Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

173 Locuri de Munca Secretar in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

173 Locuri de Munca Secretar in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretar in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretar in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent De Vanzari Cluj Polus


Candidatul ideal Amabilitate și orientare către client Deschidere, profesionalism, punctualitate și perseverență Dorința și capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic, în continuă schimbare Abilități de comunicare și relaționare cu echipa și clienții Disponibilitate pentru un program de lucru flexibil, în ture și pentru deplasări Experiența în domeniul retail constituie un avantaj Pasiune pentru domeniile beauty, wellness, baby și uz casnicDescrierea jobului Alătură-te echipei dm! Responsabilități Oferirea de consultanță și asistență Orientare spre munca în echipă Aprovizionare marfă la raft conform standardelor dm Gestionarea corespunzătoare a activității de la casa de marcat Participarea la activitatea de inventar a magazinului Susținerea bunei organizări a magazinuluiOferim Munca într-o echipă dinamică Dezvoltare profesională și personală Un post sigur, într-o companie prezentă în mai multe țări europene Program flexibil Bonusuri din vânzări Pachet salarial motivant Bonuri de masă
DM DROGERIE MARKT SRL

Asistent Store Manager /​ Supervizor - Cluj (m/​f)


Candidatul ideal Profilul candidatul cautat pentru ocuparea functiei de Asistent manager magazin din cadrul companiei Puma Sports Romania, este urmatorul : Studii medii finalizate Spirit de echipa, atitudine proactiva si flexibilitate; Amabilitate fata de clienti si colegi; Rezistenta la sarcini repetitive si oboseala; Atitudine pozitiva; Cunoasterea limbii engleze de nivel mediu; Aptitudine si disponibilitate de a invata lucruri noi si de a face fata provocarilor; Experienta anterioara pe un post similar de minim un an de zile.Dacă esti o persoană flexibilă, deschisă și dedicată, PUMA iti oferă sansa sa lucrezi pentru cel mai cool brand de articole sportive, intr-o echipa dinamica si cu multa voie buna!Descrierea jobului Colegii tai te vor astepta in magazinul PUMA din Cluj .Responsabilitati Asistent Manager: Ofera asistenta si indrumare clientilor in privinta articolelor PUMA oferite spre vanzare Asigura necesarul de marfa la raft Actualizeaza etichetele de pret si afisele promotiona
PUMA SPORTS ROMANIA SRL

Asistent Resurse Umane- Recrutare Si Selectie Personal


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui Asistent Resurse Umane entuziast și dedicat pentru a se alătura echipei noastre efervescente din Cluj Napoca. Dacă ești o persoană orientată către detaliu, cu abilități excelente de comunicare și o pasiune pentru gestionarea resurselor umane, te invităm să aplici. Recrutarea se face pentru domeniul imobiliar, un domeniu dinamic și prestigios, ce te poate dezvolta pe mai multe planuri.Dacă bifezi următoarele cerințe, chiar TU ai putea fi perechea potrivită pentru noi:Studii superioare în domeniul Psihologie/Resurse Umane/Sociologie.Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă.Experiența anterioară în domeniul resurselor umane este un avantaj.Motivaţie și determinare în dezvoltarea unei cariere în domeniu.Abilități organizatorice și atenție la detalii.Perseverență, deschidere înspre oameni, proactivitate.Orientarea spre câștiguri în conformitate cu rezultatele obținute.Abilități bune de organizare și time management.Descrierea jobului Respo
Confidenţial

Logistics Operations Sr.​ Analyst (back Office)


