Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

87 Locuri de Munca Manager Restaurant in Brasov

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

87 Locuri de Munca Manager Restaurant in Brasov

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager Restaurant in Brasov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager Restaurant in Brasov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Area Sales Manager Produse Petroliere - Jud.​ Bv,​ Cv,​ Hr


Candidatul ideal - Cunoştinţele de lb. maghiara reprezintă un avantaj;- Peste 2 ani de experiență în domeniul vânzărilor.Descrierea jobului - Capacitate de organizare;- Capacitate de lucru cu oamenii;- Capacitate de comunicare;- Capacitate de efort sustinut, rezistenta la stres;- Abilitati de negociere;- Atitudine orientata catre client si nevoile acestuia;- Relationare cu oameni cu diverse niveluri de educatie si medii socio-culturale;- Capacitate de rezolvare a problemelor;- Capacitate de analiza si lucru cu cifrele;- Abilitati de redactare corespondenta comerciala si rapoarte de activitate;- Rezistenta la lucru sub presiune (indeplinire obiective vanzari, recuperare solduri, reclamatii clienti, etc.);- Disponibilitate pentru deplasari frecvente in zona alocata;- Experienta relevanta in vanzari B to B (minim 2 ani), preferabil in domeniile: vanzari produse petroliere, vanzari auto (autoturisme, vehicule comerciale, camioane, autobuze, microbuze, remorci), vanzari piese auto si acceso
OSCAR DOWNSTREAM SRL

Manager Dezvoltare Retea Cu Experienta In Imobiliare


Candidatul ideal • Minim 1-2 ani experienta in management (administrare);• Experienta in imobiliare;• Spirit antreprenorial;• Abilitati de negociere;• Responsabilitate;• Automobil personal, constituie un avantaj.• Organizarea si Deschiderea punctului de lucru.Cerințe:• experiență în lucrul cu imobiliare.• experienta in dezvoltarea afacerilor.• disponibilitatea unui vehiculConditii:• Înregistrare printr-un contract de servicii.• Natura călătoriilor de afaceri.• Bonus pentru deschiderea fiecărui magazinDescrierea jobului • Administreaza un proces larg de responsabilitati;• Identifica spatiul comercial;• Negociaza si semneaza contractul de Închiriere;• Deschide punctul de lucru. Organizeaza si urmareste intregul proces;• Transmite punctul de lucru echipei de achizitii.Termeni si Conditii Generale:• Angajare prin Contract prestari servicii;• 5000 lei lunar + 1000 lei cheltuieli transport• Bonus pentru deschiderea unui punct de lucru : 10 000 lei;• Program de lucru flexibil;• Deplasari în i
TORGSERVICE RETAIL S.​R.​L.​

Infrastructure Project Manager (roads/​traffic Signalization)


Candidatul ideal As an Infrastructure Project Manager, you will be responsible for overseeing and managing all aspects of construction projects related to roads infrastructure and traffic signalization. Your role will involve planning, coordinating, and executing projects from inception to completion, ensuring they are delivered on time, within budget, and to the highest quality standards. Bachelor's degree in Civil Engineering, Construction Management, or a related field (preferred) Project Management Professional (PMP) certification or equivalent (preferred) Strong leadership, communication, and problem-solving skills Ability to work effectively under pressure and manage multiple tasks simultaneously Attention to detail and a commitment to delivering high-quality results Knowledge of relevant regulations and standards in the construction industry 3-5 years of experience in construction management, preferably in a project management role Strong knowledge of traffic technology, inc
STRABAG SRL

