Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

463 Locuri de Munca Call Center - Joburi Call Center

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

463 Locuri de Munca Call Center - Joburi Call Center

Cauta printr-o varietate mare de joburi Call Center si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Call Center si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Agent Call Center Sediul Militari Si Galati


Candidatul ideal Cum stii daca echipa Mathaus este pentru tine?Ai abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa;Iti place sa asculti activ si sa gasesti rapid solutiile potrivite;Esti organizat, adaptabil și iti place sa rezolvi provocările de zi cu zi inainte ca ele sa devina probleme;Esti un bun observator si acorzi atentie detaliilor;Ai o atitudine pozitiva si ii energizezi si pe cei din jurul tau;Stii sa lucrezi cu PC-ul, in mod special cu Microsoft Word si Excel;Ai experienta in lucrul cu clientii;Nu strica daca ai experiența sau cunostinte de baza în domeniul materialelor de constructii;Ai studii medii sau universitare.Descrierea jobului Ce o sa faci in echipa Mathaus?Preiei apelurile telefonice din call center;Gestionezi solicitarile primite din partea clientilor;Colaborezi cu colegi din alte departamente pentru a rezolva solicitarile primite din partea clientilor companiei;Prioritizezi sarcinile pentru a fi cat mai aproape de clientii nostri;Promovezi produsele si servici
ARABESQUE SRL

Operator Call Center/​ Agent De Vanzari Bacau


Candidatul ideal Operator call center/ Agent de VanzariDescrierea jobului Operator call center/ Agent de Vanzari
RBK POSITIVE TEAM S.​R.​L.​

Jr.​ Reprezentant Asistenta Clienti - Call Center


Candidatul ideal Nu ai niciun fel de experienta? Aplica acum si noi iti oferim sansa de a incepe o cariera in cadrul unei echipe dinamice si entuziaste!Esti cel pe care noi il cautam daca:Iti place sa comunici si sa relationezi cu oamenii;Esti o persoana proactiva si entuziasta;Esti multumit/a cand rezolvi problemele celor din jurul tau;Esti student/a sau absolvent/a de facultate;Cunosti limba engleza la nivel conversational de baza.Descrierea jobului Alatura-te unei organizatii ale carei valori sunt Inovatia, Onestitatea, Flexibilitatea, Inteligenta si Siguranta!Rolul Tau Conteaza Pentru Noi!Astfel, misiunea ta va fi aceea de a asigura comunicarea telefonica cu clientii persoane fizice si juridice prin intermediul serviciului de asistenta clienti pentru a prelua si adresa solicitarile acestora.Vei participa la sesiunile de training organizate de catre banca, vei beneficia de tichete de masa si de suportul nostru permanent.BeneficiiMod de lucru hybrid!Tichete de masa;Echilibru viață pe
ALPHA BANK ROMANIA SA

Patient Advisor(call Center) - Program Flexibil


Descrierea jobului Patient Advisor (Call center) – rol entry level Vocea ta e prima pe care o aude pacientul. Discutia cu tine reprezinta primul pas in identificarea si solutionarea problemei medicale. Fii unul dintre colegii care contribuie la experienta pacientului si alatura-te echipei noastre. Uite de ce ar fi fain sa iti incepi cariera la noi:· Beneficiezi de trei saptamani de formare platita;· Ai un plan de cariera bine stabilit;· Ai acces la cursuri de dezvoltare personala si profesionala in cadrul companiei;· Acumulezi experienta si te dezvolti;· Ai parte de un program flexibil (in ture), care iti permite sa imbini munca si studiile. Cum arata o zi din viata ta in Contact Center?· Preiei apelurile pacientilor si identifici nevoia acestora;· Oferi informatii cu privire la serviciile medicale;· Programezi pacientii la analize si consultatii;· Pastrezi legatura cu alte departamente prin e-mail si telefon. Ca sa te integrezi usor si natural in echipa noastra te-ar ajuta sa...· Fii
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL

