Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

137 Locuri de Munca Coordonator in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

137 Locuri de Munca Coordonator in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi Coordonator in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Coordonator in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Series Project Manager,​ Engineering Center,​ Cluj


Company DescriptionAt Bosch, we shape the future by inventing high-quality technologies and services that spark enthusiasm and enrich people's lives. Whether in areas of Automated Driving, Electric & Connected Mobility, IoT or Connectivity, our ideas make driving safer and more comfortable than ever before. This is only possible with the help of more than 1000 talented engineers from Bosch Engineering Center Cluj specialized in software, hardware & mechanics and reliability engineering, who work closely together with other Engineering Centers within Bosch and with Bosch Cluj Plant in order to offer unique products and AIoT solutions to our clients from around the world. So, are you ready to shape the future of the mobility together with us? Let us tell you more. Our promise to our associates is rock-solid: we grow together, we enjoy our work, and we inspire each other. Join in and feel the difference.QualificationsWho you are: o You have a University or technical college degree
Bosch Romania

Relationship Manager TBI Bank - Cluj


Scurta descriere a companiei Cine suntem:Esti interesat sa te alaturi unei banci altfel, cu o abordare inovatoare si o cultura moderna?tbi, este una dintre cele mai profitabile banci care se dezvolta intr-un ritm alert. Suntem o banca cu un background de succes care functioneaza ca un start-up, mereu in cautare de noi oportunitati pentru a ne dezvolta. Cum facem acest lucru?Contributia principala la succesul nostru o au oamenii din tbi. Echipa noastra este ghidata de trei trasaturi distinctive: curaj, pasiune si atentie, fiind deschisi sa iasa din tipare si sa redefineasca banking-ul.Cei care lucreaza in tbi bank sunt extrem de multumiti - 80% dintre ei ar recomanda cu incredere tbi ca angajator pentru prieteni si familie. Echipa noastra se implica in proiecte ambitioase pe termen lung si este ghidata de o determinare constanta de a-si dezvolta potentialul si cariera. Suntem dedicati si incurajam invatarea continua si luarea de decizii. Iar acestea nu sunt simple afirmatii corporatiste
TBI Bank

Project Management Associate (with French),​ Engineering Center,​ Cluj


Company DescriptionAt Bosch, we shape the future by inventing high-quality technologies and services that spark enthusiasm and enrich people's lives. Whether in areas of Automated Driving, Electric & Connected Mobility, IoT or Connectivity, our ideas make driving safer and more comfortable than ever before. This is only possible with the help of more than 1000 talented engineers from Bosch Engineering Center Cluj specialized in software, hardware & mechanics and reliability engineering, who work closely together with other Engineering Centers within Bosch and with Bosch Cluj Plant in order to offer unique products and AIoT solutions to our clients from around the world. So, are you ready to shape the future of the mobility together with us? Let us tell you more. Our promise to our associates is rock-solid: we grow together, we enjoy our work, and we inspire each other. Join in and feel the difference.QualificationsWho you are:You have a Bachelor degree in Business Administratio
Bosch Romania

Area Sales Manager Trade - Sibiu,​ Alba,​ Cluj


Candidatul ideal Candidatul Ideal:Abilitati de comunicare, prezentare si negociere Experienta in domeniul vanzarilor - minim doi ani, reprezintă un avantaj experiența în domeniul construcțiilor.Absolvent studii medii/superioare Atitudine pozitiva, entuziasm si motivatie Cunoasterea limbii engleze: nivel conversational Cunostinte operare PC Permis conducere categoria BPreferabil cu domiciliul in Sibiu sau AlbaDescrierea jobului Descrierea jobului:Administreaza si dezvolta portofoliul de clienti din zona de activitate Urmareste realizarea planurilor de vanzări in zona alocata Analizeaza si prospecteaza permanent piata, pentru identificarea de noi clienți Urmareste realizarea obiectivelor de vanzari lunare si trimestriale Urmareste stadiul comenzilor si incasarea la timp a creantelor de la clientiCe oferim:Un mediu de lucru plăcut, cu colegi extraordinari, ce formează o echipă unită Mașină de serviciu, telefon, tableta Abonament medical premium Signal Iduna Zile libere suplimentare pentru
RAWLPLUG ROMANIA S.​R.​L.​

