Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

325 Locuri de Munca in Otopeni - Joburi in Otopeni

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

325 Locuri de Munca in Otopeni - Joburi in Otopeni

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Otopeni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Otopeni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Fashion Advisor - Baneasa Shopping City


Candidatul ideal Excellent communication and interpersonal skills, Knowledge of and experience in providing world class Customer Service, Team worker, solution oriented and flexible, Good English knowledge, University degree is considered a plus Experience in Retail is considered a plusDescrierea jobului Displаys, demonstrаtеs аnd sаles productsEstablishes and provides solutions for Customеr rеquirementsEnsures that all nеw(old) products аre profеssionаlly introducеd, presеnted and soldRеcognizеs opportunity to up sell the customеrs during their experience in the storeReceives the products according to the instructions of the supervisor and according to the internal Policy of the storeMaintains a clean, professional environment during working hours, but also for the CustomersBenefits :- guaranteed income 3000 ron net/month;- great working environment;- great sales bonuses;- special bonuses;- meal tickets 400 ron net;- transport benefits;- extra activites (ex: teambuildings)- medical su
SPORT COUTURE SRL

Sef Statie Distributie Carburanti Lukoil


Candidatul ideal Statie de carburanti...isi cauta SEF!!!Experienta minima 3 ani in administrarea statiilor de distributie carburanti;Beneficii:- salariu motivant- se asigura transportDescrierea jobului Asigura desfasurarea activitatii comerciale curente in cadrul statiei de carburanti; Aplica reglementarile in vigoare privind comercializarea produselor petroliere si complementare; Participa la efectuarea inventarelor; Asigura mentinerea unei bune ambiante si intelegeri in relatia cu clientii; Asigura curatenia si igiena atat in perimetrul statiei, cat si in incinta magazinului; Asigura buna functionare a statiei din punct de vedere tehnic, si efectueaza receptia combustibililor;
STATION ACTIV SRL

Montator Mobila


Descrierea jobului Cerințe pentru Post:Experiență în Montarea Mobilei: Preferabil cu experiență în montarea mobilierului de bucătărie și living. Acceptăm atât montatori cu experiență, cât și candidați noi sau neexperimentați, dar cu inclinații tehnice.zAbilități în Utilizarea Dispozitivelor Specifice: Experiență în manevrarea uneltelor și dispozitivelor specifice pentru montaj, precum circular electric, fierăstrau, etc.Înțelegerea Schițelor și Planurilor de Montaj: Capacitatea de a interpreta și implementa schițe și planuri de montaj pentru a asambla mobilierul conform standardelor.Personal Dinamic cu Abilități de Comunicare: Suntem în căutarea unei persoane dinamice, cu abilități excelente de comunicare și capabilități de înțelegere a cerințelor clienților.Spirit de Echipă: Colaborarea eficientă în echipă este esențială pentru a asigura un serviciu de calitate și satisfacția clienților.Posesor Carnet de Conducere Categoria B (avantaj)Contract pe Perioadă Nedeterminată: Asigurăm un con
MANPOWER

Ajutor Barman La Beraria H


Candidatul ideal • Profesionist, motivat si zambitor• Amabil, perseverent si orientat spre rezultate• Plin de energie, onest si modest• Pasionat si cu spirit de echipa• Prietenos, harnic, pozitiv si educat• Experienta in domeniu reprezinta un avantaj!Descrierea jobului Daca si tu iti doresti:• Sa lucrezi intr-o echipa tanara si plina de chef de viata• Sa imbini munca cu distractia• Sa ai program de lucru flexibil de 5 zile/saptamana, in a 2 ture• Masa asigurata, bonusuri lunare - procent din vanzare si transport decontat• Sa faci parte dintr-o echipa de oameni profesionisti si zambitori• Sa iei parte la o multime de concerte si sa-ti cunosti toti artistii preferatiKeywords: ajutor barman, barman, barmanita, bartender, bar-back, bartender assistent, personal restaurant, personal bar, personal pub, personal club, personal hotel, cafenea, ospatar, ospatarita, ospatari, ospatarite, chelner, chelnerita, chelneri, chelnerite, ajutor ospatar, ajutor ospatari, ajutor chelner, waiter, waitress,
BERARIA H SRL