Call Center - Ofiter Recuperare Creante /​ Analiza Credite


Candidatul ideal Dacă: ai abilități de comunicare și ești orientat către succes te adaptezi ușor în funcție de situație și ești deschis către noi idei și persoane ai perseverență și dorința de a avansa în cariera iți place lucrul în echipă și de asemenea poți lucra și individual iți place să muncești și ești dispus/ă să investești timp și efort pentru a-ți atinge obiectiveleConsiderăm avantaje: motivare și flexibilitate abilități excelente de comunicare și determinare orientare către rezultate și abilitate de lucru sub presiune experiența în colectare / analiză de crediteDescrierea jobului Responsabilitățile tale în cadrul echipei: full time gestionarea apelurilor cu clienții în cadrul activității de tip call center asumarea deciziei de creditare conform procedurii în vigoare gestionarea aplicațiilor de împrumut ale clienților verificarea condițiilor de eligibilitate ale clienților furnizarea răspunsurilor la solicitările clienților asigurarea unui nivel înalt de calitate al serviciilo
HORA CREDIT IFN S.​A.​

Colector Creante-call Center (hybrid) Iasi


Candidatul ideal Ne plac oamenii comunicativi, care se integreaza usor într-o echipa si care spun fara ezitare “DA” provocarilor.Esti candidatul/candidata ideal(a) daca: iţi place să vorbesti cu oamenii, sa ii asculti si sa ii ajuti in rezolvarea problemelor lor; stii sa negociezi si ai facut acest lucru cu usurinta, fie pentru tine, fie pentru cei din jurul tau; esti orientat pe gasirea de solutii in orice imprejurare; esti o persoana pozitiva, amabila, dar in acelasi timp ferma si convingatoare; lucrezi bine in echipa; organizarea si inovatia sunt punctele tale forte; esti persoana care se implica 100% in ceea ce face.Descrierea jobului O zi in EOS pentru un colector arata astfel: Aplici procedurile de colectare specifice companiei, interactionand cu persoane care au restante, la telefon sau pe e-mail; Oferi informatii consumatorilor cu restante in legatura cu aspectele particulare ale debitelor pe care acestia le au; Identifici cele mai bune solutii de plata si negociezi termene de
EOS KSI ROMANIA SRL

Ofiter Colectare Debite- Call Center Improvement Credit


Candidatul ideal Daca ai competente si abilitati sociale, capacitate de adaptare, capacitate buna de comunicare, ambitie, motivare, buna organizare a muncii, te asteptam in echipa noastra!Cerinte post: Abilitati de comunicare / relationare, spirit de echipa; Cunostinte bune de operare a calculatorului si o buna cunoastere a pachetului MS Office; Cunostinte medii de limbi straine (engleza); Experienta intr-un post similar reprezinta avantaj.Descrierea jobului Descrierea Jobului: Initierea de apeluri telefonice, catre debitori/ girantii acestora/ angajatorii acestora (daca este cazul) in vederea recuperarii sumelor datorate de acestia; Adaptarea strategiei privind fiecare client in parte, pe baza analizei situatiei debitorului, a garantiilor si a asteptarilor viitoare; Analizarea situatiei sumelor achitate de catre debitori; Pastrarea confidentialitatii lucrarilor efectuate si informatiilor gestionate.Ce oferim noi? Mediu de lucru activ; Oportunitatea de a lucra intr-o echipa proactiva;
BANCA TRANSILVANIA SA

Agent Call Center


Scurta descriere a companiei Lensa este atât compania cu cea mai rapidă creștere din piața de optică din România, cât și cel mai apreciat magazin de optică din România, iar misiunea noastră este să facem lumea să vadă mai bine, prin produse și servicii de optică de excepție, la îndemâna oricui.Lensa este un brand românesc fondat de antreprenorul Daniel Crăciun, care după 10 ani de existență s-a poziționat între cei mai mari jucători pe piața locală de optică. În prezent, compania deține peste 80 de showroomuri în România, Republica Moldova și Bulgaria.Hai să faci parte dintr-o echipă TARE!Pentru că nu ne oprim la a atinge obiectivele companiei - ci ne îndreptăm privirea și către obiectivele fiecăruia dintre noi.Ne place să vedem cum fiecare coleg în parte evoluează și devine o versiune mai pregătită pentru următorul pas în cariera lui. Cerinte Apreciem TARE:- Abilitățile de comunicare verbală și în scris;- Abilitățile de a lucra eficient într-un mediu dinamic și în echipă;- Atenția spo
LENSA

