Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

34 Locuri de Munca Secretar in Otopeni

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

34 Locuri de Munca Secretar in Otopeni

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretar in Otopeni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretar in Otopeni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Vanzari Sinsay Vitantis Sector 4


Candidatul ideal Asistent vanzari Sinsay Balotesti Personalitate placuta cu excelente abilitati de comunicare si relationare, servire a clientilor, vanzare si negociere. Tinuta si prezenta agreabile, amabil, atitudine pozitiva si proactiva. Dinamism, flexibilitate, putere mare de munca. Atentie distributiva, simt pentru detalii. Spirit organizatoric si de lucru in echipa. Capacitatea de a rezolva probleme, sarcini multiple si de a respecta termene limita. Disponibilitate pentru un program flexibil, in ture si lucru in zilele de week-end Capacitatea de a intelege si a realiza obiectivele impuse. Responsabilitate si onestitate. Persoana entuziasta, pasionata de fashion. Studii minime - Liceul.Descrierea jobului Asistent vanzari Sinsay Balotesti Organizarea, planificarea si coordonarea magazinului; Realizarea planului de vânzări și respectarea bugetului de cheltuieli; Recrutarea si selectia personalului, formarea, motivarea si monitorizarea angajatilor din subordine; Verificarea respectar
LPP ROMANIA FASHION SRL

Asistent(a) De Vanzari In Magazin De Lux Din Mall Baneasa


Candidatul ideal Cerințe: -Minim liceul cu bacalaureat;-Experienta in vanzari imbracaminte de dama;-Atitudine pozitiva,energie buna si buna dispozitie;-Abilitati de comunicare si relationare;-Cunostinte de operare a calculatorului;Descrierea jobului Condiții: -Pachet salarial motivant;-Decontare transport;-Evaluare si cresteri salariale anuale;-Lucru in doua ture;-Super-discounturi pentru orice produs cumparat;-Vacanta gratuita dupa 1an+;-Te vom ajuta sa te dezvolti atat personal cat si profesional;-Contract pe perioada nedeterminata;Responsabilități: -Consilierea clientilor in alegerea produselor;-Aranjarea produselor;-Promovarea colectiilor;-Monitorizarea permanenta a stocurilor;-Mentinerea curateniei pentru un mediu de lucru organizat si aranjat;Aplica si tu pentru a face parte dintr-o echipa puternica,entuziasta,focusata pe rezultate cat mai mari.
OFY GRUP SRL

Asistent Vanzari Sinsay Balotesti


Candidatul ideal Asistent vanzari Sinsay Balotesti Personalitate placuta cu excelente abilitati de comunicare si relationare, servire a clientilor, vanzare si negociere. Tinuta si prezenta agreabile, amabil, atitudine pozitiva si proactiva. Dinamism, flexibilitate, putere mare de munca. Atentie distributiva, simt pentru detalii. Spirit organizatoric si de lucru in echipa. Capacitatea de a rezolva probleme, sarcini multiple si de a respecta termene limita. Disponibilitate pentru un program flexibil, in ture si lucru in zilele de week-end Capacitatea de a intelege si a realiza obiectivele impuse. Responsabilitate si onestitate. Persoana entuziasta, pasionata de fashion. Studii minime - Liceul.Descrierea jobului Asistent vanzari Sinsay Balotesti Organizarea, planificarea si coordonarea magazinului; Realizarea planului de vânzări și respectarea bugetului de cheltuieli; Recrutarea si selectia personalului, formarea, motivarea si monitorizarea angajatilor din subordine; Verificarea respectar
LPP ROMANIA FASHION SRL

