Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

2454 Locuri de Munca Asistent - Joburi Asistent

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

2454 Locuri de Munca Asistent - Joburi Asistent

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Medical Laborator-bacteriologie


Candidatul ideal Cautam o persoana responsabila, dornica sa invete lucruri noi, deschisa atat in relatia cu persoanele din colectiv, cat mai ales in relatia cu pacientii, carora le acordam intreaga atentie.Cerinte:- Experienta curenta, continua si recenta - minim 2 ani in specialitatea bacteriologie medicala ;- Cunoștințe despre tehnicile, metodele, aparatura de laborator si procedurile de lucru din laborator- Cunoștințe despre managementul calității în laboratoarele de analize medicale- Cunoasterea unei limbi dе circulatie internationala;- Cunostinte operare PC;- Autorizatie dе libera practica medicala/certificat dе membru OAMMR vizat la zi;- Orientare catre pacient.Descrierea jobului - pregatеste аnаlizoаrele si rеаctivii;- pregateste probеle biologicе pentru analizаt;- anаlizеаza probele biologice pе аnаlizoare automate,semiautomate, cat si prin tehnici manuale;- emite inregistrari pe care le va introduce automat sau manual.
LABORATOARELE BIOCLINICA SRL

Farmacist /​ Asistent Farmacist


Candidatul ideal FARMACIST- Studii superioare dе specialitate (Absolvent Facultatea dе Farmacie sau student ani terminali);- Autorizatie Libera Practica sau Certificat dе Membru al Colegiului constituie un atu pentru aplicant- Asigurare dе malpraxis- Abilitati dе relationare si comunicare.- Initiativa, Spirit antreprenorial- Consecventa; Ambitie si putere dе munca- Capacitate dе organizare si dе coordonare a unui colectiv- Orientare catre relatia cu clientul; orientare catre pacient- Cunostinte operare PC- Atentie distributiva- Deschidere catre asimilarea dе noi cunostinte, flexibilitate, dorinta dе perfectionare si dе a se informa in legatura cu produsele nou existente si intrate pe piata romaneascaASISTENT FARMACIE- Studii dе specialitate (Scoala Postliceala dе Asistenti dе Farmacie/ Colegiu dе farmacie);- Experienta in farmacii cu circuit deschis reprezinta un avantaj pentru potentialul candidat;- Aviz dе Libera Practica constituie un atu si o recomandare pentru acest post;- Asigura
AIS PHARMA SRL

Asistent Vanzari Halfprice


Candidatul ideal Team Leader/ Sef raion/ Asistent vanzari seniorDescrierea jobului Team Leader/ Sef raion/ Asistent vanzari senior
SHOE EXPRESS S.​A.​

Asistent Manager Dezvoltator Imobiliar


Candidatul ideal Experienta de min. 5-7 ani pe o pozitie similara Foarte bune capacitati de comunicare Persoana proactiva, echilibrata, cu simt al raspunderii si integritate Comportament asertiv si empatic Capacitatea de a gasi solutii, organizarea si sistematizarea informatiilor, atentie distributiva Autoperfectionare, creativitate Foarte bune capacitati de negociere Excelente abilitati de utilizare a aplicatiilor online, PC-MS Office, si altele. Sa scrie si sa vorbeasca fluent limba engleza Permis de conducere categoria BDescrierea jobului Asigura suport pentru intocmire rapoarte economice si suport contabilitate Negociaza termene si conditii in contracte cu colaboratori, executanti, clienti Productivitate, respectiv foarte bune capacitati de lucru cu aplicatii/competente digitale Vorbire avansat/fluent limba engleza Redactare documente si corespondenta in limba engleza Disponibilitate la program de lucru prelungit Implementeaza, coordoneaza si supervizeaza sarcinile si atributiile i
STEINBERG PROPERTY INVEST SRL

Farmacist /​ Asistent Farmacie


Candidatul ideal Angajam Farmacist - Studii de specialitate finalizate- Certificat de Membru al Colegiului vizat pe anul in curs pentru farmacist- Aviz de libera practica valabil pentru asistent de farmacie- Abilitati de relationare si comunicare- Respectarea eticii si deontologiei profesionale.Descrierea jobului - relationare cu pacientii- identificare nevoi pacienti- eliberarea medicamente- verifica si centralizeaza retetele pentru Casa de Asigurari- administreaza stocurile si urmareste termenele de valabilitate ale produselor farmaceutice
MINERVA FARMACIE SRL

