Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

166 Locuri de Munca Manager in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

166 Locuri de Munca Manager in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager Proiect Santier - Constructii Infrastructura Rutiera


Candidatul ideal Manager proiect constructii drumuri / Site manager / Manager santier / infrastructura rutieraCandidatul ideal esti tu daca:- esti absolvent/a Facultatea de Constructii (cerinta obligatorie)- ai experienta relevanta in constructii de infrastructura drumuri si poduri, fiind responsabil de toate fazele de executie- ai experienta in organizare si planificare activitati lunare, saptamanale si zilnice a proiectului de executie- reprezinta un avantaj daca ai experienta in proiecte cu Institutii publice (constructii conform contractelor prin achizitii publice, licitatii)- ai cunostinte relevante si ai lucrat cu programul Autocad- ai lucrat cel putin pentru un proiect cu MsProject sau Primavera si cu programele de devize (WinDoc, Edevize, Deviz 360)- ai disponibilitate pentru deplasare pe santierele de lucru- stii sa intocmesti documentatia tehnica necesara: planimetrie, detalii de executie, calcule, etc- esti foarte atent/a la detalii si ai capacitatea de a recunoaste informat
BEST STUDENT SRL

Operator Depozit Pressure Management


Candidatul ideal Cerinte:- Experienta anterioara ca si Operator Depozit constituie avantaj;- Cunostinte Operare PC – nivel mediu;- Absolvent Scoala Profesionala sau Liceu;- Cunostinte ERP – avantaj- Atestatul ISCIR Descrierea jobului Responsabilitati: Descarca si receptioneaza materia prima de la furnizori; Inregistreaza informatiile legate de materia prima receptionata in sistemul informatic (Oracle); Livreaza materia prima pentru a fi inspectata de Departamenul de Calitate apoi o transfera in locatia permanenta de depozitare; Pregateste comenzile pentru departamentul de productie in conformitate cu datele de livrare si fisa tehnica a produselor; Realizeaza pregatirea, impachetarea si incarcarea produselor finite; Contribuie la realizarea inventarelor periodice;
EMERSON SRL

Manager De Proiect


Candidatul ideal Studii superioare (absolvent Universitatea Tehnica, specializarea Inginerie Electrica/Automatica/Roboti); Cunostinte: Pachetul Microsoft Office (Excel, Word, Outlook, Ms Project), Autocad; Capacitatea de a lucra concomitent pe mai multe proiecte in acelasi timp; Capacitate de analiza tehnica si sinteza; Bune abilitati de comunicare si negociere; Cunostinte de limba engleza (obligatoriu), franceza (constituie avantaj); Capacitate de decizie si asumarea responsabilitatii; Competente de a lucra in echipa; Atitudine pozitiva ; Spirit creativ si inovativ; Preocupare permanenta pentru ridicarea nivelului profesional individual si al echipei de proiect.Descrierea jobului Project managment : Planifica activitatile proiectului in vederea realizarii lor conform termenelor prevazute; Organizeaza, coordoneaza si raspunde de buna desfasurare a intregii activitati de derulare a proiectului; Administreaza bugetul proiectului in conformitate cu procedurile interne aplicabile; Intermed
ENERGOM S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 702 de salarii introduse în Salario: 6800 RON/Luna

Infrastructure Project Manager (roads/​traffic Signalization)


Candidatul ideal As an Infrastructure Project Manager, you will be responsible for overseeing and managing all aspects of construction projects related to roads infrastructure and traffic signalization. Your role will involve planning, coordinating, and executing projects from inception to completion, ensuring they are delivered on time, within budget, and to the highest quality standards. Bachelor's degree in Civil Engineering, Construction Management, or a related field (preferred) Project Management Professional (PMP) certification or equivalent (preferred) Strong leadership, communication, and problem-solving skills Ability to work effectively under pressure and manage multiple tasks simultaneously Attention to detail and a commitment to delivering high-quality results Knowledge of relevant regulations and standards in the construction industry 3-5 years of experience in construction management, preferably in a project management role Strong knowledge of traffic technology, inc
STRABAG SRL

