Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

2389 Locuri de Munca Office Manager - Joburi Office Manager

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

2389 Locuri de Munca Office Manager - Joburi Office Manager

Cauta printr-o varietate mare de joburi Office Manager si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Office Manager si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Analist Servicii Client - Personal Back-office


Candidatul ideal Experienta pe un post similar;Studii superioare tehnice constituie avantaj;Experienta in domeniul electric constituie un avantaj;Cunostinte operare Excel, Word, Power Point;Abilitati comerciale si de comunicare;Persoana organizata, proactiva, cu initiativa;Autonomie si spirit de echipa;Permis de conducere cat. B;Cunoasterea limbii engleze/franceze constituie un avantaj.Descrierea jobului sa promoveze si sa vanda pachetele de servicii ale companiei;• sa realizeze procesarea datelor si detaliilor activitatii desfasurate;• sa realizeze contactarea potentialilor clienti si preluarea apelurilor de la cei deja existenti;• sa gestioneze comenzile partenerilor de suport din punct de vedere logistic, administrativ si financiar (e.g probleme de calitate ale pieselor livrate, modificari de preturi, valideaza criteriile de retur, obtine aprobari necesare, emite autorizatii de retur)• sa realizeze derularea activitatii conform politicii companiei;• sa realizeze utilizarea la maximu
SONEPAR ROMANIA S.​R.​L.​

Registrator Medical


Candidatul ideal Suntem un Centru Medical independent cu istorie de peste 20 de ani pornit din dragoste pentru profesie, o afacere de familie din care pacientii nostri fac parte.Avantajele sunt oferite de cele 10 specialitati medicale pozitionate intr-un singur loc,Laborator de analize (in contract cu CASMB, avizat RENAR)3 medici de familie cu liste mari de pacienti care vor garanta baza de pacienti inca de la inceputul colaborariiClinica se afla intr-o zona populata din Piata Crangasi, langa centrele comerciale si dispune zilnic de un flux considerabil de pacientiFurnizam servicii medicale cu plata dar si gratuite cu bilet de trimitere in contract cu Casa de Asigurari a Mun Bucuresti.Exista aparatura in dotare si suntem deschisi pentru achizitionarea celor necesare in vederea solutionarii cat mai corecte a cazurilor medicale.Cautam Registrator medical ce poate lucra cu normă întreagă care sa indeplineasca urmatorele conditii:-Studii medii/superioare-Experienta intr-un rol similar in d
SAN MED 2001 S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 141 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Registrator Medical


Candidatul ideal Fundatia HOSPICE Casa Sperantei –angajeaza Registrator Medical pentru punctul de lucru din Mun.BucurestiCerinte generale: Studii: medii Diploma de bacalaureat Certificat/Atestat operare calculator Cursuri de specialitate în domeniul statistica medicalaExperienta: Minim 3 ani in pozitie similara Experienta in lucrul cu SIUI si platforma Atlasmed constituie un avantaj Cunoasterea la nivel conversational a limbii engleze prezinta un avantaj Norma de lucru: 8 h/ziProgram de lucru: in intervalul orar 08:00 – 16:00Durata contract: perioada nedeterminata, Descrierea jobului Descrierea postului: Inregistreaza intrarile si iesirile pacientilor din spital, pe unitatea cu paturi sau serviciul de ingrijiri la domiciliu, pastrand legatura cu Departamentul Operational si Receptie pentru intocmirea formelor legale. Verifica la internarea pacientului, anexarea la foaia de observatie a urmatoarelor documente:bilet de internare de la medicul de familie sau de specialitate, adeverinta de
FUNDATIA HOSPICE CASA SPERANTEI

Media netă estimată pe baza celor 139 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Front Office Assistant


Candidatul ideal Visul multor persoane e sa calatoreasca!Tu ai putea contribui la indeplinirea acestui vis!Cum? Vino in echipa Eturia!Cautam un Front Office Assistant pasionat de calatorii Candidatul nostru ideal este: Entuziast chiar si in zilele de luni Onest si responsabil in munca sa Atent la detalii si orientat spre rezultate Proactiv si empatic fata de clienti, colegi si furnizori Organizat si dornic sa invete lucruri noi Cat despre hard skills, cautam un coleg sau o colega care: Are experienta de lucru anterioara de cel putin un an Da dovada de cunostinte solide de geografie si cultura generala Are capacitatea de a organiza si gestiona documente/date intr-un mod eficient si precis Da dovada de competente administrative, gestionarea corespondentei, organizare documente, programare intalniri Are cunostinte solide de operare calculator (Microsoft Office, Google Suite) precum si abilitati de intelegere, testare si utilizare a unor soft-uri specifice Intelege notiuni de baza de conta
ETURIA S.​R.​L.​

