Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

676 Locuri de Munca It specialist in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

676 Locuri de Munca It specialist in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi It specialist in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi It specialist in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Medic Specialist /​ Primar


Candidatul ideal Centrul medical integrat de diagnostic și tratament LOTUS-MED isi extinde echipa, cautand medici primari sau medici specialisti pentru urmatoarele specialitati:​- Alergologie și imunologie clinică- Cardiologie- Diabet zaharat, nutriție și boli metabolice- Neurologie- Psihiatrie- Obstetrica-GinecologieCerintele postului: Studii de specialitate Certificari si autorizatii: Certificat de Membru eliberat de, Colegiul Medicilor, Avizul Anual de Libera Practica precum si Asigurare Malpraxis.Descrierea jobului Responsabilitati:• efectueaza examenul clinic al pacientului si stabileste diagnosticul;• cunoaste si raspunde de respectarea protocolului clinico-terapeutic;• efectueaza investigatiile functionale specifice;• explica procedurile sau tratamentele prescrise pacienților; evaluaeaza si planifica cerintele de tratament;• completeaza fisa medicala a pacientului;• mentine confidentialitatea datelor medicale ale pacientilor.Va rugam sa transmiteti candidatura dvs (CV) la adresa
LOTUS - MED SRL

Specialist Daune Riscuri Complexe


Candidatul ideal Groupama Asigurări își mărește echipa de profesioniști!Dacă dorești să îți începi o carieră solidă, pe termen lung, la Groupama Asigurari, înseamnă că tu ești persoana pe care o căutăm!Căutăm Inspector Daune Riscuri Complexe: Studii superioare in domeniul tehnic/ inginerie; Experienta pe un post similar (instrumentare daune) – minim 2 ani; Abilități bune de comunicare și inter-relaționare, politețe, atitudine asertiva si profesionista; Orientare către client și către livrarea unui serviciu de calitate; Bune abilități de gestiune a conflictelor și de control al emoțiilor; Dexteritate în utilizarea calculatorului și a diverse aplicații informatice specifice.Descrierea jobului Ce face Inspectorul Daune Riscuri Complexe? Asigura solutionarea dosarelor de dauna alocate (maritime, feroviare, asigurarea logisticienilor, etc) in stricta concordanta cu conditiile de asigurare si legislatia in domeniu. Deschide dosarul de dauna dupa alocarea instiintarii de eveniment din sistem
GROUPAMA ASIGURARI S.​A.​

Specialist Relatii Publice Si Comunicare


Candidatul ideal Cerinte Experienta dovedita intr-o pozitie similara sau conexa, studii superioare finalizate Cunoasterea Limbii Engleze, la nivel mediu, scris si vorbit. Cunoasterea Limbii Franceze, constituie avantaj Capacitate excelenta de exprimare si comunicare verbala si scrisa Creativitate si initiativa, capabil sa aleaga tacticile si campaniile prin care mesajele create sa poata fi transmise cat mai eficient Capacitate de focalizare pe detalii, atentie concentrata si distributiva Adaptabilitate si flexibilitate Abilitatea de a lucra cu oameni, de a se adapta diferitelor tipuri de persoane cu care interactioneaza Integritate si eficienta profesionala Disponibilitate de invatare continua si intr-un timp scurt Competente in PC (MSOffice, INTERNET, abilitatea de a utiliza platforme online)Descrierea jobului Responsabilitati Elaboreaza si implementeaza strategia de comunicare a organizatiei si raspunde de imbunatatirea continua a acesteia in functie de viziunea, valorile si misiunea
FEDERATIA SINDICATELOR LIBERE SI INDEPENDENTE PETROL-ENERGIE

Specialist Lichidare Daune Auto


Candidatul ideal Studii superioare - constituie avantaj în Tehnice: auto - constituie avantaj Experienta pe un post similar - min. 2 ani Experienta Relevanta in Industria/ Domeniul asigurari - obligatoriu Orientare colaborativa Managementul informatiei Orientare catre client (intern si extern) Eficienta si Imbunatatire continua Livrare de rezultateDescrierea jobului 1. Gestioneaza procesul de lichidare a daunelor auto preluand dosarul de dauna de la momentul constatarii/ reconstatarii si evaluarii daunelor, pana la transmiterea dosarului spre aprobare, respectand normele/ procedurile/ deciziile interne si legislatia in domeniu;2. Furnizeaza servicii prompte si de un inalt profesionalism clientilor, promovand o imagine pozitiva a companiei.3. Gestioneaza procesul de lichidare a dosarelor de dauna fara limita de valoare, conform normelor/ procedurilor interne si legislatia in domeniu;4. Asigura solutionarea dosarelor de daune in stricta concordanta cu conditiile de asigurare si legislati
GROUPAMA ASIGURARI S.​A.​

