Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

1051 Locuri de Munca Business Developer in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

1051 Locuri de Munca Business Developer in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Developer in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Developer in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager Clienti Business (227458)


Candidatul ideal Educație necesară: Studii superioare, de preferință în domeniul economiei sau ingineriei Experiență profesională necesară: Minim 3 ani experiență practică în vânzări B2B Cunoștințe limbi străine: Ușurință în comunicare verbală și în scris (limba română și limba engleză) Altele: Disponibilitate pentru deplasări în teritoriuDescrierea jobului Vei fi responsabil de implementarea și monitorizarea contractelor de furnizare gaze naturale și energie electrică pentru clienții noștri business Te ocupi de stabilirea și menținerea relațiilor comerciale cu partenerii de business, cărora le vei recomanda cele mai potrivite soluții din portofoliu, pliate pe nevoile lor Identifici, dezvolți, negociezi și închei tranzacțiile (atât cele standard, cât și cele complexe) Negociezi contractele, gestionate eficient, de la inițiere până la execuție și colaborarea îndeaproape cu toate departamentele implicate (achiziții, juridic, credit risk, conformitate, prețuri) Cooperezi cu structurile op
E.​ON ROMANIA SRL

Tourism Product Manager


Candidatul ideal Ce ne dorim noi? Experienta de minim 2 ani in turism - operare curse charter; Orientat catre identificarea solutiilor ideale pentru parteneri; Excelente abilitati de comunicare si de gestionare a relatiei cu clientii si partenerii; Persoana proactiva si orientata spre rezultate; Abilitati de negociere si planificare; Limba engleza avansat (cunoasterea unei alte limbi de circulatie internationala reprezinta avantaj); Foarte bune cunostinte de operare PC.Descrierea jobului Ce vei face tu? Asimilarea cunostintelor despre destinatia/destinatiile desemnata/e (initial prin desk-research si prin transfer de know-how de la consultant); Contactarea si contractarea partenerului/partenerilor din destinatia/destinatiile turistica/e alocata/e; Mentinerea relatiei cu DMC-ul local sau hotelieri si identificarea canalelor de abordare si promovare a acestora, pentru a genera noi oportunitati de vanzare; Identificarea celor mai bune oportunitati de vanzare si promovare a locatiilor, int
TRAVEL BRANDS S.​A.​

Manager - Mesopotamia Sun Plaza Bucuresti


Candidatul ideal Manager Restaurant - MesopotamiaCandidatul ideal pentru Mesopotamia este o persoană deschisă, amabilă, pozitivă care își dorește să învețe zi de zi. Să iubească interacțiunea cu oamenii și să creeze un loc plăcut pentru angajații din echipa sa. Să acorde respect clienților, partenerilor și furnizorilor cu care interacționează. Îți dorești să faci parte din echipa Mesopotamia din Sun Plaza București? Așteptăm CV-ul tău, aplică în formularul de mai jos.Descrierea jobului Manager Restaurant - Mesopotamia- Coordonarea echipei- Capacitatea de a motiva echipa- Organizarea punctului de lucru- Atitudine pozitiva si conciliantă în relațiile cu clienții și colegii- Coordonarea programelor de instruire/training ale personalului- Organizarea programului de lucru a personalului- Menținerea relației cu furnizorii- Urmărirea calității preparatelor, cantitativ și calitativ- Stabilirea necesarului de materii prime/ marfuri, necesare restaurantului- Experiență în domeniu și studiile sup
SET-CORPORATION SRL

