Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

469 Locuri de Munca Customer Service Representative - Joburi Customer Service Representative

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

469 Locuri de Munca Customer Service Representative - Joburi Customer Service Representative

Cauta printr-o varietate mare de joburi Customer Service Representative si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Customer Service Representative si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager Relatii Clienti Microfinantare


Candidatul ideal Daca: Vrei sa dezvolti o cariera in banking sau esti un profesionist cu experienta in domeniu Ti-ar placea sa cunosti antreprenori, business-urile acestora si sa pui umarul la dezvoltarea lor Iti place sa iti pui mintea la contributie Te consideri ambitios, deschis si comunicativ Ai o atitudine pozitiva Esti un om de echipa si esti motivat de rezultate Vrei sa cresti profesional intr un mediu dinamicDescrierea jobului Hai in echipa BT Mic! Vei intalni multi antreprenori carora, cunoscandu-le povestile de business, le vei facilita accesul la finantare; Cum finantarea trebuie sa fie una adecvata, vei capata skills-urile si expertiza necesare, astfel incat sa poti propune solutii optime; Pentru ca un sfat bun de la cineva care se pricepe este intotdeauna binevenit, le vei fi aproape antreprenorilor din portofoliul tau pe tot parcursul derularii finantarii.
BT MICROFINANTARE IFN S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 551 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Operator Call Center/​facturare


Candidatul ideal - Studii medii (liceu + bacalaureat)- Foarte buna cunoastere a Lb. Romane- Operare PC: Word, Excel, prezinta avantaj experienta de lucru in SAP- Abilitati de negociere- Seriozitate, spirit de echipa si atitudine pozitiva- Disponibilitate de lucru la sediul companieiDescrierea jobului - Responsabil de preluarea si procesarea corecta a comenzilor sosite in Call Center;- Client service & support- Alte activitati specifice (telemarketing, sondaje etc)BENEFICII:- Pachet salarial competitiv (salariu fix, tichete de masa, tichete cadou, abonament servicii medicale, zile libere suplimentare in functie de vechimea in companie)- Training- Un loc de munca placut si o echipa profesionista
ANTALIS SA

Operator Call Center Service Centrale Termice


Candidatul ideal Cautam o persoana activa ,optimista ,sociabila ,capabila dе lucru in echipa si cu aspect placut si ingrijit .-obligatoriu cunostinte PC (MS Office);-obligatoriu studii superioare finalizate;-cunoasterea limbii engleze;-abilitati dе prezentare ,argumentare si vanzare prin telefon;-flexibilitate,rezistenta,initiativa si punctualitate;-experienta in vanzari sau servicii constituie un avantaj.-este cerinta obligatorie ca domiciliul stabil sa fie in Constanta.Descrierea jobului -prezеntareа si produsеlor si serviciilor prin tеlefon;-consiliеre еxemplara аsupra produselor si serviciilor аstfel incat potentiаlii cliеnti sa simta cа аsteptarilе lе sunt implinite si sa devina clienti stabili;-preluare si operare comenzi /sesizari clienti:-rezolvarea sesizarilor clientilor pe cale amabila si eficienta ;-intocmire ,emitere si inregistrare facturi fiscale ;-sa fie informat la zi cu privire la noutatile aparute in domeniul produselor ,in vederea unei consilieri bazata pe argumente
BAVARIA SERVICE S.​R.​L.​

Operator Call Center Limba Bulgara


Candidatul ideal Candidatul ideal trebuie sa posede abilitati de comunicare orala si scrisa, claritate in exprimare, flexibilitate in discurs, capacitate de persuasiune. Alte abilitati necesare: stabilitate emotionala, autocontrol, atitudine pozitiva, spirit de observatie, atentie distributiva, punctualitate, amabilitate, capacitate de analiza si sinteza. Experienta in domeniu constituie un avantaj.Postul necesita cunoasterea limbii bulgare.Descrierea jobului - Mentinerea si dezvoltarea continua a portofoliului de clienti;- Cunoasterea portofoliului de produse;- Cunoasterea portofoliului de clienti;- Intocmirea documentelor aferente procesului de vanzare.Benеficii:- Salаriu аtrаctiv;- Tichetе de mаsa in valoare de 36 ron;- Transport decontat;- Zile suplimentare de CO pentru angajatii cu vechime;- Perspective de dezvoltare profesionala si calificare la locul de munca;- Prime de Paste, Craciun;- Prime de vechime in companie;- Cadou pentru angajati cu ocazia zilei onomastice;- Zile suplim
EXPERTAROM FOOD INGREDIENTS SRL

