Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

268 Locuri de Munca Specialist Achizitii in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

268 Locuri de Munca Specialist Achizitii in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi Specialist Achizitii in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Specialist Achizitii in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Vanzari Jysk Cluj Artema Shopping Center


Candidatul ideal Te entuziasmeaza sa lucrezi in vanzari? Iti doresti sa oferi clientilor cele mai bune servicii in JYSK Romania impreuna cu echipa ta? Iti place sa ai o activitate dinamica? 💪Atunci tu poti fi Asistentul de Vanzari (f/m) pe care il cautam! 🙋CE ITI OFERIMAi posibilitatea sa te alaturi unei companii de retail care isi doreste sa fie prima alegere a angajatilor in retail. Noi avem un mediu dinamic unde ideile tale sunt ascultate si esti implicat. Noi consideram dezvoltarea ta ca fiind extrem de importanta. In plus, ca Ambasador JYSK vei avea parte de urmatoarele: Oportunitati pentru propria dezvoltare si responsabilitate – ne propunem sa promovam intern 80% dintre manageri. Afla mai multe aici. Concursuri interne intre magazine si bonusuri pe masura Iesiri bianuale impreuna cu echipa Bonus competitiv care rasplateste vanzarile si rezultatele extraordinare Un program de lucru flexibil 20% reducere la produsele JYSK si la produsele din grupul Lars Larsen Tichete de masa, t
JYSK ROMÂNIA SRL

Asistent Store Manager /​ Supervizor - Cluj (m/​f)


Candidatul ideal Profilul candidatul cautat pentru ocuparea functiei de Asistent manager magazin din cadrul companiei Puma Sports Romania, este urmatorul : Studii medii finalizate Spirit de echipa, atitudine proactiva si flexibilitate; Amabilitate fata de clienti si colegi; Rezistenta la sarcini repetitive si oboseala; Atitudine pozitiva; Cunoasterea limbii engleze de nivel mediu; Aptitudine si disponibilitate de a invata lucruri noi si de a face fata provocarilor; Experienta anterioara pe un post similar de minim un an de zile.Dacă esti o persoană flexibilă, deschisă și dedicată, PUMA iti oferă sansa sa lucrezi pentru cel mai cool brand de articole sportive, intr-o echipa dinamica si cu multa voie buna!Descrierea jobului Colegii tai te vor astepta in magazinul PUMA din Cluj .Responsabilitati Asistent Manager: Ofera asistenta si indrumare clientilor in privinta articolelor PUMA oferite spre vanzare Asigura necesarul de marfa la raft Actualizeaza etichetele de pret si afisele promotiona
PUMA SPORTS ROMANIA SRL

Store Manager Optometrist - Optiblu Cluj Vivo


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui lider pasionat și dedicat pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Store Manager Optometrist in magazinul OPTIblu Cluj Vivo.Cerințe principale: Experiență anterioară în managementul unei echipe în domeniul retail, de preferat optică medicală sau domenii conexe - minim 1 an; Diploma (+ ALP) si experienta ca optometrist - minim 1 an; Abilități excelente de comunicare și relaționare cu clienții; Abilități solide de organizare și gestionare a timpului; Capacitatea de a crea și implementa strategii de vânzare pentru atingerea obiectivelor financiare; Capacitatea de a coordona și motiva echipa pentru a oferi servicii excelente clienților.Responsabilități cheie:• Gestionarea eficientă a operațiunilor magazinului pentru a asigura performanța optimă.• Determinare de dioptrii;• Asigurarea unui mediu de lucru productiv și motivant pentru echipă.• Dezvoltarea și implementarea strategiilor de vânzare pentru a crește veniturile și profitabilitatea.•
OPTICAL INVESTMENT GROUP S.​A.​

Internship Buyer


Descrierea jobului Emerson is happy to announce that we have an opened role for an internship position as Buyer, in which you would learn how to use the Material Requirements Planning (MRP) system to buy materials from agreed list of suppliers, considering Supply Chain targets (price, quality, inventory) and KPI´s! The intern will be also handling material availability, resolving challenges as they arise and proposing solutions for eliminating the root cause of problems in the Supply Chain.In This Role, Your Responsibilities Will Be:* Releasing purchase orders based on system (MRP) messages and on requisitions (back to back orders);* Releasing purchase order based on project orders release process and checking daily of open PO report to identify overdue deliveries and missing order acknowledgements;* Checking content of order acknowledgments and taking appropriate actions to resolve materials issues (price, quantity, specification and delivery dates), updating promised date based on or
EMERSON SRL