Asistent Manager Comercial/​ Specialist Licitatii Publice /​ Specialist Fonduri Europene


Candidatul ideal Vrem sa ne marim departamentul comercial si avem nevoie de 3 persoane care sa gestioneze: solicitarile clientilor in legatura cu achizitia/instalarea panourilor fotovoltaice licitatiile publice accesarea fondurilor europene.Pentru a-ti fi mai usor, ar fi bine sa ai: Studii superioare Experienta pe o pozitie similara de cel putin un an constituie un avantaj Cunostinte solide de MS Office Dorinta de a invata – it’s a must Abilitati de comunicare si munca in echipa Capacitatea de sinteza Organizare, atentie de detalii Managementul timpului si respectarea deadline-urilor Adaptabilitate si responsabilitate Limba engleza nivel mediu Cunostiinte de baza privind achizitiile publice/accesare fonduri nerambursabile – you can always google itDescrierea jobului Practic, daca decizi sa ni te alaturi, vei avea urmatoarele responsabilitati: Urmaresti solicitarilor primite online si de la agenti, contactarea clientilor, generarea ofertei, a contractului si a facturii – vei gestiona in
MODERN POWER SYSTEMS SRL

Specialist Import /​ Marketing /​ Area Sales Manager


Candidatul ideal Candidatul idealPregatire si experienta:Studii in domeniuPreferabil 2 ani experienta pe un post asemanatorCunostinte necesare:Tehnici de cercetare a pieteiTehnici de negociereOperare PC: MS Office, editare grafica (Corel, Adobe)Limba engleza – nivel avansat (citit, scris, vorbit)Abilitati necesare:Atentie concentrataSpirit organizatoricEchilibru emotionalAbilitati de negociere in relatia cu clientiiDescrierea jobului Specialist importLocatie : Brasov● Negociaza contracte si asigura relatia cu organele vamale, comisionarii vamali si cu firmele de transport;● Solicita documentatia de specialitate in probleme de import-export;● Asigura relatia directa in probleme de import-export cu furnizorii externi alocati;● Asigura analiza indicatorilor activitatii de import;● Corespondeaza cu furnizorii externi in probleme de import-export;● Propune superiorului masuri de eficientizare a operatiunilor de import-export;● Asigura desfasurarea activitatii de import-export in conformitat
UNIOR-TEPID SRL

Series Project Manager,​ Engineering Center,​ Cluj


Company DescriptionAt Bosch, we shape the future by inventing high-quality technologies and services that spark enthusiasm and enrich people's lives. Whether in areas of Automated Driving, Electric & Connected Mobility, IoT or Connectivity, our ideas make driving safer and more comfortable than ever before. This is only possible with the help of more than 1000 talented engineers from Bosch Engineering Center Cluj specialized in software, hardware & mechanics and reliability engineering, who work closely together with other Engineering Centers within Bosch and with Bosch Cluj Plant in order to offer unique products and AIoT solutions to our clients from around the world. So, are you ready to shape the future of the mobility together with us? Let us tell you more. Our promise to our associates is rock-solid: we grow together, we enjoy our work, and we inspire each other. Join in and feel the difference.QualificationsWho you are: o You have a University or technical college degree
Bosch Romania

Project Management Associate (with French),​ Engineering Center,​ Cluj


Company DescriptionAt Bosch, we shape the future by inventing high-quality technologies and services that spark enthusiasm and enrich people's lives. Whether in areas of Automated Driving, Electric & Connected Mobility, IoT or Connectivity, our ideas make driving safer and more comfortable than ever before. This is only possible with the help of more than 1000 talented engineers from Bosch Engineering Center Cluj specialized in software, hardware & mechanics and reliability engineering, who work closely together with other Engineering Centers within Bosch and with Bosch Cluj Plant in order to offer unique products and AIoT solutions to our clients from around the world. So, are you ready to shape the future of the mobility together with us? Let us tell you more. Our promise to our associates is rock-solid: we grow together, we enjoy our work, and we inspire each other. Join in and feel the difference.QualificationsWho you are:You have a Bachelor degree in Business Administratio
Bosch Romania