Engineering Change Management Sales Support,​ Engineering Center,​ Cluj


Company DescriptionAt Bosch, we shape the future by inventing high-quality technologies and services that spark enthusiasm and enrich people's lives. Whether in areas of Automated Driving, Electric & Connected Mobility, IoT or Connectivity, our ideas make driving safer and more comfortable than ever before. This is only possible with the help of more than 1000 talented engineers from Bosch Engineering Center Cluj specialized in software, hardware & mechanics and reliability engineering, who work closely together with other Engineering Centers within Bosch and with Bosch Cluj Plant in order to offer unique products and AIoT solutions to our clients from around the world. So, are you ready to shape the future of the mobility together with us? Let us tell you more. Our promise to our associates is rock-solid: we grow together, we enjoy our work, and we inspire each other. Join in and feel the difference.QualificationsEducation:Completed university studies in business, engineering,
Bosch Romania

Sales Manager


Short company description We are RIAN & Partners, a 100% Romanian concept – recruitment agency and we provide specialized human resources management services within the industrial field.Our goal is clear and simple: to improve every recruitment and organizational development processes. We support ambitious businesses to find the proper human capital for their development plans. We offer guidance to dynamic candidates in order to find their dream job. Requirements Bachelor’s degree;Minimum 6 years sales experience and minimum 2 years consultative sales experience;Strong planning and organisational skills;Customer orientation and ability to develop long-term business relationships;Ability to manage projects with deadlines;Driving licence category B and availability for predominantly field work;Regional mobility and flexibility in adapting to change. Responsibilities Develops and implements sales strategies to increase profit and expand market share;Identifies and attracts new custome
RIAN PARTNERS

Media netă estimată pe baza celor 421 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Incident Management Officer with Finnish


Scurta descriere a companiei Accenture is a leading global professional services company that helps the world’s leading businesses, governments and other organizations build their digital core, optimize their operations, accelerate revenue growth and enhance citizen services—creating tangible value at speed and scale. We are a talent and innovation-led company with 738,000 people serving clients in more than 120 countries. Technology is at the core of change today, and we are one of the world’s leaders in helping drive that change, with strong ecosystem relationships. We combine our strength in technology with unmatched industry experience, functional expertise and global delivery capability. We are uniquely able to deliver tangible outcomes because of our broad range of services, solutions and assets across Strategy & Consulting, Technology, Operations, Industry X and Accenture Song. These capabilities, together with our culture of shared success and commitment to creating 360° va
Accenture

Area Sales Manager – Bucuresti/​ Cluj/​ Timisoara/​ Iasi


Candidatul ideal Licență studii superioare. Experiență de peste 2 ani în vânzări directe de IT Hardware. Atitudine orientată către client, spirit de echipă. Foarte bune abilități de comunicare și relaționare cu clienții. Abilitate de a lua decizii rapide. Personalitate energetică, gândire pozitivă și eficiență. Bune abilități de operare PC – Word, Excel, căutare pe web. Carnet de șofer categoria B (obligatoriu). Cunoașterea limbii engleze la nivel mediu, citit și vorbit. Disponibilitatea de a călători în țară, în zona desemnată. Dispune de automobil propriu.Descrierea jobului Atingerea vânzărilor planificate pentru zona/categoria/lista de clienți desemnate. Prezintă și promovează produsele către clienții existenți și potențiali, în zona/categoria/lista de clienți desemnate. Prospectarea continuă a pieței pentru identificarea de noi clienți și creșterea cotei de piață a firmei. Deplasări în interesul firmei în zona desemnată, stabilite împreună cu șeful ierarhic. Menținerea contactului
TENDA ROMÂNIA S.​R.​L.​

Commodity Manager


Descrierea jobului As our Commodity Manager, you will be responsible for the strategic sourcing activities and based on your experience, you will define and implement the supply chain strategy for the Manchester plant and other PRM European locations for commodity strategy, in line with Emerson global best practices in strategic sourcing and requirements of the Manchester business. We look forward to seeing your application!In This Role, Your Responsibilities Will Be:* Assess supplier capability, capacity, cost structure, and performance against targets;* Implement category strategies to reach annual targets for timely delivery performance, lead-time, payment terms, cost savings, and supplier consolidation;* Run sourcing projects by negotiating commercial terms and conditions with the suppliers: price lists, discounts, rebates, payment terms, contracts, and mitigate price increase requests within the delegation of authority.* Ensure reliability of supply by resolving supply issues and
EMERSON SRL

