Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

97 Locuri de Munca Resurse Umane in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

97 Locuri de Munca Resurse Umane in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Resurse Umane in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Resurse Umane in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Hr Manager


Candidatul ideal Candidatul ideal:- studii in domeniile: psihologie / resurse umane / sociologie;- pasiune si rabdare in lucrul cu oamenii;- aptitudini de organizare si planificare;- bune abilitati de comunicare;- cunostinte legislatia muncii;- cunoasterea de tehnici de intervievare;- atitudine pozitiva, corectitudine, seriozitate; Descrierea jobului Responsabilitati:- identificarea si recrutarea omului potrivit la locul potrivit in organigrama noastra- formularea anunturilor de recrutare si postarea lor pe site-urile de recrutare;- realizarea screening-ului CV-urilor candidatilor, in conformitate cu cerintele postului;- recrutarea de personal pentru angajarea pe diferite posturi in cadrul companiei;- propunerea de programe si premii pentru motivarea si recompensarea angajatilor;- evidenta tuturor salariatilor din companie, a angajarilor, a incetarii contractelor individuale de munca, eliberare de adeverinte;- evidenta concediilor de odihna, concediilor medicale, invoirilor, absentelor
Confidenţial

Media netă estimată pe baza celor 789 de salarii introduse în Salario: 7325 RON/Luna

Hr Business Partner Romania


Candidatul ideal Want to build a stronger, more sustainable future and cultivate your career? Join Cargill's global team of 160,000 employees who use new technologies, dynamic insights and over 157 years of experience to connect farmers with markets, customers with ingredients, and people and animals with the food they need to thrive.Job Purpose and ImpactThe Human Resources Business Partner will execute and deliver moderately complex people processes focused on people and culture strategy, implementation of solutions to improve performance and engagement, workforce plans, learning programs and talent activities. In this role, you will provide support to key stakeholders and analyze metrics for our animal nutrition plants in Craiova and Sibiu, our silos and laboratories as well as for our Bucharest Office Team totaling to a team of 270 Cargill Romania employees.QualificationsMinimum Qualifications Bachelor’s degree in a related field or equivalent experience Minimum of two years of
CARGILL AGRICULTURA SRL

Team Leader Payroll&hr Admin


Candidatul ideal Căutăm pe cineva cu 5-10 ani de experiență în gestionarea activităților de administrare personal și salarizare, pasionat de domeniu și dornic de dezvoltare continuă.Foarte bun cunoscător al metricilor și indicatorilor în aria de HR și a metodelor de măsurare.Abilități de leadership, bun planificator și organizator pentru el și pentru echipă, capabil să facă față mai multor priorități și să acopere cât mai multe domenii ale rolului (administrare, salarizare, relații de muncă).Capabil de comunicare cu impact și de a dezvolta relații de colaborare cu ceilalți, orientat către oameni și soluții.Gândire în perspectivă, dorință de învățare și îmbunătățire continuă pentru sine și cu inițiative în eficientizarea proceselor de administrare și salarizare utilizând instrumente și tehnologii moderne.Sunt necesare cunoștințe solide de salarizare și legislaţia muncii, la curent cu bunele practici și metode de măsurare în domeniu, experiență de lucru cu aplicații/software de resurse u
DIRECT CLIENT SERVICES SRL

My Hr Advisor With Polish – Junior Role


Candidatul ideal Requirements: •Fluency in English and Polish. •Attention to detail & high level of prioritization skills. •Can Do attitude with focus on solving problems. •Team player that can build long lasting positive relations with direct team, colleagues & stakeholders. •Willingness to learn new things and Ready to Grow.Descrierea jobului Key Responsibilities: •Provide general information to target audience on policies and procedures, and answer questions based on FAQs; ensure all requests are fully understood by answering inbound calls/email/chat. •Work within the SLA and keep the customer informed of expected completion date, including when the item is escalated for action. •Liaise with other support teams to solve more complex queries or work on requests. •Maintain an up-to-date knowledge of Payroll and HR processes and regulations. •Record and track cases in the case management system, assign severity and follow through to ensure each case is resolved and SLAs can be measured
MONDELEZ

Manager Agentie Hr


Candidatul ideal Manager Agentie HRCe ne dorim de la tine?Experiență anterioară demonstrată în domeniul leasingului de personal și a recrutării ’blue collar’Abilități excelente de comunicare și negociere, cu capacitatea de a stabili și menține relații eficiente cu clienții, candidații și colegii de echipă;Descrierea jobului Manager Agentie HRCe vei face:Supervizarea și coordonarea activităților zilnice ale agenției;Planificarea și monitorizarea procesului de recrutare și selecție;Dezvoltarea și implementarea strategiilor eficiente de recrutare;Supervizarea procesului de selecție, inclusiv interviuri și evaluări;Menținerea relațiilor cu clienții existenți și dezvoltarea de noi parteneriate;Supervizarea, gestionarea și dezvoltarea echipei de recrutare, inclusiv evaluarea performanței și dezvoltarea profesională a membrilor echipei;
SKILLD BY EJOBS

