Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

87 Locuri de Munca Secretar in Targu Frumos

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

87 Locuri de Munca Secretar in Targu Frumos

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretar in Targu Frumos si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretar in Targu Frumos si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent de Proiect - Targul Mures


Scurta descriere a companiei Eptisa România este astăzi una dintre cele mai cunoscute companii de inginerie şi consultanţă de pe piaţa româneasca de profil care, de la momentul înfiinţării sale, a implementat cu succes peste 120 proiecte cumulând o valoare a investiţiilor ce depăşeşte astăzi 5,5 miliarde de Euro. Cerinte Absolvent/ă studii superioare;Permis de conducere categoria B;Cunoștinţe de limba engleză reprezintă un avantaj;Abilităţi de operare PC avansat: Microsoft Office (Word, Excel, Power Point);Experienţă anterioară similară - reprezintă avantaj Responsabilitati Acordă asistenţă Directorului de Proiect în desfăşurarea managementului proiectului (agenda de activităţi, aranjamente de calătorie şi cazare, comunicare, raportare, etc);Îndeplineşte sarcini administrative şi logistice pentru echipa de experţi din proiect şi activităţile delegate de către Liderul de echipă/ Liderul de echipă adjunct;Acordă sprijin Liderului de echipă/ Liderului de echipă adjunct în realizarea activ
Eptisa Romania

Back Office - Operator Introducere Date /​ Relatii Clienti


Candidatul ideal Cum ar trebui să fie această persoană ca să fie și ea și noi mulțumiți de colaborare? Capacitate de organizare si planificare; Interes fata de informatii noi si usurinta in asimilarea acestora; Excelente abilitati de comunicare (orala & scrisa) si relationare; Foarte bune abilitati de operare PC + Microsoft Office – Excel si Word; Experienta operator date - reprezintă un avantaj; Integritatea să fie caracteristica sa principală. Aceasta e valoarea noastră cea mai importantă și ținem neapărat să avem aceeași filosofie de viață; Să fie dispusă să învețe. Dacă nu învață, nu crește. Dacă nu crește, firma nu crește. Să fie organizată… foarte organizată! Să fie atentă la detalii… foarte atentă! Să știe să vorbească frumos la telefon și să scrie frumos (educat și corect); Sa fie punctuală; Cei șapte ani de acasă – da.Descrierea jobului Ce va face această persoană?​ Gestionarea relatiei cu clientii pe parcursul elaborarii si derularii implementarii platformelor de management e
VIVA CONTROL S.​R.​L.​

Manager Adjunct/​ Asistent Manager In Restaurant Burger King


Candidatul ideal Îți plac oamenii?Vrei să te dezvolți pe tine și pe ceilalți?Îți place când oaspeții tăi părăsesc restaurantul cu zâmbetul pe buze?Noile provocări îți dau energie să acționezi?Dacă da, avem vești bune pentru tine! Avem jobul perfect pentru tine!Care sunt cerințele noastre? Cel puțin șase luni experiență în managementul echipei, Disponibilitatea de a construi relații cu angajații și oaspeții nostri, Capacitatea de a gestiona costurile restaurantului, O bună cunoaștere a MS Office, în special Excel, Cunoasterea limbii engleze la nivel conversațional, O foarte bună organizare a muncii și independență în acțiune.Descrierea jobului Ce vei face? Vei conduce restaurantul în absența Managerului de Restaurant, Vei recruta și instrui noii angajați, Vei intocmi programul de lucru, Vei contribui la crearea și menținerea unei echipe unite, Vei avea grijă de confortul oaspeților noștri, Vei pune în aplicare planul de vânzări și de costuri al restaurantului, Vei asigura schimburile de
REX CONCEPTS BK ROMANIA S.​R.​L.​

Asistent Vanzari Naturlich


Candidatul ideal Hallo!Iti doresti o noua oportunitate? Naturlich! angajeaza asistenti vanzare mobila si decoratiuni. Cautam persoane deschise, volubile, descurcarete, carora le place frumosul si sunt dispuse sa invete. Recompensele nu vor intarzia sa apara.Vei avea un avantaj daca ai experienta in vanzari si/sau in emitere facturi.Descrierea jobului Ce ai de facut? Stabilesti cu clientii nevoile si propui solutiile potrivite de mobilare, preiei si inregistrezi comenzile, finalizezi vanzarea, emiti factura, incasezi. Dupa un scurt training, vei vedea cat este de simplu!Vei beneficia de un pachet salarial atragator.Pentru mai multe detalii, te asteptam in magazin.
2B GROUP