Consultant Vanzari Online Rent-a-car


Candidatul ideal Îți place să îți atingi obiectivele, să urmezi strategii și să știi să identifici nevoile clienților tăi?WLC RENT A CAR recrutează un Consilier Vânzări Online Rent-a-Car!Pentru a-ți desfășura activitatea, e important:- să fii proactiv în comunicare și în acțiunile tale- să te preocupe atingerea rezultatelor în munca pe care o faci- să urmezi pașii de proces și să obții rezultatele bugetate- să nu te plictisești când ai de gestionat și de reținut informații specifice repetitive- să fii puternic orientat către clientDescrierea jobului Programul de lucru este in ture, Luni - Duminica. Jobul se desfasoara in program hibrid dupa perioada de proba.Competențele cheie pe care le căutăm: ai cel puțin 1 an experiență în domeniul vânzărilor online/prin telefon stăpânești foarte bine tehnici de vânzare și negociereReprezintă un avantaj, dacă ai experiență de lucru în domeniul auto.Iată, în mod concret ce vei face: Vei verifica solicitările de rezervare atât în aplicația de lucru c
WLC EXPERT SERVICES SRL

Sofer Livrator - Bringo


Candidatul ideal Daca doresti sa faci parte dintr-o echipa tanara, energica, dinamica, te asteptam cu bratele deschise!Ca SOFER livrator BRINGO ( Se livreaza produsele comandate de catre clienti din Carrefour market si magazine partenere, prin intermediul aplicatiei Bringo) vei putea sa :->>> ITI FACI PROGRAMUL ASA CUM VREI : PART TIME / FULL TIME->>> AI VENITURI pe masura muncii tale ( intre 2700 si 7000 RON NET ) Descrierea jobului AVANTAJELE colaborarii cu noi:- Iti asiguram banii de rulaj- Iti oferim masina sau poti utiliza masina personala ( venituri mai mari)- Asiguram POSVei face parte dintr-o companie care are colaborare de 6 ani cu aplicatia Bringo.
TOP MOBILITY SYSTEM SRL

Responsabil Achizitii


Candidatul ideal Excelente abilitati de comunicare, organizare si prezentare; Capacitate de a respecta termenele si orientare catre rezultat; Cunostinte foarte bune de MS Office(word, Excel); Cunostinte de limba engleza – nivel mediu - avansat Studii medii finalizate (studiile superioare finalizate reprezinta un avantaj) Experienta in achizitionarea de materiale in domeniul tehnic-constructii reprezinta un avantaj;Descrierea jobului Realizeaza activitatile de achizitii de servicii si produse in conformitate cu termenele agreate; Gestionarea comenzilor interne/externe de la furnizori (verificare stoc de produse, initiere si trimitere comanda, verificare status comanda, mentinerea legaturii cu furnizorii) Participa la definirea specificatiilor pentru materialele/ serviciile ce fac obiectul proceselor de achizitii; Analizeaza si evalueaza obiectiv ofertele furnizorilor si realizeaza documentatia de aprobare a proceselor de achizitii; Intocmeste si deruleaza comanda de aprovizionare / cont
LINDAB SRL

Media netă estimată pe baza celor 1651 de salarii introduse în Salario: 4975 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Deschidem porțile pentru un nou coleg/a in echipa Hidrostyle!Asumarea responsabilității, capacitatea de a lucra in echipa si implicarea sunt plusurile care te vor ajuta să obtii rezultate performante alături de noi.Ce este nevoie sa detii: Experienta de minimum doi ani intr-un post similar Studii superioare finalizate in domeniul economic constituie un avantaj Foarte bune cunostinte de contabilitate primara si de gestiune Experienta in lucrul cu softuri contabile Excelente cunostinte de utilizare a pachetului Microsoft Office Competente de limba engleza la nivel mediu Abilități excelente de comunicare verbala și în scris Foarte bune abilitati de lucru in echipa, gandire analitica si atentie la detalii Atitudine entuziasta, dorinta de invatare, limbaj si comportament elegant Permis dе conducere categoria B.Descrierea jobului Responsabilitati: Furnizarea de asistenta generala pentru echipa manageriala in activitatile administrative Emiti facturile fiscale pentru clientii
HIDROSTYLE SRL

