Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

92 Locuri de Munca Inspector Resurse Umane in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

92 Locuri de Munca Inspector Resurse Umane in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Inspector Resurse Umane in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Inspector Resurse Umane in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Hr Payroll & Admin Specialist @flip.​ro


Candidatul ideal Daca ai ajuns la acest anunt avem o pasiune comuna. Ne plac oamenii pasionati, vino sa lucram impreuna si sa dam un nou inteles cuvantului SMART.Flip este primul marketplace din Romania ce schimba modul in care vindem & cumparam electronice reconditionate.Avem obiective extrem de mari si stim ca pot fi atinse doar cu ajutorul unei echipe de “A+ players”: oameni priceputi in domeniul lor, curiosi, ambitiosi peste masura si dornici de provocari, dar si de a contribui la imbunatatirea obiceiurilor de consum a milioane de oameni din Europa!Suntem o echipa dinamica (cu 230 de colegi), ambitioasa, orientata spre rezultate si dornica sa extinda Flip in toata Europa.Daca esti priceput in domeniul tau si dornic de provocari nebune si de a contribui la cresterea unui marketplace international, te asteptam in echipa noastra!Te vrem in echipa noastra pentru ca: Ai studii superioare; Ai minimum 3 ani experiență pe un rol similar; Esti o persoana constiinciosa si responsabila; Ai ab
EMAG

Specialist Resurse Umane Si Salarizare


Candidatul ideal - Minim 3 ani experienta in departamentul Resurse umane- O foarte buna cunoastere a legislatiei muncii si a celei fiscale- Studii superioare- Utilizare internet- Cunostinte avansate EXCEL- Calificarea ca expert legislatia muncii reprezinta avantajDescrierea jobului Salarizare:- verificarea pontajelor;- întocmirea statelor de salarii, inclusiv fluturaşii de salariu pentru angajaţi, in program specializat;- evidenta si calculare concedii de odihna si concedii medicale, in program specializat;- intocmirea declaratiilor lunare a diverselor cotizatii si impozite aplicate salariilor conform legii, cu respectarea - -- termenelor de transmitere/depunere a lor;- intocmirea ordinelor de plata a impozitelor si contributiilor salariale.Evidenta personal- intocmire si inregistrare acte angajare, operari de modificari de salarii, functii sau alte articole din contract individual de munca;- intocmire acte aditionale cu privire la diverse modificari intervenite in contractul individua
CONDEC CONSULTING SRL

Hr Specialist


Candidatul ideal Studii superioare finalizate Certificarea de absolvire a unui curs acreditat de “Inspector resurse umane” (sau in curs de obtinere) Minim 5 ani experienta in domeniul administrarii de personal (nice to have) Cunostinte avansate de utilizare a aplicatiilor Microsoft Office (word, excel) Cunostinte foarte bune ale legislatiei muncii in vigoare Cunostinte de limba englezaDescrierea jobului Intocmirea si administrarea dosarelor de personal ale angajatilor in conformitate cu procedurile de lucru: Contracte de munca Fise de post Documente specifice securitatii muncii Acte aditionale Documente pentru suspendari Documente de incetare Adeverinte Arhivare Depunerea Revisal conform termenelor legale Gestionarea procesului de medicina muncii Inregistrarea si actualizarea permanenta in programul de calcul salarial a modificarilor contractuale Colectarea si verificarea formularelor de concedii medicale pentru centrele de cost alocate Colectarea si verificarea documentelor justificat
ACCACE SRL

Media netă estimată pe baza celor 101 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Asistent Resurse Umane