Asistent Manager


Descrierea jobului Candidatul Ideal Educaţia necesară: Studii superioare sau postliceale; Experienţă în domeniu: Minim 1 an de experienţă în domeniu sau pe poziție similară; Cunoștințe IT: Deprinderi utilizare MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Publishare, Outlook);Altele: Abilităţi deosebite de comunicare şi relaționare interpersonală; Abilităţi deosebite de organizare și planificare; Grad înalt de responsabilitate, capacitatea de a stabili priorităţi şi de a respecta termene, spirit de echipă, inițiativă; Abordare pro-activă şi creativă de rezolvare a problemelor; Angajament profesional la nivel ridicat; Disponibilitate de adaptare a programului de lucru la cerinţele postului; Permis de conducere categoria B.E.ON Asist Complet SA, cu sediul social în Târgu Mureş, strada Gheorghe Doja, nr 64-68, Cladirea Multinvest, etaj 3, jud. Mureş, România, în calitate de operator de date cu caracter personal, prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal (definite de Regulamentul general
E.​ON ASIST COMPLET S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 3841 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Gestionar Santier Campia Turzii


Candidatul ideal Studii medii sau superioare finalizate;Cunostinte legislatie in domeniu;Capacitatea dе adaptare rapida la schimbari;Capacitate dе lucru atat in echipa, cat si independent;Aptitudini organizatorice, analitice, sinteza si raportare;Rezistenta la stres si disponibilitate program prelungit;Foarte bune cunostinte MS Office;Capacitate dе a respecta termenele si orientare catre rezultat;Descrierea jobului Responsabilitati:Asigurarea gestiunii fizice a stocului de marfă, precum și mișcarea stocurilor;Recepționarea cantitativă și calitativă a produselor care sosesc la depozit/ șantierVerificarea documentelor de transport și a avizelor de însoțire a mărfii;Sesizarea neconformităților la recepționarea mărfii și anunțarea departamentului responsabil;Efectuarea inventarului la finalul fiecărei luni;Buna desfășurare a activității din depozit/ șantier.Raspundere în privința integrității materialelor din depozitTransmiterea săptămânală a stocului fizic către Șeful de ȘantierEliberarea
UBITECH CONSTRUCTII S.​R.​L.​

Asistent Medical Generalist - Debutant/​cu Experienta


Candidatul ideal Ai absolvit studiile de Asistent Medical Generalist si esti in cautarea unei oportunitati de angajare?MedLife sprijina tanara generatie de azi, pentru a deveni profesionistii de top de maine.Profilul candidatului ideal:- ai un bagaj solid de cunostinte teoretice;- ai abilitati de lucru la calculator;- ai personalitate calda, orientata catre pacient si nevoile acestuia;- ai atitudine pozitiva;- ai capacitate de organizare si planificare a timpului si a sarcinilor incredintate;- esti o persoana disciplinata, responsabila si capabila sa lucreze in echipa.Descrierea jobului ​Responsabilitati: pregateste in functie de specialitate cabinetul in vederea efectuarii consultatiilor si ajuta medicul la efectuarea lor; verifica lista cu programarile si anunta coordonatorul de eventualele modificari aparute pe parcursul zilei; conduce pacientii la cabinetele de specialitate si apoi la receptie pentru achitarea consultatiei in limita disponibilitatilor; raspunde de starea de curaten
MED LIFE SA

Asistent Comercial - Sibiu,​ Tg Mures,​ Brasov,​ Cluj


Candidatul ideal ACEŞTIA SUNTEM NOI"Îmbracă-te pentru moment" este mai mult decât un slogan pentru noi. NEW YORKER face modă pentru momente reale. Căutăm angajați cu pasiune, care au curajul de a inova, au bucuria creativității, care ne conduc cu personalitatea și entuziasmul lor și care ne inspiră constant. Necomplicat, inspirat și întotdeauna gata să vă scufundați în lumi noi și să trăiți fiecare moment. Căutați să vă alăturați unei companii atractive și dinamice, unde puteți face diferența în fiecare zi? Atunci începe-ți cariera acum într-una dintre cele mai frumoase industrii din lume !Magazinele noastre sunt imaginea NEW YORKER. Aici suntem aproape de clienții noștri și îi inspirăm prin brandul nostru. Cu pasiune pentru modă, un fler pentru tendințe și o orientare puternică spre servicii, creăm o experiență perfectă de cumpărături. Cei 23.000 de angajați în vânzări din peste 1.150 de magazine organizează, de asemenea, procesul operațional și sunt în mare măsură responsabili pentru
NEW YORKER ROMANIA

