Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

284 Locuri de Munca Hotel in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

284 Locuri de Munca Hotel in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Hotel in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Hotel in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Bucatar


Candidatul ideal Are you our missing ingredient? Is cooking the spice of your life? Then why not come and join us at the Radisson Hotel Group to Make Every Moment Matter! where our guests can relax and enjoy the experience!Our Kitchen Team has a taste for developing the flavors to cook up a storm and strives to deliver a hospitality experience that is beyond expectation - creating memorable moments for our guests.As Cook, you will join a team that is passionate about delivering exceptional service where we believe that anything is possible, whilst having fun in all that we do!Interested then why not say Yes I Can! as we are looking for passionate people just like you!Key Responsibilities of the Cook:-Supports the smooth running of the kitchen department, where all aspects of the guest dining experience throughout the whole Hotel are delivered to the highest level-Works as part of a team that maximizes guest satisfaction and comfort, delivering a positive and timely response to enquirie
BEA HOTELS EASTERN EUROPE ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 413 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Front Desk Officer


Candidatul ideal Grupul CRONOS MED presupune o echipă dinamică, implicată în proiectele de dezvoltare ale clinicilor, în cadrul cărora oamenii fac diferența. Vestea bună este ca ne mărim echipa și căutăm un FRONT DESK OFFICER.SARCINI:• Participă la toate activitățile de recepție, asigurând buna funcționare a acesteia și pune la dispoziția pacienților servicii de suport de cea mai buna calitate și conform obiectivelor • Urmează direcțiile de dezvoltare pentru recepție, urmărind și asigurând atingerea obiectivelor de performanță stabilite • Eficientizează permanent activitatea echipei din care face parte.• Asigura legătura între celelalte departamente ale companiei și recepție, oferind un serviciu de call center eficient și performant clienților.• Respecta cadrul procedural necesar desfășurării activității ariei coordonate în condiții de eficacitate.ATRIBUȚII:• Întâmpinarea, informarea, progrаmarea/ confirmarea și îndrumarea pаcienților în clinică;• Preluarea apelurilor telefonice transf
CHRONOS MEDICAL SOLUTIONS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 578 de salarii introduse în Salario: 2800 RON/Luna

Front Desk Officer @ Dent Estet


Candidatul ideal Alătură-te Excelenței în Stomatologia din România!Căutăm colegi noi, oameni cu care să împărtășim pasiunea pentru stomatologia integrată.DENT ESTET este mai mult decat o clinică stomatologică, suntem o comunitate dedicată sănatății și zâmbetelor strălucitoare.De aceea, Reprezentantul Front-Desk este un pilon esențial al clinicii, transmițând cu căldura și profesionalism standardele noastre. Ne dorim o persoană responsabilă, încrezătoare, zâmbitoare și cel mai important, să trateze pacientul exact așa cum și-ar dori să fie primit într-o clinică.Dacă simti ca te regasesti în această imagine și vrei să faci parte din echipa noastră dedicată, te încurajăm să aplici pentru oportunitatea dе a deveni membru al echipei DENT ESTET.PROFILUL FRONT DESK OFFICER: Abilități excelente de customer service, pentru a comunica profesional și eficient cu pacienții; Atitudine pozitivă și comportament constructiv, promovând relații armonioase cu pacienții, colegii și colaboratorii; Capacita
DENT ESTET CLINIC S.​A.​

Receptioner


Scurta descriere a companiei Akkodis este un jucător global în inginerie și IT și un lider în industria smart. Ne sprijinim clienții în proiectele lor de transformare digitală prin 4 linii de servicii: Consultanță, Soluții, Talent și Academie. Akkodis este un partener tehnologic de încredere pentru clienții săi din întreaga lume. Creăm și imaginăm soluții de ultimă oră pentru a răspunde provocărilor majore ale societății noastre, fie că implică accelerarea tranziției energetice și dezvoltarea mobilității ecologice, fie construirea de abordări centrate pe utilizator.Cu o cultură puternică a incluziunii și diversității, cei 50.000 de experți în inginerie și IT, prezenți în 30 de țări, combină cele mai bune abilități tehnologice cu cunoștințe interfuncționale din toate industriile pentru a modela un viitor mai durabil. Suntem pasionați să inventăm împreună un viitor mai bun.Akkodis România numără peste 800 de experți în inginerie și IT în birourile din București, Pitești, Iași, Timișoara
Akkodis Romania

