Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

152 Locuri de Munca Management in Timisoara

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

152 Locuri de Munca Management in Timisoara

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Timisoara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Timisoara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager Magazin


Candidatul ideal ​Manager Magazin Store ManagerCompetente managerialePasiune pentru moda si identificare cu produsele brandului, cunostinte de moda, trenduri si industria de fashionExcelente abilitati de vanzare si customer serviceInitiativa in atingerea obiectivelor de lucruCunostinte de limba engleza (Avansat)CreativitateAbilitati dezvoltate de comunicare, dinamismFlexibilitate si adaptabilitate, spirit analitic, organizareManager Magazin Store ManagerDescrierea jobului ​Manager Magazin Store ManagerCompetente managerialePasiune pentru moda si identificare cu produsele brandului, cunostinte de moda, trenduri si industria de fashionExcelente abilitati de vanzare si customer serviceInitiativa in atingerea obiectivelor de lucruCunostinte de limba engleza (Avansat)CreativitateAbilitati dezvoltate de comunicare, dinamismFlexibilitate si adaptabilitate, spirit analitic, organizareManager Magazin Store Manager
INDITEX ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 336 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Store Manager


Candidatul ideal Alătură- te echipei noastre dacă: Ai 2/3 ani de experiență în rolul de manager magazin sau asistent manager magazin Ai o abordare puternică bazată pe date Ai o viziune centrată pe client Ai o mentalitate antreprenorială puternică si ambiția de a contribui la creșterea brandului și a companiei Ai o puternică orientare către rezultate Ai bune abilități de comunicare și organizare Ai abilități remarcabile de lucru în echipă Ești o persoană dinamică cu spirit de inițiativă ,un leader capabil să comunice clar și convingător obiectivele către echipa saDescrierea jobului Promovezi cea mai bună experiență de shopping aliniată cu brandul Motivezi,formezi și conduci echipa magazinului în atingerea tuturor obiectivelor Supraveghezi,îndrumi și gestionezi întreg procesul de vânzare al echipei consolidând relația cu clientul și fidelizarea acestuia Implementezi acțiuni utile pentru a asigura atingerea targetelor de vânzare Monitorizezi și îmbunătațești constant kpiNoi iti oferim in
MIROGLIO ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 21 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Project Manager Expert in Controlling


Company DescriptionAbout Bosch Global Business Services:As the integrated and process-oriented service unit of Bosch, we provide best-in-class services to the divisions to enable the delivery of our business objectives.12,000 associates all over the world deliver services across seven process lines, serving over 300 Bosch legal entities. With our End-to-End (E2E) process organization, we overcome functional boundaries to ensure the best possible customer experience for our internal clients.At Bosch GS hub in Timisoara, you will be part of a globally connected team and your work will significantly contribute to Bosch's long term success.We believe the future belongs to you:the innovative, the passionate and the service-minded. Bosch Global Business Services | Invented for life. Empowered by us.QualificationsUniversity Degree in Business, Economics, IT or similar;At least 5 years of relevant experience;Language: English B2 in writing and speech;Expertise in SAP S/4HANA and R/3 Systems: I
Bosch Timisoara

Web Manager (CRO)


Scurta descriere a companiei The Access Group is one of the leading providers of business management software to small and mid-sized organizations in the UK, Ireland, and Asia Pacific. Over the past years, we’ve gone from almost 1,000 to 6,000 people. We help over 60,000 customers across commercial and not-for-profit sectors become more productive and efficient.Our Global Operations Center in Romania is on a journey of continuous growth and want to engage with top talent around the country. Headquartered in Timisoara, we offer you the possibility to work remote and join our offices at your choice.Helping everyone at Access Love work and Love life is at the heart of everything we do. It shapes how we do things and allows us to create a place where people want to be and can be at their best.We’re passionate about our values, which guide how we all make decisions and get things done. We love to make our customers lives easier so our value to ‘Make Access better every day’ is one we’re obs
The Access Group

Customer Success Manager


Scurta descriere a companiei The Access Group is one of the leading providers of business management software to small and mid-sized organizations in the UK, Ireland, and Asia Pacific. Over the past years, we’ve gone from almost 1,000 to 6,000 people. We help over 60,000 customers across commercial and not-for-profit sectors become more productive and efficient.Our Global Operations Center in Romania is on a journey of continuous growth and want to engage with top talent around the country. Headquartered in Timisoara, we offer you the possibility to work remote and join our offices at your choice.Helping everyone at Access Love work and Love life is at the heart of everything we do. It shapes how we do things and allows us to create a place where people want to be and can be at their best.We’re passionate about our values, which guide how we all make decisions and get things done. We love to make our customers lives easier so our value to ‘Make Access better every day’ is one we’re obs
The Access Group

