Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

653 Locuri de Munca in Bacau - Joburi in Bacau

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

653 Locuri de Munca in Bacau - Joburi in Bacau

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Bacau si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Bacau si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Agent De Vanzari


Candidatul ideal - Persoană organizată, cu spirit de inițiativă, proactivă, care știe să prioritizeze;- Autocontrol, stăpanire de sine, inteligență emoțională ridicată, rezistentă la stres;- Experiență în atragerea și retenția de clienți noi.- Cunoștințe aprofundate de tehnica vânzării, negocierii, ofertării, achiziționării, promovării și de marketing;- Cunostințe avansate de limba engleză;- Excelente abilitati de Office si experienta de lucru cu sistem ERP ( SAP);- Permis de conducere, cat. B;- Constituie avantaj: cursuri de vanzări, negociere;- Disponibil pentru deplasări interne si externe în interes de serviciu.Descrierea jobului Responsabilități:Prezintă, promovează și vinde produsele/serviciile firmei și identifică oportunitățile de creștere a volumului de vânzări și a portofoliului de clienți;Cunoaște în detaliu caracteristicile produselor și serviciile pe care le oferă clienților;Îndeplinește planul de vânzări, calitativ și cantitativ pe grupele de clienți din aria de responsab
MEA METAL APPLICATIONS SRL

Media netă estimată pe baza celor 2814 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Merchandiser /​ Lucrator Comercial


Descrierea jobului Viitorul coleg va lucra în strânsă legătură cu reprezentanții locali ai clienților și magazinelor de retail, pentru a face produsele clienților noștri remarcabile pe rafturile magazinelor de tip hypermarket , supermarket, magazine de proximitate și Cash&Carry, în locații fixe sau posturi de tip rute mobile.Salarizare și beneficii: Pachet salarial fix + Bonus corelat cu indeplinirea obiectivelor lunare; Tichete de masă ; Tichete cadou pentru sărbătorile anuale ; Decont transport; Echipament de muncă; Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; Plan de dezvoltare profesională în cadrul companieiTe invităm să te alături unei echipe care îți va acorda suport și te va ajuta să evoluezi profesional, dacă: Ești o persoană dinamică, responsabilă și cu foarte bune abilități de comunicare; Ai experiență pe o poziție similară - constituie avantaj; Ai abilități de planificare, organizarea și stabilire a priorităților; Ai bune abilități de analiză ș
INSTORE POWER PROVIDER SRL

Consultant Vanzari /​ Scriere - Proiecte Fonduri Europene


Candidatul ideal Recrutam consultanti fonduri europene în cadrul departamentului de vanzari, în cadrul departamentelor de scriere/implementare proiecte și în cadrul departamentului de management, ca urmare a extinderii companiei. Suntem o echipă tânără, dinamică și în continuă dezvoltare.Experienţă în consultanță pe fonduri nerambursabile cu proiecte scrise in cadrul unor programe cu fonduri nerambursabile este un avantaj, dar nu e obligatorie.Consultantul în accesarea finantarilor nerambursabile oferă servicii integrate de consultanta pentru contractarea, scrierea și implementarea proiectelor finanțate din instrumente structurale, fonduri guvernamentale și alte surse.Descrierea jobului ResponsabilitățiContactarea clientilor și contractarea serviciilor de consultanta (pentru departamentul de vanzari)Scrierea și implementarea proiectelor (planurilor de afaceri) clienților (pentru departamentele de scriere/implementare proiecte)Menținerea legăturii cu clienții și informarea acestora cu p
CONSEIL EN ENTREPRISE SRL

Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal - Studii medii/superioare (preferabil tehnice);- Experienta anterioara in domeniul vanzarilor de minim 2 ani;- Cunoștințe în domeniul pieselor auto constituie avantaj;- Cunostinte de operare pe calculator;- Cunostinte de limba engleza – nivel mediu;- Permis de conducere ;- Disponibilitatea de a călători în afara județului de domiciliu;- Abilități de comunicare și negociere;- Capacitate de planificare și organizare a activităților;- Deprinderea de a lucra in echipă.Descrierea jobului -studiază piața pentru depistarea de noi parteneri pentru produsele companiei-contactează potențialii parteneri, prezintă organizația, produsele și serviciile pe care le oferă aceasta-consiliează clienții și identifică nevoile acestora-efectuează vizite periodice la client-aduce la cunoștinta clienților promoțiile instant precum și promoțiile zilnice, săptămânale și lunare-monitorizează situația rulajului și a încasărilor de la clienți, urmărește și răspunde de încasarea facturilor emise-mo
AUTONET IMPORT SRL

