Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

268 Locuri de Munca Specialist Achizitii in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

268 Locuri de Munca Specialist Achizitii in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi Specialist Achizitii in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Specialist Achizitii in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Consultant Vanzari Moto


Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine:• Experienta anterioara in vanzari minim 3 ani• Pasiune pentur domeniul moto si dorinta de a te dezvolta profesional in acest domeniu.• Carnet conducere categoria A• Cunostinte pachet MS Ofice;• Bune abilitati de comunicare si negociere;• Atitudine profesionala• Orientare catre client si capacitate de a construi relatii solide cu acestia;• Atentie la detalii si capacitate de organizare;Descrierea jobului Ce vei face:• Oferi consultanta clientilor in alegerea celor mai potrivite accesorii si echipamente moto;• Identifici nevoile clientilor si le oferi solutii personalizate;• Prezinti produsele si serviciile intr-un mod profesionist si atragator;• Gestionezi procesul de vanzare de la identificarea nevoilor clientului pana la finalizarea tranzactiei;• Consolidezi relatia cu clientii existenti si dezvolti portofoliul de clienti prin identificarea de noi oportunitati de vanzare;• Tii evidenta stocului de produse si te asiguri ca acesta este mereu actu
TADDAT RECRUITING HEADHUNTING S.​R.​L.​

Consultant Vanzari Showroom Cluj


Candidatul ideal Cerinte Consultant Vanzari:- Abilitati de comunicare, relationare si persuasiune;- Dinamism, perseverenta, spirit de echipa si initiativa;- Persoana autodidacta, cu gandire pozitiva, proactiva, orientata catre clienti si rezultate;- Cunostinte operare PC (Ms Office).*Experienta in vanzarea materialelor de constructii si cunostiintele minime de contabilitate primara constituie un avantajDescrierea jobului Descriere / Atributii & Responsabilitati job Consultant Vanzari:- Intampinarea clientilor intr-o maniera profesionista si identificarea nevoilor acestora- Acordarea consultantei de specialitate- Marirea portofoliului de clienti prin promovarea produselor societatii- Intocmirea ofertelor de pret, administrarea eficienta a relatiei cu clientii, precum si derularea intregului proces de vanzare- Verificarea disponibilitati stocului si oferirea termenelor de livrare precise pentru produse- Gestionarea si rezolvarea reclamatiilor cu privire la produsele promovate* Oferim un
GARANTI PREST SRL

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Personalitate puternica, orientata spre construirea unei cariere Atitudine corecta, capabil sa relationeze cu usurinta Bun organizatorDescrierea jobului Postul se adreseaza persoanelor ce doresc sa isi construiasca o cariera alaturi de profesionisti, intr-un domeniu nou ce ofera reale posibilitati de perfectionare a angajatului cat si o remunerare financiara raportata la performanta.Responsabilitati principale: Pastreaza contactul cu portofoliul de clienti arondat si contribuie la imbunatatirea acestuia Organizeaza vizite si prezentari la sediul clientilor Emite oferte/contracte conform pregatirii realizata in cadrul companiei Asigura legatura intre clienti si departamentul tehnic in vederea realizarii lucrarilor de mentenanta a echipamentelor comercializateBeneficii principale: Oportunitatea de a lucra intr-un domeniu aflat intr-o continuua expansiune in care posibilitatea de dezvoltare a angajatului este una reala Participare la stagii de pregatire interne si interna
TITAN TECHNIK AG S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 894 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Reprezentant Vanzari B2b


Candidatul ideal studii superioare; minimum 2 ani experiență în vânzări B2B (vânzări directe sau telesales); avantaj experiența în vânzarea de servicii: cunoasterea limbii engleze; excelente abilități de comunicare și interrelaționare; orientare spre client; abilități de negociere, persuasiune; permis de conducere categ.B; disponibilitate la deplasari 4-5 zile/lună.Beneficii: salariu competitiv; tichete de masă; abonament medical; decontare servicii turistice; mediu de lucru dinamic, profesionist; oportunități de dezvoltare profesională și personală; program de lucru hibrid; mașină de serviciu.Descrierea jobului Reprezinți Logistic E van Wijk în relațiile comerciale cu potențialii clienți, din zona alocată, promovând, activ, toate serviciile oferite de compania noastră.Ești responsabil(ă) de identificarea și achiziția de clienți noi, urmărind dezvoltarea unor parteneriate, pe termen lung, cu aceștia.
LOGISTIC E VAN WIJK SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 4800 RON/Luna

