Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

491 Locuri de Munca Call Center - Joburi Call Center

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

491 Locuri de Munca Call Center - Joburi Call Center

Cauta printr-o varietate mare de joburi Call Center si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Call Center si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Operator call center


Scurta descriere a companiei BIA – BIA Human Capital Solutions, este in topul celor mai cunoscuti furnizori de servicii profesionale de HR din Romania. De-a lungul a peste 25 de ani de existenta, compania si-a construit un foarte bun renume datorita rezultatelor obtinute si valorii oferite clientilor. Toate aplicatiile primite in atentia noastra vor fi tratate cu maxim de confidentialitate. Informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personalDatele personale puse la dispozitie de dvs. pentru a candida la aceasta pozitie vor fi prelucrate de BIA Human Capital Solutions in scopul identificarii candidatilor potriviti. Datele nu vor fi comunicate altor entitati, cu exceptia clientului pentru care BIA Human Capital Solutions desfasoara procesul de recrutare. Candidatii vor fi informati de catre personalul BIA Human Capital Solutions care este domeniul in care clientul isi desfasoara activitatea, cat si identitatea clientului, in masura in care aceasta nu a fost explicitata in an
BIA Human Capital Solutions

Media netă estimată pe baza celor 233 de salarii introduse în Salario: 2950 RON/Luna

Operator Call Center/​ Agent De Vanzari Bacau


Candidatul ideal Operator call center/ Agent de VanzariDescrierea jobului Operator call center/ Agent de Vanzari
RBK POSITIVE TEAM S.​R.​L.​

Agent Call Center Sediul Militari Si Galati


Candidatul ideal Cum stii daca echipa Mathaus este pentru tine?Ai abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa;Iti place sa asculti activ si sa gasesti rapid solutiile potrivite;Esti organizat, adaptabil și iti place sa rezolvi provocările de zi cu zi inainte ca ele sa devina probleme;Esti un bun observator si acorzi atentie detaliilor;Ai o atitudine pozitiva si ii energizezi si pe cei din jurul tau;Stii sa lucrezi cu PC-ul, in mod special cu Microsoft Word si Excel;Ai experienta in lucrul cu clientii;Nu strica daca ai experiența sau cunostinte de baza în domeniul materialelor de constructii;Ai studii medii sau universitare.Descrierea jobului Ce o sa faci in echipa Mathaus?Preiei apelurile telefonice din call center;Gestionezi solicitarile primite din partea clientilor;Colaborezi cu colegi din alte departamente pentru a rezolva solicitarile primite din partea clientilor companiei;Prioritizezi sarcinile pentru a fi cat mai aproape de clientii nostri;Promovezi produsele si servici
ARABESQUE SRL

Patient Advisor(call Center) - Program Flexibil


Descrierea jobului Patient Advisor (Call center) – rol entry level Vocea ta e prima pe care o aude pacientul. Discutia cu tine reprezinta primul pas in identificarea si solutionarea problemei medicale. Fii unul dintre colegii care contribuie la experienta pacientului si alatura-te echipei noastre. Uite de ce ar fi fain sa iti incepi cariera la noi:· Beneficiezi de trei saptamani de formare platita;· Ai un plan de cariera bine stabilit;· Ai acces la cursuri de dezvoltare personala si profesionala in cadrul companiei;· Acumulezi experienta si te dezvolti;· Ai parte de un program flexibil (in ture), care iti permite sa imbini munca si studiile. Cum arata o zi din viata ta in Contact Center?· Preiei apelurile pacientilor si identifici nevoia acestora;· Oferi informatii cu privire la serviciile medicale;· Programezi pacientii la analize si consultatii;· Pastrezi legatura cu alte departamente prin e-mail si telefon. Ca sa te integrezi usor si natural in echipa noastra te-ar ajuta sa...· Fii
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL

Operator Call-center Si Gestionare Magazin Online


Candidatul ideal - Experienta cu platformele wordpress sau shopify- Experienta anterioara in domeniul vanzarilor- Capacitate de adaptare si asimilare rapida- Abilitati de vanzare, negociere si relationare- Bune abilitati de planificare- Orientare spre indeplinirea obiectivelor si respectarea termenelor limita- Gestionare stocuri produseDescrierea jobului Cautam o persoana care sa gestioneze magazinul nostru online si sa lucreze ca operator call-center. Activitatea se va desfasura fizic la sediul nostru din Ciorogarla, Ilfov, strada Aurel Vlaicu nr 17B. De la metrou Pacii exista variante de autobuze STB /microbuze care pleaca spre Ciorogarla din 10 in 10 minute si care fac pana la depozit 20-25 minute.Program de lucru: Luni-Vineri, 9.00- 17:30Responsabilitati: - Gestionare comenzi de pe site si cele telefonice- Gestionare si postare pe retelele socialeBeneficii:- Pachet salarial atractiv, bonusuri in functie de realizari: 3000 lei NET + decontam transportul+ bonusuri- Un job stabil- Con
PLANTLAND S.​R.​L.​

Operator call center germana


Scurta descriere a companiei Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030. Cerinte Minim 6 luni experienta in customer support/ call-center/ hotel & service industryNivel de germana avansatNivel de engleza minim B2Diploma de BAC Responsabilitati Oferirea de asistență și suport clienților în rezolvarea problemelor sau a întrebărilor legate de serviciile oferite de companie (posturi pentru platforme hoteliere sau pentru companii aeriene) Alte informatii Work From Home AllowanceTichete de masaAsigurare medicala privata Salariu 6000 RON Beneficii Bonus de performanta Abonament medical Asigurare
Randstad Romania

Agent Call Center Business Vodafone Pentru Iasi


Candidatul ideal Agent Call Center Business Vodafone pentru orasul IasiReconnect, Partener Regional Vodafone, își mărește echipa de Consilieri Vânzări Business prin telefon ( Call Center )Dacă ești o persoană energică, motivată și atrasă de ideea de a interacționa cu business owneri și a le oferi cele mai bune soluții de comunicare, înseamnă că ești persoana pe care o căutam!Alături de echipa Reconnect si alaturi de VODAFONE îți vei dezvolta o carieră de succes în vânzări, iar noi te vom ajuta să fii cel mai bun!Ce trebuie să facă un Consultant Telesales Business Vodafone ?- Să identifice noi oportunități de business în vederea asigurării succesului strategiei de vânzări;- Să prezinte, să vândă prin telefon produsele și serviciilor Vodafone în scopul de a atinge targetul de vânzări pe segmentul business;- Să construiască relații puternice cu clienții în vederea vânzării prin telefon a produselor Vodafone și a creșterii satisfacției clientului;- Să monitorizeze activitatea competiției ș
RECONNECT EXPERT TELECOM S.​R.​L.​

Consultant Call Center Colectare Debite - Remote (de Acasa)


Candidatul ideal CE NE DORIM?Sa fii o persoana deschisa, dornica sa invete si sa se dezvolte profesionalSa comunici cu usurinta si sa te simti confortabil in conversatiile cu persoane necunoscuteSa dai dovada de rabdare, perseverenta si de un bun autocontrolSa poti lucra autonom si sa intelegi importanta responsabilitatii asociate cu munca remote si sa te adaptezi la cerintele acestui tip de activitateSa fii disponibil sa lucrezi in ture alternative (dimineata si dupa-amiaza)Sa ai cunostinte si experienta de lucru cu calculatorulSa ai disponibilitate si conditii potrivite pentru munca de acasa si pentru a iti folosi propriul calculatorDescrierea jobului CE VEI FACE?Vei administra portofolii de debite ale clientilor nostri cu scopul de a recupera cat mai eficient sumele restante.Vei negocia telefonic cu restantierii achitarea datoriei, vei propune solutii de plata adaptate si ii vei consilia in vederea solutionarii rapide, pe cale amiabila, a situatiei restanteiVei administra in platfor
CREDITEXPRESS FINANCIAL SERVICES SRL