Manager Zonal De Vanzari - Technical Sales Manager


Candidatul ideal - Studii universitare finalizate, de preferință în domeniul tehnic;- Persoană cu experiență relevantă în managementul vânzărilor;- Persoană dinamică, ambițioasă, pragmatică, orientată pe rezultate, dar și către oameni;- Experiență de minim 2 ani pe poziții de management în vânzări;- Experiența în domeniul vânzării echipamente/servicii tehnice - constituie avantaj;- Cunoștințe de operare PC: Word, Excel- Permis conducere categoria B.Descrierea jobului - Elaborarea, împreună cu managementul firmei, a strategiei pentru dezvoltarea vânzărilor regionale;- Realizarea obiectivelor de vânzări pe clienții din teritoriul alocat;- Identificarea de noi clienți la nivel regional și negocierea condițiilor de colaborare cu aceștia, cu scopul dezvoltării unor parteneriat durabile;- Identificarea oportunităților de extindere a business-ului atât pe partea de echipamente, cât și pe partea de consumabile;- Planificarea și executarea planurilor de dezvoltare a vânzărilor în zona alocată;-
TEM LEX CONSULTING S.​R.​L.​

Account Managers With Italian,​ French Or German


Candidatul ideal Proven work experience as an Account Manager, Key Account Manager, or any other customer-facing relevant roles, with French, Italian or German clientsProven ability to communicate, present and influence key stakeholders at all levels of an organization, including executive and C-levelSolid experience with CRM software (e.g. Salesforce, Sugar CRM, Zoho CRM or HubSpot) and MS Office (particularly MS Excel)Experience delivering client-focused solutions to customer needsProven ability to juggle multiple account management projects at a time, while maintaining sharp attention to detailExcellent listening, negotiation and presentation abilitiesStrong verbal and written communication skills in any of the required languagesBA/BS degree in Economics, Business Administration, Engineering, Sales or any other relevant fieldsDescrierea jobului Serve as a point of contact for Italian, French or German customers in the company’s portfolio, via mail, live chat and voip telephoneBuild
ADMIRAL MARKETS CYPRUS LTD NICOSIA SUCURSALA BUCURESTI

Manager Vanzari


Candidatul ideal Dezvoltarea nationala continua si in anul 2024, astfel incat ne dorim un Manager de vanzari cu experienta in una dintre locatiile noastre, care să coordoneze echipele de agenți imobiliari Blitz, folosind cele mai bune practici pentru atingerea obiectivelor noastre ambitioase.Ne dorim ca tu sa ai: Experienta in coordonarea unei echipe de minimum 3 ani; Experienta în monitorizarea procesului de vanzare; Ai lucrat cu sisteme si proceduri bazate pe targete si KPI-uri; Folosesti coaching-ul pentru a-ti ajuta echipa sa se dezvolte; Ai fost implicat activ in procesul de recrutare si ti-ai selectat singur oamenii din echipa; Ai lucrat cu obiective SMART în stabilirea activitatii oamenilor din echipa ta; Experienta in vanzari constituie avantaj;Descrierea jobului Principalele tale responsabilitati: Esti responsabil de atingerea performantelor, KPI-urilor si indeplinirea obiectivelor; Vei propune solutii, vei implementa tactici si strategii la nivelul echipei, pentru a obtine ce
BLITZ NETWORK S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 169 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Junior Data Manager (m/​w/​d) Hr Reward & Performance,​ Allianz


Descrierea jobului Job-Integrated Master: Junior Data Manager (m/f/d) HR Reward & Performance, Allianz in Munich#SIBE #Steinbeis #Master #Job-intigrated #MBA #International #Management #HR #Controlling #DataAnalystic #SuccessFactors #SAP #Training #Allianz #MunichYou just finished your bachelor’s degree and now want to get started right away with your Master's program? Do you enjoy putting study content into practice immediately and thus creating added value for a company? Then you've come to the right place - SAPHIR will be happy to help you find the perfect partner company for your job-integrated Master's degree at SIBE!Company:Many customers worldwide trust the Allianz Group as insurers and asset managers. As an employer, we care deeply about our employees, their needs, their dreams, and their personal challenges. Together, we create an environment where everyone has the opportunity to discover, grow, and create a better future for our customers and the world around us.A
SAPHIR DEUTSCHLAND GMBH