Media netă estimată pe baza celor 2998 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Reprezentant Vanzari Orange Shop (galerie Comerciala)


Candidatul ideal Ai cel puțin 6 luni experiență în vânzări? Ești determinat să câștigi mai mult?Hai în echipa noastră și descoperă cum poți beneficia de comisioane fără limită maximă și de accelerarea abilităților profesionale!Recrutăm în următoarele locații:✅Bucuresti (AFI Cotroceni și Centrul Comercial Orhideea)✅Târgoviște (Dâmbovița Mall)✅Brașov (Coresi)✅Constanța (VIVO)✅Bacău (Carrefour)Ce căutămÎți oferim un job într-un mediu de lucru competitiv și prietenos, bazat pe colaborare, apreciere și dezvoltarea abilităților de comunicare și vânzare.La Orange, activitatea începe cu un Training specific, iar în primele 3 luni îți dedicăm un Mentor (un coleg experimentat), pentru învățare și suport.În echipele noastre ai întotdeauna susținerea colegilor cu mai multă experiență și a managerului tău.În magazinele Orange, atribuțiile colegilor noștri sunt de trei tipuri: Promovarea si vânzarea produselor și serviciilor Orange; Rezolvarea solicitărilor de sprijin venite din partea clienților pr
ORANGE ROMANIA SA

Tehnician Mecanic - Bucuresti,​ Ilfov,​ Bacau,​ Vaslui,​ Vrancea


Candidatul ideal Studii superioare tehnice (de preferat inginerie electromecanica);Experienta relevanta in domeniul tehnic de minim 3 ani;Cunostinte operare Microsoft Office;Cunostinte operare sistem de tip ERP;Permis conducere categoria B;Descrierea jobului Viziteaza periodic clientii din portofoliu pentru administrarea si intretinerea bunei colaborari cu acestia, eventualele probleme sau neclaritati;Raspunde la orice intrebari despre produse si cunoaste detalii tehnice si intervine imediat pentru rezolvarea defectiunilor aparute;Insoteste cisterna in cazul folosirii unui transportator privat pentru livrarea catre clienti, asista si verifica corectitudinea efectuarii livrarilor catre clienti;Intretine si conduce corespunzator si in conformitate cu dispozitiile legale autovehiculul companiei oferit spre utilizare;Colaboreaza constructiv cu toate departamentele companiei;Receptioneaza bazinele care sosesc de la furnizorii nostrii;Trimite bazine catre noii clienti;Activeaza statiile si i
OSCAR DOWNSTREAM SRL

Business Development Manager


Scurta descriere a companiei Effective HR este o firma de recrutare si consultanta in domeniul resurselor umane.Venim cu o experiență de peste 20 ani în resurse umane în companii de toate mărimile, atât ca angajați cât și ca consultanți externi, iar dezvoltarea continuă este permanent pe lista noastră de priorități. 𝐂𝐞 𝐟𝐚𝐜𝐞𝐦?🔴 Recrutare și selecție🔴 Managementul resurselor umane🔴 Consultanță strategică în HR🔴 Proiecte de dezvoltare a organizației🔴 Servicii de optimizare CV si profil Linkedin, coaching de cariera Cerinte Business Development ManagerIn prezent, angajam un Business Development Manager pentru a promova business-ul si a incheia parteneriate cu clientii din aria Iasi, Suceava, Neamt, Botosani. Acesta este responsabil sa creasca si sa dezvolte vanzarile atragand in portofoliu clienti directi (B2B) sau distribuitori.Cerinte:● Experienta in vanzari in mediul industrial ● Experinta in gestionarea clientilor – companii de productie sau constructii, de a incheia parten
Effective Human Resources

Media netă estimată pe baza celor 526 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Medic Specialist Medicina Interna


Scurta descriere a companiei Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri. Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:- asumarea raspunderii pentru actiunile lor;- cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;- comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;- sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;- acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv. Cerinte Medicina extraordinara incepe cu medicii nostri care, prin profesionalism, empatie si dedicare, le ofera pacientilor ingrijirea de care au nevoie.Daca vrei sa te alaturi echipei noastre de specialisti, te asteptam in Policlinica Regina M
Regina Maria

