Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

1863 Locuri de Munca Office Manager - Joburi Office Manager

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

1863 Locuri de Munca Office Manager - Joburi Office Manager

Cauta printr-o varietate mare de joburi Office Manager si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Office Manager si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Manager /​ Secretariat Cu Germana


Candidatul ideal ACEŞTIA SUNTEM NOI"Îmbracă-te pentru moment" este mai mult decât un slogan pentru noi. NEW YORKER face modă pentru momente reale. Căutăm angajați cu pasiune, care au curajul de a inova, au bucuria creativității, care ne conduc cu personalitatea și entuziasmul lor și care ne inspiră constant. Necomplicat, inspirat și întotdeauna gata să vă scufundați în lumi noi și să trăiți fiecare moment. Căutați să vă alăturați unei companii atractive și dinamice, unde puteți face diferența în fiecare zi? Atunci începe-ți cariera acum într-una dintre cele mai frumoase industrii din lume !Magazinele noastre sunt imaginea NEW YORKER. Aici suntem aproape de clienții noștri și îi inspirăm prin brandul nostru. Cu pasiune pentru modă, un fler pentru tendințe și o orientare puternică spre servicii, creăm o experiență perfectă de cumpărături. Cei 23.000 de angajați în vânzări din peste 1.150 de magazine organizează, de asemenea, procesul operațional și sunt în mare măsură responsabili pentru
NEW YORKER ROMANIA

Back Office- Sales Asistent


Candidatul ideal Este un job 100% dinamic și provocator, potrivit pentru tine doar daca:iți place munca dе birou;ești dornic dе afirmare;ești deschis la informație și iți dorești sa evoluezi;ești dispus sa fii responsabil pentru propriile caștiguri;te consideri sociabil si comunicativ;esti o persoana care abordeaza cu usurinta multitasking-ulvrei sa-ti dezvolti o cariera in transporturi intern si internationalcunosti minim o limba de circulatie internationala ai minim studii mediiiti doresti stabilitatedezvoltam talente, deci te asteptam chiar fara experienta in transporturiDescrierea jobului Ce vei face?Vei fi aici pentru prospectarea /contactarea activa a pietei, pentru identificarea de noi oportunitati de vanzare, a serviciilor de logistica si transport de marfuri, in timp si conform standardelor Companiei.Identificarea solutiilor de extindere a rețelei de carausi, pentru satisfacerea nevoilor clienților nostri și pentru a oferi a servicii de transport la standarde international pe
ROZOTI PRODCOM S.​R.​L.​

Fleet Back Office Agent - Spanish Speaker


Candidatul ideal To Join Our Team You Will Need:Education: Bachelor degree in Business or technical related matterExperience: 2-3 years working experience in a support function (help desk, customer service), experience with SAP is desired. Excellent verbal and written communication skills in English/Spanish; Ability to follow procedures and sequential processes; Critical thinking skills to analyze/ review orders and drive process efficiencies Team player and strong interpersonal skills Proven ability to work on own initiative Diligent - ensure deadlines are met and priorities are balanced accordinglyDescrierea jobului Job Purpose:GBS Fleet Back Office Agent is responsible for the administration of the fleet contracts, support of fleet service providers and fleet customers. Full ownership of upload and maintenance of master data for FOS fleets (customers, vendors, contracts, vehicles, FL and unmounted tires)Work closely together with the front Office Agents and the truck team to deliver
GOODYEAR OPERATIONS ROMANIA S.​R.​L.​

Back Office Support With German (work From Home)


Candidatul ideal We are hiring for an amazing, "out of the box" experience: join us as a Content Moderator with German & English! You will be working in a new team serving our global client, a world-leading social media platform that allows users to create and browse videos.What we expect: Medium (B1/B2) level of German and English Experience with German culture and slang will be considered a plus Experience within data annotation/ labeling-related fields will be considered a plus Availability to work full-time rotating shifts, 08:00 - 22:00, Monday - Friday Work from home, anywhere in Romania Great attention to details Strong time management skills and motivation to exceed expectations Desire to work in a fast-paced environment Highly developed sense of integrity and commitment to customer satisfaction Strong self-organization, decision making and analytical abilitiesDescrierea jobului Your daily responsibilities as a Content Moderator will include: Reviewing videos and judging videos
CALLPOINT NEW EUROPE SRL

