Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

166 Locuri de Munca Manager in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

166 Locuri de Munca Manager in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Retail Relationship Manager


Candidatul ideal Rolul de Relationship Manager Retail presupune identificarea oportunitatilor de vanzare, pentru produsele si serviciile Bancii, adresate clientilor Persoane Fizice.Profilul ideal: Minim un an de experienta anterioara in vanzari in zona de Banking, Telekom, Asigurari. Experienta in vanzarea produselor bancare (persoane fizice sau juridice) reprezinta un plus; Abilitati de vanzare, prezentare si negociere; Bune abilitati de comunicare si interactiune; Atitudine pozitiva, entuziasm si motivatie; Perseverenta in atingerea obiectivelor; Cunostinte MS Office; Limba engleza – nivel conversational.Descrierea jobului Ce vei face? Prospectezi in mod activ piata si abordezi potentialii clienti, in vederea promovarii produselor de creditare destinate segmentului retail (persoane fizice) Vei identifica oportunitatile de vanzare pentru toate produsele si serviciile Vei dezvolta portofoliul de clienti existenti si volumul de afaceri, impreuna cu echipa de vanzari din care va face par
GARANTIBANK INTERNATIONAL N.​V.​ SUCURSALA ROMANIA

Media netă estimată pe baza celor 234 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine:-Punem accent pe bune cunostinte de operare in MS Office (Excel, PowerPoint, Outlook)-Abilitatea de a organiza diverse documente, de a analiza si de a rezolva situatii provocatoare-Bune abilitati interpersonale fata de persoanele din interiorul si din afara organizatiei-Cunoasterea limbii engleza la nivel mediu-avansat-Abilitati remarcabile de comunicare si adaptabilitate-Deschidere spre invatare si o atitudine proactiva-Vrem oameni organizati in echipa, asa ca atentia la detalii este un aspect foarte important.Descrierea jobului Descrierea jobuluiResponsabilitati principale:-Sprijini activitatea Managerului de Achizitii privind buna desfasurare a planului si procesului de achizitii, in functie de nevoile afacerii, pentru a asigura disponibilitatea constanta a materiilor prime, produselor si serviciilor necesare-Colaborezi indeaproape cu toate departamentele din cadrul companiei (Operatiuni, Marketing, Contabilitate, Logistica, Finante etc.) pent
NOODLE PACK SRL

Media netă estimată pe baza celor 3803 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager Restaurant


Candidatul ideal Căutăm cel mai dinamic și organizat Manager de restaurant. Dacă vrei să coordonezi o echipă tânără, să contribui la creșterea unui business fain și să atingem împreună cele mai îndrăznețe obiective, hai în #pack-ul nostru.Ce căutăm:-experiența anterioară în domeniul de activitate al companiei (Horeca/ QSR/ Fast food) pe poziții similare;-abilitățile foarte bune de coordonare a unei echipe sunt categoric necesare;-disponibilitatea și flexibilitatea din punct de vedere al programului de lucru sunt un aspect important pentru noi;Descrierea jobului Ce vei face la noi:-tu ești omul de bază din restaurant așa că ai ocazia să-ti pui în practică toate abilitățile de coordonare și organizare în cadrul echipei tale;-vei instrui și supraveghea echipa și toate operațiunile din locația ta;-gestionarea eficientă a solicitărilor și sesizărilor venite din partea clienților este responsabilitatea ta;-ai ocazia să creezi un mediu de lucru constructiv și eficient pentru tine și membrii e
NOODLE PACK SRL

Media netă estimată pe baza celor 5 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Manager Relatii Clienti Micro (sebes,​ Cluj,​ Turda)