Candidatul ideal Echipa de Resurse Umane a grupului de companii Deja Vu, cauta un nou coleg/a.Dacă esti o persoană proactivă și motivată, care dorește să isi dezvolte cariera în domeniul resurselor umane, te încurajăm să aplici pentru postul de Asistent HR Admin . Aceasta poziție iti va oferi o experiență valoroasă și oportunitatea de a avea un impact semnificativ asupra organizației noastre.Candidatul ideal:Studii superioare în curs sau finalizate, domeniul socio - uman sau cursuri de resurse umane;Bune cunoștințe de operare PC, Excel;Experienta minima 1 an in domeniul resurselor umane.Cunostinte program Saga/Nexus, reprezinta un avantajFoarte bune abilități de comunicare;Organizare, rigurozitate;Capacitate de a lucra în echipă;Conștiinciozitate, acuratețe și atenție în îndeplinirea sarcinilor;Discreție; Descrierea jobului Responsabilitati:Preluarea si inregistrarea cererilor de eliberare adeverinte preluate de la fosti si actuali angajati;Consultarea informatiilor existente in arhiva
SC DEJA VU INTERNATIONAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 198 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

My Hr Advisor With French – Junior Role


Candidatul ideal Requirements: •Fluency in English and French. •Attention to detail & high level of prioritization skills. •Can Do attitude with focus on solving problems. •Team player that can build long lasting positive relations with direct team, colleagues & stakeholders. •Willingness to learn new things and Ready to Grow.Descrierea jobului Key Responsibilities: •Provide general information to target audience on policies and procedures, and answer questions based on FAQs; ensure all requests are fully understood by answering inbound calls/email/chat. •Work within the SLA and keep the customer informed of expected completion date, including when the item is escalated for action. •Liaise with other support teams to solve more complex queries or work on requests. •Maintain an up-to-date knowledge of Payroll and HR processes and regulations. •Record and track cases in the case management system, assign severity and follow through to ensure each case is resolved and SLAs can be measured
MONDELEZ

My Hr Advisor With German – Junior Role


Candidatul ideal Requirements: •Fluency in English and German. •Attention to detail & high level of prioritization skills. •Can Do attitude with focus on solving problems. •Team player that can build long lasting positive relations with direct team, colleagues & stakeholders. •Willingness to learn new things and Ready to Grow.Descrierea jobului Key Responsibilities: •Provide general information to target audience on policies and procedures, and answer questions based on FAQs; ensure all requests are fully understood by answering inbound calls/email/chat. •Work within the SLA and keep the customer informed of expected completion date, including when the item is escalated for action. •Liaise with other support teams to solve more complex queries or work on requests. •Maintain an up-to-date knowledge of Payroll and HR processes and regulations. •Record and track cases in the case management system, assign severity and follow through to ensure each case is resolved and SLAs can be measured
MONDELEZ

Hr Recruitment Intern - Deloitte Radc (6 Months Contract)


Candidatul ideal We are looking for a focused and proactive HR Intern to join our Recruitment team.The right candidates should meet as many of the following requirements:• Student/graduate in any HR-related fields;• Proactive, adaptable and self-driven, with a solution-focused approach;• Highly organized, with the ability to prioritize tasks and work on multiple projects at the same time;• Very good attention to details;• Advanced in using relevant Microsoft Office applications;• Good communication skills in English (B2).Descrierea jobului As an Intern in the Recruitment team, your main tasks will consist in:• Provides administrative support to the HR recruitment process:- screening candidates;- contacting candidates;- direct search;- arranging interviews.• Prepares various HR reports and statistics as requested.• Reporting daily activities to the main recruiter (1-to-1).What we offer:• 6 months contract,• Modern offices with excellent facilities,• Good work-life balance – predictable
DELOITTE CONSULTANTA SRL

Specialist Resurse Umane


Scurta descriere a companiei Connections Consult is a European innovative tech company, founded in 2005, in Bucharest. Over the past 10 years, the company re-invented several times, passed through different stages and gained robustness and maturity. Now, Connections is ready for new challenges.Connections offers businesses the possibility to improve and align with current digital trends, by using technology tools to boost their strategical KPI and adapt to global market challenges. Connections marks, in 2016, the first steps of regional expansion with opening offices in Belgrade, Serbia and Sofia, Bulgaria. Connections brings together RPA, Cognitive Computing and Artificial Intelligence to design, architecture and deliver best in-class digital business solutions.Connections has built up an integrated service model, based on market’s needs and internal competencies. Our service portfolio embeds Software Development, BPO & Automation and System Integration verticals. Cerinte • Cunoaş
CONNECTIONS ROMANIA