Candidatul ideal Location: Cluj-NapocaContract type: 1 year contractDepartment: Procurement – metallic raw materials purchasing (e.g. scrap)Are you a detail oriented person, curious and eager to gain experience in procurement? Then, we want to make you one of us! If you get here, it is clear that you are customer oriented, you love creating connections, you are well organized and good at analytics.Let us give you a few about us. We have a pleasant work environment, and we strive as a team. We provide continuous feedback and together we establish the right career & development plan for you.We also reward your implication and results. We care about your well-being, hence why we offer a variety of flexible benefits.What do we give you in return? Competitive base salary Flexible working environment (Short Friday/Late Monday) Home office lump sum bonus MyFlexiBenefits - personalized benefits for you and your family members Fixed bonuses for Easter, Christmas, Holiday, and Metallurgist Day P
SILCOTUB S.​A.​

Asistent Administrativ


Candidatul ideal Assistente amministrativoAbout the jobWe are currently seeking a competent and organized individual to join our team at D'Agostino Autotrasporti as a Secretary/Secretarial Assistant in Cluj NapocaThe ideal candidate will possess the following skills and qualifications:Requirements:Proficiency in English is required.Strong organizational and multitasking skills.Attention to detail.Ability to work efficiently within a team.Knowledge of Italian (optional)Descrierea jobului Handling documentation for drivers (issuing tickets, organizing medical appointments, etc.).Back office secretarial duties.Help the dispatcher team with the communication with driversWorking Hours: 8 hours on-site (afternoon/evening shift)If you meet the criteria above and are interested in joining our team, please submit your application along with your CV.We look forward to welcoming you to D'Agostino Autotrasporti!
DAGOSTINO AUTOTRASPORTI S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 967 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Asistent Medical Stomatologie - Cluj Napoca


Candidatul ideal Salut!Sunt Dr. Andrei Stan si am creat acest anunt pentru ca echipa noastra are nevoie de inca o asistenta medicala cu norma intreaga.Suntem specializati in Implantologie si Reabilitari Totale pe implanturi dentare, asa ca peste 80-90% din munca noastra si a ta se va concentra pe implantologie/chirurgie si protetica pe implanturi.Clinica se situeaza in Marasti, pe strada Scortarilor nr. 12.Programul de munca este cu norma intreaga incepand de cele mai multe ori de la ora 8:00 si in unele zile incepand de la ora 10:00. Totul se organizeaza impreuna cu celalalte asistente in asa fel incat sa fie bine pentru toata lumea.Salariul pentru aceasta pozitie este de 3500 RON NET + bonuri de masa de 40RON/zi incepand cu luna a doua. Totul la vedere si trecut pe contractul de munca!Descrierea jobului CE ASTEPTARI AVEM DE LA TINESa ai terminata facultatea sau scoala postliceala de asistente, cu actele la zi.Punctualitate si organizare. Totul trebuie sa fie facut ca la carte pentru
ROOTS DENTAL OFFICE S.​R.​L.​

Asistent Manager Cluj-napoca


Candidatul ideal Pentru sediul central din Cluj-Napoca, cautam o persoana care sa se alature echipei noastre din functia de ASISTENT MANAGER. Studii medii sau superioare; Cunoştinţe temeinice de utilizare a pachetului MS Office; Limba engleză – nivel mediu; Persoană organizată si sociabilă, capabilă de a stabili şi menţine relaţiile cu colaboratorii; Să dețină bune abilităţi de comunicare şi relaţionare; Capabilă să muncească în echipă; Capacitate de automotivare și spirit de inițiativă; Atitudine pozitivă, flexibilitate, receptivitate şi responsabilitate.Descrierea jobului Principalele responsabilităţi: Asigura activitatea de registratura generala si curierat; Preia toate legăturile primite pe cale telefonică, e-mail şi pe alte canale, oferă explicaţiile cerute şi face legăturile de comunicare cu interiorul şi exteriorul firmei; Asigurară un flux de informatii corect și eficient, atât intern cât și extern; Realizează activităţile administrative şi de protocol; Gestionează agenda de în
IMOCREDIT IFN SA

Asistent Relatii Cu Publicul – Cluj


Candidatul ideal Asistent relatii cu publicul - Iulius Mall ClujDescrierea jobului Asistent relatii cu publicul - Iulius Mall Cluj
ATTRIUS DEVELOPMENTS SRL