Asistent Vanzari Best Value - Aeroport Cluj,​ Timisoara


Candidatul ideal Asistent vanzari Best Value - Aeroport Cluj, TimisoaraDaca iti doresti sa faci parte dintr-o echipa profesionista si prietenoasa, te asteptam sa ne cunoastem si sa traiesti experienta duty free alaturi de Best Value!Descrierea jobului Ce o sa faci? Consiliezi clientii in cadrul magazinelor BestValue in vanzarea de produse exclusiviste de la cele mai sonore branduri din următoarele categorii: Parfumerie, Cosmetică, Bauturi, Accesorii, etc; Acorzi atentie sporita nevoilor si solicitarilor clientilor; Te asiguri de cresterea constanta a calitatii serviciilor;Ce ne dorim sa stii deja? Limba engleza, nivel conversational; Orientare catre client, catre nevoile lui si catre cresterea calitatii serviciilor; Excelente abilitati de comunicare si organizare; Proactiv si orientat spre eficientizarea rezultatelor; Atitudine pozitiva; Flexibilitate; Atentie la detalii;Ce oferim noi? Mediu prietenos; Pachet salarial atractiv; Indemnizatie de transport; Tichete de masa; Prime de Sarba
MILLENIUM PRO DESIGN SRL

Operator Vanzari Utilaje De Constructii


Candidatul ideal Cerinte: Absolvent de Politehnica, USAMV, facultati cu profile tehnice; Cunostine si afinitate spre tehnic, Abilitati bune de comunicare si negociere; Orientare catre atingerea si depasirea obiectivelor de vanzari; Dorinta de a invata si de a se dezvolta intr-un mediu dinamic.Descrierea jobului Responsabilitatile tale: Cunoasterea produselor de constructii din portofoliul UTILBEN; Utilizarea tool-urilor si sistemelor informatice folosite in cadrul companiei; Identificarea nevoilor clientilor nostri pe baza feedback-ului primit de la vanzatorii nostri cu experienta; Tratarea cu obiectivitate si eficienta a obiectiilor pe care le au clientii; Ofertarea specifica a clientilor, in functie de nevoile acestora; Intelegerea procesului de vanzare a produselor de constructii.Beneficiile pe care ti le oferim: Bonus de performanta; Tichete de masa; Abonament de servicii de sanatate; Asigurare de sanatate si de viata; Training inclus; Diferite evenimente pentru angajati: celebrari
UTILBEN SRL

Consultant Vanzari /​ Brand Ambassador Obsentum Cluj


Candidatul ideal Consultant Vanzari / Brand Ambassador Obsentum Timisoara / ClujDaca esti pasionat de parfumerie, detii abilitati de comunicare si cunosti Limba Engleza la un nivel conversational, te invitam sa faci parte din echipa Obsentum.Obsentum este cel mai revolutionar concept de parfumerie de nișă din Romania si deschizator de drumuri pentru piata de luxury, prezent atat in travel retail cat si in piata locala.Descrierea jobului Ce o sa faci? Consilierea clientilor in vanzarea de produse exclusiviste de la cele mai sonore branduri (JoMalone, Kilian, Ajmal, Amouage, Xerjoff, Montale etc.); Atentie sporita nevoilor si solicitarilor clientilor; Cunoasterea in detaliu a caracteristicilor produselor oferite clientilor spre vanzare; Promovarea imaginii si specificul de activitate al firmei.Ce oferim noi? Pachet salarial atractiv; Indemnizatie de transport; Tichete de masa; Prime de Sarbatori; Traininguri interne si externe; Echipa tanara si mediu de lucru dinamic.Este o lume ultrasen
MILLENIUM PRO DESIGN SRL

Reprezentant Vanzari - Ploiesti,​ Bucharest,​ Cluj-napoca


Candidatul ideal Your profile: Passion for sales and for service to customers Sales experience on the field an advantage Communicative personality Salesmanship thinking and acting Negotiation skills, confident at work Residence in the specifield areaDescrierea jobului Your Tasks: Acquisition and support of new customers Development and expansion of existing partnerships Competent advice on the Hagleitner products Analyzing the customer and market potential Close cooperation with the sales management and with our office. Strengthening of the Hagleitner brand in your areaOur range:Challenging and exciting work with company cars and interesting career opportunities in economically stable company.We can provide: Advanced Studies Coaching Company phone Company laptop Company Car Employee events Employee discount Parking spot Job Security Referral bonus
HAGLEITNER HYGIENE ROMANIA SRL