Dual Master: Junior Project Manager (m/​f/​d) Digitalization


Descrierea jobului You just finished your bachelor’s degree and now want to get started right away with your Master's program? Do you enjoy putting study content into practice immediately and thus creating added value for a company? Then you've come to the right place - SAPHIR will be happy to help you find the perfect partner company for your job-integrated Master's degree at SIBE!Dual Master: Junior Project Manager (m/f/d) Digitalization, Zeiss in OberkochenCOMPANYStep out of your comfort zone, excel and redefine the limits of what is possible. That’s just what our employees are doing every single day – in order to set the pace through our innovations and enable outstanding achievements. After all, behind every successful company are many fascinating people.In a spacious modern setting, full of opportunities for further development, ZEISS employees work in a place where expert knowledge and team spirit reign. All of this is supported by the ownership structure and the lon
SAPHIR DEUTSCHLAND GMBH

Reprezentant Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Manager Proiect Informatic - Ajofm | Anofm


Ocupatia: MANAGER PROIECT INFORMATIC - AJOFM | ANOFMAngajator: NAGARRO SRLExperienta: Experimentat (>7 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BRASOV
NAGARRO SRL

Manager - Ajofm | Anofm


Ocupatia: MANAGER - AJOFM | ANOFMAngajator: Provident Financial RomaniaExperienta: Experienta putina Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 4Adresa locului de munca: BRASOV
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA

Asistenti Medicali – Managementul Calitatii - Posturi Gov | Locuri De Munca La Stat


SPITALUL MUNICIPAL SACELE Expira in 2024-05-31 LocatieBrasov NivelFunctii de executie Tip Permanent AngajatorInstitutii locale CategorieFunctie contractualaAnunt Asistenti medicali Serviciul de Management al Calitatii Serviciilor de SanatateSpitalul Municipal Sacele, cu sediul in Municipiul Sacele, Str. Oituz nr. 54, Judetul Brasov, in conformitate cu prevederile H.G Nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea , dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, OUG 1470/2011 pentru aprobarea criteriilor privind angajarea si promovarea in functii, grade si trepte profesionale a personalului contractual din unitatile sanitare publice din sectorul sanitar, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si in baza Ordinul nr. 1312/250/2020 privind organizarea si functionarea structurii de management al calitatii serviciilor de sanatate in cadrul unitatilor sanitare cu paturi si serviciilor de ambulanta, in procesu
Posturi Gov - Locuri de munca la stat

Manager Agentie Turism


Candidatul ideal Manager Agentie TurismExperienta minimum 5 ani in AGENTIE DE TURISM!Vanzare pachete si servicii turistice: bilete avion, hotel, transfer, croaziere, activitati;Cunoastere sisteme rezervare furnizori internationali;Cunoastere obligatorie limba engleza.Descrierea jobului Ce presupune job-ul de Manager Agentie Turism- Ofertare, procesare rezervari, emitere documente, incasari - plati, followup;- Acces cereri clienti - CRM; sisteme furnizori; platforma de rezervari integrata; backoffice;Beneficii:- Contract de munca salariu fix plus comision 11 - 44% din profit net realizat in functie de valoarea totala lunara;Dupa perioada de proba de 90 zile se adauga urmatoarele beneficii:- Tichete de masa;- Tichete Cadou;- Infotrip-uri;- Program flexibil: Homebased, Birou sau Hybrid;- Training specializat gratuit de produse si tehnici de vanzare;- Asistenta permanenta in ofertare;- Acces la materiale informative si de marketing;- Instruire permanenta si update cu noutati si practici di
PERFECT JOURNEY SRL

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 4400 RON/Luna

Manager Restaurant


Responsabilități : -coordonează echipele de bucătari barmani si ospătari, stabilește ture de lucru și responsabilități. Asigură funcționarea armonioasă a întregii echipe. - menține legătura cu furnizorii de marfă și servicii, da comenzi, se asigură de bună aprovizionare a restaurantului - gestionează relația cu autoritățile statului, cu organele de control și Primăria - se ocupă de problemele administrative legate de bună funcționare a restaurantului. Program de lucru 5 zile de muncă cu 2 zile libere. Beneficii: Mașină, laptop, 3 mese pe zi Salariu fix între 1000-1500 Euro net pe lună + bonusuri legate de performanțe.
RD Restaurante

Media netă estimată pe baza celor 5 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Manager Restaurant Brasov