Media netă estimată pe baza celor 667 de salarii introduse în Salario: 2800 RON/Luna

Front Desk Officer (3200 RON NET)


Scurta descriere a companiei Cerinte - Minim 6 luni experiență într-un job similar;- Abilități excelente de comunicare și relaționare;- Abilități organizaționale și atenție la detalii;- Cunoștințe PC (Pachet Office, in special Outlook, Word, Excel) și limba engleză;- Abilități de rezolvare a problemelor. Responsabilitati - Organizarea layout-ului și comandarea echipamentelor de birou;- Programarea întâlnirilor și gestionarea corespondenței;- Menținerea condiției biroului și gestionarea reparațiilor;- Negocierea contractelor și a prețurilor;- Administrarea facturilor și a corespondenței;- Salutarea vizitatorilor și gestionarea protocolului;- Soluționarea întrebărilor angajaților privind managementul biroului;- Colaborarea cu furnizorii de facilități;- Administrarea mărfurilor locale și a facturilor;- Oferirea de suport departamentului de resurse umane;- Participarea activă la planificarea și executarea evenimentelor;- Asigurarea securității și confidențialității datelor. Alte informatii
Partnerd

Receptioner Consilier Daune Auto


Candidatul ideal Auto First Class, este o firma cu o echipa tanara si pasionata de domeniul auto si de ceea ce facem.Ne dorim colegi pasionati de auto, seriosi, pe care sa ii integram in echipa.Nivelul profesional al colegilor este unul ridicat, asa ca cine isi doreste, are de unde sa invete mai multe noutati.Deci candidatul ideal poate fi si cu o experienta similara cu a noastra, dar si cu mai putina experienta insa dornic sa invete.Foarte important este caracterul si seriozitatea.Descrierea jobului Receptioner Consilier Daune Auto - jobul presupune consilierea clientilor pentru deschiderea dosarelor de daune la asigurari, supervizarea reparatiei, corespondenta cu asigurarile si lichidarea dosarelor la asigurari.Cerințe:Experiența pe un post similar de minim 1 an - obligatoriu;Experiență pe partea de facturare, validare date - obligatoriu;Limba engleză la nivel mediu - constituie un avantaj;Cunoștințe de operare cu PC, MS Office - obligatoriu;Cunoștințe de operare cu MyManager - const
AUTO FIRST CLASS PROFFESSIONAL SRL

Receptionist


Scurta descriere a companiei Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030. Cerinte -experienta minim 2 ani in domeniu;-engleza la nivel avansat;-limba italiana reprezinta un avantaj;-atentie sporita la detalii;-abilitati excelente de comunicare si diplomatie in discutii;-cunostinte pachet Microsoft Office. Responsabilitati -primirea, inregistrarea si repartizarea corespondentei in interiorul organizatiei;-ridicarea si expedierea corespondentei la destinatari;-evidenta stocuri pentru materiale consumabile;-inregistrarea hotararilor si deciziilor luate de conducere, aplicarea stampilei si reparti
Randstad Romania

Media netă estimată pe baza celor 578 de salarii introduse în Salario: 2800 RON/Luna

INGINER RECEPTIE SERVICE


Scurta descriere a companiei ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting. Cerinte  Studii superioare (de p
ABC Human Capital

Receptionist Camera de Garda - Spital Ponderas


Scurta descriere a companiei Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri. Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:- asumarea raspunderii pentru actiunile lor;- cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;- comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;- sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;- acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv. Cerinte La Regina Maria, fiecare actiune are impact in construirea medicinei extraordinare, iar prin rabdare si asumare putem sa contribuim la crearea celor mai bune experiente pentru cei din jur. In rolul de Receptionist le vei oferi pacientilo
Regina Maria

Front Office Receptionist Ilfov-branesti-18 Km De Bucuresti


Candidatul ideal FRONT OFFICE RECEPTIONISTYOUR EXPERIENCE ANDSKILLS INCLUDE:• Proficiency in English (verbaland written), second languageis an advantage• Previous customer relatedexperience and ability to focusattention on guest needs,remaining calm and courteousat all times• Strong inter-personal andproblem-solving skills, teamplayer, friendly attitude, highlyresponsible & reliable• Previous Opera experience is anassetReport to the Front OfficeManager• Greet, check in and settle guestaccounts while ensuring allservice standards are followed• Assist guests regarding hotelfacilities in an informative andhelpful way• Follow department policies,procedures and servicestandardsWHAT IS IN IT FOR YOU:• Joining Accor, the world leadinghospitality group• Employee benefit card:discounted rates at Accor hotelsworldwide• Bonuses and benefits• Develop your talent: learningprograms by Academy Accorand opportunity to grow withinyour property and across theworldHOW TO APPLY: send your cv tomihaela.ior
NEXT HOSPITALITY S.​R.​L.​