Team Manager


Scurta descriere a companiei ​​​​​​​PROSPERA CONSULTING este mai mult decât o simplă firmă de consultanță financiară.Este pasiune.Este dedicație.Este determinare. Cerinte 🔹Educație: studii superioare finalizate în domenii relevante precum Finanțe, Economie, Contabilitate, Psihologie sau Management.🔹Experiență în organizarea de evenimente, management echipe sau organizare de proiecte.🔹Abilități demonstrate de lucru în echipă.🔹Abilități de leadership și luare a deciziilor. 🔹Abilități excelente de comunicare și negociere.🔹Capacitatea de a lucra sub presiune și de a gestiona prioritățile. Responsabilitati În calitate de Team Manager, vei avea un rol fundamental în conducerea și dezvoltarea echipei de consultanți financiari. Vei fi responsabil pentru asigurarea unei direcții clare și a unui mediu de lucru inspirațional, care să încurajeze excelența în serviciile oferite și să promoveze creșterea profesională a fiecărui membru al echipei.​Principalele responsabilități vor include coord
PROSPERA CONSULTING

Media netă estimată pe baza celor 1453 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Manager Proiect


Candidatul ideal Absolvent studii superioare socio-umane Abilitati de management si raportare. Cunoastere finantari POCU/PEO, Operare PC. Abilitati de organizare si planificare. Abilitati de comunicare si relationare. Abilitati de lucru in echipa.Permis de conducere cat B preferabil.Descrierea jobului Organizeaza activitatile proiectului in vederea atingerii obiectivelor, indicatorilor, rezultatelor si nr. beneficiari conform cererii de finantare.Coordoneaza resursele umane si materiale ale proiectului.Instruieste echipa de proiect, monitorizeaza activitatile acesteia, stabileste obiective pe termen scurt, mediu si lung.Initiaza sedinte de echipa pentru organizarea si monitorizarea activitatilor.Elaboreaza raportul tehnic periodic.Coordoneaza procesele financiare (cashflow, executie bugetara).Initiaza elaborarea de cereri de prefinantare, cereri de rambursare, cereri de plata.Initiaza proceduri de achizitii.Gestioneaza relatia cu OIR la nivel tehnic, financiar si achizitii.Gestioneaza
FUNDATIA WORLD VISION ROMANIA

Media netă estimată pe baza celor 406 de salarii introduse în Salario: 6650 RON/Luna

Manager Vanzari Aparatura De Laborator Pentru R&d


Candidatul ideal Studii superioare finalizate sau student / doctorand in an terminal al unei Facultati de Stiinte (Fizica, Chimie, Inginerie...).Constituie un avantaje cunostintele relativ la diferite tehnici experimentale cum ar fi: Microscopia de Forta Atomica, Microscopia Electronica (SEM si TEM), Microscopia Confocala Raman, sisteme de depuneri filme subtiri de tip PVD - PLD - CVD, Spectroscopia de electroni, Spectrometria de Masa.Disponibilitate la deplasari in tara si strainatate.Descrierea jobului Promovarea aparaturii de laborator de inalt nivel de complexitate.Munca presupune instuire la producatori de top din strainatate, consilierea clientilor pentru gasirea solutiilor optime la problemele lor de cercetare / dezvoltare, prezentarea noilor tehnici experimentale in seminarii stiintifice, precum si identificarea de potentiali clienti.Managerul de vanzari va organiza intregul proces de vanzare de la promovare pana la instalarea si testarea echipamentelor, in colaborare cu depart
NANOTEAM SRL

