Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

676 Locuri de Munca It specialist in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

676 Locuri de Munca It specialist in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi It specialist in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi It specialist in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Hr - Specialist Resurse Umane


Candidatul ideal HR - specialist resurse umane Peste 5 ani de experiență în Resurse umane / PsihologieCandidatul Ideal:- Experiență anterioara administrare personal, minim 5 ani;- Absolvent/a studii superioare;- Cunoștințe avansate de legislația muncii;- Cunoștințe MS Office (in special Excel si Word) la nivel mediu-avansat;- Persoana responsabila, dinamica, orientata spre îndeplinirea obiectivelor complet, corect si la termenele stabilite;- Atitudine profesionala, integritate, capacitate de organizare si planificare;- Competente de comunicare si relaționare;Descrierea jobului - NU se ocupa de salarizare si de interviuri de personal- Fluctuatia de personal la nivel de saptamana este de 3-5 persoane- Intocmeste contractele de munca, deciziile si actele adiționale privind relațiile de munca ale salariaților;- Pregăteste şi arhiveaza acte legate de contractul de muncă al angajaților, intocmeste fise de post, modificări salariale, rapoarte disciplinare, concedii medicale si alte documente
OK CREDO CONS SRL

Accounts Receivable Specialist


Candidatul ideal • Studii superioare economice;• Cunostinte de contabilitate primara;• Limba engleza obligatoriu ;• Cunostinte avansate de operare PC: Pachetul Microsoft Office;• Bune abilitati de relationare si comunicare;• Atentie la detalii;• Capacitate de organizare;• Rezistenta la stres ;• Experienta pe un post similar minim un an;• Reprezinta un avantaj cunostinte de analiza financiara;• Cunoasterea unui soft SAP constituie avantaj.Descrierea jobului • Verificarea comenzilor primite de la client si inregistrate in SAP din punct de vedere al corespunderii si aplicarii politicii comerciale;• Emiterea facturilor fiscale : verificarea drafturilor intocmite cu politica comerciala in vigoare si trasabilitatea documentelor (comanda, aviz, bon de cantar) ;• Inregistrarea incasarilor in sistemul de operare back up;• Transmiterea scadentarelor si fiselor contabile catre client;• Realizarea de analize si calcule de indicatori financiari ai clientilor ;• Realizarea calculului de penalitati c
TIMAC AGRO ROMANIA SRL

Corporate Banking Specialist


Candidatul ideal Condiții minime de eligibilitate: Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare Cunostinte in domeniul financiar Cunostinte operare PC Limba engleza - nivel mediu/avansatAlte competențe necesare: Aptitudini de vanzari Spirit analitic si structurat Capacitatea de a administra relatia cu clientii Capacitatea de a lucra independent dar si in echipaDescrierea jobului Principalele responsabilități: Asigura suport in colectarea tuturor documentelor si informatiilor necesare in vederea determinarii profilului de risc al clientului, precum si in procesul de revizuire periodica al acestuia, conform prevederilor normelor de cunoastere a clientelei; Urmareste pro-activ in scop preventiv evolutia portofoliului de credit gestionat, in colaborare cu Managerul de Relatii, structurile din Divizia Risc si Operatiuni; Urmareste indeplinirea oricaror amanari a indeplinirii unor conditii in intervalul de timp pentru care au fost aprobate – conform procedurilor in vigoare, si il i
UNICREDIT BANK S.​A.​

Bid Manager/​specialist


Candidatul ideal Studii superioare; Minim 5 ani de experiență în managementul ofertelor și proceduri de achiziții publice; Bună înțelegere a pieței IT și a tendințelor este un plus; Bune abilități de planificare și gestionare a timpului; Cunoaşterea cadrului de reglementare a achizițiilor publice din România; Cunoașterea sistemului SICAP/SEAP Limba engleza- nivel B2; Abilități excelente de organizare și de gestionare a problemelor și atentie aprofundata pentru detalii; Capacitatea de a lucra sub presiune în termene strânse, cu accent pe calitate: Abilitatea de a comunica clar si concis; Abilitatati de negociere; Capacitatea de a construi si de a mentine relatii bune cu furnizorii si alte parti interesate implicate in procesul de achizitii publice.Descrierea jobului Întocmirea dosarului de calificare conform cerinţelor din documentaţia de atribuire a contractelor de achiziţie publică; Gestionarea contestatiilor formulate in procedura de atribuire a contractului; Redactarea diverselor do
RASIROM RA