Consultant Call Center


Candidatul ideal Cautam eroul modern care lupta impotriva masinii de cafea, a tonului de apeluri si a melodiei de asteptare repetitiva, echipat cu un zambet contagios si o doza sanatoasa de energie. Acest erou va fi capabil să accepte responsabilitatea de a rezolva eficient problemele, reclamațiile și întrebărileutilizatorilor, menținând satisfacția utilizatorilor RetuRO, oferind suport si rezolvand situatia cu brio .Descrierea jobului In timp ce infrunta valurile de cereri ale utilizatorilor, eroul nostru se transforma intr-un maestru al diplomatiei si trebuie sa tina piep si urmatoarelor task-uri : Recepționarea apelurilor : Primirea apelurilor de la utilizatori sau potențiali utilizatori care solicită informații, asistență sau suport în legătură cu platforma RetuRO . Oferirea de asistență și suport clienților: Răspunderea la întrebări, oferirea de informații despre procedurile sau serviciile companiei, soluționarea problemelor și rezolvarea reclamațiilor clienților. Înregistrarea și
RETURO SISTEM GARANIE RETURNARE S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Call Center Agent


Candidatul ideal La Romstal ne dezvoltam impreuna, atat in Romania cat si in Europa!Colegii nostri din departamentul suport - vanzari au devenit cei mai buni specialisti in domeniu si te asteapta alaturi de ei!Acest job ti se potriveste daca: Iti face placere sa vorbesti la telefon si legi relatii in mod natural Ai experienta in domeniul Call Center Esti o persoana organizata si proactiva, deschisa la schimbareDescrierea jobului Rolul job-ului: Informarea partenerilor Romstal despre termenele limita de plata.De asemenea, vei avea ca si responsabilitate contactarea permanenta a clientilor pentru a ne asigura ca au serviciile Romstal au fost conform cu asteptarile lor ( au primit facturile la timp, admit soldul, nu exista alte situatii precum bunuri nelivrate integral, echipamente care nu functioneaza, care sa afecteze dreptul nostru de incasare, etc.)Beneficii: Tichete de masa (30 lei/tichet), prime si cadouri de sarbatori, evenimente si cadouri pentru copii, evenimente pentru angajati
ROMSTAL IMEX SRL

Back Office /​ Agent Servicii Client


Candidatul ideal 𝗩𝗿𝗲𝗶 𝘀𝗮 𝘀𝘂𝘀𝘁𝗶𝗶 𝗲𝘃𝗼𝗹𝘂𝘁𝗶𝗮 𝗮𝗿𝗺𝗼𝗻𝗶𝗼𝗮𝘀𝗮 𝗮 𝘃𝗮𝗻𝘇𝗮𝗿𝗶𝗹𝗼𝗿? 𝗘𝘀𝘁𝗶 𝘂𝗻 𝗯𝘂𝗻 𝗰𝗼𝗲𝗰𝗵𝗶𝗽𝗶𝗲𝗿?𝗖𝗮𝘂𝘁𝗮𝗺 𝗔𝗴𝗲𝗻𝘁 𝘀𝗲𝗿𝘃𝗶𝗰𝗶𝗶 𝗰𝗹𝗶𝗲𝗻𝘁𝗶 (𝗕𝗮𝗰𝗸 𝗢𝗳𝗳𝗶𝗰𝗲) 𝗽𝗹𝗶𝗻 𝗱𝗲 𝗶𝗺𝗽l𝗶𝗰𝗮𝗿𝗲 𝘀𝗶 𝗱𝗲𝗱𝗶𝗰𝗮𝗿𝗲.Ți-ai propus ca de anul acesta să faci parte dintr-o echipă dinamică și plină de energie? Vino la Consolight să asiguri suportul necesar clienților noștri și colegilor din vânzări!✔️Studii cu profil tehnic (Construcții, Energetică, Instalații electrice) - reprezintă un avantaj.✔️ Experienţă în domeniul materialelor electrice sau disponibilitate de a acumula informații tehnice - de preferat.✔️ Experiență în suport vânzări/vânzări - de preferat minim 2-3 ani.✔️ Abilități dе comunicare, relaționare, prezentare și/sau negociere.✔️ Abilități dе identificare rapidă a nevoilor clienților și oferirea dе răspunsuri eficiente și prompte.✔️ Capacitate dе lucru în echipă în mod eficient, contribuind pozitiv la realizare
CONSOLIGHT COM SRL

