173 Locuri de Munca Secretar in Cluj-Napoca
173 Locuri de Munca Secretar in Cluj-Napoca
Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretar in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretar in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Asistent Vanzari Best Value - Aeroport Cluj, Timisoara |
Candidatul ideal Asistent vanzari Best Value - Aeroport Cluj, TimisoaraDaca iti doresti sa faci parte dintr-o echipa profesionista si prietenoasa, te asteptam sa ne cunoastem si sa traiesti experienta duty free alaturi de Best Value!Descrierea jobului Ce o sa faci? Consiliezi clientii in cadrul magazinelor BestValue in vanzarea de produse exclusiviste de la cele mai sonore branduri din următoarele categorii: Parfumerie, Cosmetică, Bauturi, Accesorii, etc; Acorzi atentie sporita nevoilor si solicitarilor clientilor; Te asiguri de cresterea constanta a calitatii serviciilor;Ce ne dorim sa stii deja? Limba engleza, nivel conversational; Orientare catre client, catre nevoile lui si catre cresterea calitatii serviciilor; Excelente abilitati de comunicare si organizare; Proactiv si orientat spre eficientizarea rezultatelor; Atitudine pozitiva; Flexibilitate; Atentie la detalii;Ce oferim noi? Mediu prietenos; Pachet salarial atractiv; Indemnizatie de transport; Tichete de masa; Prime de Sarba
MILLENIUM PRO DESIGN SRL
Asistent Vanzari |
Candidatul ideal Personalitate puternica, orientata spre construirea unei cariere Atitudine corecta, capabil sa relationeze cu usurinta Bun organizatorDescrierea jobului Postul se adreseaza persoanelor ce doresc sa isi construiasca o cariera alaturi de profesionisti, intr-un domeniu nou ce ofera reale posibilitati de perfectionare a angajatului cat si o remunerare financiara raportata la performanta.Responsabilitati principale: Pastreaza contactul cu portofoliul de clienti arondat si contribuie la imbunatatirea acestuia Organizeaza vizite si prezentari la sediul clientilor Emite oferte/contracte conform pregatirii realizata in cadrul companiei Asigura legatura intre clienti si departamentul tehnic in vederea realizarii lucrarilor de mentenanta a echipamentelor comercializateBeneficii principale: Oportunitatea de a lucra intr-un domeniu aflat intr-o continuua expansiune in care posibilitatea de dezvoltare a angajatului este una reala Participare la stagii de pregatire interne si interna
TITAN TECHNIK AG S.R.L.
Asistent Manager |
Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine:-Punem accent pe bune cunostinte de operare in MS Office (Excel, PowerPoint, Outlook)-Abilitatea de a organiza diverse documente, de a analiza si de a rezolva situatii provocatoare-Bune abilitati interpersonale fata de persoanele din interiorul si din afara organizatiei-Cunoasterea limbii engleza la nivel mediu-avansat-Abilitati remarcabile de comunicare si adaptabilitate-Deschidere spre invatare si o atitudine proactiva-Vrem oameni organizati in echipa, asa ca atentia la detalii este un aspect foarte important.Descrierea jobului Descrierea jobuluiResponsabilitati principale:-Sprijini activitatea Managerului de Achizitii privind buna desfasurare a planului si procesului de achizitii, in functie de nevoile afacerii, pentru a asigura disponibilitatea constanta a materiilor prime, produselor si serviciilor necesare-Colaborezi indeaproape cu toate departamentele din cadrul companiei (Operatiuni, Marketing, Contabilitate, Logistica, Finante etc.) pent
NOODLE PACK SRL
Asistent Vânzări |
Candidatul ideal Dispune de experienta anterioara in call center sau intr-un rol similar, cu o afinitate puternica pentru vanzari. Este un maestru al pachetului Office, capabil sa navigheze cu usurinta prin diversele sale functii pentru a sustine eficient echipa de vanzari. Poseda abilitati de comunicare exceptionale in limba romana, atat verbal, cat si in scris. Este gata sa accepte provocarea unei probe la rece in ziua interviului, demonstrand adaptabilitatea si spontaneitatea in comunicare. Isi mentine calmul si eficienta, chiar si in cele mai presante situatii, fiind un model de promptitudine si disciplina.Descrierea jobului Suport integral pentru echipa de vanzari: Vei fi coloana vertebrala a echipei noastre de vanzari, oferind suport administrativ si ajutand la optimizarea proceselor de vanzare. Interactiune directa si construirea relatiilor: Mare parte din ziua ta va fi dedicata conversatiilor telefonice, unde empatia, rabdarea si spontaneitatea ta vor contribui la consolidarea
