Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

162 Locuri de Munca Business Manager in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

162 Locuri de Munca Business Manager in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Manager in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Manager in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager Trainee Mcdonald’s


Descrierea jobului Hai in echipa sa ducem povestea McDonald’s mai departe alaturi de tine!Programul “Manager Trainee” este astfel conceput incat sa te ajute sa intelegi perfect elementele de baza ale operarii unui restaurant, pentru a deveni un manager eficient.Despre tine: Studii superioare finalizate sau in curs; Ai bune abilitati de lucru in echipa; Atitudine pozitiva si orientare catre client; Te adaptezi repede schimbarilor si gasesti solutii rapide in orice situatie.Ce vei face? Ai parte de pregatire accelerata timp 9 luni timp in care: Inveti modul de lucru pe toate zonele din restaurant printr-o pregatire teoretica si practica; Inveti specificul afacerii McDonald’s si informatii esentiale pentru a putea coordona oamenii, a respecta standardele de calitate si a contribui la cresterea vanzarilor; *Dupa cele 9 luni, devii Floor Manager certificat dupa absolvirea cursurilor si astfel esti pregatit sa iti continui activitatea ca Manager in echipa McDonald’s.Beneficii: Pachet salaria
PREMIER RESTAURANTS ROMANIA SRL

Project Manager


Candidatul ideal Studii medii / studii superioare- Cunoștințe solide de operare Pc ( Ms Office , Word , Excel ,Power Point )- Cunoasterea limbii engeleze- Permis de conducere- Fire organizata , perseverenta și atenta la detalii- Experiența in domeniul construcțiilor reprezintă un avantaj- Cunoasterea limbii maghiare reprezinta un avantajDescrierea jobului Menține legătura intre departamentul de executie și deparatamentul de proiectare- Gestioneaza apeluri telefonice ,mesaje și corespondente- Răspunde de calitatea lucrarilor și de efectuarea acestora in conformitate cu planul de activitate- Întocmește conform planurilor și schițelor pe care le primește grafice detaliate ale cantităților de materiale , a costurilor și a forței de munca necesare realizarii lucrărilor- Este responsabil cu întâmpinarea clienților / colaboratorilor noi , stabilirea de intalniri- Întocmește și gestionează contractele de colaborare- Este responsabil pentru implementarea cu succes a activităților proiectuluiSe
SENTRON SRL

Media netă estimată pe baza celor 923 de salarii introduse în Salario: 7872 RON/Luna

Configuration Management Analyst I


Descrierea jobului If you are a professional looking for an opportunity to grow, Emerson has an appealing role for you! Based in our Cluj location, you will be responsible for the configuration management (CM) activities for Automated Solutions products as assigned and adhering to best practices in the accomplishment of this function/activity. In This Role, Your Responsibilities Will Be: * Prepare and process standard engineering change requests (CRs), change orders (COs) and change actions (CAs) throughout the product lifecycle. * Manage part numbers and conduct impact analysis (where used) depending on the change description. * Analyze proposed part revisions, identify, and document impact and communicate accordingly to impacted departments. * Systematically capture, record, and validate product configuration details in the Product Lifecycle Management (PLM) tools, providing accurate traceability of configurations. * Coordinate implementation tasks and workflows, assign tasks across
EMERSON SRL

Project Manager Gardening


Candidatul ideal Project Manager Gardening in Cluj-NapocaCautam un Project Manager dedicat, cu experienta in executie si interesat de domeniul horticulturii / peisagisticii dornic sa se alature echipei noastre din Cluj-Napoca!Cerinte cheie: Minim 4 ani de experienta in executie in domeniul Spatiilor verzi; Cunoasterea activitatilor specifice managementului de proiect in toate fazele acestuia; Studii superioare- Nivel Licenta - Specializare Inginerie / Peisagistica / Horticultura; Experienta in coordonarea si monitorizarea echipelor de muncitori; Cunoasterea programelor specifice (AutoCAD); Cunostinte in domeniul horticol; Permis de conducere Categoria B;Descrierea jobului Responsabilitati: Planificarea si coordonarea din punct de vedere tehnic a proiectelor atribuite in fazele de proiectare, ofertare, executie si post-executie; Coordonarea si urmarirea activitatii de executie si a progresului acesteia in asa fel incat sa asigurare respectarea conditiilor solicitate de catre beneficiar
SIMACEK FACILITY SERVICES RO SRL