Specialist Psi,​ Su


Candidatul ideal Profil:- Studii medii sau superioare tehnice;- Atestat inspector / specialist SSM si cadru tehnic PSI;- Experienta pe un post similar minim 3 ani;- Persoana organizată, atentă la detalii, responsabilă, rezistentă la stres, cu atenție distributivă, capabila să prioritizeze sarcinile și să respecte termenele limită;- Abilitati foarte bune de comunicare;- Operare PC - pachetul Microsoft Office;Descrierea jobului RESPONSABILITATIÎntocmeste actele de autoritate, documentele şi evidenţele specifice apărării împotriva incendiilor şi a situaţiilor de urgenţă.Participă la elaborarea şi aplicarea concepţiei de apărare împotriva incendiilor;Controlează aplicarea normelor de apărare împotriva incendiilor a reglementărilor tehnice şi dispoziţiilor;Propune includerea în bugetele proprii a fondurilor necesare organizării activităţii de apărare împotriva incendiilor, dotării cu mijloace tehnice pentru apărarea împotriva incendiilor şi echipamente de protecţie specifice;Îndrumă şi cont
THERME NORD BUCURESTI SRL

Specialist Validari Analitice


Candidatul ideal Studii superioare de specialitate (chimie, biochimie, inginerie chimica, biotehnologii). Experienta: cunostinte teoretice privind tehnicile de analiza din domeniul farmaceutic (HPLC, GC, UV-VIS, IR); Prezinta avantaj experienta si cunostintele practice dobandite in Controlulul Calitatii / Cercetare & Dezvoltare din industria farmaceutica Cunoasterea prevederilor aplicabile din Ghidul de Bune Practici in Fabricatie (GMP) si al altor ghiduri (ICH, EMA, etc.) Limba engleza: Nivel mediu. Cunostinte PC: Windows, Microsoft Office (Word, Excel); Capacitate de analiza si sinteza a informatiilor, Abilitati de planificare si organizare pentru a finaliza activitatile de cercetare si dezvoltare. Persoana responsabila, principiala in relatiile cu colegii; Abilitatea de a lucra independent si ca parte a unei echipe Disponibilitate dе a invata lucruri noi, abilitati dе comunicare, flexibilitateDescrierea jobului Efectueaza analizele fizico-chimice conforme cu specificatiile de calita
ROMPHARM COMPANY SRL

Specialist Microsoft Excel


Candidatul ideal - cunostinte avansate operare PC;- cunostinte avansate de folosire a Microsoft Excel-obligatoriu;- cunoștințe solide în dezvoltarea de formule, funcții și macro-uri în Excel;- cunostinte avansate de navigare internet (cautare informatii);- bune abilitati de comunicare si organizare;- experienta in crearea rapoartelor si documentelor analitice;- bune abilitati de research;Descrierea jobului - import-uri – export-uri – rapoarte-dezvoltarea și implementarea soluțiilor automate în Excel pentru optimizarea proceselor interne.- analiza și interpretarea datelor pentru a furniza rapoarte detaliate și insights utile.- colaborarea cu alte departamente pentru a identifica nevoile specifice de raportare.Oferimpachet salarial atractiv;tichete de masa;contract pe perioada nedeterminata;loc de munca stabil.Activitatea se va desfasura in Popesti Leordeni - se va asigura transport pana la locatie.Program: Luni - Vineri: 09:30 - 18:30 (include 3 pauze si pauza de masa);Negociere la 6 lu
MARELE PESCAR TRADE SRL

Social Media Specialist


Candidatul ideal -Studii superioare in domeniul Marketing, Comunicare sau similar-Experienta anterioara de cel putin 2 ani intr-un rol similar-Cunostinte de utilizare Facebook, Instagram, YouTube, TikTok-Excelente competente de planificare, creare si implementare a strategiilor de marketing-Persoana atenta la detalii-Creativitate si capacitate de organizare;Descrierea jobului -Analizeaza trendurile de pe piata-Planifica si realizeaza campaniile de social media marketing-Realizeaza planul de comunicare si realizează postari-Analizează angajamentul/fidelizarea urmaritorilor-Analizeaza datele campaniilor-Analizeaza datele colectate privind comportamentul concurenteiOferimpachet salarial atractiv;tichete de masa;contract pe perioada nedeterminata;loc de munca stabil.Activitatea se va desfasura in Popesti Leordeni - se va asigura transport pana la locatie.Program: Luni - Vineri: 09:30 - 18:30 (include 3 pauze si pauza de masa);Negociere la 6 luni in functie de evolutie si performante.
MARELE PESCAR TRADE SRL