Agent Vanzari


Candidatul ideal Nivel dorit de experienţă specifică: cel puţin 2 ani experienţă în vânzarea de bunuri de larg consum (vânzarea de produse cosmetice, reprezintă un avantaj).Program de lucru: 8 ore, flexibil, în funcţie de rută şi de zona repartizată, de luni până vineri.Cerinţele pentru ocuparea acestei poziții: Studii medii/postliceale; Permis de conducere categoria B; Cunoașterea tehnicilor de vânzări, de negociere, operare PC, reguli privind disciplina de casă (încasare, depunere numerar, emitere chitanţe, facturi), servicii post-vânzare.Competenţele pe care am dori să le dețineți: Comunicare în mediul business; Lucrați independent, dar intr-un mediu de echipă, colaborând cu colegii pentru a împărtăși experiențe și bune practici Adaptarea rapidă la schimbare Abilitati puternice de organizare si management eficient al timpului/al agendei zilnice și al portofoliului de clienți; Orientare catre client si excelenta dovedita in relatiile cu clientii; Abilitati excelente de prezentare, ne
FARMEC SA

Media netă estimată pe baza celor 2643 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Agent Vanzari Cluj


Candidatul ideal Dona. Logistica isi mareste echipa!Esti comunicativ si iti este usor sa interactionezi cu persoane noi care ar putea sa devina urmatorii tai clienti?Vrei sa te poti bucura de libertate de miscare si sa iti desfasori activitatea intr-o echipa cu un spirit pozitiv si o atitudine constructiva de tipul “putem sa facem”?Daca raspunsul este "DA", nu ezita sa aplici!Ce ne dorim sa vedem la tine: excelente abilitati de comunicare si negociere; abilitati de organizare și planificare/ prioritizare; adaptabilitate/flexibilitate; gandire analitica; orientare catre rezultate si solutii; studii superioare finalizate; permis de conducere categoria B.Descrierea jobului Detalii despre acest post le vom discuta la interviu, unde ne vom si cunoaste. Pana atunci, pentru a-ti putea forma o imagine, vezi cateva dintre responsabilitatile atasate pozitiei, astfel: vei avea ocazia sa prezinti si sa vinzi produsele noastre clientilor din regiunea alocata; vei interactiona cu cei mai buni in dom
SC DONA.​ LOGISTICA SA

Asistent De Vanzari Cluj Polus


Candidatul ideal Amabilitate și orientare către client Deschidere, profesionalism, punctualitate și perseverență Dorința și capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic, în continuă schimbare Abilități de comunicare și relaționare cu echipa și clienții Disponibilitate pentru un program de lucru flexibil, în ture și pentru deplasări Experiența în domeniul retail constituie un avantaj Pasiune pentru domeniile beauty, wellness, baby și uz casnicDescrierea jobului Alătură-te echipei dm! Responsabilități Oferirea de consultanță și asistență Orientare spre munca în echipă Aprovizionare marfă la raft conform standardelor dm Gestionarea corespunzătoare a activității de la casa de marcat Participarea la activitatea de inventar a magazinului Susținerea bunei organizări a magazinuluiOferim Munca într-o echipă dinamică Dezvoltare profesională și personală Un post sigur, într-o companie prezentă în mai multe țări europene Program flexibil Bonusuri din vânzări Pachet salarial motivant Bonuri de masă
DM DROGERIE MARKT SRL

Director Vanzari - Judetul Cluj


Candidatul ideal Experienta de minim 3 ani in domeniul vanzarilor Experienta in vazarea de produse sau servicii agricole reprezinta un avantaj Abilitati bune de vanzare, negociere, comunicare si relationare Cunostinte tehnice in sectorul agricol reprezinta un avantaj Loialitate, perseverenta si determinare Disponibilitate la deplasariDescrierea jobului Prospectarea zonei alocate in vederea dezvoltarii bazei de date de clienti, ferme in regiunea alocata Negocierea si stabilirea conditiilor contractuale cu clientii sai, ferme, in conformitate cu politica comerciala in vigoare Planificarea si urmarirea activitatii de vizitare a clientilor, discutii cu acestia pentru identificarea corecta si completa a necesitatilor lor Mentinerea relatiilor cu clientii in vederea optimizarii procesului de vanzare Realizarea unor analize de piata privind competitia Realizarea de rapoarte saptamanale, lunare, trimestiale sau anuale privind vanzarile Urmarirea gradului de satisfactie post-vanzare al clientil
AGRII ROMANIA S.​R.​L.​

