Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

162 Locuri de Munca Business Manager in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

162 Locuri de Munca Business Manager in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Manager in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Manager in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Account Manager


Candidatul ideal La Romstal ne dezvoltam impreuna, atat in Romania cat si in Europa!Colegii nostri din departamentul vanzari au devenit cei mai buni specialisti in domeniul instalatiilor si te asteapta alaturi dе ei!Acest job ti se potriveste daca: Esti o persoana care comunica usor cu ceilalti, se adapteaza si poate sa convinga usor Esti o persoana energica, orientata spre rezultate si spre invatare Te intereseaza sa lucrezi cu produse si tehnologii noi in domeniul instalatiilor Esti preocupat sa construiesti si sa dezvolti relatii puternice cu clientii Ai valori personale solide dе onestitate, integritate si grija fata dе mediu Ai permis categ B si iti place sa ai un job activ, pe teren;Descrierea jobului Rоlul Jobului: Vаnzаrеа prоduselоr si еchipamеntеlоr din ofеrtа cоmpаniei prеcum și consiliеrеа tеhnica in vedеrеа аlеgеrii solutiеi optime carе sa rаspunda nеvoilor clientilorNe dorim ca imprеunа sа oferim clientilor cеа mai bunа еxperienta de vanzare, propunand solutiile de instal
ROMSTAL IMEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 1675 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Specialist Import /​ Marketing /​ Area Sales Manager


Candidatul ideal Candidatul idealPregatire si experienta:Studii in domeniuPreferabil 2 ani experienta pe un post asemanatorCunostinte necesare:Tehnici de cercetare a pieteiTehnici de negociereOperare PC: MS Office, editare grafica (Corel, Adobe)Limba engleza – nivel avansat (citit, scris, vorbit)Abilitati necesare:Atentie concentrataSpirit organizatoricEchilibru emotionalAbilitati de negociere in relatia cu clientiiDescrierea jobului Specialist importLocatie : Brasov● Negociaza contracte si asigura relatia cu organele vamale, comisionarii vamali si cu firmele de transport;● Solicita documentatia de specialitate in probleme de import-export;● Asigura relatia directa in probleme de import-export cu furnizorii externi alocati;● Asigura analiza indicatorilor activitatii de import;● Corespondeaza cu furnizorii externi in probleme de import-export;● Propune superiorului masuri de eficientizare a operatiunilor de import-export;● Asigura desfasurarea activitatii de import-export in conformitat
UNIOR-TEPID SRL

Coordonator Ssm Zona Vest


Candidatul ideal Responsabilități. Supraveghezi și gestionezi implementarea și conformitatea cu reglementările de sănătate și securitate ocupațională în regiunea desemnată. Supervizezi întreținerea și inspecția echipamentelor și instalațiilor conform reglementărilor I.S.C.I.R. Servești drept principalul punct de contact pentru toate problemele de sănătate și securitate din regiune, colaborând cu autoritățile locale și agențiile externe după caz. Menții cunoștințe actualizate despre reglementările și cele mai bune practici de siguranță regionale, asigurând îmbunătățirea continuă a standardelor de siguranță.Descrierea jobului Pentru a avea succes în acest rol vei avea nevoie de: Diplomă de licență, studiile postuniversitare reprezintă un avantaj; Un minim de 3 ani de experiență într-un rol similar, preferabil într-un mediu multinațional. Cunoștințe solide despre reglementările de sănătate și securitate ocupațională, legile muncii și standardele industriale. Certificare în sănătate și sec
METRO CASH CARRY ROMANIA SRL

Manager Vanzari


Candidatul ideal - Gandire orientata catre rezultate si clienti bune abilitati de comunicare si caracter hotarat.- Folosire cu usurinta pachet MS Office, Excel, soft CRM.- Permis categoria BDescrierea jobului -Mentinerea legaturii cu clientii existenti si atragerea altor clienti pe proiectele Sali Sport,Sali Polivalente ,Stadioane.-Mentinerea legaturii cu beneficiarul si proiectantul.-Negocierea ofertelor.-Calculul si verificarea cantitatilor de materiale pentru incadrearea in valorile contractate.-Intocmirea comenzilor de materiale.-Verificarea situatilor de lucrari executate de subcontractori-Verificarea in santier a lucrarilor executate.-Calculul cantitatilor de materiale si urmarirea corectitudinii in cazul in care oferta este intocmita de departamenul ofertare.-Intocmirea comenzilor pentru echipamente /verificarea corectitudinii acestora in cazul in care sunt intocmite de alte departamente din cadrul firmei.-Programarea executarii lucrarilor,a livrarii materialelor..-Colectiv tana
SERATEL ELECTRONICS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 230 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Operator Depozit Pressure Management


