Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

97 Locuri de Munca Resurse Umane in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

97 Locuri de Munca Resurse Umane in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Resurse Umane in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Resurse Umane in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent - Companie Resurse Umane


Candidatul ideal - absolvent de studii universitare sau in an terminal, de preferat relatii publice, marketing, financiar, matematica.- bun utilizator al pachetului Microsoft Office- fara "frica de telefon"- o persoana sociabila, prietenoasa si zambitoare, pentru care lucrul in echipa este un mod de viata.Descrierea jobului - suport pentru proiectele de recrutare de personal- suport pentru colegii din departamentul salarizare- suport pentru departamentul de administrare de personal- dupa primul an de activitate, in functie de abilitatile dezvoltate si demonstrate, noul coleg se va alatura unuia dintre departamentele: administrare de personal, salarizare sau recrutare.
MORGAN SOL SRL

Specialist Resurse Umane


Candidatul ideal Cautam coleg cu atitudine pozitiva, responsabila, process-owner, cu viteza de reactie, obinuita cu un mediu de lucru ritm alert, organizata si cu abilitati de comunicare excelente;Experienta 2 - 4 ani in zona de administrare personal & pregatire pontaje ( obligatoriu)Cunoasterea prevederilor Codului Muncii si a legislatiei in vigoare;- Abilitati de comunicare excelente pe toate nivelele- Cunoştinţe bune de legislaţia muncii şi legislaţia privind salarizarea;- Cunoştinţe bune de operare în Word, Excel, Outlook- Atestat de inspector resurse umane- Foarte buna capacitate de analiza si sinteza, atentie la detalii;- Capacitate de organizare si planificare.- Persoana matura, echilibrata, cu atitudine proactiva, responsabilaDescrierea jobului Responsabilitati:- Ofera suport catre departamentul operational- Intocmeste documentele in legatura cu angajarea, modificarea si incetarea contractului individual de munca conform procedurilor interne cu respectarea Codului Muncii si a l
BN INTEGRATED FACILITY SERVICES

Media netă estimată pe baza celor 1516 de salarii introduse în Salario: 4462 RON/Luna

Asistent Resurse Umane


Candidatul ideal Studii superioare finalizate Minim 1 an experienta pe post similar constituie avantaj Atentie la detalii, orientare către rezultat Abilitati bune de comunicare scrisa si orala, responsabilitate si integritate Cunostinte limba engleza - nivel intermediar-avansat Cunostinte de baza operare PC si MS Office – nivel intermediar-avansatDescrierea jobului În rolul de Asistent Resurse Umane vei: fi implicat in procesele de recrutare și selectare a personalului în conformitate cu procedurile și politica de Resurse Umane a băncii; furniza suport managerilor în chestiuni legate de resurse umane cum ar fi : legislație în domeniul muncii, politici și proceduri de personal, recrutare, facilitarea și suportul în sistemul de management al performanței contribui la actualizarea fișelor de post și la crearea fișelor de post pentru poziții noi; asigura suport pentru implementarea și funcționarea sistemului de evaluare al performanței pentru angajații băncii; menține legătura cu organizaț
PATRIA BANK S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 194 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Hr - Specialist Resurse Umane


Candidatul ideal - Experiență anterioara administrare personal, minim 10 ani;- Absolvent/a studii superioare;- Cunoștințe avansate de legislația muncii;- Cunoștințe MS Office (in special Excel si Word) la nivel mediu-avansat;- Persoana responsabila, dinamica, orientata spre îndeplinirea obiectivelor complet, corect si la termenele stabilite;- Atitudine profesionala, integritate, capacitate de organizare si planificare;- Competente de comunicare si relaționare;Descrierea jobului - Intocmeste contractele de munca, deciziile si actele adiționale privind relațiile de munca ale salariaților;- Pregăteste şi arhiveaza acte legate de contractul de muncă al angajaților, modificări salariale, rapoarte disciplinare, concedii medicale si alte documente similare;- Gestioneaza dosarele de personal;- Inregistrează in Revisal noii angajați, modificări de contract, inchidere contracte, conform legii;- Intocmeste adeverințe, tine evidența concediilor, învoirilor şi absențelor nemotivate;- Se ocupa de re
OK CREDO CONS SRL

