Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

520 Locuri de Munca Customer Service Representative - Joburi Customer Service Representative

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

520 Locuri de Munca Customer Service Representative - Joburi Customer Service Representative

Cauta printr-o varietate mare de joburi Customer Service Representative si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Customer Service Representative si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Reprezentant Relatii Clienti – Call Center


Candidatul ideal Căutam coleg pentru echipa de Call Center! Îți dorești un job la care să îmbini munca în echipă cu profesionalismul? Dacă răspunsul este da, vino să le pui în practică alături de echipa noastră! Suntem dinamici, plini de energie și suntem în căutarea unui nou coleg care să ni se alăture. Dacă ești o persoană entuziastă, comunicativă și dornică să oferi cea mai bună experiență clienților, atunci avem locul potrivit pentru tine la certSIGN!Ce cautăm? Experiență anterioară în call center, dar nu este obligatoriu. Dacă ai abilități excelente de comunicare și ești dispus să înveți, ne dorim să te cunoaștem! Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și solicitant, menținându-ți mereu calmul și profesionalismul Abilități solide de rezolvare a problemelor și atenție la detalii Excelente abilități de comunicare verbală și scrisă Capacitatea de a lucra în echipă și de a-ți asuma responsabilități.Descrierea jobului Cu ce te vei ocupa? Mai întâi vei învăța procesle și fluxurile
CERTSIGN SA

Operator Call Center


Candidatul ideal Cerinte minime: Studii medii; Experienta profesionala: preferabil pe un rol similar de minim 1-3 ani (optim: in domeniul asigurarilor); Cunostinte de baza Microsoft Office (Word, Excel); Limba engleza nivel incepator-mediu; Abilitati de exprimare orala si in scris: clara, cursiva, corecta, diplomata; Orientare spre performanta excelenta; Asumarea responsabilitatii, proactivitate; Flexibilitate si adaptare la schimbare; Spirit de echipa, relationare bazata pe empatie, incredere si respect; Creativitate, deschidere catre inovatie si diversitate.Descrierea jobului Responsabilitati: Comunica telefonic si prin e-mail cu clientii Generali Romania, afisand un comportament adecvat si diplomat. Solutioneaza solicitarile clientilor conform proceselor si procedurilor interne definite. Ofera suport si informatii corecte legate de produsele si serviciile companiei. Comunica intern cu celelalte departamente ale companiei pentru a solutiona cu succes cererile clientilor. Inregistreaz
GENERALI ROMANIA ASIGURARE REASIGURARE SA

Media netă estimată pe baza celor 125 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Customer Support Representative With Italian And English


Candidatul ideal Languages: Fluent in Italian, English and RomanianLocation: Work from our office or remotely in a hybrid modeRequirements:– Proficiency in Italian, English, and Romanian (both written and spoken). All three languages are required. – Strong communication and problem-solving abilities.– Previous customer support experience is advantageous.– Customer-oriented mindset.– Ability to work in a fast-paced environment and handle multiple tasks.– Availability to work on weekends/ day shifts/ night shifts.Descrierea jobului Responsibilities:– Respond promptly and professionally to customer inquiries via email, phone and chat.– Resolve customer issues and concerns effectively to ensure their satisfaction and a positive experience.– Collaborate with our team to tackle complex problems and find effective solutions.–Keep accurate records of customer interactions and provide feedback for continuous improvement.Benefits:– Competitive salary and benefits package.– Opportunity to work in
FSP GLOBAL SRL

Operator Call Center


Candidatul ideal Absolvent liceu/Student; Disponibilitate la lucru in 3 ture (prezenta 24/7); Experiență in adrul unui call center (suport tehnic level 1); Cunoștințe si experiență in utilizarea suitei de aplicații MS Office; Experienta cu proceduri si protocoale de lucru specifice suport tehnic level 1; Cunostinte tehnice de baza (ex: intelegerea structurii functionale a unui sistem de comunicatii date); Excelente abilități de comunicare, relaţionare; Orientare către client; Focus pe solutie si rezultat (include perseverenta, rabdarea si determinarea in atingerea scopurilor); Capacitate de planificare și organizare; Adaptabilitate si flexibilitate.Descrierea jobului Preia apelurile, mesajele si email-urile transmise de catre clienti si le transmite catre persoanele care pot rezolva solicitarile acestora (suport tehnic level 1); Raspunde prompt la intrebarile clientilor prin telefon sau e-mail intr-o maniera profesionala si amabila; Identifica si evalueaza nevoile/problemele clientilor
RASIROM RA

