Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

490 Locuri de Munca Call Center - Joburi Call Center

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

490 Locuri de Munca Call Center - Joburi Call Center

Cauta printr-o varietate mare de joburi Call Center si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Call Center si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Agent Relatii Clienti - Call Center


Candidatul ideal Excelente abilitati de comunicare (oral si scris) si relationare;Atitudine orientata catre client;Spirit de a lucra in echipa si atitudine pozotiva;Operare PC MS Office: nivel mediu;Rabdare si dorinta de a rezolva cu succes solicitarile primite.Descrierea jobului Analizarea cerintelor clientilor si acordarea de asistenta telefonica, pe email si chat, privind aspectele legate de comenzile efectuate sau potentiale;Monitorizarea permanenta a comenzilor de pe site, de la plasarea acestora pana la livrare si oferirea de servicii post-vanzare-retur;Realizarea diferitelor rapoarte privind solicitarile/reclamatiile din partea clientilor;Utilizarea tuturor instrumentelor informatice ale societatii pentru informarea corecta a clientilor (platforme curierat, platforma gestionare relatii client, sistem de gestiune)
SELLO BEAUTY S.​R.​L.​

Operator Call Center (6/​8h)


Candidatul ideal Se spune că, dacă faci ceea ce îți place, nu va mai trebui să muncești nicio zi. Noi spunem că la fel de important este să lucrezi printre prieteni, într-un mediu în care ziua de luni să fie chiar o bucurie!Cautăm colegi amabili, empatici și flexibili, capabili să găsească soluții personalizate în situații medicale neprevăzute. Ne propunem să oferim clienților noștri cea mai plăcută experiență, acordând suport într-o manieră profesionistă și responsabilă. Nu solicităm experiență anterioară, dar apreciem comunicativitatea și curiozitatea pentru domeniul medical.Cine suntem? SIGNAL IDUNA Grup este unul dintre cele mai mari grupuri financiare din Germania, fondat in urma cu peste 110 ani. In Romania, SIGNAL IDUNA si-a inceput operatiunile in anul 2008. Suntem lideri în domeniul asigurărilor de sănătate (conform raport ASF 2022), avand in portofoliu companii de top din domeniile: retail, auto, FMCG și multe altele.La SIGNAL IDUNA ne mândrim cu o echipă veselă, pozitivă, cu
SIGNAL IDUNA ASIGURARE REASIGURARE S.​A.​

Operator Call Center - Filiala Craiova


Candidatul ideal Ne place sa cream experiente unice pentru clientii nostri si dorim sa pornim la drum cu parteneri de incredere. Prin urmare cautam persoane amabile, ambitioase si comunicative care sa se asigure ca fiecare interactiune cu acestia se incheie cu zambetul pe buze. De asemenea ne mai dorim sa ai:- studii superioare sau in curs de finalizare (dar care sa iti permita sa lucrezi full time);- abilitati de comunicare si ascultare activa;- orientare catre client;- initiativa si implicare;- cunostinte operare PC (nivel de baza);- experienta in domeniul call-center reprezinta un avantaj;Descrierea jobului Un job în Call-Center îți dezvoltă abilitățile de comunicare și te ajută să înțelegi asteptările și nevoile clienților. Totodată, compania La Fantana îți oferă noi oportunităti de dezvoltare in cadrul companiei, care să fie în concordanta cu dorințele și aspirațiile tale.Responsabilitati:- preluarea apelurilor telefonice din partea clientilor (persoane fizice si juridice);- rezol
LA FANTANA SRL

Agent Vanzari Call Center- Constanta


Candidatul ideal Cauti un job stabil, remunerat direct proportional cu implicarea ta si intr-o descriere sincera ai spune ca ai urmatoarele calitati:· Bun communicatorrn· “Problem solver” – esti deschis sa gasesti solutii “win-win”· Iti place sa fii de ajutor- “happy to help” nu e doar o forma de a spune, ci un mindsetAtunci inseamna ca ne-am gasit reciproc. Hai sa faci parte din echipa noastra de vanzari call center si sa facem treaba buna, impreuna!Descrierea jobului Ce trebuie sa faci, concret?Activitatea de baza consta in contactarea telefonica si prin email a clientilor Telekom.Va fii nevoie sa:· Identifici potentialilor client in zona arondata din piata de telecomunicatii, sa negociezi si sa vinzi serviciile si produsele Telekom· Gasesti noi oportunitati de a creste portofoliul de client actual· Gasirea rapida a solutiilor “win-win”· Realizarea obiectivelor de vanzari pentru a beneficia de bonusuri financiare· Pastrezi actualizate toate sistemele pe care le folosim intern in proc
ACTIVE BUSINESS SOLUTIONS S.​R.​L.​