Candidatul ideal Cerinte:- Experienta anterioara ca si Operator Depozit constituie avantaj;- Cunostinte Operare PC – nivel mediu;- Absolvent Scoala Profesionala sau Liceu;- Cunostinte ERP – avantaj- Atestatul ISCIR Descrierea jobului Responsabilitati: Descarca si receptioneaza materia prima de la furnizori; Inregistreaza informatiile legate de materia prima receptionata in sistemul informatic (Oracle); Livreaza materia prima pentru a fi inspectata de Departamenul de Calitate apoi o transfera in locatia permanenta de depozitare; Pregateste comenzile pentru departamentul de productie in conformitate cu datele de livrare si fisa tehnica a produselor; Realizeaza pregatirea, impachetarea si incarcarea produselor finite; Contribuie la realizarea inventarelor periodice;
EMERSON SRL

Hungarian Sales And Customer Support Manager


Candidatul ideal Proven work experience as an Account Manager, Customer Support Manager, Technical Customer Support, Key Account Manager, or any other customer-facing relevant roles, with Hungarian clientsProven ability to communicate, present and influence key stakeholders at all levels of an organization, including executive and C-levelSolid experience with CRM software (e.g. Salesforce, Sugar CRM, Zoho CRM or HubSpot) and MS Office (particularly MS Excel)Experience delivering client-focused solutions to customer needsProven ability to juggle multiple account management projects at a time, while maintaining sharp attention to detailExcellent listening, negotiation and presentation abilitiesStrong verbal and written communication skillsBA/BS degree in Economics, Business Administration, Engineering, Sales or any other relevant fieldsDescrierea jobului Serve as the lead point of contact for all Hungarian customers on the territory of Hungary and RomaniaBuild and maintain strong, long-l
ADMIRAL MARKETS CYPRUS LTD NICOSIA SUCURSALA BUCURESTI

Manager Punct De Lucru (automotive Area)


Candidatul ideal Manager punct de lucru (Automotive Area)Ne dorim ca noul nostru coleg/(ă) să:coordoneze și să supervizeze întreaga activitate a punctului de lucru arondat.aplice principiul utilizării eficiente a resurselor (umane, materiale, financiare).identifice noi oportunități de afaceri în vederea creșterii cotei de piață.formeze, coordoneze și să motiveze echipa de vânzări din subordine.dezvolte parteneriate de lungă durată și la standarde ridicate.identifice nevoia clientului pentru a-i oferi soluții de afaceri potrivite, în concordanță cu politicile companiei.gestioneze responsabil politica de vânzare și de încasare a soldurilor.planifice, organizeze și să optimizeze procesul de livrare și de depozitare.Noi îți oferim în schimb:angajament pe termen lung, un loc de muncă stabil.un pachet salarial atractiv, compus din salariu fix, tichete de masă și bonus lunar de performanță.un mediu de lucru stimulativ și profesionist, bazat pe echitate și pe respect.perspectiva unei cariere î
BARDI AUTO SRL

Manager Otelarie – Relocare


Candidatul ideal Experienta cu EAF (Cuptor cu Arc Electic)Caster (Turnatorie)Experienta in fabrici de produse lungi (long products)Experienta manageriala doveditaSe ofera pachet de relocare.Descrierea jobului controlează, verifică si raspunde ca activitatea din cadrul sectiei să se desfăşoare conform programelor stabilite;asigură defalcarea sarcinilor de producţieanalizează, ia măsuri si raspunde pentru respectarea calităţii şi reducerii permanente a producţiei neconforme si raspunde de calitatea productiei;urmăreşte si raspunde de exploatarea raţională a utilajelor şi instalaţiilor conform tehnologiilor de lucru în vederea realizării cantitative şi calitative a producţiei cerutecontrolează, verifică si raspunde de funcţionarea utilajelor şi instalaţiilor , ia măsuri de remediere a deficienţelor;urmăreşte activităţile de ridicare a nivelului de pregătire profesională a personalului prin cursuri teoretice şi practice;urmăreşte si raspunde de încadrarea în consumurile specifice de materi
ABC HUMAN CAPITAL S.​R.​L.​