VISORO GLOBAL SRL
Inginer Mecanic - Back Office |
Candidatul ideal Compania noastra cauta un profesionist dinamic si dedicat pentru a se alatura echipei noastre in calitate de Specialist Back Office (Productie/ Vanzari), cu o perspectiva solida in domeniul ingineriei mecanice. Daca esti pasionat de domeniul tehnic aceasta este o oportunitate extraordinara!Vei face parte din echipa noastra daca ai : cunostinte solide de inginerie mecanica si capacitatea de a interpreta si comunica specificatiile tehnice diploma de licenta in inginerie mecanica sau domeniu similar abilitati bune de comunicare verbala si scrisa, in romana si engleza atitudine proactiva si orientata catre rezultate cunostinte de baza Autocad si MS Office experienta anterioara intr-un rol similar in vanzari sau backoffice constituie avantajDescrierea jobului Acestea vor fi responsabilitatile tale atunci cand te vei alatura echipei noastre: asigurarea suportului administrativ si tehnic pentru departamentul de vanzari colaborarea stransa cu departamentul de productie analiza
FEREX PARTNER SRL
Asistent Vanzari |
Candidatul ideal Alătură-te echipei noastre dacă:- Ești o persoană dinamică cu spirit de inițiativă- Ești o fire competitivă dar și un team player- Vrei să inspiri, indrumi și să ajuți clienții în materie de fashionDescrierea jobului Noi iți oferim în schimb:- Contract de muncă pe perioadă nedeterminată- Program de lucru flexibil în ture 8h6h- Tichete de masă 40lei/zi lucratoare- Comisioane din targetul lunar și vânzare personală- Uniformă formată din colecția în curs- Reducere de angajat în cadrul brandului- Program de training în fashion și retail- Șansa de a promova în cadrul grupului
MIROGLIO ROMANIA SRL
Asistent Medical In Cluj-napoca |
Candidatul ideal Asistent MedicalClinica Omnimedical angajeaza Asistent Medical Generalist in Cluj-Napoca(Str. Melodiei, Nr.1 - cartier Zorilor) Absolvent studii superioare UMF, Medicina Generala, sau Moasa cu diploma si drept de libera practica OAMMR. Absolventii recenti vor prezenta adeverinta de studii, urmand sa obtina ulterior dreptul de libera practica. Persoana empatica cu pacientii, respectuoasa, comunicativa, capacitate de a lucra in echipa, echilibrata psihic si dornica sa evolueze profesional. Abilitati digitale Cunoasterea limbii engleze reprezinta un avantaj Situatie stabila domiciliul in Cluj-Napoca sau imprejurimi.Persoanele care nu au fost selectate/ recrutate la anunturile precedente sunt rugate sa nu mai depuna CV.Descrierea jobului Asistent Medical Comunicare cu call center-ul in vederea optimizarii programarii pacientilor activitate in relatie cu CAS recoltare analize laborator abilitati marketing medical/ reprezentant medical constituie avantaj tratamente intraveno
OMNIMEDICAL CLINIC S.R.L.
Secretara - Ajofm | Anofm |
Ocupatia: SECRETARA - AJOFM | ANOFMAngajator: CLEOHEIDI SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CLUJ-NAPOCA
CLEOHEIDI SRL
Secretara - Ajofm | Anofm |
Ocupatia: SECRETARA - AJOFM | ANOFMAngajator: TVM MED SERV SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Postliceal-COLEGIUTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CLUJ-NAPOCA
TVM MED SERV SRL
Secretara - Ajofm | Anofm |
Ocupatia: SECRETARA - AJOFM | ANOFMAngajator: CLEOHEIDI SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 4Adresa locului de munca: CLUJ-NAPOCA
CLEOHEIDI SRL
Secretar Administrativ - Ajofm | Anofm |
Ocupatia: SECRETAR ADMINISTRATIV - AJOFM | ANOFMAngajator: TECOSIM ENGINEERING S.R.L.Experienta: Experienta putina Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CLUJ-NAPOCA
TECOSIM ENGINEERING S.R.L.