Operator Call Center


Candidatul ideal Abilitati foarte bune de organizare, comunicare, prezentare si relationare cu oamenii;Atitudine proactiva si increzatoare;Spirit de observatie si capacitate de a face analiza comportamentala;Dorinta de a excela in cariera.Descrierea jobului Angajamentul vine din ambele directii, asa ca iata ce îți oferim si noi la schimb : Un job USOR, sunam clientii pentru a le propune vizualizarea prezentarii produsului nostru (te vei dezvolta foarte mult pe partea de comunicare si relaționare) ;📝 Un COLECTIV TANAR si SUPER DRAGUT, pregatit sa te ajute sa te integrezi si sa inveti cat mai usor;🌈 Un PLAN de CARIERA, fie ca iti doresti sa cresti ierarhic sau doar sa castigi mai mult, avem mereu oportunitati deschise pentru colegii nostrii pe pozitii de conducere sau management;📈 Program de 5 ZILE full time(8 ore) sau part time(4 ore) de luni pana vineri;📋 3 vacante pe an in locatii de top impreuna cu partenera/ul decontate de companie la atingerea targetului trimestrial;💰 Un loc d
PRODIL S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 127 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Agent Call Center


Candidatul ideal Căutăm agent call center cu experiență minimă care să ne ajute să ajungem la cat mai multi clienti cu produsul nostru Termene.ro.În următorii 10 ani vrem să devenim furnizorul principal de soluții de Inteligență artificială (AI) dedicat companiilor din România, pentru că vrem să avem resursele necesare pentru a schimba modul în care se face educație/sănătate în România.Pentru asta, ne-am propus ca, din veniturile generate de compania noastră, să construim opt spitale regionale în acești ani și să ne implicăm activ în construirea de centre de educație alternativă.Vrem ca oamenii care cresc alături de noi să se implice activ în comunitățile din care fac parte și să aducă schimbarea, evoluția și leadership-ul de care este atât de multă nevoie.Pentru asta suntem dispuși să le punem la dispoziție toate resursele de care au nevoie.Cerințe: Ai experiență pe un post similar minimum 6 luni; Știi să folosești OFFICE 365 și un CRM online; Știi să vorbești și să scrii corect grama
TERMENE JUST SRL

Media netă estimată pe baza celor 128 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Operator Call Center


Candidatul ideal Permisul de conducere cat. B - Obligatoriu. Abilitati de operare PC (Word , Excell) - Obligatoriu Disponibil si responsabil in activitatile de zi cu zi pe care le presteaza. Orientat spre gasirea de solutii si oferire de suport tehnic. Abilitati de comunicare si relationare. Seriozitate si atitudine pozitiva. Experienta anterioara in Call Center nu este necesara dar reprezinta un avantaj. Aptitudine de invatare rapida. Capacitate de concentrare.Descrierea jobului Preluarea аpelurilor primitе dе la clienti si аctionarea in concordanta cu solicitarile аcestora Dеservirea cu promptitudine si profеsionalism a fiecarui client Monitorizarea la distanta a instalatiilor frigorifice Asigurarea suportului telefonic clientilor si colegilor Program de lucru in 2 ture (12/24-12/48).Beneficii oferite Salarizare atractiva 3.500 ron. Asigurare transport.
UNICOOL INSTALATII FRIG SRL

Media netă estimată pe baza celor 204 de salarii introduse în Salario: 2950 RON/Luna