Back Office Support With Japanese (work From Home)


Candidatul ideal We are hiring for an amazing, "out of the box" experience: join us as a Content Moderator with Japanese & English! You will be working in a new team serving our global client, a world-leading social media platform that allows users to create and browse videos.What we expect: Medium level of Japanese and English Experience with Japanese culture and slang will be considered a plus Experience within data annotation/ labeling-related fields will be considered a plus Availability to work full-time rotating shifts, 08:00 - 22:00, Monday - Friday Work from home, anywhere in Romania Great attention to details Strong time management skills and motivation to exceed expectations Desire to work in a fast-paced environment Highly developed sense of integrity and commitment to customer satisfaction Strong self-organization, decision making and analytical abilitiesDescrierea jobului Your daily responsibilities as a Content Moderator will include: Reviewing videos and judging videos/
CALLPOINT NEW EUROPE SRL

Customer Support (back Office) - Hervis Sediul Central


Candidatul ideal Esti o persoana comunicativa, responsabila si orientata catre rezultate si client? Nu-ti lipseste spiritul de echipa?Atunci esti potrivit/a pentru a te alatura echipei Hervis!Ne dorim ca viitorul nostru coleg/colega sa aiba urmatoarele competente si abilitati: Experiență minimă în aria de customer support si/sau disponibilitate de a învăța; Experienta anterioara in domeniul de retail si interactiunea cu clientii reprezinta avantaj; Cunostinte utilizare pachet Microsoft Office (Excel, Word, PPT), disponibilitate de a lucra cu mai multe sisteme informatice; Limba engleză - nivel mediu (intelegere, scris si vorbit); Abilitati bune de organizare si prioritizare; Abilitati bune de comunicare atat verbal, cat si in scris.Descrierea jobului Beneficii: Pachet salarial atractiv; Program usor flexibil; Zile suplimentare de concediu in funcție de vechimea in companie; Reduceri de angajat la achizitionarea de produse din magazinele noastre; Mediu de lucru deschis si dinamic.Respon
HERVIS SPORTS AND FASHION SRL

Secretar Notarial/​consilier Juridic


Candidatul ideal Secretara / Secretar notarial / consilier juridic- experienta in notariat obligatorie- cunostinte de operare pe calculator si de utilizare a programului word- abilitate de a lucru in echipa si de a fi flexibil in functie de nevoile biroului notarialDescrierea jobului - redactarea actelor notariale- comunicarea cu clientii si furnizarea de informatii cu privire la procedurile notariale si documentele necesare- gestionarea programarilor- pastrarea si arhivarea actelor notariale- folosirea registrelor notariale
BIROU INDIVIDUAL NOTARIAL - ANTOHII DINA

Data Analyst/​back Office - Lingua Italiana - Full/​part Time


Candidatul ideal Il candidato ideale, preferibilmente, avrà le seguenti conoscenze: Ottima conoscenza della lingua italiana scritta e parlata; Buona conoscenza del pacchetto MS Office (WORD + EXCEL); Confidenza nell’utilizzo di Sistemi Gestionali per la verifica sulla customer base dei vari clienti;Stiamo cercando persone con le seguenti caratteristiche: Ottime abilità comunicative e di analisi in lingua italiana; Velocità di apprendimento; Autonomia e capacità di lavorare a seconda degli obiettivi;Descrierea jobului Descrizione del lavoro:Il lavoro sarà suddiviso, in base alle skills dei candidati e al loro orientamento, in attività di back office (analisi dati, verifica dati, compilazioni dati, ecc.).Dettagli Offerta: Economica SALARIO NETTO (importo inserito su contratto): 3200 ron/ net Ticket de masa 30 ron/zi Bonus mensili di produzione fino a 1.000 ron Net Bonus annuali di Produzione per i migliori operatori Bonus per festività di Natale per tutti i dipendenti Abbonamento Partner
ABBREVIA RO SRL