Project Manager Spatii Verzi


Candidatul ideal Project Manager spatii verzi / Project Manager Gardening / ​Coordonator echipa / Inginer in Cluj-NapocaCautam un Project Manager dedicat, cu experienta in executie si interesat de domeniul horticulturii / peisagisticii dornic sa se alature echipei noastre din Cluj-Napoca!Cerinte cheie: Minim 4 ani de experienta in executie in domeniul Spatiilor verzi; Cunoasterea activitatilor specifice managementului de proiect in toate fazele acestuia; Studii superioare- Nivel Licenta - Specializare Inginerie / Peisagistica / Horticultura; Experienta in coordonarea si monitorizarea echipelor de muncitori; Cunoasterea programelor specifice (AutoCAD); Cunostinte in domeniul horticol; Permis de conducere Categoria B;Descrierea jobului Responsabilitati: Planificarea si coordonarea din punct de vedere tehnic a proiectelor atribuite in fazele de proiectare, ofertare, executie si post-executie; Coordonarea si urmarirea activitatii de executie si a progresului acesteia in asa fel incat sa as
SIMACEK FACILITY SERVICES RO SRL

Manager Relatii Clienti-raiffeisen Leasing - Cluj,​ Maramures


Candidatul ideal Raiffeisen Leasing cauta Manager Relatii Clienti pentru Judetele Cluj si Maramures.Cu cat esti mai implicat, pasionat si integru in munca pe care o faci, cu atat mai mult te dorim alaturi de noi!Profilul pe care il cautam: Studii superioare; Experienta in domeniul financiar/bancar minim 3 ani – Experienta in domeniul leasingului reprezinta un avantaj.Competentele si abilitatile pe care le cautam: Comunicare si negociere; Integritate si incredere; Orientare spre client si rezultate; Microsoft Office (Excel, Power Point, Word); Analiza financiara; Limba engleza.Descrierea jobului Despre job: Mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii noi si existenti; Energie si dinamism intr-o piata efervescenta a finantarilor de masini, camioane si echipamente, cu valoare adaugata, care se reflecta direct in economie; Implicarea ta in proiectele strategice de vanzari ale companiei; Obiective clare si transparente de vanzari si profitabilitate.Alte responsabilitati ale jobului mai
RAIFFEISEN BANK SA

Relationship Manager Retail /​sme


Candidatul ideal Studii superioare finalizate, preferabil în domeniul economic;Experiență financiar-bancară în activitățile de promovare produse/ servicii și creditare/ analiză financiară raportate la segmentul de clienți persoane fizice/ juridice;Ai abilități de negociere și vânzare, totodată pe linie de comunicare și relaționare interpersonală, orientare către clienți și capacitatea de atingere a deadline-urilor și obiectivelor stabilite;Certificarea de pregătire profesională (inițială și/sau continuă) în domeniul distribuției de asigurări, reprezintă un avantaj;Limba engleză – min. nivel mediu;Bun utilizator al MS Office.CautamPersoana de încredere, responsabilă, integră și obiectivă;Care cunoaște evoluția curentă a piețelor financiar-bancare precum și oferta concurenței;Identifică noi oportunități de dezvoltare produse și servicii;Care manifesta o gandire analitica, cu atentie la detalii;O persoana orientată spre rezolvarea promptă a solicitărilor;Bune abilități de comunicare verba
ALPHA BANK ROMANIA SA

Identity Management Engineer


Descrierea jobului As an IAM Engineer, you will be responsible for contributing to a world class team that supports various security and operational services including Single Sign-On / Multi-Factor Authentication, Authorization and Privileged Access Management functions. You will be responsible for helping other teams integrate their applications with our IAM stack and ensuring customer success while being a champion of security. In this Role, Your Responsibilities Will Be: * Configure, develop, and operate the customer identity management infrastructure and solutions using Okta Customer Identity Cloud (CIC)/Auth0. * Work with product, engineering, security, and operations teams to design, develop, and implement enterprise wide IAM solutions * Design and code new CIAM integrations as well as modify existing integrations. * Advise SaaS solution development and engineering teams in matters of Identity Management including authentication, authorization, token management, API validation *
EMERSON SRL

