Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

1099 Locuri de Munca Business Developer in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

1099 Locuri de Munca Business Developer in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Developer in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Developer in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Buyer ( Achizitor) /​ Product Manager Hvac


Candidatul ideal *Atenție! CV-ul tău va fi luat în considerare doar dacă răspunzi la cele 3 întrebări de la final. Ne dorim doar colegi responsabili!Dacă ești o persoană ordonată, atentă la detalii, dornică să se dezvolte în permanență și să confere calitate tuturor activităților în care se implică, atunci esti profilul pe care îl căutăm.Descrierea jobului CUM O SA FIE SĂ LUCREZI ca Buyer/Product Manager HVAC în echipa noastră? Vei fi o persoana foarte importanta in companie fiindca vei fi responsabil de dezvoltarea și menținerea relației comerciale și tehnice cu furnizorii companiei. Vei colabora indeaproape cu Furnizorii, Echipa de Vânzări, Departamentul de Marketing și Directorul Tehnic.CUM NE IMAGINĂM CĂ EȘTI?Educație: Studii superioare tehnice, de preferat UTCB - Instalații (sau experiență în achiziții de produse tehnice).Experiență minim 2 ani în Product Management.Cunoștințe bune PC și Microsoft Office.Permis auto categoria B.Disponibilitate la deplasări - 30% din timpul de lucr
ECOVENT EXPERT SRL

Manager Departament Calitate Constructii - Bucuresti


Candidatul ideal Absolvent studii superioare in domeniul tehnic; certificari Manager Calitate si Auditor Intern. Minim 5 ani experienta anterioara in activitati din domeniul Calitatii; prezinta avantaj experienta anterioara in santiere de constructii. Cunostinte solide privind reglementarile aplicabile in domeniul CTC specific obiectului de activitate al societatii; cunostinte privind sistemele de management al calitatii. Cunoștințe tehnice, materiale și tehnologii de aplicare. Persoana cu bune abilitati de comunicare asertiva si rezolvare a problemelor. Abilitatea de relationare cu oameni cu diverse nivele de educatie si socio-culturale. Persoana proactiva, orientata spre rezultate; bun planificator si organizator. Incurajeaza colaborarea si spiritul de echipa. Cunostinte limba engleza - fluent. Abilitati operare calculator - MS Office.Descrierea jobului Descrierea jobuluiManagerul departamentului de Calitate va fi responsabil sa organizeze functiunea de ''Calitate'' s
SOMET S.​A.​

Relationship Manager Mcse @ Ing Office Tineretului


Candidatul ideal Rol deschis la ING Office TineretuluiDacă știi despre tine că: Ai studii superioare în domeniul economic și cunoștiințe de analiză financiară; Îți este familiar domeniul bancar și ai experiență anterioară de minim 2 ani într-o poziție similară; Îmbini lucrul în echipă cu atingerea obiectivelor individuale; Ești orientat către clienți și entuziasmat de orice proces de vânzare sau negociere; Ai un nivel bun de cunoaștere a limbii engleze.Descrierea jobului Misiunea ta: Să fii un ambasador al produselor și serviciilor ING Bank, destinate segmentului MCSE.Ce vei face în acest rol? Vei promova produsele și serviciile ING Bank, dedicate segmentului MCSE; Vei îndeplini obiectivele de afaceri agreate și vei reprezenta brandul ING pe piața locală; Vei iniția și vei dezvolta relația cu companiile din segmentul MCSE; Vei oferi consultanță, suport vânzare și post-vânzare clienților; Vei urmări schimbările din piață și te vei documenta continuu despre piața bancară.Vino în echipa I
ING BANK N.​V.​ AMSTERDAM SUCURSALA BUCURESTI