Front Office Assistant


Candidatul ideal If you want to develop your strengths, BDO is your choice, because here, the exceptional client service can be achieved with the support of a good team and hard work.We need a colleague with a mature and responsible approach to professional tasks, integrity and commitment to our team, as well as a positive attitude and constructive approach. Succeeding as a Front Office Assistant role at BDO requires attention to details and careful execution. We expect you to be cooperative and solutions-oriented.Skills, knowledge and expertise: Good command of English and MS Office; Communication and presentation skills; Sociable and customer oriented; Organizational skills, attention to details.Descrierea jobului As a Front Office Assistant at BDO you will develop the appropriate skills and knowledge for performing the following activities:Represent the company by providing general information to third parties (clients, partners, suppliers and other) by phone or face to face; Manage
BDO SUPPORT SERVICES SRL

Back Office Specialist Italiana


Candidatul ideal 🔊 Căutăm un Back Office Specialist cu limba italiana care va oferi sprijin în sarcinile administrative zilnice în cadrul companiei noastre.📌 Candidatul ideal trebuie să fie o persoană responsabilă și organizată, cu un nivel mediu spre avansat de limba italiană și cu o atitudine proactivă.Descrierea jobului Ce sarcini vei avea?🗂️ Printre acestea putem enumera procesarea task-urilor administrative din cadrul departamentului, precum rezolvarea solicitărilor sosite prin canalele de comunicare în termenul specificat, introducerea datelor în sistem și verificarea acestora conform standardelor impuse și respectarea normelor de confidențialitate printr-un nivel ridicat de etică și integritate.In ce constau beneficiile?👉 Posibilitate de dezvoltare profesională;👉 Un mediu de lucru plăcut și provocator, alături de o echipă tânără și entuziastă;👉 Evenimente interne;👉 Salariu fix;👉 Bonuri de masă;👉 Tichete cadou de Paște și Crăciun;👉 Decontare transport;👉 Asigurare medic
FIRE CREDIT SRL

Asistent Medical Generalist- Spital Ares Cluj Napoca


Candidatul ideal Absolvent al scolii postliceale/ Facultatea de asistente medicala;- Experienta minim 1 an pe un post similar sau capacitate& dorinta de a invata rapid lucruri noi- Persoana serioasa, punctuala, cu atitudine pozitiva si motivatie puternica.Descrierea jobului  Pregateste cabinetul in vederea consultatiilor: ecograful, calculatorul, dupa caz testul de efort; Identifică problemele de îngrijire ale pacienţilor, stabileşte priorităţile, elaborează şi implementează planul de îngrijire şi evaluează rezultatele obţinute pe tot parcursul internării; Prezintă medicului de salon pacientul pentru examinare şi îl informează asupra stării acestuia de la internare si pe tot parcursul internării, observă simptomele şi starea pacientului, le înregistrează în dosarul de îngrijire şi informează medicul; Recoltează produse biologice pentru examenele de laborator, conform prescripţiei medicului; Răspunde de îngrijirea bolnavilor din salon Administrează personal medicaţia, efectuează t
CENTRELE DE EXCELENŢĂ ARES SRL

Asistent Vanzari Jysk Tg.​ Mures Plaza M


Candidatul ideal Te entuziasmeaza sa lucrezi in vanzari? Iti doresti sa oferi clientilor cele mai bune servicii in JYSK Romania impreuna cu echipa ta? Iti place sa ai o activitate dinamica? 💪Atunci tu poti fi Asistentul de Vanzari (f/m) pe care il cautam! 🙋CE ITI OFERIMAi posibilitatea sa te alaturi unei companii de retail care isi doreste sa fie prima alegere a angajatilor in retail. Noi avem un mediu dinamic unde ideile tale sunt ascultate si esti implicat. Noi consideram dezvoltarea ta ca fiind extrem de importanta.In plus, ca Ambasador JYSK vei avea parte de urmatoarele: Oportunitati pentru propria dezvoltare si responsabilitate – ne propunem sa promovam intern 80% dintre manageri. Afla mai multe aici. Concursuri interne intre magazine si bonusuri pe masura Iesiri bianuale impreuna cu echipa Bonus competitiv care rasplateste vanzarile si rezultatele extraordinare Un program de lucru flexibil 20% reducere la produsele JYSK si la produsele din grupul Lars Larsen Tichete de masa, ti
JYSK ROMÂNIA SRL