Media netă estimată pe baza celor 49 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Specialist Calificari Calibrari


Candidatul ideal Persoana potrivita acestui post ar trebui sa indeplineasca urmatoarele cerinte: studii superioare (inginerie); are aptitudini tehnice cat mai dezvoltate, care ii permit intelegerea unor procese dе fabricatie; persoana responsabila, serioasa, cu spirit dе observatie, muncitoare, principiala in relatiile cu colegii; intelege importanta responsabilitatilor care ii sunt atribuite si le abordeaza ca atare, stie sa prioritizeze sarcinile in functie dе importanta lor. adaptabilitate Utilizare PC (MS Office-word, excel); Cunoasterea limbii engleze. Atentie la detalii. experienta dе lucru in productia farmaceutica (departament Productie, Mentenanta, Controlul calitatii ) constituie un avantaj; experienta dе lucru in metrologie/testarea echipamentelor constituie un avantaj; cunostinte specifice legate dе buna practica dе fabricatie - constituie un avantajDescrierea jobului Elaborеazа, revizuiеstе protocoale si rapoаrte de cаlificare, cаre pot sa contina: diagrаmе de procеs, schе
ROMPHARM COMPANY SRL

Specialist Resurse Umane


Candidatul ideal - Studii superioare finalizate, de preferat in domeniul Psihologiei / ResurselorUmane Experienta in domeniul resurselor umane de minim 2 ani- Cunostinte aplicate de Legislatia Muncii- Cunostinte avansate de utilizare a aplicatiilor MS Office (Outlook, Excel, Word,Power Point);Descrierea jobului - Administrarea dosarelor de personal- Centralizarea documentelor specifice HR si inregistrarea acestora in bazele de date ale companiei;- Conceperea / actualizarea Fiselor de Post din Companie;- Gestionarea procesului de recrutare pentru personalul office: identificarea si intocmirea job description si job specification, redactarea si postarea anunturilor de recrutare, selectia candidatilor, sustinerea interviurilor cu acestia si oferirea de feedback tuturor celor implicati in urma fiecarei etape din procesOferim-pachet salarial atractiv;-tichete de masa;-contract pe perioada nedeterminata;-loc de munca stabil.Program: Luni - Vineri: 09:30 - 18:30 (include 3 pauze si pauza de m
MARELE PESCAR TRADE SRL

Media netă estimată pe baza celor 1498 de salarii introduse în Salario: 4494 RON/Luna

Specialist Validari - Rph


Candidatul ideal Persoana potrivita acestui post ar trebui sa indeplineasca urmatoarele cerinte:- studii superioare (Facultatea dе Chimie, Biochimie, Inginerie Chimica, Farmacie);- are aptitudini tehnice cat mai dezvoltate, care ii permit intelegerea unor procese dе fabricatie;- experienta dе lucru in productia farmaceutica (departament Productie, Controlul calitatii ) constituie un avantaj;- cunostinte specifice legate dе buna practica dе fabricatie;- persoana responsabila, serioasa, cu spirit dе observatie, muncitoare, principiala in relatiile cu colegii;- intelege importanta responsabilitatilor care ii sunt atribuite si le abordeaza ca atare, stie sa prioritizeze sarcinile in functie dе importanta lor.- Utilizare PC (MS Office-word, excel);- Gandire analitica;-Atentie la detalii.Descrierea jobului - Elaborеazа, revizuiеstе protocoale si rapoаrte de validаre cаre contin: diagrаmе de procеs, schеme logicе, analize de risc;- Comunica, analizeaza rezultatele validarii pentru a decide da
ROMPHARM COMPANY SRL

Specialist Mercantizare


Descrierea jobului Noi, #OameniiDeLaProfi, Suntem agili, flexibili si ne adaptam cu rapiditate noilor tendinte din piata, ne asumam responsabilitatea deciziilor si gasim mereu solutii inovatoare pentru atingerea obiectivelor.Am invatat sa privim cu curiozitate si deschidere toate beneficiile si oportunitățile aduse de digitalizare, venim mereu cu initiative si dezvoltam concepte noi.Ne-am creat propriul drum si ne reinventam de fiecare data cand piata se schimba, pentru ca una dintre competentele noastre cheie este spiritul antreprenorial.Strategia noastra de resurse umane are la baza conceptul- Be Kind.Credem ca atunci cand suntem mai zambitori, mai prietenosi, mai buni cu colegii, ori cu clientii nostri, reusim sa gestionam mai usor toate provocarile job-ului de zi cu zi.Alaturi de # OameniiDeLaprofi vei avea ai parte de experiente faine si intense zi de zi, pentru ca ne ghidam dupa principii sanatoase si valori puternice, care evolueaza odata cu noi Dezvoltare, Cooperare si Transpar
PROFI ROM FOOD SRL