Manager Relatii Corporate Bucuresti


Candidatul ideal Studii superioare finalizate (profilul economic constituie un avantaj);Experienta bancara minim 2 ani, in aria de vanzare produse corporate;Cunostinte si competente de analiza financiara la nivel avansat;Abilitati de comunicare asertiva, vanzare, negociere si persuasiune;Abordare pozitiva, in termeni de parteneriat;Proactivitatea si perseverenta si orientare catre client si rezultate.Descrierea jobului In rolul de Manager Relatii Clienti vei avea oportunitatea de a lucra in echipa de dezvoltare afaceri a Exim Banca Romaneasca – Centrul de Afaceri Bucuresti, principalul obiectiv al echipei fiind acela de a oferi potentialilor clienti corporate solutii financiare potrivite nevoilor de business.Colegii care indeplinesc acest rol cu succes, sunt foarte buni negociatori, le place sa interactioneze, sa descopere solutii pentru client, iar performanta lor se bazeaza pe dezvoltarea portofoliului de clienti si produse adresate acestora.Responsabilitati:Identifica in mod activ p
EXIM BANCA ROMANEASCA SA

Category Manager Pet Shop


Candidatul ideal How we’d like you to be: With university degree, preferably in Marketing, Economics or similar; With knowledge and experience in marketing, sales and product management; With knowledge regarding the Category: distribution channels, products, margins; Able to plan and prioritize workloads to meet deadlines is fundamental; Confident, ambitious, a self-starter, with the ability to operate in a dynamic environment; With communication, presentation and negotiation skills – proven track record of closed deals and/or partnerships; With net understanding of business; Highly organized, analytical, task focused; With creative thought process - on product, promotions, displays, deals etc. Able to work across multicultural environments; With very good command of English; With advanced MS Office user (Word, Excel, PowerPoint).Descrierea jobului What you’ll have to do: Define portfolio of brands / strategic alliances; Commission and carry out research to determine customer requireme
EMAG

Adjunct Manager Magazin Bucuresti,​ Valea Oltului


Candidatul ideal Profilul tău Prietenii te consideră o persoană energică, responsabilă și organizată; Contăm pe tine că poți să lucrezi în ture (dimineață/după-amiază) și în weekend, iar tu contezi pe noi pentru 2 zile libere în timpul săptămânii; Ești amabil și orientat către client; Ai minimum 2 ani experiență profesională în domeniu și minimum 6 luni în coordonarea unei echipe; Ai studii medii finalizate.Descrierea jobului SumarÎmpreună suntem Lidl, Angajator de Top în România și Europa pentru al șaptelea an consecutiv. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tău Managerul de magazin contează pe tine să oferi suport în îndeplinirea tuturor indicatorilor de performanță; Colegii contează pe tine să contribui activ în coordonarea activităților și în dezvoltarea și motivarea lor; Echip
LIDL DISCOUNT SRL

Visual Merchandiser Manager Victoria's Secret Mega Mall


Candidatul ideal Requirements:- Proven work experience as a Visual Merchandiser or Visual Manager;- Demonstrable visual design skills with a strong retail merchandising portfolio;- Solid experience in field visual merchandising, including window displays, signs, interior displays and space utilisation.Descrierea jobului Responsibilities:- Develops and implements the highest standards of Visual Merchandising to ensure that the appearance of the store reflects the brand image;- Participates in developing strategies and organizing promotion campaigns for existing and new products in order to maximize sales;- Coordinates and supervise the Merchandising team, understands and ensures that all the necessary procedures are fulfilled with regard to: the positioning of furniture, installation of décor and displays, posting promotional marketing materials and changing them to promote new product launches or reflecting festive / seasonal themes, product positioning, etc.;- Checks daily the stock l
ALSHAYA ROMANIA S.​R.​L.​

Relationship Manager Sme @ Ing Office Dorobanti


Candidatul ideal Rol deschis la ING Office Dorobanti - BucurestiDacă știi despre tine că:Ai studii superioare în domeniul economic și cunoștiințe de analiză financiară;Îți este familiar domeniul bancar și ai experiență anterioară de minim 2 ani într-o poziție similară;Îmbini lucrul în echipă cu atingerea obiectivelor individuale;Ești orientat către clienți și entuziasmat de orice proces de vânzare sau negociere;Ai un nivel bun de cunoaștere a limbii engleze.Vino în echipa ING Office! Te așteaptă:Experiențe de învățare centrate pe competențe precum negociere și comunicare;O organizație orientată către clienți și pasionată de idei îndrăznețe;Colegi veseli și ambițioși, gata oricând să te ajute.Descrierea jobului Misiunea ta:Să fii un ambasador al produselor și serviciilor ING Bank, destinate segmentului SME.Ce vei face în acest rol?Vei promova produsele și serviciile ING Bank, dedicate segmentului SME;Vei îndeplini obiectivele de afaceri agreate și vei reprezenta brandul ING pe piața loc
ING BANK N.​V.​ AMSTERDAM SUCURSALA BUCURESTI