Asistent Vanzari - Cluj-napoca, Satu-mare |
Candidatul ideal Poziția de asistent de vânzări (vânzător/vânzătoare) este una dintre cele mai importante pozitii din compania noastră.Dacă decideți să deveniți un membru al echipei noastre, este necesar să fiți preocupat/preocupată de domeniul modei, să vă placă să interacționați cu oamenii și să vă încânte modul unui magazin de a funcționa rapid.Cu noi sunteți în mișcare cât e ziua de lungă, lucrând cu haine care au călătorit distanțe impresionante, din diferite țări de pe glob, pentru a ajunge la noi în magazine. Veți inspira clienții nostri, ajutându-i în incursiunea de a descopri lumea brandurilor și ajutand-i să găsească cele mai interesante și unice articole.Cerintele postului:- spirit de echipa si adaptabilitate- flexibilitate si perseverenta- responsabilitate si implicare- orientare catre clienti- seriozitate, corectitudine, punctualitateDescrierea jobului Responsabilitati:- Realizarea activitatii de vanzare- Raspunde de respectarea prevederilor si reglementarilor interne- Men
CASA TEXTILELOR SRL
Gestionar Piese De Schimb Constanta, Cluj, Carei |
Candidatul ideal Vrei să te dezvolți în domeniul vanzărilor de piese de schimb, ești o persoană organizată și îți doresti un loc stabil?Inseamnă că ne potrivim!Vino in echipa NHR și vei avea ocazia să contribui alături de noi la dezvoltarea agriculturii la adevăratul ei pontențial.NHR te va sprijini cu o echipă bine pregatită, perfomantă și de încredere, cu o experientă bogată și o prezență în agri business de peste 20 de ani și cu un portofoiu de brand-uri premium de mașini și utilaje agricole - DEUTZ-FAHR, JCB AGRI, Poettinger, Hardi, Bogballe.Ce ne așteptăm de la tine: Să ai studii medii sau superioare tehnice Să fii o persoană comunicativă, organizată, diplomată, cu spirit de echipă și inițiativă Ne așteptăm să îți fie ușor să utilizezi sistemele IT, a aplicațiilor de gestiune și a celor de identificare piese de schimbDescrierea jobului Cu ce te vei ocupa: Vei asigura activitațile legate de identificarea, vânzarea și gestiunea pieselor de schimb.In detaliu: Asigurarea suportului te
NHR AGROPARTNERS SRL
Gestionar Depozit - Apahida |
Candidatul ideal Gestionar depozitStudii medii sau superioare tehnice, cunostinte PC (word, excel), limba engleza nivel mediu-avansat, cu sau fara experienta in departamente achizitii, ofertare sau vanzari, cunostinte tehnice despre abrazive, scule electrice si pneumatice, scule aschietoare si de mana, alte produse pentru uz casnic, gospodaresc sau industrial.Descrierea jobului Sarcini de serviciu:Receptie faptica si scriptica produse si documente, manipulare cu mainile sau cu dispozitive de incarcare-descarcare, incarcare si descarcare marfă, depozitare, ambalare marfă, coletărie si livrarea produselor, transport marfa. Emitere de documente, inregistrare corespondenta si documente in registre si foldere. Asigură mişcarea stocurilor. Răspunde de organizarea logistică eficientă a depozitului. Expediază marfa către clienţi conform comenzilor şi priorităţilor. Intocmirea de oferte, ofertare, comunicare electronica si telefonica parteneri, analize tabelare, preturi, conditii colaborare fur
OLD INDUSTRY SRL
Gestionar Depozit Foodserv, Apahida, Cluj |
Candidatul ideal - studii medii;- experienta in firma distributie constituie avantaj;- experienta minim 1 an pe post;- fara antecedente in cazierul judiciar;Descrierea jobului - responsabilitati specifice de depozitare produse congelate;- se lucreaza in 3 schimburi;- se asigura transport din Cluj-Napoca, Campia Turzii si Turda;- abonament medical clinica privata, beneficii sociale, zile de concediu suplimentar in functie de vechimea in munca.
AQUILA PART PROD COM S.A.