Candidatul ideal Ce te va ajuta să ai succes Bune abilitați de negociere și de comunicare; Orientare către client și capacitatea de a găsi rapid soluții; Capacitatea de a analiza situații financiare și de cash-flow; Studii superioare, de preferat în domeniul economic; Experiență de minim 2 ani în instituții financiar-bancare.Descrierea jobului Despre echipa noastraSuntem cei care reinventeaza bankingul in fiecare zi prin solutii de digitalizare, educatie financiara si finantare sustenabila. Anual, 1 din 5 romani isi cumpara o locuinta folosind serviciile si produsele BCR si 1 din 6 romani acceseaza credite pentru nevoi personale.Suntem cel mai bun angajator in banking conform platformei undelucram.ro in anul 2023 si detinem recordul Guiness Book pentru “Cea mai mare lectie de educatie financiara”.Cum vei contribui Identifici cerintele clientilor si oportunitatile de vanzare, prin activitati de cross-selling; Promovezi si vinzi produsele si serviciile bancii si ale subsidiarelor; Asigur
BANCA COMERCIALA ROMANA SA

Incident Management Officer with Finnish


Scurta descriere a companiei Accenture is a leading global professional services company that helps the world’s leading businesses, governments and other organizations build their digital core, optimize their operations, accelerate revenue growth and enhance citizen services—creating tangible value at speed and scale. We are a talent and innovation-led company with 738,000 people serving clients in more than 120 countries. Technology is at the core of change today, and we are one of the world’s leaders in helping drive that change, with strong ecosystem relationships. We combine our strength in technology with unmatched industry experience, functional expertise and global delivery capability. We are uniquely able to deliver tangible outcomes because of our broad range of services, solutions and assets across Strategy & Consulting, Technology, Operations, Industry X and Accenture Song. These capabilities, together with our culture of shared success and commitment to creating 360° va
Accenture

Area Sales Manager: Inginer Zootehnist,​ Medic Veterinar


Candidatul ideal - Specializat in Rumegătoare - Absolvent studii superioare: Facultatea de Zootehnie/Medicina Veterinara; Cunostinte solide despre nutritie animala Persoana dinamica orientata catre client Disponibilitate de a calatorii Permis de conducere categoria B Limba engleza scris/vorbit nivel mediu Cunostinte PC: Word, Excel, Outlook Experienta anterioara in productie reprezinta un avantajDescrierea jobului Administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti din zona alocata Identificarea nevoilor clientilor si acordarea de suport tehnic Monitorizarea tendintelor din piata si a activitatii concurentei Dezvoltarea si implementarea planurilor regionale de marketing si de vanzare Introducerea de date in sistemul informatic CRM Organizarea de workshop-uri si reprezentarea companiei la targurile locale siinternationaleBeneficii Mediu de lucru placut intr-o companie internationala Oportunitati de dezvoltare personala Program de instruire/scolarizare Pachet salarial atractiv Masina d
NOACK ROMANIA SRL

Senior Technical Success Manager


Short company description Snyk is the leader in developer security. We empower the world’s developers to build secure applications and equip security teams to meet the demands of the digital world. Requirements - Experience leading technical or engineering programs with a proven record of thought leadership, business case development, realizing customer benefits and successful program completion- 5+ years of experience in a customer-facing role, engaging with customer executives, technologists and/or partners to solve business problems with advanced technologies- Experience working closely with highly technical customers within the Enterprise (Fortune 100) space in North America- The ability to demonstrate working knowledge of Developer or Application Security tools (e.g. GitHub, Jira, Jenkins, VScode)- Exceptional organization and time-management skills and the ability to effectively manage across competing priorities- To be an effective and influential communicator with a range of pe
Snyk

Order Management Assistant - Pm - Cluj


Candidatul ideal Diploma de bacalaureat; Cunostinte de operare PC; Abilitate de lucru cu cifre, bună atenţie distributivă; Abilitati de rezolvare a problemelor, comunicare, capacitatea de a lucra eficient in echipa si de stabilire prioritati; Abilitati oraganizatorice si atentie la detalii.Descrierea jobului • Listeaza facturile pe baza comenzilor si emite manual facturile de scont sau de retur, avize de transfer catre alte filiale;• Tine evidenţa si indosariaza diferitele tipuri de facturi sau documente de expediţie, extrasele bancare si le trimite catre arhiva centrala pe cele solicitate;• Listeaza la cerere fise de magazie, stocuri, fisa de cont cheltuieli, fisa de cont clienti, neincasate (pentru agenti), registre de casa ( casier), registre de banca;• Raporteaza sefului direct situatiile referitoare la documentele de plata care intarzie sa se deconteze ( prevazute) sau au fost refuzate de catre banca;• Urmareste in permanenta e-mailul, listeaza mesajele primite, le indosariaza si
INTERBRANDS ORBICO S.​R.​L.​

