Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

360 Locuri de Munca Hibrid - Joburi Hibrid

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

360 Locuri de Munca Hibrid - Joburi Hibrid

Cauta printr-o varietate mare de joburi Hibrid si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Hibrid si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Agent Vanzari - Remote


Candidatul ideal Disponibilitatea de a învăța lucruri noi!Motivatia de a te dezvolta pe un plan de cariera meritocratic!Ambitios, perseverent, motivat si optimist!Să știți sa lucrați online!Sa aibe puterea de a se adapta.Diploma de 12 clase, conditie minima legala in vederea autorizarii - obligatoriu.Descrierea jobului Descrierea jobuluiProgramul este flexibil;Formarea in domeniu este asigurata prin cursuri de specialitate si suportul continu din partea coorodnatorilor si a mentorilor de practica;Salariu fix se acorda in functie de experienta𝗩𝗲𝗻𝗶𝘁𝘂𝗿𝗶𝗹𝗲 cresc constant odată cu implicarea ta in carieră! Exista 𝗻𝗼𝘂𝗮 𝗳𝗼𝗿𝗺𝗲 𝗱𝗲 𝗽𝗿𝗼𝗳𝗶𝘁 ce pot fi accesate in cadrul planului de cariera pus la dispozitia fiecarui colaborator din cadrul companiei.
BEJAVERDE CASTRO S.​R.​L.​

Picker Depozit Magazin Online- Voluntari Pipera


Candidatul ideal Angajăm Picker depozit magazin online situat in Pipera, acces usor de la statiile de metrou Pipera si Aurel Vlaicu unde nu este necesară experiența în domeniu, ci dorința ta de a învăța lucruri noi.1.Specificațiile postului: Nivel de studii: medii (diplomă BAC) Experiența: nu este necesară2.Aptitudini: Seriozitate, punctualitate Dorință de învățare Inițiativă Persoană activă, mobilăDescrierea jobului  Participa la primirea, păstrarea și distribuirea către magazine și clienți a produselor online ce fac obiectul activității firmei noastre respectiv comercializarea hainelor pentru copii; Efectuează recepția fizică a mărfii la intrarea în depozitul firmei; Utilizează eficient spațiul de depozitare a mărfurilor; Culege produsele comandate si le expediază către clienți; Ambalează ,securizează si livrează produsele clienților în timpul cel mai scurt și în condiții optime.
DORADOR TRADING S.​R.​L.​

Customer Support Specialist Admiral Online Casino


Candidatul ideal NOVOMATIC Romania, cu o experienta de peste 30 de ani in domeniul jocurilor de noroc, angajeaza agenti pentru asistenta clientilor, pe platforma ADMIRAL ONLINE.Candidatul Ideal: Liceu absolvit cu diploma de Bacalaureat; Ocuparea anterioara a unui post de asistenta clienti, prin telefon sau email (obligatoriu); Experienta anterioara in domeniul de iGaming sau Online Casino (obligatoriu); Limba engleza scris si vorbit – nivel mediu sau superior; Cunostinte PC la nivel de utilizator, pentru Windows 7 si 10; Cunostinte avansate in utilizarea pachetului Microsoft Office (Excel, Word si Outlook); Abilitati excelente de comunicare, pentru a putea explica instructiuni si informatii complexe, atat in vorbire cat si in scriere; Cunoasterea principiilor si practicilor in domeniul relatiilor cu clientii este obligatorie;Descrierea jobului Descrierea jobului: Gestionarea solicitarilor primite din partea clientilor, prin telefon, email si chat; Identificarea problemelor clientilor s
ADMIRAL LEISURE SRL

Specialist Marketing Online (google Ads,​ Facebook Ads)


Candidatul ideal Ai experienta ca Freelancer sau ai lucrat ca Specialist PPC intr-o alta agentie? Iti plac provocarile? Te ghidezi dupa premiza: NU = Nu stiu momentan?Alatura-te echipei ClickBrainiacs ca Specialist PPC!Noi, la ClickBrainiacs cautam un Specialist PPC energic si dornic sa invete. Aici, vei avea ocazia sa-ti pui in valoare cunostintele si sa cresti profesional intr-un mediu dinamic si inovator.Descrierea jobului Ce ne dorim de la tine Esti pasionat de marketing online; Ai experienta Google Ads si Facebook Ads ca freelancer sau intr-o agentie; Rezultate dovedite privind optimizarea Campaniilor PPC; Esti pasionat de cifre si gandul iti sta doar la lead-uri si conversii; Esti certificat Google Ads/Google Analytics; Ai creat si administrat campanii Google Ads si Facebook Ads; Iti place sa lucrezi cu KPI-uri si nu te lasi pana nu ii optimizezi la maxim; Esti familiar cu Google Analytics; Competente de limba engleza - nivel mediu vorbit si scris; Foarte bune abilitati de comuni
CLICKBRAINIACS MARKETING SOLUTIONS SRL