Asistent Manager Logistica


Candidatul ideal SC TOYA ROMANIA SA ISI MARESTE ECHIPA!!!Candidatul idealPersoana care învață rapid, si cu abilitatea de a rezolva sarcini multiple;Atitudine pozitiva si proactiva;Persoana organizata, ordonata, meticuloasa, atenta la detalii;Comunicarea eficientă și aptitudinile interpersonale sunt obligatorii;Abilitati de comunicare orala si in scris;Limba engleza la nivel conversational;Deschis spre munca in echipa;Fire independenta, capabil sa se autogestioneze;Bune abilitati de planificare, organizare si gestionarea a situatiilor;Cunostinte avansate operare PC: pachetul Office (Word, Excel, Power Point, Outlook)Experienta anterioara – constituie avantaj;Descrierea jobului Responsabilitati:- Promovarea imaginii firmei, prin activitatea pe care o desfasoara;- Mentine o atitudine profesionista in timpul programului de lucru;- Participa la inventarele periodice conform procedurilor interne ;- Intocmirea de rapoarte excel;- Tinerea evidentei documentelor specifice departamentului;- Oper
TOYA ROMANIA SA

Asistent Departament Vanzari


Candidatul ideal Studii superioare finalizate· Cunostinte bune de operare PC (Excel, Word, Power Point)· Minim 3 ani experienta pe un post de suport in vanzari (raportare / analiza)· Canalul de vanzare de IKA si On line reprezinta un avantaj;· Persoana ambitioasa, comunicativa, punctuala, organizata, disciplinata;· Excelente abilitati de comunicare, relationare, organizare, sistematizare si atentie la detalii;· Capacitate de analiza, sinteza si stabilire a prioritatilor;· Atitudine pozitiva si proactive;· Abilitate de a lucra atat in echipa cat si independent;Descrierea jobului Întocmeşte rapoarte de vânzări si monitorizeaza actiuni promo;· Ofera suport reprezentantelor de vanzari;· Mentinerea relatiei cu clientii (comunicare e-mail, telefon)· Redactarea contractelor, anexe contracte;·Prezentare produse ,preturi, oferte speciale ,poze , fise logistice;· Verificare rezolvare procese verbale si monitorizare facturi la plata pentru clientii alocati;· Participarea activa in analiza diferit
PET PRODUCT SRL

Asistent Vanzari Jysk Otopeni


Candidatul ideal Te entuziasmeaza sa lucrezi in vanzari? Iti doresti sa oferi clientilor cele mai bune servicii in JYSK Romania impreuna cu echipa ta? Iti place sa ai o activitate dinamica? 💪Atunci tu poti fi Asistentul de Vanzari (f/m) pe care il cautam! 🙋CE ITI OFERIMAi posibilitatea sa te alaturi unei companii de retail care isi doreste sa fie prima alegere a angajatilor in retail. Noi avem un mediu dinamic unde ideile tale sunt ascultate si esti implicat. Noi consideram dezvoltarea ta ca fiind extrem de importanta. In plus, ca Ambasador JYSK vei avea parte de urmatoarele: Oportunitati pentru propria dezvoltare si responsabilitate – ne propunem sa promovam intern 80% dintre manageri. Afla mai multe aici. Concursuri interne intre magazine si bonusuri pe masura Iesiri bianuale impreuna cu echipa Bonus competitiv care rasplateste vanzarile si rezultatele extraordinare Un program de lucru flexibil 20% reducere la produsele JYSK si la produsele din grupul Lars Larsen Tichete de masa, t
JYSK ROMÂNIA SRL

Asistent Medical Generalist


Candidatul ideal Profilul candidatului ideal:- Absolvent al scolii postliceale/ Facultatea de asistente medicala;- Experienta minim 6 luni pe un post similar sau capacitate& dorinta de a invata rapid lucruri noi- Persoana serioasa, punctuala, cu atitudine pozitiva si motivatie puternica.Descrierea jobului Activitati specifice:- prezenta constanta in cabinet alaturi de medicul cardiolog / ginecolog- efectuare investigatii paraclinice: test efort, montare holter EKG & TA, EKG repaos, recoltare sange- scriere rapoarte medicale dupa dictareProgram: Full-time, L-V: o singura tura: 09.00 - 17.00Beneficii: mediu de lucru motivant, ambient & aparatura medicala la standarde inalte, pachet salarial atractiv, tichete de masa .
CENTRELE DE EXCELENŢĂ ARES SRL