Documentation,​ Release,​ Series Support-thermal Management


Candidatul ideal YOUR PROFILEDocumentation, release and series support-Thermal Management Design•You have a degree in engineering in the field of mechanical engineering - automotive engineering or an equivalent degree.•Business fluent communication in German is required.•Technical competence and analytical thinking skills•Professional experience in the field of automotive development is desirable.•Proactive working style and a high degree of initiative/independence and personal responsibility.•Ability to work in a team as well as independently.•Knowledge of MS Office tools•Knowledge of OEM-specific tools, process steps is an advantage (gAMS, FLS 2.0, Prisma/IRAM/A4M1)Descrierea jobului Documentation, release and series support-Thermal Management Design (m/f/d) YOUR RESPONSIBILITIES•Carrying out coordinative tasks in technical project and series development.•Technical and qualitative change management as well as release of relevant components.•Independent participation in deadlines and
ARRK RESEARCH DEVELOPMENT SRL

Identity Management Engineer


Descrierea jobului As an IAM Engineer, you will be responsible for contributing to a world class team that supports various security and operational services including Single Sign-On / Multi-Factor Authentication, Authorization and Privileged Access Management functions. You will be responsible for helping other teams integrate their applications with our IAM stack and ensuring customer success while being a champion of security. In this Role, Your Responsibilities Will Be: * Configure, develop, and operate the customer identity management infrastructure and solutions using Okta Customer Identity Cloud (CIC)/Auth0. * Work with product, engineering, security, and operations teams to design, develop, and implement enterprise wide IAM solutions * Design and code new CIAM integrations as well as modify existing integrations. * Advise SaaS solution development and engineering teams in matters of Identity Management including authentication, authorization, token management, API validation *
EMERSON SRL

Large Corporate Relationship Manager - Cluj-napoca


Candidatul ideal SCURTA DESCRIERE:In rolul de Manager Relatii cu Clientii (sau pe scurt, CRM) vei avea oportunitatea de a lucra in echipa de Vanzari Large Corporate din cadrul Libra Internet Bank. Principalul obiectiv al echipei este acela de a oferi potentialilor clienti Large Corporate solutii financiare potrivite nevoilor business-ului (credite, pachete de servicii operationale etc.). Cei care indeplinesc cu succes acest rol, sunt cei carora le place sa interactioneze cu cei din jur, sa comunice si care sunt foarte buni negociatori. Satisfactia in vanzari provine din dezvoltarea portofoliului de relatii si de suportul oferit clientilor. Salariul de incadrare pentru rolul de Manager Relatii cu Clientii Large Corporate este in intervalul de 11000 lei brut si 18000 lei brut, in functie de experienta profesionala si gradul de potrivire cu cerintele rolului.CERINTE:- Ai abilitati puternice de comunicare, vanzare, negociere si persuasiune;- Te caracterizeaza proactivitatea si perseverenta
LIBRA INTERNET BANK SA

Manager Contract


Candidatul ideal Absolvent de studii superioare Experiență în managemnentul contractelor de constructii Experiență în contractele cu statul Team management Contract management Abilități organizatorice, de management și capacitate de planificare și gestionare buget Perseverență și abilităti de comunicare, cunoștințe despre tehnologii de execuțieDescrierea jobului Elaborarea, impreuna cu Managerul de proiect, a corespondentei contractuale, inclusiv notificarile, revendicarile, propunerile de modificare, raspunsurile la scrisorile primite, conform cerintelor si termenelor contractuale. Identificarea situațiilor/circumstanțelor contractuale care pot conduce la necesitatea formulării unor Revendicări Analiza riscurilor contractuale care deriva din activitatea desfasurata, si semnalarea acestora in timp util Participarea la negocierile legate de revendicari/modificari sau alte aspecte contractuale. Participarea la procesele de negociere a contractelor cu clientii si subcontractorii, lucrul î
CONCELEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 8500 RON/Luna

