Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

2715 Locuri de Munca in Cluj-Napoca - Joburi in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

2715 Locuri de Munca in Cluj-Napoca - Joburi in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Material Planner/​ Specialist Aprovizionare


Candidatul ideal - Aptitudini de planificare şi organizare a activității de bază;- Deţine spirit de iniţiativă şi prezintă interes pentru formare/ dezvoltare profesională şi personală continuă;- Capacităţi foarte bune de exprimare;- Încredere în sine, operativitate, atenţie la detalii şi simţ ridicat de responsabilitate, spirit de observaţie, răbdare, capacitate de analiză, sinteză a informaţiilor şi adoptare a deciziei, capacitate de adaptare la specificul unei situaţii;- Orientare către rezultate, muncă în echipă, punctualitate.Descrierea jobului - Stabilirea necesarului de componente pentru activitatea de producţie;- Achiziţionarea de componente pentru producţia în serie;- Menţinerea legăturii cu furnizorii de materii prime cu privire la livrările care trebuie efectuate;- Eficientizarea şi îmbunătăţirea colaborării cu furnizorii;- Recunoaşterea neregulilor înaintea livrării şi identificarea unor măsuri pentru asigurarea producţiei cu componente;- Atenţionarea şi informarea pe plan i
ECKERLE AUTOMOTIVE SRL

Sef Atelier Caroserie - Service Autorizat


Candidatul ideal Ce ne dorim:-seriozitate si spirit de echipa-etica profesionala-bune abilitati de comunicare si relationare cu clientii-responsabilitate, adaptabilitate, organizare-promptitudine in luarea deciziilor-minim 2 ani experienta-permis auto, categoria B Descrierea jobului Oferim:- salariu atractiv în funcție de experiență și cunoștințe în domeniu- bonusuri de performanta- utilaje și aparatură modernă- mediu de lucru plăcut și sigur - oportunitatea de a lucra la standarde de calitate inalte, intr-un mediu profesionist;Dacă ți-am atras atenția, nu ezita să ne contactezi telefonic (telefon) sau prin e-mail (adresa email) pentru a-ți oferi mai multe detalii.Te așteptăm în echipa noastră!
AUTOROM SERV SRL

Logistics Coordinator


Candidatul ideal We are hiring an experienced Logistics Coordinator to support our the logistic network for one of our customers. If you're dedicated and ambitious, Supply Chain Factory is an excellent place to grow your career. Don't hesitate to apply - we look forward to your application!Qualifications Minimum 2-3 years’ work experience Proven experience in a fast-paced logistics and supply chain management environment. English fluent oral/ written; German or any other additional language are a plus Excellent organizational and problem-solving skills Strong communication and interpersonal skills Ability to prioritize and multitask Keen on working in an interesting and fast-paced environment Computer literate, proficient in MS Office and Internet applicationsDescrierea jobului Responsibilities Plan and coordinate freight movements (Road / Air / Ocean / Parcel) Arrange and manage time critical shipments Monitor Transport Statuses and on-time operating performance Resolve operat
SUPPLY CHAIN FACTORY ROMANIA SRL

General Ledger Expert (227011)


Candidatul ideal Education/ Training: ACCA or other international certified Accountant diploma is required University degree with proven ability in relevant subjects (e.g. Mathematics, Economics, Accounting, Finance, Business Studies) Professional experience: Minimum 3-4 years experience in General Ledger complex accounting process in similar, multi-national, corporate environment Very Strong knowledge of accounting principles, practices, regulations and procedures , IFRS and/or local GAAP Strong analytical & technical accounting skills Effective problem-solving skills to identify and correct financial discrepancies Technical skills and experience using accounting software Understanding of accounting standards and regulatory requirements Languages: English (professional, written and spoken)Descrierea jobului Ensure financial records comply with regulatory standards; Analyses accounting and financial data in order to provide recommendations Analyse the postings on the P&L and BS account
E.​ON ROMANIA SRL

