Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

110 Locuri de Munca Manager in Iasi

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

110 Locuri de Munca Manager in Iasi

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Regional Sales Manager /​ Key Account Manager


Candidatul ideal Aceste pozitii se aplica pentru zonele: Sud, Est, Sud-VestCe cunostințe si aptitudini te ajuta sa ai succes deplin:- Foarte bune abilitati de vanzare si comunicare;- Experienta in coordonarea unei echipe;- Urmarirea vanzarilor in vederea atingerii target-ului;- Persoana sociabila, inclinata spre identificarea de solutii;- Permis de conducere cat. B;- Cunostinte operare PC (MS Office - excel, outlook);- Ambitie si perseverenta in atingerea obiectivelor.Descrierea jobului - Coordonarea unui Key account pe zona arondata;- Promovarea in teren pe o zona arondata a serviciilor de reparatii electronice industriale si mentenanta realizate de companie;- Realizarea de vizite la clienti pentru stabilirea de contacte si pentru a prelua de la acestia aparatele defecte pentru a le trimite la sediul nostru;- Sa dezvolti portofoliul de clienti;- Sa te asiguri ca target-ul de vanzari este atins;- Sa propui solutii in vederea cresterii vanzarilor;- Sa verifici cu colegii de la sediu sta
ULTRATECH INT SRL

Brand Specialist/​account Manager Italian


Candidatul ideal BASIC QUALIFICATIONS- Advanced level of English and minimum B2 level for Spanish Language, C1 preferred- Bachelors degree required- Work experience is preferred (3+ years). Relevant experience in Vendor management, Sales, post sales, Account Management, and Business Development in managing B2B Business.- Proven analytical skills and demonstrated ability to manage the business “by the numbers”.- Excellent written and oral communication and presentation skills. Ability to express thoughts logically and succinctly.- Ability to work in teams and ultimately focus on delivering results with high standards- Attention to detail and capability to work on multiple projects in parallelPREFERRED QUALIFICATIONS- Exposure to retail buying, retail planning & allocation, product/project management, marketing or e-commerce will be a plus- SQL and VBA knowledge- Lean Six SigmaAmazon is an equal opportunities employer. We believe passionately that employing a diverse workforce is central
AMAZON DEVELOPMENT CENTER ROMANIA S.​R.​L

Brand Manager


Descrierea jobului Dragi Manageri de Brand,Am dori să ne consolidăm echipa de Marketing cu un coleg/colegă pasionat de promovarea produselor imobiliare și real estate! (b/f/n)Rolul tău: Vei fi cel/cea care contribuie la maximixarea vânzărilor prin campanii de Social Media și evenimenteVei transpune schițele produselor imobiliare în materiale de promovare pentru potențiali cliențiVei asigura promovarea produselor și mărcilor companiei prin acțiuni de PRCurios? Interesat?♦ Trimite CV-ul tau ♦Vrei să știi cum este la noi, vizionează video-urile de mai jos:https://www.trutzirealestate.ro/https://www.youtube.com/@trutzirealestate6949https://suceava.avanera.ro/
TRUTZI SRL

Media netă estimată pe baza celor 315 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Area Manager


Candidatul ideal Minim 3 ani experienta in merchadising, retail sau vanzari;Experienta relevanta de manager in domeniul FMCG;Abilitati dezvoltate de comunicare si negociere;Leadership;Seriozitate, responsabilitate si perseverenta;Bune abilitati de planificare si organizare a activitatii;Spirit de echipa;Studii superioare finalizate;Cunostinte operare MS Office si Smartphone;Carnet de conducere categoria B obtinut de de minim 2 ani.Descrierea jobului Coordoneaza si monitorizeaza activitatea echipei de merchandiseri din zona alocata.Propune solutii de optimizare si eficientizare a activitatii merchandiserilor;Realizeaza activitati de recrutare, induction si coaching pentru echipa din subordine;Actioneaza permanent pentru asigurarea planurilor de succesiune;Planifica zilnic activitatea echipei si stabileste prioritatile si obiectivele de atins;Verifica respectarea standardelor calitative de merchandising;Mentine si dezvolta relatii de colaborare cu reprezentantii clientilor si ai magazine
FMCG MARKETING DISTRIBUTIE SRL