Media netă estimată pe baza celor 2413 de salarii introduse în Salario: 3744 RON/Luna

Reporting Specialist Ifn


Candidatul ideal To succeed in this role you need:2+ years’ relevant reporting experience;A keen eye for details;Proactive problem-solving skills;Effective communication and business writing skills;Fluent English;Descrierea jobului Your main responsibilities:Prepare quarterly stand-alone profitabily reports in accordance to IFRS (balance sheet, P&L per segments, products, regiune, etc)Prepare bank covenants reportsSignificant contribution in managing the relationship with the external auditor;Prepare ad-hoc reports or complex analyses as requiredSignificant contribution in the process of preparing the IFRS financial statements;Partake in the financial analysis and on-demand reports and leave your mark on the successful conclusion of relevant corporate events;Ensure compliance with financial reporting obligations assumed by the company;Active support in the cycle of analysis and improvement of financial processes - e.g. identifies automation opportunities; involved in defining related b
AGRICOVER SRL

Junior Procurement Specialist


Candidatul ideal Student sau proaspăt absolvent cu studii în domeniul economic, administrativ sau tehnic, cu o pasiune pentru industria auto. Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonala, capabil să colaboreze eficient cu diversele departamente ale organizației și cu furnizorii externi. Capacitate de organizare și gestionare a timpului, cu atenție la detalii și abilitatea de a lucra într-un mediu dinamic cu termene strânse. Dorința de a învăța și de a se dezvolta Cunoștințe de bază în utilizarea sistemelor informatice și capacitatea de a învăța rapid utilizarea unor programe specificeDescrierea jobului Mentiune: Contract pe perioada determinata - pana la 31.12.2024Responsabilitati: Comunicarea zilnică și coordonarea activităților cu diversele departamente ale organizației. Menținerea și dezvoltarea relațiilor cu furnizorii, în special în categoriile de achiziții și servicii (ex: dealeri auto, service-uri auto și anvelope, prestatori servicii conexe, etc.). Management
BUSINESS LEASE ROMANIA SRL

Specialist Achizitii Junior


Candidatul ideal Ne dorim sa fii colegul nostru, si ne-ar placea sa: Nivelul de studii: studii superioare- economice sau juridice. Calificarea necesara: cunostinte bune PC ( Microsoft Office: Word, Excel - nivel peste mediu, Outlook, PowerPoint); Operarea in programul Gestoc constituie avantaj; Experienta de lucru necesara: minim 2 ani experienta pe o pozitie similara, constituie un avantaj experienta pe o pozitie similara in domeniul medical. Cunoștințe de limbă engleză la nivel mediu, minim B2. Abilități și cunoștințe profesionale: Tehnici de argumentare Tehnici de negociere Abilitati de comunicare asertiva Abilităti de analiză si sinteza Abilitati de prioritizare a sarcinilor si proiectelor Abilitati de derulare simultana de proiecte multiple Cunostinte comerciale (comenzi, contracte,facturi, ordine de plata, receptie)- nivel mediu Caracteristici comportamentale: Integru, etic, loial Organizat Orientare către rezultate Preocupat de calitate, structura si ordine Atitudine deschisă, p
GRAL MEDICAL SRL

Specialist Resurse Umane


Candidatul ideal Locație: Sindrilita, AfumatiEști o persoană proactivă, diplomată și cu excelente abilități de comunicare? Ești gata să îți aduci contribuția într-un mediu dinamic și să te implici în activități variate în domeniul resurselor umane? Dacă răspunsul tău este "da", atunci te invităm să aplici pentru poziția noastră de Specialist Resurse Umane!Experiența și competențele de care veți avea nevoie Cursuri de specializare în resurse umane; Minim 1 an de experiență în radministrare de personal și/sau recrutare; Cunoștințe solide de operare a calculatorului, inclusiv MS Office și Outlook; Cunoștințe de limba engleză la nivel mediu; Cunoștințe de operare Charisma constituie un avantaj.Descrierea jobului Care vor fi provocările tale?Administrare de personal: Faci legătura între furnizorul de servicii de personal și angajați; Gestionezi solicitările angajaților, oferind soluții și suport pentru rezolvarea acestora; Întocmești contracte de muncă, fișe de post, acte adiționale, decizi
AGROCONCEPT IMPEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 1516 de salarii introduse în Salario: 4462 RON/Luna