Area Sales Manager Trade - Sibiu,​ Alba,​ Cluj


Candidatul ideal Candidatul Ideal:Abilitati de comunicare, prezentare si negociere Experienta in domeniul vanzarilor - minim doi ani, reprezintă un avantaj experiența în domeniul construcțiilor.Absolvent studii medii/superioare Atitudine pozitiva, entuziasm si motivatie Cunoasterea limbii engleze: nivel conversational Cunostinte operare PC Permis conducere categoria BPreferabil cu domiciliul in Sibiu sau AlbaDescrierea jobului Descrierea jobului:Administreaza si dezvolta portofoliul de clienti din zona de activitate Urmareste realizarea planurilor de vanzări in zona alocata Analizeaza si prospecteaza permanent piata, pentru identificarea de noi clienți Urmareste realizarea obiectivelor de vanzari lunare si trimestriale Urmareste stadiul comenzilor si incasarea la timp a creantelor de la clientiCe oferim:Un mediu de lucru plăcut, cu colegi extraordinari, ce formează o echipă unită Mașină de serviciu, telefon, tableta Abonament medical premium Signal Iduna Zile libere suplimentare pentru
RAWLPLUG ROMANIA S.​R.​L.​

Store Manager


Candidatul ideal 2+ years of proven experience in retail, sports retail constitutes an advantage;English Language – minimum medium level required.Proven leadership abilities;Proactive and flexible;Excellent communication & cross-group collaboration skills.Descrierea jobului Overseeing the operations of the store and managing its personnel;Maintaining daily cleanliness standards, conducting regular inspections, and coordinating product deliveries and documentation;Ensuring compliance with internal regulations and Retail Pro manual for product receiving and delivery;Managing inventory, monitoring stock movement, and coordinating transfers between trade units as needed;Taking actions to achieve sales objectives, ensures excellent customer service, and addresses customer needs and concerns;Reporting on competition and market trends, managing cash register operations, and coordinating store activities in accordance with financial and accounting standards;Developing and maintaining effective
LUGERA MAKLER SRL

Media netă estimată pe baza celor 33 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Area Sales Manager (vet Medical Devices)


Candidatul ideal Our new companyFor our client, a big pharma - animal health company, we are looking for an Area Sales Manager based in Bucharest or Cluj, for one of the company’s strategic portfolio.Your new roleYour role will be to develop, implement and promote the company’s portfolio, creating and maintaining strong partnerships with doctors in the allocated area: Ensuring the achievement of the monthly, quarterly and annual sales budget of the team; Ensure market prospecting in order to find new sales/promotion opportunities; Maintaining and building professional relationships with team members and customers in the surrounding area; Maintain and develop professional relationships with international partners/manufacturers alongside the National Sales Manager of the company's VET division; Ensuring the smooth running of contract management with customers in the surrounding region; Providing training on maintenance and use of medical devices for those who use them; Ensuring regul
HAYS SPECIALIST RECRUITMENT ROMANIA SRL

Manager Aprovizionare și Logistică


Candidatul ideal Căutăm Manager Aprovizionare și Logistică, care să se alăture echipei noastre din Cluj-Napoca. Candidatul ideal planifică, conduce, coordonează și implementează operațiunile departamentului și personalului implicat în activitățile de achiziție și logistică a produselor, echipamentelor, materialelor și serviciilor necesare în îndeplinirea activității operaționale.Va colabora strâns cu departamentele operaționale și cu clienții firmei, pentru a asigura o distribuție eficientă a produselor noastre, și va superviza întregul lanț de aprovizionare.Descrierea jobului Cerințe: Studii superioare absolvite; Experiența anterioară în coordonarea activităților de aprovizionare sau logistice sau într-un rol similar de minim 3 ani; Cunoașterea sistemului de operare Winmentor reprezintă avantaj, sau a unui alt soft de contabilitate; Abilități de leadership, comunicare și rezolvare a problemelor; Abilități bune de planificare, organizare și gestionare a timpului; Cunoștințe MS Office (
MEDLINE COM SRL