Online Dealer - Casino (3000 Ron - 4300 Ron)


Candidatul ideal Suntem siguri ca in cautarea unui job ati citit pana acum o gramada de anunturi. Unele sunt impresionant de interesante iar unele sunt destul de... boring. Noi, ca si agentii de recrutare, sfatuim candidatii sa isi aloce o gramada de timp in a scrie un CV cat mai "atractiv", sa isi adapteze profilul de LinkedIn intr-un mod cat mai unic pentru a atrage cat mai multi potentiali angajatori - de ce nu pot fi si anunturile la fel de atractive?Esti in cautarea unui job interactiv fara a avea nevoie de prea multa experienta? Probabil doar ce ai terminat facultatea sau ai decis ca nu doresti sa faci o facultate si esti in cautarea unui loc de munca. Well, aplica pentru pozitia de Online Dealer si te vom contacta sa iti oferim mai multe informatii (toate informatiile defapt :D).Cum arata candidatul ideal?Trebuie sa demonstrezi faptul ca esti "cool". Nu ne poti spune doar "Hey, sunt cool" insa daca ai energia potrivita, daca simti ca poti cu usurinta sa aduci zambete pe buze si
PARTNERD RECRUITMENT SERVICES S.​R.​L.​

Asistent Shop Online


Candidatul ideal Atenție excelentă la detalii Flexibilitate, bune abilități de comunicare, și abilități organizatorice și administrative Spirit analitic Interes pentru îmbunătățirea și sporirea eficienței și a experienței utilizatorilor Experiența anterioară de redactare și editare reprezintă un avantajDescrierea jobului Optimizarea conținutului produselor noi și existente Implementarea tuturor detaliilor de prezentare a produselor: imagini, atașamente și atribute ale produselor Redactarea unor descrieri de produse unice, atractive și informative Prelucrare comenzi online Redactare generală pe site-ul web, dacă este necesar Evaluare constantă pentru a detecta și corecta conținutul web care va îmbunătăți experiența utilizatorului Colaborarea strânsă cu restul echipei, atunci când este cazul, pentru a primi îndrumare și sprijinDe ce Novambient?Un loc de muncă stabil și sigur într-o companie în creștere.Procese decizionale rapide și scurte - contact direct cu conducerea.Un mediu de lucru
NOVAMBIENT SRL

Remote Import File Desk Junior Associate


Candidatul ideal * Desirable logistics background and experience in a similar role. Evidence of a previous customer oriented role is a plus;* Ability to manage high workloads by prioritizing. Time-management skills;* High level of attention to details and accuracy;* Ability to work effectively in a customer driven environment, both individually and as a team player;* Self-motivated, enthusiastic, meticulous and result-oriented;* High level of proactivity and flexibility;* Experienced in MS Office (Excel, Word, Outlook etc.). SharePoint basic knowledge;* Efficient communication skills, both written and verbal;* Fluent spoken and written English (academic qualification preferred). Additional languages, spoken and written (preferably);* Responsible for adequate stakeholder management;* Rigorous and transparent working style that ensures efficient task completion.DB Schenker GBS Bucharest is committed to create a dynamic work environment that values proactivity, customer focus, team spirit
DB SCHENKER GBS BUCHAREST S.​R.​L.​

Advisor With English (remote) - Braila,​ialomita,​calarasi


Candidatul ideal Advisor with English (remote) - Braila,Ialomita,Calarasi• Disponibilitate pentru program in regim full time, 8 ore pe zi in intervalul orar 09:00 - 18:00 de luni pana vineri de la sediu din Targu Jiu.• Cunostinte de calculator: Office (Excel si Word).• Bune abilitati de comunicare.• Experienta sau cursurile în domeniu constituie un avantaj.• Limba engleza la nivel mediu.• Abilitatea de a lucra in aplicatii de lucru.Descrierea jobului Advisor with English (remote) - Braila,Ialomita,Calarasi-Actualizarea aplicatiei de HR.-Intocmirea contractelor de munca ale angajitolor si alte documente pentru dosarul de personal.-Raporteaza evidentele angajatilor (concedii medicale, concedii de odihna, fluctuatia de personal).-Organizarea si derularea operatiunilor de evidenta a personalului companiei.-Programari la medicina muncii.-Intocmire adeverinte de angajat si alte documente.
COMPUTER GENERATED SOLUTIONS ROMANIA SRL