Inginer Vanzari - Back Office |
Candidatul ideal Experiența anterioară de minim 3 ani într-un post similar sau într-un post care implică o bună cunoaștere a echipamentelor electrice; Absolvirea unui profil de inginerie electrică, electronică, automatizări; Cunoștințe foarte bune de utilizare Excel (tabele, formule etc.); Cunoștințe de bază economice (facturare, instrumente de plată, etc); Bune abilități de comunicare, dinamism, capacitate de organizare; Atitudine proactivă și orientare spre menținerea unei relații bune cu clienții.Descrierea jobului Întocmirea de oferte tehnico-economice, conform specificațiilor/documentației primite; Procesarea comenzilor primite, transmiterea confirmărilor de comandă, facturarea și informarea clienților referitor la livrări; Asigurarea suportului comercial și oferirea de soluții pentru clienții alocați; Menținerea și dezvoltarea relațiilor cu clienții din portofoliu.Beneficii: Salariu fix și bonus în funcție de atingerea targetului; Posibilitatea de lucru într-o echipă cu experienț
ELECTROGLOBAL S.A.
Asistent Medical Generalist - Imagistica |
Descrierea jobului Asistent Medical Generalist - ImagisticaDin rolul de Asistent Medical Imagistica vei contribui la colectarea informatiilor si imaginilor relevante pentru intocmirea raportului medical, necesar medicului de radiologie si imagistica medicala, in stabilirea unui disgnostic corect. Astfel, prin ceea ce faci in fiecare moment, cu empatie si rabdare, vei oferi pacientului ingrijire medicala de calitate, vei fi aproape de nevoile sale si ii vei oferi siguranta si increderea ca este pe maini bune. Sa-ti povestim pe scurt despre rol:· Pregatesti cabinetele pentru o desfasurare optima a activitatii medicale;· Vei pregati pаciеntul si mаteriаlele nеcеsare examenului radiologic;· Ii vei oferi pacientului informatiile necesare inaintea investigatiei si il pregati fizic prin abord venos, pozitionarea acestuia pe masa de examinare, pozitionarea antenelor in functie de investigatie, in conformitate cu protocolul intern;· Vei utiliza in bune conditii aparatura;· Vei acorda asistenta
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL
Asistent Medical Medicina Muncii |
Descrierea jobului Asistent Medical Medicina MunciiDin rolul de Asistent Medical Medicina Muncii vei oferi pacientului ingrijire medicala de calitate, vei fi aproape de nevoile sale si ii vei oferi siguranta si increderea ca este pe maini bune. Astfel, prin ceea ce faci in fiecare moment, pacientul si cei dragi lui vor simti grija pe care le-o porti, de la actul medical, pana la vorba buna pe care le-o daruiesti din toata inima.Sa-ti povestim pe scurt despre rol: Vei recolta probe biologice pentru diverse analize medicale; Vei asigura asistenta medicului in efectuarea anumitor manevre si investigatii medicale specifice (EKG, audiometrie, spirometrie); Vei fi responsabil de aplicarea corecta a tipurilor de sterilizare pentru materialele folosite; Vei acorda primul ajutor in situatii de urgenta;Ce ne dorim de la tine: Sa detii diploma de bacalaureat; Sa detii Certificat de membru si Asigurare MALPRAXIS valabile; Experienta constituie un avantaj Sa detii cunostinte digitale – reprezinta u
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL
Gestionar Depozit |
Candidatul ideal Cerem:- experiență în depozit și facturare;- abilități de a naviga prin operațiuni fără haos;- abordare friendly în comunicare;- cunoștințe operare MS Office și a software-urilor relevante.Descrierea jobului Ce faci:- coordonezi/ gestionezi operativ depozitul - de la stocuri, pana la supervizarea operațiunilor de încărcare/descărcare marfă;- asiguri o facturare ordonată și o gestionare corespunzătoare a evidenței financiare;- comunici eficient cu clienții,furnizorii si operatorii de transport;
LALE SERV S.R.L.
Secretar Institut, Facultate - Ajofm | Anofm |
Ocupatia: SECRETAR INSTITUTFACULTATE - AJOFM | ANOFMAngajator: USAMV CLUJ NAPOCAExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CLUJ-NAPOCA
USAMV CLUJ NAPOCA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou.
Acum sunt 173 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după: