Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

69 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Ilfov

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

69 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Ilfov

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabilitate Primara in Ilfov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal ​Absolvent de studii universitare- domeniul financiar-contabil; Experienta in utilizarea programului Smartbill; Cunostinte avansate de MS Office (Word, Excel); Skill-uri interpersonale si de comunicare foarte bune; Persoana organizata si atenta la detalii, cu o buna capacitate de planificare si control; Atentie la detalii; Permis de conducere categoria B si masina personala;Descrierea jobului 1. Coordonarea activitatilor necesare pentru o buna desfasurare a serviciului de contabilitate primara: contracte, facturi, plati;2. Completarea si/sau predarea la semnare a documentelor financiare;3. Relationarea cu banca si trezoreria;4. Organizarea arhivei pentru documentele financiare si contabile;5. Raportarea financiara catre directorul general6. Managementul financiar al granturilor;
NAN LOGISTIC
Candidatul ideal - persoana adaptabila, comunicativa, atentie distributiva, atentie foarte mare la detalii, persoana organizata, rezistenta la stres, capacitate de respectare a termenelor limita, abilitati de comunicare atat scris cat si verbal; spirit de echipa- cunoştinţe PC - Pachetul Ms Office, e-mail; reprezinta un avantaj experienta in domeniuDescrierea jobului Operator contabilitate primara (registru de casa, emitere facturi de vanzare, introducere facturi de achizitie);Se asigura ca marfa se livreaza mereu pe baza unui document de insotire a marfii si emite facturi de vanzare / procese verbale / avize de insotire a marfii pentru marfa sau prestari servicii,Se asigura ca incaseaza valoarea facturilor emise catre client, dupa caz, numerar/card/avans si opereaza zilnic incasarile in Registrul Jurnal de Casa;Se asigura de corectitudinea tuturor documentelor operate;Asigura evidenta, indosarierea documentelor pe care le are in pastrare;Comunica in mod direct cu clientii si distribui
PROFLEX
Candidatul ideal Studii superioare in domeniul economic, specialitatea contabilitate; Cunostinte in domeniu minim 2 ani; Abilitati de organizare si planificare Meticulozitate si acuratete Spirit analitic, lucrul in echipa SeriozitateDescrierea jobului Contabilitate primara si de gestiune Intocmirea de rapoarte specifice; Verificare zilnica a soldurilor bancare si pastrarea evidentei incasari/cheltuieli; Completarea registrelor fiscale ale firmei; Mentinerea legaturii cu institutiile abilitate in domeniul financiar contabil si nu numai; Intocmeste facturi, situatii si efectueaza plati catre furnizori si catre bugetul de stat;Beneficii: Salariu motivat discutabil la interviu; Laptop, telefon; Program : 8:00 - 17:00, Luni - Vineri; Punct de lucru: Otopeni
STAIF CONSTRUCT
Candidatul ideal Contabil- Bune cunostinte de operare MS Office;- Studii superioare economice finalizate sau in curs;- Experienta in domeniu reprezinta un avantaj;- Constituie un plus cunoasterea programului de contabilitate SAP;- Cunostinte solide in domeniul legislatiei contabile si fiscale;- Orientare spre obiective si termene;- Capacitatea de a indeplini sarcini repetitive si de a lucra cu cifre;- Cunostinte de limba engleza – nivel mediu;- Punctualitate si seriozitate;Descrierea jobului - Inregistreaza, verifica si reconciliaza tranzactiile economice in contabilitatea primara si financiara conform standardelor contabile romanesti si standardelor de raportare financiara ale companiei, asigurand acuratetea situatiilor contabile;- Verificarea zilnica a soldurilor din banca, casa si avansuri din trezorerie in lei;- Intocmeste, verifica si reconciliaza rapoarte si situatii necesare managementului companiei pentru gestionarea financiara si operationala a companiei;- Inregistreaza incasa
DREAM BETTING