Media netă estimată pe baza celor 151 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Operator Call Center


Candidatul ideal Abilitati foarte bune de organizare, comunicare, prezentare si relationare cu oamenii;Atitudine proactiva si increzatoare;Spirit de observatie si capacitate de a face analiza comportamentala;Dorinta de a excela in cariera.Descrierea jobului Angajamentul vine din ambele directii, asa ca iata ce îți oferim si noi la schimb : Un job USOR, sunam clientii pentru a le propune vizualizarea prezentarii produsului nostru (te vei dezvolta foarte mult pe partea de comunicare si relaționare) ;📝 Un COLECTIV TANAR si SUPER DRAGUT, pregatit sa te ajute sa te integrezi si sa inveti cat mai usor;🌈 Un PLAN de CARIERA, fie ca iti doresti sa cresti ierarhic sau doar sa castigi mai mult, avem mereu oportunitati deschise pentru colegii nostrii pe pozitii de conducere sau management;📈 Program de 5 ZILE full time(8 ore) sau part time(4 ore) de luni pana vineri;📋 3 vacante pe an in locatii de top impreuna cu partenera/ul decontate de companie la atingerea targetului trimestrial;💰 Un loc d
PRODIL S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 127 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Call Center Manager


Candidatul ideal The ideal candidate has: Communication skills to inform, help, and advise customers clearly and to liaise effectively with other professionals Listening skills to understand exactly what customers require Problem-solving skills Motivational skills and an ability to supervise and lead a team of customer service assistants Creative thinking to come up with new ideas in order to improve customer service standards Organizational and planning skills to develop customer service policies and also to improve our CRM and ticketing softwareDescrierea jobului Your main objective is to:Make sure that the needs of the customers are being satisfied. Your aim is to provide and promote excellent customer service for the annual 17 million visitors, paying special attention to happiness rate, response rate, and also to the complaint handling framework. You'll make sure that service standards are being met, and you'll manage our customer service teams.Responsibilities: Enable the
TRAVELMINIT INTERNATIONAL S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 593 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Consultant Call Center


Candidatul ideal Cautam eroul modern care lupta impotriva masinii de cafea, a tonului de apeluri si a melodiei de asteptare repetitiva, echipat cu un zambet contagios si o doza sanatoasa de energie. Acest erou va fi capabil să accepte responsabilitatea de a rezolva eficient problemele, reclamațiile și întrebărileutilizatorilor, menținând satisfacția utilizatorilor RetuRO, oferind suport si rezolvand situatia cu brio .Descrierea jobului In timp ce infrunta valurile de cereri ale utilizatorilor, eroul nostru se transforma intr-un maestru al diplomatiei si trebuie sa tina piep si urmatoarelor task-uri : Recepționarea apelurilor : Primirea apelurilor de la utilizatori sau potențiali utilizatori care solicită informații, asistență sau suport în legătură cu platforma RetuRO . Oferirea de asistență și suport clienților: Răspunderea la întrebări, oferirea de informații despre procedurile sau serviciile companiei, soluționarea problemelor și rezolvarea reclamațiilor clienților. Înregistrarea și
RETURO SISTEM GARANIE RETURNARE S.​A.​

Customer Care Representative


Candidatul ideal Cum ești tu Îți pasă sincer de oameni și ești disponibil să ajuți Te simți confortabil vorbind cu mulți oameni prin mail sau chat Te exprimi clar și concis în diferite contexte și stiluri de comunicare Îți place să găsești soluții istețe la probleme și nu accepți "nu se poate" Înveți rapid când te confrunți cu contexte noi. Abordezi problemele noi cu o atitudine pozitivă și cauți proactiv soluții Ești o persoană organizată și atentă la detalii Ordonezi informațiile într-un mod util și accesibil Faci față la schimbări și poți trece cu ușurință de la un lucru la altul Poți gestiona situații neclare cu încredere și reziliență Ai răbdare să-i asculți pe ceilalți până la capăt cu atenție și implicare Poți reda cu precizie punctele de vedere ale altora, chiar și atunci când există diferențe de opinie Demonstrezi compasiune și înțelegere față de sentimentele altor oameni Îți prioritizezi activitățile în funcție de importanță și urgență Poți găsi rapid calea de mijloc și soluț
SOLO FINTECH S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 727 de salarii introduse în Salario: 3440 RON/Luna