Inspector Resurse Umane Jilava


Candidatul ideal Atestat inspector resurse umane (OBLIGATORIU)Experienta in domeniul administrarii de personal minim 3 ani;Cunostinte de legislatia muncii, administrarea resurselor umane, abilitati de planificare: capacitatea de a-si organiza eficient timpul de lucru, respectarea termenelor limita;Experienta de lucru cu un numar de minim 250 de salariati,( constituie avantaj)Cunostinte MS Office (Word, Excel, Power Point)Cunostinte bugetare-contituie avantajAbilitati foarte bune de comunicare si relationare cu oamenii;Abilitati de lucru in echipa, atitudine proactiva;Descrierea jobului Administreaza si gestioneaza activitatea de Resurse Umane (intocmire / actualizare dosare de personal);Intocmeste si inregistreaza contractelor de munca, modificarile aferente contractelor de munca in baza de date si transmiterea Revisal-ului in termenele legale in vigoare;Centralizare orelor de munca (ore lucrate / concedii /absente etc), alocarea lor pe centre de cost.Intocmeste documentele necesare in
E.​M.​ PRIME CONSTRUCT SRL

Inspector Resurse Umane


Candidatul ideal Compania GEALAN Romania , producator de profile PVC cu sediul in Bucuresti, angajeaza HR Admin intern, cu cel putin 1-2 ani experienta in domeniu, pentru sediul nostru din sector 6Te potrivesti acestui rol daca:CERINȚE:Experienta de cel putin 1 an in domeniul administrarii de personal;Ai experienta de lucru in REVISAL; (experienta in salarizare reprezinta avantaj);Ai cunostinte solide de legislatie;Orientare către oameni, atenție la detalii;Capacitatea de a transmite informații cu acuratețe, clare și precise;Cunoașterea limbii engleze la nivel conversational;Descrierea jobului CE VEI FACE ÎN ECHIPA GEALAN?Vei intocmi contracte, acte aditionale, decizii si alte documente pentru angajare, modificare sau incetare contract individual de muncaVei opera in REVISAL miscarile de personal, cu respectarea intocmai a termenelor legaleCE ÎȚI OFERIM?Mediu de lucru modern si dinamic, contract de muncă pe perioadă nedeterminată, cu program de 8 ore (Luni - Joi 07:30- 16:30, Vineri 07
GEALAN ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 538 de salarii introduse în Salario: 3900 RON/Luna

Montator Ascensoare


Candidatul ideal - Absolvent liceu/ școală profesională:- Prezinta avantaj cunoștințele de mecanica, electrica si experiența în montare sau service ascensoare și scări rulante;- Capabil de efort fizic;- Disponibilitate de a se deplasa la șantierele unde sunt în desfășurare proiectele companiei.Descrierea jobului - Participă la montarea lifturilor in clădirile nou construite sau va face parte din echipele de modernizări a echipamentelor;- Asigurarea că ascensoarele sunt instalate în conformitate cu standardele de siguranță și că sunt testate și funcționează corect.Beneficii:- Oportunitatea de a lucra într-o companie multinaționala, într-un mediu de lucru profesionist,- Participa continuu la training-uri teoretice si practice sub îndrumarea unui mentor;- Calificare certificată în meserie;- Se acorda bonusuri de performanță;- Se acordă tichete de masă;- Se acordă al 13-lea salariu plătit în 2 transe: Paști si Crăciun (se acordă după primele 3 luni lucrate);- Se decontează transportul – ST
ADECCO RESURSE UMANE

HR Specialist


Companie verificată
Aplica rapid
Do you like to work with administrative processes in human resource department within an international environment, at high standards? We are “GDELS”, a Europe based business unit of General Dynamics Corporation, with products range from wheeled armored and tracked combat vehicles to amphibious bridges and ferry systems, with people all around the world relying on these systems and services, and we welcome you as HR Specialist, located in Bucharest! To perform daily tasks, it is important that:* you are able to finalize your tasks, work with details and follow the standards and legislation* you take feedback into account and work independently or with other people in order to get the results* you own a Bachelor Degree in HR, Law, Business administration/economics, or equivalent* you know English Level B2 to C1; German language skills would be an advantage* you work with SAP (HR module, SuccessFactors) and MS Office (Level 3 Advanced Computing and Applications) There is a great advantag
HR Design Consulting