Media netă estimată pe baza celor 1488 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Specialist Resurse Umane


Candidatul ideal - Studii superioare finalizate, de preferat in domeniul Psihologiei / ResurselorUmane Experienta in domeniul resurselor umane de minim 2 ani- Cunostinte aplicate de Legislatia Muncii- Cunostinte avansate de utilizare a aplicatiilor MS Office (Outlook, Excel, Word,Power Point);Descrierea jobului - Administrarea dosarelor de personal- Centralizarea documentelor specifice HR si inregistrarea acestora in bazele de date ale companiei;- Conceperea / actualizarea Fiselor de Post din Companie;- Gestionarea procesului de recrutare pentru personalul office: identificarea si intocmirea job description si job specification, redactarea si postarea anunturilor de recrutare, selectia candidatilor, sustinerea interviurilor cu acestia si oferirea de feedback tuturor celor implicati in urma fiecarei etape din procesOferim-pachet salarial atractiv;-tichete de masa;-contract pe perioada nedeterminata;-loc de munca stabil.Program: Luni - Vineri: 09:30 - 18:30 (include 3 pauze si pauza de m
MARELE PESCAR TRADE SRL

Media netă estimată pe baza celor 1498 de salarii introduse în Salario: 4494 RON/Luna

Specialist Resurse Umane ( Recrutare Si Administrativ)


Candidatul ideal Studii superioare în științe economice, resurse umane, științe sociale sau psihologie; Experiență în resurse umane de cel puțin 1 ani în recrutare si administrare de personal reprezintă avantaj; Experiență în susținerea interviurilor comportamentale, bazate pe competențe; Experiența în proiecte de recrutare de volum reprezintă un avantaj; Cunoștințe solide legislația muncii; Persoană ordonată, analitică, pragmatică; Atenție sporită la detalii, bune abilități de organizare a activității și de prioritizare; Excelente abilități de comunicare constructiva, prezentare si relaționare cu oamenii; Abilitați de comunicare și interacțiune cu persoane din diverse clase sociale (medii și joase) - se recrutează preponderent personal de curățenie, spălătprese, tehnicieni mentenanță, îngrijitori spatii verzi (personal operațional) și ocazional posturi de specialiști (personal admin)Descrierea jobului Identifică cele mai eficiente canale de recrutare pentru pozițiile deschise; Concepe
MEDLINE COM SRL

HR Specialist


Scurta descriere a companiei Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Cerinte Bună,Bine ai venit pe pagina noastră.Colegii noștri din departamentul HR te așteaptă dacă ai:- Studii superioare finalizate- Experiența pe poziții similare – minim 3 ani- Cunoștințe solide privind legislația muncii- Cunoașterea sistemului de operare Charisma HCM constituie un avantajDe asemenea, abilități de comunicare, de a rezolva probleme și de a veni cu soluții constructive, atitudinea proactivă, abilitatea de la lucra în echipă, orientarea spre rezultate și încadrarea în termene limită sunt alte calități pe care colegii noștri le apreciaza. Responsabilitati Ce vei face la noi?- Gestionarea activităților și proceselor de administrare de personal;- Întocmirea contractelor de muncă pentru angajați, a actelor adiționale privi
Electromontaj

Media netă estimată pe baza celor 316 de salarii introduse în Salario: 4800 RON/Luna

Hr Generalist With French


Candidatul ideal Your career is about what you want to be and who you want to be. It’s about bringing your skills, curiosity and best true self to work.In Accenture Operations we rethink the way people work and businesses perform by harnessing the power of rich data for decision-making, innovative technology, and advanced machine intelligence.In an era where people are critical to success, join a team that prioritizes human ingenuity and fosters a workforce where technology elevates people (not the other way around), freeing them up for more creative thinking and exciting work.By being part of our team, you will work from Monday to Friday, 09:00-18:00 in a remote/hybrid setup.Skills that make your work successful: You have minimum B2 French& English language skills; You have 1-2 years experience in HR area OR you are a junior candidate who wants to learn from our professional; You communicate easily; You are a team-player; You can solve urgent matters; You are reliable and proactive.De
ACCENTURE SERVICES SRL