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Abilități/studii tehnice- constituie avantaj Cunoștințe în domeniul construcțiilor Abilități de comunicare și lucru în echipă Operativitate în rezolvarea atribuţiilor şi responsabilităţilor Cunoștințe avansate dе utilizare a pachetului MS Office (Word, Excel) Capacitate de prioritizare a sarcinilor și respectarea termenelor limităDescrierea jobului Pregătește și lansează cereri de ofertă interne și externe Poartă corespondență cu furnizorii de materiale și echipamente în vederea obținerii ofertelor, conform exigențelor din proiect Analizează ofertele din punct de vedere comercial și solicită suport echipei de proiect la nevoie, pentru aliniere din punct de vedere tehnic, generând la final o propunere de atribuire justificată printr-o analiză comparativă Participă si susține negocierea contractelor, atât cu furnizorii cât și cu departamentele suport ale companiei, urmărind alinierea contractelor, conform reglementărilor de achiziție ale organizației Redactează și transm
CONCELEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 1608 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Specialist Servicii Clienti (migrator)


Candidatul ideal Iti place domeniul vanzarilor si faci asta de minimum 3 ani? Ai luat examenul de licenta si te pricepi sa te faci inteles, indiferent ca vorbim despre clienti, colegi sau doamna de la floraria din colt? Prietenii iti spun ca ai atitudine pozitiva si calitati de teamplayer adevarat?Despre engleza nu te mai intrebam, stim ca urmaresti postarile cool de pe youtube si pinterest :).Daca ai raspuns cu “da” la minim trei din intrebarile de mai sus, ai intrat direct pe lista noastra scurta si ti-ai marit sansele sa intri in spiritul #peopleofBT.Descrierea jobului Hai sa:Cunosti produsele si serviciile noastre. Iti va face placere sa le promovezi, pentru ca raspund eficient unui complex de nevoi prezente din ce in ce mai mult in randul clientilor nostri;Comunici cu clientii bancii (exact ce iti place tie :)) si pe baza nevoilor pe care le identifici le recomanzi produsele sau serviciile potrivite;Procesezi operatiuni cu numerar/ fara numerar in functie de specificul tranzactiei
BANCA TRANSILVANIA SA

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Content Specialist W/​ Seo


Candidatul ideal Program full-time | Luni-vineri, 08:00-17:00 | Birou situat în Sector (3), BucureștiNe mărim echipa magazinului nostru online! Dacă îți dorești să te implici încă din faza incipientă într-o companie nouă pe piața din România, te invităm să citești cu atenție descrierea de mai jos.Suntem în căutarea unei noi colege / unui nou coleg pentru un post dinamic ce presupune o serie de activități de marketing pentru magazinul nostru online. Este posibilă o potrivire dacă te regăsești în descrierea de mai jos:- Ai o experiență de minimum doi ani pe un post similar în care ai efectuat traduceri și ai gestionat conținut în limba română (utilizare de tool-uri online de traducere precum Google Translate sau Deepl, reformulări de fraze traduse prost, creație de text, content management al unor produse online etc.);- Ești familiar(ă) cu bazele SEO, ai o oarecare experiență în utilizarea unor tool-uri dedicate și ai mai lucrat cu keyword-uri (analiză, identificare de cuvinte cheie potr
MOBILA24.​RO S.​R.​L.​

Onboarding Specialist


Candidatul ideal Role:In this role, you will be responsible for overseeing a variety of order processing, and liaising with our Sales Teams.Mandatory Skills and Abilities: Excellent organizational, planning and multitasking skills; Very good communication skills; both written and verbal ; Ability to prioritize and perform tasks efficiently; Proficiency in MS – Excel (medium level), Word, Outlook; Team player, proactive, fast learner;Descrierea jobului Position Summary:Analysis and Reporting: Collecting and analyzing sales data to identify trends, opportunities and potential problems; Generating periodic reports to senior management on sales performance and recommendations for improvement;Document Management: Administration and management of sales-related documents: contracts; Ensuring that all documents are completed correctly and are kept in an organized and accessible manner;Liaising with Sales Teams Responding to questions from the sales team regarding products, services, policies a
HCL ONLINE ADVERTISING SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 676 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.