Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

74 Locuri de Munca Telekom in Arad

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

74 Locuri de Munca Telekom in Arad

Cauta printr-o varietate mare de joburi Telekom in Arad si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Responsabil achizitii


Companie verificată
Aplica rapid
Descrierea postuluiFunctia de ,,Responsabil achizitii'' Entry Level - este responsabil cu organizarea si planificarea activitatii de achizitii in cadrul firmei, asigurand materialele necesare pentru buna desfasurare a muncii si realizarea productivitatii. Cerințele postuluiCunostinte ERP/ EXCELStudii superioareCunostinte operare / utilizare programe PCCunoastere limba engleza (germana avantaj)Abilitati negociere,comunicare ,organizareAnalizarea ofertelor Responsabilitățile postuluiColaboreaza cu departamentele de productie, calitate, magazie, resurse umane pentru rezolvarea activitatilor interdepartamentaleAnalizarea ofertelor financiareAchizitionarea bunurilor de calitateNegociere contracte furnizori
Advantage Hema Innovation Technologies

Reprezentanti Vanzari B2b: Arad - Oradea/​ Suceava - Neamt


Candidatul ideal Experienţa în muncă:Experienţă minim 3 ani în domeniul vanzarilor corporate-vânzări sau domeniul IT / telecom constituie avantaj.Studii: Studii medii; studiile comerciale in domeniul comercial/tehnic constituie un avantaj.CUNOŞTINŢE, APTITUDINI & ABILITĂŢI:Abilităţi de ascultare;Adaptabilitate;Automotivare;Loialitate;Creativitate;Iniţiativă;Tehnici de vânzare;Foarte bune abilităţi de comunicare verbala si scrisa;Cunoştinţe de limba engleză;Bune cunoştinţe de operare PC;Capacitatea de a lucra cu termene stranse;Orientare catre client, orientare catre rezultate, spirit de initiativa, abilitate de a lucra in echipa, abilitate de a lucra sub presiune, flexibilitate, rezolvarea problemelor in timp optim;Persoana activa, foarte organizata si structurata, capabila sa coordoneze si sa gestioneze mai multe lucrari in acelasi timp;Capacitatea de a face fata unui mediu de lucru dinamic, in continua schimbare;Abilitati bune de comunicare verbala si in scris;Capacitatea de a mentin
Telekom Romania

Reprezentant Magazin Sibiu,​ Sighet,​ Husi,​ Tm,​ Arad


Candidatul ideal Daca:• Ai cel putin studii medii, cu diploma dе bacalaureat sau esti student• Te pasioneaza tehnologia si esti atras dе o cariera in vanzari• Abordezi cu deschidere si intelegere clientii• Detii minime cunostinte dе MS Office (email, internet, Word, Excel)Descrierea jobului SCOP: Vanzаrеa produsеlor si sеrviciilor oferitе de compаniе, prin reteаuа dе magаzine, cаtrе clienti, rеspеctand stаndardelе sipoliticilе compаniei.Dаcă ai studii medii finalizate, cu diploma de bac, îți place să vorbești direct cu clientii și ești pasionat de tehnologie, atunci ești perfect pentru job!Cum va arata o zi din viata ta la Telekom:• Vei oferi consultanta clientilor prin prezentarea ofertelor de telefonie existente (post-paid si pre-paid), precum si informatii tehnice despre produsele din magazin, in scopul cresterii vanzarilor• Vei identifica nevoile de comunicare ale clientilor pentru a putea sa le oferi informatii corecte cu privire la produsele si serviciile companiei• Vei urmari si
TELEKOM ROMANIA MOBILE COMMUNICATIONS SA

Consilier Vanzari


Estimare   2500 RON/Luna
Candidatul ideal CONSILIER VANZARIProfil angajat:Persoana responsabila si flexibilaPasionata de fashion si cu o atitudine pozitivaAbilitati de comunicare si initiativaDescrierea jobului CONSILIER VANZARIResponsabilitati:Vei fi responsabil pentru asigurarea unei experiente de customer service exceptionale si de prezentarea magazinului la cele mai inalte standarde, de la prezentarea produselor pana la primirea clientilorVei prezenta intr-un mod atractiv produsele companiei si vei inspira cat mai multe persoane in alegerile lor vestimentareVei participa la activitati ce tin de pregatirea magazinului, receptie, expunere produse, vanzare conform procedurilor noastre, inventarRealizarea planului de vanzari zilnic si lunarBeneficii:Posibilitatea majorarii salariului, beneficiind de bonus din vanzareBonuri de masa in valoare de 20 lei2 weekend-uri libere in lunaBonus pentru recomandarea unor noi colegiDiscount de 30% in toate magazinele Mizar si uniforme din gama noastra de produseContract pe
VICMOD

