Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

137 Locuri de Munca Coordonator in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

137 Locuri de Munca Coordonator in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi Coordonator in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Coordonator in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Category Manager


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui profesionist dinamic și orientat către rezultate pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Category Manager. Candidatul ideal este o persoană pasionată de explorarea constantă a nevoilor pieței si dezvoltarea de produse inovative, cu abilitati solide de negociere și analiză. Dacă te regăsești în această descriere și iti doresti să aduci un impact semnificativ în dezvoltarea categoriilor de produse si profitabilitatea afacerii te asteptam să ne cunoastem.Descrierea jobului Responsabilități Principale: Analiza Categoriilor de Produse: Conduci analize detaliate ale categoriilor de produse relevante, identificând oportunități de creștere și tendințe în piață. Utilizezi datele și analizele pentru a crea strategii eficiente de dezvoltare a categoriilor de produse. Dezvoltarea de Produse: Colaborezi strâns cu furnizorii externi pentru a dezvolta și lansa produse inovatoare și competitive. Ești responsabil de gestionarea întregului ciclu de via
RURIS IMPEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 453 de salarii introduse în Salario: 6500 RON/Luna

Manager Regional


Candidatul ideal Manager RegionalVino in #pack-ul nostruCăutăm cel mai dinamic și organizat Manager regional. Dacă vrei să coordonezi o echipă tânără, să contribui la creșterea unui business fain și să atingem împreună cele mai îndrăznețe obiective, hai în #pack-ul nostru.-Studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat;-Experiență relevantă poziției de management: minim 2 ani;-Cunoștințe solide de utilizare calculator;-Disponibilitate și flexibilitate din punct de vedere al programului de lucru;-Disponibil pentru deplasări în interes de serviciu;-Orientare către rezultate;-Etică și integritate în colaborarea cu echipa noastră și partenerii externi.Descrierea jobului Manager RegionalResponsabilități principale:-Asiguri managementul echipei operaționale din subordine, coordonarea, mentoratul și motivarea acestora-Te asiguri de profitabilitatea locațiilor prin implementarea de măsuri care să determine eficienta personalului și încadrarea în bugetul de cheltuieli pe punctul de lucru-Part
NOODLE PACK SRL

Media netă estimată pe baza celor 96 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Sales Business Development Manager HVAC


Scurta descriere a companiei Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030. Cerinte - Minimum 5 years of experience in the HVAC industry;- Advanced English language skills;- Strong desire for career advancement and professional development;- Excellent communication and negotiation skills. Responsabilitati - Identifying and pursuing new business opportunities in the HVAC sector;- Negotiating contracts and managing relationships with clients, particularly key accounts and strategic clients across Romania;- Developing and implementing sales strategies to drive business growth. Alte informatii If yo
Randstad Romania

National Sales Manager - HVAC


Scurta descriere a companiei Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030. Cerinte - Minimum 5 years of experience in the HVAC industry;- Advanced English language skills;- Strong desire for career advancement and professional development;- Excellent communication and negotiation skills. Responsabilitati - Identifying and pursuing new business opportunities in the HVAC sector;- Negotiating contracts and managing relationships with clients, particularly key accounts and strategic clients across Romania;- Developing and implementing sales strategies to drive business growth. Alte informatii If yo
Randstad Romania

Manager


Scurta descriere a companiei Inditex este cel mai mare retailer de fashion din lume, cu 8 branduri și peste 7,500 de magazine în întreaga lume. Succesul grupului Inditex se datorează talentului angajaților săi, care reprezintă cea mai valoroasă resursă a companiei. Cerinte • Ability to lead by example, motivate and develop staff• Strong organization and time management skills• Schedules and executes multiple tasks simultaneously• Goal oriented• Flexibility and problem solving ability• Uses initiative to seek proactive solutions• Excellent communication and interpersonal skills• Ability to work autonomously and as part of a team Responsabilitati • Sales and customer care: use commercial information and product knowledge to drive sales and other activities in the store using the internal provided tools, provides highest level of care to customers• HR & Team Management: recruits, interviews, develops and maintains a strong team, ensures that induction and relevant training are carried
Inditex