Asistent de Farmacie


Scurta descriere a companiei Help Net este organizația care știe că succesul depinde în primul rând de oamenii pe care îi are și de calitatea serviciilor oferite pacienților.În echipa Help Net, valorile care ne ghidează sunt: ​​respect, inițiativă, încredere și responsabilitate. Dacă te identifici cu aceste valori și crezi în Bine, te asteptăm in echipa Help Net.Vino la Bine! Construiește-ți o carieră din a face bine! Cerinte Absolvent al Scolii Postliceale;Aviz de libera practica, avizat pe anul in curs;Experienta de intr-o farmacie de circuit deschis;Cunostinte operare PC;Abilitati de comunicare si relationare interpersonala;Empatie si orientare spre nevoile pacientilor. Responsabilitati Eliberarea retetelor compensate si gratuite;Identificarea nevoilor pacientilor si clientilor;Oferirea recomandarilor asociate si eliberarea produselor farmaceutice , parafarmaceutice si dermato-cosmetice;Consilierea pacientilor si clientilor cu privire la produsele farmaceutice si informarea acestora
Help Net

Media netă estimată pe baza celor 506 de salarii introduse în Salario: 2485 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal - capacitatea de organizare a timpului si sarcinilor;- capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;- activitate call center;- atentie catre detalii;- placere si abilitate de a invata lucruri noi;- indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;- preluarea apelurilor telefonice;- preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajatiDescrierea jobului Contract de munca pe perioada nedeterminataTelefon de serviciuSalariu atractiv
2M INSTAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 3658 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Vanzari - Otopeni


Candidatul ideal Cerinte: Experienta relevanta in domeniul vanzarilor sau in functii similar reprezinta un avantaj; Abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa in limba romana; Cunostinte de operare PC (Microsoft Office, Word, Excel); Orientare catre rezultate si capacitatea de a lucra sub presiune; Foarte buna capacitate dе planificare, organizare si sinteza; Foarte bune abilitati dе comunicare si lucru in echipa; Rigurozitate si atentie pentru detalii; Studii superioare si experienta intr-o pozitie similara constituie un avantaj Cunostinte dе limba engleza la nivel mediu/avansat constituie un avantaj Capacitate mare de adaptare la cerinte noi si capacitate usoara de invatare; Abilitati in gestionarea relatiilor interumaneDescrierea jobului Responsabilitati principale: Gestionarea si dezvoltarea portofoliului de clienti existenti; Construirea și menținerea relației cu clienții; Intocmirea ofertelor comerciale in limitele aprobate; Pregătirea rapoartelor periodice sau la cerere
STIFT LUX DESIGN S.​R.​L.​

Otopeni - Asistent Vanzari


Candidatul ideal Cerinte: Experienta relevanta in domeniul vanzarilor sau in functii similar reprezinta un avantaj; Abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa in limba romana; Cunostinte de operare PC (Microsoft Office, Word, Excel); Orientare catre rezultate si capacitatea de a lucra sub presiune; Foarte buna capacitate dе planificare, organizare si sinteza; Foarte bune abilitati dе comunicare si lucru in echipa; Rigurozitate si atentie pentru detalii; Studii superioare si experienta intr-o pozitie similara constituie un avantaj Cunostinte dе limba engleza la nivel mediu/avansat constituie un avantaj Capacitate mare de adaptare la cerinte noi si capacitate usoara de invatare; Abilitati in gestionarea relatiilor interumaneDescrierea jobului Responsabilitati principale: Gestionarea si dezvoltarea portofoliului de clienti existenti; Construirea și menținerea relației cu clienții; Intocmirea ofertelor comerciale in limitele aprobate; Pregătirea rapoartelor periodice sau la cerere
STIFT LUX DESIGN S.​R.​L.​

Asistent Vanzari Part Time


Candidatul ideal Asistent Vanzari• Atitudinea entuziastă și zâmbetul• Spiritul de echipă• Abilităţile de comunicare• Dorinţa de a învăţa lucruri noi• Flexibilitatea și disponibilitatea de a lucra în ture și în zilele de weekendCe îți oferim:• Posibilități reale de avansare și creștere profesională• Flexibilitatea programului• Tichete de masă• Bonusuri• Reduceri la achiziţiile din magazinDescrierea jobului • Promovarea si vânzarea produselor din magazin• Desfăşurarea activităţilor specifice casei de marcat• Aranjarea produselor în magazin/ înlocuirea produselor vândute
SHOE EXPRESS S.​A.​