Junior Category Manager


Candidatul ideal Dacă ești o persoană proactivă, cu abilități excelente de gestionare a operațiunilor de achiziție și dornică să faci parte dintr-o echipă dinamică, te încurajăm să aplici pentru rolul de Junior Category Manager în cadrul companiei Aurora Multimarket.Dacă te regăsești în cerințele de mai jos, așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem:Ai atenție sporită la detalii, ești o persoana analitică, organizată și comunicativă; Ai o minimă experiență în domeniul achizițiilor de produse alimentare/nealimentare; Ai lucrat într-o aplicație de tip ERP - constituie avantaj cunoașterea Microsoft Dynamics 365 Business Central/LS Central; Ai experiență și lucrezi constant în Microsoft Office; Ai experiență de muncă în domeniul comerțului cu amănuntul - constituie avantaj; Ai cunoștințe de limba engleza – conversațional și scris; Ai studiile finalizate, minim diplomă bacalaureat.Descrierea jobului Ce implică postul de Junior Category Manager: Vei oferi suport operațional pentru activitatea ec
AURORA ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 4100 RON/Luna

Store Manager - Bucuresti


Candidatul ideal Store Manager - BucurestiDescrierea jobului Store Manager - Bucuresti
TENSA ART DESIGN S.​A.​

Category Manager - Încălțăminte


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui Category / Product Manager, pentru magazinul online Zapatos ( zapatos.ro).Cerințe:Capacitatea de a prelucra, analiza și interpreta date;Cunoştinţe de limba engleză si utilizare pachet MS Office (nivel avansat);Experiență anterioară pe o poziție de Category Management – minim 2 ani, în industria încălțămintei sau în alte industrii relevante;Abilități de planificare și organizare;Descrierea jobului Vei menține și dezvolta relația cu furnizorii interni și externi ai companiei;Vei coordona procesul de producție și asigurarea calității produselor în toate etapele;Vei comunica eficient cu echipele interne și cu furnizorii externi, inclusiv cu echipele de marketing, foto, qtc etc. pentru a asigura o dezvoltare optimă a gamei de produse;Vei monitoriza performanța produselor din portofoliul companiei și vei identifica noi oportunități;Vei folosi analizele de date si vei gestiona ciclul de viață al produselor, implementând îmbunătățiri necesare pentru a m
ATTITUDE ECOMMERCE SRL

Sales Representative/​key Account Manager With Sap


Candidatul ideal The ideal candidate:- SAP experience it's a must;- higher education;- fluent in English at intermediate-advanced level (written and spoken) with good communication skills; capacity to argue/ convince;- ability to build rapport and trust, in an excellent manner, with a friendly and informative approach;- highly customer-focused, resilient, and capable to remain calm in conflict situations;- 1+ years experience in a similar position in a commercial environment (sales, customer care);- Computer skills - intermediate/advanced: Word, Excel;- Adaptable person, proactive, with flexible thinking and initiative;- driving license B category – mandatory;- prioritize and multitask;- induces a professional, powerful image;- Dynamic, proactive;- Team player.Descrierea jobului Job description:- Responsible for maintaining and developing successful business cooperation, in order to build and maintain their interest and satisfaction in the company’s products;- Attracting the potent
EURO GAMES TECHNOLOGY ROMANIA SRL

Coordonator Operatiuni Wms


Candidatul ideal Minim 1 an experienta intr-o pozitie similara; Cunoștințe de bază în domeniul contabilității ; Excelente abilități de comunicare, prezentare și scriere; Un ochi atent pentru detalii și gândire analitică; Cunoștințe în domeniul IT&C (Windows 7, 8, Windows Server 2008, 2012, rețelistică, imprimante, scanner); Disponibilitate pentru deplasări.Descrierea jobului Gestionarea activitatii aplicației Soft1 WMS ; Identificarea si solutionarea eventualelor probleme de functionare ale aplicatiei; Mentinerea relatiei cu producatorul aplicatiei in vederea imbunatatirii constante a performantei; Deplasarea in punctele de lucru pentru consultanta.
TINERVIS GROUP SRL