Agent Servicii Client - Cluj-napoca


Candidatul ideal AGENT SERVICII CLIENT - CLUJ-NAPOCAStudii superioare finalizate sau în curs de finalizare;Simțul umorului, orientare către clienți, gândire pozitivă și entuziasm;Persoană organizată, comunicativă, dinamică, capabilă să lucreze bine individual și în echipă;Proactivitate și implicare când vine vorba de satisfacerea nevoilor clienților;Cunoștințe pachet Microsoft Office;Cunoștințe limba engleză – minim nivel mediu;Permis de conducere categoria B, cu minimum 1 an de experiență.Descrierea jobului Activitatea se desfasoară preponderent în județ, dar și în împrejurimi, după cum urmează:Livrarea/preluarea autoturismelor oferite spre închiriere;Păstrarea legăturii cu coordonatorul activității de pe teren;Întocmirea de procese verbale, documente ce țin de contractare și alte operațiuni;Operarea în sistemele interne și soluționarea solicitărilor venite pe e-mail sau telefon;Atribuții specifice ce țin de întreținerea parcului auto;Interacțiune directă cu clienții și reprezentarea
AUTONOM SERVICES S.​A.​

Physical Security Technician


Candidatul ideal RequirementsCOMPETENCY Ability to collaborate with all internal and external resources to ensure the highest levels of customer satisfaction are maintained. Document installation notes and job progress. Verifying technician check in and check out. Close out work orders and prepare for billing. Obtain vendor invoices in a timely manner. Meet metrics related to margin, start times, project deadlines and invoicing deadlines. Ability to function in a multi-project environment with changing priorities. Ability to calculate figures using methods above to determine operational amounts or needs. Ability to anticipate potential problems and proactively troubleshoot to resolve issues. Strong ability to define technical problems, collect data, establish facts, and draw valid conclusions. Understand new information or materials by studying and working with them. Identify ways to measure and improve system performance. Ability to effectively communicate, present information, and re
GLOBAL CONVERGENCE SRL

Customer Service Representative


Descrierea jobului If you are a professional looking for an opportunity to grow and develop your abilities within a dynamic business, Emerson has an appealing role for you! As a Customer Service Representative, you will hold a key role in processing customer orders received within our system, ensuring these orders undergo accurate verification as well as partnering with diverse customers, ranging from internal stakeholders in different sectors to manufacturing units and customers. If this sounds like an interesting job for you, we welcome your application! In This Role, Your Responsibilities Will Be: * Identify, prepare and process the ordered products in the system; * Connect with internal departments in order to ensure the smoothness of the process, along with keeping in contact with the clients regarding their order status and additional information, ensure the client’s needs are being met; * Understand the importance and the possible impact on safety for the products built in the f
EMERSON SRL

Media netă estimată pe baza celor 680 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Sales Advisor - Vodafone Store Cluj Napoca


Candidatul ideal Sales Advisor - Vodafone Store Bucuresti BaneasaDacă ne ajuți să evoluăm, creăm viitorul impreună!Ești pasionat de tehnologie;Comunici ușor, îți plac provocările și ești orientat către rezultate;Te adaptezi rapid la schimbare și păstrezi o atitudine pozitivă;Ai, preferabil, minim 6 luni de experiență în vânzări, consultanță clienți, telesales sau merchandising;Ai cunoștințe de limba engleză nivel conversațional;Diplomă de bacalaureat sau studii universitare.Atunci locul tău este alături de noi! Vodafone România își mărește echipa de vânzări din magazine!Descrierea jobului Sales Advisor - Vodafone Store Bucuresti BaneasaÎn Vodafone vei găsi o echipă de Sales Advisors entuziaști, alături de care vei oferi consultanță spre vânzare clienților, în magazinele specializate, promovând produsele și serviciile companiei.* Rol contractorRolul tău este de a:Contribui la creșterea experienței brandului Vodafone, asigurând vizibilitatea maximă a mărcii în cadrul magazinelor;Oferi cl
VODAFONE ROMANIA SA