Sales Manager


Candidatul ideal - Studii superioare sau medii absolvite- Excelente abilitati de negociere si comunicare B2B- Foarte buna cunoastere a tehnicilor de vanzare- Experienta in Hunting/Farming- Orientare catre client si rezultat- Disponibilitate la deplasari (in judetele arondate)- Permis de conducere cat. B- Dinamic, cu spirit de initiativa, proactiv, ambitios- Spirit de organizare si abilitati de coordonare Descrierea jobului - Prospectarea continua a pietei pentru identificarea clientilor- Prezentarea si promovarea serviciilor companiei- Consultanta clientilor pe toata durata procesului- Intocmirea de contracte, acte aditionale, etc- Planificarea si efectuare vizitelor la clienti, in conformitate cu obiectivele- Urmarirea obiectivelor lunare/trimestriale/anuale- Intocmirea de rapoarte periodice conform procedurilor interne
UNITY INTERNATIONAL HRL S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 350 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Relationship Manager TBI Bank - Cluj


Scurta descriere a companiei Cine suntem:Esti interesat sa te alaturi unei banci altfel, cu o abordare inovatoare si o cultura moderna?tbi, este una dintre cele mai profitabile banci care se dezvolta intr-un ritm alert. Suntem o banca cu un background de succes care functioneaza ca un start-up, mereu in cautare de noi oportunitati pentru a ne dezvolta. Cum facem acest lucru?Contributia principala la succesul nostru o au oamenii din tbi. Echipa noastra este ghidata de trei trasaturi distinctive: curaj, pasiune si atentie, fiind deschisi sa iasa din tipare si sa redefineasca banking-ul.Cei care lucreaza in tbi bank sunt extrem de multumiti - 80% dintre ei ar recomanda cu incredere tbi ca angajator pentru prieteni si familie. Echipa noastra se implica in proiecte ambitioase pe termen lung si este ghidata de o determinare constanta de a-si dezvolta potentialul si cariera. Suntem dedicati si incurajam invatarea continua si luarea de decizii. Iar acestea nu sunt simple afirmatii corporatiste
TBI Bank

Assistent Manager


Candidatul ideal Ce căutăm:-experiența anterioară în domeniul de activitate al companiei (Horeca/ QSR/ Fast food) pe poziții similare, este un plus dar nu necesar;-ai atitudine pozitivă și îți place să lucrezi alături de oameni faini? Ești candidatul perfect!-vrei să evoluezi și să înveți lucruri noi? Să îți faci o carieră performantă în acest domeniu? Noodle Pack te așteaptă în echipă! Ce vei face la noi:-lucrezi în zonele restaurantului unde experiența ta contează – bucătărie, zona caselor de marcat;-pregătești produsele la standardele Noodle Pack, în condiții stricte de igienă și siguranță alimentară;-programul de muncă poate fi specific celui de mall (full-time) sau flexibil în program de 4-6-8 ore. Descrierea jobului Vrei să ai timp liber când vrei tu? La noi în #pack ne facem programul flexibil, după nevoile tale de timp liber! Nu ai experință și nu ști dacă te vei descurca?! La noi este ușor, pentru că vei avea parte de trainguri gratuite și de cei mai tari profesioniști în dome
NOODLE PACK SRL

Media netă estimată pe baza celor 1608 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Sales Manager


Candidatul ideal - Studii superioare sau medii absolvite- Excelente abilitati de negociere si comunicare B2B- Foarte buna cunoastere a tehnicilor de vanzare- Experienta in Hunting/Farming- Orientare catre client si rezultat- Disponibilitate la deplasari (in judetele arondate)- Permis de conducere cat. B- Dinamic, cu spirit de initiativa, proactiv, ambitios- Spirit de organizare si abilitati de coordonareDescrierea jobului - Prospectarea continua a pietei pentru identificarea clientilor- Prezentarea si promovarea serviciilor companiei- Consultanta clientilor pe toata durata procesului- Intocmirea de contracte, acte aditionale, etc- Planificarea si efectuare vizitelor la clienti, in conformitate cu obiectivele- Urmarirea obiectivelor lunare/trimestriale/anuale- Intocmirea de rapoarte periodice conform procedurilor interne
UNITY INTERNATIONAL HUMAN RESOURCE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 350 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Cybersecurity Risk Management Analyst