Agent Call Center Full/​part Time - Italiana (work From Home)


Candidatul ideal Vorbesti la un nivel avansat limba Italiana?Ne marim echipa!Cerem:- Cunostinte operare pc;- Disponibilitate dе lucru conform unui program flexibil;- Punctualitate, spirit dе echipa, persoana empatica si creativa.Nu este necesara experienta in call center.Nu avem limita dе varsta, va asteptam sa faceti parte din echipa noastra!Descrierea jobului - Primirеa/gеstionаre dе apeluri;- Inregistrarеа intеrаctiunii cu cliеntul in sistеmelе еxistente;- Identificarеа celеi mаi bunе si rаpide metode dе rеzolvare;- Indeplinirea obiectivelor.Oferim:- Contract dе munca cu salariu fix;- Tichete dе masa;- Bonusuri in functie dе performanta;- Asigurare medicala privata;- Beneficii- Training specializat.
GLOBAL REMOTE SERVICES SRL

Customer Support Specialist


Candidatul ideal Suntem în căutarea unei persoane motivate și orientate către satisfacția clienților, cu abilități excelente de comunicare și o atitudine proactivă.Candidatul ideal ar trebui să aibă următoarele calități: Bun ascultător, empatic, orientat spre obiective; Abilitatea de a lucra bine sub presiune și cu termene limită strânse; Abilități puternice de organizare, de rezolvare a problemelor și de gândire analitică; Se preferă experiență similară pe un rol de Customer Support, dar nu este obligatorie; Cunostințe despre Jocuri de Casino Online și Pariuri Sportive – reprezinta un avantaj; Excelente abilități de comunicare scrisă și verbală; Capabil să gestioneze plângerile și situațiile dificile într-o manieră calmă și răbdătoare; Asigură standarde înalte, dă dovadă de inițiativă, proactivitate și profesionalism; Flexibilitatea de a îndeplini diferite sarcini și de a urma corect procedurile; Experienta in call center - reprezinta un avantaj; Dispus pentru lucrul de la birou.Descr
NOBLEPIAGIO SRL

Media netă estimată pe baza celor 760 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Consultant Call Center


Candidatul ideal AMICredit angajeaza consultant senior produse bancare!A vinde nu este o meserie, ci o arta! Arta de a te pune in locul potentialului client si de a intelege ceea ce simte si ceea ce gandeste el.Asteptam sa ni se alature companiei toti cei care:- Se definesc prin profesionalism si maturitate in gandire- Actioneaza cu responsabilitate- Doresc sa evolueze in cariera- Nu se multumesc doar cu un salariu de baza si vor sa castige mai mult pe baza rezultatelor- Inteleg ca tehnologia este un ajutor si nu le e frica sa dobandeasca noi notiuni tehniceDescrierea jobului Ce ne dorim de la tine?- sa contactezi clientii care solicita serviciile noastre si sa le propui produsele de creditare;- sa oferi cu profesionalism cele mai bune solutii la nevoile clientilor;- sa tii legatura cu ei pe tot parcursul procesului de creditare, sfatuindu-i cu pasii pe care ii au de facut.- sa fii responsabil si sa abordezi cu maturitate ceea ce ai de facut.Ce iti oferim?- un venit net format din sala
BANKING BY AMICREDIT S.​R.​L.​

Agent Servicii Clienti- Romana Cu Engleza - Sibiu


Candidatul ideal Excellent written and verbal language skills in Romanian and English Very good knowledge of MS Office Applications; Basic knowledge of computer hardware and software; Strong customer service focus, recommended prior work experience in a service and/or sales organization; Excellent written and verbal communication skills; Ability to work in a team; Punctuality and attention to details; Personal characteristics: suitable intonation for phone attendance, initiative, openness, positive attitude, good articulation, client orientation, flexibility, speed, stress endurance, friendliness, diligence, loyalty to the Employer. Protecting personal, client and employer business related information and maintaining the confidentiality of data which has become known to him/her in the performance of their duties even after performance of their duties relating to the processing, or after termination of their employment relationship;Please take into consideration that this position requi
MSE - MAJOREL STRATEGY EXPERTISE S.​R.​L.​