Coordonator Regional Vanzari Retail - Cluj


Candidatul ideal Absolvent/a de studii superioare si/sau absolvent/a de cursuri de pregatire post-universitara, preferabil in domeniul bancar, financiar, economic, juridic;Experienta in domeniul financiar-bancar si specific in activitatea de vanzare;Experienta de management al unei unitati bancare;Cunostinte de limba engleza cel putin la un nivel intermediar;Cunostinte utilizare pachet MS Office (Word, Excel, Power Point);Cunostinte privind legislatia specifica de baza emisa de autoritatea de reglementare in sistemul bancar.Descrierea jobului Coordoneaza si participa in stransa colaborare cu Directorul Regional la alocarea obiectivelor de vanzare pe unitatile din Regiune (segment persoane fizice);Implementeaza, impreuna cu managementul unitatilor din regiune si Directorul Regional, actiuni de promovare in scopul indeplinirii obiectivelor cantitative si calitative stabilite pentru unitatile din regiune;Identifica oportunitati de dezvoltarea a unitatilor din regiune;Realizeaza obiectivel
ALPHA BANK ROMANIA SA

Specialist Vanzari și Relații Cu Clientii - Fps


Candidatul ideal Suntem in cautarea unui Specialist Vanzari si Relatii cu Clientii dedicat si motivat sa se alature echipei noastre dinamica si sa contribuie la extinderea afacerii noastre.Locatie job: Cluj Napoca, RomaniaCerinte: Experienta anterioara in vanzari sau servicii clienti. Abilitati dezvoltate de comunicare verbala si scrisa. Capacitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si rapid. Orientat catre clienti si atentie la detalii. Abilitatea de a gestiona eficient timpul si prioritatile. Cunostinte de baza de operare a computerului si a programelor Microsoft Office. Cunostinte de baza despre domeniul constructiilor reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Responsabilitati: Preluarea solicitarilor clientilor prin e-mail si telefon. Ofertarea rapida si eficienta a produselor noastre. Furnizarea de consultanta telefonică pentru clienti. Introducerea tuturor informatiilor relevante in sistemul nostru CRM. Respectarea procesului de vanzare si urmarirea acestuia pana la finalizarea fac
FABRICA DE PLASE S.​R.​L.​

Operational Buyer


Candidatul ideal What should your background look like? Bachelor’s degree in Business Administration/Management or a relevant field; A minimum of 3 years of work experience in a similar position; used to working in an international (matrix) organization; Advanced skills in MS Office applications (Excel, Powerpoint) and in-depth knowledge of ERP systems (SAP or Proalpha is a plus); Good English communication skills (both oral and written), German helpful, not a must; Ability to communicate concisely and act in a multicultural and cross-functional environment at all levels inside and outside the company; Analytical mindset, proactive and team player attitude; Result-oriented, and high flexibility; Ability to work independently with minimal supervision; Willingness to travel, occasionally, to our location in Brunnthal (Germany) and/or to external stakeholders.Descrierea jobului Location: Cluj-Napoca, RomaniaWe are currently recruiting an Operational Buyer in Cluj to support the Operations
SFC ENERGY POWER S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 8000 RON/Luna

Consultant Vanzari Motociclete


Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine:• Experienta anterioara in vanzari minim 3 ani• Pasiune pentur domeniul moto si dorinta de a te dezvolta profesional in acest domeniu.• Carnet conducere categoria A• Cunostinte pachet MS Ofice;• Bune abilitati de comunicare si negociere;• Atitudine profesionala• Orientare catre client si capacitate de a construi relatii solide cu acestia;• Atentie la detalii si capacitate de organizare;Descrierea jobului Ce vei face:• Oferi consultanta clientilor in alegerea celor mai potrivite accesorii si echipamente moto;• Identifici nevoile clientilor si le oferi solutii personalizate;• Prezinti produsele si serviciile intr-un mod profesionist si atragator;• Gestionezi procesul de vanzare de la identificarea nevoilor clientului pana la finalizarea tranzactiei;• Consolidezi relatia cu clientii existenti si dezvolti portofoliul de clienti prin identificarea de noi oportunitati de vanzare;• Tii evidenta stocului de produse si te asiguri ca acesta este mereu actu
IMC PROPERTIES S.​R.​L.​