Media netă estimată pe baza celor 3812 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Arhitect Junior


Scurta descriere a companiei BIA – BIA Human Capital Solutions, este in topul celor mai cunoscuti furnizori de servicii profesionale de HR din Romania. De-a lungul a peste 25 de ani de existenta, compania si-a construit un foarte bun renume datorita rezultatelor obtinute si valorii oferite clientilor. Toate aplicatiile primite in atentia noastra vor fi tratate cu maxim de confidentialitate. Informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personalDatele personale puse la dispozitie de dvs. pentru a candida la aceasta pozitie vor fi prelucrate de BIA Human Capital Solutions in scopul identificarii candidatilor potriviti. Datele nu vor fi comunicate altor entitati, cu exceptia clientului pentru care BIA Human Capital Solutions desfasoara procesul de recrutare. Candidatii vor fi informati de catre personalul BIA Human Capital Solutions care este domeniul in care clientul isi desfasoara activitatea, cat si identitatea clientului, in masura in care aceasta nu a fost explicitata in an
BIA HUMAN RESOURCE MANAGEMENT SERVICES

Media netă estimată pe baza celor 1231 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Reprezentant vanzari dispozitive medicale


Scurta descriere a companiei ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting. Cerinte Candidatul idealStudii su
ABC HUMAN CAPITAL

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Abilități/studii tehnice- constituie avantaj Cunoștințe în domeniul construcțiilor Abilități de comunicare și lucru în echipă Operativitate în rezolvarea atribuţiilor şi responsabilităţilor Cunoștințe avansate dе utilizare a pachetului MS Office (Word, Excel) Capacitate de prioritizare a sarcinilor și respectarea termenelor limităDescrierea jobului Pregătește și lansează cereri de ofertă interne și externe Poartă corespondență cu furnizorii de materiale și echipamente în vederea obținerii ofertelor, conform exigențelor din proiect Analizează ofertele din punct de vedere comercial și solicită suport echipei de proiect la nevoie, pentru aliniere din punct de vedere tehnic, generând la final o propunere de atribuire justificată printr-o analiză comparativă Participă si susține negocierea contractelor, atât cu furnizorii cât și cu departamentele suport ale companiei, urmărind alinierea contractelor, conform reglementărilor de achiziție ale organizației Redactează și transm
CONCELEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 1608 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Business Sales Advisor Digital – Vodafone RomÂnia


Descrierea jobului Dacă ești pasionat de vânzări, ai abilități excelente de comunicare și dorești să faci parte dintr-o echipă dinamică și orientată către succes, alătură-te echipei Vodafone și fii parte din transformarea digitală și inovația în domeniul telecomunicațiilor! Recrutăm pentru că evoluăm! ➢ Program de lucru: Full Office, L - V ; Te invităm să te alături echipei Vodafone România, dacă: Ai minimum 1 an experiență în vânzări B2B, relații clienți, preferabil în telecomunicații, tehnologie, retail, servicii pentru afaceri; Ai studii liceale finalizate cu diplomă de bacalaureat - studiile universitare reprezintă avantaj; Cunoști limba engleză la nivel mediu/conversațional; Ai foarte bune abilități de lucru cu calculatorul (MS Office); Ai abilități analitice și comerciale și foarte bune abilități de ascultare și comunicare; Ești orientat către client și către identificarea soluțiilor.Responsabilități: Interacțiunea, telefonică, cu clienții business, identificarea nevoilor, consil
INSTORE POWER PROVIDER SRL