Call Center Agent - Customer Service


Candidatul ideal Calificări cheie: găsești subiect de vorba cu orice persoană din jur, dai dovadă de amabilitate și răbdarea de a asculta pe oricine? te uiți la filme în engleză fără subtitrare? emani o energie ce-i inspiră pe cei din jur și le aduce zâmbetul pe buze? Microsoft Office este “biroul” tău preferat?Cerințe suplimentare: ești un team-player; știi cum să îți gestionezi eficient timpul și poți lua decizii rapid.Descrierea jobului Ce vei face: vei discuta cu clienții și le vei fi de ajutor în rezolvarea cererilor acestora; vei invăța cum funcționeaza produsele/serviciile bancare; vei folosi în jur de 15 aplicații bancare în sprijinul clienților dar și al colegilor.Detalii job: suntem alături de clienții noștri non-stop, iar echipa noastra lucreaza in 5 schimburi cu o jumatate de ora pauză de masa (6:30-15:00, 9:00-17:30, 11:30-20:00, 13:30-22:00, 22:00-6:30) de luni până duminică; în fiecare săptamană se respecta cele 2 zile libere; nu avem niciodată mai mult de 3 ture de noap
CREDIT EUROPE BANK ROMANIA SA

Reprezentant Relatii Clienti Junior


Candidatul ideal Groupama Asigurări își mărește echipa de profesioniști!Căutăm un coleg nou care poate aduce un plus-valoare echipei actuale de Relații Clienți – Asigurări Generale. Dacă stabilitatea, colectivul și oportunitățile de dezvoltare ale unui lider de piață sunt obiectivele tale, atunci te invităm să aplici.Căutăm Reprezentant Relatii Clienti Junior cu: Studii medii (studiile superioare constituie avantaj); Experiență pe un post similar în relații clienți, tele-sales sau în domeniul asigurări constituie avantaj; Dexteritate în utilizarea calculatorului și a diverse aplicații informatice specifice; Limba engleză - nivel începător; Skill-uri foarte bune de comunicare; Excelente abilități interpersonale în relaționarea cu clienții; Atenție la detalii și empatie sporită față de clienți; Abilități bune de gestionare a timpului cu o capacitate dovedită de a respecta termenele limită; Disponibilitate crescută la învățare.Descrierea jobului Ce face Reprezentantul Relatii Clienti Juni
GROUPAMA ASIGURARI S.​A.​

Customer Service Specialist


Candidatul ideal Qualifications: •A university degree; •Proven experience in customer service functions (minimum 2 years) ; •Native Romanian speaker; •Fluency in English, plus another European language (these requirements are mandatory and will be tested during the first interview) •Strong knowledge of SAP system; •Good Knowledge of Excel.Descrierea jobului Diversey Romania, for its team based in Bucharest, is looking for: 4 BACK-OFFICE CUSTOMER SERVICE SPECIALISTS As a Customer Service Representative, you will be acting as a key link between different departments and teams in Europe, ensuring the continuous information flow between these parties. You will be tasked with the correct, timely and accurate processing of data, aiming to maintain a strong relationship with the clients and the wider Diversey team. On a more granular level your activities will be: •Receive and process Customer data files; •Customer matching; •Numerate with high attention to detail, methodical, ability to copy
DIVERSEY

Media netă estimată pe baza celor 1003 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Referent Customer Service


Candidatul ideal Abilitati de comunicare scrisa si verbala; Atentie la detalii; Capacitate de analiza si proactivitate; Cunostinte de operare a pachetului Microsoft Office – Outlook, Excel, Power Point; Disponibilitate pentru lucrul in echipa; Rabdare si orientare catre clienti; Cunostinte de limba engleza (minim un nivel mediu); Atitudine pozitiva si disponibilitate pentru a invata.Descrierea jobului Monitorizarea livrarii expeditiilor; Inregistrarea si rezolvarea solicitarilor/sesizarilor din partea clientilor; Comunicarea scrisa/verbala cu clientii si filialele companiei; Intocmirea de rapoarte specifice departamentului; Participarea activa la indeplinirea sarcinilor de echipa si ale departamentului.Ce oferim: Pachet salarial atractiv; Bonus lunar de performanta; Tichete de masa; Coffee Corner; Training on the Job; Abonament Bookster; Oportunitatea de a face parte dintr-o echipa tanara si entuziasta.
FAN COURIER EXPRESS SRL