Call Center Manager


Candidatul ideal The ideal candidate has: Communication skills to inform, help, and advise customers clearly and to liaise effectively with other professionals Listening skills to understand exactly what customers require Problem-solving skills Motivational skills and an ability to supervise and lead a team of customer service assistants Creative thinking to come up with new ideas in order to improve customer service standards Organizational and planning skills to develop customer service policies and also to improve our CRM and ticketing softwareDescrierea jobului Your main objective is to:Make sure that the needs of the customers are being satisfied. Your aim is to provide and promote excellent customer service for the annual 17 million visitors, paying special attention to happiness rate, response rate, and also to the complaint handling framework. You'll make sure that service standards are being met, and you'll manage our customer service teams.Responsibilities: Enable the
TRAVELMINIT INTERNATIONAL S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 593 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Vanzari Call Center


Candidatul ideal Cautam o persoana dinamica, dornica sa urmeze o cariera in vanzari si pregatita sa lucreze cu pasiune.Concret, daca ai:Atitudine pozitiva, seriozitate, perseverentaAbilitati excelente de comunicare si negociere telefonicDorinta de dezvoltare, orientat catre solutiiDescrierea jobului O buna capacitate de comunicare si interactiune la telefonSa prospectezi piata persoanelor juridiceSa promovezi si vinzi produse si servicii catre persoanele juridice TelefonicSa identifici nevoile clientilor si propui cele mai bune solutiiSa atingi si depasesti obiectivele de vanzari (target)Sa vrei sa cunosti foarte bine produsele si serviciile si sa fii la curent cu tendintele industriei
E SHOP 4 ALL S.​R.​L.​

Consultant Colectare Creante (call Center)


Candidatul ideal Daca esti la inceput de drum si iti doresti o cariera in domeniul colectarii de creante, trimite-ne CV-ul tau.Te asteptam in echipa noastra daca ai:Experienta in activitatea de colectare debite (constituie avantaj);Excelente abilitati de comunicare, negociere, persuasiune;Atentie la detalii;Abilitati de organizare a spatiului si timpului de lucru;Capacitatea de a te adapta usor si de a invata lucruri noi;Bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, Outlook;Atitudine pozitiva si orientata spre rezultate.Descrierea jobului Ce responsabilitati vei avea? 1. Administrarea dosarelor alocate prin crearea si mentinerea unei legaturi active cu debitorii, persoane fizice/juridice: - contactarea telefonica a acestora, in vederea recuperarii debitelor restante pe cale amiabiala; - negocierea, incheierea si monitorizarea respectarii intelegerilor de plata agreate cu clientii debitori / girantii, conform procedurilor interne; - urmarirea actiunilor intreprinse pentru dosare
SIOUFAS COLABORATORII - SOCIETATE DE AVOCATI

Recovery Agent Call Center B2b


Candidatul ideal - Minimum 2 years experience in collections/ AR - mandatory- Fluent speaker of English - mandatory- Knowledge in customer service, accounts receivable, invoicing, collections and/ or finance - mandatory- Experience with an automated telephone dialing system and collections database- Proficient in Microsoft Office and other PC skills- Ability to build rapport, ask questions, listen and redirect the conversations- Ability to overcome objections, analyze responses and negotiate resolutions- Work independently and as part of a team to achieve required metrics and standards- Solid time management skills- Ability to adapt to new business opportunities, challenges and client demands- Excellent verbal and written communication skills- Ability to learn and grow with our organization- Analytical thinking and problem-solving abilities- Detail oriented, with the ability to work independently.Descrierea jobului The collections/ accounts receivable agent position is accountable for
DS GLOBAL SOLUTIONS SRL

Reprezentant Relatii Clienti – Call Center


Candidatul ideal Căutam coleg pentru echipa de Call Center! Îți dorești un job la care să îmbini munca în echipă cu profesionalismul? Dacă răspunsul este da, vino să le pui în practică alături de echipa noastră! Suntem dinamici, plini de energie și suntem în căutarea unui nou coleg care să ni se alăture. Dacă ești o persoană entuziastă, comunicativă și dornică să oferi cea mai bună experiență clienților, atunci avem locul potrivit pentru tine la certSIGN!Ce cautăm? Experiență anterioară în call center, dar nu este obligatoriu. Dacă ai abilități excelente de comunicare și ești dispus să înveți, ne dorim să te cunoaștem! Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și solicitant, menținându-ți mereu calmul și profesionalismul Abilități solide de rezolvare a problemelor și atenție la detalii Excelente abilități de comunicare verbală și scrisă Capacitatea de a lucra în echipă și de a-ți asuma responsabilități.Descrierea jobului Cu ce te vei ocupa? Mai întâi vei învăța procesle și fluxurile
CERTSIGN SA

