Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

2297 Locuri de Munca Office Manager - Joburi Office Manager

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

2297 Locuri de Munca Office Manager - Joburi Office Manager

Cauta printr-o varietate mare de joburi Office Manager si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Office Manager si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Veterinar


Candidatul ideal Cu sau fara prea multa experienta, candidatul ideal trebuie sa fie o persoana sociabila, cu abilitati dе comunicare, flexibilitate si aspect profesional.Descrierea jobului Asistent Veterinar:- Participa la activitatile specifice unui cabinet veterinar- Primeste si inregistreaza pacientii- Asista medicul la efectuarea investigatiilor- Administreaza tratamente (doar la indicatiile medicului)- Programeaza pacientii pentru investigatii de specialitate- Asista medicul in situatii de urgenta- Asista medicul la efectuarea interventiilor chirurgicale- Pregateste si alege instrumentarul si materialele necesare tratamentelor- Urmareste evolutia starii pacientului in timpul si dupa aplicarea tratamentului- Completeaza documentele necesare de evidenta a medicamentelor- Completeaza documentele necesare de evidenta a pacientilor- Organizeaza si ajuta la buna functionare a pet-shop-ului aflat in incinta cabinetului- Efectueaza cosmetica felina si canina- Mentine curatenia locului de
GOLD HORSE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 32 de salarii introduse în Salario: 2650 RON/Luna

Asistent Juridic


Descrierea jobului Noi, #OameniiDeLaProfi,Suntem agili, flexibili si ne adaptam cu rapiditate noilor tendinte din piata, ne asumam responsabilitatea deciziilor si gasim mereu solutii inovatoare pentru atingerea obiectivelor.Am invatat sa privim cu curiozitate si deschidere toate beneficiile si oportunitățile aduse de digitalizare, venim mereu cu initiative si dezvoltam concepte noi.Ne cream propriul drum si ne reinventam de fiecare data cand piata se schimba, pentru ca una dintre competentele noastre cheie este spiritul antreprenorial.Strategia noastra de resurse umane are la baza conceptul- Be Kind.Credem ca atunci cand suntem mai zambitori, mai prietenosi, mai buni cu colegii, ori cu clientii nostri, reusim sa gestionam mai usor toate provocarile job-ului de zi cu zi.Alaturi de # OameniiDeLaprofi vei avea ai parte de experiente faine si intense zi de zi, pentru ca ne ghidam dupa principii sanatoase si valori puternice, care evolueaza odata cu noi Dezvoltare, Cooperare si Transparenta
PROFI ROM FOOD SRL

Gestionar


Candidatul ideal Responsabilitățile dumneavoastră principale vor include gestionarea și monitorizarea stocurilor, recepționarea și expedierea mărfurilor și menținerea unui sistem de inventar precis. Veți lucra în strânsă colaborare cu echipa noastră de vanzari a asigura o aprovizionare eficientă și o livrare promptă a produselor noastre.Reprezinta avantaj:- Experienta pe o pozitie similaraDescrierea jobului Recepţionarea şi verificarea mărfurilor primite în depozitEtichetarea şi organizarea produselor în depozitMonitorizarea stocurilor şi actualizarea sistemului de inventarPregătirea comenzilor pentru livrare și asigurarea unei ambalări corecteColaborarea cu echipa de vanzari pentru a coordona transportul şi livrarea produselorRezolvarea problemelor legate de stocuri și gestionarea retururilorMenţinerea curăţeniei şi a ordinei în depozitBeneficiiOportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și stimulantPosibilitatea de a dezvolta abilități solide de gestionare a stocurilorColaborarea
ALVIROM ECHIPAMENTE PROTECTIE SRL

Media netă estimată pe baza celor 1748 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Gestionar Depozit


Candidatul ideal Studii medii, preferabil în domeniul tehnic sau economic. Experiență relevantă într-un rol similar. Excelente abilități de organizare și planificare. Integritate, responsabilitate și atenție la detalii. Abilități de comunicare și spirit de echipă. Orientare către soluții și inițiativă. Cunoștințe SAP și MS Office.Descrierea jobului Responsabilități principale: Efectuează recepția fizică a produselor finite și a mărfurilor achiziționate. Semnează nota de predare, se asigură că aceasta corespunde întocmai cu realitatea și înregistrează producția în sistemul informatic. Asigură evidența stocurilor de produse finite și materiale, raportează eventualele neconcordanțe între stocul fizic și cel scriptic. Efectuează lunar/bilunar sau de câte ori este nevoie inventarul stocurilor de marfă..Ce oferim? Un mediu de lucru în care te poți dezvolta și învăța împreună cu o echipă care lucrează cu profesionalism, dedicare și pasiune. Un pachet salarial motivant, inclusiv tichete de mas
XELLA RO SRL