Agent Servicii Clienti - Domeniu Bancar


Candidatul ideal Vrei să te alături unuia dintre cele mai mari grupuri de companii din domeniul telecomunicațiilor?Aplică acum!Dacă aplici înseamnă că noi vom păstra CV-ul tău și că te vom contacta atunci când se va deschide o oportunitate potrivită.Dacă te regăsești în descrierea de mai jos, așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem: Ești o persoană amabilă, căreia îi place să interacționeze cu oamenii și să îi ajute; Ești o persoană descurcăreață, care nu se lasă intimidată de probleme sau situații mai dificile; Ai sau dorești să îți dezvolți abilități de negociere și putere de convingere; Ești o persoană deschisă și ai atitudine pozitivă, gata să te integrezi într-o echipă tânără și dinamică; Ești la curent cu tehnologia și îți dorești să înveți cât mai multe lucruri noi; Înveți repede și îți dorești să dobândești experiență profesională; Dacă ceea ce tocmai ai citit sună bine, aplică și noi te contactăm pentru a te programa la interviu!Descrierea jobului Compania noastră desfășoară o a
E-VALUE INTERNATIONAL S.​A.​

Operator Suport și Relatii Clienti


Candidatul ideal Experiență anterioară similară cu aplicații de apelare și/sau sisteme de gestionare a creditelor;Cunoștințe solide de limba română, atât scris cât și vorbit și nivel de baza al limbii engleze;Capacitatea de a relaționa cu persoane dificile;Orientare către clienți și rezultate;Inițiativa, flexibilitate, adaptabilitate, seriozitate și integritate;Experiență în poziții similare;Fire increzătoare, motivată și orientată spre rezultate;Studii superioare (finalizate sau în curs);Cunoștințe operare PC (Word, Excell etc);Descrierea jobului Contactarea potențialilor clienți care aplică pe site-ul Avinto;Ghidarea clienților prin procesul de aplicare pentru un credit, inclusiv ajutorul în completarea formularului de aplicare și asigurarea că toate documentele necesare sunt colectate și prezentate correct;Oferirea de informații şi suport necesar clienților;Analiză dosarelor care ajung în stadiul final;Menținerea relației cu clientul pe tot parcusului procesului de întocmire și semn
AVINTO FINANCE IFN S.​A.​

Manager Relatii Clienti - Raiffeisen Leasing


Candidatul ideal Raiffeisen Leasing cauta Manager Relatii Clienti pentru Judetele Arges, Valcea si Olt.Cu cat esti mai implicat, pasionat si integru in munca pe care o faci, cu atat mai mult te dorim alaturi de noi!Profilul pe care il cautam: Studii superioare; Experienta in domeniul financiar/bancar minim 3 ani – Experienta in domeniul leasingului reprezinta un avantaj.Competentele si abilitatile pe care le cautam: Comunicare si negociere; Integritate si incredere; Orientare spre client si rezultate; Microsoft Office (Excel, Power Point, Word); Analiza financiara; Limba engleza.Descrierea jobului Despre job: Mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii noi si existenti; Energie si dinamism intr-o piata efervescenta a finantarilor de masini, camioane si echipamente, cu valoare adaugata, care se reflecta direct in economie; Implicarea ta in proiectele strategice de vanzari ale companiei; Obiective clare si transparente de vanzari si profitabilitate.Alte responsabilitati ale jobului
RAIFFEISEN BANK SA

