Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

784 Locuri de Munca Office Assistant in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

784 Locuri de Munca Office Assistant in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Office Assistant in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Office Assistant in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Medical Generalist – Radioterapie


Descrierea jobului Alatura-te echipei noastre in rolul de Asistent Medical pe sectia de Radioterapie si contribuie la implementarea tratamentelor de radioterapie.Impreuna cu echipa medicala vei asigura aplicarea corecta a terapiilor si monitorizarea starii de sanatate a pacientului, oferindu-i siguranta si increderea ca este pe maini bune.Ce ne dorim de la tine:· Sa detii diploma de bacalaureat;· Sa detii Certificat de membru si Asigurare MALPRAXIS valabile;· Sa ai o experienta de minim 6 luni, pe un post similar;· Sa detii cunostinte MS Office - nivel mediu;· Sa comunici cu usurinta si sa fii atent la nevoile celor din jur;· Sa fii orientat catre solutii si sa ai abilitati de planificare si organizare.Sa-ti povestim pe scurt despre rol:· Pregatesti cabinetele pentru o desfasurare optima a activitatii medicale;· Pregatesti pаciеntul si mаteriаlele nеcеsare examenului radiologic;· Oferi pacientului informatiile necesare inaintea investigatiei si il pregatesti fizic prin abord venos, poz
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL

Asistent Departament Import


Candidatul ideal Abilitatea de a obține informații noi într-un timp scurt, Sa poata lucra independent și de asemenea, în cadrul echipei, Competențe solide de calculator (in mod deosebit Excel), Competențe de limba engleză la nivel avansat; Abilități în revizuirea și verificarea datelor, Comunicare și abilități interpersonale, Responsabil fata de sarcinile pe care le primeste si pe care trebuie sa le duca pana la capat in termenul fixat de superiorul direct.Descrierea jobului Verificarea cu furnizorul a statusului comenzilor pasate si confruntarea cu informatiile din sistemul de gestiune; Prioritizare comenzi conform termenelor de livrare; Transmitere situatiilor catre persoanele responsabile cu update-ul de livrare; Transmitere catre plata si urmarire a platii pentru comenzile ce urmeaza a fi incarcate; Stabilire zi de incarcare in colaborare cu departamentul de transport; Reactualizare permanenta a listei de incarcari; Se asigura de primirea documentelor de incarcare de la furnizori p
PHYLOSOPHY DESIGN SRL

Asistent Office @ Ing Office Victoriei


Candidatul ideal Rol deschis la ING Office Victoriei-BucurestiDacă ştii despre tine că: Ai experiență în domeniul administrativ (constituie un avantaj); Relaționezi și comunici foarte bine cu oricine; Lucrezi bine în Word, Excel, Power Point și Outlook; Ești o persoană sociabilă, serioasă, organizată, dinamică, motivată de rezultate.Descrierea jobului Misiunea ta: Să acorzi suport administrativ clienților, managerului și colegilor din office.Ce vei face în acest rol? Vei primi, înregistra și distribui documentele generate de activitatea din cadrul office-ului; Vei răspunde de aprovizionarea office-ului cu materialele și consumabilele necesare desfășurării activității; Vei administra corespondența și documentele necesare unei bune desfășurări a activității; Vei oferi suport și informații clienților aflați în zona de Self Bank cu privire la produsele și serviciile bancare.Vino în echipa ING Office! Te așteaptă: O organizație orientată către clienți și pasionată de idei îndrăznețe; Colegi
ING BANK N.​V.​ AMSTERDAM SUCURSALA BUCURESTI