Reprezentant Medical & Vanzari - Dermato-cosmetice


Candidatul ideal Pentru partenerul nostru, Sesderma, recrutam doua persoane care sa se alature echipei de promovare si vanzare.Astfel, incurajam sa aplice atat candidati care au deja experienta mixta (promovare + vanzare), cat si candidati care au experienta doar intr-una dintre activitati, insa isi doresc sa se dezvolte multilateral. Background-ul farmaceutic este mandatoriu.Ce cautam: Studii medii sau superioare finalizate (studiile conexe reprezinta un avantaj, ex: Farmacie; Scoala Postliceala de Asistenti Farmacie); Un minimum de experienta ca Reprezentant Vanzari farmaceutice/Reprezentant Medical; Experienta in promovarea unui portofoliu de produse dermatocosmetice este considerata un avantaj;Descrierea jobului Responsabilitati: Promovarea produselor catre medici dermatologi si farmacisti; Vanzarea directa in farmacii; Sustinerea prezentarilor; Mentinerea si dezvoltarea relatiilor de colaborare cu clientii din teritoriul arondat.
EXPAND HEALTH ROUMANIA FILIALA SRL

Manager Vanzari - Cluj Napoca


Candidatul ideal Experiența și abilitățile pe care le căutăm:Experiență considerabilă în managementul unei echipe cu profil de vânzări;Abilitatea de a oferi, primi și implementa feedback-ul;Abilități de coordonare și motivare a echipei de vânzări;Entuziasm și atitudine proactivă în abordarea problemelor;Orientare către obținerea de rezultate concrete într-un mediu competitiv;Capacitate de organizare și planificare a activităților;Abilități de comunicare, inițiativă, perseverență;Studii superioare constituie avantaj.Afla mai multe despre noi si despre portofoliul nostru de produse accesand https://cmjeler.ro/Descrierea jobului Ce vei face la C&M Jeler?Asiguri indeplinirea obiectivelor financiare pe zona alocata.Asiguri planificarea, coordonarea si controlul activitatii de vanzare.Respecti principiile si politica agreate la nivel de companie; te asiguri de respectarea politicii de vanzare pentru Consultantii de Vanzari pe care ii coordoneazi.Realizezi rapoarte periodice privind activitat
CM JELER SRL

Consilier De Vanzari (m/​f) - Peek & Cloppenburg (floresti)


Candidatul ideal POZIȚIA Full-time/ part-timeÎNCEPERE ImediatăCOMPANIA Peek & Cloppenburg SRLPERSOANA DE CONTACT General Sales ManagerLOCAȚIA Vivo! Cluj-Napoca, FloreștiCALITĂȚILE TALE Orientare bună către clienţi şi servicii Seriozitate şi capacitate de lucru în echipă, dar şi o atitudine pozitivă De preferat, o diplomă în comerţ sau experienţă în vânzări, respectiv în prestări serviciiDescrierea jobului RESPONSABILITĂȚILE TALE Implicarea în procesul de vânzare prin servicii complexe şi discuţii active cu clienţii Consilierea clienţilor Participare la procesele de susţinere a vânzărilor Activităţi de pregătire pre- şi post-vânzareCEEA CE OFERIM Un mediu de lucru dinamic, bazat pe munca în echipă și pe responsabilitate individuală Diverse oportunități de dezvoltare Siguranța unei companii familiale tradiționale Bonus individual din vânzări Bonus pentru recomandare angajati Primă de Crăciun Reducere la cupărăturile personale în magazinele noastre pentru toți angajații Asigurare de sănăt
PEEK CLOPPENBURG SRL

Consultant Vanzari


Descrierea jobului Ne dorim colegi entuziasti pentru postul de Consultant vanzari - Cluj Napoca, Bucuresti – Giurgiului.Experienta in vanzari este importanta, dar credem ca o poti acumula si pe parcurs.Ne intereseaza sa fii orientat spre oameni si sa iti faca placere sa lucrezi in echipa.Ne asteptam sa ai studii medii, abilitati de comunicare si sa mentii o buna relatie intre companie si clienti.Ne dorim sa fii responsabil, harnic si onest.Este necesar sa ai disponibilitate la efort fizic, lucru in ture si in weekend.Suntem pregatiti sa te sprijinim prin: instruire continua - Te vom sustine cu programe personalizate de dezvoltare a competentelor. oportunitati de promovare - Te vom anunta, cu prioritate, despre posibilitatile de avansare in cadrul companiei. recompensarea dedicarii - Suntem pregatiti sa-ti oferim bonusuri lunare atractive, in functie de nivelul de dedicare in realizarea sarcinilor. In plus apreciem si colaborarea pe termen lung oferindu-ti si alte beneficii.Locul tau es
DEDEMAN SRL