Operator Call Center


Candidatul ideal Candidatul ideal pentru noi este o persoana comunicativa si prietenoasa.Descrierea jobului Hello! Suntem in cautare de o persoana responsabila de preluarea si pregatirea comenzilor de la sediu, programul este de L-V 9-17 si S 9:30-14 . Magazinul nostru este online, cu produse mici si usoare de bucatarie. Suntem o echipa tanara, gata sa te primim in familie!
PINK SHOP STORE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 130 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Consilier Tehnic - Call Center


Candidatul ideal In cadrul serviciului nostru de asistenta tehnica, oferim solutii de reparatii service-urilor noastre partenere.Suportul acordat consta in:- Documentatii tehnice de demontare / montare componente- Scheme electrice- Diagnoza ghidata- Explicatii coduri eroare.Daca esti o persoana cu experienta in service, capabil sa faci fata la noi provocari si iti doresti sa faci parte din echipa de tehnicieni a serviciului Infotehnic, iti oferim posibilitatea de a veni in echipa noastra.Cerinte esentiale:Minim 5 ani de experienta in service ca technicianCompetente in sistemele unui autovehicul, in noile tehnologii si in diagnosticare si proceduri de reparatiiCapacitatea de a discuta calm cu clientii, de a da explicatii corecte atat verbal cat si in scrisAptitudini excelente atat organizatorice cat si administrative si abilitatea de a prioritiza cerintele cat mai eficientAbilitatea de a invata si a se adapta la noile tehnologii si sa detina bune cunostinte in lucrul cu calculatoareleCu
AD AUTO TOTAL SRL

Reprezentant Call Center


Candidatul ideal Suntem în căutarea de noi colegi în call center care să împărtășească valorile și dedicarea noastră față de excelența în îngrijirea pacienților. Candidatul ideal pentru acest post trebuie să fie nu doar un punct de legătură între pacienții noștri și serviciile pe care le oferim, ci și o persoană care înțelege profund impactul pozitiv pe care comunicarea de calitate îl poate avea asupra experienței pacientului.Ce dorim să vedem la candidatul ideal:Abilități de Comunicare Superioare: Căutăm o persoană care poate comunica clar și eficient, atât verbal cât și în scris, capabilă să transmită informații complexe într-un mod simplu și înțeles. Este esențial ca acesta să poată asculta activ și să empatizeze cu pacienții, asigurându-se că întrebările și îngrijorările lor sunt adresate prompt și cu compasiune.Experiență Relevantă: Deși experiența într-un call center sau în domeniul medical este un avantaj, suntem deschiși să întâmpinăm candidați care au demonstrat excelență în r
CRYSTAL DENTAL CLINIC S.​R.​L.​

Call Center Popesti -leordeni


Candidatul ideal Abilitati foarte bune de comunicare;Curiozitate de a invata lucruri noi;Adaptabilitate si flexibilitate;Atitudine prietenoasa fata de clienti;Aptitudini de munca in echipa;Seriozitate, consecventa si autonomie;Experienta in lucru cu diferiite sisteme de operare si call centre;Experiența in activitatea serviciu – clienți reprezinta un plus;Descrierea jobului Intri in contact cu clientii magazinului nostru onlineOferi asistenta telefonica in legatura cu selectarea/comandarea de produse, precum si asistenta post-vanzareIntelegi nevoile clientilor, raspunzi intrebarilor acestora si adresezi intrebari de rutina;Tratezi cu profesionalism toate apelurile pentru a genera vanzari;Asculti activ, depasesti eficient obiectii si esti perseverent in apel;Supervizezi complet procesul de vanzare pana la finalizarea acestuia;Contactezi clientii in vederea obtinerii de feedback.Reprezinti primul contact intre client si compania noastra, asa ca va trebui sa stii totul despre noi pentru a
RIVIERA BIKE SRL