Programator /​ Coordonator Departament it


Candidatul ideal 2-3 ani de experiență în JavaScript/PHP si integrare API-uriEste un plus dacă ai experiență în Reactjs, Nodejs, Python, ShopifyCunoștințe de baze de date și MySQL.Cunoștințe de lucru ale instrumentelor de analiza trafic GTM, GA4 și tooluri de A/B testing - Avantaj.Abilitatea de a învăța rapid software și tehnologii noi.Experiență în dezvoltarea de software front-end sau back-end pentru UNIX sau LINUX - avantaj.Abilitati analitice.Abilități de comunicare.Engleza nivel B2-C1Responsabilitati:Asistarea managerului de dezvoltare cu toate aspectele legate de proiectarea și codificarea software-ului.Stăpânirea activatei legate de dezvoltare software a companieiScrierea și întreținerea codului sursaMonitorizarea performantei tehnice a sistemelor interne.Efectuarea testelor de dezvoltare.Descrierea jobului Cautam un partener cu experienta pentru postul de CTO.Responsabilitatile includ:-creeare/mentenanta/conectarea sistemelor(BI/WMS/Shopify/Easy-sales/Siteuri partenere)-mentena
ASCIM ORGANIZATION S.​R.​L.​

Merchandising Account Manager


Candidatul ideal Te-ai saturat de promisiuni? Haide la noi unde totul este transparent, unde parerea ta conteaza, unde toti suntem misto si in fiecare zi lucram alaturi de oameni super!Cand toti cauta doar calitati, noi ne concentram pe un singur „defect”, perfectionismul tau = responsabil + dinamic + bun organizator + atent la detalii;Daca: esti absolvent studii superioare; ai experienta anterioara retail (merchandising reprezinta un avantaj); esti o persoana cu initiativa, capabila sa lucreze independent si in echipa; esti o persoana prietenoasa si dinamica; ai excelente abilitati de comunicare si negociere; ai abilitati de prezentare & discurs; ai cunostinte de engleza si excel nivel avansat; daca iti doresti sa te dezvolti profesional, aici gasesti locul potrivit pentru a evolua.Descrierea jobului Responsabilitatile tale vor fi: Familiarizarea cu business-ul, brand-urile, piata si publicul tinta ale clientilor din portofoliu si ale retailerilor cu care colaborezi; Ofertarea potenti
MERCURY360 COMMUNICATIONS SRL

Project Manager Instalatii (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Ai studii superioare finalizate cu dipomă de licență, Facultatea de Inginerie a Instalațiilor; Ai experiență profesională de minim 3 ani în domeniul construcțiilor, în aria de instalații (electrice, sanitare, HVAC etc.); Ai cunoștințe solide ale legislației din domeniu; Ai experiență în lucrul cu AutoCAD și MS Office; Deții permis de conducere cat. B și ai disponibilitate pentru deplasări ocazionale la nivel național; Cunoști limba engleză la nivel conversațional. Cunoștințele de limbă germană reprezintă un avantaj; Dai dovadă de proactivitate, perseverență și orientare către rezultate; Ai foarte bune abilități de comunicare, prezentare și îți place să lucrezi în echipă. Descrierea jobului SumarÎmpreună suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv în România și pentru al 7-lea an în Europa. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentr
LIDL DISCOUNT SRL

Manager De Proiect /​ Inginer Cfdp


Candidatul ideal • Studii superioare – construcții;• Experiență în domeniul construcțiilor de minim 5 ani;• Experiență în rolul de manager proiect de minim 3 ani;• Capacitate de coordonare și de lucru în echipă;• Persoană conștiincioasă, responsabilă și atentă la detalii;• Abilități de comunicare;Descrierea jobului • Răspunde de organizarea şi desfăşurarea activităţii de producţie la punctul de lucru.• Răspunde de realizarea lucrărilor de construcţii montaj sau după caz, de instalaţii, izolaţii, reparaţii Organizează punctul de lucru, repartizează lucrările pe formaţii sau echipe, supraveghează execuţia lucrărilor pe tot timpul programului de lucru.• Asigură aprovizionarea zilnică a echipelor cu materiale.• Răspunde de luarea măsurilor de evitare a întreruperilor, stagnărilor şi reducerea timpului neproductiv.• Ţine evidenţa lucrărilor executate de fiecare echipă în vederea întocmirii rapoartelor de lucru împreună cu şeful de echipă sau muncitori.• Ţine evidenţa timpului lucrat de fiec
IBB-HIB ROMANIA S.​R.​L.​