Gestionar Depozit Piese Auto - Bucuresti Sud,​ Ploiesti,​ Targu Mures


Candidatul ideal Angajam: ​lucrator/gestionar depozit piese auto Bucuresti Sud; lucrator/gestionar depozit piese auto Ploiesti; lucrator/gestionar depozit piese auto Depozit Targu Mures.Locatii: Municipiul Bucureşti Sectorul 4, Strada ACŢIUNII, Nr. 34; Municipiul Ploieşti, Bulevardul BUCUREŞTI, Nr. 84, Judet Prahova; Municipiul Târgu Mureş, Str. BUDIULUI, Nr. 68, CORP C10, Judet Mureş;Descrierea jobului Sarcinilе postului:•Descаrca marfa livrаta in depozit de catrе sofеri.•Verifica mаrfа primita din punct dе vedеrе calitаtiv si cantitativ.•Aranjeaza mаrfа pe rafturi conform specificatiilor logistice.•Opereaza comenzile in sistem si preleveaza piesele pentru livrare.•Ambaleaza si securizeaza marfa in vederea livrarii.•Verifica impreuna cu soferul conformitatea marfii incarcate cu cea inscrisa in documentele de livrare.•Participa la activitatea de inventar derulata de companie.•Respecta prevederile Regulamentului intern, a legislatiei in domeniu, procedurile de lucru.•Pastreaza in stare
AUGSBURG INTERNATIONAL IMPEX SRL

Asistent Vanzari Full Time/​part Time


Candidatul ideal CASIER/ ASISTENT VANZARI/LUCRATOR COMERCIALesti disponibil/ă să lucrezi 20 de ore pe săptămână ( de cel puțin 2 ori pe săptămână )*îți place să lucrezi în echipăești comunicativ și abordezi noi provocări cu entuziasmvrei să înveți și să te dezvolțilucrăm în weekend și în schimburi, dar suntem pregătiți să ajustăm programul de lucru la nevoile taleDescrierea jobului vei primi și prelucra livrari cu cele mai interesante mărci internaționalevei expune produsele noi și te vei ocupa de aranjarea magazinuluimulțumită ție, clientul va putea proba confortabil produsele căutatevei finaliza cumpărăturile clienților la casa de marcat, asigurând cea mai bună experiență posibilă
SHOE EXPRESS S.​A.​

Lee Cooper Angajeaza Asistent Vanzari


Candidatul ideal Candidatii nostri ideali sunt:- persoane cu un dezvoltat simt estetic;- persoane comunicative, carora le face placere sa lucreze cu clientii;- persoane responsabile, dornice sa isi dezvolte o cariera in vanzari alaturi de echipele unuia dintre cei mai vechi si mai puternici retaileri de fashion de pe piata din Romania!Descrierea jobului ABILITĂŢI ŞI INTERESE:• Experienţa anterioară în fashion retail este de preferat, dar nu obligatorie• Fire comunicativă și sociabilă• Orientare către clienţi, plăcere în a lucra cu aceştia• Pasiune pentru modă şi styling• Orientat către rezultate• Pregătit pentru un job în ture• Plăcere de a lucra în echipă• Cunoştinţe elementare de matematică şi aptitudini de utilizare a calculatoruluiCE OFERIM:• Un job Full time ca asistent vânzări• Training în magazinele noastre• Oportunitatea de a lucra pentru una din cele mai cunoscute comp anii internaţionale din domeniu• Posibilitatea de construire a unei cariere şi de a lucra într-o echipă dinam
MONTECRISTO RETAIL RO S.​R.​L.​

Asistent Manager


Candidatul ideal Compania noastră caută un Asistent Manager pentru compania noastră, dedicat și de domeniul transport si logistică. Dacă ești o persoană organizată, cu abilități de gestionare a timpului și iți place să lucrezi cu documente, această poziție ar putea fi potrivită pentru tine.Descrierea jobului Efectuarea sarcinilor administrative generale în departamentul tehnic, ținerea la zi a evidențelor,furnizarea de dateRealizare rapoarte Excelefectuarea sarcinilor de depunere a documentelorprelucrarea documentatiei
BHS TRANS SRL

Media netă estimată pe baza celor 3841 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