Media netă estimată pe baza celor 196 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Store Manager /​ Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal - Personalitate placuta cu excelente abilitati de comunicare si relationare, orientare catre client;- Persoana entuziasta, pasionata de fashion, prezenta agreabila, atitudine pozitiva si proactiva;- Prezenta placuta si limbaj ingrijit;- Orientare catre clienti, identificarea si intelegerea nevoilor si dorintelor acestora;- Interes pentru domeniu si dorinta de dezvoltare pe plan professional;- Cel putin absolvent(a) de liceu cu diploma de bacalaureat;- Constituie avantaje cunoașterea limbii engleze și experiența în domeniu;- Disponibilitate pentru un program flexibil, in ture si lucru in zilele de weekend.Descrierea jobului Descrierea jobului - Promovarea si vanzarea produselor cosmetice si de parfumerie din magazine;- Realizarea de activitati administrative: aprovizionarea rafturilor, actualizarea preturilor la raft, intretinerea rafturilor; emiterea de comenzi la furnizor pentru brand-urile alocate, aplicarea promotiilor existente, etc;- Identificarea nevoilor clienti
IQ VERDE S.​R.​L.​

Warehouse Manager - Makeup Shop


Candidatul ideal Cerinte:- Persoană organizată, cu abilităţi de coordonare şi planificare, aptitudini de comunicare;- Experiență relevantă intr-o pozitie similară, minim 1 an;- Capacitatea de coordonare a echipei ;- Cunostinte de operare PC;- Atitudine deschisă și pozitivă, orientare spre rezultate;Descrierea jobului Ca manager de depozit, veți fi responsabil pentru gestionarea operațiunilor de recepție, depozitare, distribuție prin buna derulare a activității depozitului și coordonarea echipei.Responsabilități principale:- Organizează, coordonează, controlează şi planifică activitatea depozitului;- Participa la activităţile de recepţie, depozitare, colectare, verificare şi livrare a produselor ;- Inregistrează, cerceteaza şi soluţionează probelemele care apar;- Organizează şi coordoonează activităţile de verificare a stocului, inventare;- Se asigură că produsele manipulate sunt depozitate corespunzător ;- Se informează continuu şi imbunatateste modul de lucru ;- Gestionarea echipei- E
MAKEUP SHOP SRL

Business Development Manager zona Iasi,​ Suceava,​ Neamt,​ Botosani


Scurta descriere a companiei Effective HR este o firma de recrutare si consultanta in domeniul resurselor umane.Venim cu o experiență de peste 20 ani în resurse umane în companii de toate mărimile, atât ca angajați cât și ca consultanți externi, iar dezvoltarea continuă este permanent pe lista noastră de priorități. 𝐂𝐞 𝐟𝐚𝐜𝐞𝐦?🔴 Recrutare și selecție🔴 Managementul resurselor umane🔴 Consultanță strategică în HR🔴 Proiecte de dezvoltare a organizației🔴 Servicii de optimizare CV si profil Linkedin, coaching de cariera Cerinte Business Development ManagerIn prezent, angajam un Business Development Manager pentru a promova business-ul si a incheia parteneriate cu clientii din aria Iasi, Suceava, Neamt, Botosani. Acesta este responsabil sa creasca si sa dezvolte vanzarile atragand in portofoliu clienti directi (B2B) sau distribuitori.Cerinte:● Experienta in vanzari in mediul industrial ● Experinta in gestionarea clientilor – companii de productie sau constructii, de a incheia parten
Effective Human Resources

Manager Regional - Agent Imobiliar


Candidatul ideal Persoana responsabila, echilibrata și deschisa spre relaționare cu agentii și clientii agentiei.Cerinte:- Abilităti manageriale- Studii superioare finalizate- Abilitati dе organizare și sinteza- Abilităti dе monitorizare si follow-up- Experienta in domeniu minim 3 ani, in special in reprezentare exclusiva.- Permis dе conducere cat. BDescrierea jobului Manager regional- Suport pentru agentii imobiliari din teritoriu- Follow-up pe activitatile agentilor imobiliari- Implicare in activitatea agentiei din teritoriuBeneficii:Salariu + bonusuri de performantă lunare / trimestriale / anualeMasina de serviciu, laptop, telefon
CAPITAL IMOWORK S.​R.​L.​