Relationship Manager Mcse @ Ing Office Crangasi


Candidatul ideal Rol deschis la ING Office Crangasi - BucureștiDacă știi despre tine că: Ai studii superioare în domeniul economic și cunoștiințe de analiză financiară; Îți este familiar domeniul bancar și ai experiență anterioară de minim 2 ani într-o poziție similară; Îmbini lucrul în echipă cu atingerea obiectivelor individuale; Ești orientat către clienți și entuziasmat de orice proces de vânzare sau negociere; Ai un nivel bun de cunoaștere a limbii engleze.Descrierea jobului Misiunea ta: Să fii un ambasador al produselor și serviciilor ING Bank, destinate segmentului MCSE.Ce vei face în acest rol? Vei promova produsele și serviciile ING Bank, dedicate segmentului MCSE; Vei îndeplini obiectivele de afaceri agreate și vei reprezenta brandul ING pe piața locală; Vei iniția și vei dezvolta relația cu companiile din segmentul MCSE; Vei oferi consultanță, suport vânzare și post-vânzare clienților; Vei urmări schimbările din piață și te vei documenta continuu despre piața bancară.Vino în
ING BANK N.​V.​ AMSTERDAM SUCURSALA BUCURESTI

Coordonator Mentenanta Echipamente Medicale


Candidatul ideal - Studii superioare (avantaj profil tehnic);- Minim 3 ani experienta pe un post similar;- Cunostinte avansate MS Office;- Cunostinte de limba engleza - nivel conversational;- Organizare si rezolvare eficientă a obiectivelor si problemelor, cu atentie la detalii;- Promptitudine in furnizarea informatiilor solicitate;- Implicare, perseverenta si atitudine proactiva ;- Capabil sa lucreze in echipa si orientare spre obtinere de rezultate.Descrierea jobului - Coordoneaza, organizeaza si controleaza activitatea din cadrul departamentului Mentenanta – Echipamente Medicale;- Supravegheaza si monitorizeaza echipamentele medicale din companie;- Mentine legatura cu echipele de service specializate;- Verifica respectarea conventiilor stabilite prin contract cu firmele de service care au livrat echipamentele medicale;- Se asigura ca toate contractele de service sunt in termen si anunta din timp expiratea lor;- Efectueaza receptia calitativa a echipamentelor medicale;- Intocmeste re
SANADOR SRL

Asistent Manager | Societate De Expertiza Contabila


Candidatul ideal ASISTENT MANAGER | Societate de Expertiza ContabilaCandidatul IdealObligatoriu Fluență în română și englezăExperiență cu instrumente de lucru colaborativExperiență cu clienți internaționaliDouă referințe pozitive de la angajatorii anterioriAvantajExperiență într-o firmă de contabilitate / auditEducație / certificare în domeniul contabil - contabilitateDescrierea jobuluiDescriereAsistență pentru echipa de managementBeneficiiLocație: zona Piața Victoriei, BucureștiDupă un an: posibilitatea de promovare către Departamentul Contabilitate. Costurile examenelor ACCA acoperite integralASSISTANT MANAGER | ACCOUNTING FIRMIDEAL CANDIDATE• Experience in a similar role• Positive attitude• Positive references• Resistance under pressure• English fluentJOB DESCRIPTIONOffering assistance for:• Client management and protocol• Document management• Asset managementBENEFITSINITIAL NET SALARY• RON 2600 + meal vouchers (RON 600)AFTER 3 MONTHS• 5% salary increaseAFTER 6 MONTHS• depending on
GROUP EXPERT CONSULTING 2000 SRL

Junior Campaign Manager - 2 Positions


Candidatul ideal The ideal candidate is a fresh graduate or somebody with little work experience looking to build a career in marketing. He/She has strong analytical skills, is tech savvy and proficient in English.We're not looking for experience in particular, but proven interest in digital marketing and data analysis is very appreciated.Requirements:- Bachelor or Master Degree - studies must be finished- Good command of English - you'll speak and write to partners on a daily basis- Previous working experience is not mandatory, we'll teach you everything there is to know about programmatic media buying- However, experience or courses for Google Ads/Facebook Ads are highly appreciated, as what we do is similar to PPC- Analytical skills - the job requires working with numbers- Experience in working with Excel is highly appreciated (pivots, formulas)- Fast learning- Self-starter and proactive! Although we work in marketing, this job is rather analytical and it doesn't req
BIGGER PICTURE SOLUTIONS S.​R.​L.​