Asistent Vanzari Jysk Bistrita Retail Park


Candidatul ideal Te entuziasmeaza sa lucrezi in vanzari? Iti doresti sa oferi clientilor cele mai bune servicii in JYSK Romania impreuna cu echipa ta? Iti place sa ai o activitate dinamica? 💪Atunci tu poti fi Asistentul de Vanzari (f/m) pe care il cautam! 🙋CE ITI OFERIMAi posibilitatea sa te alaturi unei companii de retail care isi doreste sa fie prima alegere a angajatilor in retail. Noi avem un mediu dinamic unde ideile tale sunt ascultate si esti implicat. Noi consideram dezvoltarea ta ca fiind extrem de importanta. In plus, ca Ambasador JYSK vei avea parte de urmatoarele: Oportunitati pentru propria dezvoltare si responsabilitate – ne propunem sa promovam intern 80% dintre manageri. Afla mai multe aici. Concursuri interne intre magazine si bonusuri pe masura Iesiri bianuale impreuna cu echipa Bonus competitiv care rasplateste vanzarile si rezultatele extraordinare Un program de lucru flexibil 20% reducere la produsele JYSK si la produsele din grupul Lars Larsen Tichete de masa, t
JYSK ROMÂNIA SRL

Asistent Manager Adjunct Magazin Sef De Tura


Candidatul ideal Asistent Manager Adjunct Sef de Tura Mega Mall, Park lake si Sun Plaza- Minimum un an experienta pe un post similar (domeniul confectiilor constituie avantaj)- Cunostinte operare PC – Word, Excel, Internet Explorer;- Abilitati de comunicare si negociere;- Persoana serioasa, dinamica cu spirit de initiativa;- Discernamant si capacitatea de a rezolva probleme;- Putere de decizie si asumarea responsabilitatii;- Spirit de ordine si disciplina;- Echilibru emotional si stabilitate in atitudine si comportament;- Usurinta in comunicare si abilitati pentru lucrul in echipa;- Dorinta de dezvoltare a subordonatilor si preocupare pentru ridicarea nivelului profesional individual;- Corectitudine, flexibilitate, rezistenta la efort si stres.Descrierea jobului - Asigura consultanta de specialitate pentru clientii din magazin, inclusiv vanzare activa si incasare;- Organizeaza activitatea din magazin impreuna cu seful de magazin;- Supervizeaza si evalueaza activitatea angajatilor din s
COMDIC S.​R.​L.​

Asistent Vanzari Intimissimi&intimissimi Uomo Electroputere


Candidatul ideal • abilități de comunicare directă;• inițiativă și simțul responsabilității;• experiența pe o poziție similară (asistent vânzări, lucrător comercial, vânzător, consultant, customer sales, customer service, customer support, agent vânzări) constituie un avantaj;• sociabilitate, gândire pozitivă, organizare;• persoană orientată spre soluții, confortabilă cu munca în echipă, flexibilă;• disponibilitate și mobilitate.Descrierea jobului Responsabilități:• participă activ la vânzarea produselor în concordanță cu strategia de vânzări;• oferă o experiență pozitivă și prietenoasă angajând clienții prin conversații și sfaturi, furnizează informații detaliate despre produse;• menține standardele vizuale conform cerințelor de brand și asigură nevoile de aprovizionare ale magazinului;• asigură curățenia în spațiul de lucru, păstrează permanent depozitul organizat și accesibil pentru maximizarea vânzărilor.Ofertă:• bonusuri de performanță;• mediu de lucru relaxant și plăcut;• discoun
FUTURA LENJERIE 2010 SRL

Gestionar Depozit


Candidatul ideal - Studii medii (minimum)- Cel putin 1 an experienta profesionala pe o pozitie dе gestionar- Bune cunostinte Office (Excel, Word)- Persoana comunicativa, organizata, energica si responsabila, disponibila pentru program dе munca in 3 schimburi ( inclusiv schimb dе noapte) si pentru efort fizicDescrierea jobului Responsabilitati- Coordonarеa activitаtii dе livrаre pentru produsеlе de panificatie si patiseriе din mаgаzie, in functiе dе ordineа fаbricatiеi- Gestiunea produselor finitе si a ambalajelor pentru produsul finit- Completarea raportului de magazie in format electronic- Predarea produselor expirate in depozit- sau nevandabile- catre magazia de rebut (avand viza CTC)Beneficii- tichete de masa pentru fiecare zi lucratoare din luna de 20.01 lei- decontare abonament transport
MANAGEMENT OBJECTIVES S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 361 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Gestionar Depozit


