Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

1907 Locuri de Munca Asistent - Joburi Asistent

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

1907 Locuri de Munca Asistent - Joburi Asistent

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Marketing


Candidatul ideal Excelente abilități de comunicare, relaţionare si negociere; Focus pe solutie si rezultat; Intelegerea conceptelor marketingului inclusiv segmentarea pietei, mixul de marketing (produs, pret, distributie, promovare), analiza si cercetarea de piata; Capacitatea de a gandi si de a contribui la idei inovatoare pentru campanii de marketing, materiale promotionale si alte initiative; Abilitatea de a colecta, analiza si interpreta datele de marketing pentru a trage concluzii relevante si pentru a lua decizii informate pentru strategiile viitoare; Gandire pragmatică si de business; Independenta in gandire si actiune; Initiativa; Capacitate de planificare și organizare; Adaptabilitate si flexibilitate.CUNOȘTINȚE ȘI COMPETENȚE TEHNICE: Cunostinte SEO; Adobe Illustrator; CanvaPachetul; Microsoft Office.Descrierea jobului Suport in efectuarea cercetărilor și analizelor de piață; Crearea și actualizarea materialelor și conținutului de marketing; Gestionarea datelor și a bazelor de
RASIROM RA

Media netă estimată pe baza celor 235 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Asistent Medical


Candidatul ideal Alătură-te echipei noastre la Clinica Jadent – Căutăm un Asistent/a Medical/aLa Clinica Jadent, nu doar tratăm zâmbete, ci le și creăm! Suntem în căutarea unui asistent stomatologic talentat și entuziast care să contribuie la misiunea noastră de a oferi servicii stomatologice de top. Dacă ești o persoană energică, dedicată îmbunătățirii continue și dorești să faci parte dintr-o echipă care pune pasiune în fiecare detaliu, atunci te vrem în echipa noastră!Cerințe:• Calificare profesională în domeniul asistenței stomatologice;• Minim un an experiență într-un rol similar, cu o atitudine pozitivă și proactivă; • Competențe excelente de comunicare și abilitatea de a lucra eficient în echipă;• Un angajament ferm față de dezvoltarea personală și profesională.Descrierea jobului Responsabilități cheie:• Asistarea medicului dentist în realizarea tratamentelor și a procedurilor stomatologice;• Pregătirea cabinetelor și a instrumentarului necesar, asigurând cele mai înalte standar
JADENT SRL

Media netă estimată pe baza celor 3168 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Asistent Medical


Candidatul ideal 🥇 Hai sa fii parte din cea mai experimentata echipa din Romania!Dacă ești o persoană responsabilă, organizată, cu abilitați de comunicare și lucru în echipă, atunci ai putea fi candidatul potrivit pentru acest post. Studii finalizate la o Scoala Postliceala / Facultate - Specializare Asistent Medical Generalist Experiență anterioară într-un rol similar este un avantaj Cunoștințe solide în domeniul medical și capacitatea de a aplica protocoalele clinicii Abilități excelente de comunicare și relaționare cu pacienții și colegii de echipăDescrierea jobului Asistența medicului stomatolog în timpul consultațiilor și intervențiilor stomatologicePregătirea materialelor și instrumentelor necesareEfectuarea procedurilor de igienizare și sterilizare a echipamentelor și a suprafețelor din cabinetAsigurarea unei comunicări eficiente cu paciențiiOportunitatea de a lucra într-un mediu medical modern și bine echipatSalariu competitiv și pachet de beneficii atractivOportunități de dez
HOB CLINIC GROUP S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3206 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Asistent Ofertare