Sef De Santier/​manager De Proiect


Candidatul ideal Studii superioare în domeniul construcțiilor sau domenii tehnice conexe;Experienta min. 2 ani intr-un rol similar in domeniul constructiilor.Intelegerea proiectelor tehnice de constructii si instalatii.Utilizator de AutoCAD, MS Office (Excel, Word), MS Project.Atitudine proactivă și orientare spre rezultate.Descrierea jobului Descrierea jobului:Elaboreaza graficele de executie pentru proiectele viitoare si actuale;Se asigura de respectarea termenelor contractuale și a bugetului alocat;Colaborarea cu echipa de proiect, arhitecți, ingineri și subcontractori;Monitorizarea progresului lucrărilor și identificarea soluțiilor la problemele neprevăzute;Preia șantierul (participă la predarea -primirea amplasamentului, verifică situația în teren, realizează măsurători preliminare, evidențiază eventualele probleme tehnice);Organizează și programează lucrările în șantier urmărind respectarea termenelor de execuție asumate prin graficul de execuție aprobat de beneficiar;Gestionează
ALCAD STRUCT S.​R.​L.​

Manager Contract


Candidatul ideal Absolvent de studii superioare Experiență în managemnentul contractelor de constructii Experiență în contractele cu statul Team management Contract management Abilități organizatorice, de management și capacitate de planificare și gestionare buget Perseverență și abilităti de comunicare, cunoștințe despre tehnologii de execuțieDescrierea jobului Elaborarea, impreuna cu Managerul de proiect, a corespondentei contractuale, inclusiv notificarile, revendicarile, propunerile de modificare, raspunsurile la scrisorile primite, conform cerintelor si termenelor contractuale. Identificarea situațiilor/circumstanțelor contractuale care pot conduce la necesitatea formulării unor Revendicări Analiza riscurilor contractuale care deriva din activitatea desfasurata, si semnalarea acestora in timp util Participarea la negocierile legate de revendicari/modificari sau alte aspecte contractuale. Participarea la procesele de negociere a contractelor cu clientii si subcontractorii, lucrul î
CONCELEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 8500 RON/Luna

Key Account Manager


Candidatul ideal Constituie avantaj experienta anterioara de vanzari;Minim 3 ani de experienta in domeniul produselor industriale (de preferat in domeniul echipamentelor de protectia muncii);Cunostinte de operare calculator: Word, Excel – nivel avansat;Cunostinte de limba engleza – nivel mediu;Posesor de permis de conducere cat.BExcelente abilitati de vanzare (negociere, comunicare persuasiva, perseverenta);Initiativa;Capacitate de analiza logica a situatiilor si informatiilor;Integritate profesionala;Disponibilitate pentru deplasari frecvente.Descrierea jobului Planifica si realizeaza vizite periodice la client;Identifica potentiali clienti in zona alocata;Intretine si dezvolta relatia cu clientii deja existenti ai companiei;Promoveaza intregul portofoliu de produse al companiei;Actualizeaza permanent baza de date cu clientii din zona de care este responsabil;Negociaza cu clientii conditiile comerciale in limitele de autoritate stabilite prin politica comerciala a Companiei;Este respo
RENANIA TRADE SRL

Media netă estimată pe baza celor 540 de salarii introduse în Salario: 5500 RON/Luna

Series Project Manager,​ Engineering Center,​ Cluj


Job DescriptionInterested? Get ready to work #LikeABosch!Our team is happy to welcome you. Here is what you will be doing if you choose to join the team:Plan, coordinate and implement activities needed to ensure product competitiveness from quality and costs perspective;Ensure fulfillment of legal, internal and customer requirements related to the product after the start of production;Plan and coordinate implementation of changes (hardware or software) in the product during series production; Present and agree cost, timeline and quality assurance measures of changes with OEM customers and Bosch internal stake holders;Maintain quality and cost targets for one or more product families until end-of-production; Coordinate technical risk assessment in case of quality incidents; Prepare and maintain change documents according to Bosch requirements;Cooperate with international development partners and Bosch production plants;Regular report to management about project status (risk, issues etc.
BOSCH ROMANIA

Working Student in Facility Management Administrative Services,​ Engineering Center,​ Cluj