Manager Proiect Constructii - Edilitare/​ Retele Gaze


Candidatul ideal activ, hotarat si cu spirit de leader; inginer constructii civile, inginer instalatii in constructii sau inginer hidrotehnist cu experienta experienta in coordonarea echipei de lucruDescrierea jobului realizarea proiectului in conditii optime, respectand clauzele contractuale; planifică, verifică, organizează, coordoneaza si controlează activitățile desfășurate în scopul realizării proiectului, împreună cu echipa de proiect; urmărește derularea executiei proiectului în concordanță cu prevederile tuturor documentelor de proiectare, specificatiile tehnice si documentele contractuale; participă în șantier la ședințe pentru evaluarea stadiilor de execuție precum și pentru problemele care pot apărea;
GEPROCON SA

Manager Relatii Clienti Imm & Micro – Work From Your Home Office


Candidatul ideal Salut!Suntem in cautarea acelor viitori colegi talentati si ambitiosi pentru a se alatura echipei noastre IMM, in calitate de Manager Relatii IMM&Micro.Ce ne dorim de la tine?Cerinte OBLIGATORII: Experienta in vanzari directe B2B sau B2C; Capacitate de a intelege nevoile clientului si de a oferi solutii; Foarte bune abilitati de comunicare, vanzare, negociere si persuasiune; Autoturism propriu pe care esti dispus sa il folosesti in interes de serviciu; Experienta in creditare persoane juridice (IMM & Micro) intr-o Institutie Financiara Nebancara (IFN) si portofoliul de clienti reprezinta un avantaj.Ne astepam sa fii: O persoana ambitioasa, cu initiativa si orientata catre rezultate; Auto-motivat in atingerea obiectivelor de vanzari si in dezvoltarea bazei de clienti; Atent la detalii si organizat; Disponibilitate de a-ti desfasura activitatea pe teren in zonele alocate, in functie de localitatea de domiciliu.Te invitam sa aplici daca ai rezidenta intr-unul din urmatoar
CREDIT FIX IFN S.​A.​

Manager De Zona Retail


Candidatul ideal In prezent, compania noastra este in cautare dе un manager de vanzari pentru zona judetelor Iasi si Vaslui, segmentul RETAIL.Noi stim ca in spatele succesului se gasesc intotdeauna profesionisti care isi aduc contributia in arta succesului prin munca si devotament, dе aceea suntem in cautare a unui coleg care are urmatoarele calitati: Experienta in vanzari Seriozitate si ambitie Permis de conducere categoria B Autonomie privind organizarea sarcinilor/rutelor Abilitati dе negociere cu clientii si focus pe solutii, indiferent de situatia intampinata Responsabilitate si corectitudine Spirit organizatoric Capacitate dе planificare pe termen scurt si lung in ceea ce priveste obiectivele si activitatea de zi cu ziDescrierea jobului Acеstе cаlitаti mеntionаtе аntеrior il vor аjutа pе colеgul nostru sа indеplinеаscа urmаtoаrеlе аtributii: Mеntinе in pеrmаnеntа lеgаturа cu аgеntii distribuitorului Dezvoltа rеlatii de colaborare cu pеrsonаlul distribuitorului Creeaza, pastreaza
CRAMELE COTNARI S.​A.​

National Sales Manager


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui lider pasionat și orientat către rezultate pentru a prelua rolul de Director Național de Vânzări în cadrul companiei noastre. Te invitam sa candidezi pentru pozitia de director al echipei noastre de vânzări – persoana ambițioasă, cu abilități de leadership și o pasiune pentru vânzări.Punem accent pe automatizare, eficientizare si cuantificarea vanzarilor, astfel incat activitatea ta sa fie usoara, placuta si productiva. Ne dorim o colaborare indelungata si placuta si ne asteptam sa dai dovada de profesionalism.Cerințe: Studii superioare absolvite, de preferinta in domeniul tehnic, management sau economic; Experiență într-un rol similar în domeniul vânzărilor de minim 3 ani; Abilități excelente de leadership și gestionare a echipei, cu capacitatea de a motiva și de a dezvolta membrii echipei; Abilități excelente de comunicare și negociere, atât verbală, cât și în scris; Capacitatea de a elabora și implementa strategii de vânzări eficiente și inov
PRO INVEST SRL