Media netă estimată pe baza celor 667 de salarii introduse în Salario: 3100 RON/Luna

Agent De Vanzari


Candidatul ideal Căutăm o persoană cu simț de răspundere, dinamică, motivată, dedicată și disponibilă la deplasări. Te așteptăm în echipa noastră dacă îndeplinești următoarele condiții:• Studii medii (sau superioare);• Experiența în vânzări constituie un avantaj;• Experiență în relaționarea cu clienții;• Cunoștințe operare PC (pachet Microsoft Office);• Abilități de relaționare și comunicare, atenție la detalii;• Atitudine pozitivă, spontaneitate, capacitate de a gestiona situații dificile sau conflictuale;• Spirit de echipă, punctualitate, încredere în sine, autocontrol;• Permis de conducere categoria B (condiție eliminatorie)Descrierea jobului Identificare nevoilor clienților, consilierea acestora și vânzarea produselor (cărți);Reprezentarea editurii la târgurile de carte naționale și la evenimentele editoriale (lansări de carte, conferințe etc.);Pregătirea comenzilor pentru livrare.Beneficii:• Pachet salarial atractiv corelat cu performanțele și bonuri de masă;• Mediu de lucru compe
SC CARTEA ARDELEANA SRL

Media netă estimată pe baza celor 2954 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Consultant Vanzari Pandora Cluj - Iulius Si Vivo


Candidatul ideal Ne marim echipa pentru magazinul PANDORA din Sibiu!!!Suntem in cautarea unei persoane entuziaste, deschise spre cunoastere si sociabile, care sa interactioneze natural cu toti clientii nostri.Totodata, ne dorim de la tine:- Zambetul - este primul pe aceasta lista :)- Incredere in propriile forte si ambitie- Capacitate buna de comunicare si relationare cu clientii, rabdare- Capacitate de empatizare in procedeul de identificare a nevoile clientilor- Putere de convingere- Experienta de lucru in acelasi domeniu sau unul asemanator, reprezinta un plus- Spirit de echipa- Orientare catre rezultate- Bune capacitati organizatoriceDescrierea jobului RESPONSABILITATI:- Consultarea si asistarea clientilor in procedeul de alegere a produselor- Gestionarea marfii- Completarea registrului de casa- Aranjarea produselor in spatiile amenajate- Incasarea cu mijloace electronice (casa de marcat, calculator etc.)- Intretinerea curateniei vitrinelor si a marfurilor expuse- Implementarea cam
FIG JEWELLERY ROMANIA SRL

Consilier Vanzari


Candidatul ideal - persoana organizata si serioasa- fire prietenoasa si comunicativa- aspect ingrijit, limbaj civilizat, rabdare si bun simt- capacitatea de a invata permanent lucruri noi- sa initiati cu usurinta interactiuni cu persoane noi- sa fiti orientat catre rezultate, cu capacitatea de a lucra autonom, dar si in cadrul unei echipe- sa aibă minim studii medii- sa aiba cunoștințe PC minime- experienta anterioara pe un post similar ar fi apreciata, dar nu e obligatorieDescrierea jobului administrarea magazinului- vanzarea produselor companiei parcurgand toti pasii de vanzare, de la identificarea nevoilor clientului si consilierea in alegerea produsului potrivit pana la incasarea contravalorii produselor achizitionate si operarea acestora in sistemul de contabilitate- mentinerea relatiei cu clientii existenti si furnizarea catre acestia a suportului post vanzare- atragerea de noi clienti- Programul de lucru va fi creat pe baza preferințelor echipei.
REFILL SHOP S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 607 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Alătură-te echipei noastre dacă:- Ești o persoană dinamică cu spirit de inițiativă- Ești o fire competitivă dar și un team player- Vrei să inspiri, indrumi și să ajuți clienții în materie de fashionDescrierea jobului Noi iți oferim în schimb:- Contract de muncă pe perioadă nedeterminată- Program de lucru flexibil în ture 8h6h- Tichete de masă 40lei/zi lucratoare- Comisioane din targetul lunar și vânzare personală- Uniformă formată din colecția în curs- Reducere de angajat în cadrul brandului- Program de training în fashion și retail- Șansa de a promova în cadrul grupului
MIROGLIO ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 861 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Agent Vanzari Tamplarie Pvc Vorbitor Limba Italiana,​franceza