Job DescriptionWe are currently looking for an Administrative services Working Student to work within our Facility and Construction management team.In your role you will:Ensure centralization and data analysis for the audited topicsVerify and maintain stock tacking and invoices for fruits for the associatesMaintain regular cleaning checks by auditing related services quality in the workplaceChecking the implementation of proposed measures in order to increase the satisfaction rate in the restaurantSupport with annual inventory activitiesSupport with warehousing stocksCreate presentations and other administrative reportsCare about personal development and professional growth through active participation in organized courses, as well as through his own studyReport to the administrative services coordinator, part of the Facility and Construction Management teamSupport the team with various projects.Technology Stack:MS Office;MS PowerPoint.QualificationsUniversity studies in progress (Busi
BOSCH ROMANIA

Junior Data Manager (m/​w/​d) Hr Reward & Performance,​ Allianz


Descrierea jobului Job-Integrated Master: Junior Data Manager (m/f/d) HR Reward & Performance, Allianz in Munich#SIBE #Steinbeis #Master #Job-intigrated #MBA #International #Management #HR #Controlling #DataAnalystic #SuccessFactors #SAP #Training #Allianz #MunichYou just finished your bachelor’s degree and now want to get started right away with your Master's program? Do you enjoy putting study content into practice immediately and thus creating added value for a company? Then you've come to the right place - SAPHIR will be happy to help you find the perfect partner company for your job-integrated Master's degree at SIBE!Company:Many customers worldwide trust the Allianz Group as insurers and asset managers. As an employer, we care deeply about our employees, their needs, their dreams, and their personal challenges. Together, we create an environment where everyone has the opportunity to discover, grow, and create a better future for our customers and the world around us.A
SAPHIR DEUTSCHLAND GMBH

Manager Vanzari


Candidatul ideal Dezvoltarea nationala continua si in anul 2024, astfel incat ne dorim un Manager de vanzari cu experienta in una dintre locatiile noastre, care să coordoneze echipele de agenți imobiliari Blitz, folosind cele mai bune practici pentru atingerea obiectivelor noastre ambitioase.Ne dorim ca tu sa ai: Experienta in coordonarea unei echipe de minimum 3 ani; Experienta în monitorizarea procesului de vanzare; Ai lucrat cu sisteme si proceduri bazate pe targete si KPI-uri; Folosesti coaching-ul pentru a-ti ajuta echipa sa se dezvolte; Ai fost implicat activ in procesul de recrutare si ti-ai selectat singur oamenii din echipa; Ai lucrat cu obiective SMART în stabilirea activitatii oamenilor din echipa ta; Experienta in vanzari constituie avantaj;Descrierea jobului Principalele tale responsabilitati: Esti responsabil de atingerea performantelor, KPI-urilor si indeplinirea obiectivelor; Vei propune solutii, vei implementa tactici si strategii la nivelul echipei, pentru a obtine ce
BLITZ NETWORK S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 169 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Dual Master: Junior Project Manager (m/​f/​d) Digitalization


Descrierea jobului You just finished your bachelor’s degree and now want to get started right away with your Master's program? Do you enjoy putting study content into practice immediately and thus creating added value for a company? Then you've come to the right place - SAPHIR will be happy to help you find the perfect partner company for your job-integrated Master's degree at SIBE!Dual Master: Junior Project Manager (m/f/d) Digitalization, Zeiss in OberkochenCOMPANYStep out of your comfort zone, excel and redefine the limits of what is possible. That’s just what our employees are doing every single day – in order to set the pace through our innovations and enable outstanding achievements. After all, behind every successful company are many fascinating people.In a spacious modern setting, full of opportunities for further development, ZEISS employees work in a place where expert knowledge and team spirit reign. All of this is supported by the ownership structure and the lon
SAPHIR DEUTSCHLAND GMBH

Reprezentant Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Asistent Manager - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT MANAGER - AJOFM | ANOFMAngajator: ASOCIATIA BABILON TRAVELExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Postliceal-COLEGIUTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CLUJ-NAPOCA
ASOCIATIA BABILON TRAVEL

Manager Proiect Informatic - Ajofm | Anofm


Ocupatia: MANAGER PROIECT INFORMATIC - AJOFM | ANOFMAngajator: P3 Romania SRLExperienta: Avansat (5-7 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CLUJ-NAPOCA
P3 ROMANIA SRL

Manager Proiect - Ajofm | Anofm


Ocupatia: MANAGER PROIECT - AJOFM | ANOFMAngajator: EVALUESERVE SRLExperienta: Avansat (5-7 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CLUJ-NAPOCA
EVALUESERVE SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 162 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.