Asistent Educatoare Montessori


Candidatul ideal Armonia Montessori angajeaza asistenti / asistente de educatoare pentru grupele de varsta 1-3 si 3-6 ani!Dorim sa cunoastem persoane cu energie pozitiva si mult interes pentru metode alternative de invatamant. Cunoasterea si impartasirea valorilor Montessori reprezinta un avantaj.Cultiva increderea in copii, le respecta si valorifica potentialul si privesc educatia ca pregatire pentru viata.Aplicantii trebuie sa fie orientati pe dezvoltarea psiho-emotionala a copilului, calde, rabdatoare, intelegatoare si in acelasi timp fermi in sustinerea limitelor cu prescolarii.Se cauta colaboratori pe termen lung si cu o capacitate crescuta de adaptare la stres, organizati, si cu atentie distributiva.Descrierea jobului Pozitiile deschise sunt pentru asistent / asistenta educator, grupa de varsta 3-6 ani si 1-3 ani.Acestea presupun:- planificarea si proiectarea activitatilor instructiv - educative- organizarea si amenajarea mediului educational- abilitati bune de comunicare, creati
ASOCIATIA ARMONIA MONTESSORI

Asistent Medical Stomatologie


Candidatul ideal Daca esti o persoana perseverenta si pasionata dе domeniul in care ai ales sa activezi, te asteptam in echipa noastra!Ne-am dori sa fii, la fel ca membri echipei din care vei face parte, o persoana:- care sa lucreze foarte bine in echipa - vei face echipa nu doar cu medicul cu care vei lucra, ci si cu ceilalti colegi din alte departamente- empatica - ajuta-ti pacientii sa isi invinga "frica dе dentist" :)- organizata si meticuloasa;- proactiva.Descrierea jobului Ce аctivitati аre un asistent mеdicаl in clinica Dеntаl Premiеr?- asigura suport medicului lа scаun;- prеgаtestе mаtеriаlеlе nеcеsare mаnoperei inainte de intereventie;- participa activ la realizarea inventarelor si efectuarea comenzilor de materiale;- sterilizeaza instrumentarul.Esti proaspat absolvent?Vrei sa te angajezi, dar nu reusesti pentru ca toti angajatorii iti cer experienta?Noi venim in sprijinul tau!Clinica Dental Premier este, de asemenea, locul ideal pentru asistentii aflati la inceput de drum. Ec
CABINET MEDICAL INDIVIDUAL DR RUSU T.​ ANCA-MIHAELA MEDICINA DENTARA CHIRURGIE DENTO ALVEOLARA

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Operator Calculator Birou Notarial/​ Secretar Birou Notarial


Candidatul ideal Experiență anterioară în cadrul unui birou notarial, o bună cunoaștere a actelor și a procedurilor notariale, Mod de lucru organizat, Viteză de tehnoredactare, Spirit de echipă, Studii juridice (de preferat).Descrierea jobului Tehnoredactare acte notariale, îndeplinirea formalitărilor premergătoare și ulterioare întocmirii acestora, Efectuarea verificarilor și înregistrarilor în registrele publice, Discutii cu clientii biroului notarial - amabilitate în relația cu aceștia.
SOCIETATE PROFESIONALA NOTARIALA - POPA - RADULESCU SI ASOCIATII

Asistent Medical Generalist – Medicina Nucleara


Descrierea jobului Din rolul de Asistent Medical pe sectia de Medicina Nucleara vei contribui, alaturi de specialistii medicali, la realizarea investigatiilor precise si la furnizarea rezultatelor de diagnostic, esentiale pentru planificarea si gestionarea tratamentelor.Astfel, prin ceea ce faci in fiecare moment, cu empatie si rabdare, vei fi aproape de nevoile pacientului si ii vei oferi siguranta si increderea ca este pe maini bune.Ce ne dorim de la tine:· Sa detii diploma de bacalaureat;· Sa detii Certificat de membru si Asigurare MALPRAXIS valabile;· Sa ai experienta de minim 6 luni, pe un post similar;· Sa detii cunostinte MS Office - nivel mediu;· Sa comunici cu usurinta si sa fii atent la nevoile celor din jur;· Sa fii orientat catre solutii, sa ai abilitati de planificare si organizare.Sa-ti povestim pe scurt despre rol:· Pregatesti cabinetele pentru o desfasurare optima a activitatii medicale;· Pregatesti pаciеntul si mаteriаlele nеcеsare examenului radiologic;· Oferi pacient
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL

Asistent Manager & Contabilitate Primara


Candidatul ideal - Persoana ordonata, comunicativa, organizata, implicata in rezolvarea task-urilor- Obisnuita cu lucrul in echipa, atenta la detalii si cu o gandire logica- Cunostinte de contabilitate primara si operare intr-un program de contabilitate- Absolvent de studii medii/superioare- Cunostinte de utilizare Excel, Word si limba romana- Meticulozitate, atentie pentru detalii- Capacitate de relationare si comunicare, sociabilitate- Dorinta de invatare, afirmare si promovareDescrierea jobului Descriere job:- Organizeaza si asigura efectuarea corecta si la timp a inregistrarilor in contabilitate, pe baza documentelor- Verifica corectitudinea inregistrarilor contabile- Asigura intocmirea si arhivarea documentelor justificative- Intocmeste NIR, aviz de transport, declaratii de conformitate- Se ocupa de reglarea stocurilor de produse in magazine conform miscarilor pe stoc- Verifica facturile primite de la furnizori si corectitudinea acestora- Intocmeste diverse rapoarte- Tine evidenta
MELANGE CONCEPT SRL

Gestionar


Candidatul ideal Suntem in cautarea unui Gestionar, pentru unul dintre clientii nostri, o companie romaneasca cu renume pe piata din Romania, in domeniul horeca.Cerinte:Aptitudini excelente de planificare si organizare;Cunoasterea pachetului Office (Word, Excel, Access, Powerpoint);Cunostinte de contabilitate primara;Cunostinte de legislatie gestiune stocur;.Nivel de studii : medii sau superioare;Cursuri de pregatire : Legislatie, Gestiune stocuri;Experienta in domeniul Productie/Confectii metalice constituie un avantaj;Descrierea jobului Responsabilitati:Opereaza in stoc miscarile de marfa si efectueaza lunar inventarul stocului de marfa;Pastreaza documentele justificative legate de stocuri;Participa la operatiunile de incarcare/descarcare marfa la/din magazia firmei;Ofera informatii despre stocuri departamentelor firmei;Respecta legislatia de gestiune a stocurilor;Efectueaza transferurile de marfa din stocul central in substocuri si retur;Pastreaza evidenta documentelor de transfer e
MD RECRUITMENT STAFF S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1754 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Store Manager Si Asistent Store Manager #pep&pepper


Candidatul ideal Căutăm Store Manager si Asistent Store Manager #Pep&Pepper Te regăsești in rolul acesta? Ești o persoană căreia îi place să faca parte dintr-o echipă de profesionisti și ai întodeauna o atitudine pozitivă? Ai experienta minim 3 ani in domeniul de activitate al restaurantelor? (in restaurante cu servire rapida reprezinta un avantaj) Esti o persoana sincera, corecta, integra, respectuoasa, dispusa la colaborare, dispusa la eforturi intelectuale zilnice in pastrarea standardelor si verificarea acestora in locatie? Știi cât este de important să fi serviabil și politicos de fiecare dată când interacționezi cu clienții? Știi cât este de important să faci lucrurile bine, într-un timp cât mai scurt și să îi inspiri și pe ceilalți să te urmeze? Îți place să creezi momente pozitive și să susții buna dispoziție a echipei?Atunci cu siguranță ești persoana pe care o căutăm și te invităm să te alături echipei Pep&PepperDescrierea jobului Beneficii oferite: pachet salarial atractiv:
EVERTOGETHER SRL

Office Manager /​ Asistent Manager


Candidatul ideal Rolul tău de director al haosului organizatArhitect al spațiului și timpului: Vei fi responsabil pentru crearea și menținerea unui mediu de lucru care inspiră și facilitează creativitatea și productivitatea.Maestru al acordului și comunicării: Veți fi vocea care unește echipa și veți lucra pentru a asigura o comunicare eficientă și plină de energie.Navigator al logisticii și provocărilor zilnice: Îți vei folosi intuiția și abilitățile strategice pentru a gestiona cu succes orice obstacol care apare în calea noastră spre succes.Inovator curajos: Gândirea creativă pentru a găsi soluții eficiente și inovatoare pentru orice provocare operațională.Pasionat de detalii: Observator atent al aspectelor mici care fac diferența în crearea unei experiențe remarcabile.Descrierea jobului Beneficii și oportunități:Oportunitatea de a face diferența: Fii parte dintr-o echipă care se străduiește să redefinească modul în care lucrurile sunt făcute.Mediu de lucru inspirant și plin de Viaț
WEEX GLOBAL S.​R.​L.​