Candidatul ideal Absolvent al unei instituții de învățământ superior cu profil economic;Minim 2 ani de experienta intr-o pozitie similara -reprezinta un avantaj;Cunoașterea pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Power Point), internet;Limba engleza reprezinta un avantaj;Capacitatea de a lucra in echipa si de a respecta termenele limita;Excelenta capacitate de analiza si sinteza;Bune abilități de comunicare și spirit de echipa;Rigurozitate in tinerea evidentei si intocmirea rapoartelor;Acuratete si atentie la detalii ;Spirit de initiative;Abilitati organizationale ;Descrierea jobului RESPONSABILITĂȚIPregătirea ofertelor comerciale în funcție de nevoile clienților, în colaborare cu echipa de vânzări și departamentele direct implicate;Analizeaza evolutia fiecarui produs din portofoliul companiei;Personalizează ofertele și lista de prețuri în acord cu indicațiile departamentului de vânzări;Analizează și înțelege solicitările tehnice ale clienților și redactează ofertele comerciale în ac
TOPANEL PRODUCTION PANELS SA

Asistent Manager


Candidatul ideal Echipa Las Vegas se extinde și căutăm un nou coleg sau o nouă colegă pentru echipa noastră administrativă din sediul din București.Daca te regaesti in urmatoarea descriere, te asteptam sa aplici: Persoana comunicativa, diplomata cu atitudine pozitiva; Persoana proactiva, organizata si cu capacitate ridicata pentru planificare si prioritizare a sarcinilor; Persoana orientata catre comunicarea cu oamenii; Capacitate de rezolvare independenta a situatiilor aparute; Cunoasterea pachetului Micosoft Office, Outlook la un nivel avansat; Reprezinta un plus, experienta in colaborarea cu firmelor de curierat Reprezinta un plus, experienta pe un rol similar.Descrierea jobului Responsabilitatile pricipale vor fi: ​ Preluarea, inregistrarea si distribuirea documentelor catre sediile din tara; Mentinerea comunicarii cu colegii din Brasov ce fac parte din acelasi departament; Întocmirea Awb-urilor pentru corespondenta din cadrul Companiei; Intocmirea diverselor rapoarte si tabele; Ge
NOBLEPIAGIO SRL

Media netă estimată pe baza celor 3753 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Cautam asistenti vanzari disponibili pentru magazinele din Bucuresti ParkLake, Afi Cotroceni, Timisoara Shopping City si OtopeniCanditatul ideal trebuie sa aibe:• Experienta in interactiunea cu clientul• Preferabil cunostinte de limba engleza• Excelente abilitati de comunicare• Standarde inalte de customer service• Abilitati bune de vanzare si negociereDescrierea jobului • Intampinarea si salutarea clientilor conform cu politica Suvari• Consilierea clientilor prin standarde excelente de customer service• Vanzare aditionala sau complementara in functie de fiecare oportunitate aparuta• Finalizarea vanzarii cu satisfacerea clientului• Ingrijirea imaginii magazinului atat din punct de vedere al produselor cat si al curateniei
SUVARI RO S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 924 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent De Vanzari


Candidatul ideal - Experiența de lucru în vânzări (minim 3 ani) constituie un avantaj;- Înțelegerea fundamentală a principiilor de vânzări și a serviciilor acordate clienților;- Cunoștințe de Excel, Word, Sisteme ERP (obligatorie); constituie un avantaj cunoașterea limbii Engleză;- Orientarea către atingerea obiectivelor setate și depășirea cotei de vânzări;- Abilități de comunicare;- Focalizarea către nevoile clienților, rezolvarea problemelor și creșterea gradului de satisfacție al clienților;- Persoană prietenoasă, de încredere, dispusă să ajute, cu o atitudine proactivă și dorința de a rezolva responsabilitățile cu eficiență;- Abilități de bază în administrare, în special a timpului;- Diplomă de liceu (minim);- Constituie un avantaj pregătirea universitară.Descrierea jobului Căutăm un asistent de vânzări competitiv, rolul său principal fiind acordarea de suport clienților companiei, clarificarea necesităților și identificarea corectă a produselor solicitate de aceștia.Principalele
DIAMEDIX IMPEX SA