Media netă estimată pe baza celor 406 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Secretar Procuratura - Sibiu


Candidatul ideal • Student sau absolvent studii juridice;• Atentie la detalii si bune abilitati de organizare;• Persoana perseverenta, capabila sa livreze in termene stranse;• Bune abilitati in lucrul cu calculatorul;• Permis de conducere categ B poate constitui un avantaj.Descrierea jobului • Furnizeaza servicii-suport pentru specialistii din domeniul juridic privind activitatile de comunicare, documentare si de coordonare interna;• Aplica cunostintele de specialitate privind terminologia si procedurile legale;• Prelucreaza informatiile in sistemul informatic intern;• Efectuează rapoarte privitoare la rezultatele obtinute.
EOS KSI ROMANIA SRL

Secretara Receptie Office (debutant) - M/​f


Candidatul ideal Daca esti la inceput de cariera, motivat/a de provocari si doresti sa progresezi in mod continuu, atunci ai atributele principale necesare pentru a fi parte din echipa noastra pe pozitia de Secretara receptie office/ Asistent manager (debutant) - m/f. Ideal ar fi sa indeplinesti si cerintele de mai jos:- studii superioare;- bune cunostinte de operare PC;- cunoasterea limbii engleze la nivel mediu-avansat reprezinta un avantaj;- excelente abilitati de comunicare, relationare, organizare;- prezenta agreabila, zambitoare, pozitiva.Descrierea jobului Te intrebi care iti vor fi responsabilitatile?- executi lucrari de secretariat/ receptie office la sediul central al Dinamic 92 Distribution;- executi lucrari de registratura;- executi activitati ce tin de protocol (primirea vizitatorilor si a partenerilor de afaceri, pregatirea corespondentei protocolare cu ocazia diferitelor evenimente, etc);- operezi si inregistrezi documente specifice in sistem;- tii evidenta formularelor
DINAMIC 92 DISTRIBUTION SRL

Secretariat Birou Notarial


Candidatul ideal - cunostinte operare PC, MS Office – Word, Excel, navigare internet;- persoana dinamica, organizata, ordonata;- corectitudine, seriozitate, responsabilitate;- capacitate de adaptare si invatare rapida.Descrierea jobului - tehnoredactare acte notariale (procuri, declaratii, contracte etc);- redactare corespondenta catre institutii publice, persoane fizice si juridice;- relatie cu colaboratorii, personal, telefonic sau e-mail;- interogare/inscriere in registrele nationale notariale;- alte activitati specifice activitatii notariale.
SOCIETATE PROFESIONALĂ NOTARIALĂ MEIROU MIHAI GABRIEL I MEIROU CARMEN

Secretar Centru Formare Profesionala


Candidatul ideal Persoana dinamica; Capacitatea de coordonare si organizare; Abilitati comunicare excelente in vederea transmiterii corecte a ofertelor firmei; Abilitatea de a colabora cu colegii de serviciu de la centrele din tara ; Cunostinte de operare calculator, pachet Office, social media : Dorinta de afirmare;Descrierea jobului Postul presupune promovarea, organizarea si defasurarea conform prevederilor legale si a normelor interne ale firmei a serviciilor oferite de societate, respectiv cursuri calificare/perfectionare acreditate de Ministerul Muncii Persoana selectata va trebui sa comunice cu potentialii clienti, prezentandu-le oferta societatii, sa stabileasca date de cursuri, date de examen, sala de curs, sa participe activ la intreg procesul de recrutare lectori/formatori, desigur avand in vedere cadrul legal de organizare a cursurilor acreditate ; Sa tina evidenta cursurilor organizate, sa asigure in general cadrul corect de desfasurare a acestora, sa comunice permanent cu
PROFESIONAL NEW CONSULT S.​R.​L.​

Consilier Juridic /​ Personal Secretariat


Candidatul ideal abilitati officeDescrierea jobului redactare documente, comunicare documente
BIROU EXECUTOR JUDECATORESC - NICULAE GEORGE

Gestionar Depozit


Candidatul ideal Adecco recruteaza pentru clientul sau, un distribuitor de dispozitive medicale in Romania, Gestionar Depozit. Candidate Profile: Experienta dovedita ca Gestionar Depozit; Excelente abilitati de rezolvare a problemelor si atentie la detalii in gestionarea inventarului; Cunostinte medii in utilizarea sistemelor de management al depozitului si a altor software relevante; Abilitati bune de comunicare pentru a colabora cu echipe interfunctionale.Descrierea jobului Responsibilities: Supravegheaza si gestioneaza toate activitatile din depozit, inclusiv primirea, stocarea si distributia materialelor si produselor finite; Dezvolta si implementeaza proceduri eficiente de depozitare pentru a optimiza productivitatea si a reduce costurile operationale; Asigura gestionarea precisa a inventarului, efectueaza verificari regulate ale stocurilor si mentine evidenta inventarului.
ADECCO ROMANIA