Supplier Management Specialist


Candidatul ideal How would you like to work in IT & Communication, toying with cutting edge technologies and enjoying your life? Come closer to #LifeAtOrange.We’ll recruit you from the safety of your home and we’ll prepare you for our activity, which is currently running in hybrid mode.Our Accounting & Tax Team is looking for a new colleague to fill in our Supplier management specialist vacant position within the team!What we’re looking forIf you know about yourself that you have attention to detail and rigor, planning, organizing and monitoring skills and the desire to evolve, the ability to work independently, you will definitely be successful in this role.The role will also challenge you in working with strict deadlines and in producing error-free accounting reports and present the results.Descrierea jobului What you’ll be doingYour primary responsibilities will include: Supplier creation and data maintenance of the supplier card. Create and maintain supplier setup related to differ
ORANGE ROMANIA SA

Specialist Recuperare Debite


Candidatul ideal Cerinte: Absolvent sau student în domeniul economic sau financiar (contabilitate, economie etc.) sau cu interes în acest domeniu. Abilități de comunicare eficientă și capacitatea de a lucra în echipă. Abilități de negociere și persuasiune. Dorința de a învăța și de dezvoltare. Experiență similară de min. 2 aniDescrierea jobului Echipa noastră se extinde, așadar suntem în căutarea unui/unei coleg/e care să ocupe rolul de Specialist Recuperare Debite. Dacă te consideri o persoană proactivă, orientată către rezultate și cu abilități excelente de negociere, te încurajăm să aplici pentru acest rol.Te vei ocupa de: Interogarea bazelor de date pentru a identifica informații relevante despre creantele restante din fișele clienților și ale afiliaților. Identificarea debitorilor cu facturi restante care au depășit termenul de plata si contactarea lor prin diverse mijloace de comunicare: email, telefon, etc in vederea recuperarii soldurilor restante. Redactarea notificărilor, som
UP ROMÂNIA S.​R.​L.​

Specialist Resurse Umane


Candidatul ideal Cautam un Specialist Resurse Umane talentat, atent la detalii si cu planuri mari!Esti dinamic/a, competitiv/a si pasionat/a de domeniul HR?Daca deja te-am facut curios/ curioasa atunci te invitam sa afli ceea ce ne dorim de la viitorul nostru coleg/a:Candidatul IdealPersoană comunicativă, organizată, proactivă, atentă la detalii și orientatată spre rezolvarea problemelor.Experienta de cel putin un an in domeniul Resurse Umane;Studii superioare finalizate (in domeniul resurselor umane reprezinta un avantaj);Cursuri de specialitate: inspector resurse umane, legislația muncii (constituie avantaj);Abilități excelente de utilizare PC (pachet Office);Bună cunoaștere și înțelegere a proceselor legate de resurse umane;Cunoștințe de limbă engleză nivel mediu;Foarte bune abilități de comunicare.Descrierea jobului Descrierea jobului:Recrutarea si selecția necesarului de personal conform necesitaților Companie;Pregătirea si coordonarea întregului proces de recrutare si selecție; R
TOP PERFORMANCE MANAGEMENT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1498 de salarii introduse în Salario: 4494 RON/Luna

Specialist Asigurarea Calitatii


Candidatul ideal Candidatul ideal are o atitudine pozitiva, doreste sa lucreze intr-un mediu profesionist si sa se dezvolte continuu.Persoana potrivita acestui post ar trebui sa indeplineasca urmatoarele cerinte:- studii superioare de lunga durata in farmacie, chimie, biochimie sau domenii asimilate- o experienta minima de 3 ani de lucru in productia farmaceutica (departament productie, calitate)- cunostinte specifice legate de buna practica de fabricatie- este o persoana responsabila, corecta, muncitoare, principiala in relatiile cu colegii- intelege importanta responsabilitatilor care ii sunt atribuite si le abordeaza ca atare, stie sa prioritizeze sarcinile in functie de importanta lor.Descrierea jobului Specialistul Asigurarea Caltatii are urmatoarele responsabilitati:- Gestioneaza prevederile procedurilor referitoare la instruirea personalului si propune revizuirea acestora in vederea imbunatatirii continue a sistemului de management al calitatii produsului si mediului;- Sustine i
QUALICAPS ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 404 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Finance&controlling Specialist