Asistent Daune


Candidatul ideal Recrutam Asistent Daune pentru unul dintre clientii nostri, HUB autorizat pentru reparatii si montaj accesorii, al unei Marci de renume.Cerinte: Absolvent minim studii liceale; Cunostiinte Office (Excel) nivel avansat; Cunostinte limba engleza nivel conversational ( germana/franceza reprezinta avantaj); ​Disponibilitate de a invata.Descrierea jobului Responsabilitati: Administrare avizari daune primite de la client; Comunicare cu soferii despre daune; Inregistrare daune si trasabilitate; Raportari/emiterea de rapoarte; Coordonare cu alte departamente/superiori; Coordonare cu alte subsidiare.
MANPOWER ROMANIA SRL

Asistent Financiar


Candidatul ideal studii superioare de profil economicexperienta de minim 2 ani in domeniul economiccunostinte bune de operare Windows, Excel, baze de datecapacitate de analiza si verificare, atentie la detalii si acuratetepermis de conducere cat. BDescrierea jobului inregistrarea si mentinerea evidentei extraselor bancarepregatirea platilor zilnice si elaborarea propunerilor de plata saptamanaleemiterea, amendarea si mentinerea evidentei garantiilor bancareintretinerea bazei de date clienti si gestionarea notificarilor legate de tranzactiile financiare
GEIGER TRANSILVANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 34 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal studii medii / superioare finalizate; experienta anterioara relevanta pe o pozitie similara; cunoasterea limbii engleze - nivel mediu; atitudine pozitiva, cu spirit dе initiativa si cu simt al responsabilitatii crescut, prezenta placuta; perseverenta, ordonata, organizata, corecta, tenace; execelente abilitati dе comunicare (scrisa, verbala, nonverbala), dictie buna; loialitate si confidentialitate; atentie la detalii, acuratete si capacitate sporita dе organizare a activitatii si dе multi-tasking rezistenta la stres; cunoscatoare în detaliu a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook Express), navigare Internet; disponibilitate deplasari in tara carnet dе conducere cat B si minim un an experienta in condusDescrierea jobului asistа Manаgerul Generаl in problеme dе comunicаre intеrna si externа, in problеmе administrativе; coordoneazа fluxul de corespondеnta si comunicаrilе din compаnie; asigura suportul organizational necesar si circuitul informati
COOPERATIVA AGRICOLA INTEGRATA ARA MEA

Media netă estimată pe baza celor 3813 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Daca esti persoana de care prietenii spun ca te conectezi foarte repede cu oamenii, ca atunci cand intri intr-o incapere reusesti foarte repede sa te faci placuta, citesti anuntul potrivit.Probabil iti vine natural cand te uiti la oameni sa zici ce se potriveste si ce nu din outfit-urile lor.Probabil ca a vinde, face parte din normalul tau.Descrierea jobului Responsabilitati:Vei consilia clientii, pentru alegerea produselor Hermosa potrivite, in raport cu dorintele lor. In sfarsit vei avea spatiu de “joaca” pentru pasiunea ta legat de fashion.Vei incasa si vei face retur. E parte din procesul de servire a clientilor si noi suntem aici sa ii ajutam cu tot ce au nevoie.Vei contribui la realizarea obiectivelor de vanzari si a indicatorilor de performanta.Vei completa rapoartele periodice.Vei participa la aranjarea produselor in magazine. Nu de alta, dar vrem sa ne bucuram de super-puterea ta de a face ordine strategic.Vei lucra impreuna cu echipa la indeplinirea sarcinilo
HERMOSA OFFICE CENTER SRL

Media netă estimată pe baza celor 893 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretara/​asistent Manager


Candidatul ideal - Abilitati foarte bune de comunicare si relationare- Atitudine pozitiva cu spirit de initiativa si atentie la detalii- Bune abilitati de planificare, organizare si gestionarea a situatiilor- Cunostinte operare PC: pachetul Office (Word, Excel)- Cunostinte minime de limba engleza- Persoana dinamica- Rezistenta la situatii de stresDescrierea jobului - Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat- Preia si directioneaza apelurile telefonice- Distribuie corespondenta primita catre persoanele / departamentele carora le-a fost adresata- Preia, sorteaza, inregistreaza, indosariaza si arhiveaza corespondenta primita- Copiaza / redacteaza / tehnoredacteaza diferite materiale- Asigurarea activitatilor de protocol- Atributii administrative/secretariat- Salariu atractiv
MAKSAN TECHNO GRUP SRL