Media netă estimată pe baza celor 445 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Operator call center


Scurta descriere a companiei BIA – BIA Human Capital Solutions, este in topul celor mai cunoscuti furnizori de servicii profesionale de HR din Romania. De-a lungul a peste 25 de ani de existenta, compania si-a construit un foarte bun renume datorita rezultatelor obtinute si valorii oferite clientilor. Toate aplicatiile primite in atentia noastra vor fi tratate cu maxim de confidentialitate. Informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personalDatele personale puse la dispozitie de dvs. pentru a candida la aceasta pozitie vor fi prelucrate de BIA Human Capital Solutions in scopul identificarii candidatilor potriviti. Datele nu vor fi comunicate altor entitati, cu exceptia clientului pentru care BIA Human Capital Solutions desfasoara procesul de recrutare. Candidatii vor fi informati de catre personalul BIA Human Capital Solutions care este domeniul in care clientul isi desfasoara activitatea, cat si identitatea clientului, in masura in care aceasta nu a fost explicitata in an
BIA Human Capital Solutions

Media netă estimată pe baza celor 233 de salarii introduse în Salario: 2950 RON/Luna

OPERATOR CALL CENTER


Scurta descriere a companieiS.C. Klintensiv S.R.L. este o companie producătoare de agenți destinați curățării și igienizării de spații și suprafețe din domeniul medical și nu numai. Portofoliul companiei cuprinde produse biocide, produse destinate igienei corporale, produse de curățenie pentru zona HoReCa, produse cosmetice. Cerinte Candidatul ideal:• deține o experiență de minim 3 ani de zile în activitatea cu clienții în regim dе telesales;• experiență relevantă în promovarea produselor medicale, de curățenie sau farmaceutice • deține un nivel avansat de exprimare în scris și verbal în limba romana;• deține cunoștințe de lb.engleză (nivel mediu);• persoană creativă, organizată, sociabilă, cu o atenție sporită la detalii;• atitudine orientată către client;• deține cunoștințe de operare PC (Word, Excel, Internet);• Posesor permis de conducere – categoria B. Responsabilitati Descrierea postului:• Contactarea telefonică a clienților potențiali, cu scopul de a promova, a convinge și a vin
Klintensiv

Media netă estimată pe baza celor 346 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Customer support - Call center


Scurta descriere a companiei BIA – BIA Human Capital Solutions, este in topul celor mai cunoscuti furnizori de servicii profesionale de HR din Romania. De-a lungul a peste 25 de ani de existenta, compania si-a construit un foarte bun renume datorita rezultatelor obtinute si valorii oferite clientilor. Toate aplicatiile primite in atentia noastra vor fi tratate cu maxim de confidentialitate. Informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personalDatele personale puse la dispozitie de dvs. pentru a candida la aceasta pozitie vor fi prelucrate de BIA Human Capital Solutions in scopul identificarii candidatilor potriviti. Datele nu vor fi comunicate altor entitati, cu exceptia clientului pentru care BIA Human Capital Solutions desfasoara procesul de recrutare. Candidatii vor fi informati de catre personalul BIA Human Capital Solutions care este domeniul in care clientul isi desfasoara activitatea, cat si identitatea clientului, in masura in care aceasta nu a fost explicitata in an
BIA Human Capital Solutions

Operator call center- Italiana


Scurta descriere a companiei Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030. Cerinte - Italiana C1, engleza B2- Experiența într-un domeniu similar tehnic minim 6-8 luni - diploma de bac- experienta lucru calculator: pachet Office - rabdare, empatie, orientare catre client, punctualitate Responsabilitati - suport inbound, domeniul bancar, in legatura cu probleme tehnice legate de configurari, resetari, actualizare soft- anulare tranzactii - informații privind circuitele bancare Alte informatii Program:Se lucreaza în ture, turele sunt distribuite pe tot parcursul zilei, 8 ore/zi, 5 zile pe saptaman
Randstad Romania