Consilier Vanzari


Estimare   2500 RON/Luna
Candidatul ideal In CREDIUS s-a strigat: Ne marim echipa! Scoatem la inaintare un job fresh de "Consilier Vanzari Credite", care ofera posibilitatea viitorului nostru coleg sa se dezvolte alaturi de o echipa tanara de profesionisti. Cu sau fara experienta, te asteptam la o discutie, iar pentru acest lucru te invitam sa afli ceea ce cautam pentru acest rol: Bune abilitati de comunicare, vanzare si negociere; Energie, vibe pozitiv si atitudine proactiva; Cunostinte de operare pe laptop/tableta; Atentie la detalii.Descrierea jobului Ti-am starnit curiozitatea si iti doresti sa cunosti mai multe despre acest rol? Iti lasam mai jos o scurta descriere cu ceea ce vei avea de facut: Identificarea si consilierea potentialilor clienti; Intocmirea si transmiterea documentatiei de credit in vederea aprobarii; Contactarea clientilor in contextul vanzarii; Arhivarea dosarelor de credit.Pe langa un job stabil, noi iti mai oferim : Inceperea unui job fara experienta sau dezvoltarea experientei intr-o
Credius

Reprezentant Medical-vanzari


Candidatul ideal -bune abilitati de comunicare si negociere;​-bune abilitati de planificare si organizare;​-cunostinte de operare pc (Word,Excel,PowerPoint);​-permis de conducere categoria B, disponibilitate pentru deplasare;​-orientare catre rezultate,capacitatea de a asimila noi informatii;​-capacitatea de a mentine bune relatii cu colaboratorii si clientii companiei.Descrierea jobului Responsabilitati:-promovarea si vanzarea produselor comercializate de companie;​-promovarea imaginii companiei catre medici si alte cadre medicale din institutii publice sau private conform planului de marketing si vanzari stabilit;​-implementarea strategiilor comerciale in colaborare cu superiorul direct;-realizarea obiectivelor individuale si ale companiei;​-crearea unei bune relatii cu colaboratorii,mentinerea si dezvoltarea acesteia;​-participarea la evenimente,congrese simpozioane;​-participarea la traininguri specifice activitatii desfasurate;-intocmirea de rapoarte privind activitatea desfasurat
MEDAIR OXYGEN SOLUTION

Consilier Vanzari Si Procesare Comenzi - Piese Auto Online


Candidatul ideal BestAutoVest.ro isi Mareste Echipa!Daca esti in cautarea unui job si vrei sa te alaturi echipei BestAutoVest, aplica la noi pentru unul din posturile:- Consilier Vanzari si Procesare Comenzi - Piese Auto Online;Căutam SuperEroi 🙋🏿‍♂️ pentru consultanta clienti si operare comenzi, cu :- cunostinte tehnice in domeniul auto (ideal in comertul de piese auto)- familiarizat cu programele de identificari piese auto- pozitiv, amabil (cu zambetul pe buze) si comunicativ in relatiile cu clientii- cunostinte peste medie de utilizare a calculatorului- atentie distributiva.Descrierea jobului Cerinte- studii medii/superioare de specialitate;- cunostinte in folosirea calculatorului (MS Office, Internet, E-mail);- bune abilitati de comunicare si relationare cu colegii- persoana adaptabila, organizata si cu bune capacitati de a lucra in echipa;- capacitate de a acumula cunostinte noi;- cunostinte temeinice programe de specialitate identificare piese auto (TecDoc, PartsLink24 etc)- Cu
BEST AUTO VEST SRL