Operator Call Center


Candidatul ideal Educatie si expunere:Studii medii/superioare, experienta intr-un post similar de minim 1 an.Cunostinte, abilitati specifice:Prezenta pozitiva si sigura.Nivel inalt al abilitatilor interpersonale (comunicare, prezentare) care sa-i permita sa interactioneze cu oameni aflati la diferite niveluri.Abilitatea de a se adapta la schimbare si de a-si imbunatati performantele personale.Gandire si actiuni orientate spre client.Nivel ridicat de constientizare a calitatii.Disponibilitatea de a participa la toate programele relevante de educatie suplimentara oferite de producator.Cunostinte, abilitati generale:Cunostinte medii de limba engleza.Bune cunostinte de operare pe calculator.Descrierea jobului Descrierea jobului:Preluarea integrala a apelurilor clientilor intrate prin Call Center, prelucrarea datelor si transmiterea informatiilor catre receptii clienti si ateliere.Identifica nevoile clientilor si retransmite mesajele.Orienteaza clientii catre persoana sau serviciul solicita
AUTO COBALCESCU SRL

Media netă estimată pe baza celor 130 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Operator Call Center


Candidatul ideal Cunostinte in programele Microsoft Office (Excel, Word, Powerpoint etc);Usurinta in lucra cu task-uri si proiecte multiple in acelasi interval de timp;Capacitate de a analiza si sintetiza informatiile;Spirit analitic;Spirit de echipa;Usurinta in comunicare si exprimare;Abilitatea de a intra in discutie cu oamenii si de a-i antrena la dialog;Entuziasm, perseverenta (sa abordeze interlocutorul cu entuziasm si sa nu renunte chiar daca are refuzuri) si politete (sa fie amabil si rabdator cu respondentii);Dornic sa invete lucruri noi.Descrierea jobului Finalizarea proiectelor la timp lucrand sub instructiunile Field Supervisor-ului;Realizarea de chestionare telefonice, urmarind regulile si procedurile strict stabilite (nu se realizeaza vanzari sau promovari de produse);Introducerea datelor in format electronic;Revizuirea chestionarelor si inregistrarilor finalizate pentru a se asigura ca sunt complete si eligible;Verificarea datelor culese in urma interviurilor realizate in
ISENSE SOLUTIONS SRL

Media netă estimată pe baza celor 130 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Operator Call Center/​facturare


Candidatul ideal - Studii medii (liceu + bacalaureat)- Foarte buna cunoastere a Lb. Romane- Operare PC: Word, Excel, prezinta avantaj experienta de lucru in SAP- Abilitati de negociere- Seriozitate, spirit de echipa si atitudine pozitiva- Disponibilitate de lucru la sediul companieiDescrierea jobului - Responsabil de preluarea si procesarea corecta a comenzilor sosite in Call Center;- Client service & support- Alte activitati specifice (telemarketing, sondaje etc)BENEFICII:- Pachet salarial competitiv (salariu fix, tichete de masa, tichete cadou, abonament servicii medicale, zile libere suplimentare in functie de vechimea in companie)- Training- Un loc de munca placut si o echipa profesionista
ANTALIS SA

Call Center Agent - Customer Service


Candidatul ideal Calificări cheie: găsești subiect de vorba cu orice persoană din jur, dai dovadă de amabilitate și răbdarea de a asculta pe oricine? te uiți la filme în engleză fără subtitrare? emani o energie ce-i inspiră pe cei din jur și le aduce zâmbetul pe buze? Microsoft Office este “biroul” tău preferat?Cerințe suplimentare: ești un team-player; știi cum să îți gestionezi eficient timpul și poți lua decizii rapid.Descrierea jobului Ce vei face: vei discuta cu clienții și le vei fi de ajutor în rezolvarea cererilor acestora; vei invăța cum funcționeaza produsele/serviciile bancare; vei folosi în jur de 15 aplicații bancare în sprijinul clienților dar și al colegilor.Detalii job: suntem alături de clienții noștri non-stop, iar echipa noastra lucreaza in 5 schimburi cu o jumatate de ora pauză de masa (6:30-15:00, 9:00-17:30, 11:30-20:00, 13:30-22:00, 22:00-6:30) de luni până duminică; în fiecare săptamană se respecta cele 2 zile libere; nu avem niciodată mai mult de 3 ture de noap
CREDIT EUROPE BANK ROMANIA SA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 490 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.