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 14508 RON/Luna

Product Manager


Short company description Împreună punem lumea în mișcare! Pasiunea noastră pentru tehnologie ne-a ajutat să devenim ceea ce suntem astăzi: un partener de dezvoltare și un furnizor de largă recunoaștere internațională pentru industria de automobile. Prin spiritul nostru de echipă, la MAHLE dezvoltăm soluții inovatoare pentru mobilitatea viitorului, neutră din punct de vedere climatic. Ne concentrăm pe electromobilitate și pe managementul termic, precum și pe alte domenii tehnologice de reducere a emisiilor de CO2, de exemplu, celulele de combustibil sau motoarele cu hidrogen. Deja realizăm peste 60 % din cifra noastră de afaceri independent de motorul cu ardere internă al autoturismelor. Până în 2030, se preconizează că această pondere va crește la 75 %.Sunteți gata să construiți viitorul mobilității împreună cu MAHLE? Vă invităm să deveniți și dumneavoastră membru al echipei noastre, formată din peste 72.000 de angajați la nivel mondial.Aflați mai multe despre oportunitățile care vi s
MAHLE

Media netă estimată pe baza celor 340 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Manager Magazin


Candidatul ideal ​Manager Magazin Store ManagerCompetente managerialePasiune pentru moda si identificare cu produsele brandului, cunostinte de moda, trenduri si industria de fashionExcelente abilitati de vanzare si customer serviceInitiativa in atingerea obiectivelor de lucruCunostinte de limba engleza (Avansat)CreativitateAbilitati dezvoltate de comunicare, dinamismFlexibilitate si adaptabilitate, spirit analitic, organizareManager Magazin Store ManagerDescrierea jobului ​Manager Magazin Store ManagerCompetente managerialePasiune pentru moda si identificare cu produsele brandului, cunostinte de moda, trenduri si industria de fashionExcelente abilitati de vanzare si customer serviceInitiativa in atingerea obiectivelor de lucruCunostinte de limba engleza (Avansat)CreativitateAbilitati dezvoltate de comunicare, dinamismFlexibilitate si adaptabilitate, spirit analitic, organizareManager Magazin Store Manager
INDITEX ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 377 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Hr Manager Primark Timisoara


Candidatul ideal manager de resurse umaneHR ManagerPeople and Culturedirector resurse umaneHuman Resource ManagerDescrierea jobului manager de resurse umaneHR ManagerPeople and Culturedirector resurse umaneHuman Resource Manager
PRIMARK MAGAZINE S.​R.​L.​

Project Manager Masterdata Expert


Company DescriptionAbout Bosch Global Business Services:As the integrated and process-oriented service unit of Bosch, we provide best-in-class services to the divisions to enable the delivery of our business objectives.12,000 associates all over the world deliver services across seven process lines, serving over 300 Bosch legal entities. With our End-to-End (E2E) process organization, we overcome functional boundaries to ensure the best possible customer experience for our internal clients.At Bosch GS hub in Timisoara, you will be part of a globally connected team and your work will significantly contribute to Bosch's long term success. We believe the future belongs to you:the innovative, the passionate and the service-minded. Bosch Global Business Services | Invented for life. Empowered by usQualificationsGood knowhow of G/L-accounts master data in SAP;Good communication and organization skills;Proactive and self-confident;Analytical approach to solving problems;Proficiency in Microso
Bosch Timisoara

Key Account Manager - Tires


Job DescriptionResponsible for developing sales to direct and indirect customers (wholesalers, retailers, networks, etc.) and for systematically improving customer portfolio and product profitability (according to company goals), while developing long term relationships with them;Monitors assigned customer activity / from assigned area, in terms of volumes, Share of Business (SOB), stock level, credit risk and makes proposals for concrete actions from these reviews;Responsible for estimation of the stock size dedicated to assigned clients/ from assigned area to cover their real needs, and that at the end of the season the remaining volumes to fit in the maximum level communicated by the sales department management;Prepares and periodically submits activity, sales, market reports, etc. in accordance with the requirements of the sales department management;Collects data and prepares reports about the market (customers - existing and potential sellout, marketing, competitors, etc.) that w
Continental