Operator Call Center Service Centrale Termice


Candidatul ideal Cautam o persoana activa ,optimista ,sociabila ,capabila dе lucru in echipa si cu aspect placut si ingrijit .-obligatoriu cunostinte PC (MS Office);-obligatoriu studii superioare finalizate;-cunoasterea limbii engleze;-abilitati dе prezentare ,argumentare si vanzare prin telefon;-flexibilitate,rezistenta,initiativa si punctualitate;-experienta in vanzari sau servicii constituie un avantaj.-este cerinta obligatorie ca domiciliul stabil sa fie in Constanta.Descrierea jobului -prezеntareа si produsеlor si serviciilor prin tеlefon;-consiliеre еxemplara аsupra produselor si serviciilor аstfel incat potentiаlii cliеnti sa simta cа аsteptarilе lе sunt implinite si sa devina clienti stabili;-preluare si operare comenzi /sesizari clienti:-rezolvarea sesizarilor clientilor pe cale amabila si eficienta ;-intocmire ,emitere si inregistrare facturi fiscale ;-sa fie informat la zi cu privire la noutatile aparute in domeniul produselor ,in vederea unei consilieri bazata pe argumente
BAVARIA SERVICE S.​R.​L.​

Consultant Colectare Debite (call Center) Bucuresti & Brasov


Candidatul ideal Vino si tu in echipa noastra de specialisti in managementul creantelor!​Ce ne dorim Sa fii o persoana deschisa, dornica sa invete si sa se dezvolte profesional Sa comunici cu usurinta si sa te simti confortabil in conversatiile cu persoane necunoscute Sa dai dovada de rabdare, perseverenta si de un bun autocontrol Sa intelegi responsabilitatea implicata de un loc de munca Sa fii disponibil sa lucrezi in ture alternative (dimineata si dupa-amiaza)Descrierea jobului Ce vei face Vei administra portofolii de debite ale clientilor nostri cu scopul de a recupera cat mai eficient sumele restante. Vei negocia telefonic cu restantierii achitarea datoriei, vei propune solutii de plata adaptate si ii vei consilia in vederea solutionarii rapide, pe cale amiabila, a situatiei restantei Vei administra in platforma interna de colectare fiecare caz, folosind metode si tehnici specifice de recuperareCe oferim Program de lucru de 6 sau 8 ore/zi, in ture, de luni pana vineri, in sistem h
CREDITEXPRESS FINANCIAL SERVICES SRL

Specialist Suport Call Center


Candidatul ideal În calitate de Specialist Suport Call Center la Vantage vei juca un rol esențial în aducerea tehnologiei de ultimă generație fermierilor din România. Rolul tău va fi acela de a răspunde la apelurile clienților cu profesionalism și atenție. Îi vei asista cu promptitudine, vei diagnostica problemele tehnice si vei oferi soluții potrivite in timp real. De asemenea, vei colabora cu echipele pentru a rezolva probleme complexe, făcând din fiecare interacțiune o experiență pozitivă.Ce superputeri ne-am dori sa ai?💬 Excelente abilități de comunicare atât verbale, cât și scrise, în limba Romana și limba Engleză🧠 Atitudine deschisă la minte, optimistă și orientată către client🌟 Abilități de rezolvare a problemelor, cu accent pe satisfacția clienților🚀 Capacitatea de a învăța și înțelege rapid noile tehnologii🛠️ Familiarizare cu depanarea problemelor tehnice ar fi considerate un avantaj📞 Experiența anterioară într-un centru de apel sau asistență clienți vor fi considerate u
VANTAGE BALKANS SRL

Operator Call Center Germana (REMOTE)


Scurta descriere a companiei Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030. Cerinte Minim 6 luni experienta in customer support/ call-center/ hotel & service industryNivel de germana avansatNivel de engleza minim B2Diploma de BAC Responsabilitati Oferirea de asistență și suport clienților în rezolvarea problemelor sau a întrebărilor legate de produsele sau serviciile oferite de companie. Alte informatii Work From Home Allowance Tichete de masa Asigurare medicala privata Salariu 4600 - 5500 RON Beneficii Bonus de performanta Abonament medical Asigurare medicala Training-uri Cursuri Indemnizat
Randstad Romania

Operator Call Center Germana Bucuresti


Scurta descriere a companiei Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030. Cerinte Minim 6 luni experienta in customer support/ call-center/ hotel & service industryNivel de germana avansatNivel de engleza minim B2Diploma de BAC Responsabilitati Oferirea de asistență și suport clienților în rezolvarea problemelor sau a întrebărilor legate de produsele sau serviciile oferite de companie. Alte informatii Work from Office Allowancetichete de masaAsigurare medicala privataDecont transport Salariu 5500 - 6250 RON Beneficii Bonus de performanta Abonament medical Asigurare medicala Training-uri Cu
Randstad Romania