Media netă estimată pe baza celor 2593 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Asistent Manager Magazin


Candidatul ideal Valoris HR Solutions, parte a grupului Valoris Center, este motorul inovării în lumea resurselor umane. Ne ocupăm de tot ce înseamnă recrutare, payroll, administrare și leasing de personal. În prezent, recrutam pentru unul din partenerii noștri, un retailer recunoscut la nivel global.Brandul promovat se regăsește în peste 100 de țări și numără mai mult de 5000 de magazine. Unele din cele mai faimoase locații fiind în New York, Paris și Londra.Suntem în căutarea unui coleg pentru rolul de:Asistent Manager Magazin Te încurajăm să aplici dacă:Ai minim 2 ani experiență într-un rol similar. ⭐ Știi cum să comunici eficient și ai spirit de inițiativă. 💭 Ești responsabil, gândești în termeni de echipă și ai o atitudine pozitivă. 🙌 Analizezi situațiile rapid și iei decizii bune în timp real.💯 Ești deschis la nou și ai dorința de a te dezvolta continuu. 🌈 Ai cunoștințe bune de operare PC, mai ales Office. 💻Descrierea jobului Resposabilități: Vei conduce și motiva echipa pen
VALORIS HR

Media netă estimată pe baza celor 110 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Asistent Manager - Mogosoaia,​ If


Candidatul ideal Cunoștințe operare PC: Windows, Internet , Outlook, Office (Word , Excel);Cunostinte de limba engleza (nivel mediu - scris si conversational);Abilitati de planificare si organizare a activitatilor;Capacitate de intelegere si transmitere de informatii;Spirit de observatie dezvoltat, atentie concentrata si distributiva;Foarte bune abilitati de comunicare si relationare interumana;Punctualitate, seriozitate si profesionalism;Capacitate de lucru in echipa;Experiența anterioară în posturi similare (secretariat, alte posturi office);Studii medii sau superioare;Descrierea jobului Activitati administrative si de secretariat;Activitati de contabilitate primara;Verificare stocuri, comenzi catre furnizori;Efectuare programari, planificari, activitati logistice;Redactare documente, contracte , prezentari , rapoarte, evidente;Organizarea corespondentei si arhivare documente;Ce oferim:Mediu de lucru placut, echipa dinamica;Pachet salarial atractiv (salariu + tichete de masa);Prime d
RADA INSTAL S.​R.​L.​

Asistent Key Account Manager


Candidatul ideal Candidatul ideal trebuie să intruneasca urmatoarele cerinte:Minim studii medii sau studii superioare constituie un avantaj;Cunostinte avansate de Excel;Cunoştinţe foarte bune de operare PC (MS Office), mail gmail;Experienta pe un post similar si in relationarea cu clientii - reprezinta avantaj;Experienta in flux operational de lucru cu hypermarket- uri;Bune abilităţi de comunicare şi interrelaţionare;Abilităţi de organizare, sistematizare şi prioritizare;Rapiditate si acuratete in indeplinirea sarcinilor;Capacitate de asimilare şi procesare a informaţiilor.Descrierea jobului - Stabilirea si mentinerea unor relatii stranse si de durata cu toti clientii departamentului- Suport operational pentru Key account manager- Efectuarea de comenzi, centralizarea si procesarea comenzilor venite de la clienti- Descarca comenzi de pe portalele retelelor;- Evidenta si analiza stocuriilor- Sa tina legatura cu toate magazinele in care livram, respectiv hypermarket-uri- Evidenta asupra l
GRUP EDITORIAL LITERA SRL