Candidatul ideal experienta ce cel putin 3-5 ani pe o pozitie similara, de preferat in FMCG cursuri de specialitate sau studii in domeniul economic cunoașterea de bază a noțiunilor contabile, în special legate de regulile de inventariere, gestiune, calculații de cost vs. venit, randamente, eficiență, etc. competente bune de lucru cu Excel si soft-uri de gestiune/contabilitate limba engleza – nivel mediu integritate bune abilitati de comunicare si negociereDescrierea jobului Pozitia asigura organizarea si administrarea spatiilor de depozitoare pentru materii prime si produse finite, asigurand receptia/returul/iesirea din gestiune, operararea in softurile dedicate a schimbarilor intervenite si raportarea corespunzatoare catre departamentele vizate, precum si activitati de contabilitate primara. Responsabilitati: Verificarea in documentele primare a cantitatilor primite de la furnizori (aviz de insotire a marfii). De asemenea verifica integritatea marfurilor sosite (calitativ, valabilitat
FUNDATIA CRAWFORD HOUSE
Candidatul ideal Esti atent la detalii dar ai si capacitate de analiza si sinteza? Iti doresti sa devii un bun specialist, intr-un mediu profesionist? Esti un teamworker si iti place sa iti canalizezi energia impreuna cu colegii pentru atingerea tintelor de echipa si a termenelor limita?Iti doresti sa lucrezi intr-o organizatie cu sisteme de lucru moderne, care te incurajeaza sa te dezvolti personal si profesional?Atunci …locul tau este la noi!!!Daca doresti sa te alaturi echipei noastre si esti/ai: absolvent/a studii superioare – profil economic, de preferat specialitatea contabilitate şi informatica de gestiune sau finante- banci; experienţă profesională de specialitate - minim de 5 ani; si in functie de conducere – 2 ani. Membru CECCAR si/sau al Camerei Consultantilor Fiscali cunostinte aprofundate privind legislatia in vigoare care reglementeaza activitatea financiar-contabila; cunostinte limba engleza – nivel avansat (scris, vorbit); cunostinte MS Office (Word, Excel, PowerPoint),
MATECO
Candidatul ideal Experienta anterioara minim un an; Studii medii sau superioare profil economic; Cunostinte contabilitate primara; Cunostinte Operare PC (pachet Office si Outlook avansat). Abilitati de analiza si sintezaDescrierea jobului Opereaza in softul de contabilitate AWB-urile incasate in fiecare „casa”, distinct pe fiecare echipaj de curier. Listeaza registrul de casa si il arhiveaza impreuna cu toate documentele justificative (sumarul de chitante si chitanta de depunere la banca) la finalul fiecarei zile. Inregistreaza si semnaleaza toate diferentele constatate la depunerile curierilor. Colaboreaza cu coordonatorii de curierat pentru clarificarea AWB-urilor. Colaboreaza cu clientii pentru clarificarea soldurilor. Arhiveaza registrul de casa. Intocmeste Registrul de casa. Raporteaza situatia soldului (componenta pe AWB/curier) la fiecare final de luna sau ori de cate ori se solicita.
ALTEX LOGISTIC & DISTRIBUTION
Candidatul ideal Cerințe post:- licență facultate finanțe/contabilitate- cunoaștere program de contabilitate SAGASOFT și foarte bine sistem de operare MS Office (in special excel).- adaptabilitate și capacitate de asimilare rapidă a informației;- dorință și capacitate de-a fi un membru al echipei;- capacitatea de a se conforma regulilor și procedurilor existente în cadrul firmei noastre;- dorința de-a de se perfecționa și performa profesional- cunoașterea unei limbi de circulație internațională, poate constitui un avantaj.- punctualitatea, politețea precum și respectarea termenelor limită sunt calități cerute și apreciate în firma noastră.- persoane cooperante și cu spirit de echipă.- persoane atente la detalii, dând dovadă de seriozitate și punctualitate.- implicare și rapiditate în execuție. Capacitate de asimilare a noilor cunoștiințe profesionaleDescrierea jobului Persoanele ce urmează a fi selectate au următoarele reseponsabilități sub îndrumarea Contabilului Coordonator:- primire
REAL CONT-AUDIT
Candidatul ideal Lant de restaurante angajeaza contabil / economist / expert contabil/ lucrator HR de preferinta cu experienta familiarizat cu ERP PLURIVA pentru serviciul financiar contabil.Descrierea jobului Cerinte minine:-cunostinte in cunoasterea codului fiscal-inregistrari contabile-gestiune.