Media netă estimată pe baza celor 458 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Gestionar Depozit - Sacele


Candidatul ideal · Studiile medii/superioare economice - prezintă avantaj;· Cunoștințe de operare calculator – nivel mediu (Word, Excel, programe specifice de gestiune/ facturare - SAP - prezintă avantaj);· Cunoștințe legate de activitatea de gestiune și contabilitate primară;· Experiență relevantă în domeniu (logistică, gestiune, distribuție, facturare) – prezintă avantaj;· Bune abilități numerice, de organizare, planificare și comunicare;· Capacitate de adaptare rapidă la solicitările specifice postului;· Disponibilitatea de a lucra în schimburi (3 schimburi);· Corectitudine și seriozitate;· Disponibil de a efectua muncă fizică normală.Descrierea jobului Responsabilități: Recepționarea și eliberarea materialelor din gestiune; Evidența computerizată a materialelor din gestiune și a miscării acestora; Depozitarea și pastrarea corespunzatoare a materialelor, conform standardelor existente; Aplicarea procedurilor interne de gestiune; Pastrarea evidenței la zi a stocurilor de materiale ex
URSUS BREWERIES SA

Gestionari Depozite Produse Alimentare


Candidatul ideal Cerinte:- cunostinte de gestiune- sa aiba abilitati in manipularea unui scaner- persoane organizate si responsabile- fara cazier judiciarDescrierea jobului - Coordoneaza activitatea manipulantilor- Coordoneaza activitatea de receptie marfa si urmareste ocuparea cat mai eficienta a spatiului din depozit.- Asigura accesibilitatea la produse.- Stabileste aranjarea produselelor in rafturi astfel incat sa fie localizate rapid.- Urmareste respectarea metodei FEFO- Verifica si supervizeaza iesirea produselor din depozit si respectarea programului si ordinii de incarcare a masinilor- Raspunde de integritatea stocului- Verifica receptia produselor din punct de vedere cantitativ si calitativ- Verifica si urmareste programul de curatenie in depozit
DRIM DANIEL DISTRIBUIE FMCG S.​R.​L.​

Back-office Analyst With Italian - Hybrid - Bucharest


Candidatul ideal 🚀 BACK-OFFICE ANALYST WANTED!! 🚀Got a passion for numbers and a knack for navigating through digital landscapes? Join our squad!!Teleperformance Romania is hiring ITALIAN SPEAKERS for our client, one of the biggest European players in digital payments.The company is present in 25 countries, and it’s headquarter it’s based in Milan: Il Cuore d”Italia.Skills you'll need:✅ To be an Italiano Vero!! (B2+ Italian level)✅ Quick learner when it comes to new tech - adaptability is your middle name!✅ Rock-solid PC skills - if it's digital, you're all over it!✅ Excellent communication skills, both verbal and written, essential for effective collaboration and interaction within corporate teams;✅ Attention to detail and organizational skills- you're all about precision, with the ability to prioritize and manage multiple tasks effectively.-----------------------------------------✅ Proven experience in financial analysis, transaction monitoring, fraud detection, or
S 800 CUSTOMER SERVICE PROVIDER SRL

Operator Facturare - Consiliere Clienti /​ Back Office


Candidatul ideal Cunostinte contabilitate primaraAbilitatea de a intelege si invata produsele companieiCunostinte operare calculator : Word , Excel , OutlookAvantaj : cunostinte WinMentorAvantaj : Limba Engleza Descrierea jobului Lucreaza in principal in programul de gestiunePreia solicitari clienti , comenzi : email , telefonic , front-deskConsiliaza clientii : email , telefonic , front-deskIntocmeste documente specifice intr-un flux clarIncaseaza ocazional c/v facturi cu numerar sau card POSDesfasoara si alte activitati specifice de vanzari si logistica : AWB , inventar ,etcProgram lucru : Luni - Vineri 8 -16.30Se asigura instruire de introducere , lucrul in echipa cu operator experimentat pana la formarea deprinderilor de lucru.BENEFICIITichete de masa 40 lei / zi
PLASSON ROMANIA S.​R.​L.​

Secretariat Contabilitate


Candidatul ideal Cautam coleg/colega de birou cu experienta.Descrierea jobului Experienta in contabilitate,
LANDMANIA SRL

