Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

2715 Locuri de Munca in Cluj-Napoca - Joburi in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

2715 Locuri de Munca in Cluj-Napoca - Joburi in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Customer Advisor With Slovak - Cluj-napoca


Candidatul ideal - Preferable college degree or related work experience- Excellent written and verbal communication skills in Slovak- Good English skills- Good MS Office skills- Excellent customer service skills- High motivation and enthusiastic approach- Self-organized- Planning and prioritization skills- Effective decision making- Knowledge and experience with measuring and improving customer satisfaction and loyalty acrossbroad functional areas and diverse geographies- Familiarity with ticketing systems- Life experience to apply to managing situations- Early adopter of technology- Makes the customers feel confident that their needs are being met- Dependable, reliable, and able to perform duties with minimum supervision.Descrierea jobului - Communication via emails, tickets, and chat with existing customers in order to solve their issues relatedto the products- Giving information about the client to existing customers and prospects via email, handling tickets, and chatif available fo
FOUNDEVER ROMANIA S.​R.​L.​

Casier Cluj Muncii


Candidatul ideal Casier Cluj MunciiDescrierea jobului Casier Cluj Muncii
PEPCO RETAIL SRL

Internal Account Manager


Candidatul ideal Candidatul Ideal- absolvent(ă) cursuri universitare - de preferat studii economice- cunoştinţe temeinice in domeniul IT- talent de intreprinzator cu experienta in vanzari- abilitatea de a impresiona potentialii clienti- spirit de automotivare continua- initiativa- bune abilitati de comunicare si relationare- inalta orientare spre client si abilitatea de a intelege si de a profita de oportunitatile pietei- foarte bune calitati de organizare a timpului- fluent in lb.engleza- carnet de conducereDescrierea jobului Descrierea jobului-preluarea si dezvoltarea unui teritoriu de vanzari existent-vanzarea de produse IT si periferice (laptopuri,PC-uri,servere,periferice,licente)-calcularea si negocierea preturilor si conditiilor contractuale-dezvoltarea strategica a pozitiei companiei noastre pe zona de vanzare-deplasari la clienti-key account management si dobandirea de clienti noi
ETA2U SRL

Agent Turism Cluj-napoca


Candidatul ideal Karpaten Outgoing, unul dintre cei mai mari tour operatori din Romania, cauta o persoana pentru departamentul de turism, sediul din Cluj-Napoca, talentat si pasionat sa se alature echipei noastre dinamice. Candidatul Ideal: Reprezinta un avantaj detinerea unor brevete, certificari / acreditari in domeniu / studii de specialitate; Experienta minima: 2 ani; Limba Engleza – nivel avansat; Cunoasterea pietei de produse turistice; O atitudine proactiva, deschisa, empatica, dornica de dezvoltare personala; Abilitati de vanzare si consiliere in vederea atragerii de noi clienti si de fidelizare a acestora; Ablitati de comunicare si planificare; Mentalitate centrata pe turist, ascultandu-i intotdeauna, preluand feedback de la acestia pentru a aduce imbunatatiri pe partea de produs; Ablitati excepționale si eficiente de comunicare orala si scrisa; Orientat spre detalii si excelent in rezolvarea situatiilor aparute.Descrierea jobului Descrierea jobului Prezinta clientilor program
KARPATEN OUTGOING SRL

Manipulant Marfa - Hub Cluj


Candidatul ideal Persoana serioasa, constiincioasa, de incredereRezistenta la munca fizica presupusa de manipularea marfii din depozit, descarcare/incarcareAbilitati de comunicare orala si scrisa, capacitatea de a comunica si de a a avea relatii de colegialitate cu ceilalti angajati, responsabil, automotivat, fire analitica, rabdatorCorectitudine, seriozitate;Spirit de observatie dezvoltat;Cunostinte de incarcare, manevrare si descarcare a marfii in conditii de siguranta;Adaptare la schimbare, dinamica in stilul de munca, initiativa, corectitudineDescrierea jobului Incarcarea si descarcarea expeditiilor din masinile curierilorVerificarea integritatatii si numarului expeditiilor (coletelor) ce urmeaza a fi incarcate/descarcateScanarea tuturor expeditiilor pe care le incarca sau descarca cu cititorul mobil
FAN COURIER EXPRESS SRL