Asistent Manager


Candidatul ideal - capacitatea de organizare a timpului si sarcinilor;- capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;- activitate call center;- atentie catre detalii;- placere si abilitate de a invata lucruri noi;- indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;- preluarea apelurilor telefonice;- preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajatiDescrierea jobului Contract de munca pe perioada nedeterminataTelefon de serviciuSalariu atractiv
2M INSTAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 3799 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Contabilitate Secretariat


Onix Sercom SRL doreste colaborarepentru servicii de contabilitate-secretariat. Angajeaza functionar pentru financiar-contabil, contabilitate primara. Cerinte : studii medii domeniul financiar-contabil, cunostinte activitati secretariat Relatii : CV la email
Onix Sercom

Back Office Assistant


Stonelio specializes in supplying finishing materials such as natural stone (including cutting and detailing services), ceramics, porcelain stoneware slabs, porcelain fa ade cladding, porcelain raised flooring, parquet flooring, mosaics, terracotta, sanitary fixtures, mirrors, and accessories, among others. We are seeking a dedicated Back Office Assistant to join our team and play a crucial role in supporting our daily operations. Job Description: As a Back-Office Assistant at Stonelio], you will be responsible for a wide range of administrative and operational tasks to ensure the smooth functioning of our organization. Your primary responsibilities will include: Quotations: Preparing Offers based on data given by the Manager. Data Entry: Accurately entering and maintaining data in databases or spreadsheets. Filing and Documentation: Organizing and securely storing both physical paperwork and electronic documents. Inventory Management: Tracking and managing inventory levels to ensure e
JAZCO INTERNATIONAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Operator Cargo/​ Lucrator Gestionar


Descrierea jobului manipuleaza transporturile de marfa si posta in cadrul terminalului cargo; participa la transportul marfurilor si postei catre si de la avion si la transferul marfurilor la si de la alte magazii cargo; completeaza si prelucreaza documente referitoare la transporturile cargo si posta si tine evidenta acestora; interactioneaza cu clientii societatii , reprezentantii companiilor aeriene, ai autoritatilor locale Candidatul ideal studii minim 10 clase, diploma/ certificat de absolvire; permis de conducere categoria B constituie un avantaj atestatul de stivuitorist Oferim: loc de munca stabil intr-o companie de succes in domeniu; pregatire teoretica si practica la locul de munca ; nu solicitam experienta anterioara; echipament complet de lucru; oportunitati de promovare; conditii de lucru foarte bune;
GlobeGround Romania

Angajez Asistent Manager


Cerințe: Sa știe să lucreze în excel,word, etc să tina evidența actelor, contractele, Salariul 3500 lei.
Kanteen Food Expert

Veolia România Soluții Integrate Este în Căutarea Unui Gestionar In Otopeni


Responsabilitățile postului: Gestiune magazie tehnică. Contabilitate primară și gestiune. Verificarea i recep ionarea produselor (cantitativ i calitativ) în conformitate cu documentele de înso ire a mărfii. Efectuarea notei de intrare recep ie pentru produsele recep ionate. Pregătirea documentelor pentru efectuarea recep iei. Manipularea, transportul și depozitarea produselor. Eliberarea produselor din magazie în baza solicitărilor interne. Cerințe: Studii: profil logistică, tehnic, gestiune; Nivel experiență: 3-5 ani experiență similară; Abilități de utilizare PC: programe informatice de gestiune a stocurilor (constituie un avantaj: - utilizarea pachetului Google (GSheet, GDocs, GSlide)) ; Permis auto: categoria B; Abilități soft: spirit analitic, dinamism, intuiție, flexibilitatea gandirii. Beneficii: Pachet financiar format din: salariu, tichete de masă (40 de lei zi), tichete cadou (Paște, Crăciun), tichete cadou pentru copiii minori ai angajaților (1 iunie și Sărbătorile de Iarnă)
Veolia Romania Solutii Integrate
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 34 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.