Project Manager Expert in Controlling


Company DescriptionAbout Bosch Global Business Services:As the integrated and process-oriented service unit of Bosch, we provide best-in-class services to the divisions to enable the delivery of our business objectives.12,000 associates all over the world deliver services across seven process lines, serving over 300 Bosch legal entities. With our End-to-End (E2E) process organization, we overcome functional boundaries to ensure the best possible customer experience for our internal clients.At Bosch GS hub in Timisoara, you will be part of a globally connected team and your work will significantly contribute to Bosch's long term success.We believe the future belongs to you:the innovative, the passionate and the service-minded. Bosch Global Business Services | Invented for life. Empowered by us.QualificationsUniversity Degree in Business, Economics, IT or similar;At least 5 years of relevant experience;Language: English B2 in writing and speech;Expertise in SAP S/4HANA and R/3 Systems: I
Bosch Timisoara

Junior IT Solution Manager GaaS


Company DescriptionAt Bosch, we shape the future by inventing high-quality technologies and services that spark enthusiasm and enrich people's lives.Bosch Service Solutions is part of Bosch Group and a leading global supplier of Business Process Outsourcing for complex business processes and services. Using the latest technology, the opportunities of the Internet of Things and speaking over 18 foreign languages, Bosch Service Solutions Timisoara provides business services in areas such as: customer experience, technical and IT support, order management, project management, production support and more.Our responsibility goes far beyond business. We're independent of stock markets and bound to the purpose of the Robert Bosch Foundation; our success directly benefits society, the environment, and future generations.Our promise to our associates is rock-solid: we grow together, we enjoy our work, and we inspire each other. Join in and feel the difference.QualificationsEducation: university
Bosch Timisoara

Key Account Manager


Candidatul ideal Studii superioare finalizate (de preferat in domeniul Comertului, Economic sau Telecomunicatii);Experienta dе minimum 1 an in domeniul vanzarilor dе servicii, dе preferat catre clienti business (avantaj vanzarea dе servicii dе telecomunicatii);Cunostinte in domeniul telecomunicatiilor;Abilitati excelente dе comunicare, prezentare, negociere si persuasiune;Diplomatie, proactivitate si orientare catre client;Traininguri in domeniul vanzarilor (reprezinta un avantaj);Cunostinte limba engleza;Permis dе conducere - categoria B.Descrierea jobului Anаlizеazа constant piаta si identifica potentiаlii cliеnti din zona аlocаta;Implemеntеаzа stratеgia de vаnzarе аgrеatа dе companie, pentru clientii cu care intra in contact;Stabileste detaliile de negociere in vederea vanzarii serviciilor;Urmareste derularea contractelor semnate;Indeplineste obiectivele cantitative si calitative, lunare si trimestriale.
RCSRDS SA

Media netă estimată pe baza celor 467 de salarii introduse în Salario: 5500 RON/Luna

Category Manager


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui profesionist dinamic și orientat către rezultate pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Category Manager. Candidatul ideal este o persoană pasionată de explorarea constantă a nevoilor pieței si dezvoltarea de produse inovative, cu abilitati solide de negociere și analiză. Dacă te regăsești în această descriere și iti doresti să aduci un impact semnificativ în dezvoltarea categoriilor de produse si profitabilitatea afacerii te asteptam să ne cunoastem.Descrierea jobului Responsabilități Principale: Analiza Categoriilor de Produse: Conduci analize detaliate ale categoriilor de produse relevante, identificând oportunități de creștere și tendințe în piață. Utilizezi datele și analizele pentru a crea strategii eficiente de dezvoltare a categoriilor de produse. Dezvoltarea de Produse: Colaborezi strâns cu furnizorii externi pentru a dezvolta și lansa produse inovatoare și competitive. Ești responsabil de gestionarea întregului ciclu de via
RURIS IMPEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 453 de salarii introduse în Salario: 6500 RON/Luna

Senior Commercial Banking Relationship Manager


Candidatul ideal Profilul tău Experienta anterioara in vanzarea produselor pentru persoane juridice - minimum 3 ani; Cunostinte avansate de analiza financiara; Abilitati de vanzare, prezentare si negociere; Bune abilitati de comunicare si interactiune; Atitudine pozitiva, entuziasm si motivatie; Perseverenta in atingerea obiectivelor; Bun cunoscator al legislatiei bancare; Cunostinte avansate MS Office; Limba engleza - avansat (vorbit, scris, citit).Descrierea jobului Descrierea jobului Vei identifica oportunitatile de vanzare (inclusiv vanzare incrucisata) pentru toate produsele si serviciile OTP Bank Romania SA adresate clientilor persoane juridice (cu cifra de afaceri pana in 10 mil. euro) Vei oferi consultanta clientilor persoane juridice privind toate tipurile de produse si /sau servicii bancare a caror vanzare o intermediezi; Vei dezvolta portofoliul de clienti si volumul de afaceri impreuna cu echipa de vanzari din care vei face parte; Vei colecta documentatia aferenta tipului d
OTP BANK ROMANIA SA