Confidenţial
Candidatul ideal Noi credem că munca noastră ne reprezintă și de aceea o tratăm cu responsabilitate și cu respect.Tu vino cu experiența în domeniu și entuziasmul unui nou început, iar echipa iți va oferi tot sprijinul pentru a avea o colaborare placută și de lungă durată.Ne-ar plăcea să ai: Cunostinte de contabilitate primara Cunostinte in intocmirea declaratiei INTRASTAT Cunostinte operare PC ( Excel), experienta in lucrul cu un program de gestiune Cunostinte limba engleza - nivel mediu cel putin (scris si vorbit) Abilitati necesare: atentie, disciplina, atitudine pozitiva, organizare si prioritizare, onestitate, logica Abilitati de comunicare si negociere cu furnizorii; abilitati de organizare si prioritizare Cunoasterea modalitatilor de evaluare a furnizorilor, clasificare, urmarire Absolvent al Facultatii de Studii Economice sau Liceu EconomicDescrierea jobului Responsabilitatile tale vor fi: Prelucrarea dispozitiilor de aprovizionare - NIR Introducerea NIR-urilor pentru facturile
MENATWORK SOLUTIONS
Candidatul ideal Klass Wagen este o companie cu capital românesc, activă de mai bine de un deceniu în domeniul închirierilor de autoturisme, devenind lider național de piață pe segmentul călătoriilor de tip concediu. Flota noastră de autoturisme este prezentă în 7 locații din România, dar și în Budapesta (Ungaria) și Lisabona (Portugalia).OBSERVAȚIE:1. Activitatea se desfășoară în vecinătatea aeroportului OTOPENI;2. Deși job-ul este în OTOPENI, el este promovat și în alte localități din România, pentru persoanele interesate de o relocare.Ne dorim o persoană care să bifeze următoarele cerințe:- Studii economice superioare finalizate;- Membru CECCAR sau CCF constituie un avantaj;- Minim 3 ani experienta intr-o pozitie similara;- Cunostinte solide de contabilitate;- Experienta de utilizare ERP (experienta cu Navision constituie un avantaj);- Cunostinte medii de limba engleza prezinta avantaj;- Persoana riguroasa, atenta la detalii si meticuloasaDescrierea jobului - Inregistrare si evident
Klass Wagen
Candidatul ideal Studii superioare absolvite in domeniul economic reprezinta un avantaj; Minim 3 ani de zile pe o poziţie similară; Un spirit organizatoric, analitic si atenţie la detalii; Persoană cu spirit de echipă si orientată spre rezultate de eficientizare;Descrierea jobului Organizeaza, indruma, conduce, controleaza si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; Asigura intocmirea si raportarea corecta si in termen a Declaratiilor specifice in relatia cu ANAF ( lunare, trimestriale, anuale), inclusiv a Bilantului anual si semestrial; Verifica lunar concordanta soldurilor inregistrate la cei mai importanti furnizori cu evidentele acestora; Verifica lunar concordanta dintre evidenta analitica a furnizorilor si balanta de verificare; Inregistreaza in contabilitate operatiunile evidentiate in extrasele de cont (incasari, plati, viramente interne);
HOMELUX
Candidatul ideal - Experienta 1-3 ani in contabilitate;- Cunostinte dе operare PC (Ms Office); reprezinta un avantaj WIZCOUNT- Capacitate dе organizare si prioritizare, atentie deosebita la detalii, abilitati dе comunicare si munca in echipa,Descrierea jobului - Inregistrarea facturilor primite de la furnizorii interni in conformitate cu legislatia in vigoare;- Verifica pentru fiecare serviciu facturat daca exista incheiat un contract si daca factura este in conformitate cu contractul si anexele la contract;- Urmareste soldul furnizorilor interni si efectueaza punctaje in vederea solutionarii eventualelor probleme;- Inregistrarea zilnica a extrasului de banca;- Tine evidenta si gestioneaza corect bilete la ordin si CEC-urile primite de la client;- Urmareste incasarea Cecurilor si a Biletelor la Ordin la scadenta;- Inregistreaza extrasele de cont in valuta intern- Verifica conturile de trezorerie (banci,debitori diversi, creditori diversi);- Intocmeste situatii privind clientii neincasa
ROTOLITO ROMANIA
Candidatul ideal Contabil- studii superioare cu specializare in domeniul financiar-contabil,experienta de minim 3 ani in domeniu,- cunostinte de legislatie contabila si fiscala,nu este necesara calitatea de expert contabil,- persoana atenta la detalii cu abilitati bune de organizare si planificare,- experienta intr-o firma de contabilitate constituie un avantaj.Descrierea jobului - intocmirea evidentei contabile complete pentru mai multe societati,- intocmirea si verificarea balantei contabile,a declaratiilor lunare si a bilantului contabil.Beneficii:- salariul motivant in functie de experienta si expertiza;- asigurare medicala privata;- bonuri de masa;- decont transport comun;- prima de Sarbatori;
EXCLUSIV CONSULT
Candidatul ideal persoana responsabila, dinamica, flexibila la programul de lucru adaptabilitate la normele si procedurile de ordine interioara ale firmei cunostinte PC,operare programe contabilitate, excel , WINMENTOR facturare in program sau excelDescrierea jobului Operator calculator contabilitate primara. Introduce date in sistemul informatic: receptii, facturi, chitante, extrase de cont. Efectueaza inventarierea gestiunilor atunci cand este cazul. Asigură întocmirea, operarea şi păstrarea documentelor primare care stau la baza înregistrarilor contabile; Asigură ţinerea la zi a evidenţei intrărilor si ieşirilor, întocmirii corecte şi la timp a documentelor specifice, precum şi a respectării măsurilor stabilite referitor la circulaţia documentelor utilizate la efectuarea înregistrarilor contabile primare. Asigură evidenţa gestiunilor de valori materiale şi a bonurilor de consum, verifică stocul la sfirsitul lunii şi îl comunică administratorului. Răspunde de intocmirea registrelor c