Mobman.​ro Cauta Consultant Vanzari Online


Candidatul ideal Experiență anterioară în vânzări Abilități excelente de comunicare și negociere, cu capacitatea de a construi și menține relații solide cu clienții. Orientare către rezultate și abilitatea de a lucra eficient într-un mediu orientat către obiective. Capacitate de a lucra cu sisteme informatice Office (Word, Excel) Diplomă de studii medii sau superioare.Descrierea jobului Noul membru al echipei va fi responsabil de următoarele activități: Prezentarea produselor și serviciilor noastre clienților potențiali, adaptându-ne nevoilor și cerințelor lor specifice. Pregătirea ofertelor personalizate în urma solicitărilor primite de la clienți, asigurându-ne că acestea sunt conforme cu cerințele acestora. Coordonarea și gestionarea comenzilor primite prin e-mail sau telefon, inclusiv procesarea acestora și întocmirea documentației necesare. Gestionarea și menținerea relațiilor cu clienții existenți, asigurându-ne că satisfacția acestora este întotdeauna la cel mai înalt nivel. Înț
MEBELISSIMO S.​R.​L.​

Agent Colectare Creante (remote)


Candidatul ideal Seriozitate, Responsabilitate și Maturitate Profesională: Candidatul trebuie să abordeze sarcinile cu seriozitate și responsabilitate Apetit pentru Învățare și Dezvoltare Profesională: Cautăm o persoană curioasă și deschisă, care să fie pasionată de învățare și să fie dornică să își dezvolte constant abilitățile Atitudine Pozitivă și Responsabilă: Candidatul ar trebui să abordeze sarcinile cu o atitudine pozitivă, să fie responsabil și să demonstreze angajament față de munca sa și față de echipă. Spirit Competitiv și Orientare către Performanță: Căutăm pe cineva care să se bucure de provocări și să își dorească să obțină rezultate excelente. Abilități Excelente de Comunicare și Negociere: Candidatul ar trebui să aibă abilități excelente de comunicare verbală și scrisă, fiind capabil să interacționeze eficient cu persoanele ce fac parte din portofoliu. Experiență Obligatorie în Call-Center: Candidatul trebuie să aibă o experiență anterioară de minim 1 an într-un mediu d
AGENCY FOR CONTROL OF OUTSTANDING DEBTS S.​R.​L.​

French Customer Support Analyst (remote)


Candidatul ideal Do you love being around people and making them happy? If you’re also a good listener and a bit of a problem solver with great communication skills, then you’ll love being on thе front line of making thе magic happen!We’re looking for client-oriented candidates who are near-native FRENCH speakers (B2-C1 level) who can also speak English for a level of B2 to join our Elite Customer Support team for our biggest projects!If you have a passion for fashion, are great with people and want to gain experience with a great brand this could be thе role for you.You will provide first-class service for a renowned group that sells its own brand of fashion clothing to a young audienceyears old) in over 100 countries, with over 10 million followers on social and fans all over the world.We’re delighted to drive innovation on-site day after day, so it’s a plus if you’re inventive and creative, we say yes to fresh new ideas to boost productivity, so reach out and help us shape the futur
ASCENSOS CONTACT CENTRES ROMANIA SRL

Call Center Relatii Clienti Italiana Is/​ Bc/​ Bv Sau Remote


Candidatul ideal Open Mind caută vorbitori de italiană, in orasul IS/ BV/ BC sau Remote, pentru activitate de Call Center Proiecte Inbound- Asistenta Clienti pentru un client important. Experienta anterioara in sectorul TLC si/sau Credite reprezinta un avantaj.Candidatul ideal:- abilitati excelente de comunicare verbala in limba italiana, cel putin la nivel B2;- persoane pozitive, calme, rabdatoare;- cunostinte medii de utilizare PC, multitasking;- disponibile pentru lucru in ture.Descrierea jobului Responsabilitati:- gestionarea solicitarilor de informatii din partea clientilor;- oferirea de solutii adaptate in conformitate cu procedurile companiei si nevoile clientilor;- respectarea timpului alocat fiecarei proceduri in parte;- respectarea standardelor de calitate ale companiei in raportul cu clientii sai.Beneficii:- contract de munca pe perioada nedeterminata, conditii de munca stabile;- pachet salarial compus din salariu fix plus tichete de masa, plus bonusuri de performanta;- trai
SC OPEN MIND-GRUPPO OM SRL