Sales Manager


Candidatul ideal ROBINETE.EU este in cautare de:- O persoana optimista;- O persoana pozitiva, dinamica;- Sa ii placa sa vorbeasca la telefon;- Sa ii placa provocarile;- Sa lucreze bine in echipa;- Studii superioare/medii- Nu necesita experienta deoarece totul se invata la noi!- De preferat carnet de conducereDescrierea jobului - Realizeaza planul zilnic impreuna cu colectivul .- Prezinta si promoveaza direct produsele / serviciile prin realizarea de oferte pentru clientii potentiali si cei existenti.- Prospecteaza in permanenta piata in vederea identificarii de noi clienti si a cresterii cotei de piata a produselor / serviciilor in zona in care actioneaza.- Mentine permanent legatura cu clientii existenti pentru fidelizarea acestora.- Intocmeste rapoarte privind situatia vanzarilor, concurenta, noile trenduri pe piata, potentialii clienti.- Urmareste incasarea comenzilor si face propuneri pentru acordarea de eventuale discounturi sau amanari de plata pentru clientii fideli.- Executa or
REGENT SRL

Media netă estimată pe baza celor 340 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Agent De Distributie De Rezerva Cafea Alfreo


Candidatul ideal Esti o persoana careia ii plac deplasarile lungi in tara? Pentru tine este o oportunitate sa poti vedea Romania asa cum nu multi isi permit sa o vada? Îti place munca de teren si veniturile construite de tine prin rezultate?Atunci aplica acum la acest job!!!Cerinte:- Disponibilitate la deplasare in tara - pana la 80% din timp;- Experienta, min 1 an, in vanzari/livrari distributie;- Atentie la detalii;- Bun utilizator de PC, in special Word si Excel;- Abilitati de comunicare adaptive functie de interlocutor;- Abilitatea de a lucra cu documente (intocmire, verificare);- Sa utilizeze si sa respecte standardele companiei;- Buna orientare in spatiu;- Bun conducator auto, permis auto categ B;- Abilitati de negociere si vanzare.- Corect, serios, cinstit, responsabil, loial,ordonat, foarte bine organizat, energic, simtul umorului;- Caracter integru;- Discernamant in luarea deciziilor;- Prezenta placuta si ingrijita;- Abilitati tehnice;- Rezistenta la stress.Descrierea jobului
FLEXPRESSO SRL

Tehnician /​ Inginer Service Utilaje De Constructii


Candidatul ideal Cunostinte de electrica/ electronica, mecanica, si hidraulica; Studii tehnice medii (pentru technician service) /superioare (pentru inginer de service) Abilitatea de a lucra cu sisteme IT de diagnosticare avansate; Capacitate de a lucra la inaltime; Abilitati de comunicare cu clientii; Experienta similiara in domeniu de minimum 3 ani constituie un avantaj; Disponibilitate de deplasare in tara pentru servicii de intretinere si reparare a utilajelor de constructii; Cunostinte bune de limba englezaDescrierea jobului Interventii de reparatie, mentenanta si diagnosticare pentru utilajele de constructii; Asigurarea suportului tehnic si de instruire pentru client; Elaborarea de rapoarte de lucru complete si corecte pentru interventiile efectuate.Beneficii: Training-uri de specialitate Tichete de masa; Asigurare medicala; Autoutilitara service
LIEBHERR-ROMANIA SRL

Farmacist in Bacau,​ Piatra Neamt si Vaslui


Scurta descriere a companiei Farmacia DONA este unul dintre cele mai apreciate nume in retailul farmaceutic din Romania, cu o reputatie solida construita în cei peste 30 de ani de activitate. În fiecare zi, în oricare dintre cele peste 320 de Farmacii DONA vei intra, vei fi întampinat cu atentie, grija, dar mai ales cu respect. La fel ca tine, peste 2,5 milioane de pacienti trec lunar pragul Farmaciilor DONA.Peste 2.500 de profesionisti în domeniul sanatatii lucreaza în Grupul DONA, cu totii fiind devotati unui scop comun, acela de a asigura servicii farmaceutice la cel mai înalt nivel calitativ. Alatura-te si tu echipei DONA! Cerinte Ce profil cautam:Absolvent al Facultatii de Farmacie;Certificat de membru al Colegiului Farmacistilor, avizat pe anul in curs;Abilitati de comunicare si atitudine proactiva;Capacitate de ascultare activa si consiliere a pacientilor. Responsabilitati Care sunt principalele responsabilitati:Consilierеa pаcienților cu privirе lа utilizаrеa mеdicamentеlor și
Farmacia Dona