Ajutor Bucatar


Candidatul ideal Căutăm ajutor bucătar, o persoană pasionată de munca în bucătărie, harnică, dornică de a învăța meserie de la bucătarii cu care lucrează, adeptă a modului de lucru „curat”, atentă la detalii și care știe să comunice cu ușurință cu cei din jur.Educație și experiență:Studii mediiExperiență relevantă de minim 1 an, într-o poziție de ajutor bucătarTe rugăm să aplici dacă: Ești o persoană pasionată de activitatea din bucătărie și comunici foarte bine cu colegii din bucătărie Poți să muncești în ture, de sărbători și în weekend-uri – atunci când este necesar Te poți adapta la program de muncă: 4 zile de muncă x 10 h, 3 zile libere sau 5 zile de muncă x 8 h, 2 zile libere ( luând în considerare și necesitatea de a lucra suplimentar atunci când este nevoie) Poți și vrei să înveți să muncești cu aparatură modernă și ești dispus să înveți să o folosești la capacitate maximă: de asemenea, ești dornic să înveți mereu noi tehnici de gătit Ești o persoană responsabilă, dedicată munc
WINNERS FIRST S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 137 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Consultant Vanzari Auto - Skoda


Candidatul ideal Cerinţe:• Experienta de minim 2 ani intr-o pozitie similara constituie un avantaj• Abilitati de comunicare verbala, relationare umana, organizare, spirit de echipa• Permis de conducere categoria B• Cunostinte de operare pe calculatorDescrierea jobului Responsabilităţi:• Consilierea clientilor in vederea vanzarii de autoturisme si servicii/accesorii, dar si a unor modalitati de finantare si intocmirea documentatiei necesare• Intelegerea nevoilor si asteptarilor clientilor• Intocmirea rapoartelor de activitate• Dezvoltarea portofoliului de clienti si mentinerea legaturii cu acestia• Prospectarea pietei de profilBeneficii:• Oportunitatea de a lucra alaturi de un colectiv cu experienta• Bonusuri in functie de realizari• Pachet de beneficii ce include si un abonament medical• Premii de sarbatori• Evenimente interne
COMPEXIT TRADING SRL

Inventory Controller


Descrierea jobului SPECIFIC JOB RESPONSIBILITIES In this Role, your Responsibilities Will Be: * To coordinate the "cycle count" process and analyze the results acquired * Check the requirements relating to the stocks from the departments with which you come into contact * Coordinate and ensure the correctness of the parameters * Register daily the information related to the correction of the stocks in the computer system after they have been approved by the head of the warehouse * Transfer stocks between locations by a script * Initiate and lead activities to improve the work process in the warehouse Who You Are: You are the first to spot possible future policies, practices, and trends in the organization, with the competition, and in the marketplace. You consistently apply a business driver and marketplace focus when prioritizing actions. You adjust communication content and style to meet the needs of diverse collaborators. You model and encourage the expression of diverse ideas and o
EMERSON SRL

Documentation Administrator


Descrierea jobului SPECIFIC JOB RESPONSIBILITIES In this Role, your Responsibilities Will Be: • Develop and maintain Emerson documentation standard (layout and contents); • Prepare user documentation for a variety of material, including how-to guides and instruction manuals; • Prepare Documentation Dossier according to user’s requirements (table of contents, cover sheets, bookmarks and cite sources) for Projects, MRO and Service orders; • Collect, prioritize and control qualitatively the electronic documentation from Factories / COF and other sources; • Produce approval documentation as required and in a timely manner; • Provide final documentation that accurately meets customer requirements (electronic, paper) and ensure the highest standards of presentation are maintained; • Respond optimally to documentation requests and queries from internal customers; • Update the ERP system documentation status according to business requirements/specifics; • In case of need, acts as partner conce
EMERSON SRL