Area Sales Manager – Bucuresti/​ Cluj/​ Timisoara/​ Iasi


Candidatul ideal Licență studii superioare. Experiență de peste 2 ani în vânzări directe de IT Hardware. Atitudine orientată către client, spirit de echipă. Foarte bune abilități de comunicare și relaționare cu clienții. Abilitate de a lua decizii rapide. Personalitate energetică, gândire pozitivă și eficiență. Bune abilități de operare PC – Word, Excel, căutare pe web. Carnet de șofer categoria B (obligatoriu). Cunoașterea limbii engleze la nivel mediu, citit și vorbit. Disponibilitatea de a călători în țară, în zona desemnată. Dispune de automobil propriu.Descrierea jobului Atingerea vânzărilor planificate pentru zona/categoria/lista de clienți desemnate. Prezintă și promovează produsele către clienții existenți și potențiali, în zona/categoria/lista de clienți desemnate. Prospectarea continuă a pieței pentru identificarea de noi clienți și creșterea cotei de piață a firmei. Deplasări în interesul firmei în zona desemnată, stabilite împreună cu șeful ierarhic. Menținerea contactului
TENDA ROMÂNIA S.​R.​L.​

Dual Master: Junior Project Manager (m/​f/​d) Digitalization


Descrierea jobului You just finished your bachelor’s degree and now want to get started right away with your Master's program? Do you enjoy putting study content into practice immediately and thus creating added value for a company? Then you've come to the right place - SAPHIR will be happy to help you find the perfect partner company for your job-integrated Master's degree at SIBE!Dual Master: Junior Project Manager (m/f/d) Digitalization, Zeiss in OberkochenCOMPANYStep out of your comfort zone, excel and redefine the limits of what is possible. That’s just what our employees are doing every single day – in order to set the pace through our innovations and enable outstanding achievements. After all, behind every successful company are many fascinating people.In a spacious modern setting, full of opportunities for further development, ZEISS employees work in a place where expert knowledge and team spirit reign. All of this is supported by the ownership structure and the lon
SAPHIR DEUTSCHLAND GMBH

Junior Data Manager (m/​w/​d) Hr Reward & Performance,​ Allianz


Descrierea jobului Job-Integrated Master: Junior Data Manager (m/f/d) HR Reward & Performance, Allianz in Munich#SIBE #Steinbeis #Master #Job-intigrated #MBA #International #Management #HR #Controlling #DataAnalystic #SuccessFactors #SAP #Training #Allianz #MunichYou just finished your bachelor’s degree and now want to get started right away with your Master's program? Do you enjoy putting study content into practice immediately and thus creating added value for a company? Then you've come to the right place - SAPHIR will be happy to help you find the perfect partner company for your job-integrated Master's degree at SIBE!Company:Many customers worldwide trust the Allianz Group as insurers and asset managers. As an employer, we care deeply about our employees, their needs, their dreams, and their personal challenges. Together, we create an environment where everyone has the opportunity to discover, grow, and create a better future for our customers and the world around us.A
SAPHIR DEUTSCHLAND GMBH

Sef De Santier/​manager De Proiect


Candidatul ideal Studii superioare în domeniul construcțiilor sau domenii tehnice conexe;Experienta min. 2 ani intr-un rol similar in domeniul constructiilor.Intelegerea proiectelor tehnice de constructii si instalatii.Utilizator de AutoCAD, MS Office (Excel, Word), MS Project.Atitudine proactivă și orientare spre rezultate.Descrierea jobului Descrierea jobului:Elaboreaza graficele de executie pentru proiectele viitoare si actuale;Se asigura de respectarea termenelor contractuale și a bugetului alocat;Colaborarea cu echipa de proiect, arhitecți, ingineri și subcontractori;Monitorizarea progresului lucrărilor și identificarea soluțiilor la problemele neprevăzute;Preia șantierul (participă la predarea -primirea amplasamentului, verifică situația în teren, realizează măsurători preliminare, evidențiază eventualele probleme tehnice);Organizează și programează lucrările în șantier urmărind respectarea termenelor de execuție asumate prin graficul de execuție aprobat de beneficiar;Gestionează
ALCAD STRUCT S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 166 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.