Consilier Vanzari Cluj


Candidatul ideal Consilier VanzariDescrierea postului • Salutarea, întampinarea, abordarea și consilierea clienților nostri cu scopul de a le oferi produsele potrivite nevoilor lor • Furnizarea de informații clienților nostri cu privire la produse și servicii, prezentarea de opțiuni alternative și idei de achiziții suplimentare (accesorii și / sau produse complementare) și încurajarea acestora pentru a achiziționa produsele C&A • Prioritizarea clienților în detrimentul altor sarcini • Aprovizionarea cu marfă a magazinului și prezentarea acesteia conform cu recomandarile de mercantizare • Operarea casei de marcat și procesarea plăților cu numerar/card pentru achizițiile efectuate de către clienții nostri Dacă ești pasionat de modă, gândești proactiv si îți place să interacționezi cu oamenii, ne-ar face plăcere să te cunoaștem!Descrierea jobului Consilier Vanzari​Descrierea postului • Salutarea, întampinarea, abordarea și consilierea clienților nostri cu scopul de a le oferi produsele po
CA MODA RETAIL SRL

Responsabil Actualizare Produse Site /​ Relatii Cu Clientii


Candidatul ideal - Responsabilitatea ta principala va fi sa asiguri informatii actualizate pentru produsele din portofoliul nostru: poze, descrieri sau prospecte, folosind ca surse de informatii materialele puse la dispozitie de furnizori (site-urile furnizorilor, cataloage tiparite sau online ale furnizorilor) sau sa obtii aceste informatii folosind motoare de cautare sau orice alte surse.- Viteza suficienta in utilizarea calculatorului. Experienta in utilizarea pachetului Microsoft Office si a platformelor de e-comert reprezinta un avantaj.- Atentie la detalii - Cunostinte minime in editarea fotografiilor digitale (Adobe Photoshop);- Rapiditate si eficienta in cautarea si navigarea pe Internet; - Experienta in content writing; - Experienta in operarea pe platforma e-commerce – CONSTITUIE AVANTAJ;- Nivel peste mediu de cunoastere al limbii engleze Descrierea jobului - Actualizarea produselor pe site- Actualizare periodica a informațiilor din platforma (stocuri, prețuri etc)- Adăugarea
PRO RACING SHOP S.​R.​L.​

Supply Chain Resilience Manager (w/​m/​d)


Candidatul ideal Pensum: 100%Starte deine Karriere bei Axpo Services AG als Supply Chain Resilience Manager! In dieser Rolle unterstützt du die Entwicklung, Implementierung und den Betrieb eines ganzheitlichen, gruppenweiten Managementsystems zur Steigerung der Lieferkettenresilienz. Du arbeitest eng mit dem ESG-Team und dem Gruppenrisikomanagement zusammen, um Risiken im SCM und ESG-Bereich zu minimieren.Descrierea jobului Aufgaben & Verantwortlichkeiten: Unterstütze bei der initialen Bewertung der gruppenweiten SCM-Resilienz. Entwickle mit dem Team ein ganzheitliches, gruppenweites SCM-Resilienzkonzept sowie zugehörige Prozesse. Implementiere und betreibe ein KPI-Dashboard zur Überwachung von SCM-Risiken. Arbeite eng mit dem ESG-Team und Gruppenrisiko zusammen, um SCM/ESG-Risiken zu koordinieren. Entwickle und implementiere Maßnahmen zur Risikovermeidung und -minimierung. Sei die zentrale Kontaktperson für Themen rund um die SCM-Resilienz.Profil & Fähigkeiten: Masterabschluss in BWL,
AXPO