Secretara/​asistent Manager


Candidatul ideal Persoana cu min.5 ani experienta in gestionarea documentelor unei societati comerciale; Absolvent de studii medii/ superioare; Cunoștințe bune operare PC MSOffice, WORD, EXCEL, navigare internet Abilitati de organizare si prioritizare a activitatii, de respectare a termenelor limita; Atentie distributiva, dinamica, ordonata, atenta la detalii, riguroasa; Seriozitate, punctualitate si implicare; Claritate si coerenta in exprimarea scrisa si orala. Capacitate de analiza si sinteza; Profesionalism, spirit de echipa si aptitudini de comunicare; Păstrarea confidențialității datelor la care are accesConstituie un avantaj : Experienta anterioara pe un post similar constituie avantaj; Cunoasterea platformei SEAP constituie avantaj, fara a fi raspunzatoare de licitatii; Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timpDescrierea jobului Operatiuni specifice activității de secretariat; Organizarea si asigurarea necesarului pentru buna desfasurare a a
OK GUARD SRL

Back Office- Sales Asistent


Candidatul ideal Este un job 100% dinamic și provocator, potrivit pentru tine doar daca:iți place munca dе birou;ești dornic dе afirmare;ești deschis la informație și iți dorești sa evoluezi;ești dispus sa fii responsabil pentru propriile caștiguri;te consideri sociabil si comunicativ;esti o persoana care abordeaza cu usurinta multitasking-ulvrei sa-ti dezvolti o cariera in transporturi intern si internationalcunosti minim o limba de circulatie internationala ai minim studii mediiiti doresti stabilitatedezvoltam talente, deci te asteptam chiar fara experienta in transporturiDescrierea jobului Ce vei face?Vei fi aici pentru prospectarea /contactarea activa a pietei, pentru identificarea de noi oportunitati de vanzare, a serviciilor de logistica si transport de marfuri, in timp si conform standardelor Companiei.Identificarea solutiilor de extindere a rețelei de carausi, pentru satisfacerea nevoilor clienților nostri și pentru a oferi a servicii de transport la standarde international pe
ROZOTI PRODCOM S.​R.​L.​

Asistent Medical Generalist


Candidatul ideal asistent medical cu generalist cu experienta in AMBULATORIU de specialitate ,cunoaste EASY medicalDescrierea jobului operatiuni curente in ambulatoriu de specialitate,recoltare probe biologice, completeaza fise ,intocmeste neesarul per cabinet medic,cunoaste notiunile de sterilizare instrumentar necesar in cabinete, alte activitati calificate ca asistent medicalbeneficii bonusuri
VICTORIA MEDICAL CENTER SRL

Media netă estimată pe baza celor 2751 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Asistent Medical Balneofiziokinetoterapie


Candidatul ideal - Absolvent al scolii medicale postliceale;- Detinator al certificatului de membru OAMMR si al avizului de libera practica pentru anul in curs;- Disponibil pentru contractarea CAS in regim full-time;- Orientare catre pacient si empatie;- Excelente abilitati de comunicare (claritate si coerenta in exprimare);- Buna atentie distributiva, atentie la detalii;- Disciplina si organizare;- Abilitati de lucru in echipa. Descrierea jobului - Efectuarea tratamentelor de fizioterapie (inclusiv TECAR) si masaj, conform cu indicatiile medicului de specialitate;- Programarea pacientilor pentru efectuarea tratamentelor, conform disponibilitatii pe aparate;- Pregatirea cabinetelor si a aparatelor pentru desfasurarea corecta a tratamentelor;- Inregistrarea serviciilor efectuate in registrul de pacienti si in softul medical;- Inregistrarea corecta a consumurilor din cadrul sectiei;- Acordarea de suport administrativ medicului specialist in vederea desfasurarii corecte a consulatiilor;
MNT HEALTHCARE EUROPE SRL