Operator call center colectare creante


Scurta descriere a companiei Personnel Outsourcing, companie de recrutare si leasing de personal, de 10 ani pe piata din Romania cu doua branch-uri la nivel national ( Bucuresti / Brasov), suntem o companie intr-o constanta dezvoltare in domeniul resurselor umane integrate. Cerinte - Studii medii finalizate- Abilitatile de comunicare fluenta , coerenta si corecta din punct de vedere gramatical reprezinta cerinte obligatorii in procesul de recrutare - Experienta profesionala in Call Center in domeniul de colectare debite si creante nu este necesara, se ofera perioada de training- Cunostinte de baza operare PC Responsabilitati - Apelarea telefonica a persoanelor fizice sau juridice- Administrarea eficienta a situatiilor si cazurilor aparute cu respectarea procedurilor de lucru stabilite- Prelucrarea tuturor cazurilor cu acuratete si seriozitate , respectand standardele de calitate impuse in relatia cu clientii Alte informatii - Pachet salarial care porneste de la 2900 de lei- Program de
PERSONNEL OUTSOURCING

Operator call center cu limba romana


Scurta descriere a companiei Noi suntem Trenkwalder, unul dintre cei mai puternici jucători ai pieței de HR din Europa Centrală și de Est. Atât obiectivele noastre, cât și acțiunile, vorbesc despre oameni, povești de succes și o piață a forței de muncă mai bună.Unde ne găsești:Sediul nostru din București:Calea Griviței nr. 82-98, Sector 1, București, Cod Poștal 010705 Cerinte - Comunicare și interacțiune fluentă cu clienții.- Focalizare asupra deciziilor rapide și eficiente.- Experiența anterioară în domeniul serviciilor sau gestionării clienților. Responsabilitati - Preluarea apelurilor și mailurilor clientilor si oferirea consultantei cu privire la situația echipamentelor utilizate de catre aceștia;- Administrarea si gestionarea flotei de imprimante pentru a imbuntati activitatea digitala a clientilor;- Soluționarea problemelor legate de echipamente (Imprimante închiriate); Alte informatii - Program de lucru de Luni până Vineri, 09:00-17:30.- Activitate de la sediu în primele luni (B
Trenkwalder Romania

Analist Call Center - perioada determinata


Distrigaz Sud Rețele, filiala a ENGIE România, este liderul distribuției de gaze naturale în România. Cu o expertiză de peste 47 de ani în acest domeniu, compania deține contracte de concesiune pentru distribuția de gaze naturale în 1.358 de localități, pe raza a 20 de județe din sudul și centrul României și a municipiului București, gestionând o rețea de distribuție de peste 22.500 de km.La Distrigaz Sud Rețele, dorim să venim în întâmpinarea nevoilor clienților noștri și să îi ajutăm să își atingă obiectivele, într-un mod eficient. Căutăm oameni talentați, care să pună clienții în centrul a tot ceea ce facem. În prezent, căutăm o persoană care să aibă bune abilități de comunicare, pentru a se alătura BIROULUI CALL CENTER, în calitate de ANALIST CALL CENTER.Dacă îți dorești să faci următorul pas în carieră, alături de o echipă competitivă și profesionistă, trimite-ne CV-ul tău. Ne poți ajuta să construim un viitor mai bun. Totul începe cu angajati remarcabili. Totul începe cu tine.Ce
Distrigaz Sud Retele