Candidatul ideal Minim 1 an experiență în domeniul financiar; Studii finalizate sau în curs de finalizare; Cunostințe contabile și economice; Abilități dezvoltate de comunicare scrisă și orală; Capacitatea de a lucra cu oameni; Spirit de observație și atenție la detalii; Capacitate de organizare a timpului și a sarcinilor trasate; Cunoștințe Microsoft Office, în special Microsoft Excel (nivel mediu); Cunostințe medii de limbă engleză.Descrierea jobului Recepția, verificarea și arhivarea electronică/fizică a documentelor (contracte furnizori, facturi furnizori etc); Pregătirea documentelor ce urmează a fi refacturate către clienți și verificarea refacturării acestora; Emitere și transmitere facturi; Verificare solduri clienți/furnizori; Administrare numerar și Registru de Casă; Obținere aprobări costuri și urmărire buget companie; Efectuare plăți prin internet banking (parteneri interni si externi, avansuri și bonusuri salariale, taxe către instituții ale statului) ; Verificarea, prelua
ASSET PORTFOLIO SERVICING ROMANIA SRL

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Abilități/studii tehnice- constituie avantaj Cunoștințe în domeniul construcțiilor Abilități de comunicare și lucru în echipă Operativitate în rezolvarea atribuţiilor şi responsabilităţilor Cunoștințe avansate dе utilizare a pachetului MS Office (Word, Excel) Capacitate de prioritizare a sarcinilor și respectarea termenelor limităDescrierea jobului Pregătește și lansează cereri de ofertă interne și externe Poartă corespondență cu furnizorii de materiale și echipamente în vederea obținerii ofertelor, conform exigențelor din proiect Analizează ofertele din punct de vedere comercial și solicită suport echipei de proiect la nevoie, pentru aliniere din punct de vedere tehnic, generând la final o propunere de atribuire justificată printr-o analiză comparativă Participă si susține negocierea contractelor, atât cu furnizorii cât și cu departamentele suport ale companiei, urmărind alinierea contractelor, conform reglementărilor de achiziție ale organizației Redactează și transm
CONCELEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 1608 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Customer Support Specialist


Candidatul ideal Suntem în căutarea unei persoane motivate și orientate către satisfacția clienților, cu abilități excelente de comunicare și o atitudine proactivă.Candidatul ideal ar trebui să aibă următoarele calități: Bun ascultător, empatic, orientat spre obiective; Abilitatea de a lucra bine sub presiune și cu termene limită strânse; Abilități puternice de organizare, de rezolvare a problemelor și de gândire analitică; Se preferă experiență similară pe un rol de Customer Support, dar nu este obligatorie; Cunostințe despre Jocuri de Casino Online și Pariuri Sportive – reprezinta un avantaj; Excelente abilități de comunicare scrisă și verbală; Capabil să gestioneze plângerile și situațiile dificile într-o manieră calmă și răbdătoare; Asigură standarde înalte, dă dovadă de inițiativă, proactivitate și profesionalism; Flexibilitatea de a îndeplini diferite sarcini și de a urma corect procedurile; Experienta in call center - reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Sarcini si responsab
NOBLEPIAGIO SRL

Media netă estimată pe baza celor 760 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Accounts Payable Specialist


Candidatul ideal Suntem in cautarea unui coleg/unei colege pentru pozitia de AP Specialist. Aceasta persoana se va alatura echipei Nestle si va fi responsabila cu contabilitatea furnizorilor si activitate de control documente si verificare conturi contabile pentru deconturi angajati.Cum poti avea succes? Experienta de minim 2 ani intr-o pozitie similara Studii universitare in Finante/Contabilitate Legislatia economico-financiara in vigoare Bune abilitati de Microsoft Office Cunostiintele de SAP reprezinta un avantajDescrierea jobului Provocari:Zona de AP• Se asigura de inchiderea corecta si la timp a facturilor parcate/blocate• Suport pentru inchiderea corecta si la timp a PO-urilor, clarificare inchidere diferente GR-IR• Reconcilierea balantelor cu toti furnizorii pentru auditul anual, cat si la cerere• Super User Accounts Payable (ridicare tichete spre aprobare corectii AP, blocat/deblocat documente in SAP, ERP plati in avans daca este cazul)• Gestionarea si rezolvarea in timp util a
NESTLE ROMÂNIA SRL