Receptionist part-time Policlinica Aviatiei


Scurta descriere a companiei Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri. Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:- asumarea raspunderii pentru actiunile lor;- cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;- comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;- sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;- acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv. Cerinte La Regina Maria, fiecare actiune are impact in construirea medicinei extraordinare, iar prin rabdare si asumare putem sa contribuim la crearea celor mai bune experiente pentru cei din jur. In rolul de Receptionist le vei oferi pacientilo
Regina Maria

Receptionist Policlinica Primaverii


Scurta descriere a companiei Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri. Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:- asumarea raspunderii pentru actiunile lor;- cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;- comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;- sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;- acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv. Cerinte La Regina Maria, fiecare actiune are impact in construirea medicinei extraordinare, iar prin rabdare si asumare putem sa contribuim la crearea celor mai bune experiente pentru cei din jur. In rolul de Receptionist le vei oferi pacientilo
Regina Maria

Front Office Receptionist


Candidatul ideal FRONT OFFICE RECEPTIONISTYOUR EXPERIENCE ANDSKILLS INCLUDE:• Proficiency in English (verbaland written), second languageis an advantage• Previous customer relatedexperience and ability to focusattention on guest needs,remaining calm and courteousat all times• Strong inter-personal andproblem-solving skills, teamplayer, friendly attitude, highlyresponsible & reliable• Previous Opera experience is anassetReport to the Front OfficeManager• Greet, check in and settle guestaccounts while ensuring allservice standards are followed• Assist guests regarding hotelfacilities in an informative andhelpful way• Follow department policies,procedures and servicestandardsWHAT IS IN IT FOR YOU:• Joining Accor, the world leadinghospitality group• Employee benefit card:discounted rates at Accor hotelsworldwide• Bonuses and benefits• Develop your talent: learningprograms by Academy Accorand opportunity to grow withinyour property and across theworldHOW TO APPLY: send your cv tomihaela.ior
NEXT HOSPITALITY S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 577 de salarii introduse în Salario: 2800 RON/Luna

Receptionist/​a - Clinici Bucuresti


Descrierea jobului Iti place sa relationezi cu ceilalti si sa gasesti solutii pentru problemele intampinate? Ai dorinta reala de a-i ajuta pe ceilalti si esti interesat sa inveti si sa te dezvolti? Credem cu tarie ca poti face parte din echipa noastra.Ce propunem, ce oferim: Abonament medical MEDICOVER pentru angajat si pentru membrii familiei (sot, copii cu varsta de pana in 18 ani); Tichete de masa; Contract individual de munca; Bonusuri acordate pentru sarbatorile legale (Craciun si Paste); Locatii accesibile; Program flexibil, in ture ce iti permite sa imbini jobul cu studiile; Zile de concediu odihna acordate suplimentar in functie de vechimea in companie (21-25 zile); Zile de concediu de studiu platite; Cursuri si traininguri care sa-ti faca jobul mai usor – platforma de E-learning interna; Posibilitatea de a promova intern in alte roluri in cadrul companiei; Ajutoare financiare si zile libere platite pentru evenimentele familiale; Oportunitati de crestere a veniturilor individua
MEDICOVER SRL

Receptioner - Bucuresti


Scurta descriere a companiei IHM Total Consult is, beginning with June 2019, part of SGB Humangest Holding, an Italian group of companies offering specialized consulting services in the field of human resources selection, training and management. IHM Total Consult was founded in 2004 and is now ranked among the top 5 HR players on the Romanian market, considering turnover. All resumes and data are considered confidential and will be evaluated only for projects matching your professional experience. Cerinte Studii superioare absolvite;Experienta de 1-3 ani;Cunostinte de limba Engleza la un nivel mediu;Cunostinte MS Office. Responsabilitati Asigura primirea si inregistrarea vizitatorilor si a tertilor precum si eliberarea legitimatiilor de acces pentru vizitatori, angajati, terti;Preluarea si distribuirea apelurilor telefonice;Predarea / primirea cheilor de acces in salile de conferinta;Informarea clientilor, vizitatorilor si respectarea specificatiilor de efectuare a serviciilor definit
IHM Total Consult Romania