2 Gestionari (belis & Targu Mures)


Candidatul ideal Studii medii Experiența anterioara pe un post similar Capacitate de planificare si organizare Cunoștințe de utilizare a calculatorului MS Office (Word, Excel) Abilitati de comunicare eficiente si capacitatea de a lucra in echipa.Descrierea jobului planifica, organizeaza, coordoneaza si conduce activitatile specifice din cadrul depozitului solicita furnizorului de materiale, documente însoțitoare, care sa ateste cantitativ si calitativ materialele ce urmează a fi recepționate recepționează materialele asigurandu-se ca acestea corespund cantitativ si calitativdatelor dindocumentele insotitoare asigura pastrarea materialelor pe sortimente,tipuri si dimensiuni, in conditii corespunzatoare monitorizeaza operarea in sistemul de evidenta informatica al societatii a miscarilor de produse depozit raspunde de corectitudinea inventarelor si de corectitudinea datelor si informatiilor pe care le introduce in sistemul de evidenta informatica al societatii ia masuri de menținere a st
STRABAG SRL

Back Office /​ Customer Support


Candidatul ideal Candidatul ideal trebuie să :- Fie organizat și să dețină abilități excelente de comunicare- Aibă inițiativă- Cunoască limba italiană la nivel avansat (limba engleză costituie avantaj)- Abilități bune de organizare și gestionare a timpului- Atitudine proactivă și orientată spre rezultate- Studii superioareDescrierea jobului Responsabilități principale:- Gestionarea corespondenței și comunicărilor în limba italiană, atât în scris, cât și verbal- Asistarea managerului în coordonarea operațiunilor zilnice ale companiei- Monitorizarea și gestionarea rezervărilor și a corespondenței cu clienții- Furnizarea de asistență în dezvoltarea și implementarea strategiilor de marketing- Colaborarea strânsă cu departamentele interne pentru a asigura un flux eficient de informații- Asigurarea unui nivel ridicat de satisfacție a clienților prin oferirea de servicii prompte și profesionale.- Menținerea unui nivel înalt de confidențialitate în toate aspectele muncii.
THE GREATEST TOURS S.​R.​L.​

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Îți place să vezi rezultatele muncii tale?Vrei să lucrezi într-un mediu în care ești apreciat pentru cine ești și felicitat pentru ce vei realiza?Atunci alătură-te echipei Deichmann!Căutam noi colegi/ colege pentru magazinele din: Bacău, Baia Mare, Buzău, Câmpulung, Cluj-Napoca, Constanța, Craiova, Pitești, Roman, Sibiu, Sighetu Marmației, Târgu Mureș și Zalău.Descrierea jobului Dacă ești o persoană responsabilă, implicată și serioasă, cu orientare către clienți și nevoile lor, te vom sprijini încă de la început și te vom învăța:• să îndrumi și să consiliezi clienții• să ajuți la recepția mărfii și amplasarea acesteia pe spațiul de vânzare• să lucrezi cu casa de marcat• să contribui la menținerea unei imagini impecabile a magazinuluiBeneficiile tale:• Bonuri de masă• Perechi de pantofi cadou• Vouchere cadou și bonusuri în funcție de performanță• Contract de muncă cu normă întreagă sau part time• Oportunități de creștere și dezvoltare profesională• Un loc de muncă sigur
DEICHMANN S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 879 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Suntem în căutarea unei persoane motivate și dedicate pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Asistent Manager în cadrul companiei The Greatest Tours.Candidatul ideal trebuie să :- fie organizat și să dețină abilități excelente de comunicare- aibă inițiativă- cunoască limba engleză sau limba italiana la nivel conversațional- abilități bune de organizare și gestionare a timpului- atitudine proactivă și orientată spre rezultate- studii superioareDescrierea jobului Responsabilități principale:- Asistarea managerului în coordonarea operațiunilor zilnice ale companiei- Monitorizarea și gestionarea rezervărilor și a corespondenței cu clienții- Furnizarea de asistență în dezvoltarea și implementarea strategiilor de marketing- Colaborarea strânsă cu departamentele interne pentru a asigura un flux eficient de informații- Asigurarea unui nivel ridicat de satisfacție a clienților prin oferirea de servicii prompte și profesionale.
THE GREATEST TOURS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 4475 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Medical Generalist