Media netă estimată pe baza celor 21 de salarii introduse în Salario: 8000 RON/Luna

Service Delivery Manager With German


Descrierea jobului We are HCLTech, one of the fastest-growing large tech companies in the world and home to 225,000+ people across 60 countries, supercharging progress through industry-leading capabilities centered around Digital, Engineering and Cloud. The driving force behind that work, our people, are diverse, creative, and passionate, raising the bar for excellence on a regular basis. We, in turn, work hard to bring out the best in them as we strive to help them find their spark and become the best version of themselves that they can be.Service Delivery Manager’s II main objective is to deliver seamless services to Xerox customers. Develop strong internal and external customer relations and networks with the purpose of driving same account growth initiatives and enhanced margin and P&L performance. They are also in charge of a variety of tasks, such as leading project teams, rectifying reliability issues, monitoring progress and tracking KPIs and SLA's. Service Delivery Manager
HCL TECHNOLOGIES ROMANIA SRL

Branch Manager - Letcani,​ Iasi


Candidatul ideal Cerinte: Studii superioare, preferabil tehnice sau economice; Experienta anterioara intr-un rol similar de minim 3-4 ani in domeniul managementului sau vanzarilor, de preferinta in industria constructiilor; Cunostinte de limba Engleza la nivel conversational; Abilitati bune de leadership, comunicare si rezolvare a problemelor; Capacitatea de a dezvolta si implementa strategii de crestere a afacerii; Cunostinte solide in operatiuni comerciale si gestionarea resurselor umane; Orientare către rezultate si capacitatea de a lucra sub presiune.Descrierea jobului Responsabilitati Supervizarea si gestionarea operatiunilor zilnice ale sucursalei din Iasi, inclusiv vanzarile, service-ul si gestionarea stocurilor de produse; Dezvoltarea si implementarea strategiilor de vanzari si marketing pentru a creste cota de piata si a atinge obiectivele de vanzari stabilite; Recrutarea, formarea si gestionarea echipei de vanzari si service, asigurandu-ne ca acestia sunt motivati si performa
UTILBEN SRL

Product Manager Siloking


Candidatul ideal Experience in dealing with livestock farms, in selling products used in animal husbandry Understanding animal nutrition English proficiency is a must Organized person, activ on field but also available to send activity reports from the officeOriented towards learning and self-improvementDescrierea jobului Increasing the notoriety of brands from the portfolio Increase market share to the level established together with the company's management and portfolio suppliers Defines the product portfolio and commercial policy for it, market positioning and sales conditions Involvement and support in the sales process Prepares and approves the order plan, permanently monitoring the stock and its rotation Proposes actions to promote the product portfolio and follows-up their implementation Maintains the relationship with the assigned suppliers Constantly learns and transfers the acquired knowledge internally to the sales team and technical team Propose participation in profil
SIGMA CVM ROMANIA S.​R.​L.​

Human Resources Manager - Orbico Moldova


Candidatul ideal Minimum 3 years of experience on the position of HR Manager in the company with minimum 100 employees ; Experience in managing various team projects; Practical knowledge of local Labor Law; Experience and knowledge about multiple HR processes both soft and hard – soft (attraction, recruitment and selection, on-boarding, development, performance management incl. compensation & benefits policy, internal communication, change management) and hard (legal requirements, administration, software). Communication skills: Interpersonal and people skills - open positive personality, trusting people, approachable, with high level of EQ; Constructive and argumentative dialogue; Conflict management skills – without avoiding difficult situations; Excellent management, planning and organizational skills; Capacity to develop others – transfer of knowledge and support to employees; The ability to understand, act, build trust and establish productive working relationships in a multicultu
SC INTERBRANDS ORBICO SRL.​