Operator Date pe Teren


Scurta descriere a companiei Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need. Cerinte Tot ce trebuie sa faci este sa colectezi date despre produsele tinta din magazinele partenere, folosind scannerul.- diploma de bacalaureat – obligatoriu;- capacitatea de a lucra cu un scanner tip PDA – se ofera training;- disponibilitatea de a face deplasari pe distante scurte in judet – permis cat. B reprezinta real avantaj; Responsabilitati - seriozitate, punctualitate, atentie la detalii.- o buna activitate in tehnologie. Alte informatii Se ofera:Venituri: 3000 Ron Net + tichete de masa;Beneficii:-bonus de performanta;-decont transport;-abonament medical cl
Professional

Specialist Servicii Clienti


Candidatul ideal Povestea ta începe aici!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că#PeopleofBT inseamna obiective comune, spirit de echipa si ajutor reciproc prin care construim impreuna un viitor sigur.Dacă ești o persoană căreia îi place să interacționeze, focusată pe identificarea de soluții și oferire de spirjin, rolul acesta este pentru tine!Pe lângă asta,Ne-ar mai plăcea să constatăm că:ești o persoană proactivă, cu inițiative noi și îndrăznețe;te adaptezi ușor la fiecare situație întâlnită;îți place să interacționezi cu persoanele și să le identifici nevoile;deții abilități dezvoltate în zona promovării și vânzării de produse și servicii.Descrierea jobului Aceste atribute te vor ajuta să:comunici eficient cu clienții băncii pe baza nevoilor pe care le identifici și să recomanzi produsele sau serviciile potrivite pentru aceștia;realizezi operațiuni cu numerar sau fără numerar în funcție de specificul tranzacției;oferi sprijin clienților pentru a
BANCA TRANSILVANIA SA

Media netă estimată pe baza celor 815 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Consultant Piese Schimb | Valea Seaca,​ Bacau


Candidatul ideal Ne cautam coleg sau colega pentru postul de Consultant Piese Schimb | Valea Seaca, Bacau.Misiunea postului:Asigură identificarea pieselor de schimb, desfășurarea normală a fluxurilor de marfă din depozit, precum și integritatea stocului de marfă, fiind totodată responsabil cu activități de aprovizionare și livrare a pieselor de schimbCunoștințe cerute:Obligatorii:• Studii medii• Cunoștinte tehnice mecanice• Cunoștinte operare calculatorConstituie avantaj:• Experiență anterioară în domeniul tehnic/agricol și cunoștinte tehnice mecanice puternice• Engleză și / sau germană (termeni tehnici)Experiența cerută:Obligatorie:• Minim 1 an de experiență relevantă• Experiență în gestionare stoc de marfă• Experiență în demeniul tehnic mecanicCompetențe cerute:• Orientat spre rezultate, spre acțiune (proactiv)• Adaptabilitate și capacitate de învățare• Flexibil, deschis, doritor să învețe, adaptabil• Capabil să lucreze în echipă• Abilități de comunicare• Conștiinciozitate, punctuali
AGRITEHNICA SERVICE SRL

Area Sales Manager


Candidatul ideal Compania Ferro doreste sa angajeze doi Area Sales Manageri care sa fie locati intr-unul din orasele: Iasi, Bucuresti, Constanta, Piatra Neamt, Bacau.Pentru noi, candidatul care s-ar potrivi cel mai bine pentru acest post trebuie sa aiba urmatoarele atu-uri: Studii tehnice, preferabil universitare; Experienta in vanzari minim 3 ani; Cunostinte obligatorii despre domeniul instalatiilor termice sau sanitare; Persoana dinamica, pozitiva, cu gandire stategica, orientata spre rezultate si capabila sa lucreze independent; Abilitati de comunicare, relationare, planificare, organizare, coordonare si negociere; Abilitati operare PC; Cunostinte de limba engleza.Descrierea jobului Daca vrei sa vii la noi, vei face parte din Departamentul de Vanzari si vei avea urmatoarele responsabilitati: Mentinerea si dezvoltarea relatiilor de colaborare cu partenerii din zona alocata in vederea mentinerii si dezvoltarii relatiei de colaborare. Prezentarea si promovarea produselor comercializate
NOVASERVIS FERRO GROUP SRL

Media netă estimată pe baza celor 102 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Operations Planner