Manager Aprovizionare și Logistică


Candidatul ideal Căutăm Manager Aprovizionare și Logistică, care să se alăture echipei noastre din Cluj-Napoca. Candidatul ideal planifică, conduce, coordonează și implementează operațiunile departamentului și personalului implicat în activitățile de achiziție și logistică a produselor, echipamentelor, materialelor și serviciilor necesare în îndeplinirea activității operaționale.Va colabora strâns cu departamentele operaționale și cu clienții firmei, pentru a asigura o distribuție eficientă a produselor noastre, și va superviza întregul lanț de aprovizionare.Descrierea jobului Cerințe: Studii superioare absolvite; Experiența anterioară în coordonarea activităților de aprovizionare sau logistice sau într-un rol similar de minim 3 ani; Cunoașterea sistemului de operare Winmentor reprezintă avantaj, sau a unui alt soft de contabilitate; Abilități de leadership, comunicare și rezolvare a problemelor; Abilități bune de planificare, organizare și gestionare a timpului; Cunoștințe MS Office (
MEDLINE COM SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine:-Punem accent pe bune cunostinte de operare in MS Office (Excel, PowerPoint, Outlook)-Abilitatea de a organiza diverse documente, de a analiza si de a rezolva situatii provocatoare-Bune abilitati interpersonale fata de persoanele din interiorul si din afara organizatiei-Cunoasterea limbii engleza la nivel mediu-avansat-Abilitati remarcabile de comunicare si adaptabilitate-Deschidere spre invatare si o atitudine proactiva-Vrem oameni organizati in echipa, asa ca atentia la detalii este un aspect foarte important.Descrierea jobului Descrierea jobuluiResponsabilitati principale:-Sprijini activitatea Managerului de Achizitii privind buna desfasurare a planului si procesului de achizitii, in functie de nevoile afacerii, pentru a asigura disponibilitatea constanta a materiilor prime, produselor si serviciilor necesare-Colaborezi indeaproape cu toate departamentele din cadrul companiei (Operatiuni, Marketing, Contabilitate, Logistica, Finante etc.) pent
NOODLE PACK SRL

Media netă estimată pe baza celor 3803 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Digitalization Project Manager,​ Cljp


Candidatul ideal QualificationsPersonality: You are well organized, focused and able to meet strict deadlines ; Your mindset is based on improvement and growth ; You bring positive attitude ; You have passion in your blood.Experience and Skills: Bachelor's or Master's degree in technical or related field You have a methodical and logical approach; You are detail-oriented; You are team-oriented, team-player; Strong SQL and Excel expertise to access and transform data into insights; Build analytical reports and dashboards using Tableau or Power Bi; The ability to analyze, model and interpret data; Strong troubleshooting and problem solving skills; Basic experience in project management and influencing stakeholders is a plus. Excellent written and verbal communication skills (Essential) Advanced knowledge in Word, Excel, PowerPoint, Visio, and Outlook as well as the Internet and Web based Tools Excellent command of the English language. Solid organizational skills including attent
ROBERT BOSCH SRL

Supply Chain Management Internship


Descrierea jobului Emerson’s global Professional Tools business offers the broadest portfolio of reliable tools and technologies for those working in mechanical, electrical and plumbing trades. With unparalleled expertise from RIDGID, Greenlee and Klauke, we deliver trusted products that provide dependable performance to handle the industries’ toughest challenges. As part of the supply chain team, the intern will assist in various supply chain activities to support the organization's logistics, procurement, and inventory management processes. Furthermore, he will contribute to process improvements and efficiency initiatives in supply chain operations.IN THIS ROLE, YOUR RESPONSIBILITIES WILL BE:* Assisting in monitoring inventory levels and coordinating replenishment orders;* Assisting in analyzing demand forecasts and inventory trends to find opportunities for inventory optimization;* Providing administrative support, such as data entry, file organization, and report generation, to
EMERSON SRL