Asistent Manager Import


Candidatul ideal Compania VADCRIS GROUP TRADING, lider in domeniul accesoriilor auto din Romania, scoate la concurs un post pentru achizitii interne, intracomunitare si extracomunitare. Esti interesat sa faci parte din echipa noastra si sa iti dezvolti abilitatile in cariera de junior buyer? Aplica cu incredere!CANDIDATUL IDEAL: Cunostinte limba engleza (scris, citi, vorbit) – nivel mediu Abilitati in utilizarea calculatorului ( MS Office – Word, Excel; Internet; Outlook); Seriozitate, spirit organizat, constiincios, analitic, flexibil, riguros;Constituie avantaj: activitate profesionala in domeniul achizitiilor interne, intracomunitare si extracomunitare Absolvent studii superioare - constituie un avantaj;Descrierea jobului RESPONSABILITATI / BENEFICII: Mentinerea contactului cu furnizorii si optimizarea permanenta a colaborarii; Solicitarea de oferte de pret si realizarea de achizitii avantajoase; Negocierea contractelor si conditiilor de achizitii cu furnizorii, actualizarea bazei d
VADCRIS GROUP TRADING SRL

Asistent De Farmacie In Bucuresti Si Ilfov


Descrierea jobului Ce oferim:Posibilitatea de a lucra intr-o farmacie in proximitatea casei tale;Salariu competitiv corelat cu experienta si abilitatile dovedite;Beneficii excelente pentru angajati, cum ar fi tichete cadou de 8 Martie, Pasti, 1 Iunie si Craciun, asigurare privata de sanatate, card de reducere în farmaciile Dona, discount abonament World Class, Bookster, discount Therme;Perfectionare continua a cunostintelor prin intermediul programului integrat de instruire;Program consistent si integrat de instruire ce consta in module adaptate de training pentru perfectionare profesionala continua a asistentilor; Program de gestiune BizPharma modern si performant, adaptat nevoilor utilizatorului;Activități de teambuilding și diverse evenimente cu scop de sudare si motivare a echipei;Ce profil cautam:Absolvent al Scolii Postliceale de Asistenti de Farmacie;Abilitati de comunicare si o atitudine proactiva;Capacitate de ascultare activa si consiliere a pacientilor;Capacitatea de organiz
S.​I.​E.​P.​C.​O.​F.​A.​R.​ SA

Asistent Vanzari Cluj Napoca


Candidatul ideal • abilități de comunicare directă;• inițiativă și simțul responsabilității;• experiența pe o poziție similară (asistent vânzări, lucrător comercial, vânzător, consultant, customer sales, customer service, customer support, agent vânzări) constituie un avantaj;• sociabilitate, gândire pozitivă, organizare;• persoană orientată spre soluții, confortabilă cu munca în echipă, flexibilă;• disponibilitate și mobilitate.Descrierea jobului Responsabilități:• participă activ la vânzarea produselor în concordanță cu strategia de vânzări;• oferă o experiență pozitivă și prietenoasă angajând clienții prin conversații și sfaturi, furnizează informații detaliate despre produse;• menține standardele vizuale conform cerințelor de brand și asigură nevoile de aprovizionare ale magazinului;• asigură curățenia în spațiul de lucru, păstrează permanent depozitul organizat și accesibil pentru maximizarea vânzărilor.Ofertă:• bonusuri de performanță;• mediu de lucru relaxant și plăcut;• discoun
FUTURA LENJERIE 2010 SRL

Asistent Vanzari Jysk Tulcea


Candidatul ideal Esti entuziasmat/a sa lucrezi in vanzari? Iti doresti sa oferi clientilor cele mai bune servicii in JYSK Romania impreuna cu echipa ta? Iti place sa ai o activitate dinamica? 💪Atunci tu poti fi Asistentul de Vanzari pe care il cautam! 🙋CE ITI OFERIMAi posibilitatea sa te alaturi unei companii de retail care isi doreste sa fie prima alegere a angajatilor in retail. Noi avem un mediu dinamic unde ideile tale sunt ascultate si esti implicat. Noi consideram dezvoltarea ta ca fiind extrem de importanta. In plus, ca Ambasador JYSK vei avea parte de urmatoarele: Oportunitati pentru propria dezvoltare si responsabilitate – ne propunem sa promovam intern 80% dintre manageri. Afla mai multe aici. Concursuri interne intre magazine si bonusuri pe masura Iesiri bianuale impreuna cu echipa Bonus competitiv care rasplateste vanzarile si rezultatele extraordinare Un program de lucru flexibil 20% reducere la produsele JYSK si la produsele din grupul Lars Larsen Tichete de masa, tiche
JYSK ROMÂNIA SRL