Candidatul ideal O nouă oportunitate de angajare la Mureș Senior Village!Suntem în căutarea unei persoane dedicate și pasionate care să se alăture echipei noastre pe postul de 𝗔𝗦𝗜𝗦𝗧𝗘𝗡𝗧 𝗠𝗘𝗗𝗜𝗖𝗔𝗟 𝗚𝗘𝗡𝗘𝗥𝗔𝗟𝗜𝗦𝗧.Dacă ești pregătit să asiguri servicii de îngrijire și asistență medicală de înaltă calitate într-o rezidență pentru seniori, aplică la acest job și haide să ne cunoaștem!Cerințe:- Absolvent studii de specialitate, cu diplomă, deținera avizului de liberă practică (ALP) valabil, prin vizarea anuală a acestuia de către O.A.M.M.R. ;- Punctualitate, seriozitate, capacitatea de a lucra in echipă;- Persoană harnică, ordonată și responsabilă;- Atitudine prietenoasă, optimistă, orientată spre clienți.Descrierea jobului Responsabilități:- Administrează medicamentele rezidenților conform prescripțiilor medicilor;- Administrează tratamentele rezidenților conform schemelor de tratament;- Acordă asistență medicilor cu ocazia consultațiilor medicale de specialitate;Se oferă:
VALEA IZVOARELOR SENIOR LIVING S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2754 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Asistent Vanzari Part Time


Candidatul ideal Asistent Vanzari• Atitudinea entuziastă și zâmbetul• Spiritul de echipă• Abilităţile de comunicare• Dorinţa de a învăţa lucruri noi• Flexibilitatea și disponibilitatea de a lucra în ture și în zilele de weekendCe îți oferim:• Posibilități reale de avansare și creștere profesională• Flexibilitatea programului• Tichete de masă• Bonusuri• Reduceri la achiziţiile din magazinDescrierea jobului • Promovarea si vânzarea produselor din magazin• Desfăşurarea activităţilor specifice casei de marcat• Aranjarea produselor în magazin/ înlocuirea produselor vândute
SHOE EXPRESS S.​A.​

Asistent Farmacie


Candidatul ideal Studii de specialitate (Scoala Postliceala de Asistenti de Farmacie) si Certificat de membru;Cunostinte de Microsoft Office;Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa;Experienta de lucru in farmacie reprezintă un avantaj, dar suntem deschisi sa te cunoastem chiar daca esti la inceput de cariera.Descrierea jobului Consilierea si fidelizarea pacientilor;Informarea pacientilor despre modul de utilizare a medicamentelor si despre potentialele riscuri sau efecte adverse;Participarea la receptionarea medicamentelor din farmacie si aranjarea acestora conform planogramei;Verificarea si controlul stocurilor farmaciei si termenele de valabilitate ale acestora;Participarea la derularea campaniilor promotionale.Beneficii:Salariul net 2500 lei;Tichete de masa in valoare de 30 lei/ zi (minim 630 lei/luna - in functie de numarul de zile lucrate)BONUS atractiv in functie de realizarile lunare/trimestriale;
MEDIMFARM TOPFARM S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 371 de salarii introduse în Salario: 2500 RON/Luna

Gestionar Depozit Piese Auto-depozit Central Ilfov,​gorj,​dolj


Candidatul ideal Angajam: ​lucrator/gestionar depozit piese auto Depozit Central, Dragomiresti-Deal, Ilfov; lucrator/gestionar depozit piese auto Targu Jiu; lucrator/gestionar depozit piese auto Craiova.Locatii: Sat Dragomireşti-Deal, Comuna Dragomireşti-Vale, PARCUL INDUSTRIAL A1 INDUSTRIAL PARK, km 13.5, Judet Ilfov; Municipiul Târgu Jiu, Strada LOTRULUI, Nr. FN, Judet Gorj; Municipiul Craiova, Bulevardul DECEBAL, Nr. 85, Judet Dolj.Descrierea jobului Sarcinilе postului:•Descаrca marfa livrаta in depozit de catrе sofеri.•Verifica mаrfа primita din punct dе vedеrе calitаtiv si cantitativ.•Aranjeaza mаrfа pe rafturi conform specificatiilor logistice.•Opereaza comenzile in sistem si preleveaza piesele pentru livrare.•Ambaleaza si securizeaza marfa in vederea livrarii.•Verifica impreuna cu soferul conformitatea marfii incarcate cu cea inscrisa in documentele de livrare.•Participa la activitatea de inventar derulata de companie.•Respecta prevederile Regulamentului intern, a legislatiei in
AUGSBURG INTERNATIONAL IMPEX SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 87 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.