Economist Contabil Cluj,​ Experienta Winmentor


Candidatul ideal Candidatul ideal este absolvent al unei facultati de profil, este o persoana tonica, are experienta in utilizarea programului Winmentor, face cu placere contabilitate, este o persoana ordonata si cu initiativa.Descrierea jobului Job-ul se desfasoara la sediul firmei din Cluj-Napoca si presupune tinerea contabilitatii firmei cu tot ceea ce impica aceasta inclusiv contabilitatea de gestiune, financiara etc. pana la nivel de bilant personal salarizare etc. Firma activeaza in comert online si offline.
EUROCOM INVEST SRL

Accounting Specialist


Candidatul ideal What will make you successful? 🚀 Bachelor's/College Degree in Economics, Finance, or Accountancy preferred. 2-3 years of general accounting or accounts payable experience. Proficiency with ERP Systems, preferably Oracle. Strong Excel skills and attention to detail. Previous experience in an international and culturally diverse organization. Demonstrated integrity and ethical behavior. Advanced/native level English proficiency. Organized, communicative, analytical and customer order orientated.Descrierea jobului What kind of work will you be doing? 📊 Prepare monthly schedules and reports for month-end. Compile Balance Sheet reporting package for Management review. Generate and submit Financial Statements to the Consolidation team. Coordinate Intercompany AR/AP activities monthly. Process standard and recurring journal entries. Prepare invoice requests for recharges. Lead general accounting activities for month-end closing. Coordinate Intercompany Receivables and P
VERTIV ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 2388 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

German Speakers Interested In Accounting (224590)


Candidatul ideal Education/ Training: High School or University Degree (Economic studies represent an advantage) Professional experience: Basic knowledge of accounting principles and regulations applicable to the various processes we have: Accounts Payable, Accounts Receivable, General Ledger, Banking & Payments, Fixed Assets Technical skills preferred: SAP awareness, good proficiency in MS Office (Excel) Languages: German is a must English (at least intermediate level) Descrierea jobului Offer timely and accurate performance for all accounting activities in accordance with compliance, internal controls, performance and quality standards as defined in the relevant service level agreements and company policies You will also put your best effort into optimizing the finance services through the digital transformations and this is best done by our colleagues in the RPA Centre of ExcellenceWhy will you enjoy being our colleague You get more than just a salary: You receive special financial
E.​ON ROMANIA SRL

Brand Retail Advisor Iqos - Cluj


Candidatul ideal Brand Retail Advisor IQOSDescrierea jobului Brand Retail Advisor IQOSIn rolul de Consultant IQOS vei fi responsabil(a) de: Promovarea produselor din portofoliul IQOS Consilierea clientilor Indeplinirea sarcinilor de lucru zilnice Mentinerea unui mediu de lucru curat si organizat in locatie Dezvoltarea unei relatii profesionale cu restul colectivului
SC INTERBRANDS ORBICO SRL.​

Manipulant Marfuri


Candidatul ideal Cerinte:• Studii medii;• Autorizatie ISCIR (de preferat)• Capacitate de planificare și organizare• Abilitate de lucru în echipă• Creativitate și spirit de inițiativa• Atenție distributivă• Cunoștințe operare PC• Experiență pe un post similarDescrierea jobului Responsabilitățile dumneavoastră:• Descărcarea mărfurilor primite de la furnizori și aranjarea acestora în depozit• Ambalarea și pregătirea mărfurilor conform procedurilor interne pentru livrare• Lipirea AWB-urilor și diverse etichete în funcție de context• Încărcarea mărfurilor în mașinile de transport• Participarea proactivă la optimizarea procesului de manipulare marfă• Verificarea integrității produselorBeneficiile dumneavoastră: Salariul începând de la 2700 lei net/lună* Tichete de masă de până la 577,5 lei net/lună (calcul la 21 de zile lucrate, 27,5 lei/zi)* Bani pentru transport: 160 lei net/lună Două prime anuale, fiecare cu valoare fixă de 1200 lei net* Prime de performanță în funcție de rezultate*aplica
HORNBACH CENTRALA SRL