Secretar Executiv


Candidatul ideal Experiență relevantă în realizarea de sarcini administrative, contabile și de secretariat Noțiuni avansate de utilizare calculator: Microsoft Office (Word, Excel, Power Point), Google Suite Lucru în echipă și implicare activă în proiecte ambițioase și creative Abilități bune de comunicare (scrisă și orală) Nivel ridicat de acuratețe și calitate a muncii, acordând o atenție deosebită detaliilor Capacitate bună de planificare, prioritizare și organizare a activităților Motivație, flexibilitate și adaptabilitate la diverse activități și contexte de lucru Cunoștințe de limba engleză Descrierea jobului Oferă suport administrativ echipei prin coordonarea fluxului documentelor (primire, înregistrare și arhivare) și asigură serviciile de tehnoredactare Oferă asistență în pregătirea deplasărilor, întâlnirilor și organizarea de evenimente în cadrul proiectelor în care este implicat Participă activ la ședințele de lucru ale echipei și la evenimentele proiectelor în care este impl
ASOCIATIA THE SOCIAL INCUBATOR

Gestionar


Candidatul ideal Societate comerciala angajeaza gestionar. Se asigura contract de munca pe perioada nedeterminata, salar motivant, tichete de masa, transport decontat si mediu de lucru placut.Cerinte : studii medii, experienta minim 3 ani, responsabilitate, punctualitate, implicare, initiativa, spirit organizatoric, , abilitati de comunicare , permis de conducere categoria B.
S.​C.​ AICBAC S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1748 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Asistent Medical Generalist


Candidatul ideal Absolvent scoala postliceala - Asistent medical generalist; ​Integritate, corectitudine si devotament. Atitudine si comportamente pozitive cu ajutorul carora sa relationezi intr-un mod constructiv si non-conflictual cu pacientii, angajatii si colaboratorii clinicii. Capacitatea dе organizare eficienta atat a activitatilor, cat si a cabinetului dentar.Descrierea jobului Asigura suport pentru activitateа medicаla. Pregateste cabinеtul si instrumentаrul si verifica daca stocul dе mаterialе in cabinet estе complеt. Reаlizеаza toate procedurile necesare sterilizarii si se asigura ca procesul de sterilizare este realizat corect.Ce oferim:​ Asiguram in prima luna un training pentru formare ca asistenta de stomatologie. Decontare abonamenent de transport: STB, Metrorex Decontare uniforma medicala Tichete de masa in valoare de 40 lei/ zi lucrata Tichete de vacanta Program de 8 ore si contract de munca Reduceri la servicii stomatologice
CLINICA DENTAL EXCELLENCE SERVICII STOMATOLOGICE SRL

Media netă estimată pe baza celor 2645 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Asistent Vanzari - Baia Mare


Candidatul ideal Poziția de asistent de vânzări (vânzător/vânzătoare) este una dintre cele mai importante pozitii din compania noastră.Dacă decideți să deveniți un membru al echipei noastre, este necesar să fiți preocupat/preocupată de domeniul modei, să vă placă să interacționați cu oamenii și să vă încânte modul unui magazin de a funcționa rapid.Cu noi sunteți în mișcare cât e ziua de lungă, lucrând cu haine care au călătorit distanțe impresionante, din diferite țări de pe glob, pentru a ajunge la noi în magazine. Veți inspira clienții nostri, ajutându-i în incursiunea de a descopri lumea brandurilor și ajutand-i să găsească cele mai interesante și unice articole.Cerintele postului:- spirit de echipa si adaptabilitate- flexibilitate si perseverenta- responsabilitate si implicare- orientare catre clienti- seriozitate, corectitudine, punctualitateDescrierea jobului Responsabilitati:- Realizarea activitatii de vanzare- Raspunde de respectarea prevederilor si reglementarilor interne- Men
CASA TEXTILELOR SRL

Farmacist/​ Asistent Farmacist


Candidatul ideal - Este absolvent al Facultatii dе Farmacie sau a Scolii Postliceale dе Asistenti dе farmacie- Detine Certificat dе membru C F R sau al OAMGMAMR avizat pe anul 2024- Trebuie sa aiba cunostinte dе operare PC- Este o persoana cu dorinta dе invatare si care relationeaza bine in echipa.Responsabil si implicat in activitate.Descrierea jobului - intеrаctiоnеazа cu pаcientul si il consiliеаzа vеninind in intimpinarеa nеvoilor аcеstuia- intrоducе fаcturi in gеstiunе- vеrificа si centralizеаza rеtetele pеntru Casа de Asigurаri de sanatate.- vеrificа stocurilе- face receptia cantitativa si calitativa a produselor.Beneficii:- pachet salarial atractiv- tichete de masa- flexibilitate in ceea ce priveste alegerea zilelor de concediu.
ESTER FARM SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 2297 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.