Lucrator Depozit /​ Manipulant /​ Gestionar


Candidatul ideal LUCRATOR DEPOZIT / MANIPULANT / GESTIONAR- Rezistenta la efort fizic- Atentie distributiva, capacitate de organizare si planificare a activitatilor curente- Seriozitate si disciplina la locul de munca- Respectarea stricta a regulilor firmei- Capacitatea de a presta munca atat independent cat si in echipa- Cazier judiciar fara antecedente penale- Atentie la detalii si capacitatea de a organiza documentele aferente marfurilor gestionate- Disponibilitate la program prelungitDescrierea jobului LUCRATOR DEPOZIT / MANIPULANT / GESTIONARAjuta la ambalarea marfurilor in colaborare cu colegul de la control calitate.Ajuta la descarcarea si incarcarea masinilor in colaborare cu colegii gestionari din depozit.Organizarea marfurilor in depozit impreuna cu colegii gestionari.Pregateste colete pentru a fi expediate prin curierat rapid.Etichetare ocazionala de produse in colaborare cu colegii gestionari.
IPERCOMP EXIM SRL

Lucrator Gestionar Depozit Suruburi


Candidatul ideal - persoană dinamică cu dorintă de învățare- simţ al responsabilităţii- punctual- experienta nu este obligatorieDescrierea jobului Responsabilitati:- pregatirea marfii in baza unor dispozitii de pregatire dupa coduri de bare- aranjarea marfii in depozitul firmei si magazinul de prezentare- predare marfa la client- preluare marfa de la furnizoriBeneficii:- salariu atractiv- tichete de masa- bonus-uri- echipa bună
BENDKOPP FASTENERS IMPORT EXPORT S.​R.​L.​

Gestionar Depozit


Candidatul ideal Necesar:- seriozitate, punctualitate, organizare, onestitate, corectitudine, amabilitateDescrierea jobului Responsabilitati:* Descarcarea marfi livrata in depozit de catre soferi.* Verificarea marfii primite din punct de vedere calitativ si cantitativ.* Receptionarea produselor in baza documentelor de livrare.* Utilizarea eficienta a spatiul de depozitare a marturilor.* Aranjarea marfii conform specificatiilor logistice.* Ambalarea si securizarea marfii in vederea livrarii.* Incarcarea marfii in masina si livrarea acestora catre curier.* Participarea la activitatea de inventar derulata de companie.Beneficii:* Salariu atractiv, cu posibilitate de crestere in functie de performanta.* Flexibilitatea programului, astfel incat sa se efectueze 8 ore de munca pe zi.* Loc de munca fara stres.
TAPET SI DRAPAJE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 478 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Back Office


Candidatul ideal - Persoană deschisă, pozitivă, spontană, orientată către rezultat;- Persoana energica cu prezenta placuta, loiala, de incredere- Experienta in domeniu reprezinta un avantaj;- Bune abilitati dе comunicare- asculta activ si comunica intr-o maniera clara si structurata;- Abilitatea dе a rezolva problemele cu rapiditate;- Abilitati bune dе comunicare si dе lucru in echipa;- Studii superioare- Cunoasterea limbii engleze – constituie un avantaj- Foarte bune abilitati dе comunicare si dе organizare;- Capacitatea dе a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp - Atentie distributiva- Abilitati bune in gestionarea timpului si capacitatea dе a da prioritate sarcinilor.- Cunostinte de operare calculator ( word, excel)Descrierea jobului - Receptii de documente- Activitati de copiere, scanare documente, trimitere e-mailuri;- Expedierea facturi si anexe catre clientul final- Expediaza corespondenta societatii, prin posta, electronic sau fax, dupa caz;
PATRISTRANS VT LOGISTIC S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 644 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Utilizare pachet MS Office, emailSAGAPunctualitateAtentie la detaliiMinim 5 ani de experienta pe un post similarDescrierea jobului Elaborare si gestionare documente, registre, contracte, facturi, etc.Comunicare prin telefonComunicare prin emailActivitati diverse care tin de activitatea firmeiProgram de lucru:Luni - Vineri: 09:00 - 17:00
AZIMUT VISION SRL