Barista-tchibo Coffee Shop- Artist Al Cafelei In Cluj-napoca


Candidatul ideal Candidatul IdealEsti o persoana energica, creativa si cu spirit de initiativa?Iti place sa comunici si sa cunosti oameni noi in fiecare zi?Daca vrei sa devii un artist al cafelei, te asteptam in echipa The Coffee Shop!Descrierea jobului Descrierea jobuluiImpreuna cu colegii vei desfasura urmatoarele activitati: Vei prepara bauturi pe baza de cafea si produse complementare Vei consilia clientii in procesul de achizitie a produselor din cafenea Vei folosi casa de marcat in procesul de vanzare Vei ajuta in procesul de mercantizare a produselor Vei mentine curatenia la locul de muncaIti oferim: Contract de munca pe perioada nedeterminata Training de Barista Pachet salarial si beneficii atractive (tichete de masa, bonus de performanta, abonament servicii medicale reteaua Medicover, discount lunar oferit pentru produsele proprii) Dezvoltare profesionala si posibilitati de promovare
TCHIBO COFFEE SERVICE S.​R.​L.​

Call Center Manager


Candidatul ideal The ideal candidate has: Communication skills to inform, help, and advise customers clearly and to liaise effectively with other professionals Listening skills to understand exactly what customers require Problem-solving skills Motivational skills and an ability to supervise and lead a team of customer service assistants Creative thinking to come up with new ideas in order to improve customer service standards Organizational and planning skills to develop customer service policies and also to improve our CRM and ticketing softwareDescrierea jobului Your main objective is to:Make sure that the needs of the customers are being satisfied. Your aim is to provide and promote excellent customer service for the annual 17 million visitors, paying special attention to happiness rate, response rate, and also to the complaint handling framework. You'll make sure that service standards are being met, and you'll manage our customer service teams.Responsibilities: Enable the
TRAVELMINIT INTERNATIONAL S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 593 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Sales Representative


Candidatul ideal Ce așteptăm de la tine? Să ai studii medii/superioare finalizate; Să ai experiență în vânzări directe de minim 1 an (constituie un avantaj experiența în piața farmaceutică); Să ai excelente abilități de comunicare și negociere; Să fii orientat către client și către rezultate; Să fii familiarizat cu suita Microsoft Office, la nivel avansat; Să ai permis de conducere categoria B și disponibilitate pentru deplasări.Descrierea jobului Mediplus, linia de distribuție a Dr. Max România, este în căutarea unui Sales Representative, Departament Wholesale Third Party - Vest.Care sunt responsabilitățile postului? Vei promova imaginea și serviciile companiei în relația cu clienții-farmacii; Vei contribui la creșterea portofoliului de clienți, prin identificarea de clienți activi pe piața farmaceutică; Vei stabili și vei menține o bună relație de afaceri cu toți clienții de pe zona alocată; Vei identifica oportunități de afaceri și vei încheia contracte pe termen lung, cu scopul de
DR.​MAX S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2551 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Talent Management Coordinator


Candidatul ideal * Bachelor's degree from an accredited college or university, preferably in Business Administration, Human Resources, Industrial Relations, or Industrial /Organizational Psychology.* Minimum of 3 years previous experience in human resources.* Fluency in English.* Strong analytical and critical thinking skills; ability to make independent decisions, manage conflicting priorities in a fast-paced environment.* Proven team player with excellent communication and people skills who can effectively interface and collaborate with employees at all levels of the organization.* Passion for innovative HR solutions and process improvement.* An impact player with proven ability to drive change in an effective and participative manner.* Able to energize and inspire others to commit to and act on business priorities.Descrierea jobului Job opportunity - Vertiv is looking for a new Talent Management Coordinator to join our dynamic team in Cluj-Napoca, Romania!Who are we?At Vertiv, w
VERTIV ROMANIA SRL

Consultant Vanzari – Auto Rulate - Das Weltauto


Candidatul ideal Cerinte:• Studii superioare• Abilitati de comunicare si relationare• Experienta in vanzari (vanzari auto constituie un avantaj)• Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu• Aptitudini de lucru in echipa• Atitudine proactiva, perseverenta si dedicare in munca• Capacitate de concentrare in situatii limita• Permis conducere categoria BDescrierea jobului Responsabilitati:• Promovarea si reprezentarea autovehiculelor in conformitate cu standardele companiei• Consilierea clientilor in vederea vanzarii de autoturisme si servicii/accesorii• Intocmirea rapoartelor de activitate• Monitorizarea legislatiei in vigoare• Consilierea clienţilor cu privire la modalitatile de finantare şi intocmirea documentelor necesare• Mentine legatura si urmareste in permanenta dezvoltarea portofoliului de clienti• Prospectarea pietei de profilBeneficii:• Oportunitatea de a lucra alaturi de un colectiv tanar• Bonusuri in functie de realizari• Pachet de beneficii ce include si acces la servicii medic
COMPEXIT TRADING SRL