Area Sales Manager


Candidatul ideal PENTRU ZONELE NORD, EST, VEST si CENTRU:Studii superioare în domeniul tehnic sau bună cunoaștere a pieței dе echipamente electrice;Minim 2 ani dе experiență directă în vânzări tehnice sau industriale;Bune abilități dе comunicare, dinamism, capacitate dе organizare;Disponibilitatea la deplasări până la 70% din timpul de serviciu;Detinere permis auto cat. B.Constituie avantaje, dar nu condiții eliminatorii:Absolvirea unui profil dе inginerie electrică, electronică, automatizări sau mecanică;Experiență anterioara in vanzari echipamente fotovoltaice;Participare anterioară la diferite inițiative dе dezvoltare profesională (cursuri dе vânzări și comunicare) pe cont propriu sau în cadrul unei firme;Experiență anterioară în folosirea unui program CRM;Cunoștințele dе limba engleză (scris-citit-vorbit) dе nivel mediu sau italiana.Descrierea jobului Promovarea și vânzarea de echipamente fotovoltaice B2B.Prospectarea pieței pentru noi oportunități specifice activității firmei.Creș
GREENSUN EAST EUROPE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 95 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Area Sales Manager Cj Bn Ab


Candidatul ideal Cautam o persana motivata pentru rolul de Area Sales Manager, capabila sa coordoneze echipa de vanzari.Oferim salariu motivant si bonusuri pe masura performantei.Descrierea jobului Urmareste realizarea planului de vanzari fata de targete stabilite impreuna cu echipa pe care o coordoneaza; Organizeaza insotirea pe teren si pregateste echipa sa la standardele cerute Se asigura ca Agentii de Vanzari, Soferii-Distribuitori sunt bine motivati . Optimizeaza reteaua de distributie; Coordoneaza si inbunatateste modul de lucru al Agentilor de Vanzari Pe baza documentatiei , sub indrumarea Directorului de Vanzari , recomanda si modifica organizarea rutelor si a zonelor; Pastreaza un contact permanent cu clientii Colaboreaza cu celelalte departamente pentru a asigura o relatie de munca cat mai eficienta; Controleaza si monitorizeaza activitatea echipei de vanzari. Se asigura de completarea rapoartelor de activitate : routig-uri zilnice ; rapoarte zilnice; Foi de parcurs . Suprave
CHIS CHIS S.​R.​L.​

Brand Manager


Descrierea jobului Dragi Manageri de Brand,Am dori să ne consolidăm echipa de Marketing cu un coleg/colegă pasionat de promovarea produselor imobiliare și real estate! (b/f/n)Rolul tău: Vei fi cel/cea care contribuie la maximixarea vânzărilor prin campanii de Social Media și evenimenteVei transpune schițele produselor imobiliare în materiale de promovare pentru potențiali cliențiVei asigura promovarea produselor și mărcilor companiei prin acțiuni de PRCurios? Interesat?♦ Trimite CV-ul tau ♦Vrei să știi cum este la noi, vizionează video-urile de mai jos:https://www.trutzirealestate.ro/https://www.youtube.com/@trutzirealestate6949https://suceava.avanera.ro/
TRUTZI SRL

Media netă estimată pe baza celor 305 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Manager Punct De Lucru (automotive Area)


Candidatul ideal Manager punct de lucru (Automotive Area)Ce vei face la Bardi Auto:Vei coordona și superviza întreaga activitate a punctului de lucruVei aplica principiul utilizării eficiente a resurselor umane, tehnice, materiale, financiare, în vederea maximizării profituluiVei anticipa și vei identifica noi oportunități de afaceri în vederea creșterii cotei de piațăVei forma, coordona, motiva și evalua performanța echipei de vânzăriVei dezvolta și coordona relații comerciale cu parteneriiVei evalua și aprecia nevoia clientului pentru a-i oferi soluții de afaceri potriviteVei planifica și optimiza procesul de livrare, vei coordona activitatea de depozitareVei consolida imaginea companiei în zona arondatăCe așteptăm de la tine:Să ai experiență relevantă în coordonarea unei echipeSă ai o abordare managerială obiectivă, hotărâtă, însă centrată pe oameniSă ai excelente abilități de comunicare și de relaționareSă ai bune abilități organizatorice și de analizăSă ai inițiativă și să fi o pe
BARDI AUTO SRL