Media netă estimată pe baza celor 3887 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Back-office Clerk


Candidatul ideal Back-Office ClerkWe are exciting, if you have:• University Degree in Accounting, Management or Economics;• Experience in accounting field minimum year;• Knowledge of MS Windows, MS Office applications;• SAP knowledge represents an advantage;• English knowledgeDescrierea jobului Back-Office ClerkAre you interested in dealing with the unique and strategic Financial challenges of the 21st century in a professionally challenging and growth nurturing business environment?If your answer is YES, we are inviting YOU to apply for the position of Back-Office Clerk as part of our Finance Back-Office team and to build your future alongside a strong team.The purpose of Back-Office Clerk position is to provide direct accounting services to MOL Romania‘s Retail Department by ensuring the recording on time of all assigned financial-accounting operations according with the law requirements and internal procedures.Location: Cluj-NapocaAs a Back-Office Clerk, a typical day might include
MOL ROMANIA PETROLEUM PRODUCTS SRL

Asistent Manager Comercial/​ Specialist Licitatii Publice /​ Specialist Fonduri Europene


Candidatul ideal Vrem sa ne marim departamentul comercial si avem nevoie de 3 persoane care sa gestioneze: solicitarile clientilor in legatura cu achizitia/instalarea panourilor fotovoltaice licitatiile publice accesarea fondurilor europene.Pentru a-ti fi mai usor, ar fi bine sa ai: Studii superioare Experienta pe o pozitie similara de cel putin un an constituie un avantaj Cunostinte solide de MS Office Dorinta de a invata – it’s a must Abilitati de comunicare si munca in echipa Capacitatea de sinteza Organizare, atentie de detalii Managementul timpului si respectarea deadline-urilor Adaptabilitate si responsabilitate Limba engleza nivel mediu Cunostiinte de baza privind achizitiile publice/accesare fonduri nerambursabile – you can always google itDescrierea jobului Practic, daca decizi sa ni te alaturi, vei avea urmatoarele responsabilitati: Urmaresti solicitarilor primite online si de la agenti, contactarea clientilor, generarea ofertei, a contractului si a facturii – vei gestiona in
MODERN POWER SYSTEMS SRL

Specialist Asigurări - Back Office - Bt Broker De Asigurare


Candidatul ideal Oportunitate de carieră la BT Broker de Asigurare SRL: Specialist Asigurări – Back OfficeÎn contextul extinderii echipei noastre, căutăm un Specialist Asigurări – Back Office dedicat și pasionat care să se ni se alăture.Dacă ești o persoană care: deține cunoștințe bune de Microsoft Office – Word, Excel; se face ușor înțeleasă și are capacitatea de a prioritiza și gestiona sarcini multiple; este atentă la detalii și are un bun management al timpului, respectand termenele limită; vine cu spirit de echipă, adaptabilitate, gândire creativă, abilități bune de comunicare și o atitudine pozitivăatunci ai toate șansele să fii candidatul ideal pentru pozitia de viitor coleg în echipa BT Broker de Asigurare SRL, mărindu-ti șansele de a intra în spiritul #peopleofBT!Descrierea jobului În calitate de Specialist Asigurări – Back Office, vei fi responsabil pentru: consilierea clienților din portofoliul BT Leasing, companie din Grupul Financiar BT, privind ofertele de asigurare și în
BANCA TRANSILVANIA SA