Gestionar Depozit - Șoseaua București - Urziceni


Candidatul ideal Nu căutăm colegul perfect, dar ne-am dori ca TU să ai: Experienta relevanta pe o pozitie similara; Bune cunostinte de operare PC; Rezilienta la stres; Spirit de echipa; Autorizatie ISCIR (de preferat).Descrierea jobului Care ar fi task-urile tale? Vei înregistra în sistemul informatic toate mişcările de recepţie/livrare a mărfii; Vei verifica mărfurile pregătite inainte de livrarea lor la clienti; Vei verifica documentele la introducerea NIR-ului şi vei semnala eventualele neconcordanţe; Împreună cu șeful de depozit vei răspunde de cantitatea și calitatea tuturor produselor și materialelor aflate în gestiune, etc.
TRUTZI SRL

Asistent De Farmacie


Candidatul ideal Spring, Farmacia la Pret Mic angajeaza asistenti de farmacieCandidatul potrivit:Sa detina abilitati de comunicare si relationare;Empatie, atentie si implicare in relatia cu pacientul;Ofera ajutor, pasiune, zambet si respect;Detine diploma de asistent de farmacie si certificat de membru.Descrierea jobului Responsabiliati :Identifica si formuleaza recomandari privind nevoia de sanatate a pacientilor;Consilieaza pacientii despre modul de utilizare a medicamentelor si potentialele riscuri sau efecte adverse;Gestioneaza stocuri si urmareste termene de valabilitate ale produselor farmaceutice;Participa la receptia cantitativa si calitativa a medicamentelor din farmacie.Oferim:Pachet salarial motivant, bonusuri diverse, traininguri de specialitate;Decontam cotizatia anuala, asigurare malpraxis;Cream un mediu armonios in care pregatirea profesionala se afirma;
SPRING FARM SRL

Media netă estimată pe baza celor 354 de salarii introduse în Salario: 2500 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Educatie: Studii medii/superioareCunostinte, abilitati specifice:Experienta pe un post similar de minim 2 aniCunoștințe de operare PC (Ms Office: Word, Excel, PowerPoint);Limba engleza – mediuPermis de conducere BCunostinte minime in gestionarea si editarea continutului pentru conturile de social media (Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok)Persoană atentă la detalii și pasionată de digital marketing;Descrierea jobului Actualizeaza site-ului web SH& Autovit (inclusiv editarea minimă a materialului);Emite facturi de vanzare din cadrul departamentului SH si le transmite catre departamentele operationale ;Preia apelurile directionate de catre departementul CRM si ofera informatii adecvate intr-un mod profesionist, cu focus pe clientGestioneaza comunicarea directa cu clientii de pe toate canalele existente (email, social media, formulare online, telefon)
NEW KOPEL ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3812 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Personalitate puternica, orientata spre construirea unei cariere Atitudine corecta, capabil sa relationeze cu usurinta Bun organizatorDescrierea jobului Postul se adreseaza persoanelor ce doresc sa isi construiasca o cariera alaturi de profesionisti, intr-un domeniu nou ce ofera reale posibilitati de perfectionare a angajatului cat si o remunerare financiara raportata la performanta.Responsabilitati principale: Pastreaza contactul cu portofoliul de clienti arondat si contribuie la imbunatatirea acestuia Organizeaza vizite si prezentari la sediul clientilor Emite oferte/contracte conform pregatirii realizata in cadrul companiei Asigura legatura intre clienti si departamentul tehnic in vederea realizarii lucrarilor de mentenanta a echipamentelor comercializateBeneficii principale: Oportunitatea de a lucra intr-un domeniu aflat intr-o continuua expansiune in care posibilitatea de dezvoltare a angajatului este una reala Participare la stagii de pregatire interne si interna
TITAN TECHNIK AG S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 894 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Comercial