Candidatul ideal Gestionar Depozit in Bistrita Persoana organizata, cu bune abilitati de planificare, initiativa, dorinta de imbunatatire a proceselor; Studii medii si experienta de minim 6 luni intr-un post similar; Persoana meticuloasa, atenta la detalii; Cunostinte operatiuni intrare/iesire marfa, efectuare inventare; Capacitate de asumare a responsabilitatii si de luare a deciziilor; Gandire analitica, buna capacitate de rezolvare de probleme atunci cand apar; Bune abilitati de comunicare; Cunostinte bune de operare MS OFFICE; Atestat ISCIR pentru motostivuitor, reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Asigura gestiunea stocului de marfa; Introduce marfa in stoc pe baza documentelor de intrare; Efectueaza inventarul stocului de marfa conform procedurilor; Inregistreaza si actualizeaza informatiile referitoare la situatia stocurilor; Intocmeste fisele de magazie si emite avize de expeditie; Achizitioneaza materialele necesare depozitului; Se asigura de incarcarea si descarcarea marf
CHIS CHIS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 374 de salarii introduse în Salario: 3205 RON/Luna

Gestionar Depozit


Candidatul ideal RAVELI este in cautare de persoane ambitioase si loiale pentru a ocupa postul de gestionar depozit.Candidatul ideal are atitudine pozitiva si atentie sporita asupra detaliilor, caruia ii place sa lucreze atat in echipa cat si pe cont propriu.Cautam persoane serioase si corecte, care sa aiba dorinta de a se implica in activitatea pe care o desfasoara si de imbunatatire continua.Apreciem initiativa, abilitatile de comunicare, negociere si gestionare a situatiilor limita.Constituie avantaj cei cu atestat de stivuitorist si cei cu experienta in activitati de gestiune pe un post similar.Descrierea jobului Descrierea jobuluiProgram normal 8 ore/5 zile pe saptamana + ore suplimentare, in cazuri exceptionale platite separatResponsabilitati- Primeste, organizeaza, pastreaza si distribuie marfurile aflate in gestiune- Răspunde de descărcarea-încărcarea produselor, de eliberarea mărfurilor din gestiune- Verifică stocurile, termenele de garanţie şi raportează şefului depozit, alte
PRED SMY SRL

Media netă estimată pe baza celor 391 de salarii introduse în Salario: 3214 RON/Luna

Gestionar Date De Flux - Floresti,​ Prahova


Candidatul ideal Studii superioare finalizate cu diploma de licență in Contabilitate si Informatică de gestiune/Cibernetică, statistică si informatică economică/Inginerie economică,etc.; Cunostinte foarte bune de operare si suport sisteme informatice de gestiune, tip ERP; Cunostinte IT: baze de bate, SQL, Microsoft Office (Word, Excel, etc); Competențe de limbă engleză si/sau limbă franceză (nivel conversational); Persoană deschisă, cu inițiativă, orientată catre identificarea de soluții; Abilitați de comunicare transversa si lucru in echipa; Capacitate de analiza si sinteza, organizare, atenție la detalii;Descrierea jobului Asigura coerența și precizia între inventarul fizic și inventarul logic utilizat în planificare și finanțe; Verifica in Oracle stocurile, comenzile de materii prime si semifinite; Coordoneaza, asigura desfășurarea de acțiuni pentru îmbunătățirea sau consolidarea calității datelor; Contribuie la buna executie in procesul de creare de noi produse, la executarea corec
MICHELIN ROMANIA

Finance And Administration Officer


Candidatul ideal 1. Intermediate degree in Accounts/Finance / Administration/Business Studies, diploma or any appropriate professional qualification in Finance2. Appropriate computer knowledge related to Finance.3. At least 3 years’ experience in finance/accounts4. Experience in supporting staff5. Competent in Financial Control and reporting at all levels6. Experience of working with the Red Cross Red Crescent Movement or with another humanitarian or international organization an added advantage - Preferred7. Organization and planning skills, ability to work under pressure, Assist with internal and external events planning and implementation.8. Fluent Spoken and written English and RomanianDescrierea jobului Financial ManagementCheck and verify that payments are properly documented and ensure compliance with IFRC procedures.Check and validate payment authorizations, reconcile bank transfers, obtain the monthly bank statements and prepare the monthly bank reconciliation and cash count w
SOCIETATEA NATIONALA DE CRUCE ROSIE A ROMANIEI