Patient Advisor Call Center - Hibrid Bucuresti


Descrierea jobului Vocea ta e prima pe care o aude pacientul. Discutia cu tine reprezinta primul pas in identificarea si solutionarea problemei medicale. Fii unul dintre colegii care contribuie la experienta pacientului si alatura-te echipei noastre. Uite de ce ar fi fain sa iti incepi cariera la noi:· Beneficiezi de trei saptamani de formare platita;· Ai un plan de cariera bine stabilit;· Ai acces la cursuri de dezvoltare personala si profesionala in cadrul companiei;· Acumulezi experienta si te dezvolti;· Ai parte de un program flexibil (in ture), care iti permite sa imbini munca si studiile. Cum arata o zi din viata ta in Contact Center?· Preiei apelurile pacientilor si identifici nevoia acestora;· Oferi informatii cu privire la serviciile medicale;· Programezi pacientii la analize si consultatii;· Pastrezi legatura cu alte departamente prin e-mail si telefon. Ca sa te integrezi usor si natural in echipa noastra te-ar ajuta sa...· Fii empatic si rabdator;· Manifesti grija fata de oa
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL

Operator Call Center Vanzari - Remuneratie Motivanta


Candidatul ideal Experiență anterioară în domeniul vânzărilorComunicare și negociere prin telefon și email.Pricepere în tehnicile eficiente de vânzare și adaptabilitate la nevoile fiecărui client.Abilități impresionante de organizare și gestionare a timpului.Motivație pentru a depăși cu brio obiectivele de vânzări.Atitudine proactivă și dorință constantă de a învăța.Aptitudini solide în lucru în echipă.Descrierea jobului Ce vei face:Vei contacta potențiali clienți prin telefon și email, promovând produsele si serviciile noastre in domeniul instalatiilor de gaz.Vei prezenta cu încredere beneficiile produselor noastre.Vei identifica nevoile clienților și vei oferi soluții personalizate.Vei participa la traininguri specializate pentru a deveni un expert în instalații de gaz.Vei atinge obiectivele de vânzări lunare.Vei menține și actualiza bazele de date cu informații relevante.Ce oferim:Salariu fix 3000 lei netComision din vânzări, motivându-te să ajungi la performanțe remarcabileBonusuri
01 PROCONSTRUCTO TOP SERVICES GROUP SRL

Consultant Vanzari B2b /​ Agent Call Center


Candidatul ideal Ce cautam?Cautam o persoana dinamica, dornica sa urmeze o cariera in vanzari si pregatita sa lucreze cu pasiune. Concret, daca ai:Experienta in vanzari, minim 1 an/reprezinta un avantaj- VANZARE CALL CENTERAtitudine pozitiva, seriozitate, perseverentaAbilitati excelente de comunicare si negociere telefonicDorinta de dezvoltare, orientat catre solutiiTe asteptam sa aplici pentru acest job!Descrierea jobului Ce asteptam de la tine?Ai o buna capacitate de comunicare si interactiune la telefonSa prospectezi piata persoanelor juridiceSa promovezi si vinzi produse si serviciile catre persoanele juridice TelefonicSa identifici nevoile clientilor si propui cele mai bune solutii - ORI CA AGENT DE CALL CENTER PRIN TELEFON SAU CA REPREZENTANT DE VAZARI(PE TEREN-NECESITA PERMIS)Sa atingi si depasesti obiectivele de vanzari(target)Sa vrei sa cunosti foarte bine produsele si serviciile si sa fii la curent cu tendintele industrieiStabilire intalniri clienti pt Reprezentanti Vanzari T
CIAO TEL S.​R.​L.​

Senior Operator Call-center - Dep.​ Rezervari


Candidatul ideal • Ai experienta in domeniul Call-Center minim 2 ani• Aptitudini de PR si atitudine prietenoasa• Experienta si ambitia de a avansa te recomanda• Ai atitudine de lider• Ai bune abilitati de comunicare si coordonare• Vorbesti limba engleza fluent• Te descurci cu operarea PC (folosim pentru managementul rezervarilor si biletelor vandute un soft dedicat, destul de complex, dar care iti usureaza munca) si cunosti pachetul Office (excel/word/outlook)Descrierea jobului ofera informatii cu privire la calendarul de evenimente folosind toate canalele de comunicare (telefonic / e-mail) participa activ in preluarea rezervarilor (inbound) si introducerea lor in sistem participa activ la confirmarea rezervarilor venite din mediul on-line (site, e-mail, aplicatie etc), verificand telefonic autenticitatea rezervarii, parcurgand procedura rezervarilor (outbound) participa activ la campaniie de fidelizare a clientilor urmareste si verifica in permanenta numarul de bilete vandute/evenimen
BERARIA H SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 491 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.