Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

264 Locuri de Munca HR Specialist - Joburi HR Specialist

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

264 Locuri de Munca HR Specialist - Joburi HR Specialist

Cauta printr-o varietate mare de joburi HR Specialist si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi HR Specialist si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Specialist Resurse Umane - Medlife Medici`s Timisoara


Candidatul ideal Cautam un nou coleg pasionat de recrutare. Daca ai minimum 2 ani de experienta in recrutare, esti curios, organizat si atent la detalii, cu spirit de echipa si know how in zona de medical atunci e foarte probabil ca locul tau e in echipa noastra.Ce skill-uri ne-ar placea sa ai:Absolvent studii superioare specializate (psihologie/socio-umane);Abilitati foarte bune de organizare, comunicare, prezentare şi relaţionare cu oamenii;Capacitate de observaţie şi analiză comportamentală;Capacitatea de a urmari si solutiona mai multe proiecte de recrutare/selectie in paralel;Capacitatea de gestionare eficienta a timpului si a prioritatilor;Abilităţi de lucru în echipă.Descrierea jobului Ce ar trebui sa faci:Sa identifici si sa administrezi canalele de recrutare potrivite pentru posturile vacante;Sa concepi si postezi anunturile de recrutare pe baza discutiilor cu managerii de departamente;Sa selectezi candidatii pe baza CV-urilor, in functie de profilul candidatului si cerintele
MED LIFE SA

Specialist Salarizare Si Resurse Umane


Candidatul ideal - Absolvent de studii superioare;- Minimum 3 ani experienta in administrare si salarizare;- Cunostinte ale proceselor si procedurilor standard de resurse umane;- Cunostinte legislative – cunostinte ale Codului Muncii;- Cunostinte de operare PC (MS Office - Word, Excel, Outlook);- Abilitati de comunicare si relationare interumana;- Capacitate de organizare si planificare a sarcinilor si prioritatilor;- Persoana ordonata, analitica, pragmatica.Descrierea jobului Responsabilitati:- Intocmeste actele aditionale, documentele de angajare/ incetare ale contractului contractului individual de munca;- Verifica, corecteaza si valideaza pontajele;- Intocmeste si transmite comanda tichetelor de masa;- Intocmeste rapoartele necesare calculului salarial;- Verifica calculul drepturilor salariale si al contributiilor unitatii;- Actualizeaza in permanenta modificarile legislative in procedurile interne ale companiei;- Opereaza la timp modificarile salariale;- Intocmeste dosarul de recu
AUGSBURG INTERNATIONAL IMPEX SRL

Consultant Recrutare/​ Hr Assistant


Candidatul ideal MEISTERJOB este o companie tânără, parte dintr-un grup international de administrare a resurselor umane.Oferim candidaților nostri servicii de recrutare și consultanță în carieră.Colaborăm cu angajatori renumiți din Germania, Austria, Islanda, Norvegia, Belgia și Olanda.Pentru extinderea echipelor noastre căutăm candidați potriviți pentru postul Consultant Recrutare / HR Assistant.Acest post presupune cunoașterea limbii germane sau engleze la un nivel minim B1.Căutăm o persoană care: cunoaște limba germană/ engleză la nivel minim B1 are studii superioare în curs sau finalizate are bune abilități de comunicare și de operare PC este rezistentă la stres și orientată către clienți este pasionată de domeniul resurselor umane și dorește să avanseze în plan profesional alături de noi lucrează bine în echipă și este orientată pe soluțiiDescrierea jobului Consultantul va fi responsabil pentru: preluarea apelurilor telefonice selecția și plasarea candidaților la angajatorii în s
MEISTERJOB.​RO SRL

Asistent Resurse Umane


Candidatul ideal Studii superioare finalizate Minim 1 an experienta pe post similar constituie avantaj Atentie la detalii, orientare către rezultat Abilitati bune de comunicare scrisa si orala, responsabilitate si integritate Cunostinte limba engleza - nivel intermediar-avansat Cunostinte de baza operare PC si MS Office – nivel intermediar-avansatDescrierea jobului În rolul de Asistent Resurse Umane vei: fi implicat in procesele de recrutare și selectare a personalului în conformitate cu procedurile și politica de Resurse Umane a băncii; furniza suport managerilor în chestiuni legate de resurse umane cum ar fi : legislație în domeniul muncii, politici și proceduri de personal, recrutare, facilitarea și suportul în sistemul de management al performanței contribui la actualizarea fișelor de post și la crearea fișelor de post pentru poziții noi; asigura suport pentru implementarea și funcționarea sistemului de evaluare al performanței pentru angajații băncii; menține legătura cu organizaț
PATRIA BANK S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 194 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Hr Administrator