Customer Support With German - Remote


Candidatul ideal Cerinte candidat ideal:Cunostinte limba germana nivel min. B2 (verbal, scris);Foarte bune abilitati de comunicare;Cunostinte avansate de utilizare a calculatorului;Empatie in interactiunea cu clientul;Ascultare activa si atentie la detalii.Descrierea jobului In cadrul departamentului de suport pentru clienti, angajam vorbitori de limba germana pentru a oferi asistenta in industria IT/ Telecom.Activitate:Vei fi primul punct de contact cu clientul si vei oferi informatii despre pachetele de produse si servicii pentru telefonie fixa si internet, asistenta tehnica pentru remedierea problemelor dispozitivelor de internet/ telefon fix si vei promova serviciile existente in vederea achizitionarii lor de catre clienti. De asemenea, vei avea asigurat un program de training de 8h/ zi, platit de catre companie, in cadrul caruia vei putea asimila notiunile teoretice si practice necesare desfasurarii activitatii.Beneficii companie:Posibilitatea de a lucra in format work from home;P
WEBHELP ROMÂNIA SRL

Agent Call Center


Candidatul ideal Suntem in cautarea unor oameni dinamici si orientati spre rezultate pentru a se alatura echipei noastre in dezvoltare. Compania noastra opereaza un magazin online de succes, listat pe marketplace-urile de top din Romania. Cautam un lider in vanzari care sa isi asume rolul in cresterea veniturilor si a cotei de piata a afacerii noastre prin gestionarea eficienta a echipei de vanzari si dezvoltarea relatiilor cu clientii si partenerii.Cerinte: Experienta demonstrata intr-un rol similar de vanzari poate fi un avantaj Abilitati excelente de comunicare si negociere Capacitatea de a lucra eficient sub presiune si de a atinge obiectivele stabilite Orientare catre rezultate si spirit de initiativaDescrierea jobului Beneficii: Telefon si laptop de serviciu; Salariu fix competitiv si o grila motivanta de comisionare, in functie de performanta Oportunitati de dezvoltare profesionala si avansare in cadrul companiei Magazin Online listat pe Marketplace-uri de Top din Romania
MADVIUN S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 280 de salarii introduse în Salario: 2950 RON/Luna

Operator Call Center - Filiala Craiova


Candidatul ideal Ne place sa cream experiente unice pentru clientii nostri si dorim sa pornim la drum cu parteneri de incredere. Prin urmare cautam persoane amabile, ambitioase si comunicative care sa se asigure ca fiecare interactiune cu acestia se incheie cu zambetul pe buze. De asemenea ne mai dorim sa ai:- studii superioare sau in curs de finalizare (dar care sa iti permita sa lucrezi full time);- abilitati de comunicare si ascultare activa;- orientare catre client;- initiativa si implicare;- cunostinte operare PC (nivel de baza);- experienta in domeniul call-center reprezinta un avantaj;Descrierea jobului Un job în Call-Center îți dezvoltă abilitățile de comunicare și te ajută să înțelegi asteptările și nevoile clienților. Totodată, compania La Fantana îți oferă noi oportunităti de dezvoltare in cadrul companiei, care să fie în concordanta cu dorințele și aspirațiile tale.Responsabilitati:- preluarea apelurilor telefonice din partea clientilor (persoane fizice si juridice);- rezol
LA FANTANA SRL