INEDIT TRANS AUTO
Candidatul ideal - cunostinte foarte bune de operare PC, MS OFFICE;- studii superioare de specialitate - finalizate;- cunostinte temeinice in ceea ce priveste sistemul financiar-contabil si al cadrului legislativ in vigoare;- capacitate dezvoltata de adaptare si implementare de solutii.Incinta Fashion HouseDescrierea jobului - planificarea, organizarea si conducerea activitatii in cadrul departamentului de contabilitate al societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare si cu obiectivele companiei;- certificarea balantei de verificare si a bilantului la termenele stabilite de legislatia in vigoare;- coordonarea si participarea la intocmirea operatiunilor de inventariere a patrimoniului;- intocmirea statelor lunare de plata a salariilor;- raportare lunara catre managementul companiei, in format standard P&L;- intocmire si urmarire cash-flow-ului saptamanal;- intocmirea facturilor catre clientii interni si externi;- reprezentarea societatii in relatia cu ANAF;- asigurarea in
MONTECRISTO RETAIL RO
Candidatul ideal Nivel de studii: Studii medii/superioare, de preferat studii economice, administrarea afacerilor, marketing, inginerie.Certificări: permis conducere categoria BCunoștințe: Cunostinte solide de operare PC Cunostinte foarte bune de utilizare Excel (tabele, formule etc.) Cunostinte de baza economice (facturare, instrumente de plata etc.) Limba engleza – cel putin nivel mediuPrezinta avantaj: Cunostinte foarte bune de contabilitate primara (intocmire facturi, inregistrare facturi furnizori, fise de client, NIR Cunostinte program de contabilitate SAGA Cunostinte bune SEAP Cunostinte tehnice (se lucreaza cu echipamente si piese de schimb)Experiența: Experienta in contabilitate primara Experienta in gestiune stocuri/vanzariAptitudini: Bune abilitati de multi-tasking, flexibilitate, adaptabilitate Abilitati excelente de comunicare, fara greseli gramaticale, limbaj adecvat/educat Dinamism, capacitate de organizare si prioritizare a activitatilor Simt crescut al responsabilitati
NICONSULTING TECHNICS
Atributii principale:inregistrare sistematica, cronologica, operativa, corecta si completa a documentelor operatiunilor economicerelatii comerciale furnizori de bunuri;participare la verificare lunara a jurnalelor de vanzari si cumparari,Cerinte:Capacitatea de analiza si sinteza, atentie la detalii;Capacitate de prioritizare si respectare a termenelor limita;Atitudine pozitiva, orientare catre lucrul in echipa; empatie; persuasiune.constituie avantaj 2-5 ani experienta in domeniul financiar-contabil;CV pe adresa de email comenzi around batiatus at ro
BATIATUS
Sa inregistrezi corect si la zi, toate datele de contabilitate primara si gestiune contabila: facturi de furnizori, facturi de clienti, avize de expeditie, incasari si plati prin orice instrumente de incasare / plata, deconturi de cheltuieli, bonuri de consum, etc; Sa intocmesti registrul de casa; Sa verifici zilnic extrasele de cont pentru incasari;Sa verifici facturile de cheltuieli si furnizori, scadentare plata, date de identificare plata; Sa urmaresti soldurile de furnizori / clienti; Diverse task-uri/rapoarte administrativeCandidatul IdealAre experienta de cel putin 1 an pe un post similar. Are cunostinte de MS-Office( Excel,Word, Outlook), Are cunostinte de contabilitate primara -reprezinta un avantaj, Este o persoana serioasa, organizata,atenta la detalii,flexibila,dornica sa invete, Este o persoana sociabila,cu abilitati de buna comunicare si relationare. Sa fii atent si sa ai capacitatea de a respecta termene limita; Sa fii serios si sa ai abilitatea de a lucra in echipa
SUIN FARM SRL
- Asigura efectuarea corecta si la timp a inregistrarilor in contabilitate, cronologic si sistematic;- Verifica, prelucreaza si arhiveaza zilnic documentele contabile (facturi furnizori, chitante, bonuri fiscale, extrase de cont, registru de casa, facturi / rapoarte Z clienti, ordine de plata);- Intocmeste si verifica registrele contabile relevante;- Efectueaza controlul casieriei sub aspectul existentei faptice a valorilor banesti;- Emite si transmite facturile emise in baza contractelor comerciale /comenzilor;- Verifica corectitudinea si legalitatea intocmirii documentelor fiscale cu care lucreaza;- Elaboreaza rapoarte interne , pe baza documentelor inregistrate; - verifica lunar toate inregistrarile contabile, asigurandu-se de corecta componenta a tuturor soldurilor din balanta;- Ofera suport tehnic celorlalte departamente in legatura cu clienti, furnizori, tranzactii; - Executa alte sarcini conexe activitatii de baza.
EDEN SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 69 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.