Media netă estimată pe baza celor 85 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Inspector Resurse Umane


Inspector resurse umane.Experienta dе minim 3 an, absolvent studii superioare, cunoasterea avansata Microsoft Office; Saga; Revisal HG500. Cunostinte temeinice dе legislatia muncii, atestat inspector resurse umane.Caracteristici Domeniu activitate: Contabilitate, finante Tip colaborare: Perioada nedeterminata Locatie job: locatie fixa Pot aplica studenti: nu

Media netă estimată pe baza celor 837 de salarii introduse în Salario: 3701 RON/Luna

Referent resurse umane


RESPONSABILITATI Participa activ in procesul de recrutare a personalului necesar in cadrul departamentelor firmei; Actualizeaza Contractul Colectiv de Munca si Regulamentul Intern la nivelul companiei; Întocmeste documentele și opereaza toate modificările aferente (contracte individuale de muncă, fise de post, acte adiționale, decizii, suspendări, încetari, note de lichidare, etc) în sistemul informatic și transmite Revisal, corect și în termenele legale; Gestioneaza dosarele de personal pentru salariații companiei; Centralizeaza și gestioneaza cererile pentru concedii de odihnă, cererile de învoire, evenimente deosebite, concediile medicale sau a oricăror altor documente aferente activității salariaților; Centralizeaza, verifica și arhiveaza toate documente aferente activitatii desfasurate. Întocmeste pontajul la nivelul companiei; Colecteaza fisele de lucru de la echipele din executie si intocmeste rapoarte referitoare la activitatea desfasurata pe lucrari; Calculeaza drepturile sala
Miral Instal Company

Media netă estimată pe baza celor 62 de salarii introduse în Salario: 3075 RON/Luna

Referent Resurse Umane - Ajofm | Anofm


Ocupatia: REFERENT RESURSE UMANE - AJOFM | ANOFMAngajator: Medicover SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BUCURESTI
MEDICOVER SRL

Specialist Resurse Umane - Ajofm | Anofm


Ocupatia: SPECIALIST RESURSE UMANE - AJOFM | ANOFMAngajator: ASSA ABLOY ROMANIA SRLExperienta: Avansat (5-7 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BUCURESTI
ASSA ABLOY ROMANIA SRL

Specialist Resurse Umane - Ajofm | Anofm


Ocupatia: SPECIALIST RESURSE UMANE - AJOFM | ANOFMAngajator: COMPANIA NATIONALA POSTA ROMANA S.A BUCUREŞTI - SUCURSALA BUCURESTIExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BUCURESTI
COMPANIA NATIONALA POSTA ROMANA S.​A BUCUREŞTI - SUCURSALA BUCURESTI

Specialist Resurse Umane - Ajofm | Anofm


Ocupatia: SPECIALIST RESURSE UMANE - AJOFM | ANOFMAngajator: SOCIETATEA DE PRODUCERE A ENERGIEI ELECTRICE IN HIDROCENTRALE " HIDROELECTRICA" S.A.Experienta: Experienta putina Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BUCURESTI
SOCIETATEA DE PRODUCERE A ENERGIEI ELECTRICE IN HIDROCENTRALE HIDROELECTRICA S.​A.​

Specialist Resurse Umane - Ajofm | Anofm


Ocupatia: SPECIALIST RESURSE UMANE - AJOFM | ANOFMAngajator: SOCIETATEA DE PRODUCERE A ENERGIEI ELECTRICE IN HIDROCENTRALE " HIDROELECTRICA" S.A.Experienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BUCURESTI
SOCIETATEA DE PRODUCERE A ENERGIEI ELECTRICE IN HIDROCENTRALE HIDROELECTRICA S.​A.​

Referent Resurse Umane - Ajofm | Anofm


Ocupatia: REFERENT RESURSE UMANE - AJOFM | ANOFMAngajator: EXCLUSIV YNTACT SRLExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BUCURESTI
EXCLUSIV YNTACT SRL