Junior Hr Generalist


Candidatul ideal As a Junior HR Generalist you will play a key role in our team focused on growing the organization, and improving the work environment & HR support to all our crew. This role includes a blend of administrative, operational and strategical HR responsibilities with focus on People Support in a multi-cultural organization. Your Profile ∙ University degree preferably with focus on Human Resources or similar ∙ Min. 1 year of work experience in HR is mandatory, preferably in high paced and creative companies ∙ A genuine desire to help and support others ∙ Flexible and comfortable in a changing environment ∙ Previous BPO / contact center experience is an advantage ∙ SAP HR experience is an advantage ∙ Business fluent in English mandatory Descrierea jobului Main Responsibilities ∙ Managing administration of on-boarding / off-boarding processes ∙ Preparation and update of employment contracts and employee requests ∙ Ensuring HR data accuracy and up to date maintenance ∙ Coverag
IGT SERVICES AND TECHNOLOGIES S.​R.​L.​

Junior Hr Consultant


Candidatul ideal Căutăm un Junior HR Consultant cu pasiune pentru oameni și pentru domeniul resurselor umane care își dorește să învețe despre recrutare, employer branding, dar și cum să construiești o cultură de organizație faină.Cum ești tu? Chiar dacă nu ai experiență în HR, ești atras(ă) de lucrul cu oamenii, psihologie și dezvoltare personală (iar dacă ai experiență în HR, cu atât mai bine); Ești creativ(ă), ai abilități de copywriting și îți place să meșteșugești cuvintele pentru a transmite mesaje cu sens și impact; Vrei să afli cine sunt Laslo Bock, Steve Boes, Laurie Ruettimann și să le testezi ideile; Ești disciplinat(ă) și foarte organizat(ă). Nu-ți stă în fire să lași lucrurile neterminate sau să procrastinezi taskurile mai dificile; Ești atent(ă) la nevoile celor din jur și te gândești mereu cum poți să îi ajuți;Descrierea jobului Ce vei face? Vei ajuta Bookster să crească, recrutând întotdeauna #oamenifainișiisteți; Vei crea conținut pentru promovoarea joburilor Bookster
BOOKSTER EXPERIENCE SRL

Hr Job Opportunities With English


Candidatul ideal Your career is about what you want to be and who you want to be. It’s about bringing your skills, curiosity, and best true self to your work.Here, you’ll match your ingenuity with the latest technology to make incredible things.In an era where people are critical to success, join a team that prioritizes human ingenuity and fosters a workforce where technology elevates people (not the other way around), freeing them up for more creative thinking and exciting work.As we are recruiting for multiple projects, depending on the role you may work from Monday to Friday, 9:00-18:00, 10:00-19:00 in a hybrid setup or full from the office.Skills that make your work successful: Good communication, written and oral, proficient in English ( B2-C1); Experience in the HR field, Customer Service, or any other area; Good Client handling skills; Problem-solving and analysis skills, well organized and attentive to details; Proactive, positive attitude and approach; Accepts responsibility a
ACCENTURE SERVICES SRL

Hr Payroll & Admin Specialist @flip.​ro


Candidatul ideal Daca ai ajuns la acest anunt avem o pasiune comuna. Ne plac oamenii pasionati, vino sa lucram impreuna si sa dam un nou inteles cuvantului SMART.Flip este primul marketplace din Romania ce schimba modul in care vindem & cumparam electronice reconditionate.Avem obiective extrem de mari si stim ca pot fi atinse doar cu ajutorul unei echipe de “A+ players”: oameni priceputi in domeniul lor, curiosi, ambitiosi peste masura si dornici de provocari, dar si de a contribui la imbunatatirea obiceiurilor de consum a milioane de oameni din Europa!Suntem o echipa dinamica (cu 230 de colegi), ambitioasa, orientata spre rezultate si dornica sa extinda Flip in toata Europa.Daca esti priceput in domeniul tau si dornic de provocari nebune si de a contribui la cresterea unui marketplace international, te asteptam in echipa noastra!Te vrem in echipa noastra pentru ca: Ai studii superioare; Ai minimum 3 ani experiență pe un rol similar; Esti o persoana constiinciosa si responsabila; Ai ab
EMAG