Manager Otelarie – Relocare


Candidatul ideal Experienta cu EAF (Cuptor cu Arc Electic)Caster (Turnatorie)Experienta in fabrici de produse lungi (long products)Experienta manageriala doveditaSe ofera pachet de relocare.Descrierea jobului controlează, verifică si raspunde ca activitatea din cadrul sectiei să se desfăşoare conform programelor stabilite;asigură defalcarea sarcinilor de producţieanalizează, ia măsuri si raspunde pentru respectarea calităţii şi reducerii permanente a producţiei neconforme si raspunde de calitatea productiei;urmăreşte si raspunde de exploatarea raţională a utilajelor şi instalaţiilor conform tehnologiilor de lucru în vederea realizării cantitative şi calitative a producţiei cerutecontrolează, verifică si raspunde de funcţionarea utilajelor şi instalaţiilor , ia măsuri de remediere a deficienţelor;urmăreşte activităţile de ridicare a nivelului de pregătire profesională a personalului prin cursuri teoretice şi practice;urmăreşte si raspunde de încadrarea în consumurile specifice de materi
ABC HUMAN CAPITAL S.​R.​L.​

Manager Agentie Turism


Candidatul ideal Manager Agentie TurismExperienta minimum 5 ani in AGENTIE DE TURISM!Vanzare pachete si servicii turistice: bilete avion, hotel, transfer, croaziere, activitati;Cunoastere sisteme rezervare furnizori internationali;Cunoastere obligatorie limba engleza.Descrierea jobului Ce presupune job-ul de Manager Agentie Turism- Ofertare, procesare rezervari, emitere documente, incasari - plati, followup;- Acces cereri clienti - CRM; sisteme furnizori; platforma de rezervari integrata; backoffice;Beneficii:- Contract de munca salariu fix plus comision 11 - 44% din profit net realizat in functie de valoarea totala lunara;Dupa perioada de proba de 90 zile se adauga urmatoarele beneficii:- Tichete de masa;- Tichete Cadou;- Infotrip-uri;- Program flexibil: Homebased, Birou sau Hybrid;- Training specializat gratuit de produse si tehnici de vanzare;- Asistenta permanenta in ofertare;- Acces la materiale informative si de marketing;- Instruire permanenta si update cu noutati si practici di
PERFECT JOURNEY SRL

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 4400 RON/Luna

Account Managers With Italian,​ French Or German


Candidatul ideal Proven work experience as an Account Manager, Key Account Manager, or any other customer-facing relevant roles, with French, Italian or German clientsProven ability to communicate, present and influence key stakeholders at all levels of an organization, including executive and C-levelSolid experience with CRM software (e.g. Salesforce, Sugar CRM, Zoho CRM or HubSpot) and MS Office (particularly MS Excel)Experience delivering client-focused solutions to customer needsProven ability to juggle multiple account management projects at a time, while maintaining sharp attention to detailExcellent listening, negotiation and presentation abilitiesStrong verbal and written communication skills in any of the required languagesBA/BS degree in Economics, Business Administration, Engineering, Sales or any other relevant fieldsDescrierea jobului Serve as a point of contact for Italian, French or German customers in the company’s portfolio, via mail, live chat and voip telephoneBuild
ADMIRAL MARKETS CYPRUS LTD NICOSIA SUCURSALA BUCURESTI

Manageri Vanzari Zonali Ika: Cluj; Iasi


Candidatul ideal Studii universitare finalizate sau in curs finalizare; Experienta minim 2 ani pe un post similar pe canalul de vanzari modern trade; Abilitati foarte bune de comunicare, organizare si negociere; Orientat/a catre rezultate, cu capacitatea de a dezvolta si implementa viziunea Morii Cibin; Competente digitale (Microsoft, Teams, Zoom etc.) Permis conducere categoria B; Disponibilitatea la deplasari in interes de serviciuDescrierea jobului Prezinta si promoveaza direct produsele prin realizarea de oferte pentru clientii potentiali si cei existenti; Prospecteaza in permanenta piata in vederea identificarii de noi clienti si a cresterii cotei de piata a produselor in zona in care actioneaza; Mentine permanent legatura cu clientii existenti pentru fidelizarea acestora; Intocmeste rapoarte privind situatia vanzarilor, concurenta, noile trenduri pe piata, potentiali clienti ; Realizarea targetului lunar si anual (vizite si plasari secundare) conform obiectivelor stabilite de com
MOARA CIBIN SA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 110 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.