Operator Call Center


Candidatul ideal Este calm si are o atitudine pozitiva;Comunica cu profesionalism si depaseste in mod frecvent asteptarile pacientilor;Anticipeaza si identifica nevoile pacientilor, este intuitiv si empatic;Urmeaza procedurile si instructiunile de lucru fiind flexibil in acelasi timp, principalul scop fiind satisfactia pacientilor;Raspunde cu promptitudine solicitarilor, cauta solutii alternative atunci cand este cazul;Imbunatateste calitatea serviciilor continuu;Se asigura de acuratetea datelor transmise catre pacienti si personalul companiei;Isi mentine calmul atunci cand interactioneaza cu tipurile de colegi sau pacienti ostili, dificili, suparati;Isi pastreaza obiectivitatea, lasand la o parte sentimentele personale;Foloseste abordari constructive pentru a depasi perioadele de stres;Este decisiv in situatii critice, actioneaza rapid pentru a le rezolva.Descrierea jobului Gestioneaza apelurile telefonice si solicitarile primite via e-mail;Ofera informatii pacientilor si inregistreaz
ISOKINETIC SPORT S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 278 de salarii introduse în Salario: 2950 RON/Luna

Operator Call Center


Candidatul ideal Candidatul ideal trebuie sa posede abilitati de comunicare orala si scrisa, claritate in exprimare, flexibilitate in discurs, capacitate de persuasiune. Alte abilitati necesare: stabilitate emotionala, autocontrol, atitudine pozitiva, spirit de observatie, atentie distributiva, punctualitate, amabilitate, capacitate de analiza si sinteza. Experienta in domeniu constituie un avantaj. Descrierea jobului - Mentinerea si dezvoltarea continua a portofoliului de clienti;- Cunoasterea portofoliului de produse;- Cunoasterea portofoliului de clienti;- Intocmirea documentelor aferente procesului de vanzare.Benеficii:- Salаriu аtrаctiv;- Tichetе de mаsa in valoare de 36 ron;- Transport decontat;- Zile suplimentare de CO pentru angajatii cu vechime;- Perspective de dezvoltare profesionala si calificare la locul de munca;- Prime de Paste, Craciun;- Prime de vechime in companie;- Cadou pentru angajati cu ocazia zilei onomastice;- Zile suplimentare de concediu de odihna in functie de
EXPERTAROM FOOD INGREDIENTS SRL

Media netă estimată pe baza celor 239 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Operator Call Center


Candidatul ideal Absolvent liceu/Student; Disponibilitate la lucru in 3 ture (prezenta 24/7); Experiență in adrul unui call center (suport tehnic level 1); Cunoștințe si experiență in utilizarea suitei de aplicații MS Office; Experienta cu proceduri si protocoale de lucru specifice suport tehnic level 1; Cunostinte tehnice de baza (ex: intelegerea structurii functionale a unui sistem de comunicatii date); Excelente abilități de comunicare, relaţionare; Orientare către client; Focus pe solutie si rezultat (include perseverenta, rabdarea si determinarea in atingerea scopurilor); Capacitate de planificare și organizare; Adaptabilitate si flexibilitate.Descrierea jobului Preia apelurile, mesajele si email-urile transmise de catre clienti si le transmite catre persoanele care pot rezolva solicitarile acestora (suport tehnic level 1); Raspunde prompt la intrebarile clientilor prin telefon sau e-mail intr-o maniera profesionala si amabila; Identifica si evalueaza nevoile/problemele clientilor
RASIROM RA

Media netă estimată pe baza celor 151 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Responsabil Relatii Clienti (call Center)


Candidatul ideal Mai mult decât o echipă, #peopleofBT înseamnă curaj, încredere și empatie. Tocmai de aceea, avem nevoie de tine să ne completezi echipa cu energia și dorința ta de a face lucrurile bine.Provocarea pe care ți-o lansăm este un post de Responsabil Relații Clienți, ce așteaptă cu nerăbdare să fie ocupat 😊Ne bucurăm că ai ajuns să citești aceste rânduri, astfel că, dacă nivelul interesului tău s-a păstrat până aici, dă scroll pentru a afla dacă tu ești persoana pe care am descris-o în rândurile de mai jos:Căutăm cu mare interes: persoană deschisă, sociabilă, comunicativă; mereu caracterizată de perseverență, empatie și orientare spre rezultate; persoană care își propune să lucreze într-un domeniu provocator, însoțit de posibilitatea dе a acumula noi informatii.Îți sună cunoscut? Ei bineeee, lista continuă: Ne-ar plăcea să dea dovadă de spirit dе echipă; bună relaționare și gestionare a conflictelor; experiență în activități dе Call Center sau în instituții financiar-bancar
BANCA TRANSILVANIA SA