Candidatul ideal - Persoana energica, amabila si voluntara- Studii economice sau de contabilitate- Cunostinte de contabilitate primara si gestiune- Engleza sau franceza fluent- Cunostinte de operare PC (Word, Excel, Power Point, Outlook)- Cunoasterea programului de contabilitate WIZZCOUNT constituie un avantaj- Abilitati de comunicare si lucru in echipa- Perseverenta, corectitudine, implicare, flexibilitate, adaptabilitate- Capacitate de planificare si organizareDescrierea jobului Postul are drept scop asigurarea asistentei comerciale a 2 manageri de zona.- Realizarea de oferte catre clienti conform cerintelor managerilor de zona- Preluarea comenzilor si operarea comenzilor atat a clientilor cat si catre furnizori- Realizarea dispozitiilor de livrare pentru informare depozit conform comenzilor- Cautarea si contractarea de transporturi conform comenzilor- Emiterea de facturi catre clienti- Realizarea de exporturi- Introducerea in gestiune a facturilor si emiterea de facturi- Intocmirea
SODINAL S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 21 de salarii introduse în Salario: 3050 RON/Luna

Asistent Medical Recoltare /​ Asistent Medical Laborator


Candidatul ideal Asistent medical cu experienta de minim 1 anAbsolvent/a al unei scoli sanitare acreditate si recunoscute nationalAviz de libera practica si asigurare de malpraxisIntegritate, seriozitate, amabilitate si flexibilitateIntegrare in echipa - bune abilitati de comunicare si relationare, capacitate de organizare si planificare a timpului si a sarcinilor incredintateBuna organizare a programului de lucru si a activitatii punctului de recoltareDisponibilitate pentru program de lucru in ture de zi.Descrierea jobului Recoltarea probelor biologiceComunicarea cu pacientiiRealizarea dezinfectiei si a sterilizarii corecte a instrumentarului medicalAcordarea primului ajutor in cazuri de urgenta medicala.Pastrarea caracterului confidential al operatiunilor de serviciu in conformitate cu politica companiei
ELITE MEDICAL S.​R.​L.​

Secretara - Asistent


Candidatul ideal Abilități de comunicare orală și scrisă în limba română. Abilități organizatorice și capacitatea de a prioritiza sarcinile. Competențe în utilizarea computerului și a programelor Microsoft Office. Atitudine proactivă, orientată către rezultate și capacitatea de a lucra eficient atât independent, cât și în echipă. Capacitatea de a gestiona informațiile confidențiale cu professionalism Absolvirea liceului, cu diplomă de bacalaureat obținută. Cunoștințe minime de limba engleză pentru comunicare orală și scrisă.Descrierea jobului Gestionarea apelurilor telefonice, corespondenței și e-mailurilor. Asistență în organizarea întâlnirilor interne și externe, inclusiv pregătirea materialelor necesare și organizarea protocolului. Gestionarea eficientă a biroului, inclusiv a stocului de materiale de birou și a echipamentelor necesare. Întâmpinarea vizitatorilor și a clienților, oferindu-le asistență și direcționându-i către persoanele sau departamentele potrivite. Întocmirea și act
ASOCIATIA BIROUL ROMAN DE AUDIT TRANSMEDIA

Secretara


Candidatul ideal Persoana organizată, plăcută, comunicativa Capacitate de organizare şi planificare, diplomaţie Abilităţi de utilizare PC, Microsoft Office, Internet Cunoştinţe de limba engleză Disponibilitate la deplasări în interesul companiei Personalitate echilibrată, rezistenţă la stres Studii superioare in curs sau finalizateDescrierea jobului Desfăşoară activităţi de secretariat in departamentul de marketing Participarea la întâlniri organizate pentru departamentul de marketing Contacteaza clienti
META RING SRL

Media netă estimată pe baza celor 344 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Gestionar