Online Dealer Casino


Candidatul ideal Suntem în căutare de Game Presenter carismatic și dinamic pentru a străluci în lumina reflectoarelor, alături de o echipă care este într-o continuă dezvoltare, gata să te susțină în drumul tău spre a deveni un STAR. #Carismă #Dinamism #Dorința de a străluci în lumina reflectoarelor.Game Presenter-ul va avea rolul de a interacționa cu jucătorii, de a prezenta jocurile de casino în timp real și de a asigura o experiență de joc autentică și distractivă. Care sunt cerințele? Limba engleză, italiană sau turcă la nivel avansat; Pasiune pentru jocurile live și capacitatea de a transmite această pasiune jucătorilor; Nivel ridicat de profesionalism și atenție la detalii; Abilități excelente de comunicare; Abilitatea de a lucra într-un mediu dinamic; Disponibilitate pentru un program flexibil (se lucrează și în ture de noapte, în weekend și în zilele de sărbătoare). Descrierea jobului Ce vei face? Prezentarea jocurilor într-un cadru profesional, asigurându-se totodată că experie
CREATIVE RESURSE UMANE S.​R.​L.​

Specialist Administrare De Personal


Candidatul ideal Coordonăm un proces de recrutare pentru poziția de Specialist Administrare de personal, pentru un partener de business, companie internațională ce activează în industria retail. Rolul presupune o serie de responsabilități cheie și este esențial pentru buna funcționare a departamentului de Resurse Umane.Candidatul ideal ar trebui să îndeplinească următoarele criterii: Experiență de minim 2 ani într-un rol similar. Cunoștințe aprofundate ale legislației muncii din România. Abilități avansate de utilizare a pachetului Microsoft Office, cu accent pe Excel. Capacitatea de a organiza și analiza informația în mod eficient. Team player, abilitatea de a lucra în echipă.Descrierea jobului Responsabilitățile pentru această poziție includ: Verificarea și elaborarea documentației necesare pentru angajații din magazine, inclusiv contracte de muncă, acte adiționale și decizii de încetare a contractelor. Supravegherea și gestionarea proceselor de medicină muncii. Crearea și menținerea
CREATIVE RESURSE UMANE S.​R.​L.​

Consultant Ofertare Tehnica/​proiecte


Candidatul ideal Agentia de Recrutare Adecco, angajeaza pentru unul din colaboratorii sai din Tg. Mures, persoane potrivite pentru postul de:Consultant Ofertare Tehnica/Proiecte in Cluj, Timisoara, Bucuresti sau Mures.Candidatul potrivit trebuie sa fie o persoana: -organizata; -sociabila; -orientata catre rezolvarea problemelor;Minim un an experienta in domeniul instalatii HVAC,Termice, Sanitare; abilitatea de a acorda atentie la detalii, de a lucra in mod independent si sub presiunea termenelor; cunostinte bune de operare Microsoft Office (Excel, Word) si intr-un sistem de ERP. Descrierea jobului Responsabilitati:-oferteaza instalatii HVAC, termice, sanitare pentru cladiri de tip residential , comercial, industrial, office;-intocmeste oferta pe baza cerintelor clientului si a =documentatiei tehnice, cu respectarea normelor in vigoare;-sustine ofertele si solutiile tehnice alese in discutiile cu beneficiarul;-asigura suport comercial/tehnic pentru echipa de vanzari proiecte.Beneficii:-
ADECCO RESURSE UMANE

Hr Specialist With German (new Team)


Candidatul ideal Professional experience preferably within HR area Very good German (min. B2 level) & at least good English Experience working in a GBS / Shared Services work environment is highly desirable PC Literate (MS Office and Workday user knowledge will be an asset) Attention to detail Ability to maintain absolute discretion and confidentiality Good, professional communication skills Workday system (nice to have)Descrierea jobului Start something great today. Go Goodyear!A unique opportunity to join our Goodyear Team at an exciting time of consolidating HR processes and building a new HR Operations team!Main Duties And Responsibilities Document administration in relation to employee life cycle events like contracts, addenda, exits and certificates Maintain personal files in line with legal requirements & accurately maintain employee master data in HR Systems HR project management (participating in HR knowledge transfer & process improvement projects) Support HRSSC and HRBPs on
GOODYEAR OPERATIONS ROMANIA S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 97 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.