Gestionar


Candidatul ideal - studii medii- cunostinte de operare calculator- capacitate de organizare- persoana deschisa, activa si care relationeaza bine cu colegiiDescrierea jobului - receptie marfa conform documentelor de intrare- gestionarea stocurilor atat fizic cat si scriptic
PACIFIC TUR SRL

Media netă estimată pe baza celor 1823 de salarii introduse în Salario: 3100 RON/Luna

Gestionar


Candidatul ideal - Cunoștințe contabilitate primară;- Studii medii absolvite;- Experiență minim 1 an;- Cunoștiințe foarte bune MS Office;- Abilități de organizare, implicare, perseverență;- Persoană responsabilă, dinamică, rezistentă la stres;- Experiență în domeniu medical, constituie avantaj.Descrierea jobului - Recepționarea și livrarea produselor în/din gestiunea firmei;- Întocmirea documentelor de recepție/eliberare a bunurilor din gestiune către punctele de lucru;- Evidența zilnică a mișcărilor și stocurilor de marfă;- Transmiterea comenzilor de achiziție către departamentul de achiziții.
SANADOR SRL

Media netă estimată pe baza celor 1754 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Back Office Representative With French


Candidatul ideal Your career is about what you want to be and who you want to be. It’s about bringing your skills, curiosity and best true self to work.In Accenture Operations we rethink the way people work and businesses perform by harnessing the power of rich data for decision-making, innovative technology, and advanced machine intelligence.In an era where people are critical to success, join a team that prioritizes human ingenuity and fosters a workforce where technology elevates people (not the other way around), freeing them up for more creative thinking and exciting work.By being part of our team, you will work from Monday to Friday, 09:00-18:00 in a hybrid setup.Skills that make your work successful: Fluent in French (B2) and at least Upper Intermediate English; Ready to work back office 80% and 20 % in contact center when needed; Insurance background is a plus; BPO background is a plus; Customer Interaction Handling; Problem Solving Escalation Management; Data Quality; Operatio
ACCENTURE SERVICES SRL

Agent Rezervari Back Office


Candidatul ideal Christian Tour isi mareste echipa! :)Vino in Tribul Christian Tour!Știm că schimbarea se produce prin oameni, tocmai de aceea cultura de angajator Christian Tour pune mereu echipa pe primul loc, investind constant în formarea și starea de bine a fiecărui membru al familiei Christian Tour.Credem cu tărie că oamenii pot deveni cea bună versiune a lor într-un mediu ALTFEL, un mediu onest în care se simt valorizați, un loc unde se simt „acasă” și pot fi ei înșiși, unde știu că fairplay-ul conduce totul, și că viitorul lor este dictat doar de ambiția și pasiunea lor. După faptă și răsplată!Cuibul Christian Tour este o platformă care sădește fericire prin autodezvoltare si prin noua noastra deviză de echipă: "Clientul nostru, Prietenul nostru!”Suntem in cautarea unor colegi energici si pasionati de calatorii, care sa contribuie cu ambitie si dedicatie la construirea si promovarea pachetelor turistice - SEJURURI in destinatii precum TURCIA, EGIPT, GRECIA, BULGARIA, etc dar si
CHRISTIAN76 TOUR SRL

Reprezentant Vanzari- Back Office


Candidatul ideal Reprezentant vanzari- back office persoana organizata si atenta la detalii; bune cunostinte operare Microsoft Word si Excel;Descrierea jobului intocmirea contractelor pentru clientii societatii- suport pentru agentii de vanzari; urmarirea valabilitatii contractelor comerciale; intocmirea de situatii legate de preturi, vanzari, produse, etc; inregistrarea comenzilor in sistem si urmarirea ulterioara a livrarii acestora; repartizare/ verificare/ urmarire comenzi in colaborare cu dep. facturare; inregistrarea rapoartelor de productie in ERP; intocmire si urmarire situatie vanzari pe agenti si pe produse; procesarea rapoartelor de incercari (materii prime); verificare valabilitate certificate de agrement si intocmirea acestora inainte de data expirarii; actualizare website cu documente legate de calitatea si certificarea produselor, tipologia produselor, etc orice situatii legate de urmarirea comenzior/ produselor/ vanzarilor solicitate de conducerea societatii postul se s
FIROS SA