Conslier Receptie Service Auto


Candidatul ideal - Persoana sociabila, comunicativa, deschisa;- Atitudine pozitiva;- Ideal cunostine minime din domeniul auto.Descrierea jobului Eurodealer Parts - reprezentanta service camioane si remorci Bucuresti, autorizata RAR, partener WABCO, angajeaza Consilier Receptie Service Auto.Beneficii: venituri atractive; conditii foarte bune de lucru; loc de munca stabil; oportunitati de dezvoltare profesionala si avansare in cadrul firmei; colectiv tanar, dinamic; locatie aflata la doar 200 metri de statia de metrou Preciziei - Militari.Doar candidatii potriviti vor fi selectati pentru interviu.
EURODEALER PARTS SRL

Responsabil Receptie Marfa


Candidatul ideal reprezinta avantaj carnet de conducere cat. B cunostinte de utilizare a pachetului Microsoft Office (outlook, excel); disponibilitatea de a lucra 8 ore, de la 8:00 la 17:00, cu o pauza de masa de la 12:00 la 13:00; studii medii necesare (diploma de Bacalaureat), persoana proactiva, cu simt de raspundere si implicare.Descrierea jobului vei receptiona fizic si informatic, cantitativ si calitativ, marfa primita de la furnizori/ clienti; vei verifica actele care insotesc marfa; vei genera facturi automat din sistem, pe baza avizelor; vei realiza cântăriri cu ajutorul calculatorului; vei mentine relatia cu furnizori. clienti si colegi.Beneficii: tichete de masa; salariu fix.
ZINCHERIA SA

Personal Call Center ( Receptie ) Si Vanzator Produse Naturiste


Descrierea jobului Angajam personal call center ( receptie ) si vanzator produse naturiste pentru cabinet terapii alternative, experienta casa de marcat si pos, zona Mall Vitan, Dristor, sector 3, Bucuresti.Full timeSalariu net intre 3200-4200
DETOX LINE S.​R.​L.​

Receptionist - Dental


Descrierea jobului La Regina Maria, fiecare actiune are impact in construirea medicinei extraordinare, iar prin rabdare si asumare putem sa contribuim la crearea celor mai bune experiente pentru cei din jur. In rolul de Receptionist - Dental oferi pacientilor indrumarea si informatiile de care au nevoie pentru a beneficia de serviciile medicale potrivite si de un un traseu medical usor.Uite de ce ar fi fain sa iti incepi cariera la noi:· Ai acces la cursuri de dezvoltare personala si profesionala in cadrul companiei;· Ai un plan de cariera personalizat;· Acumulezi experienta si ai acces la cursuri de dezvoltare personala si profesionala;· Beneficiezi de abonament gratuit la biblioteca virtuala si reducere la abonamentul fitness;· Beneficiezi de abonament de servicii medicale si reduceri la partenerii Regina Maria;· Ai zile de concediu suplimentare de ziua ta de nastere si pentru fiecare an petrecut in companie.Cum arata o zi in rolul de receptionist? Intampini pacientii si vizitatorii
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL

Operator Receptie /​ Birou Internari


Candidatul ideal Esti la inceput de drum, plin/a de energie sau dornic/a sa iti incepi o cariera? Valorifici etica si integritatea? Cautam colegi care sa se alature Echipei noastre de Receptie.Daca te regasesti in descrierea de mai jos, te invitam sa aplici: Personalitate placuta, entuziasta, cu excelente abilitati de comunicare si relationare; Responsabila, dinamica, organizata si empatica; Te mandresti cu o atitudine pozitiva, profesionalism si orientare spre client/pacient; Promptitudine in realizarea sarcinilor; Ai cunostinte medii/avansate de utilizare a calculatorului; Studii medii/superioare;Descrierea jobului Operator ReceptieDescrierea jobului Indruma pacientii si gestioneaza eficient situatiile si informatiile solicitate de acestia; Programeaza si /sau reprogrameaza pacientii; Incaseaza contravaloarea serviciilor medicale si preda banii conform procedurilor interne; Inregistreaza datele pacientilor in sistem; Ofera informatii pacientilor despre diverse investigatii, analize,
SPITALUL DE ONCOLOGIE MONZA S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 284 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.