S.​a.​p.​ Specialist


Candidatul ideal Absolvent facultate Academia de Studii Economice Bucuresti, UTCB, Politehnica, studii in domeniul tehnic; Cunostinte avansate de MS Office; Capacitate de analiza si sinteza a datelor; Atentie la detalii; Capacitatea de a lucra in echipa, dar si independent; Integritate si onestitate; Experienta pe o pozitie similara constituie avantaj; Experienta in contractare reprezinta un avantaj; Cunoasterea programului SAP; Experienta de minim 1 an într-o pozitie similara reprezinta avantaj; Cunoasterea programului SAP (reprezinta avantaj); Cunostinte in domenul constructiilor reprezinta avantaj; Limba engleza – avansat; Cunoștinte PC ( Microsoft Office Excel, Word); Abilitati reale de planificare, organizare şi viteza de reactie; rezistent la stres; Adept al muncii in echipa, abilitati de comunicare, capacitate de relationare interumana; Abilitate de a actiona independent; Rezistenta la stres si efort prelungit, echilibru emotional;Descrierea jobului Introducere comenzi aferente
SYNERGY CONSTRUCT SRL

Project Accounting Specialist With French


Candidatul ideal We are looking for Project Accounting Specialists with French, junior / mid-level positions for all Finance & Accounting enthusiasts. The specialists we are looking for will have the opportunity to deepen their knowledge in Finance, to deliver qualitative service to our Clients and to develop their professional career following many paths Capgemini is opening in this domain.Preferred qualifications: Very good French and good English skills; At least 3 months of experience in the financial area; Very good analytical and problem solving skills, attention to details; Very good Customer Service skills and client-focus attitude; Highschool diploma is mandatory.Descrierea jobului How general responsibilities look like? Working schedule: Monday to Friday within business hours Issue of draft invoices Issue of invoices Preparing of travel expenses input to the invoice Corrections of hours in CTR and GFS if during closing Project administration WIP BIA process Subcontractors rec
CAPGEMINI SERVICES ROMANIA SRL

Business Development Specialist


Candidatul ideal This role will challenge your analytical skills, your full attention, negotiation skills and creativity!Your knowledge in the engineering field is a must as you will play a key role in preparing and managing competitive technical and commercial offers, compliant with our clients’ requirements and needs. You’ll be involved in the entire offering process, from the bidding stage to the contract award. Throughout this process you’ll be constantly communicating and following up with company stakeholders, sub-contractors and vendors to facilitate the proposal bidding activities while engaging members of the team in a proactive manner.Your dedication will be fully rewarded with a professional learning environment, growth opportunities, as well as great working conditions. As a part of the Business Development team, you’ll receive the necessary support to understand DMT processes and to assimilate them easily.Descrierea jobului Verbal and written English communication: clear a
TEHNOROM GRUP ALPIN TRG SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 4524 RON/Luna

Inginer/​specialist Achizitii


Candidatul ideal - absolvent studii superioare de specialitate;- cunostinte bune de materiale si echipamente din domeniul instalatii pentru constructii;- cunostinte specifice privind intocmirea contractelor: conditii contractuale, tehnici de negociere, intocmire analize economice;- experienta de munca in achizitii instalatii pentru constructii - minim 2 ani;- abilitati foarte bune de lucru pe calculator (Excel, Word, etc.);- abilitati excelente de utilizare a computerului (cunoasterea softului ERP-Charisma-Primavera constituie AVANTAJ);- abilitati de rezolvare a problemelor;- abilitati foarte bune de comunicare, organizare, planificare si atentie la detalii;- cunoasterea legislatiei in domeniu.Descrierea jobului - elaborează analize comparative de preț;- sustine Departamentele Ofertare si Executie in relatia cu furnizorii de materiale si echipamente;- prospecteaza piata cu scopul de a identifica noi furnizori / parteneri;- intocmeşte şi transmite cereri de ofertă si comenzi către furni
HIGH-TECH CLIMA S.​A.​