Contract Management & Sales Advertising Specialist


Candidatul ideal Requirements: University degree; Minimum 5 years of relevant experience; Proficiency in English (advanced level); Basic knowledge of legal and fiscal legislation.Personal skills: High degree of commitment and involvement in the company activities; Strong communication and cooperation skills with various departments and management; Proactive with problem-solving capabilities; Assertive, positive and constructive attitude; Flexibility ability to work under pressure; Good morale; High reaction speed; Detail oriented.Performance related abilities: Accuracy, quality and speed in work; Results-oriented with a creative approach; Effective time management and organizational skills; Ability to meet deadlines and goals; Responsible and discerning decision-making; Team-oriented with fairness and integrity.Descrierea jobului Responsibilities and Obligations:Contract Management: Create contracts: draft, review, and finalize contracts, ensuring accuracy and completeness; Ensure all
ANCHOR GRUP SA

Local Key Account Manager- Tt Non Food - Bucuresti


Candidatul ideal Minimum 2 years sales experience; Experience in managing key accounts and achieving sales targets in the distribution industry; Excellent communication and negotiation skills Ability to build and maintain strong relationships with clients; Proficiency in English and use of MS Office package (advanced level, especially Excel); Higher education completed with a degree; Driving license (category B).Descrierea jobului As a Local Key Account Manager, you will be responsible for managing our Local Key Account clients.You should have proven experience in sales and account management, preferably in the consumer goods industry. We are looking for a very organized person with commercial skills, negotiation techniques, problem solving skills and time management.In this role, you will work closely with Local Key Accounts in the assigned area, promote our portfolio and negotiate orders, ensure the successful implementation of marketing and promotional activities (merchandising). Yo
INTERBRANDS ORBICO S.​R.​L.​

Asistent Medical - Asistent Manager Chirurgie Estetica


Candidatul ideal Clinica Herastrau - Dr. Dana Miricioiu angajeaza asistent medical - asistent manager in domeniul chirurgiei estetice pentru a efectua sarcinile de planificare si conducere in colaborare sau in absenta managerului (program full-time, 8 ore pe zi, de luni pana vineri).Candidatul trebuie sa aiba aptitudini bune de organizare si aptitudini de solutionare a problemelor. Din moment ce va actiona ca o legatura intre pacienti si doctor, intermediind relatia dintre acestia, sunt necesare abilitati interpersonale de mediere pentru a asigura satisfactia pacientilor si functionarea eficienta a clinicii.Candidatul trebuie sa aiba o experienta de minimum 2 ani pe un post asemanator, in acelasi domeniu, cel al chirurgiei estetice.Descrierea jobului Responsabilitati:Organizarea si planificarea programarilorComunicarea cu pacientii si evaluarea nevoilor acestoraCrearea de rapoarte zilnice referitoare la activitatile derulateRelatia cu furnizoriiRealizarea de sarcini administrative ziln
CLASSMEDISPA SRL

Coordonator Administrativ Clinici Si Sedii Administrative


Candidatul ideal - Persoană organizată cu experienţă într-o poziţie similară de minimum 2 ani;- Proactiv(ă), cu abilităţi de comunicare şi negociere, rezistent(a) la stres;- Orientare către rezultate;- Studii superioare absolvite (studii tehnice, reprezintă un avantaj);- Cunoscător legislaţie tehnică;- Limba engleză şi operare PC – Word, Excel, Outlook;- Permis de conducere categoria B.Descrierea jobului - Supervizează personalul administrativ, asigură buna funcţionare a echipamentelor tehnice;- Se ocupă de aprovizionarea cu materiale;- Asigură realizarea şi implementarea cerinţelor legale pentru buna funcţionare a companiei;- Controlor al calităţii, obţine autorizaţii de funcţionare PSI, PM, ISCIR, MEDIU etc.;- Verifică starea de conformitate a parcului auto din dotare, se asigură de calitatea mediului de lucru;- Verifică în permanenţă starea clădirilor;- Supraveghează si verifică curățenia în clinici si laboratoare, respectiv sediile administrative, atât în interior cât și în exterio
SANADOR SRL