Agent Rezervari Back Office


Candidatul ideal Christian Tour isi mareste echipa! :)Vino in Tribul Christian Tour!Știm că schimbarea se produce prin oameni, tocmai de aceea cultura de angajator Christian Tour pune mereu echipa pe primul loc, investind constant în formarea și starea de bine a fiecărui membru al familiei Christian Tour.Credem cu tărie că oamenii pot deveni cea bună versiune a lor într-un mediu ALTFEL, un mediu onest în care se simt valorizați, un loc unde se simt „acasă” și pot fi ei înșiși, unde știu că fairplay-ul conduce totul, și că viitorul lor este dictat doar de ambiția și pasiunea lor. După faptă și răsplată!Cuibul Christian Tour este o platformă care sădește fericire prin autodezvoltare si prin noua noastra deviză de echipă: "Clientul nostru, Prietenul nostru!”Suntem in cautarea unor colegi energici si pasionati de calatorii, care sa contribuie cu ambitie si dedicatie la construirea si promovarea pachetelor turistice - SEJURURI in destinatii precum TURCIA, EGIPT, GRECIA, BULGARIA, etc dar si
CHRISTIAN76 TOUR SRL

Back Office Representative With French


Candidatul ideal Your career is about what you want to be and who you want to be. It’s about bringing your skills, curiosity and best true self to work.In Accenture Operations we rethink the way people work and businesses perform by harnessing the power of rich data for decision-making, innovative technology, and advanced machine intelligence.In an era where people are critical to success, join a team that prioritizes human ingenuity and fosters a workforce where technology elevates people (not the other way around), freeing them up for more creative thinking and exciting work.By being part of our team, you will work from Monday to Friday, 09:00-18:00 in a hybrid setup.Skills that make your work successful: Fluent in French (B2) and at least Upper Intermediate English; Ready to work back office 80% and 20 % in contact center when needed; Insurance background is a plus; BPO background is a plus; Customer Interaction Handling; Problem Solving Escalation Management; Data Quality; Operatio
ACCENTURE SERVICES SRL

Manager Back Office (vânzări)


Candidatul ideal Am dori să consolidăm echipa Departamentului Back Office cu un Sales Manager flexibil, meticulos și cu puterea de a energiza și motiva echipa.Dacă ești din Suceava sau împrejurimi și poți bifa următoarele criterii, așteptăm să te cunoaștem: Studii superioare finalizate Experiență într-o poziție de coordonare echipă Experiență în lucrul cu sistem ERP și cunoaștere Excel la nivel mediu-avansatDescrierea jobului Rolul tău: Vei aduce valoare echipei de vânzări prin realizarea obiectivelor propuse de companie; Vei coordona activitățile echipei pentru ca solicitările clienților să fie gestionate în mod eficient și în termenii stabiliți; Vei asigura o comunicarea eficientă între biroul de back office și echipa de vânzări de pe teren.
TRUTZI SRL

Asistent Medical Generalist


Candidatul ideal Absolvent scoala postliceala - Asistent medical generalist; ​Integritate, corectitudine si devotament. Atitudine si comportamente pozitive cu ajutorul carora sa relationezi intr-un mod constructiv si non-conflictual cu pacientii, angajatii si colaboratorii clinicii. Capacitatea dе organizare eficienta atat a activitatilor, cat si a cabinetului dentar.Descrierea jobului Asigura suport pentru activitateа medicаla. Pregateste cabinеtul si instrumentаrul si verifica daca stocul dе mаterialе in cabinet estе complеt. Reаlizеаza toate procedurile necesare sterilizarii si se asigura ca procesul de sterilizare este realizat corect.Ce oferim:​ Asiguram in prima luna un training pentru formare ca asistenta de stomatologie. Decontare abonamenent de transport: STB, Metrorex Decontare uniforma medicala Tichete de masa in valoare de 40 lei/ zi lucrata Tichete de vacanta Program de 8 ore si contract de munca Reduceri la servicii stomatologice
CLINICA DENTAL EXCELLENCE SERVICII STOMATOLOGICE SRL

Media netă estimată pe baza celor 2645 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 2389 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.