Asistent Store Manager Brasov


Candidatul ideal Asistent Store ManagerBrasovDescrierea postului Managementul si planificarea personalului Organizarea interna a magazinului Responsabil de modul de prezentare al mărfii - VIM Funcții comerciale cheie (analiza cifrelor de afaceri, rentabilitatea suprafețelor, sortiment, etc.)Cerințe: Studii medii Experiența profesionala – de preferat, in vânzări Spirit flexibil, competente sociale, dinamism, prezenta agreabila Abilități de comunicare, persoană motivată si responsabilă Abilități de ManagementOferim Oportunitatea să dezvoltați o cariera de succes Training-uri specifice Pachet salarial motivant Atmosferă plăcută de lucru într-un mediu familialDacă ești pasionat de modă, gândești proactiv si îți place să interacționezi cu oamenii, ne-ar face plăcere să te cunoaștem! Aplică online sau trimite CV-ul la adresa: [email protected] jobului Asistent Store ManagerBrasovDescrierea postului Managementul si planificarea personalului Organizarea interna a magaz
CA MODA RETAIL SRL

Asistent Vanzari Part Time


Candidatul ideal Asistent Vanzari• Atitudinea entuziastă și zâmbetul• Spiritul de echipă• Abilităţile de comunicare• Dorinţa de a învăţa lucruri noi• Flexibilitatea și disponibilitatea de a lucra în ture și în zilele de weekendCe îți oferim:• Posibilități reale de avansare și creștere profesională• Flexibilitatea programului• Tichete de masă• Bonusuri• Reduceri la achiziţiile din magazinDescrierea jobului • Promovarea si vânzarea produselor din magazin• Desfăşurarea activităţilor specifice casei de marcat• Aranjarea produselor în magazin/ înlocuirea produselor vândute
SHOE EXPRESS S.​A.​

Asistent Vanzari Bucuresti - Ilfov


Candidatul ideal Îți place să vezi rezultatele muncii tale?Vrei să lucrezi într-un mediu în care ești apreciat pentru cine ești și felicitat pentru ce vei realiza?Atunci alătură-te echipei Deichmann!Căutam noi colegi/ colege pentru magazinele din București, din incinta: Afi Cotroceni și Colosseum Mall. Dacă ești o persoană responsabilă, implicată și serioasă, cu orientare către clienți și nevoile lor, te vom sprijini încă de la început și te vom învăța:• să îndrumi și să consiliezi clienții• să ajuți la recepția mărfii și amplasarea acesteia pe spațiul de vânzare• să lucrezi cu casa de marcat• să contribui la menținerea unei imagini impecabile a magazinuluiDescrierea jobului Beneficiile tale:• Bonuri de masă• Perechi de pantofi cadou• Vouchere cadou și bonusuri în funcție de performanță• Contract de muncă cu normă întreagă sau part time• Oportunități de creștere și dezvoltare profesională• Un loc de muncă sigur într-o companie internațională de succesLa Deichmann vii pentru un job, răm
DEICHMANN S.​R.​L.​

Farmacist /​ Asistent Farmacie


Candidatul ideal Ne mărim echipa! Dacă ești ambițios, îți plac provocările, iar profesionalismul te definește, tevrem în echipa noastră!Conditii:Farmacist: Absolvent al facultatii de farmacie;Asistent de farmacie: Absolvent al Scolii postliceale de farmacie.Descrierea jobului ATRIBUȚII:FarmacistStudii superioare finalizate în domeniu. Experiență pe un post similar minim 2 ani.•Coordonează întreaga activitate a farmaciei atunci când este împuternicit de cătreFarmacistul sef;•Respectă deontologia și etica profesională;•Cunoaște și aplică prevederile legale menționate în Codul Deontologic al Farmaciștilorelaborat de către Colegiul Farmaciștilor din România;•Respectă Procedurile interne ale unității elaborate în conformitate cu Regulile de bunăPractică Farmaceutică;•Este membru al Colegiului Farmaciștilor din România;•Efectuează recepția calitativă și cantitativă a medicamentelor și a celorlalte produse laprimirea lor în farmacie;•Asigură conservarea și eliberarea medicamentelor, precum și
PERLA WAREHOUSE SRL
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.