Marketing Specialist


Scurta descriere a companiei BIA – BIA Human Capital Solutions, este in topul celor mai cunoscuti furnizori de servicii profesionale de HR din Romania. De-a lungul a peste 25 de ani de existenta, compania si-a construit un foarte bun renume datorita rezultatelor obtinute si valorii oferite clientilor. Toate aplicatiile primite in atentia noastra vor fi tratate cu maxim de confidentialitate. Informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personalDatele personale puse la dispozitie de dvs. pentru a candida la aceasta pozitie vor fi prelucrate de BIA Human Capital Solutions in scopul identificarii candidatilor potriviti. Datele nu vor fi comunicate altor entitati, cu exceptia clientului pentru care BIA Human Capital Solutions desfasoara procesul de recrutare. Candidatii vor fi informati de catre personalul BIA Human Capital Solutions care este domeniul in care clientul isi desfasoara activitatea, cat si identitatea clientului, in masura in care aceasta nu a fost explicitata in an
BIA Human Capital Solutions

Media netă estimată pe baza celor 1179 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Sofer Autoutilitara (cautam Coleg)


Candidatul ideal Coleg cu dorinta de afirmare si de a invata in continuu. Lucrul in echipa este un must. ProactivDescrierea jobului Responsabilitati: Conducerea prudenta a autoutilitarei cu lift; Transportul marfurilor paletizate si a coletelor; Completarea documentelor precum CMR-ul si avize; Utilizarea eficienta a aplicatiilor Whatsapp si Google Maps;Cerinte: Gandire logica si initiativa; Seriozitate; Experienta in domeniul transportului sau intr-un rol similar constituie un avantaj; Abilitatea de a comunica clar si eficient cu colegii din echipa si cu clientii, pentru a asigura o colaborare fluida si o relatie de incredere reciproca; Atitudine profesionala in orice situatie, reprezentand Your Logistic;Ce oferim: Mediu de lucru placut intr-un colectiv motivat; Bonusuri de sarbatori; Bonus pentu ziua de nastere; Bonus de performanta la sfarsitul anului;Va invitam sa va alaturati echipei noastre si sa faceti parte dintr-o experienta profesionala si plina de satisfactii la Your Logistic
YOUR LOGISTIC S.​R.​L.​

Tehnician Mentenanta Hotel


Candidatul ideal Solide cunostinte tehnice (electrica, instalatii, mecanica, etc.); Studii de specialitate; 3 ani experienta intr-o pozitie similara; Atentie, spirit de observatie; Promptitudine; Initiativa; Mod de lucru structurat; Capacitate de a lua decizii rapide, eficiente şi responsabile.Descrierea jobului Efectueaza interventiile tehnice de mentenanta; Este raspunzator de starea tehnica a cladirii, a instalatiilor si aparatelor, ca si de pastrarea ordinii si curateniei in sectoarele tehnice; Asigura functionalitatea echipamentelor si instalatiilor; Verifica atent camerele si spatiile publice/tehnice pentru a sesiza si remedia orice defectiune aparuta; Efectueaza verificari regulate la toate instalatiile din dotare; Efectueaza lunar revizia instalatiilor de ventilatie, sanitare si termice; Acorda suport departamentului Housekeeping.
APEX ALLIANCE AERO 5 S.​R.​L.​

INGINER MENTENANTA (cunoscator NI LabView ,​ SPEA Leonardo )


Scurta descriere a companiei ARTEM HOMINE ofera servicii de recrutare si selectie de personal , profilare de competente profesionale si personalitate a angajatilor , profil de compatibilitate a echipei , analiza organizatiei prin sondaje de opinie a angajatilor si consultanta in domeniul resurselor umane .Clauza GDPRARTEM HOMINE proceseaza datele dvs personale in scopul recrutarii pentru aceasta pozitie vacanta. Prin aplicarea la acest job si transmiterea CV-ului dvs., sunteți implicit de acord cu această procesare. ARTEM HOMINE asigură respectarea protecției datelor personale ale tuturor aplicantilor, in conformitate cu legislatia in vigoare . Cerinte - Studii universitare – electronică, electromecanică- Experienta aferenta postului: minim 2 ani intr-o pozitie similara- Engleză - Intermediar/Avansat- Cunostintele SAP constituie avantaj- Cunoștințe MS Office (Excel, Word)- Disponibilitate pentru a călători în Italia și Elveția- Cunoașterea NI LabView, SPEA Leonardo reprezintă un avanta
ARTEM HOMINE