Recruitment Specialist


Candidatul ideal Hi! We're looking for a talented Recruitment Specialist to join our HR team and be involved in the recruitment and selection process.Job requirements:- Bachelor's degree at University of Psychology, post-graduate studies with Human Resources specialization represents an advantage;- Experience in the field of Human Resources with specialization in Recruitment and Selection for at least 4 years,- Solid knowledge of human resources and personnel - knowledge of the principles and procedures for personnel recruitment and selection, development, compensation and benefits, employment relationships and personnel information systems;- Very good knowledge of human behavior and human performance;- Integrity and the ability to relate to people;- Cooperation and teamwork;- Advanced English language skills - written and spoken;- Solid PC knowledge (MS Office package, Internet applications).Descrierea jobului Job Description:- Set together with the HR manager the strategy and
GLOBAL HR SERVICES

Media netă estimată pe baza celor 987 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Financial Specialist


Candidatul ideal Atalian Romania is hiring Financial Specialist in Bucharest.Requirements: Fluency in English both written and spoken; Communication and interpersonal skills together with strong presentation skills; High proficiency in computer and Internet use including Microsoft Office; Good organizational and time management skills; Good 'people skills', for working with a range of colleagues and clients; Confidence, tact and a persuasive manner.Descrierea jobului Responsibilities: Analysis and management of rental contracts; Verification of contractual guarantees and notification of tenants for update/extension; Annual indexation of rents, according to the contractual provisions; Calculation of the utilities that belong to each tenant and their re-invoicing; Issuing invoices for tenants (rent invoices, service charge, utilities, guarantee, reconciliation, etc.) from the financial software; Reconciliation of the service charge at the end of the financial year; Checking the o
MT T PROPERTY MANAGEMENT SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 8000 RON/Luna

Specialist Achizitii


Descrierea jobului Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere și caută colegi cu următoarele abilități: Studii superioareExperiență minim 3 ani pe o pozitie similarăCunoștințe operare PC - MS Office – nivel mediuCapacitate de lucru în echipăAbilități foarte bune de comunicare și negociereCapacitate de selecționare și prioritizare a solicitărilor primite De asemenea, dacă ești o persoană orientată spre rezultate și mod de lucru colaborativ ești cu atât mai potrivit în echipa noastră.Ne-ar plăcea să fii o persoană responsabilă, serioasă, atentă la detalii, astfel încât să ne bazăm pe tine pentru: Realizarea achizițiilor de echipamente/materiale/produse finite pentru proiectele aflate în derulareAdministrarea și urmărirea contractelor/comenzilor aflate în gestiune de la lansare până la recepția finalăProspectarea pieței de profil și a condițiilor de achiziții/livrare în vederea optimiză
ELECTROMONTAJ S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1608 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Specialist Lichidare Daune Auto


Candidatul ideal Studii superioare - constituie avantaj în Tehnice: auto - constituie avantaj Experienta pe un post similar - min. 2 ani Experienta Relevanta in Industria/ Domeniul asigurari - obligatoriu Orientare colaborativa Managementul informatiei Orientare catre client (intern si extern) Eficienta si Imbunatatire continua Livrare de rezultateDescrierea jobului 1. Gestioneaza procesul de lichidare a daunelor auto preluand dosarul de dauna de la momentul constatarii/ reconstatarii si evaluarii daunelor, pana la transmiterea dosarului spre aprobare, respectand normele/ procedurile/ deciziile interne si legislatia in domeniu;2. Furnizeaza servicii prompte si de un inalt profesionalism clientilor, promovand o imagine pozitiva a companiei.3. Gestioneaza procesul de lichidare a dosarelor de dauna fara limita de valoare, conform normelor/ procedurilor interne si legislatia in domeniu;4. Asigura solutionarea dosarelor de daune in stricta concordanta cu conditiile de asigurare si legislati
GROUPAMA ASIGURARI S.​A.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 676 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.