Recrutor - Resurse Umane - Reprezentant Hr


Candidatul ideal Abilitati foarte bune de organizare, comunicare, prezentare si relationare cu oamenii;Atitudine proactiva si increzatoare.Spirit de observatie si capacitate de a face analiza comportamentala;Domiciliu PREFERABIL SA FIE IN DIN GIURGIU ORAS , TELEORMAN - ALEXANDRIA - SAU ZONA APROPIATA , DAMBOVITA -TARGOVISTE- TITU -GAIESTI , zona ARGES , COSTESTI , MOZACENI ETCDescrierea jobului Responsabilitati: - Preluarea apelurilor telefonice si pre-selectia candidatilor. - Desfasurarea proceselor de recrutare, selectie si inductie a personalului; - Identificarea si administrarea canalelor de recrutare potrivite pentru posturile vacante; - Conceperea si postarea anunturilor de recrutare pe baza discutiilor cu sefii de departamente; - Selectarea candidatilor pe baza CV-urilor, in functie de profilul candidatului si cerintele postului; - Capacitatea de a urmari si solutiona mai multe proiecte de recrutare/selectie în paralel; - Contactarea candidatilor selectati in vederea programarii
LAUR EURO DREAM S.​R.​L.​

HR Business Partner


A Snapshot of Your Day: The Human Resources Business Partner is a trusted HR advisor for all managers and Global HR Partners, being supported in this role by the HR Leader, the Local Team, Centers of HR Competence & external providers. HR BP is often a key participant of internal international projects aimed at HR harmonization. How You will Make your Impact:Maintain and develop relationships with internal clients in order to diagnose needs and recommend relevant solutions for business needs,Proactively engage with the business on people topics affecting employee engagement, retention, succession planning, Make use of global solutions and create local ones in the areas of Leadership Development, Engagement, talent developmentPartner business in change management processes (e.g. structure changes, new policy/process implementation)Coordinate HR C&B processes for the whole organization in the country, eg.: Compensation Review, rewarding, position evaluation & benefits, inclu
Siemens Energy

Media netă estimată pe baza celor 973 de salarii introduse în Salario: 7000 RON/Luna

HR Support with German


Scurta descriere a companiei BearingPoint Romania has been present in the management and technology consultancy services since 2007. We have a team of more than 900 employees in Bucharest, Brasov, Cluj-Napoca, Iasi, Sibiu, and Timisoara. We were ranked the #1 Employer in the Consulting industry and one of the best 15 Romanian employers to work for in 2024 by undelucram.ro.We look for passionate and talented people interested in a rewarding career in business or technology – graduates from technical or business universities, young professionals who want to boost their career start, and senior professionals with deep industry experience or technical knowledge.BearingPoint Products is all about innovative IP-driven software and digital solutions developed to solve unique business challenges for our international clients. Created by experts – who love technology and who master their craft. Every product team contributes to the success of our Products unit from end to end. We cover all area
BearingPoint

Specialist Resurse Umane


Candidatul ideal Studii: Superioare finalizate Experiență: Minimum 2 ani experiență pe o poziție similarăCunoștințe și abilități: Cunoștințe solide în domeniul Resurselor Umane; Cunoașterea principiilor și procedurilor legate de angajarea personalului, evaluare, dezvoltare, compensații și beneficii, relații de muncă; Cunoștințe în utilizarea softurilor de salarii (Colorful); Cunoștințe avansate privind legislația muncii; Cunoștințe de limba engleză nivel mediu; Cunoștințe avansate de operare PC (MS Office); Permis de conducere categoria B prezintă avantaj;Competențe: Abilitate decizională Planificare și organizare Orientare spre rezultate Rezistență la stres Managementul timpului Comunicare Atenție la detalii Capacitate de analiză și sinteză.Descrierea jobului Se ocupă de obținerea tuturor documentelor necesare angajării, ține legătura cu noul angajat, respectiv viitorul superior al acestuia. Se asigură că toată documentația aferentă procesului de angajare și inducție, ulterioare proce
ADREM INVEST SRL