Consultant Asigurari Si Turism -autorizare Online


Candidatul ideal Căutăm persoane motivate pentru a dezvolta business-ul nostru și a ne împărtăși viziunea de a ajuta oamenii în educarea lor financiară si gestionarea finanțelor personale eficient. Este important să ai încredere în tine și să deții deja sau să îți dorești să dezvolți abilități de leadership, deoarece ne propunem să construim cel mai mare hub de consultanți profesioniști din țara noastră. Suntem interesați doar de persoane de înaltă calitate, capabile să se alinieze cu viziunea noastră și să contribuie la proiectul nostru.Ai posibilitatea de lucru remote, astfel că poți să desfășori activitatea de oriunde din țară.In acest business, vei avea ocazia să intermediezi asigurări, credite, imobiliare, vacanțe și soluții investiționale, iar responsabilitățile tale vor include analiza nevoilor și cerințelor clienților și oferirea de soluții personalizate. Vei fi o sursă de inspirație și îndrumare pentru clienți, ajutându-i să-și pună banii la treabă indiferent de venituri și să
CONFORT ASIGURAT S.​R.​L.​

Hr Assistant With Japanese And English (remote In Romania)


Candidatul ideal Good knowledge of English and Japanese (Kanji, B2 upwards); Good knowledge of Microsoft Office (Word, Excel); Ability to meet deadlines; Good analytical skills; Positive attitude and solution-oriented thinking; Proactive, flexible and adaptable; Team-oriented.Nice to have: Bachelor’s degree or certification in Human Resources would be a plus; Experience working in HR would be an advantage.Descrierea jobului This role focuses on managing databases and records for client’s employees, as well as working alongside HR teams to provide assistance and support.The HR Assistant with Japanese and English is responsible for: Providing support to employees, via email, chat or by phone and deliver suitable solutions in a timely manner; Managing end-to-end HR processes (hiring, onboarding, offboarding, terminations, resignations); Assisting with gathering information for leaves of absence, medical leave, paid/unpaid leave, maternity/paternity leave, etc.; Processing data entry or im
SC CONDUENT BUSINESS SERVICES ROMANIA SRL

Picker Magazin Online - Depurtat Titan (liviu Rebreanu 6a)


Candidatul ideal Hai sа ne cunoastem dacа ai: Zаmbet si atitudine pozitivа :) Spirit organizatoric si de lucru in echipa Minim studii medii. Abilitati de comunicare, initiativa, flexibilitate. Pasiune pentru fashion, placerea de a lucra intr-un mediu dinamicDescrierea jobului Responsabilitati: Colectarea atentă a produselor de la rafturile magazinului, asigurându-se de disponibilitatea acestora pentru clienți. Sortarea și manipularea eficientă a produselor pentru a le menține în cea mai bună condiție. Procesul de picking, selectarea atentă a produselor comandate pentru a asigura corectitudinea comenzilor. Verificarea riguroasă a produselor pentru a se asigura că sunt conforme cu cerințele de calitate și specificațiile clienților. Participarea la procesul de inventariere pentru a monitoriza și actualiza stocurile magazinului.Beneficii: Contract pe perioada nedeterminta Salariu 2700 ron Prima de ziua de nastere, Craciun si Paste Concediu 21 zile de odihna
DEPURTAT S.​R.​L.​

Airbnb Resolution Agent - French& English(Work from home)


Are you looking for a great career and a place to shine? Join us as a Resolution Customer Agent on our Airbnb project! If you live in any town/city in Romania and you want to work from home, check the conditions below:Your profile: Ability to write and speak fluently, clearly and concisely in French and English Availability for a full-time schedule, in shifts covering 10:00 - 00:00, Monday - Sunday, 5 days/ week Excellent problem-solving abilities Empathetic and can communicate in a caring and friendly manner Strong time management skills and motivation to exceed expectations Enjoy working in a fast-paced environment Comfortable working with computers and the ability to work with multiple systems and the ability to learn and adapt to new ones Strong team spirit with passion and drive to help users and deliver the best in customer service. High level of mediation and composureAs a Customer Support Agent: You will master the skills of effective communication, problem-solving, customer se
TELUS International