Manager Receptie Clinica Medicala


Candidatul ideal 🌟 Clientul nostru Clinica Kilostop caută o persoană pasionată și dedicată pentru a fi Manager receptie !Când te alături echipei Clinicii Kilostop, nu te integrezi doar într-o companie, ci te aventurezi într-o călătorie pentru a face o diferență concretă în viețile oamenilor.Misiunea companiei este sa ajute oamenii sa slăbească, sa se mențină si sa evite îmbolnăvirea, mâncând sănătos.Cei peste 20.000 de pacienți care au pierdut deja peste 240.000 kg cu ajutorul celor 30 de experți medicali, sunt cei mai in măsura sa ofere un feedback real despre noi. Ne bucuram ca le-am fost si le suntem alături in această experiență transformatoare.Dacă ești o persoană natural empatică, iubești să cunoști oameni noi și să socializezi, atunci Kilostop este locul potrivit pentru tine.Ce oferim?- Un mediu de lucru dinamic în cadrul companiei lider de piața din domeniul nostru.- Oportunități de dezvoltare profesională, personala si evoluție in cariera.- Pachet salarial competitiv peste ni
ABC COMPAS CONSULT S.​R.​L.​

Project Manager


Candidatul ideal Dertour brings to Romania the promise of a varied offer of tourism products, safety and German quality. We are proud members of the REWE Group and its DER Touristik tourism division. Under the wings of an exceptionally strong owner, we work together with the most popular brands on the Romanian tourism market.Position Summary/Overview:The Project Manager is a position connecting business and IT delivery teams. He/She will direct, oversee, monitor, and report on the progress of entrusted projects. The Project Manager will collaborate with project stakeholders and implement the project workplan to achieve project objectives. The Project Manager will lead meetings with desired frequency and focus, and help identify and resolve project team issues.This position will lead project resources to analyze project needs, define requirements, develop and execute test plans, develop and maintain project documentation, and report (written and oral) project progress to stakeholders.Wh
TRAVEL BRANDS S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1275 de salarii introduse în Salario: 7500 RON/Luna

Coordonator Mentenanta Echipamente Medicale


Candidatul ideal - Studii superioare (avantaj profil tehnic);- Minim 3 ani experienta pe un post similar;- Cunostinte avansate MS Office;- Cunostinte de limba engleza - nivel conversational;- Organizare si rezolvare eficientă a obiectivelor si problemelor, cu atentie la detalii;- Promptitudine in furnizarea informatiilor solicitate;- Implicare, perseverenta si atitudine proactiva ;- Capabil sa lucreze in echipa si orientare spre obtinere de rezultate.Descrierea jobului - Coordoneaza, organizeaza si controleaza activitatea din cadrul departamentului Mentenanta – Echipamente Medicale;- Supravegheaza si monitorizeaza echipamentele medicale din companie;- Mentine legatura cu echipele de service specializate;- Verifica respectarea conventiilor stabilite prin contract cu firmele de service care au livrat echipamentele medicale;- Se asigura ca toate contractele de service sunt in termen si anunta din timp expiratea lor;- Efectueaza receptia calitativa a echipamentelor medicale;- Intocmeste re
SANADOR SRL

🇷🇴 Manager De Magazin Bucuresti /​ Store Manager Bucharest


Candidatul ideal Modă, talent și clienți sunt cuvintele care definesc Kamalion România (La Casa de las Carcasas).Avem peste 4.500 de colegi în echipele noastre cu peste 60 de naționalități în cele 600 de magazine prezente în Spania, Portugalia, Italia, Franța, Mexic, Polonia, România și Chile.Ne place să descoperim și să contăm pe oamenii pasionați de lumea Retail-ului, care caută stabilitate și creștere profesională! În prezent, căutăm un Manager de Magazin care își dorește să facă parte dintr-o echipă dinamică și distractivă, pentru noua deschidere din București.Cum îți vom fi alături în fiecare zi? Te vom însoți chiar din prima zi și ne vom ocupa de fructificarea talentului tău. Pentru a te introduce în lumea Kamalion România, îți vom pune la dispoziție academia noastră de bun venit și îți vom oferi acces la platforma noastră de e-learning. Îți vom garanta o poziție stabilă și vei deveni un pilon fundamental pentru noi. Vei primi un salariu competitiv, plus bonusul de vânzări. Vei a
LA CASA DE LAS CARCASAS ROMANIA S.​R.​L.​