Gold Personal Banking Relationship Manager


Candidatul ideal We are looking for candidates with:University degree, preferably in Economics, Finance or related fields.Banking experience—premium customer segment background is a plus.Adequate English fluency, both spoken and written.Knowledge and experience in investment products, such as mutual funds, highly desired.We value team members who have:Customer-care attitude with excellent communication, negotiation and effective sales skills.Strong ability to solve promptly and professionally challenges, problems and opportunities.Are you a dynamic and flexible person, enthusiastic, with initiative and a pro-active attitude? If so, please send your resume!Descrierea jobului The Gold Relationship Manager will engage with clients from the affluent customer segment, managing their banking and financial products needs.As part of the Gold Personal Banking team, the Relationship Manager will work towards building long term relationships and grow the Gold customer portfolio. From day-to-day b
ALPHA BANK ROMANIA SA

Manager Relationare Brokeri


Candidatul ideal Groupama Asigurări își mărește echipa de profesioniști!Dacă dorești să îți construiești o carieră solidă, pe termen lung, la Groupama Asigurări, înseamnă că tu ești persoana pe care o căutăm!Căutăm Manager Relaționare Brokeri cu: Experiență în asigurări - obligatoriu; Experiență pe un rol similar - constituie avantaj; Permis de conducere - categoria B; Disponibilitate de deplasare curentă în județele CS, HD, TM, AR, BH, dar și în țară, dacă este cazul; Excelente abilitați de comunicare și inter-relaționare, politețe, atitudine prietenoasă și profesională; Orientare către clienți și parteneri și către livrarea unui serviciu de calitate; Foarte bune abilități de gestiune a conflictelor și de control al emoțiilor; Dexteritate în utilizarea calculatorului și abilitatea de a realiza diverse raportări specifice job-ului.Descrierea jobului Ce face Managerul Relaționare Brokeri? Asigură interfața între Companie și brokerii guvernați la standardele stabilite, urmărind maximizar
GROUPAMA ASIGURARI S.​A.​

Demand Manager


Company DescriptionAbout Bosch Global Business Services:As the integrated and process-oriented service unit of Bosch, we provide best-in-class services to the divisions to enable the delivery of our business objectives.12,000 associates all over the world deliver services across seven process lines, serving over 300 Bosch legal entities. With our End-to-End (E2E) process organization, we overcome functional boundaries to ensure the best possible customer experience for our internal clients.At Bosch GS hub in Timisoara, you will be part of a globally connected team and your work will significantly contribute to Bosch's long term success.We believe the future belongs to you: the innovative, the passionate and the service-minded.Bosch Global Business Services | Invented for life. Empowered by us.QualificationsSuccessfully completed studies in the field of business administration, business informatics or similar subjects;Minimum 2 years of experience in consulting, supply chain or logistic
Bosch Timisoara

Order Management Analyst with French


Company Description At Bosch, we shape the future by inventing high-quality technologies and services that spark enthusiasm and enrich people's lives. Bosch Service Solutions is part of Bosch Group and a leading global supplier of Business Process Outsourcing for complex business processes and services. Using the latest technology, the opportunities of the Internet of Things and speaking over 18 foreign languages, Bosch Service Solutions Timisoara provides business services in areas such as: customer experience, technical and IT support, order management, project management, production support and more. Our responsibility goes far beyond business. We're independent of stock markets and bound to the purpose of the Robert Bosch Foundation; our success directly benefits society, the environment, and future generations. Our promise to our associates is rock-solid: we grow together, we enjoy our work, and we inspire each other. Join in and feel the difference.QualificationsLanguage: French
Bosch Timisoara

Sustainable Infrastructure Manager - Tires


Job DescriptionManaging of the site infrastructure comprising of generation, delivery and consumption of energy with a focus on reliability and continuous improvement of the existing processes to ensure a reduction in the specific energy consumption of the factory.? Developing and maintaining effective monitoring and reporting, setting of departmental KPI's;? Establish and lead the team for running the normal operations of all the Utilities systems (steam, compressed air, vacuum. electricity, water management and ventilation);? Managing and developing the team consisting of engineers and technicians;? Improving the energy efficiency and reducing energy use, thereby reducing costs;? Develop technical expertise in all matters to do with energy and its related environmental control and permissions; ? Developing and implementing strategies relating to renewable energy and corporate sustainable development (for example: decarbonization);? Develop and control the annual energy budget for the
Continental
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.