Ajutor Gestionar Depozit


Candidatul ideal Manipulant marfa / Operator depozit Seriozitate, punctualitate, responsabilitate Studii medii, abilitati tehnice, cunostinta operare PC, MS Office Experienta nu este obligatorie insa constituie avantaj. Posibilitatea de a acumula cunostinte tehnice necesare desfasurarii activitatii Comunicativ, creativ si inovativ in rezolvari Permis de conducere cat. B.Descrierea jobului Gestionar Ajutor este responsabil de coordonarea operatiunilor cu marfa in depozitul de care raspunde: receptie, pastrare in conditii optime, pregatirea livrarilor. Receptionarea marfii de la furnizori Etichetarea produselor din depozit Participa la manipularea si gestionarea marfurilor Ajuta la pregatirea coletelor.Beneficii oferite: Salarizare atractiva 2.500-3.000 ron/luna Net. Bonusuri de performante si Prime de Sarbatori. Decontare transport.
RECOSPORT SRL

Front Office Assistant - Floresti


Candidatul ideal Alatura-te echipei noastre ca si Front Office Assistant.Daca esti o persoana comunicativa, organizata si dornica sa invete lucruri noi, s-ar putea sa fii colega de care avem nevoie.Ca si membru al echipei noastre, vei fi brand ambasadorul nostru fiind primul punct de contact pentru clientii nostri.Descrierea jobului Cerinte- Persoana pozitiva, dinamica, cu un simt al responsabilitatii crescut;- O capacitate mare de adaptare la cerinte noi si invatare;- Abilitati excelente de comunicare, prioritizare şi organizare;- Capacitate de gestionare a mai multor sarcini simultan;- Experienta in ofertare şi client service;- Carisma si prezenta agreabila;- Cunoasterea limbii engleze la un nivel avansat sau a altor limbi de circulatie internationala constituie un avantaj;Responsabilități principale- Primirea vizitatorilor si oferirea de solutii la nevoile acestora;- Asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice;- Coordonarea cu diferite depart
BLITZ NETWORK S.​A.​

Gestionar Depozit


Candidatul ideal Experiență în domeniul administrativ - logistică;Studii medii sau superioare finalizate;Cunoștințe privind gestiunea stocurilor;Cunoștințe bune ale pachetului Microsoft Office;Poate constitui un avantaj cunoașterea unui program de gestiune (WMS) / contabilitate;Bune abilităţi de comunicare, organizare, coordonare;Persoană dinamică și responsabilă;Limba engleză – nivel mediu, poate constitui un avantaj;Deținător permis de conducere categoria B.Descrierea jobului Ține evidența corectă a stocurilor din depozit;Organizează periodic, conform procedurilor interne, inventarul stocurilor in depozit;Elaborează la cerere rapoarte de activitate;Asigura recepția cantitativă și calitativă a produselor care intră în depozit;Colectează prompt și corect comenzile pentru livrare;Verifică din punct de vedere calitativ și cantitativ produsele care ies din depozit;Asigură repartizarea și ordonarea corectă a produselor din depozit, conform cu prevederile legale în domeniu și cu standardele
CATENA SRL

Media netă estimată pe baza celor 458 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Dispune de experienta anterioara in call center sau intr-un rol similar, cu o afinitate puternica pentru vanzari. Este un maestru al pachetului Office, capabil sa navigheze cu usurinta prin diversele sale functii pentru a sustine eficient echipa de vanzari. Poseda abilitati de comunicare exceptionale in limba romana, atat verbal, cat si in scris. Este gata sa accepte provocarea unei probe la rece in ziua interviului, demonstrand adaptabilitatea si spontaneitatea in comunicare. Isi mentine calmul si eficienta, chiar si in cele mai presante situatii, fiind un model de promptitudine si disciplina.Descrierea jobului Suport integral pentru echipa de vanzari: Vei fi coloana vertebrala a echipei noastre de vanzari, oferind suport administrativ si ajutand la optimizarea proceselor de vanzare. Interactiune directa si construirea relatiilor: Mare parte din ziua ta va fi dedicata conversatiilor telefonice, unde empatia, rabdarea si spontaneitatea ta vor contribui la consolidarea
VISORO GLOBAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 885 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 173 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.