Descrierea jobului Cautam coleg care sa se alature echipei, in rolul de HR Administrator.Prin acest rol, vei contribui important la implementarea moderna si eficienta a proceselor de business, la imbunatatirea experientei clientilor nostri interni si externi.Ne dorim alaturi un coleg foarte priceput in organizare si planificare, in comunicare si inter-relationare, determinat sa obtina rezultate performante in mod constructiv, dispus sa invete si sa creasca,E important sa stii - daca valorile si principiile tale de viata si munca se manifesta prin: etica impecabila, grija si dorinta de a ajuta oameni, auto-disciplina, disponibilitate manifestata de a lucra impreuna cu altii pentru un bine comun, mai mare - atunci e foarte posibil ca te potrivesti in Echipa.Ce propunem, ce oferim: Abonament medical MEDICOVER pentru angajat si pentru membrii familiei (sot, copii cu varsta de pana in 18 ani); Tichete de masa; Contract individual de munca; Bonusuri acordate pentru sarbatorile legale (Craciu
MEDICOVER SRL

Media netă estimată pe baza celor 3 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Hr Manager


Candidatul ideal Oversee Human Resources programs, including recruiting/employment, compensation, employee relations,, develop and implement training programs, to ensure policy compliance for hotel team members.Descrierea jobului Ensure company hiring standards; conduct recruitments processEducate and train managers on progressive discipline processes in accordance with hotel or company policies, performance management process, recruitment, staff evaluationCreate programs to foster a positive work environment for all employees.Conduct for new team members together with Direct Managers onboarding programs on hotel or company standards, policies, procedures, rules and othert employees programs.Conduct Performance ManagementOversee accuracy and up-to-date personnel files and records for all employees as per the local legislation
GRAND HOTEL BUCHAREST S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 740 de salarii introduse în Salario: 7300 RON/Luna

Senior Hr Generalist & Hr Project Coordinator


Candidatul ideal Senior HR Generalist & HR Project Coordinator oversees the employee life cycle activities and offers guidance to employees and people manager with regards to HR policies, practices and counsels the organization on HR Operating Model and labor matters. HR Generalist acts as the main point of contact in Human Resources department with regards to Employee relations activities, HR Portal and HR Policies & Practices. Take the lead and implement different HR projects related to HR Portfolio or country People and Culture Strategy. Offer support to HR Lead and is actively involved in driving organizational change projects, diversity & Inclusion and employee engagement activities.Descrierea jobului Main Responsibilities:Employee relations- Coordinates the HR documents management working closely with HR CoEs, People Managers and external vendor (documents receival, collect signatures, distribution of docs, LOA related, termination etc)- Provides support with hiring process (i.e.
MANPOWER

Junior Hr Planning Analyst


Candidatul ideal Location: Zalau / Cluj-Napoca, RomaniaDepartment: Human Resources Planning Are you a driven individual with a passion for Human Resources and a talent for analysis and reporting? Do you enjoy tracking key performance indicators and working with data? If so, we would love to have you join our team! Your organizational skills, technical proficiency in Excel and Power BI, and ability to interact with others make you an ideal candidate for this role.In this role, you will support transformation projects by analyzing Human Resources processes, assist in HR reporting and dashboard development, identify improvement opportunities, execute improvement actions, and support the general efficiency improvement of Human Resources at a regional level. You will also analyze monthly deviations of HR fixed expenses and propose corrective actions, and assist in the development of ad-hoc reporting to support decision-making processes in HR and the business.We offer a comprehensive develop
SILCOTUB S.​A.​

Payroll & Hr Admin


Candidatul ideal Candidatul ideal trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte:• Cunostinte avansate Microsoft 365 (Word, Excel, Outlook, Teams, One Drive);• Cunostinte limba engleza, nivel avansat;• Cunostinte privind legislatia muncii din Marea Britanie constituie un avantaj (daca ati locuit anterior in UK);• Candidatul trebuie sa fie o persoana ambitioasa, cu atentie sporita la detalii, analitica si bine organizata cu bune abilitati de comunicare;Descrierea jobului Descrierea jobului:• Intocmirea payroll-ului saptamanal pentru angajati in baza pontajelor primite;• Verificarea dreptului de munca in Marea Britanie a candidatilor/angajatilor;• Mentinerea si actualizarea bazei de date a angajatilor;• Verificarea informatiilor si gestionarea formularelor de inregistrare;• Mentinerea relatiilor cu clientii si firmele colaboratoare;Beneficii:• Telefon de serviciu;• Posibilitate model de munca hibrid;o Program de lucru : Luni-Vineri 10:00 – 19:00o Salariu avantajos.In cazul in care sunteti
APREC CONSULT S.​R.​L.​