Account Manager /​ Senior Account Manager


Candidatul ideal Ar trebui sa: fie fluent in limba engleza aiba cunostinte despre piata financiara aiba experienta intr-un rol similar aiba cunostinte de operare a calculatorului fie o persoana determinata si ambitioasaDescrierea jobului contactarea telefonica a potentialilor clienti prezentarea serviciilor firmei si atragerea interesului pentru piata de capital gestionarea portofoliului de clienti implementarea strategiei de marketing a companiei atingerea target-ului lunar mentinearea relatiei cu clientii existentiBeneficii: bonusuri saptamanale si lunare recompense in premii/cadouri pentru atingerea targetelor vouchere cadou pe baza concursurilor transport decontat la plecare evenimente/petreceri ale companiei zona de relaxare si bucatarie complet echipata (snacksuri, cafea, ceai, dulciuri)
ARTIFLECTA S.​R.​L.​

Manager De Operatiuni/​produs


Candidatul ideal As the Director of Operations within the food industry, you'll take full ownership over the entire operations. You will take a hands-on approach and deliver strategic operational leadership across all aspects of operations including food production, warehouse management, picking, logistics, factory management and everything in between.We're searching for a visionary leader who is excited to build something awesome and share it with the world!What you'll bring: 5-7+ years of Manufacturing experience in Food (Catering, Ready to eat, Cooked food is a major plus). Experience with managing a large scale teams and operations. Experience in negotiation and collaboration with third parties. Continuous improvement mindset and consistently identifying and applying cost reduction projects. An authentic leader, who’s able to build strong relationships, clearly communicate and motivate, and drive accountability in all levels. An effective collaborator, who empowers and
FOOD REPUBLIC S.​R.​L.​

Manager Proiect Sisteme De Securitate


Candidatul ideal Diplomă de studii superioare în domeniul tehnic (Electrotehnică, Energetică, Electronică, Instalații, Automatică) sau o disciplină relevantă; Experiență anterioară în coordonarea proiectelor de mentenanță sau într-o poziție similară; Abilități excelente de planificare, organizare și prioritizare a sarcinilor; Capacitatea de a lucra sub presiune și de a gestiona mai multe proiecte simultan; Abilități de comunicare și negociere excelente; Cunoștințe solide de legislație și reglementări în domeniul mentenanței; Orientare către rezultate și atenție la detalii; Capacitatea de a lua decizii rapide și eficiente în situații de criză. Permis de conducere categoria B; Disponibilitate pentru intervenţii în caz de urgenţe sau necesitate în afara programului normal de lucru.Descrierea jobului Planificarea și coordonarea proiectelor/proiectului de mentenanță, asigurând respectarea termenelor și bugetelor stabilite; Gestionarea echipei de mentenanță, asigurând un mediu de lucru motiv
UTI FACILITY MANAGEMENT SA

Site Manager


Candidatul ideal -Absolvent de studii superioare Universitatea Politehnica - Facultatea de mecanica;-Experienta in cadrul unui santier de minim 4 ani;-Experienta in a coordona personal;-Permis categoria B;-Persoana serioasa, organizata si responsabila;-Dorinta si interes in ceea ce priveste autodezvoltarea;-Disponibilitate pentru deplasari/ relocari in functie de proiecte.Descrierea jobului -Coordoneaza personalul de pe santier pentru buna functionare a lucrarilor;-Urmareste executia lucrarilor de montare, din punct de vedere al respectarii prevederilor prescriptiilor tehnice si ale documentatiei tehnice de montare;-Cunoaste legislatia în domeniu, prescriptiile tehnice, standardele si normativele;-Coordononeaza si controleaza lucrarile de instalatii frigorifice astfel incat sa fie in conformitate cu normele de protectia muncii, protectia mediului si PSI;-Urmareste planul de executie al lucrarilor;-Stabileste si coordoneaza responsabilitatile personalului din subordine;-Mentine legatura
FRIGOTEHNICA S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 101 de salarii introduse în Salario: 8000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 1099 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.