Media netă estimată pe baza celor 40868 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Configuration Management Analyst I


Descrierea jobului If you are a professional looking for an opportunity to grow, Emerson has an appealing role for you! Based in our Cluj location, you will be responsible for the configuration management (CM) activities for Automated Solutions products as assigned and adhering to best practices in the accomplishment of this function/activity. In This Role, Your Responsibilities Will Be: * Prepare and process standard engineering change requests (CRs), change orders (COs) and change actions (CAs) throughout the product lifecycle. * Manage part numbers and conduct impact analysis (where used) depending on the change description. * Analyze proposed part revisions, identify, and document impact and communicate accordingly to impacted departments. * Systematically capture, record, and validate product configuration details in the Product Lifecycle Management (PLM) tools, providing accurate traceability of configurations. * Coordinate implementation tasks and workflows, assign tasks across
EMERSON SRL

Manager Trainee Mcdonald’s


Descrierea jobului Hai in echipa sa ducem povestea McDonald’s mai departe alaturi de tine!Programul “Manager Trainee” este astfel conceput incat sa te ajute sa intelegi perfect elementele de baza ale operarii unui restaurant, pentru a deveni un manager eficient.Despre tine: Studii superioare finalizate sau in curs; Ai bune abilitati de lucru in echipa; Atitudine pozitiva si orientare catre client; Te adaptezi repede schimbarilor si gasesti solutii rapide in orice situatie.Ce vei face? Ai parte de pregatire accelerata timp 9 luni timp in care: Inveti modul de lucru pe toate zonele din restaurant printr-o pregatire teoretica si practica; Inveti specificul afacerii McDonald’s si informatii esentiale pentru a putea coordona oamenii, a respecta standardele de calitate si a contribui la cresterea vanzarilor; *Dupa cele 9 luni, devii Floor Manager certificat dupa absolvirea cursurilor si astfel esti pregatit sa iti continui activitatea ca Manager in echipa McDonald’s.Beneficii: Pachet salaria
PREMIER RESTAURANTS ROMANIA SRL

Project Manager Gardening


Candidatul ideal Project Manager Gardening in Cluj-NapocaCautam un Project Manager dedicat, cu experienta in executie si interesat de domeniul horticulturii / peisagisticii dornic sa se alature echipei noastre din Cluj-Napoca!Cerinte cheie: Minim 4 ani de experienta in executie in domeniul Spatiilor verzi; Cunoasterea activitatilor specifice managementului de proiect in toate fazele acestuia; Studii superioare- Nivel Licenta - Specializare Inginerie / Peisagistica / Horticultura; Experienta in coordonarea si monitorizarea echipelor de muncitori; Cunoasterea programelor specifice (AutoCAD); Cunostinte in domeniul horticol; Permis de conducere Categoria B;Descrierea jobului Responsabilitati: Planificarea si coordonarea din punct de vedere tehnic a proiectelor atribuite in fazele de proiectare, ofertare, executie si post-executie; Coordonarea si urmarirea activitatii de executie si a progresului acesteia in asa fel incat sa asigurare respectarea conditiilor solicitate de catre beneficiar
SIMACEK FACILITY SERVICES RO SRL

Manager Relatii Clienti-raiffeisen Leasing - Cluj,​ Maramures


Candidatul ideal Raiffeisen Leasing cauta Manager Relatii Clienti pentru Judetele Cluj si Maramures.Cu cat esti mai implicat, pasionat si integru in munca pe care o faci, cu atat mai mult te dorim alaturi de noi!Profilul pe care il cautam: Studii superioare; Experienta in domeniul financiar/bancar minim 3 ani – Experienta in domeniul leasingului reprezinta un avantaj.Competentele si abilitatile pe care le cautam: Comunicare si negociere; Integritate si incredere; Orientare spre client si rezultate; Microsoft Office (Excel, Power Point, Word); Analiza financiara; Limba engleza.Descrierea jobului Despre job: Mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii noi si existenti; Energie si dinamism intr-o piata efervescenta a finantarilor de masini, camioane si echipamente, cu valoare adaugata, care se reflecta direct in economie; Implicarea ta in proiectele strategice de vanzari ale companiei; Obiective clare si transparente de vanzari si profitabilitate.Alte responsabilitati ale jobului mai
RAIFFEISEN BANK SA