Media netă estimată pe baza celor 366 de salarii introduse în Salario: 2800 RON/Luna

Fp&a Analyst


Candidatul ideal What will make you successful? Education: University Degree in Economics or Finance or equivalent; 1-2 years postgraduate experience in FP&A Excellent communicator with the ability to transform a user’s reporting and/or analysis needs into insightful reporting and/or analysis “visuals” as appropriate – e.g. bridges, trends, graphs – to communicate key performance messages; Experienced data mining expert with the ability to use that data, transforming it into insightful reports that visualize key messages through e.g. trends and variances; Excellent analytical skills and attention to detail; Experience with front end analysis and reporting tools – MS Office (advanced excel skills), PowerBI is a plus; Experience with financial planning systems – Hyperion Planning is preferred; Worked in an international and culturally diverse organization. Experience of conducting transition work; process mapping skills and/or Lean - Six Sigma would be advantageous Language skills: Engli
VERTIV ROMANIA SRL

Material Planner/​ Specialist Aprovizionare


Candidatul ideal - Aptitudini de planificare şi organizare a activității de bază;- Deţine spirit de iniţiativă şi prezintă interes pentru formare/ dezvoltare profesională şi personală continuă;- Capacităţi foarte bune de exprimare;- Încredere în sine, operativitate, atenţie la detalii şi simţ ridicat de responsabilitate, spirit de observaţie, răbdare, capacitate de analiză, sinteză a informaţiilor şi adoptare a deciziei, capacitate de adaptare la specificul unei situaţii;- Orientare către rezultate, muncă în echipă, punctualitate.Descrierea jobului - Stabilirea necesarului de componente pentru activitatea de producţie;- Achiziţionarea de componente pentru producţia în serie;- Menţinerea legăturii cu furnizorii de materii prime cu privire la livrările care trebuie efectuate;- Eficientizarea şi îmbunătăţirea colaborării cu furnizorii;- Recunoaşterea neregulilor înaintea livrării şi identificarea unor măsuri pentru asigurarea producţiei cu componente;- Atenţionarea şi informarea pe plan i
ECKERLE AUTOMOTIVE SRL

Sef Atelier Caroserie - Service Autorizat


Candidatul ideal Ce ne dorim:-seriozitate si spirit de echipa-etica profesionala-bune abilitati de comunicare si relationare cu clientii-responsabilitate, adaptabilitate, organizare-promptitudine in luarea deciziilor-minim 2 ani experienta-permis auto, categoria B Descrierea jobului Oferim:- salariu atractiv în funcție de experiență și cunoștințe în domeniu- bonusuri de performanta- utilaje și aparatură modernă- mediu de lucru plăcut și sigur - oportunitatea de a lucra la standarde de calitate inalte, intr-un mediu profesionist;Dacă ți-am atras atenția, nu ezita să ne contactezi telefonic (telefon) sau prin e-mail (adresa email) pentru a-ți oferi mai multe detalii.Te așteptăm în echipa noastră!
AUTOROM SERV SRL

Logistics Coordinator


Candidatul ideal We are hiring an experienced Logistics Coordinator to support our the logistic network for one of our customers. If you're dedicated and ambitious, Supply Chain Factory is an excellent place to grow your career. Don't hesitate to apply - we look forward to your application!Qualifications Minimum 2-3 years’ work experience Proven experience in a fast-paced logistics and supply chain management environment. English fluent oral/ written; German or any other additional language are a plus Excellent organizational and problem-solving skills Strong communication and interpersonal skills Ability to prioritize and multitask Keen on working in an interesting and fast-paced environment Computer literate, proficient in MS Office and Internet applicationsDescrierea jobului Responsibilities Plan and coordinate freight movements (Road / Air / Ocean / Parcel) Arrange and manage time critical shipments Monitor Transport Statuses and on-time operating performance Resolve operat
SUPPLY CHAIN FACTORY ROMANIA SRL