Asistent Vanzari Penti Arad


Candidatul ideal - Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client;- Atitudine pozitiva, dorinta de a invata lucruri noi, insistent, proactiv;- Abilitatea de a face mai multe activitati in acelasi timp.- Disponibilitate de relocare magazin pentru anumite perioade de timp.Descrierea jobului - Asigura vanzarea serviciilor oferite de catre companie;- Cunoaste si ofera informatii despre caracteristicile pachetelor de servicii oferite;- Identifica nevoile clientilor si ofera consultanta;- Raspunde clientilor intr-o maniera prompta si politicoasa.​Bonusuri si beneficii:- Program flexibil-Bonusuri lunare in functie de rezultatele individuale;-Zile de weekend lucrate platite;-Tichete de masa;-Training pe produse, tehnici vanzare si abilitati de comunicare si lucru in echipa.
PENTI WORLD SRL

Manager Zona Vanzari


Candidatul ideal Căutăm coleg în echipa de Vânzări care să dezvolte relaţii comerciale cu distribuitorii de materiale de construcții din zonele alocate: Timisoara si AradCa profil, ne dorim o persoană cu foarte bune abilități de vânzare consultativă, care își însușește rapid caracteristicile tehnice ale produselor din CEMACON și care să contribuie in mod proactiv alaturi de echipa la lansarea de noi linii de business și proiecte.Ce ne dorim: Experiență profesională în vanzarea consultativă de produse - minim 3 ani; constituie un avantaj experiența anterioară în vânzarea de materiale de construcții si finisaje; Capacitatea de a realiza cercetări, analize de informații și de a formula concluzii și recomandări relevante; Abilitati de prezentare; Studii superioare tehnice/ economice – constituie avantaj Disponibilitate pentru deplasari.Descrierea jobului Principalele responsabilități alocate acestui rol sunt: Identificarea distribuitorilor de materiale de construcții în zona alocată și rea
CEMACO

Consultant Vanzari - Pardoseli Si Usi


Candidatul ideal RAVELI este in cautare de persoane ambitioase si loiale pentru a ocupa postul de consilieri vanzari showroom.Candidatul ideal este orientat catre client, cu atitudine pozitiva si atentie sporita asupra detaliilor, caruia ii place sa lucreze atat in echipa cat si pe cont propriu.Cautam persoane serioase si corecte, care sa aiba dorinta de a se implica in activitatea pe care o desfasoara si de imbunatatire continua.Apreciem initiativa, abilitatile de comunicare, negociere si gestionare a situatiilor limita.Constituie avantaj abilitatile tehnice (viziune in spatiu, masuratori).Cerinte minime- Experienta in vanzari catre beneficiari finali: minimum 3 ani- Cunostinte operare PC, in special pachetul Office- Portofoliu de clienti constituie avantajDescrierea jobului Program normal 8 ore/5 zile pe saptamana + ore suplimentare, in cazuri exceptionale platite separatResponsabilitati- Consilierea clientilor in alegerea produselor in domeniul amenajarilor interioare (mocheta, covo
PRED SMY

Project Buyer


Estimare   3900 RON/Luna
Scurta descriere a companiei Systronics S.R.L.in Arad is a company of the Swiss Cicor Group. With around 2,300 employees at 12 production sites around the world, Cicor provides its customers with high-quality, custom-made electronic solutions. The Arad site, which employs about 570 people, offers manufacturing services for electronic products of consistently high quality. The site supports its clients starting in the planning stage, guaranteeing the ideal outsourcing solution, tailored to the client’s specific needs. As an EMS partner over the entire product life cycle, from product development through series production to aftersales-service. Cerinte -studii superioare tehnice sau economice sau experienta in domeniu -limba engleza nivel conversational -cunostinte operare PC (MS Office) -abilitati de comunicare si negociere -dinamic, bine organizat, flexibil, atent la detalii -orientat spre rezultat Reprezinta avantaj: -experienta in achizitii -cunostinte de limba germana si/sau italian
CICOR 97