Identity Management Engineer


Descrierea jobului As an IAM Engineer, you will be responsible for contributing to a world class team that supports various security and operational services including Single Sign-On / Multi-Factor Authentication, Authorization and Privileged Access Management functions. You will be responsible for helping other teams integrate their applications with our IAM stack and ensuring customer success while being a champion of security. In this Role, Your Responsibilities Will Be: * Configure, develop, and operate the customer identity management infrastructure and solutions using Okta Customer Identity Cloud (CIC)/Auth0. * Work with product, engineering, security, and operations teams to design, develop, and implement enterprise wide IAM solutions * Design and code new CIAM integrations as well as modify existing integrations. * Advise SaaS solution development and engineering teams in matters of Identity Management including authentication, authorization, token management, API validation *
EMERSON SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine:-Punem accent pe bune cunostinte de operare in MS Office (Excel, PowerPoint, Outlook)-Abilitatea de a organiza diverse documente, de a analiza si de a rezolva situatii provocatoare-Bune abilitati interpersonale fata de persoanele din interiorul si din afara organizatiei-Cunoasterea limbii engleza la nivel mediu-avansat-Abilitati remarcabile de comunicare si adaptabilitate-Deschidere spre invatare si o atitudine proactiva-Vrem oameni organizati in echipa, asa ca atentia la detalii este un aspect foarte important.Descrierea jobului Descrierea jobuluiResponsabilitati principale:-Sprijini activitatea Managerului de Achizitii privind buna desfasurare a planului si procesului de achizitii, in functie de nevoile afacerii, pentru a asigura disponibilitatea constanta a materiilor prime, produselor si serviciilor necesare-Colaborezi indeaproape cu toate departamentele din cadrul companiei (Operatiuni, Marketing, Contabilitate, Logistica, Finante etc.) pent
NOODLE PACK SRL

Media netă estimată pe baza celor 3803 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Relationship Manager Retail /​sme


Candidatul ideal Studii superioare finalizate, preferabil în domeniul economic;Experiență financiar-bancară în activitățile de promovare produse/ servicii și creditare/ analiză financiară raportate la segmentul de clienți persoane fizice/ juridice;Ai abilități de negociere și vânzare, totodată pe linie de comunicare și relaționare interpersonală, orientare către clienți și capacitatea de atingere a deadline-urilor și obiectivelor stabilite;Certificarea de pregătire profesională (inițială și/sau continuă) în domeniul distribuției de asigurări, reprezintă un avantaj;Limba engleză – min. nivel mediu;Bun utilizator al MS Office.CautamPersoana de încredere, responsabilă, integră și obiectivă;Care cunoaște evoluția curentă a piețelor financiar-bancare precum și oferta concurenței;Identifică noi oportunități de dezvoltare produse și servicii;Care manifesta o gandire analitica, cu atentie la detalii;O persoana orientată spre rezolvarea promptă a solicitărilor;Bune abilități de comunicare verba
ALPHA BANK ROMANIA SA

Manager Aprovizionare și Logistică


Candidatul ideal Căutăm Manager Aprovizionare și Logistică, care să se alăture echipei noastre din Cluj-Napoca. Candidatul ideal planifică, conduce, coordonează și implementează operațiunile departamentului și personalului implicat în activitățile de achiziție și logistică a produselor, echipamentelor, materialelor și serviciilor necesare în îndeplinirea activității operaționale.Va colabora strâns cu departamentele operaționale și cu clienții firmei, pentru a asigura o distribuție eficientă a produselor noastre, și va superviza întregul lanț de aprovizionare.Descrierea jobului Cerințe: Studii superioare absolvite; Experiența anterioară în coordonarea activităților de aprovizionare sau logistice sau într-un rol similar de minim 3 ani; Cunoașterea sistemului de operare Winmentor reprezintă avantaj, sau a unui alt soft de contabilitate; Abilități de leadership, comunicare și rezolvare a problemelor; Abilități bune de planificare, organizare și gestionare a timpului; Cunoștințe MS Office (
MEDLINE COM SRL