International Sales Manager B2b In Cluj-napoca


Candidatul ideal Recrutăm pentru ul din clientii nostri, Reprezentant Global de Vănzări pe servicii B2B in domeniul arhitecturii si tehnologiei, care sa dezvolte si sa conduca departamentul de vanzari doar pentru clientii din piata internationala.Acest rol necesita prezenta fizica la birou cu deplasari rare cand este cazul sau cand sunt evenimente si targuri internationale de profil.Vazarea serviciilor se face catre clienti de top din intreaga lume. Vei avea autonomie si crearea strategiei de vanzari si a dezvoltarii brandului.Este nevoie OBLIGATORIU de limba engleza la nivel avansat C1 spre C2.Te caracterizează proactivitatea, asumarea inițiativei și simțul responsabilității? Dacă prin pachetul larg de calități pe care îl deții se numără bune abilități de comunicare, de interacțiune, de analiza situațională și gândire logica, experienta in vanzari B2B, aplică!Cerinte Cunostinte de limba engleza de nivel avansat C1, C2( germana este un avantaj) Abilitati bune de comunicare Experienta i
GEVOAD HCC S.​R.​L.​

Manager Raion Textile - Carrefour Cluj


Candidatul ideal Profilul pe care îl căutăm:Experiență de minim 2 ani în comerț ;Abilități de conducere a echipei (suport, motivare, delegare, prioritizare);Capacitatea de a face față situațiilor stresante și termenelor limită riguroase;Cunoștințe de operare PC - MS Office (Word, Excel, PowerPoint) - nivel mediu / avansat;Gândire strategică și foarte bune noțiuni de merchandising;Capacitate de sinteză și analiză financiară.Descrierea jobului Principalele tale responsabilități: Să gestionezi și să dezvolți raionul Textile în vederea atingerii obiectivelor stabilite;Să gestionezi activele raionului și să asiguri menținerea lor în bună stare, pentru a reduce risipa și costurile;Să asiguri un raion atractiv din punct de vedere comercial: plin, curat, aranjat, semnalizat, pentru a facilita clienților procesul de cumpărare;Să organizezi și să dezvolți activitatea comercială și promoțională a raionului.
CARREFOUR ROMANIA SA

Project Manager,​ Cljp


Candidatul ideal Definirea / planificare / conducerea proiectelor interfunctionale pentru imbunatatirea fluxului de materiale sau diferite proceduri/procese in zona SMTAsigurarea comunicarii cu partenerii din cadrul proiectului si respectarea obligatiilor contractuale care decurg din acordurile de parteneriatPregatirea si organizarea planurilor de activitate in cadrul proiectului si asigurarea resurselor necesare pentru atingerea obiectivelor proiectuluiAdministrarea bugetului proiectului in conformitate cu procedurile interne aplicabileValorificarea si dezvoltarea oportunitatilor pe durata implementarii proiectuluiCoordoneaza activitatile din cadrul proiectului supervizand direct echipele tehnice, consultantii si alti colaboratorii implicatiPregateste bugetul si cash-flow-ul proiectului pe intreaga durata si cu activitatile prevazute a se desfasura in cadrul proiectului, asigurand resursele necesare bunei desfasurari a acestuiaMonitorizeaza in timp progresul atins fata de obiectivele
ROBERT BOSCH SRL

Project Manager


Descrierea jobului If you are a project manager with a drive for leading, developing and implementing project plans, Emerson has an exciting opportunity for you! We are looking for a Project Manager, who will have the overall responsibility and authority for the implementation and execution of Customer projects. He / She will be responsible for the entire process from Bid /Quote clarification phase until cash collection following the PMO process while improving customer satisfaction and increasing project profitability. In This Role, Your Responsibilities Will Be:* Coordinates large, complex and/or multi-plant projects (Tier 3)* Involved in negotiation of the initial scope of the project, change orders, terms and conditions and all additions or expansions to the project with Sales Office and/or Customer.* Lead internal and external communication meetings to ensure alignment* Develop and own the Project Plan that includes schedules, landmarks, procurement strategy, execution strategy, f
EMERSON SRL

Media netă estimată pe baza celor 2354 de salarii introduse în Salario: 7000 RON/Luna