Consilier Imobiliar - Vino In Echipa Welt Imobiliare


Candidatul ideal Consilier imobiliar - Cluj-NapocaCе însеamnă să fii consilier imobiliar în compania noаstră?Profеsionаlismul dе care dăm dovаdă еste dеmonstrat de capаcitatеa noаstră de adaptarе la provocările piеței şi de dorința de a fi alături de clienţi, de-a lungul timpului. Astfel, a fi consilier imobiliar în cadrul Welt Imobiliare înseamnă a fi un profesionist veritabil, pregătit să se adapteze şi să se dedice clienţilor din domeniul imobiliar.Ce te definește ca și consilier imobiliar?În primul şi în primul rând, pasiune pentru relațiile interumane. Comunicare. Disponibilitate. Răbdare. Iniţiativă. Intuiţie. Orientare spre rezultate. Gestiune bună a timpului. Gestiune bună a stresului. Pasiune pentru vânzări.Descrierea jobului Consilier imobiliar - Cluj-NapocaAșteptările noastre față de tine:Să vrei să creşti în domeniul vânzărilor.Să ai abilităţi excelente de comunicare.Să ai abilităţi bune de negociere.Să ai spirit de iniţiativă.Să-ți placă diversitatea în ceea ce privește ac
WELT IMOBILIARE S.​R.​L.​

Junior Design Engineer Thermomanagement Automotive (m/​f/​d)


Candidatul ideal Junior Design Engineer Thermomanagement Automotive (m/f/d)•An engineering degree in mechanical -automotive engineering or equivalent is required•Ability to work with CAD software tools. (Knowledge in Catia V5 or other CAD Software is an advantage).•Proficient in English•German knowledge is an advantage•Good organizational ability and communication skills.•MS Office tools knowledge.•Effective team player, as well as ability to work independently.•Highly creative and self-motivated individual.•Young talented engineers are welcome.Descrierea jobului Junior Design Engineer Thermomanagement Automotive (m/f/d)•3D modeling and drafting using CATIA V5.•Development of parts and assemblies for engine cooling, air conditioning systems, battery conditioning systems, engine peripherals or thermal management in general.•Product development regarding their manufacturing process, e.g. injection molding, die casting, vulcanize and extruding etc. in consideration of the functionality, q
ARRK RESEARCH DEVELOPMENT SRL

Senior Document Controller


Candidatul ideal For our construction project in Cluj we are looking for highly experienced Senior Document Controller to join our team.Are you eager to take on a new challenge? Then you are the one we are looking for.Be part of our success story!What we expect from you: University/Bachelor’s degree; Minimum 5 years’ experience in Document Controlling, technical knowledge, experience and skills are highly appreciated; Fluency in English, both written and spoken; Solid computer skills (proficient in Word and Excel, SharePoint would be a plus); Data organization and storage knowledge; Clear understanding of business procedures and workflow of the documents on the project; Analytical thinking, strong attention to details and systematical approach to problem-solving; Proactive, responsible and result-oriented team-player.Descrierea jobului What you will do: Register all incoming and outgoing project related documents (general, technical and commercial); Distribute the project related docum
GULERMAK AGIR SANAYI INAAT VE TAAHHUT A.​.​ ANKARA - SUCURSALA BUCURETI

Intrebari frecvente

Care este salariul mediu in Cluj-Napoca?

Salariul mediu net in Cluj-Napoca este de 4 800 lei. Venitul mediu brut fiind de 8 400 lei, potrivit datelor INS pe anul 2022.

Cate locuri de munca sunt disponibile in Cluj-Napoca?

In prezent avem disponibille 2 715 locuri de munca in Cluj-Napoca.

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.