Hr Specialist


Candidatul ideal Studii superioare finalizate Certificarea de absolvire a unui curs acreditat de “Inspector resurse umane” (sau in curs de obtinere) Minim 5 ani experienta in domeniul administrarii de personal (nice to have) Cunostinte avansate de utilizare a aplicatiilor Microsoft Office (word, excel) Cunostinte foarte bune ale legislatiei muncii in vigoare Cunostinte de limba englezaDescrierea jobului Intocmirea si administrarea dosarelor de personal ale angajatilor in conformitate cu procedurile de lucru: Contracte de munca Fise de post Documente specifice securitatii muncii Acte aditionale Documente pentru suspendari Documente de incetare Adeverinte Arhivare Depunerea Revisal conform termenelor legale Gestionarea procesului de medicina muncii Inregistrarea si actualizarea permanenta in programul de calcul salarial a modificarilor contractuale Colectarea si verificarea formularelor de concedii medicale pentru centrele de cost alocate Colectarea si verificarea documentelor justificat
ACCACE SRL

Media netă estimată pe baza celor 101 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

My Hr Advisor With French – Junior Role


Candidatul ideal Requirements: •Fluency in English and French. •Attention to detail & high level of prioritization skills. •Can Do attitude with focus on solving problems. •Team player that can build long lasting positive relations with direct team, colleagues & stakeholders. •Willingness to learn new things and Ready to Grow.Descrierea jobului Key Responsibilities: •Provide general information to target audience on policies and procedures, and answer questions based on FAQs; ensure all requests are fully understood by answering inbound calls/email/chat. •Work within the SLA and keep the customer informed of expected completion date, including when the item is escalated for action. •Liaise with other support teams to solve more complex queries or work on requests. •Maintain an up-to-date knowledge of Payroll and HR processes and regulations. •Record and track cases in the case management system, assign severity and follow through to ensure each case is resolved and SLAs can be measured
MONDELEZ

My Hr Advisor With German – Junior Role


Candidatul ideal Requirements: •Fluency in English and German. •Attention to detail & high level of prioritization skills. •Can Do attitude with focus on solving problems. •Team player that can build long lasting positive relations with direct team, colleagues & stakeholders. •Willingness to learn new things and Ready to Grow.Descrierea jobului Key Responsibilities: •Provide general information to target audience on policies and procedures, and answer questions based on FAQs; ensure all requests are fully understood by answering inbound calls/email/chat. •Work within the SLA and keep the customer informed of expected completion date, including when the item is escalated for action. •Liaise with other support teams to solve more complex queries or work on requests. •Maintain an up-to-date knowledge of Payroll and HR processes and regulations. •Record and track cases in the case management system, assign severity and follow through to ensure each case is resolved and SLAs can be measured
MONDELEZ

Hr Recruitment Intern - Deloitte Radc (6 Months Contract)


Candidatul ideal We are looking for a focused and proactive HR Intern to join our Recruitment team.The right candidates should meet as many of the following requirements:• Student/graduate in any HR-related fields;• Proactive, adaptable and self-driven, with a solution-focused approach;• Highly organized, with the ability to prioritize tasks and work on multiple projects at the same time;• Very good attention to details;• Advanced in using relevant Microsoft Office applications;• Good communication skills in English (B2).Descrierea jobului As an Intern in the Recruitment team, your main tasks will consist in:• Provides administrative support to the HR recruitment process:- screening candidates;- contacting candidates;- direct search;- arranging interviews.• Prepares various HR reports and statistics as requested.• Reporting daily activities to the main recruiter (1-to-1).What we offer:• 6 months contract,• Modern offices with excellent facilities,• Good work-life balance – predictable
DELOITTE CONSULTANTA SRL

HR Specialist


Scurta descriere a companiei Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Cerinte Bună,Bine ai venit pe pagina noastră.Colegii noștri din departamentul HR te așteaptă dacă ai:- Studii superioare finalizate- Experiența pe poziții similare – minim 3 ani- Cunoștințe solide privind legislația muncii- Cunoașterea sistemului de operare Charisma HCM constituie un avantajDe asemenea, abilități de comunicare, de a rezolva probleme și de a veni cu soluții constructive, atitudinea proactivă, abilitatea de la lucra în echipă, orientarea spre rezultate și încadrarea în termene limită sunt alte calități pe care colegii noștri le apreciaza. Responsabilitati Ce vei face la noi?- Gestionarea activităților și proceselor de administrare de personal;- Întocmirea contractelor de muncă pentru angajați, a actelor adiționale privi
Electromontaj

Media netă estimată pe baza celor 316 de salarii introduse în Salario: 4800 RON/Luna

HR Business Partner


A Snapshot of Your Day: The Human Resources Business Partner is a trusted HR advisor for all managers and Global HR Partners, being supported in this role by the HR Leader, the Local Team, Centers of HR Competence & external providers. HR BP is often a key participant of internal international projects aimed at HR harmonization. How You will Make your Impact:Maintain and develop relationships with internal clients in order to diagnose needs and recommend relevant solutions for business needs,Proactively engage with the business on people topics affecting employee engagement, retention, succession planning, Make use of global solutions and create local ones in the areas of Leadership Development, Engagement, talent developmentPartner business in change management processes (e.g. structure changes, new policy/process implementation)Coordinate HR C&B processes for the whole organization in the country, eg.: Compensation Review, rewarding, position evaluation & benefits, inclu
Siemens Energy