Restaurant situat in centrul vechi al Brasovului angajeaza Manager Restaurant Atributii manager restaurant: - supervizarea activitatii si echipei din subordine in conformitate cu politica si obiectivele companiei; - intocmirea si asumarea rapoartelor de activitate; predarea acestora catre superiori; - identificarea problemelor si abilitatea de a lua rapid masuri corective si preventive; Candidatul ideal: - Studii medii sau superioare; - Experienta minima 2 ani in functii de conducere sau supervizare in domeniul alimentatiei publice; - Cunostinte utilizare PC - Abilitati de conducere si sau supervizare Oferta: - pachet salarial atractiv; - integrare in colectiv tanar si dinamic; - contract munca perioada nedeterminata
NC DINAMIC SRL

Angajam Coordonator Mentenanta Electric + Amc,​ Zarnesti


Companie multinațională cu o experiență pe piața din România de peste 70 de ani, cautam Coordonator Mentenanta pentru a se alatura echipei noastre Responsabilități: Planifica organizeaza si supervizeaza lucrările de mentenanță electrică AMC preventivă și corectivă (intretinere si reparatii) si de exploatare pentru echipamente si instalatii electrice de joasa tensiune Coordoneaza echipa de exploatare si intocmeste graficul de lucru in ture Comunica si colaboreaza cu beneficiarul, in vederea solutionarii eficiente a situatiilor aparute; Transmite si aloca task-urile zilnice echipei de mentenanta corectiva si urmareste realizarea acestora; Organizeaza echipa de mentenanță pentru a asigura funcționarea optimă a echipamentelor; Intocmeste situatiile lunare de lucrari in vederea facturarii Asigura conformitatea cu normele de sănătate și siguranță ocupațională în cadrul tuturor activităților de mentenanță. Cerințe: Studii superioare in domeniul tehnic absolvite Experienta in coordonarea unei
SC

Angajez Asistent Manager


Societate de contabilitate angajeaza asistent manager, fire comunicativa, cunoscatoare utilizare PC.
Audit eco - fin SRL

Manager Camper -brasov


Angajez in regim part-time sau locatie de gestiune, persoana cu experienta pentru a face demersurile necesare in obtinerea tuturor autorizatiilor pentru crearea unui loc de campare, situat in Timisu de Jos, la DN si marginit de raul Timis. Locatia are 2000 mp de teren imprejmuit cu gard metalic, dispune de parcare atat la drumul national cat si in interior, apa calda, rece,gaz, grill industrial, aragaz, frigidere, masina de spalat, sala de mese, toalete... Cel mai apropiat vecin este situat la o distanta de 100 m. Mentionez ca locatia dispune si de o sala de 250 mp care se inchiriaza in prezent pentru diferite evenimente private. Dispun de buget pentru orice investitie eligibila pentru locatia respectiva , muncitori pentru pregatirea locului de campare, rapiditate maxima din partea mea. Se asteapta o persoana responsabila si cu experienta pentru a gestiona afacerea. Adresa de pe fb este : CASUTA MAX. Propuneri astept doar in privat (mess sau whatapp- ).
CASUTA MAX

Angajam Coordonatoare Hotel


Angajam la unitate hoteliera de 4 stele din Poiana Brasov persoana pentru coordonare activitate, o persoana serioasa, poate fi si pensionara. Se asigura si cazare in hotelul nostru Asteotam CV pe email.
director

Coordonator Ssm Santiere - Caut Colaborare


- absolvent curs Coordonator SSM santiere (90 ore) - absolvent master in securitate si sanatate in munca (2 ani) - curs specialist SSM (80 ore) - curs cadru tehnic PSI (136 ore) - absolvent studii superioare - domeniu tehnic - posesor carnet conducere categ. B - disponibil si ptr. deplasari in interes de serviciu - curs manager resurse umane - abilitati in utilizarea calculatorului - experienta in protectia muncii pe santiere - 6 ani (7 santiere pana in prezent) Sunt interesat de un loc de munca in Brasov. Poate fi un job atat cu norma intreaga cat si part-time. Astept oferte la nr. de telefon din anunt.
SSM
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 87 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.