Retail Relationship Manager


Candidatul ideal Rolul de Relationship Manager Retail presupune identificarea oportunitatilor de vanzare, pentru produsele si serviciile Bancii, adresate clientilor Persoane Fizice.Profilul ideal: Minim un an de experienta anterioara in vanzari in zona de Banking, Telekom, Asigurari. Experienta in vanzarea produselor bancare (persoane fizice sau juridice) reprezinta un plus; Abilitati de vanzare, prezentare si negociere; Bune abilitati de comunicare si interactiune; Atitudine pozitiva, entuziasm si motivatie; Perseverenta in atingerea obiectivelor; Cunostinte MS Office; Limba engleza – nivel conversational.Descrierea jobului Ce vei face? Prospectezi in mod activ piata si abordezi potentialii clienti, in vederea promovarii produselor de creditare destinate segmentului retail (persoane fizice) Vei identifica oportunitatile de vanzare pentru toate produsele si serviciile Vei dezvolta portofoliul de clienti existenti si volumul de afaceri, impreuna cu echipa de vanzari din care va face par
GARANTIBANK INTERNATIONAL N.​V.​ SUCURSALA ROMANIA

Media netă estimată pe baza celor 234 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager De RezidenȚĂ


Candidatul ideal Valea Izvoarelor Senior Living angajează MANAGER DE REZIDENȚĂ la Cluj Senior VillageSuntem în căutarea unei persoane implicate, cu abilități de leadership, care să contribuie la asigurarea unui mediu sigur, prietenos și confortabil pentru rezidenții noștri. Dacă aveți experiență în gestionarea unei echipe și doriți să vă implicați activ în crearea unei comunități care promovează respectul, demnitatea și îngrijirea de calitate a seniorilor, acest job este pentru dumneavoastră.Cerințe:- Absolvent(ă) de studii superioare sau medii într-unul din domeniile medical, ospitalier sau științe sociale- Seriozitate, dinamism, meticulozitate și adaptabilitate- Capacitate de a forma și conduce o echipă de 50 de oameni (în prezent formată din 15 persoane)- Permis de conducere categoria BDescrierea jobului Responsabilități:- Construiește și menţine relaţii excelente cu angajații, rezidenţii, aparţinătorii și vizitatorii Cluj Senior Village- Se asigură că nevoile de îngrijire (inclusiv
VALEA IZVOARELOR SENIOR LIVING S.​R.​L.​

Digitalization Project Manager,​ Cljp


Candidatul ideal QualificationsPersonality: You are well organized, focused and able to meet strict deadlines ; Your mindset is based on improvement and growth ; You bring positive attitude ; You have passion in your blood.Experience and Skills: Bachelor's or Master's degree in technical or related field You have a methodical and logical approach; You are detail-oriented; You are team-oriented, team-player; Strong SQL and Excel expertise to access and transform data into insights; Build analytical reports and dashboards using Tableau or Power Bi; The ability to analyze, model and interpret data; Strong troubleshooting and problem solving skills; Basic experience in project management and influencing stakeholders is a plus. Excellent written and verbal communication skills (Essential) Advanced knowledge in Word, Excel, PowerPoint, Visio, and Outlook as well as the Internet and Web based Tools Excellent command of the English language. Solid organizational skills including attent
ROBERT BOSCH SRL