Media netă estimată pe baza celor 973 de salarii introduse în Salario: 7000 RON/Luna

HR Support with German


Scurta descriere a companiei BearingPoint Romania has been present in the management and technology consultancy services since 2007. We have a team of more than 900 employees in Bucharest, Brasov, Cluj-Napoca, Iasi, Sibiu, and Timisoara. We were ranked the #1 Employer in the Consulting industry and one of the best 15 Romanian employers to work for in 2024 by undelucram.ro.We look for passionate and talented people interested in a rewarding career in business or technology – graduates from technical or business universities, young professionals who want to boost their career start, and senior professionals with deep industry experience or technical knowledge.BearingPoint Products is all about innovative IP-driven software and digital solutions developed to solve unique business challenges for our international clients. Created by experts – who love technology and who master their craft. Every product team contributes to the success of our Products unit from end to end. We cover all area
BearingPoint

HR Generalist with German


Scurta descriere a companiei Accenture is a leading global professional services company that helps the world’s leading businesses, governments and other organizations build their digital core, optimize their operations, accelerate revenue growth and enhance citizen services—creating tangible value at speed and scale. We are a talent and innovation-led company with 738,000 people serving clients in more than 120 countries. Technology is at the core of change today, and we are one of the world’s leaders in helping drive that change, with strong ecosystem relationships. We combine our strength in technology with unmatched industry experience, functional expertise and global delivery capability. We are uniquely able to deliver tangible outcomes because of our broad range of services, solutions and assets across Strategy & Consulting, Technology, Operations, Industry X and Accenture Song. These capabilities, together with our culture of shared success and commitment to creating 360° va
Accenture

Junior HR Consultant


Căutăm un Junior HR Consultant cu pasiune pentru oameni și pentru domeniul resurselor umane care își dorește să învețe despre recrutare, employer branding, dar și cum să construiești o cultură de organizație faină. Cum ești tu? Chiar dacă nu ai experiență în HR, ești atras(ă) de lucrul cu oamenii, psihologie și dezvoltare personală (iar dacă ai experiență în HR, cu atât mai bine); Ești creativ(ă), ai abilități de copywriting și îți place să meșteșugești cuvintele pentru a transmite mesaje cu sens și impact; Vrei să afli cine sunt Laslo Bock, Steve Boes, Laurie Ruettimann și să le testezi ideile; Ești disciplinat(ă) și foarte organizat(ă). Nu-ți stă în fire să lași lucrurile neterminate sau să procrastinezi taskurile mai dificile; Ești atent(ă) la nevoile celor din jur și te gândești mereu cum poți să îi ajuți;Ce vei face? Vei ajuta Bookster să crească, recrutând întotdeauna #oamenifainișiisteți; Vei crea conținut pentru promovoarea joburilor Bookster (job descriptions, ad-uri, conținut
Bookster

ID116339 HR Admin Consultant


KPMG in Romania is one of the world’s leading providers of Audit, Tax and Advisory services. At KPMG we run our firm just as effectively as we support and strengthen our clients’ businesses. That means hiring talented people to help develop and manage our brand, publish our thought leadership, control our finances, run our IT infrastructure, and support our professionals in the field. KPMG in Romania offers great opportunities to build a successful career. When you choose KPMG as the place to build your career, you choose to inspire confidence and empower the change around you. KPMG ’s vision is to recruit extraordinary people and build extraordinary professionals.We are currently seeking an HR Admin Consultant to join our Tax People Services in Bucharest. This role involves managing a portfolio of clients, from various industries, in the HR Admin area. What are we looking for? A University degree. At least 4 years of experience in personnel administration/HR Admin. Excellent communica
KPMG in Romania

HR Support with French


Scurta descriere a companiei BearingPoint Romania has been present in the management and technology consultancy services since 2007. We have a team of more than 900 employees in Bucharest, Brasov, Cluj-Napoca, Iasi, Sibiu, and Timisoara. We were ranked the #1 Employer in the Consulting industry and one of the best 15 Romanian employers to work for in 2024 by undelucram.ro.We look for passionate and talented people interested in a rewarding career in business or technology – graduates from technical or business universities, young professionals who want to boost their career start, and senior professionals with deep industry experience or technical knowledge.BearingPoint Products is all about innovative IP-driven software and digital solutions developed to solve unique business challenges for our international clients. Created by experts – who love technology and who master their craft. Every product team contributes to the success of our Products unit from end to end. We cover all area
BearingPoint
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 97 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.