Candidatul ideal Gestionar in Cluj-Napoca• Experiență în gestiune de minim 3 ani (gestiune de marfa)• Cunoștințe de operare calculator si utilizarea internetului• Curs stivuitorist (obligatoriu)• Permis de conducere categoria B• Abilități de comunicare si lucru în echipaDescrierea jobului • Recepție marfă conform documentelor de intrare/ieșire• Gestionarea cantitativă și calitativă a mărfii• Depozitarea corecta a mărfurilor în scopul respectării condițiilor corespunzătoare depăstrare• Pregătirea mărfii pentru încărcare transport• Încărcarea mărfii în camion/duba în funcție de nevoie• Evidență stoc marfă în ERP• Întocmire proces verbal de diferențe stocuri si urmărirea realizării lor• Urmărirea stocurilor de marfa din depozit• Oferă informații despre stocuri departamentelor firmei• Pregătire marfa pentru inventar anual sau la cererea departamentului de contabilitate• Participarea la întregul proces de inventariereBeneficii Pachet salarial atractiv Un mediu de lucru plăcut si competitiv
PRODFER CONSTRUCT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1861 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Gestionar Depozit Piatra Naturala - Piatra Chis Slatina


Candidatul ideal GESTIONAR DEPOZIT PIATRA NATURALA - PIATRA CHIS SLATINA Persoana organizatǎ, cu bune abilităţi de planificare, inițiativa, dorințǎ de ȋmbunǎtǎțire a proceselor; Studii medii si experienta de minim 6 luni intr-un post similar; Persoana meticuloasa, atenta la detalii; cu bune capabilitati de organizare Cunostinte operatiuni intrare/iesire marfa, efectuare inventare; Capacitate de asumare a responsabilitatii si de luare a deciziilor; Gandire analitica, buna capacitate de rezolvare de probleme atunci cand apar; Bune abilitati de comunicare;& coordonare a echipei din subordine Cunostinte bune de operare MS OFFICE; Atestat ISCIR pentru motostivuitor, reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Asigura gestiunea stocului de marfa; Introduce marfa in stoc pe baza documentelor de intrare; Efectueaza inventarul stocului de marfa conform procedurilor; Inregistreaza si actualizeaza informatiile referitoare la situatia stocurilor; Intocmeste fisele de magazie si emite avize de expedit
CHIS CHIS S.​R.​L.​

Vanzator-gestionar Magazin Piese De Schimb Timisoara


Candidatul ideal calitati de comunicare si negociere; ideal cunosterea sectorului agricol experienta in vanzari directe; cunostinte bune operare PC; ideal cunostinte in domeniul pieselor de schimb sau/ si a utilajelor agricole; cunostinte de limba engleza - nivel mediu; persoana organizataDescrierea jobului administreaza si dezvolta portofoliul de clienti , identifica reperele in functie de nevoile clientului prezinta, promoveaza si vinde produsele in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale societatii; cunoaste temeinic caracteristicile produselor comercializate; urmareste realizarea planului de vanzari Beneficii: Posibilitatea de a lucra intr-un mediu profesionist, atractiv, dinamic si prietenos Posibilitatea de perfectionare permanenta sustinuta de companie; Pachet salarial atractiv, in functie de experienta, la care se adauga comisioane din vanzari; Bonuri de masa Asigurare de viata Pachet servicii medicale Medlife
MUNAX SRL

Asistent Manager Calitate


Candidatul ideal Asigura suport in organizarea si coordonarea departamentului de calitate; Monitorizeaza și evalueaza procesele de producție pentru a garanta conformitatea produselor finite cu standardele de calitate stabilite; Asigura suport la organizarea activitatii de asigurare a calitatii in procesul de productie; Investigarea non-conformităților și reclamațiilor legate de calitate și implementarea măsuri corective pentru a preveni recurența lor; Integreaza si formeaza echipe de controlori tehnici de calitate; Raporteaza direct managerului de calitate situatiile intalnite.Descrierea jobului Studii superioare tehnice finalizate (Industria Textila / Controlul Calitatii); Experienta in managementul calitatii (sistem & procese) – minim 5 ani; Experienta in coordonarea unei echipe – minim 2 ani; Experienta in gestionarea neconformitatilor; Abilitati de analiza si sintetizare a informatiei; Foarte bune abilitati de comunicare; Bune cunostinte MS Office: Word, Excell, Power Point; Dispon
INDUSTRIES YIELD SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 1863 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.