Reprezentant De Vanzari Zona Banat


Candidatul ideal Domiciliul (de preferat) in jud. TimisExperienta de minim 1 an in vanzari ;Permis de conducere categoria B (minim 4 ani);Cunostinte de operare pe calculator.Foarte bune abilitati de organizare, comunicare si negociere;Persoana tenace si prezentabila; energica si cu atitudine proactivaDescrierea jobului 1. Realizarea cifrei de afaceri şi a profitul din vânzări, cresterea cotei de piata, a volumului de vânzări în zona de acoperire.2. Identifica noi canale de vanzare;3. Planifica, organizeaza si isi administreaza munca dupa standardele companiei referitoare la traseul zilnic, clasificarea vizitelor, raportul zilnic de activitate, etc.4. Urmareste derularea contractelor incheiate cu clientii.5. Identifica si abordeaza clienti noi pentru distributori si mentine o relatie profesionala cu clientii existenti, respectand politica comerciala a distribuitorului.6. Monitorizeaza colaborarea cu clientii cheie ai distribuitorilor.7. Monitorizarea activităţii de vânzări, incasari si
SC PRO INVEST SRL

Regional Commodity Buyer Indirect Materials & Services Purchasing Department


Your Activities: — Build, maintain and manage good communication with IMS service providers in order to optimize the acquisition process and relationship management; — Procurement of external services ( Engineering , Testing & Laboratory ) — Lead the regional implementation of the commodity strategy ; — Ensure continuous supply of services according business needs; — Evaluate market risks, trends & opportunities in your field of responsibilities; — Prepare and lead tender and contract negotiation, improve prices, and terms of business with suppliers; — Ensure compliance & company policies and conduct guideline and purchasing procedures; — Support the implementation of standardized procurement process External & Professional Services. Your Prerequisites: — University degree; — Strong strategic sourcing competencies, preferably within an industrial background; — Ability to work within a complex, international structure; — Experience managing multiple internal and external
JOYSONFETY SYSTEMS SIBIU

Operator vanzari prin telefon/​ Telesales


Scurta descriere a companiei Dynamic Parcel Distribution, parte a Grupului La Poste, este lider european in curieratul international rutier, avand o experienta de peste 40 de ani in acest domeniu. In Romania, compania reprezinta unul dintre principalii furnizori de servicii de coletarie si prima companie care a oferit serviciul de livrare “same day” in Bucuresti. Cerinte Cautam colegi ambitiosi care sa se alature echipei noastre de telesales - vanzare de servicii de curierat pentru una dintre cele mai mari companii de curierat la nivel national. Daca esti student/ proaspat absolvent sau doar iti doresti un al doilea job part-time, te asteptam sa faci parte din echipa noastra. Vei face parte din echipa noastra daca: Iti plac vanzarile si sa iti doresti o experienta in telesales; Esti perseverent/a si iti place sa ai rezultate din munca ta; Iti plac provocarile si ai capacitate de adaptare rapida si rezistenta la stres; Stii sa utilizezi calculatorul, ai abilitati de comunicare si negoci
DPD Romania

Sales Assistant - Tom Tailor - Atrium Mall Arad


Candidatul ideal • Experienţa anterioară în fashion retail este dе preferat, dar nu obligatorie• Fire comunicativă și sociabilă• Orientare către clienţi, plăcere în a lucra cu aceştia• Pasiune pentru modă şi styling• Orientat către rezultate• Pregătit pentru un job în ture• Plăcere dе a lucra în echipă• Cunoştinţe elementare dе matematică şi aptitudini dе utilizare a calculatoruluiDescrierea jobului • Training în mаgazinele noastre• Oportunitatеa dе a lucrа pentru unа din cele mai cunoscute compаnii intеrnaţionale din domeniu• Posibilitatеa de construire a unei cariere şi de a lucra într-o echipă dinamică• Pachet salarial fix• Tichete de masa• Bonus la atingerea targetului pe magazin• Reducere de angajat de 30 %• Uniforme gratuite la fiecare schimbare de sezonJoburi disponibile noul nostru magazin ce se va deschide in Atrium Mall Arad
TOM TAILOR