General Ledger Expert (227011)


Candidatul ideal Education/ Training: ACCA or other international certified Accountant diploma is required University degree with proven ability in relevant subjects (e.g. Mathematics, Economics, Accounting, Finance, Business Studies) Professional experience: Minimum 3-4 years experience in General Ledger complex accounting process in similar, multi-national, corporate environment Very Strong knowledge of accounting principles, practices, regulations and procedures , IFRS and/or local GAAP Strong analytical & technical accounting skills Effective problem-solving skills to identify and correct financial discrepancies Technical skills and experience using accounting software Understanding of accounting standards and regulatory requirements Languages: English (professional, written and spoken)Descrierea jobului Ensure financial records comply with regulatory standards; Analyses accounting and financial data in order to provide recommendations Analyse the postings on the P&L and BS account
E.​ON ROMANIA SRL

Economist Contabil Marriott Cluj


Candidatul ideal Economist Contabil Marriott ClujO persoana cu abilitati de:-contabilitate financiara si de gestiune-operare Pc: Word, Excell, Outlook-operare soft-uri contabile si de gestiune (avantaj, WINMENTOR)-cel putin 3 ani experienta pe o pozitie similaraCerinte comportamentale:- mentinerea unei atmosfere colegiale in relatiile de munca;- deschisa la a invata lucruri noi- volum ridicat de cunostinte teoretice si practice;- receptivitate la solicitarile profesionale (capacitate de mobilizare personala pentru finalizarea intr-un timp cat mai operativ a sarcinilor ce-i revin);- abilitati de coordonare, planificare si organizare;- atitudine proactiva- atentie la detaliu- seriozitate si loialitate;Descrierea jobului Inregistrarea documentelor financiar – contabile in programul WinMentor EnterpriseInregistrarea documentelor de incasari si plati cu numerarUrmarirea si gestionarea fluxurilor de disponibil in conturile firmei, introducerea de plati pe platformele de internet bankingEfect
PRITAX INVEST SRL

Florar Decorator Florarie


Candidatul ideal Căutăm colegi care să ni se alăture pe perioadă nedeterminată în crearea de buchete și aranjamente florale în cadrul florăriei noastre. 🌷Dacă simțul estetic si atenția la detalii te caracterizează, te așteptăm cu drag să ne cunoaștem și să te alături echipei Magnolia pentru a duce misiunea noastră mai departe.Experiența reprezintă un avantaj însă nu este necesară deoarece noi ne vom ocupa de tine, te vom învăța tot ce trebuie să știi, iar din partea ta va fi nevoie de multă ambiție, dedicare și hărnicie!Descrierea jobului Responsabilitățile zilnice de îndeplinit sunt următoarele:-Realizarea buchetelor și aranjamentelor florale;-Consilierea clienților;-Realizаreа procеselor și procedurilor zilnicе dе întreținerе și аdministrare a magаzinului;-Vânzarea produselor din florărie;-Preluarea comenzilor plasate în florărie;-Recepția mărfii în ziua aprovizionării;-Întreținerea și organizarea spațiilor de lucru.Beneficii:-Bonusuri lunare de performanță;-Procente din vânzări;-Ti
COMGABY MOLN SRL

Intrebari frecvente

Care este salariul mediu in Cluj-Napoca?

Salariul mediu net in Cluj-Napoca este de 4 800 lei. Venitul mediu brut fiind de 8 400 lei, potrivit datelor INS pe anul 2022.

Cate locuri de munca sunt disponibile in Cluj-Napoca?

In prezent avem disponibille 2 715 locuri de munca in Cluj-Napoca.

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.