Media netă estimată pe baza celor 1493 de salarii introduse în Salario: 4475 RON/Luna

Junior HR Consultant


Căutăm un Junior HR Consultant cu pasiune pentru oameni și pentru domeniul resurselor umane care își dorește să învețe despre recrutare, employer branding, dar și cum să construiești o cultură de organizație faină. Cum ești tu? Chiar dacă nu ai experiență în HR, ești atras(ă) de lucrul cu oamenii, psihologie și dezvoltare personală (iar dacă ai experiență în HR, cu atât mai bine); Ești creativ(ă), ai abilități de copywriting și îți place să meșteșugești cuvintele pentru a transmite mesaje cu sens și impact; Vrei să afli cine sunt Laslo Bock, Steve Boes, Laurie Ruettimann și să le testezi ideile; Ești disciplinat(ă) și foarte organizat(ă). Nu-ți stă în fire să lași lucrurile neterminate sau să procrastinezi taskurile mai dificile; Ești atent(ă) la nevoile celor din jur și te gândești mereu cum poți să îi ajuți;Ce vei face? Vei ajuta Bookster să crească, recrutând întotdeauna #oamenifainișiisteți; Vei crea conținut pentru promovoarea joburilor Bookster (job descriptions, ad-uri, conținut
Bookster

HR Generalist with German


Scurta descriere a companiei Accenture is a leading global professional services company that helps the world’s leading businesses, governments and other organizations build their digital core, optimize their operations, accelerate revenue growth and enhance citizen services—creating tangible value at speed and scale. We are a talent and innovation-led company with 738,000 people serving clients in more than 120 countries. Technology is at the core of change today, and we are one of the world’s leaders in helping drive that change, with strong ecosystem relationships. We combine our strength in technology with unmatched industry experience, functional expertise and global delivery capability. We are uniquely able to deliver tangible outcomes because of our broad range of services, solutions and assets across Strategy & Consulting, Technology, Operations, Industry X and Accenture Song. These capabilities, together with our culture of shared success and commitment to creating 360° va
Accenture

ID116339 HR Admin Consultant


KPMG in Romania is one of the world’s leading providers of Audit, Tax and Advisory services. At KPMG we run our firm just as effectively as we support and strengthen our clients’ businesses. That means hiring talented people to help develop and manage our brand, publish our thought leadership, control our finances, run our IT infrastructure, and support our professionals in the field. KPMG in Romania offers great opportunities to build a successful career. When you choose KPMG as the place to build your career, you choose to inspire confidence and empower the change around you. KPMG ’s vision is to recruit extraordinary people and build extraordinary professionals.We are currently seeking an HR Admin Consultant to join our Tax People Services in Bucharest. This role involves managing a portfolio of clients, from various industries, in the HR Admin area. What are we looking for? A University degree. At least 4 years of experience in personnel administration/HR Admin. Excellent communica
KPMG in Romania

HR Opportunities with English


Short company description Accenture is a leading global professional services company that helps the world’s leading businesses, governments and other organizations build their digital core, optimize their operations, accelerate revenue growth and enhance citizen services—creating tangible value at speed and scale. We are a talent and innovation-led company with 738,000 people serving clients in more than 120 countries. Technology is at the core of change today, and we are one of the world’s leaders in helping drive that change, with strong ecosystem relationships. We combine our strength in technology with unmatched industry experience, functional expertise and global delivery capability. We are uniquely able to deliver tangible outcomes because of our broad range of services, solutions and assets across Strategy & Consulting, Technology, Operations, Industry X and Accenture Song. These capabilities, together with our culture of shared success and commitment to creating 360° value
Accenture
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 92 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.