuri oferite în funcție de condițiile sau programul de lucru 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Plăti aniversare, zile libere acordate cu ocazia diferitelor evenimente și cursuri gratuite pentru copiii angajaților Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Sarcinile tale
KAUFLAND ROMANIA SCS

Consilier Vanzari /​ Asistent Manager


Candidatul ideal - studii superioare;- spirit tehnic;- atentie la detalii;- abilitati de comunicare si negociere;- amabilitate fata de clienti si colegi;- spirit de echipa, atitudine proactiva si flexibilitate;- capacitate de organizare si dinamism;- nivel avansat de cunoastere a pachetului Microsoft Office ( in special Excell);- cunostinte avansate de navigare pe internet;- minima experienta de contabilitate primara;- capacitate de analiza si sinteza a informatiilor in vederea intocmirii unor situatii, analize sau oferte;- cunostinte de limba engleza;- dorinta de a invata constant lucruri noi;- dorinta de a lucra pe acest post cel putin trei ani (de preferat mai mult);- o persoana persuasiva, cu orientare spre rezolvarea problemelor, viteza de reactie, capacitate de a relationa cu usurinta ,- fluenta in comunicare si rezistenta la stres.Descrierea jobului RESPONSABILITATI:- urmarirea si gestionarea activitatilor zilnice de logistica;- promovarea portofoliului de produse si servicii al
GALACTIC COMPANY SRL

Manager Calitate Produs


Candidatul ideal 1.Nivelul de studii: Studii superioare și postuniversitare (Diplomă de licență și Master) cu specializare în inginerie sau inginerie alimentară2.Competențe/abilități: Capacitate organizatorică desavarșită, disciplină și eficiență în lucru; Bun planificator pe termen mediu și lung, cu o capacitate de analiză complexă a situațiilor; setare de priorități dar și cu o bună privire de ansamblu a obiectivului setat; Persoană setată pe rezolvarea de probleme, obținerea de soluții, gândire critică; Personalitate obiectivă , integră, pragmatică și imparțială; Spirit de observație, dinamism, perseverentă; Abilități excelente de comunicare și relații interpersonale, persuasivitate Responsabilitate, etică, onestitate, intransigență, conduită etică și confidențialitate Competențe tehnice în utilizarea suitei MS Office ( Ms Excel, Ms Word, PowerPoint ) Respect față de lege și loialitate față de interesele companiei Competențe lingvistice avansate în limba romînă, oral și în scris Com
HELL ENERGY S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 2482 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.