Reprezentant Vanzari- Activitate Teren - Vodafone


Descrierea jobului Vodafone este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, în România compania este prezentă cu o reţea de peste 200 de Magazine la Nivel Național.Rol: Viitorul coleg va contribui la îndeplinirea obiectivelor de vânzări în zona alocată, prin promovarea produselor prepaid Vodafone, întreținerea relațiilor cu partenerii distribuitori și menținerea standardelor de mercantizare.Recrutăm pentru că evoluăm!Te invităm să te alături echipei Vodafone România, dacă: Ai minimum 1 an experiență în vânzări și/sau merchandising FMCG; Deții permis auto - categoria B; Ai disponibilitate de a efectua activități de teren; Ai abilități de comunicare și relaționare; Ai abilități de vânzare, negociere, putere de convingere, inventivitate; Ai auto-motivare, independență și abilitatea de a atinge obiectivele fără supraveghere îndeaproape; Ai abilități de organizare, planificare, rezolvare a problemelor și ești atent la detalii.Cum îți desf
INSTORE POWER PROVIDER SRL

Agent Vanzari Junior- Utilaje De Constructii


Candidatul ideal Cerinte: Absolvent de Politehnica, USAMV, facultati cu profile tehnice; Cunostine si afinitate spre tehnic, Abilitati bune de comunicare si negociere; Orientare catre atingerea si depasirea obiectivelor de vanzari; Dorinta de a invata si de a se dezvolta intr-un mediu dinamic.Descrierea jobului Responsabilitatile tale: Cunoasterea produselor de constructii din portofoliul UTILBEN; Utilizarea tool-urilor si sistemelor informatice folosite in cadrul companiei; Identificarea nevoilor clientilor nostri pe baza feedback-ului primit de la vanzatorii nostri cu experienta; Tratarea cu obiectivitate si eficienta a obiectiilor pe care le au clientii; Ofertarea specifica a clientilor, in functie de nevoile acestora; Intelegerea procesului de vanzare a produselor de constructii.Beneficiile pe care ti le oferim: Bonus de performanta; Tichete de masa; Abonament de servicii de sanatate; Asigurare de sanatate si de viata; Training inclus; Diferite evenimente pentru angajati: celebrari
UTILBEN SRL

Agent Vanzari In Domeniul Cofetarie,​ Horeca,​ Patiserie


Candidatul ideal - experienta in vanzari ingrediente pentru cofetarii patiserii, HoReCa, constituie avantaj- abilitati bune de comunicare si negociere- capacitate de auto-organizare- persoana activa si responsabila- orientat catre client, rezultat- permis de conducereDescrierea jobului - mentinerea relatiilor cu clientii existenti;- contactarea potentialilor clienti si inceperea colaborarii cu ei- promovarea produselor firmei- realizarea targetului de vanzari lunar si a targetului de incasari
CREAVITA FOOD COMPANY S.​R.​L.​

Agent Vanzari Cluj/​alba/​bihor


Candidatul ideal Experienta in vanzari Disponibilitate la deplasari Studii medii/superioare Abilitati de comunicare verbala si scrisa, relationare si negociere Cunostinte operare PC, Pachetul OfficeDescrierea jobului Identifica si contracteaza potentiali clienti in vederea emiterii ofertei, negocierii, incheierii si executarii contractelor comercialePreluare Comenzi , incasare solduri Vizite clienti Prezinta si promoveaza produsele Urmareste realizarea targetului de vanzari Intocmeste rapoarte de vanzari Mercantizarea punctelor de vanzareBeneficii:.Masina de servici, telefon Contract perioada nedeterminata Training tehnic si comercial specializat Standard de lucru modern Venituri financiare motivante+bonus in functie de performante
MAI BIOPLANT SRL

Consultant Vanzari - Magazin Concept (perioada Determinata,​ Leasing) (226706)