Area Sales Manager


Candidatul ideal Experienta in FMCG - minim 5 ani; Experienta in coordonarea unei echipe – minim 3 ani; Buna cunoastere a pietei din zona alocata; Carnet de conducere - categoria B; Cunostinte de operare PC (MS Office); Abilitati de vanzare si negociere; Orientare catre rezultat.Descrierea jobului Coordoneaza, indruma si dezvolta personalul din subordine, promovand un mediu de lucru ce favorizeaza atingerea unui nivel inalt de performanta, eficienta si dezvoltare profesionala/ personala. Monitorizeaza implementarea politicilor de vanzare si promovare a produselor companiei (la clientii din canalele MT si TT), in zona geografica alocata. Coordoneaza indirect echipele de vanzari ale distribuitorilor. Implementeaza politica de vanzare si promovare a produselor companiei catre distribuitori, cu scopul de a atinge obiectivele legate de cresterea cotei de piata si a volumelor de vanzari. Participa activ la intalnirile cu RSM pentru stabilirea listei de potentiali distribuitori. Propune imbun
STRAUSS ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 54 de salarii introduse în Salario: 6500 RON/Luna

Key Account Manager - Divizia Ferme


Candidatul ideal Vetro este un vector de schimbare pe piața veterinară națională. În spatele acestui proiect pornit acum 11 ani a stat de la început o abordare bine definită despre performanță și standarde. La Vetro, fiecare dintre noi este liber să-și îndeplinească misiunea, să crească pe plan profesional și personal, ca astfel să contribuie la dezvoltarea comunității veterinare, la bunăstarea animalelor și “părinților” de animale. Căutăm mereu ridicarea nivelului de eficiență în tot ceea ce facem. Mereu mai bine.La Vetro, suntem o echipă de oameni empatici, ambițioși și dedicați. Cultura noastră bazată pe libertate, asumarea responsabilității și transparență ne împuternicește să ne atingem obiectivele îndrăznețe.În rolul de Key Account Manager, divizia Ferme, te vei alătura unei echipe de medici veterinari care înțeleg foarte bine nevoile din domeniu și care își asumă provocarea și responsabilitatea de a fi un sprijin real prin soluții și produse de înaltă calitate și consultanță de
VETRO SOLUTIONS S.​A.​

Manager De Magazin-antreprenor


Candidatul ideal Căutăm Antreprenor 👨‍💼🎉🥂✔️🏪Îți oferim toate condițiile să-ți investești pasiunea intr-un business de succes!Începe călătoria în antreprenoriat, cu unul dintre brandurile Lagardère Travel Retail (Inmedio, Relay, 1Minute , So!Coffee, Hub Convenience, Pizzeria La Mia Stazione)Tu adaugi în mix pasiunea și: Experiența în comerț și în gestionarea resurselor; Timp și entuziasm pentru a te dedica business-ului tău în totalitate; Echipa ta - pe care o recrutezi, o angajezi și o motivezi zi de zi să obțină cele mai bune rezultate; Plătești doar o garanție egală cu vânzările medii pe patru zile (garanția se restituie la finalul colaborarii)**în cazul în care sunt respectate toate condițiileDescrierea jobului Vei fi responsabil de:​ Angajarea echipei de vânzare (recrutare, pregătire, contracte, salarii, taxe); Întocmirea documentelor de evidență intrări-ieșiri, respectând procedurile Lagardère Travel Retail; Comenzi către furnizorii Lagardère Travel Retail; Creșterea vanzaril
LAGARDERE TRAVEL RETAIL SRL

Area Sales Manager: Inginer Zootehnist,​ Medic Veterinar


Candidatul ideal - Specializat in Rumegătoare - Absolvent studii superioare: Facultatea de Zootehnie/Medicina Veterinara; Cunostinte solide despre nutritie animala Persoana dinamica orientata catre client Disponibilitate de a calatorii Permis de conducere categoria B Limba engleza scris/vorbit nivel mediu Cunostinte PC: Word, Excel, Outlook Experienta anterioara in productie reprezinta un avantajDescrierea jobului Administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti din zona alocata Identificarea nevoilor clientilor si acordarea de suport tehnic Monitorizarea tendintelor din piata si a activitatii concurentei Dezvoltarea si implementarea planurilor regionale de marketing si de vanzare Introducerea de date in sistemul informatic CRM Organizarea de workshop-uri si reprezentarea companiei la targurile locale siinternationaleBeneficii Mediu de lucru placut intr-o companie internationala Oportunitati de dezvoltare personala Program de instruire/scolarizare Pachet salarial atractiv Masina d
NOACK ROMANIA SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 137 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.