Team Leader call center


Scurta descriere a companiei Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030. Cerinte Cerinte pentru Team Leader:Italiana nivel avansat (C1-C2)Studii superioareExperienta in activitate de team leader minim 1 an; Responsabilitati Beneficii:Tichete de masa 30 RON/zi lucrataBonus performanța în funcție de rezultateTichete cadou Crăciun/PașteSporuri weekend, sarbatori legale, noapte.Asigurare medicala privataSe oferă training 4 saptamani : în aceasta perioada programul va fi fix 09:00-17:30 sau 10:00-18:30Contract pe perioada nedeterminata Alte informatii Activitate:Primele 3 luni, se va lucra on site
Randstad Romania

Media netă estimată pe baza celor 631 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Operator Call-center Si Gestionare Magazin Online


Candidatul ideal - Experienta cu platformele wordpress sau shopify- Experienta anterioara in domeniul vanzarilor- Capacitate de adaptare si asimilare rapida- Abilitati de vanzare, negociere si relationare- Bune abilitati de planificare- Orientare spre indeplinirea obiectivelor si respectarea termenelor limita- Gestionare stocuri produseDescrierea jobului Cautam o persoana care sa gestioneze magazinul nostru online si sa lucreze ca operator call-center. Activitatea se va desfasura fizic la sediul nostru din Ciorogarla, Ilfov, strada Aurel Vlaicu nr 17B. De la metrou Pacii exista variante de autobuze STB /microbuze care pleaca spre Ciorogarla din 10 in 10 minute si care fac pana la depozit 20-25 minute.Program de lucru: Luni-Vineri, 9.00- 17:30Responsabilitati: - Gestionare comenzi de pe site si cele telefonice- Gestionare si postare pe retelele socialeBeneficii:- Pachet salarial atractiv, bonusuri in functie de realizari: 3000 lei NET + decontam transportul+ bonusuri- Un job stabil- Con
PLANTLAND S.​R.​L.​

Operator Call Center Service Centrale Termice


Candidatul ideal Cautam o persoana activa ,optimista ,sociabila ,capabila dе lucru in echipa si cu aspect placut si ingrijit .-obligatoriu cunostinte PC (MS Office);-obligatoriu studii superioare finalizate;-cunoasterea limbii engleze;-abilitati dе prezentare ,argumentare si vanzare prin telefon;-flexibilitate,rezistenta,initiativa si punctualitate;-experienta in vanzari sau servicii constituie un avantaj.-este cerinta obligatorie ca domiciliul stabil sa fie in Constanta.Descrierea jobului -prezеntareа si produsеlor si serviciilor prin tеlefon;-consiliеre еxemplara аsupra produselor si serviciilor аstfel incat potentiаlii cliеnti sa simta cа аsteptarilе lе sunt implinite si sa devina clienti stabili;-preluare si operare comenzi /sesizari clienti:-rezolvarea sesizarilor clientilor pe cale amabila si eficienta ;-intocmire ,emitere si inregistrare facturi fiscale ;-sa fie informat la zi cu privire la noutatile aparute in domeniul produselor ,in vederea unei consilieri bazata pe argumente
BAVARIA SERVICE S.​R.​L.​

Agent Call Center Business Vodafone Pentru Iasi


Candidatul ideal Agent Call Center Business Vodafone pentru orasul IasiReconnect, Partener Regional Vodafone, își mărește echipa de Consilieri Vânzări Business prin telefon ( Call Center )Dacă ești o persoană energică, motivată și atrasă de ideea de a interacționa cu business owneri și a le oferi cele mai bune soluții de comunicare, înseamnă că ești persoana pe care o căutam!Alături de echipa Reconnect si alaturi de VODAFONE îți vei dezvolta o carieră de succes în vânzări, iar noi te vom ajuta să fii cel mai bun!Ce trebuie să facă un Consultant Telesales Business Vodafone ?- Să identifice noi oportunități de business în vederea asigurării succesului strategiei de vânzări;- Să prezinte, să vândă prin telefon produsele și serviciilor Vodafone în scopul de a atinge targetul de vânzări pe segmentul business;- Să construiască relații puternice cu clienții în vederea vânzării prin telefon a produselor Vodafone și a creșterii satisfacției clientului;- Să monitorizeze activitatea competiției ș
RECONNECT EXPERT TELECOM S.​R.​L.​