Hiring Online Sales (italian - English)


Candidatul ideal Looking for someone able to create rapport with customers without coming across as pushy or salesy.Looking for a person who is deeply motivated and ambitious to grow professionally and financially.The person will be in charge of sales, so selling products and services online in Italian (English is a plus)So ambition is needed because the job is more about performance, the more you sell, the more you make and grow. Descrierea jobului WHAT WE ASK FOR✔️ Fluent knowledge of Italian ( English is a plus)✔️ Availability Of At Least 6-8h Per Day (L-V) (full-time)✔️ Available for LONG-TERM collaboration: we want a person who wants to grow with the team.✔️ Be Hard Working/Dedicated✔️ Be Open To Training/Be Trainable✔️ Availability of a computer and a smartphone.✔️Basic computer skills.
ECOMVIRT S.​R.​L.​

Medic Veterinar Debutant Sau Student In An Terminal


Candidatul ideal Descriere:Cabinetul veterinar CROCO VET caută un medic veterinar dedicat și pasionat, fie debutant cu mai puțin de 2 ani de experiență, fie student în anul terminal (anul 5 sau 6), pentru a se alătura echipei noastre. Suntem un cabinet veterinar modern, axat pe furnizarea celor mai bune servicii medicale pentru animalele de companie din comunitatea noastră. Cerințe:Diplomă de medic veterinar sau adeverinta de student pentru studenții în anul terminalAtestat de libera practica eliberat de Colegiul Medicilor Veterinari RomâniaCapacitatea de a lucra în echipă și de a comunica eficient cu proprietarii de animalePasiunea pentru îngrijirea și sănătatea animalelorDisponibilitatea de a învăța și de a se dezvolta continuu în domeniul veterinarDescrierea jobului Responsabilități:Consultații medicale și diagnosticare pentru animalele de companie.Tratamente medicaleConsiliere și educație pentru proprietarii de animaleColaborare eficientă cu restul echipei pentru îngrijirea și trat
CROCO VET S.​R.​L.​

Reprezentant Vanzari - lucru de acasa,​ vorbitor lb maghiara


Scurta descriere a companiei Compania noastră este un principal importator, distribuitor și exportator de dispozitive medicale și produse de laborator, produse medico-dentare si veterinare, articole profesionale pentru industria de înfrumusețare si produse de curățenie si igiena in România cu peste 10.000 mp spatiu de depozitare, birouri si productie. Cerinte -Persoana serioasa, -Foarte ordonata si atenta la detalii,-Abilitati de convingere si relationare cu oamenii-Usurinta in comunicare, Responsabilitati Vorbitor nativ de limba maghiara si romana. Limba engleza reprezinta un avantaj. Studii medii sau superioareLucreaza de acasa, on line.Contract de muncă permanentSalariu 2000 net + Alte Bonusuri Alte informatii Vetro Design este o companie cu peste 60 de angajati, si o vechime de 27 ani , importatoare de dispozitive medicale si stomatologice, produse farmaceutice si cosmetice, materiale de curatenie si igiena. Beneficii Bonus de performanta Prime ocazii speciale(ex: Paste, Craciun, 8
Vetro Design

Working Student - Customer Master Data


Company DescriptionAbout Bosch Global Business Services:As the integrated and process-oriented service unit of Bosch, we provide best-in-class services to the divisions to enable the delivery of our business objectives.12,000 associates all over the world deliver services across seven process lines, serving over 300 Bosch legal entities. With our End-to-End (E2E) process organization, we overcome functional boundaries to ensure the best possible customer experience for our internal clients.At Bosch GS hub in Timisoara, you will be part of a globally connected team and your work will significantly contribute to Bosch's long term success. We believe the future belongs to you:the innovative, the passionate and the service-minded. Bosch Global Business Services | Invented for life. Empowered by us. Work #LikeABoschQualificationsOngoing University - Business Administration, Accounting, Finance, Economics, or related University;Fluently spoken and written of English; MS Office knowledge, esp
Bosch Timisoara
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 360 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.