Retail Relationship Manager


Candidatul ideal Rolul de Relationship Manager Retail presupune identificarea oportunitatilor de vanzare, pentru produsele si serviciile Bancii, adresate clientilor Persoane Fizice.Profilul ideal: Minim un an de experienta anterioara in vanzari in zona de Banking, Telekom, Asigurari. Experienta in vanzarea produselor bancare (persoane fizice sau juridice) reprezinta un plus; Abilitati de vanzare, prezentare si negociere; Bune abilitati de comunicare si interactiune; Atitudine pozitiva, entuziasm si motivatie; Perseverenta in atingerea obiectivelor; Cunostinte MS Office; Limba engleza – nivel conversational.Descrierea jobului Ce vei face? Prospectezi in mod activ piata si abordezi potentialii clienti, in vederea promovarii produselor de creditare destinate segmentului retail (persoane fizice) Vei identifica oportunitatile de vanzare pentru toate produsele si serviciile Vei dezvolta portofoliul de clienti existenti si volumul de afaceri, impreuna cu echipa de vanzari din care va face par
GARANTIBANK INTERNATIONAL N.​V.​ SUCURSALA ROMANIA

Media netă estimată pe baza celor 234 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager De RezidenȚĂ


Candidatul ideal Valea Izvoarelor Senior Living angajează MANAGER DE REZIDENȚĂ la Cluj Senior VillageSuntem în căutarea unei persoane implicate, cu abilități de leadership, care să contribuie la asigurarea unui mediu sigur, prietenos și confortabil pentru rezidenții noștri. Dacă aveți experiență în gestionarea unei echipe și doriți să vă implicați activ în crearea unei comunități care promovează respectul, demnitatea și îngrijirea de calitate a seniorilor, acest job este pentru dumneavoastră.Cerințe:- Absolvent(ă) de studii superioare sau medii într-unul din domeniile medical, ospitalier sau științe sociale- Seriozitate, dinamism, meticulozitate și adaptabilitate- Capacitate de a forma și conduce o echipă de 50 de oameni (în prezent formată din 15 persoane)- Permis de conducere categoria BDescrierea jobului Responsabilități:- Construiește și menţine relaţii excelente cu angajații, rezidenţii, aparţinătorii și vizitatorii Cluj Senior Village- Se asigură că nevoile de îngrijire (inclusiv
VALEA IZVOARELOR SENIOR LIVING S.​R.​L.​

Infrastructure Project Manager (roads/​traffic Signalization)


Candidatul ideal As an Infrastructure Project Manager, you will be responsible for overseeing and managing all aspects of construction projects related to roads infrastructure and traffic signalization. Your role will involve planning, coordinating, and executing projects from inception to completion, ensuring they are delivered on time, within budget, and to the highest quality standards. Bachelor's degree in Civil Engineering, Construction Management, or a related field (preferred) Project Management Professional (PMP) certification or equivalent (preferred) Strong leadership, communication, and problem-solving skills Ability to work effectively under pressure and manage multiple tasks simultaneously Attention to detail and a commitment to delivering high-quality results Knowledge of relevant regulations and standards in the construction industry 3-5 years of experience in construction management, preferably in a project management role Strong knowledge of traffic technology, inc
STRABAG SRL

Manager Restaurant


Candidatul ideal Căutăm cel mai dinamic și organizat Manager de restaurant. Dacă vrei să coordonezi o echipă tânără, să contribui la creșterea unui business fain și să atingem împreună cele mai îndrăznețe obiective, hai în #pack-ul nostru.Ce căutăm:-experiența anterioară în domeniul de activitate al companiei (Horeca/ QSR/ Fast food) pe poziții similare;-abilitățile foarte bune de coordonare a unei echipe sunt categoric necesare;-disponibilitatea și flexibilitatea din punct de vedere al programului de lucru sunt un aspect important pentru noi;Descrierea jobului Ce vei face la noi:-tu ești omul de bază din restaurant așa că ai ocazia să-ti pui în practică toate abilitățile de coordonare și organizare în cadrul echipei tale;-vei instrui și supraveghea echipa și toate operațiunile din locația ta;-gestionarea eficientă a solicitărilor și sesizărilor venite din partea clienților este responsabilitatea ta;-ai ocazia să creezi un mediu de lucru constructiv și eficient pentru tine și membrii e
NOODLE PACK SRL

Media netă estimată pe baza celor 5 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 162 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.