Candidatul ideal Studii mediiExperiență relevantă în vânzari/ ofertare tamplarie PVCBune abilităti de comunicare, vânzare și negociereOrientare către client și spre atingerea obiectivelorCunoștințe MS Office- nivel mediuAVANTAJE CONSTITUIEExperiență în vânzarea tâmplăriei PVC (Ferestre și uși)Utilizare soft ofertare WinarhiDescrierea jobului Promovarea și vânzarea produselor companiei în zona alocatăMenținerea relației cu clienții, dezvoltarea și gestionarea portofoliului de cliențiÎndeplinirea obiectivelor de vânzări, conform politicii și strategiei companieiIdentificarea și propunerea de acțiuni pentru creșterea vânzăriloMonitorizarea derulării contractelor încheiate până la finalizarea acestora, inclusiv încasarea facturilor primiteProspectare de piata, cautare de noi clientiColaborarea cu toate departamentele implicate pentru realizarea obiectivelor de vânzăriBeneficiile oferite:Salariu motivationalBonusuri de Paste si CraciunComision din vanzariBonuri de masa
PLAST TECHNIK SRL

Reprezentant Tehnic Vanzari


Candidatul ideal Compania noastra cauta un Reprezentant Tehnic Vanzari dedicat si pasionat, care sa se alature echipei noastre dinamice. Daca esti o persoana proactiva, orientata catre rezultate si iti place sa interactionezi cu clientii, aceasta pozitie ar putea fi potrivita pentru tine.Descrierea jobului Responsabilitati:Identificarea si contactarea potentialilor clienti pentru a prezenta produsele si serviciile noastreConsilierea clientilor in alegerea solutiilor tehnice potrivite nevoilor lorParticiparea la intalniri si prezentari de vanzariIntretinerea unei bune relatii cu clientii existenti si identificarea oportunitatilor de vanzare incrucisataColaborarea stransa cu echipa de vanzari pentru atingerea obiectivelor comuneCerinte:Experienta anterioara in vanzari tehnice sau domenii conexe reprezinta un avantajAbilitati excelente de comunicare si negociereCunostinte tehnice solide pentru a putea oferi consultanta specializata clientilorCapacitatea de a lucra atat independent, cat si
RUBIX RO S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 201 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Reprezentant Vanzari B2b


Candidatul ideal Candidatul ideal va fi responsabil pentru identificarea si atragerea de noi clienti si pentru dezvoltarea si mentinerea relatiilor cu clientii existenti.Descrierea jobului Cerinte: experienta anterioara in vanzari B2B; foarte bune abilitati de comunicare si relationare; abilitatea de a lucra independent si de a isi gestiona timpul eficient; usurinta, claritate si coerenta in exprimare; foarte bune abilitati de planificare si de organizare a activitatii; orientat catre obiective si rezultate; bune cunostinte operare MS Office; permis conducere categoria B; disponibilitate la deplasari (80% din timpul de lucru).Responsabilitati: prospectarea pietei, identificarea de noi clienti si oportunitati de dezvoltare a business-ului; activitate de vanzari in aria alocata si gestionarea portofoliului de clienti; intocmirea de oferte si negocierea contractelor cu clientii; planificare si executare vizite clienti; preluare si transmitere comenzi clienti; monitorizarea si raportarea p
LALE SERV S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 4800 RON/Luna

Consultant Vanzari Auto Rulate - Cluj /​constanta/​ Bucuresti


Candidatul ideal Suntem in cautare de oameni pasionati de domeniul auto, dornici sa se alature echipei noastre de vanzari auto rulate din locatiile Autoklass Cluj-Napoca, Autoklass Constanta si Autoklass BucurestiAcest job ti se potriveste daca esti: Absolvent studii superioare Experienta in vanzari auto - minim 2-3 ani - reprezinta un avantaj Categoria B cu experienta in condus - minim 3 ani Pasionat de automobile, cu dorinta de a face cariera in domeniu Cosmopolit, increzator in sine, dinamic, harnic, cu simtul umorului, sociabil. Foarte bune abilitati de comunicare, cu dialectica adaptabila catre interlocutor, bun ascultator si observator al nevoilor si asteptarilor clientilor Persoana orientata spre rezolvarea problemelor, flexibila, sa fie de incredere, energica, sa ii placa lucrul in echipa Abilitati de organizare, adaptabilitate si seriozitate, atitudine orientata catre client, capacitate de concentrare, optimism si toleranta la frustrare.Descrierea jobului Rolul job-ului: Prosp
AUTOKLASS CENTER SRL
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.