Descrierea jobului The Cybersecurity Risk Management Analyst will help manage and facilitate cybersecurity risk management activities, including but not limited to, management of security-related issue remediation, cybersecurity risk assessments, third party cybersecurity risk assessments, risk evaluation of policy exceptions, and other ad hoc cybersecurity risk management duties. In this Role, Your Responsibilities Will Be: * Assisting with identification, tracking and reporting of cybersecurity issues and remediation; * Assessing cybersecurity risks and assisting with third party cyber risk management; * Risk reviewing cybersecurity policy exceptions; * Working with cross-functional collaborators to complete cybersecurity projects related to risk management; * Supporting cybersecurity strategy and governance functions, as needed. Who You Are: You readily learn and adopt new technologies. You use knowledge of business drivers and how strategies and tactics play out in the market to gu
EMERSON SRL

Relationship Manager Ifn


Candidatul ideal Gi Group România recrutează RELATIONSHIP MANAGER pentru partenerul său din domeniul IFN, o persoană responsabilă care să promoveze produsele și serviciile financiare ale grupului destinate segmentului persoanelor juridice.CERINȚE: Absolvent studii superioare (preferabil profil finanțe-bănci / economic); Experiență în activitatea de creditare persoane juridice într-o bancă comercială sau într-un IFN minim 2 ani; Abilități de vânzător hunter (foarte bune abilități de prospectare și de identificare a potențialilor clienți); Cunoașterea mediului de afaceri local și deținerea unui sistem relațional foarte bine dezvoltat în vederea obținerii de recomandări; Orientare spre nevoile clientului; Perseverență în atingerea obiectivelor; Foarte bune abilități de comunicare și prezentare; Inițiativă; Abilități de intraprenor; Reprezintă un mare avantaj dacă ati mai vândut produsul de scont.Descrierea jobului RESPONSABILITĂȚI: Cunoașterea și promovarea produselor din portofoliu; Pros
GI GROUP STAFFING COMPANY SRL

Manager Regional Achizitii & Autorizatii


Candidatul ideal Studiile superioare sunt suficiente.Trebuie să ai permis de conducere categoria B.Experiență în implementarea infrastructurii pasive.Experiență în vânzări sau achiziții de terenuri și relaționare cu autoritățile publice.Să fii orientat către client.Să ai abilități organizatorice bune și atenție la detalii.Să ai abilități foarte bune de identificare și rezolvare a problemelor.Să ai abilități excelente de comunicare în limba română, atât orală, cât și scrisă.Să ai cunoștințe elementare de administrație publică, cadastru și urbanism.Să ai cunoștințe elementare juridice (Legea 50 a autorizărilor, Legea 10 a recepțiilor).Descrierea jobului Negocierea contractelor de închiriere sau de vânzare-cumpărare necesare pentru instalațiile de telecomunicații;Efectuarea operațiunilor specifice închirierii sau cumpărării amplasamentelor;Pregătirea dosarelor de obținere a avizelor necesare;Depunerea, înregistrarea și monitorizarea dosarelor la diverse instituții avizatoare (administrați
SAQ TELECOM CONSULTING S.​R.​L.​

Engineering Change Management Sales Support (with German),​ Engineering Center,​ Cluj


Company DescriptionAt Bosch, we shape the future by inventing high-quality technologies and services that spark enthusiasm and enrich people's lives. Whether in areas of Automated Driving, Electric & Connected Mobility, IoT or Connectivity, our ideas make driving safer and more comfortable than ever before. This is only possible with the help of more than 1000 talented engineers from Bosch Engineering Center Cluj specialized in software, hardware & mechanics and reliability engineering, who work closely together with other Engineering Centers within Bosch and with Bosch Cluj Plant in order to offer unique products and AIoT solutions to our clients from around the world. So, are you ready to shape the future of the mobility together with us? Let us tell you more. Our promise to our associates is rock-solid: we grow together, we enjoy our work, and we inspire each other. Join in and feel the difference.QualificationsEducation:Completed university studies in business, engineering,
Bosch Romania