Asistent Administrativ


Candidatul ideal - Legal studies graduate;- Minimum 1-year relevant experience;- Very good knowledge of English, and legal terminology;- Experience and very good skills in drafting legal documents;- Communicative, efficient, reliable, analytical, flexible, and adaptable;- Previous experience working in a commercial environment with any ERP system would be considered a great advantage.Descrierea jobului - Drafting several types of agreements and documents;- Ensure that all matters related to the good workflow of the department, considering its work, it's fulfilled;- Responsible for its work;- Daily record keeping with electronic and hard copy filing of documents;- Prepare legal and management reports;- Maintain and update databases;- Provide administrative support and enhance office effectiveness;- Handle communication with clients;- Conduct statistical/documentary research;- Maintain contact lists;- Obtain relevant information from other organizations or official institutions.
EURO GAMES TECHNOLOGY ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 953 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Cunostinte si experienta in Managementul Calitatii;Persoana care învață rapid, si cu abilitatea de a rezolva sarcini multiple;Atitudine pozitiva si proactiva;Persoana organizata, ordonata, meticuloasa, atenta la detalii;Comunicarea eficientă și aptitudinile interpersonale;Abilitati de comunicare orala si in scris;Deschis spre munca in echipa;Fire independenta, capabil sa se autogestioneze;Bune abilitati de planificare, organizare si gestionarea a situatiilor;Cunostinte operare PC: pachetul Office (Word, Excel, Power Point, Outlook)Descrierea jobului Beneficii:- Tichete de masa;- Lucru intr-un mediu placut;- Stabilitatea locului de munca- Stabilitate financiara
CENTRAL SERVICE INSTAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 3803 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Secretar Receptie


Candidatul ideal Societatea Profesională Notarială “AEQUITAS COTROCENI”, cu sediul în Mun. Bucureşti, Piata Operei recrutează secretar receptie.Cerinte:Experienta in domeniu notarial/juridic constituie un avantaj;Capacitate de organizare, concentrare, atentie la detalii, rezistenta la stres, spirit de echipă, profesionalism, iniţiativă;Foarte bune cunoștințe și abilități operare PC;Abilităţi de comunicare cu publicul;Informarea clienților asupra aspectelor specifice activității notariale;Identificarea corectă a nevoilor clienților;​Întâmpinarea si îndrumarea clienților;Preluarea apelurilor telefonice și mesajelor.Descrierea jobului Pastrarea unei bune relatii cu clientii biroului notarial;Realizarea relatiei directe cu publicul intr-un mod deschis, amabil si profesionist.
NEW RESIDENCES TOWN PROPERTIES S.​R.​L.​

Asistent Service Bmw


Candidatul ideal - studii superioare, cursuri de specialitate,- experienţă pe un post similar, minim 1 anDescrierea jobului - Preia clientii la intrarea in showroom si identifica dorintele acestora- Preia apelurile telefonice si retransmite mesajele- Pune la dispozitia clientilor brosuri sau alte materiale pentru documentare.- Identifica si intampina clientul intr-un mod personalizat in cazul in care acesta are stabilita o programare.- Orienteaza si insoteste clientul catre persoana sau serviciul solicitat.- Informeaza consilierul comercial/consilierul service de prezenta clientului in cazul in care acesta are stabilita o programare.- Verifica daca colaboratorul solicitat este prezent la birou, in caz de absenta ia coordonatele clientului si il orienteaza catre un colaborator prezent.- Stabilieste o intalnire pentru un drive test in cazul in care un consilier comercial este absent (eventual stabilieste o programare in service in cazul in care consilierul service este indisponibil).- Pr
AUTO COBALCESCU SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 784 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.