Candidatul ideal Vei fi angajat în regim de muncă temporară, pus la dispoziția E.ON Energie România prin intermediul angajatorului Prohuman (agent de muncă temporară, partener E.ON Energie România).Ești pasionat în a ajuta clienții să ia decizii informate care nu numai că îi avantajează, ci și contribuie la un viitor durabil? Excelezi în construirea de relații și în ghidarea oamenilor către soluții eficiente din punct de vedere energetic? Dacă da, magazinul concept E.ON caută pe cineva ca tine!Vei face parte din echipa E.ON, playmaker-ul energiei europene care depășește cu curaj granițele industriei, stimulează inovația digitală și susține în mod durabil ceea ce urmează, deoarece noi, la E.ON, avem infrastructura, soluțiile și expertiza pentru a modela viitorul energiei pentru toți La E.ON, ne angajăm să revoluționăm modul în care oamenii își gestionează consumul de energie Magazinul nostru concept oferă o selecție de produse și servicii eficiente din punct de vedere energetic, concepu
E.​ON ROMANIA SRL

Consilier Vanzari Cluj


Candidatul ideal Ce ai nevoie pentru a reusi: Studii medii finalizate sau in curs; Cunoștințe operare PC (MS Office, Windows); Experienta in vanzari si/sau in vanzarea de produse financiar-bancare (reprezinta un avantaj); Atentie la detalii; Abilitati foarte bune de comunicare si relationare; Rezolvarea creativa a potentialelor probleme ce pot aparea; Gandire strategica pe termen scurt si lung; Flexibilitate si adaptabilitate; Nivel de implicare, seriozitate si responsabilitate ridicat; Dorinta si abilitatea de a invata rapid si a se perfectiona in domeniul financiar bancar.Descrierea jobului Ce vei face: Crearea si mentinerea relatiilor cu clientii aflati in portofoliul tbi; Prospecteaza piata si identifica potentialii clienti, interesati de credite de nevoie personale; Intocmirea si procesarea dosarelor de credit si tuturor documentelor in conformitate cu procedura interna de credit in vigoare; Indeplinirea obiectivelor lunare si anuale; Propunerea de solutii si recomandari pentru co
TBI BANK EAD SOFIA - SUCURSALA BUCURESTI

Manager Vanzari


Candidatul ideal Esti comunicativ si ai putere de convingere Ai experienta in vanzari (constituie un avantaj, dar nu este un criteriu obligatoriu) Iti place sa lucrezi cu oamenii, dar te pricepi si la rapoartele de la birou Esti organizat, ambitios si perseverentDescrierea jobului Responsabilitatea ta principala va fi aceea de a promova produsele noastre (spuma poliuretanica si alti poliuretani din domeniul constructiilor), prin relationarea stransa cu clientii nostri Vei prospecta piata si vei cauta potentiali clienti Vei tine legatura cu furnizorii nostri, vei plasa comenzi si te vei ocupa de mentinerea unui stoc corect Vei intocmi facturile si livrarile pentru clientii taiCerinte: Studii medii/superioare Deprinderi de utilizare pachet MS Office (Word, Excel) Permis de conducere categoria BBeneficii: Salariu + bonusuri Telefon, laptop
PERFORM PREST HCE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 196 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Consultant Vanzari - Showroom Cluj


Candidatul ideal Echipele de Retail joacă un rol esențial în experiența eMAG, prin intermediul lor ne întâlnim cu clienții noștri în offline. Acestea se ocupă de vânzarea produselor, prin plasarea de comnezi direct în Showroom, de consultanță specializată, de livrarea și returnarea produselor. În showroom-urile noastre ne cunoaștem clienții, îi ințelegem, le arătăm produsele eMAG și îi ajutăm în decizia de cumpărare.Consultant Vanzari - Showroom ClujȘtii că te potrivești dacă bifezi: Abilități de comunicare, atitudine proactivă, orientată spre rezolvarea problemelor, relaționare și luarea deciziilor; Cunoștințe tehnice și experiență în vânzări; Cunoștințe de limba engleză – nivel mediu; Nivel mediu de cunoaștere a pachetului Office; Studii medii; Traininguri în domeniul tehnicilor de vânzare sau de comunicare reprezintă un avantaj.Descrierea jobului Ce rol te așteaptă în echipa eMAG?Grija pentru clienți se regăsește în fiecare interacțiune: de la plasarea unei comenzi până la consultan
EMAG
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.