Hr Business Partner


Candidatul ideal • Excellent computer skills (Microsoft Office)• HR inspector certificate is an advantage• Relevant professional experience in HR tasks• Fluent in written and spoken English is a must, German advantageous• Good communication, organizational and interpersonal skills• Ability to prioritize• Team player, cost-conscious, independent, flexible• Absolute confidentialityDescrierea jobului Assist the management board in developing and executing personnel procedures and policies and provide guidance and interpretation for business operations. Participate in development of HR objectives and systems, including metrics, queries, and ongoing reports for company requirements. Assist the management board in administering benefits, compensation, and employee performance programs. Propose new procedures and policies for improving employee experience as well as the efficiency of HR department and company. Ensure compliance with local and national regulations and applicable employment law
VALIANT TMS RO SRL

Media netă estimată pe baza celor 965 de salarii introduse în Salario: 7010 RON/Luna

Junior Hr Consultant


Candidatul ideal Căutăm un Junior HR Consultant cu pasiune pentru oameni și pentru domeniul resurselor umane care își dorește să învețe despre recrutare, employer branding, dar și cum să construiești o cultură de organizație faină.Cum ești tu? Chiar dacă nu ai experiență în HR, ești atras(ă) de lucrul cu oamenii, psihologie și dezvoltare personală (iar dacă ai experiență în HR, cu atât mai bine); Ești creativ(ă), ai abilități de copywriting și îți place să meșteșugești cuvintele pentru a transmite mesaje cu sens și impact; Vrei să afli cine sunt Laslo Bock, Steve Boes, Laurie Ruettimann și să le testezi ideile; Ești disciplinat(ă) și foarte organizat(ă). Nu-ți stă în fire să lași lucrurile neterminate sau să procrastinezi taskurile mai dificile; Ești atent(ă) la nevoile celor din jur și te gândești mereu cum poți să îi ajuți.Descrierea jobului Ce vei face? Vei ajuta Bookster să crească, recrutând întotdeauna #oamenifainișiisteți; Vei crea conținut pentru promovoarea joburilor Bookster
BOOKSTER EXPERIENCE SRL

Hr Assistant With German And English (on-site/​hybrid)


Candidatul ideal Good knowledge of English and German (B2 upwards); Good knowledge of Microsoft Office (Word, Excel); Ability to meet deadlines; Good analytical skills; Positive attitude and solution-oriented thinking; Proactive, flexible and adaptable; Team-oriented.Nice to have: Bachelor’s degree or certification in Human Resources would be a plus; Experience working in customer service would be an advantage.Descrierea jobului This role focuses on managing databases and records for client’s employees, as well as working alongside HR teams to provide assistance and support.The HR Assistant with German and English is responsible for: Providing support to employees via email, chat or by phone and deliver suitable solutions in a timely manner; Managing end-to-end HR processes (hiring, onboarding, offboarding, terminations, resignations); Assisting with gathering information for leaves of absence, medical leave, paid/unpaid leave, maternity/paternity leave, etc.; Processing data entry or
SC CONDUENT BUSINESS SERVICES ROMANIA SRL

Area Sales Manager Produse Petroliere - Jud.​ Bv,​ Cv,​ Hr


Candidatul ideal - Cunoştinţele de lb. maghiara reprezintă un avantaj;- Peste 2 ani de experiență în domeniul vânzărilor.Descrierea jobului - Capacitate de organizare;- Capacitate de lucru cu oamenii;- Capacitate de comunicare;- Capacitate de efort sustinut, rezistenta la stres;- Abilitati de negociere;- Atitudine orientata catre client si nevoile acestuia;- Relationare cu oameni cu diverse niveluri de educatie si medii socio-culturale;- Capacitate de rezolvare a problemelor;- Capacitate de analiza si lucru cu cifrele;- Abilitati de redactare corespondenta comerciala si rapoarte de activitate;- Rezistenta la lucru sub presiune (indeplinire obiective vanzari, recuperare solduri, reclamatii clienti, etc.);- Disponibilitate pentru deplasari frecvente in zona alocata;- Experienta relevanta in vanzari B to B (minim 2 ani), preferabil in domeniile: vanzari produse petroliere, vanzari auto (autoturisme, vehicule comerciale, camioane, autobuze, microbuze, remorci), vanzari piese auto si acceso
OSCAR DOWNSTREAM SRL