Sofer Distributie Si Livrari Uniforme Si Echipamente De Lucru


Candidatul ideal - Permis de conducere categoria B (minim 1 an experienta ca si conducator auto, fara incidente);- Experienta pe o pozitie similara reprezinta un avantaj, dar nu este criteriu de selectie;- Capacitate de adaptare si orientare, respectarea termenelor limita;- Dornic de un loc de munca stabil, pe termen lung.Descrierea jobului - pregateste pachetele cu uniforme si echipamente de lucru pentru livrarea catre client;- incarca/descarca pachetele cu uniforme si echipamente de lucru la/de la client;- se asigura ca produsele livrate la client ajung in parametrii de calitate si timp stabiliti;- ajuta la aranjarea echippamentelor distribuite la client;- se asigura ca respecta traseele si termenele stabilite.
CWS - BOCO ROMANIA S.​R.​L.​

Agent Vanzari Servicii (rent-a-car)-timisoara,​bucuresti,​cluj


Candidatul ideal Descriere:Cautam Agent vanzari / Reprezentant vanzari servicii (RENT-A-CAR) - Timisoara - Calea Sagului, Bucuresti - Zona Baneasa si Cluj - Zona aeroport!VĂ RUGĂM SĂ EVALUAȚI ATENT CERINȚELE JOBUL-ULUI ȘI SĂ APLICAȚI ÎN CAZUL IN CARE CORESPUND OBIECTIVELOR ȘI COMPETENȚELOR DVS.Cerinte - Candidatul ideal Cunoașterea limbii engleze, cel puțin nivel conversațional; Persoană organizată, comunicativă, onestă, capabilă să lucreze bine individual și în echipă; Bune abilități de vânzare și comunicare cu clienții; Simțul umorului, orientare către clienți, entuziasm; Permis de conducere categorie B, cu minim 2 ani de experiență; Cunoștințe medii operare Microsoft Office.PROGRAM DE LUCRU: 5 zile pe săptămână cu 2 zile libere, în două ture: tura 1 începând cu ora 08.00 iar tura 2 în completare începând cu ora 12.00.CV-URILE SE POT INCARCA DIRECT IN APLICATIE SI VETI FI CONTACTAT IN URMA UNEI PRESELECTII !Descrierea jobului Responsabilitati - Descrierea jobului Predare și preluare
AUTOREVOLUTION SRL

Tehnician /​ Inginer Service Utilaje De Constructii


Candidatul ideal Cunostinte de electrica/ electronica, mecanica, si hidraulica; Studii tehnice medii (pentru technician service) /superioare (pentru inginer de service) Abilitatea de a lucra cu sisteme IT de diagnosticare avansate; Capacitate de a lucra la inaltime; Abilitati de comunicare cu clientii; Experienta similiara in domeniu de minimum 3 ani constituie un avantaj; Disponibilitate de deplasare in tara pentru servicii de intretinere si reparare a utilajelor de constructii; Cunostinte bune de limba englezaDescrierea jobului Interventii de reparatie, mentenanta si diagnosticare pentru utilajele de constructii; Asigurarea suportului tehnic si de instruire pentru client; Elaborarea de rapoarte de lucru complete si corecte pentru interventiile efectuate.Beneficii: Training-uri de specialitate Tichete de masa; Asigurare medicala; Autoutilitara service
LIEBHERR-ROMANIA SRL

Ocean Junior Associate


Scurta descriere a companiei At DB Schenker Global Business Services you are a partner of an accounting excellence and supporting activities team. A team that is part of a global logistics network that connects the world. With more than 76,000 colleagues worldwide, we welcome diversity and thrive on individual backgrounds, perspectives and skills. Here, we encourage you to actively shape your career in a solid organization and take part in designing new traditions. Together as one team, we are Here to move. Cerinte Bachelor’s degree required Minimum one-year logistics background and experience in a similar role. Evidence of a previous customer-oriented role is a plus Ability to manage high workloads by prioritizing Time-management skills High level of attention to details and accuracy correlated with good understanding of numbers Ability to work effectively in a customer driven environment, both individually and as a team player High level of attention to details and accuracy Self-moti
DB Schenker GBS Bucharest
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 325 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.