Consultant Colectare Debite (call Center) Bucuresti & Brasov


Candidatul ideal Vino si tu in echipa noastra de specialisti in managementul creantelor!​Ce ne dorim Sa fii o persoana deschisa, dornica sa invete si sa se dezvolte profesional Sa comunici cu usurinta si sa te simti confortabil in conversatiile cu persoane necunoscute Sa dai dovada de rabdare, perseverenta si de un bun autocontrol Sa intelegi responsabilitatea implicata de un loc de munca Sa fii disponibil sa lucrezi in ture alternative (dimineata si dupa-amiaza)Descrierea jobului Ce vei face Vei administra portofolii de debite ale clientilor nostri cu scopul de a recupera cat mai eficient sumele restante. Vei negocia telefonic cu restantierii achitarea datoriei, vei propune solutii de plata adaptate si ii vei consilia in vederea solutionarii rapide, pe cale amiabila, a situatiei restantei Vei administra in platforma interna de colectare fiecare caz, folosind metode si tehnici specifice de recuperareCe oferim Program de lucru de 6 sau 8 ore/zi, in ture, de luni pana vineri, in sistem h
CREDITEXPRESS FINANCIAL SERVICES SRL

Operator call center germana


Scurta descriere a companiei Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030. Cerinte Minim 6 luni experienta in customer support/ call-center/ hotel & service industryNivel de germana avansatNivel de engleza minim B2Diploma de BAC Responsabilitati Oferirea de asistență și suport clienților în rezolvarea problemelor sau a întrebărilor legate de serviciile oferite de companie (posturi pentru platforme hoteliere sau pentru companii aeriene) Alte informatii Work From Home AllowanceTichete de masaAsigurare medicala privata Salariu 6000 RON Beneficii Bonus de performanta Abonament medical Asigurare
Randstad Romania

Consultant Call Center Colectare Debite - Remote (de Acasa)


Candidatul ideal CE NE DORIM?Sa fii o persoana deschisa, dornica sa invete si sa se dezvolte profesionalSa comunici cu usurinta si sa te simti confortabil in conversatiile cu persoane necunoscuteSa dai dovada de rabdare, perseverenta si de un bun autocontrolSa poti lucra autonom si sa intelegi importanta responsabilitatii asociate cu munca remote si sa te adaptezi la cerintele acestui tip de activitateSa fii disponibil sa lucrezi in ture alternative (dimineata si dupa-amiaza)Sa ai cunostinte si experienta de lucru cu calculatorulSa ai disponibilitate si conditii potrivite pentru munca de acasa si pentru a iti folosi propriul calculatorDescrierea jobului CE VEI FACE?Vei administra portofolii de debite ale clientilor nostri cu scopul de a recupera cat mai eficient sumele restante.Vei negocia telefonic cu restantierii achitarea datoriei, vei propune solutii de plata adaptate si ii vei consilia in vederea solutionarii rapide, pe cale amiabila, a situatiei restanteiVei administra in platfor
CREDITEXPRESS FINANCIAL SERVICES SRL

Specialist Suport Call Center


Candidatul ideal În calitate de Specialist Suport Call Center la Vantage vei juca un rol esențial în aducerea tehnologiei de ultimă generație fermierilor din România. Rolul tău va fi acela de a răspunde la apelurile clienților cu profesionalism și atenție. Îi vei asista cu promptitudine, vei diagnostica problemele tehnice si vei oferi soluții potrivite in timp real. De asemenea, vei colabora cu echipele pentru a rezolva probleme complexe, făcând din fiecare interacțiune o experiență pozitivă.Ce superputeri ne-am dori sa ai?💬 Excelente abilități de comunicare atât verbale, cât și scrise, în limba Romana și limba Engleză🧠 Atitudine deschisă la minte, optimistă și orientată către client🌟 Abilități de rezolvare a problemelor, cu accent pe satisfacția clienților🚀 Capacitatea de a învăța și înțelege rapid noile tehnologii🛠️ Familiarizare cu depanarea problemelor tehnice ar fi considerate un avantaj📞 Experiența anterioară într-un centru de apel sau asistență clienți vor fi considerate u
VANTAGE BALKANS SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 463 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.