Junior HR Budgeting & Reporting Specialist


We are currently looking for a team-oriented and enthusiastic Junior HR Budgeting and Reporting Specialist for Bucharest within Rompetrol Services Center. Company that functions as a Service Center including support functions (Administrative, Finance, Human Resources, IT, Legal, Procurement, Service Improvement, QHSE, Secretariat). In 2015, our Shared Services Center was born covering all Romanian Legal Entities and working according to the newly defined processes, roles and responsibilities and target to better serve our clients and to deliver high quality services to the Group. Your new role: Gathering, analyzing, compiling and reporting relevant HR information (e.g.: headcount, staff cost, employee demographics, workforce analytics, etc.) in order to meet the business needs and sustain an effective decision-making process. Activities going to help you shine: • Ensures timely delivery of scheduled and ad-hoc reporting for both HR, internal customers and management team; presenting re
KMG Rompetrol Services Center

Working Student - HR Payroll


Job DescriptionMain objective of the job: Offers support to the HR Payroll Specialist roleMain attributions and responsibilities:Screening of incoming orders with lower complexity, processing, editing or forwarding the same within ones dedicated topic area according to defined work instructions;Administration and maintenance of all relevant data with lower complexity in the corresponding IT systems for the topic of expertise (ie.: ensure quality and follow up on quality issues incl. solution finding, outline of system issues in time management systems);Support of the Payroll Specialist in various payroll and time & attendance topics;Answering simple requests from the Front Office concerning HR Payroll;Execution of Quality Checks for the payroll and time&attendance process;Work within defined quality framework;Continuous process optimization in cooperation with the HR service experts;Reads, understands and applies the procedures from area of responsibility and other interdepartm
BOSCH ROMANIA

Working Student - HR Resident,​ BljP


Job DescriptionEnsuring personal availability on site to support employees regarding HR administration;Processing required system entries in our order management tool and SAP-HR;Distribute training certificates with participants Room arrangements for trainings On-site;Informing security about badges (ex. trainers);Collect signed attendance sheet/roster after the training and send to Regional HRS; Accompany the trainers inside the plants Preparation of training equipment(printing materials, check if paper survey is needed);Support for first days of Onboarding on site;Support Front Office in answering telephone and written requests related to Admin and LD HR administration;Forwarding complex questions to the responsible HR service backoffice team (2nd Level);Active sharing of knowledge and feedback from 2nd Level with whole Front Office team;Continuous process optimization in cooperation with the HR service experts;Reads, understands and applies the procedures from area of responsibility
BOSCH ROMANIA

HR Admin Internship @ING Hubs Romania


Discover ING Hubs RomaniaING Hubs Romania offers 130 services in software development, data management, non-financial risk & compliance, audit, and retail operations to 24 ING units worldwide, with the help of over 1700 high-performing engineers, risk, and operations professionals. We started out in 2015 as ING’s software development hub – a distinct entity from ING Bank Romania – then steadily expanded our range to include more services and competencies.Now we provide borderless services with bank-wide capabilities and operate from two locations: Bucharest and Cluj-Napoca. Our tech capabilities remain the core of our business, with more than 1500 colleagues active in Data Management, Touchpoint Channels & Integration, Core Banking, and Global Products.We enjoy a flexible way of working and a highly collaborative environment, where fair and constructive feedback is encouraged. For us, impact isn't a perk. It's the driver of our work.We are guided and rewarded by a share
ING

Inspector Resurse Umane


Inspector resurse umane.Experienta dе minim 3 an, absolvent studii superioare, cunoasterea avansata Microsoft Office; Saga; Revisal HG500. Cunostinte temeinice dе legislatia muncii, atestat inspector resurse umane.Caracteristici Domeniu activitate: Contabilitate, finante Tip colaborare: Perioada nedeterminata Locatie job: locatie fixa Pot aplica studenti: nu

Media netă estimată pe baza celor 837 de salarii introduse în Salario: 3701 RON/Luna

Specialist Resurse Umane - Ajofm | Anofm


Ocupatia: SPECIALIST RESURSE UMANE - AJOFM | ANOFMAngajator: Trustul 3 Constructii S.AExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BUDESTI
TRUSTUL 3 CONSTRUCTII S.​A

Specialist Resurse Umane - Ajofm | Anofm


Ocupatia: SPECIALIST RESURSE UMANE - AJOFM | ANOFMAngajator: MIG MARBLEPROJECTS SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Postliceal-SCOALA POSTLICEALATimp de lucru: 8Adresa locului de munca: DEJ
MIG MARBLEPROJECTS SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 264 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.