Candidatul ideal Suntem în căutarea unor noi colegi cu foarte bune abilități de comunicare și relaționareși experiență în vânzări din sfera serviciilor care să se alăture echipelor din departamentele noastre de Expediții Internaționale & Interne/ Domestice din: Ne așteptăm să aibă cunoștințe despre piețele de transport intern și internațional și în ce privește dezvoltarea relațiilor cu partenerii comerciali ( clienți, cărăuși ) - prin corespondență pe e-mail și abordare telefonică eficientă, dar și foarte bune abilități de convingere și negociere. De asemenea capacități foarte bune de perseverență, persuasivitate, atitudine proactivă, focusul pe interlocutor în cadrul discuțiilor, orientare către rezultatul urmărit. Cunoștințele, la un nivel mediu spre avansat de limba engleză ( scris, vorbit) și de utilizare a programelor software de baza (MS Office, Windows) sunt obligatorii iar cunoașterea unei a 2-a limbi străine constituie un avantaj. Descrierea jobului Dintre taskuri : prospectar
TRANSGOR LOGISTIK SRL

Media netă estimată pe baza celor 184 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Consilier Tehnic (piese Auto)


Candidatul ideal Ce vei face la Bardi Auto: Vei consilia tehnic clienții companiei (persoane fizice și juridice); Vei identifica piese auto în programe de specialitate; Vei oferi cele mai bune soluții clientului, în acord cu nevoia acestuia; Vei fi responsabil de creșterea gradului de satisfacție a clienților; Vei îndeplini anumite sarcini administrative;De ce să lucrеzi lа noi: Îți oferim un mediu de lucru primitor și colegi mereu gata să te ajute; Un pachet salarial atractiv și peste medie, salariul este oferit mereu la timp; Climatul de lucru este unul pozitiv, bazat pe respect; Îți oferim șanse reale de dezvoltare a carierei și de avansare; Oferim discount special pentru angajații companiei la achiziția de piese auto;Descrierea jobului Ce așteptăm dе la tine:Ești pasionat dе domeniul auto? Îți dorești să-ți dezvolți abilitățile dе vânzări? Devino un membru al echipei noastre dacă te regăsești în următoarele: Ai experiență profesională dobândită în comercializarea de piese auto; Ai
BARDI AUTO SRL

Specialist /​ Inginer Constructii


Candidatul ideal Studii superioare tehnice in domeniul constructiilorCunostinte desen tehnicPermis auto categoria BAbilitati de comunicare si coordonareOrientat spre rezolvarea problemelor şi îndeplinirea obiectivelor la termenele stabiliteCapacitate de lucru sub presiune si capacitate de organizareExperienta in gestionarea santierelorDisponibilitate pentru deplasareDescrierea jobului Planifica, urmareste si organizeaza activitatea din santier a subantreprenorilor, a muncitorilor, a furnizorilor de materiale si servicii, pe fazele de executie ce i-au fost atribuite in proiectMonitorizeaza progresul activitatilor de constructii din santier in mod regulatPregateste rapoarte de lucru zilnice si raporteaza situatia reala si corecta din santier, conform solicitarii, oferind explicatii relevante si planuri de activitateElaboreaza devizele de materiale conform proiectelor si graficele de executieAsigura suportul in vederea intocmirii si predarii ofertelor financiareAsigura circulatia informat
ECA GREEN SOLUTIONS SRL

Agent Si Supervisor Vanzari


Candidatul ideal Esti tenace,comunicativ,bun negociator,organizat,muncitor,disciplinat,ai spirit de initiativa,esti obisnuit cu lucrul in echipa,ai studii medii sau superioare,experienta in vanzari,esti posesor de permis de conducere auto cat B si mai ales esti dornic de un castig cat mai mare raportat la performantele tale,te asteptam in echipa noastra!Descrierea jobului Agenti de vanzari in regim presales.O buna cunoastere a clientilor din zona de interes si experienta in FMCG pot reprezenta avantaje importante.Pachetul contine masina si telefon-palmtop-tableta de serviciu-minicasa de marcat, plus posibilitatea obtinerii unor venituri peste medie,corelate cu efortul depus si performantele obtinute.
ADISON COMPANY SRL

Intrebari frecvente

Care este salariul mediu in Bacau?

Salariul mediu net in Bacau este de 3 500 lei. Venitul mediu brut fiind de 6 100 lei, potrivit datelor INS pe anul 2022.

Cate locuri de munca sunt disponibile in Bacau?

In prezent avem disponibille 653 locuri de munca in Bacau.

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.