Adjunct Manager Magazin Bucuresti,​ Valea Oltului


Candidatul ideal Profilul tău Prietenii te consideră o persoană energică, responsabilă și organizată; Contăm pe tine că poți să lucrezi în ture (dimineață/după-amiază) și în weekend, iar tu contezi pe noi pentru 2 zile libere în timpul săptămânii; Ești amabil și orientat către client; Ai minimum 2 ani experiență profesională în domeniu și minimum 6 luni în coordonarea unei echipe; Ai studii medii finalizate.Descrierea jobului SumarÎmpreună suntem Lidl, Angajator de Top în România și Europa pentru al șaptelea an consecutiv. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tău Managerul de magazin contează pe tine să oferi suport în îndeplinirea tuturor indicatorilor de performanță; Colegii contează pe tine să contribui activ în coordonarea activităților și în dezvoltarea și motivarea lor; Echip
LIDL DISCOUNT SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal Cerinte:Cunoștințe operare PC: Windows, Internet , Outlook, Office (Word , Excel) – nivel avansat;Abilitati de planificare si organizare a activitatilor;Capacitate de intelegere si transmitere de informatii;Spirit de observatie dezvoltat, atentie concentrata si distributiva;Foarte bune abilitati de comunicare si relationare interumana;Punctualitate, seriozitate si profesionalism;Capacitate de lucru in echipa;Experiența anterioară în posturi similare (secretariat, alte posturi office/HR)Descrierea jobului ResponsabilitatiActivitati administrative si de secretariat;Verificare stocuri, comenzi catre furnizori;Efectuare programari, planificari, activitati logistice;Redactare documente, contracte , prezentari , rapoarte, evidente;Organizarea corespondentei si arhivare documente ; asigurarea fluxului corespondentei intre departamentele firmeiCe oferim:Mediu de lucru armonios și performant;Program flexibil;Salariu atractiv si bonusuri in functie de performanta;Prime de sarbat
GEOMATICS INTEGRATED SERVICES S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3675 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Sales Account Manager


Candidatul ideal As a Sales Account Manager you will be responsible for selling Resideo's Honeywell Home products to both new and existing customers (B2B) in South-eastern Romania, with a responsibility delivering competitive sales targets and meeting key performance indicators across your region. The position best suits a sales professional from a technical engineering background, with experience held across HVAC, thermostats and / or pressure control systems being highly advantageous.Descrierea jobului As a Sales Account Manager you will be responsible for selling Resideo's Honeywell Home products to both new and existing customers (B2B) in South-eastern Romania, with a responsibility delivering competitive sales targets and meeting key performance indicators across your region. The position best suits a sales professional from a technical engineering background, with experience held across HVAC, thermostats and / or pressure control systems being highly advantageous.JOB DUTI
ADEMCO SUPPLY S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 2400 RON/Luna

Key Account Manager Romania


Candidatul ideal Expectations: Experience in a Key Account role in FMCG company. Excellent negotiation and communication skills Highly developed analytical skills: standard planning and operational analytics, some proficiency in financial analysis, being able to identify profitable sales opportunities and the development of financially viable long-term key account plans. Well-developed sales planning skills: evaluation of current performance or sales of a given product in a particular target market, defining the sales target, identifying the strategies for achieving that target, and identifying the resources available for the achievement of the stated sales target. Highly developed time management skills Strong MS Office knowledge of all applications: MS Word, PowerPoint, and Excel (creation reports and presentations) Availability for frequent travels in the field Driver license Strong English Descrierea jobului Responsibilities: Develop and maintain a collaborative relationship with t
BONDUELLE CENTRAL EUROPE KFT.​ - REPREZENTANTA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 1051 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.