Media netă estimată pe baza celor 27 de salarii introduse în Salario: 2500 RON/Luna

Asistent Vanzari Halfprice


Candidatul ideal Team Leader/ Sef raion/ Asistent vanzari seniorDescrierea jobului Team Leader/ Sef raion/ Asistent vanzari senior
SHOE EXPRESS S.​A.​

Asistent Vanzari Jysk Vulcan


Candidatul ideal Te entuziasmeaza sa lucrezi in vanzari? Iti doresti sa oferi clientilor cele mai bune servicii in JYSK Romania impreuna cu echipa ta? Iti place sa ai o activitate dinamica? 💪Atunci tu poti fi Asistentul de Vanzari (f/m) pe care il cautam! 🙋CE ITI OFERIMAi posibilitatea sa te alaturi unei companii de retail care isi doreste sa fie prima alegere a angajatilor in retail. Noi avem un mediu dinamic unde ideile tale sunt ascultate si esti implicat. Noi consideram dezvoltarea ta ca fiind extrem de importanta. In plus, ca Ambasador JYSK vei avea parte de urmatoarele: Oportunitati pentru propria dezvoltare si responsabilitate – ne propunem sa promovam intern 80% dintre manageri. Afla mai multe aici. Concursuri interne intre magazine si bonusuri pe masura Iesiri bianuale impreuna cu echipa Bonus competitiv care rasplateste vanzarile si rezultatele extraordinare Un program de lucru flexibil 20% reducere la produsele JYSK si la produsele din grupul Lars Larsen Tichete de masa, t
JYSK ROMÂNIA SRL

Asistent Medical Generalist


Candidatul ideal empatiedeterminarecooperareadaptabilitateabilitati de comunicare si relationareatentieDescrierea jobului - Participa, alaturi de medic, la consultatie (initiala,de control,la cerere sau a bolnavilor inclusi in programe de sanatate) ;- Se ocupa de programarea pacientilor pentru consultatie si intocmeste liste de prioritate pentru serviciile medicale programabile,daca este cazul ;- Efectueaza evaluarea primara a starii bolnavului (aspect general, culoare, edeme, postura, stare de agitatie) si face masuratori ale constantelor biologice (temperatura, TA, puls, respiratie);- Pregateste pacientul pentru examinare si asista medicul in realizarea investigatiilor;- Efectueaza tratamente (per os, injectabil, percutanat, etc.), la recomandarea medicului
CABINET MEDICAL DR.​ REBEGEA CRISTINA ELENA SRL

Media netă estimată pe baza celor 2690 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Asistent Vanzari Bucuresti - Ilfov


Candidatul ideal Îți place să vezi rezultatele muncii tale?Vrei să lucrezi într-un mediu în care ești apreciat pentru cine ești și felicitat pentru ce vei realiza?Atunci alătură-te echipei Deichmann! Căutam noi colegi/ colege pentru magazinul din București: Afi Cotroceni și Colosseum Mall. Dacă ești o persoană responsabilă, implicată și serioasă, cu orientare către clienți și nevoile lor, te vom sprijini încă de la început și te vom învăța:• să îndrumi și să consiliezi clienții• să ajuți la recepția mărfii și amplasarea acesteia pe spațiul de vânzare• să lucrezi cu casa de marcat• să contribui la menținerea unei imagini impecabile a magazinuluiDescrierea jobului Beneficiile tale:• Bonuri de masă• Perechi de pantofi cadou• Vouchere cadou și bonusuri în funcție de performanță• Contract de muncă cu normă întreagă sau part time• Oportunități de creștere și dezvoltare profesională• Un loc de muncă sigur într-o companie internațională de succesLa Deichmann vii pentru un job, rămâi pentru că
DEICHMANN S.​R.​L.​
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.