Manager Vanzari Directe,​ Regiunea Oltenia - Bt Direct Ifn Sa


Candidatul ideal Iti place domeniul vanzarilor? Ai luat examenul de licenta si te pricepi sa te faci inteles?Prietenii iti spun ca esti responsabil si serios, ca ai o atitudine pozitiva, gasesti solutii cam la orice si ca ai spirit de echipa? De asemenea, ai idei noi, spirit de initiativa si pui suflet in ceea ce faci?Detii permis de conducere categoria B si ai disponibilitatea de a efectua deplasari in interes de serviciu?Daca te regasesti in povestea noastra iar raspunsul la majoritatea intrebarilor a fost DA, esti deja cu un pas mai aproape sa ne devi coleg/a.Descrierea jobului Rolul tău va presupune să: Te asiguri ca angajezi cele mai potrivite persoane pentru pozitiile din echipa pe care o vei coordona; Coordonezi, evaluezi si motivezi oamenii din echipa; Oferi feedback, training si coaching persoanelor coordonate; Mentii comunicarea continua cu toate departamentele companiei; Monitorizezi in permanenta piata si competitia pentru a te asigura ca ofertele BT Direct sunt adaptate la
BANCA TRANSILVANIA S.​A.​

Store Manager Arad/​timisoara Si Ploiesti


Candidatul ideal -Store Manager Arad/TimisoaraDescrierea jobului -Store Manager Arad/Timisoara
SECOM HEALTHCARE

Manager Achizitii /​ Preturi /​ Dezvoltare


Candidatul ideal Persoane ambitioase, harnice, comunicative si dornice sa performeze in cariera, capabili sa invete rapid si sa se integreze instantaneu in colectiv, sa se implice in orice activitate a echipei pentru a asigura atingerea obiectivelor stabilite.Descrierea jobului Atragere proiecte stabile de trafic in orice mod de transport, dezvoltare portofoliu clienti, dezvoltare organizatie si business in zona de responsabilitate.Comunicare permanenta cu partenerii si clientii, coteaza rapid si face acordul, ulterior transfera in derulare catre grupul operativ sau se implica si in gasirea solutiilor de transport cand colegii nu le gasesc. Totul in scopul atingerii obiectivelor periodice stabilite in firma.Beneficii :* Salariu fix plus bonus performanta;* tichete de masa, de vacanta, cadou;* echipare uzuala de birou si pentru mobilitate (cand si daca este cazul),* orice alte elemente motivationale raportat la performanta.
PROALF WORLDWIDE

Regional Sales Manager - Vest


Candidatul ideal Minimum 1 an experiență în vânzarea de servicii și minimum 1 an experiență în managementul echipelor.Experiența în curierat reprezintă un avantaj.Capacitate de construire a unor bune relații cu clienții și cu echipa de vânzări;Atenție la detalii și responsabilitate;Abilități de comunicare și negociere, atitudine proactivă;Persuasiune și capacitatea de a trece peste refuzuri;Abilități de lucru în MS OfficePermis conducere categoria BSă fii din Cluj-Napoca, Timișoara sau Arad.Descrierea jobului Coordonarea și dezvoltarea echipei de vânzări zonală.Vânzarea serviciilor de curierat DPD, conform strategiei comerciale;Identificarea de noi oportunități de business;Dezvoltarea portofoliului de clienți;Participarea la întâlniri fizice sau online cu clienții existenți sau potențiali;Gestionarea portofoliului de clienți existenți;Desfășurarea activităților de post-vânzare: renegocierea clauzelor și a tarifelor;Implicarea activă în dezvoltarea și implementarea strategieiPachet sala
DYNAMIC PARCEL DISTRIBUTION

Reprezentant De Vânzări Și Medical Zona Arad-bihor-sălaj


Candidatul ideal Experiență profesională în vânzări de minimum 2 ani (constituie avantaj experiența în domeniul Farma);Cunoștințe solide despre piața/ segmentul actual de vânzări;Persoană cu excelente abilități de comunicare și negociere;Atitudine orientate spre consumator;Constituie avantaj studii superioare finalizate;Cunoştinţe ale pachetului Microsoft Office;Permis de conducere categoria B;Domiciliul in Oradea sau Arad.Descrierea jobului ResponsabilitățiPromovarea produselor și a imaginii companiei Alevia;Inițierea, dezvoltarea și menținerea relațiilor cu clienții din zona alocată: județele Arad, Bihor și Sălaj ;Promovarea produselor companiei către medicii din județele Arad, Bihor și Sălaj ;Preluarea comenzilor și încasarea contravalorii produselor vândute;Realizarea obiectivelor individuale de vânzări;Colaborarea cu depozitul de produse pentru efectuarea la termen a livrărilor.BeneficiiPachet salarial atractiv;Training specializat;Oportunități de dezvoltare profesională;Mediu de
ALEVIA SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 74 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.