Working Student in Facility Management Administrative Services,​ Engineering Center,​ Cluj


Company DescriptionAt Bosch, we shape the future by inventing high-quality technologies and services that spark enthusiasm and enrich people's lives. Whether in areas of Automated Driving, Electric & Connected Mobility, IoT or Connectivity, our ideas make driving safer and more comfortable than ever before. This is only possible with the help of more than 1000 talented engineers from Bosch Engineering Center Cluj specialized in software, hardware & mechanics and reliability engineering, who work closely together with other Engineering Centers within Bosch and with Bosch Cluj Plant in order to offer unique products and AIoT solutions to our clients from around the world. So, are you ready to shape the future of the mobility together with us? Let us tell you more. Our promise to our associates is rock-solid: we grow together, we enjoy our work, and we inspire each other. Join in and feel the difference.QualificationsUniversity studies in progress (Business Administration);Work ex
Bosch Romania

Area Sales Manager


Candidatul ideal - Experiență anterioară relevantă în vânzările FMCG, preferabil în industria tutunului.- Abilități excelente de comunicare și negociere.- Capacitatea demonstrată de a conduce și de a motiva o echipă.- Orientare către rezultate și capacitatea de a lucra sub presiune.- Flexibilitate și disponibilitate pentru deplasări în teritoriu.Descrierea jobului - Dezvoltarea și implementarea strategiilor de vânzări în regiunea desemnată.- Identificarea și exploatarea oportunităților de creștere a vânzărilor și a cotelor de piață.- Gestionarea și consolidarea relațiilor cu clienții cheie și partenerii de distribuție.- Monitorizarea și raportarea performanțelor de vânzări, precum și analiza datelor pentru identificarea tendințelor și a lacunelor.- Coordonarea și motivarea echipei de vânzări pentru atingerea obiectivelor stabilite.Beneficii• Contract de muncă pe perioadă nedeterminată;• Salariu atractiv;• Mediu antreprenorial dinamic, dezvoltare personală și profesională;
ACTIV BRANDS SOLUTION NETWORK S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 111 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Engineering Change Management Sales Support,​ Engineering Center,​ Cluj


Company DescriptionAt Bosch, we shape the future by inventing high-quality technologies and services that spark enthusiasm and enrich people's lives. Whether in areas of Automated Driving, Electric & Connected Mobility, IoT or Connectivity, our ideas make driving safer and more comfortable than ever before. This is only possible with the help of more than 1000 talented engineers from Bosch Engineering Center Cluj specialized in software, hardware & mechanics and reliability engineering, who work closely together with other Engineering Centers within Bosch and with Bosch Cluj Plant in order to offer unique products and AIoT solutions to our clients from around the world. So, are you ready to shape the future of the mobility together with us? Let us tell you more. Our promise to our associates is rock-solid: we grow together, we enjoy our work, and we inspire each other. Join in and feel the difference.QualificationsEducation:Completed university studies in business, engineering,
Bosch Romania

Asistent Manager


Candidatul ideal _absolvent studii superioare: studii economice, socio-umane, sau administrarea afacerilor_capacitatea de a gestiona simultan mai multe activitati de executie si management_organizare si prioritizare a activitatilor zilnice_abilitati de comunicare scrisa si verbala, redactare e-mailuri_fluenta in vorbirea limbii engleze - relatia cu furnizorii straini_organizarea partii administrative a companiei_colectare, gestionare si organizare acte angajati noiDescrierea jobului Responsabilitati:_colectarea informațiilor despre orele lucrate, concediile și alte date legate de timpul de lucru pentru fiecare angajat_asigurarea exactității și corectitudinii informațiilor în documentele redactate_pregătirea și actualizarea documentelor administrative, cum ar fi rapoarte, prezentări sau foi de calcul_cunostinte nivel mediu-avansat de Microsoft, in mod special Excel_contactarea, gestionarea și actualizarea datelor clientilor potentiali_primirea si furnizarea de informații și asistență ge
CUBE 02 SRL

Media netă estimată pe baza celor 3910 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 166 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.