Dutch Speaker - Customer Support Specialist


Candidatul ideal Teleperformance Romania is certified as being a Great Place to Work.This distinction reflects the synergy that TP employees have with the company, so this achievement is for everyone in the TPRO TEAM.Teleperformance Romania is currently looking for Customer Service Representatives with excellent DUTCH speaking/writing skills.We want our employees to be inspired and motivated, to be proud they belong to our team.If you know how to shape a customer experience by tackling issues and concerns with full responsibility, professionalism and kindness, this job offer is perfect for you!We will build together YOUR professional career and feel at home when you are at work!In your role as customer support specialist, you will travel around the world with our customers handling incoming calls and emails and provide the best possible service for them.Descrierea jobului Here’s what you can expect from us:➔ Super-fast recruitment process - 100% online➔ Attractive performance bonuses➔
S 800 CUSTOMER SERVICE PROVIDER SRL

Customer Support Team Leader With Italian


Candidatul ideal We are looking for a new colleague with leadership/management skills, to occupy the position of Team Leader for our Customer Support with Italian department. We are a company that values skilled and talented people and supports a healthy working environment. One of our goals is to make you feel as a part of a family, always helping each other and facing all the challenges together.The main requirements for this job are: Proven work experience as a team leader or similar position In-depth knowledge of performance metrics Good PC skills, especially MS Excel Proficient Italian skills, both written and spoken Good English skills, both written and spoken Excellent communication and leadership skills Organizational and time-management skills Decision-making skills Great interpersonal and communication skills Critical thinker and problem-solving skills Team player Degree in Management or training in team leading is a plusDescrierea jobului As team leader you need to provide d
R.​E.​I.​ DEVELOPMENT SERVICES SRL

Operator Relatii Clienti


Candidatul ideal Studii medii (studiile superioare constituie un avantaj);Cunoașterea limbii engleze (scris, vorbit, citit);Cunoștințe bune de operare PC și Microsoft Office (cunoștințele avansate Excel constituie un avantaj);Dornic de a învăța în permanență lucruri noi, atitudine “can do” și orientare către performanță, spirit de echipă;Atitudine pozitivă cu spirit de inițiativă și atenție la detalii;Disponibilitate pentru lucru în ture de zi și de noapte, în weekend și/sau în zilele de sărbătoare, în funcție de nevoile companiei;Experiență în asistență clienți online și/sau în industria jocurilor de noroc reprezintă un avantaj;Descrierea jobului Responsabilitati:-Comunicare independentă cu clienții prin chat online, apeluri telefonice și e-mailuri pentru a răspunde întrebărilor referitoare la serviciile, jocurile, pariurile și alte produse/servicii furnizate de companie.-Identificarea nevoilor clienților și furnizarea de soluții adecvate folosind cunoștințele și experiența dobândite.
CELLADA SRL

Call Center Relatii Clienti Italiana Is/​ Bc/​ Bv Sau Remote


Candidatul ideal Open Mind caută vorbitori de italiană, in orasul IS/ BV/ BC sau Remote, pentru activitate de Call Center Proiecte Inbound- Asistenta Clienti pentru un client important. Experienta anterioara in sectorul TLC si/sau Credite reprezinta un avantaj.Candidatul ideal:- abilitati excelente de comunicare verbala in limba italiana, cel putin la nivel B2;- persoane pozitive, calme, rabdatoare;- cunostinte medii de utilizare PC, multitasking;- disponibile pentru lucru in ture.Descrierea jobului Responsabilitati:- gestionarea solicitarilor de informatii din partea clientilor;- oferirea de solutii adaptate in conformitate cu procedurile companiei si nevoile clientilor;- respectarea timpului alocat fiecarei proceduri in parte;- respectarea standardelor de calitate ale companiei in raportul cu clientii sai.Beneficii:- contract de munca pe perioada nedeterminata, conditii de munca stabile;- pachet salarial compus din salariu fix plus tichete de masa, plus bonusuri de performanta;- trai
SC OPEN MIND-GRUPPO OM SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 520 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.