Consultant Relatii Clienti - Targu Jiu


Candidatul ideal Consultant Relatii Clienti - Targu JiuCandidatul IdealCăutăm oameni perseverenți și plini de energie ca tine, care își doresc să se dezvolte personal și profesional!Dacă și tu ai aceleași aspirații, hai în #CGSDreamTeam!Experience nu este necesara, vei beneficia de un training din partea CGS Romania!Vrem să ne cunoaștem!Descrierea jobului Consultant Relatii Clienti - Targu JiuDescrierea jobuluiInformează clienții potențiali despre oferta și beneficiile produselor/serviciilor oferite de companie;Prezintă caracteristicile produsului, pachetelor de servicii și explică beneficiile aferente;Actualizează și îmbunătățește periodic bazele de date/portofoliul clienților contactați;Identifică necesitățile clienților și oferă serviciile potrivite acestora.Beneficii:Bonuri de masă;Contract pe perioadă nedeterminată;Dezvoltarea abilităților de comunicare și negociere;Posibilitatea de a lucra part time (4-6 ore);Oferta 7card care îți oferă reduceri la accesul în săli de fitness și a
COMPUTER GENERATED SOLUTIONS ROMANIA SRL

Agent Servicii Client (iasi & Pitesti) - Limba Italiana


Candidatul ideal Candidatul ideal pentru noi are spirit de echipa si de initiativa, este amabil si comunicativ, atent si dispus sa invete mereu lucruri noi dar de asemenea este si maleabil si schimbarile nu il deranjeaza.Descriere:Suntem in cautare de consultanți telefonici care să ofere asistență clienților în limba italiană pentru unul dintre clienții noștri cei mai importanți din sectorul telecomunicațiilor. Solicitările clienților pot fi de natură comercială, administrativă și tehnică.Cerințe:- Cunoaștere excelentă a limbii italiene (B2 – C1);- Bune cunostinte in folosirea calculatorului;- Bune abilități relaționale;- Persoana pozitiva cu inclinatii spre atingerea obiectivelor;- Predispoziție puternică de a lucra în echipă;- Abilitati de ascultare si de rezolvare a problemelorDescrierea jobului Responsabilitati:-Sa intampini clientul cu zambetul pe buze ca sa il faci sa se simta cel mai important-Sa oferi informatii corecte si exacte-Sa stii sa oferi solutii pentru problemele intam
NETWORK CONTACTS.​RO SRL

Agent Servicii Clienti


Candidatul ideal Agent Servicii Clienți, Departamentul Remote Customer Meeting Point, Magazinul IKEA PalladyEntuziasmul, apropierea și atitudinea pragmatică sunt elementele care stau la baza culturii noastre IKEA. Suntem optimiști și căutăm în permanență modalități noi și mai bune de a ne îndeplini sarcinile. Credem că tu, la fel ca noi, vei progresa atunci când vei întâlni oameni deosebiți, care au un scop comun la IKEA. Oameni modești, care se susțin unii pe alții și care și-au asumat pe deplin angajamentul de a duce mai departe moștenirea și viziunea IKEA și de a crea o viață mai bună pentru cei mai mulți oameni, punând clienții în centrul tuturor activităților lor.Ce vom aprecia la tine: ​​​​Cunoașterea identității corporative IKEA, a valorilor sale de bază și a viziunii de a crea o viață de zi cu zi mai bună pentru cei mai mulți oameni ​Cunoștințe foarte bune despre gama de produse și servicii IKEA ​Cunoaștere solidă a comportamentului general al clientului la distanță, pe toate c
IKEA ROMANIA S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1233 de salarii introduse în Salario: 3150 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 469 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.