Manager Raion Textile - Carrefour Cluj


Candidatul ideal Profilul pe care îl căutăm:Experiență de minim 2 ani în comerț ;Abilități de conducere a echipei (suport, motivare, delegare, prioritizare);Capacitatea de a face față situațiilor stresante și termenelor limită riguroase;Cunoștințe de operare PC - MS Office (Word, Excel, PowerPoint) - nivel mediu / avansat;Gândire strategică și foarte bune noțiuni de merchandising;Capacitate de sinteză și analiză financiară.Descrierea jobului Principalele tale responsabilități: Să gestionezi și să dezvolți raionul Textile în vederea atingerii obiectivelor stabilite;Să gestionezi activele raionului și să asiguri menținerea lor în bună stare, pentru a reduce risipa și costurile;Să asiguri un raion atractiv din punct de vedere comercial: plin, curat, aranjat, semnalizat, pentru a facilita clienților procesul de cumpărare;Să organizezi și să dezvolți activitatea comercială și promoțională a raionului.
CARREFOUR ROMANIA SA

Supply Chain Management Internship


Descrierea jobului Emerson’s global Professional Tools business offers the broadest portfolio of reliable tools and technologies for those working in mechanical, electrical and plumbing trades. With unparalleled expertise from RIDGID, Greenlee and Klauke, we deliver trusted products that provide dependable performance to handle the industries’ toughest challenges. As part of the supply chain team, the intern will assist in various supply chain activities to support the organization's logistics, procurement, and inventory management processes. Furthermore, he will contribute to process improvements and efficiency initiatives in supply chain operations.IN THIS ROLE, YOUR RESPONSIBILITIES WILL BE:* Assisting in monitoring inventory levels and coordinating replenishment orders;* Assisting in analyzing demand forecasts and inventory trends to find opportunities for inventory optimization;* Providing administrative support, such as data entry, file organization, and report generation, to
EMERSON SRL

Project Manager,​ Cljp


Candidatul ideal Definirea / planificare / conducerea proiectelor interfunctionale pentru imbunatatirea fluxului de materiale sau diferite proceduri/procese in zona SMTAsigurarea comunicarii cu partenerii din cadrul proiectului si respectarea obligatiilor contractuale care decurg din acordurile de parteneriatPregatirea si organizarea planurilor de activitate in cadrul proiectului si asigurarea resurselor necesare pentru atingerea obiectivelor proiectuluiAdministrarea bugetului proiectului in conformitate cu procedurile interne aplicabileValorificarea si dezvoltarea oportunitatilor pe durata implementarii proiectuluiCoordoneaza activitatile din cadrul proiectului supervizand direct echipele tehnice, consultantii si alti colaboratorii implicatiPregateste bugetul si cash-flow-ul proiectului pe intreaga durata si cu activitatile prevazute a se desfasura in cadrul proiectului, asigurand resursele necesare bunei desfasurari a acestuiaMonitorizeaza in timp progresul atins fata de obiectivele
ROBERT BOSCH SRL

International Sales Manager B2b In Cluj-napoca


Candidatul ideal Recrutăm pentru ul din clientii nostri, Reprezentant Global de Vănzări pe servicii B2B in domeniul arhitecturii si tehnologiei, care sa dezvolte si sa conduca departamentul de vanzari doar pentru clientii din piata internationala.Acest rol necesita prezenta fizica la birou cu deplasari rare cand este cazul sau cand sunt evenimente si targuri internationale de profil.Vazarea serviciilor se face catre clienti de top din intreaga lume. Vei avea autonomie si crearea strategiei de vanzari si a dezvoltarii brandului.Este nevoie OBLIGATORIU de limba engleza la nivel avansat C1 spre C2.Te caracterizează proactivitatea, asumarea inițiativei și simțul responsabilității? Dacă prin pachetul larg de calități pe care îl deții se numără bune abilități de comunicare, de interacțiune, de analiza situațională și gândire logica, experienta in vanzari B2B, aplică!Cerinte Cunostinte de limba engleza de nivel avansat C1, C2( germana este un avantaj) Abilitati bune de comunicare Experienta i
GEVOAD HCC S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 137 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.