Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

190 Locuri de Munca Business Manager in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

190 Locuri de Munca Business Manager in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Manager in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Manager in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Business Manager - Horeca


Candidatul ideal Linie de Raportare: Business Manager HoReCa va raporta direct Directorului Comercial.Cerinte/CalificariStudii superioare finalizare;Experienta vanzari minim 3 ani in domeniul HoReCa;Cunoastere limba engleza – nivel avansat;Cunostinte Microsoft Office: Excel, Office, Power Point;Capacitate ridicata pentru pregatire si sustinere prezentari, P/L etc;Abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa;Abilitati de leadership si coordonare echipa;Permis conducere categoria B;Disponibilitate deplasari si posibila relocare. Descrierea jobului ResponsabilitatiParticipare activa la realizarea planului anual de afaceri;Conducerea și dezvoltarea strategiilor de vanzari si implementarea ideilor inovatoare;Coordonarea fortei de vanzare;Intelegerea si dezvoltarea retelei de distributie;Negocierea contractelor cu partenerii comerciali si urmarirea respectarii conditiilor contractuale;Intocmirea rapoarte periodice;Gestionarea bugetelor vanzari;Oferta (bonusuri, beneficii)- posibilitat
AQUILA PART PROD COM S.​A.​

City Manager Cluj Napoca


Candidatul ideal Ce ai nevoie pentru a reusi: Studii superioare finalizate sau in curs. Experiență în vânzări și/sau în vânzarea de produse financiar-bancare (reprezinta un avantaj). Cunoștințe operare PC (MS Office, Windows). Atenție la detalii. Abilități foarte bune de comunicare si relaționare. Rezolvarea creativă a potentialelor probleme ce pot apărea. Gândire strategica pe termen scurt si lung. Flexibilitate și adaptabilitate. Nivel de implicare, seriozitate și responsabilitate ridicat. Dorință și abilitatea de a învață rapid și a se perfecționa în domeniul financiar bancar.Descrierea jobului Ce vei face: Crearea si mentinerea relatiilor comerciale cu locatiile partenere aflate in portofoliul tbi; Prospecteaza piata si identifica potentialii comercianti. Conversia potențialilor clienți/vizitatori ai magazinelor partenere în clienți tbi. Stabileste intalniri in vederea inceperii de noi parteneriate. Urmarirea si respectarea fluxurilor interne ale Companiei. Dezvolta si intretine un
TBI BANK EAD SOFIA - SUCURSALA BUCURESTI

Asistent Manager De Department (m/​f) - Cluj-napoca


Candidatul ideal POZIȚIA Full-timeÎNCEPERE Cat de curand posibilCOMPANIA Peek & Cloppenburg SRLPERSOANA DE CONTACT Adina RaicuLOCAȚIA Vivo! Cluj-Napoca, FloreștiCALITĂȚILE TALE Studii în administrarea afacerilor sau absolvirea unei universități poate reprezenta un avantaj Experiență practică dovedită, ideal în sectorul textil, FMCG sau al serviciilor Pasiune pentru modă Orientare puternică către clienți și servicii Nivel ridicat de angajament, inițiativă și abordare practică Abilități organizatorice și analitice, inclusiv o bună înțelegere a cifrelor și rapoartelor Cunoștințe foarte bune de germană și / sau englezăDescrierea jobului RESPONSABILITĂȚILE TALE Conducerea echipei împreună cu șeful de departament Motivarea și instruirea echipei împreună cu managerul de departament Suport continuu pentru îmbunătățirea vânzărilor Asigurarea unui serviciu prietenos și profesional pentru clienții departamentului Efectuarea de rapoarte şi analize periodice a indicatorilor importanți, optimizarea
PEEK CLOPPENBURG SRL

Coordonator Montaj


Candidatul ideal Ne dorim sa cunoastem persoane:* Care au studii superioare tehnice;* Care sa fi lucrat in cadrul unei firme de executie in domeniul tehnic/constructii;* Care vor sa lucreze intr-o echipa dinamica, vor sa invete si sa evolueze;* Dinamice, versatile, abilitati reale de previzionare, planificare si organizare;* Capabile sa lucreze cu termene limita;* Cunoasterea limbii engleze – fluent.Descrierea jobului Ce asteptam de la tine:* Sa planifici, sa coordonezi si sa supervizezi lucrarile de montaj;* Sa planifici resursele materiale si financiare necesare;* Sa asiguri fluxul de informatii intre participantii la proiect (beneficiari, manager executiv, transportator, executanti, etc.);* Sa te implici in contractarea echipelor de montaj si sa evaluezi activitatea echipelor din portofoliu;* Sa mentii legatura cu celelalte departamente si/sau echipe implicate in proiect pentru a asigura o colaborare eficienta;* Sa furnizezi rapoarte periodice cu privire la progresul montajului și s
AX PERPETUUM IMPEX SRL

Manager Telesales


Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine:• Experiență anterioară în vânzări sau telesales, ar reprezenta un avantaj experiența în industria materialelor de construcții sau a produselor din piatră, cu 5-7 ani de experiență.• Abilități excelente de comunicare și negociere, cu accent pe construirea și menținerea relațiilor cu clienții.• Capacitatea de a lucra independent și de a-și gestiona eficient timpul.• Orientare către atingerea și depășirea obiectivelor de vânzări.• Experiență în utilizarea CRM-ului și a Excelului pentru analiza și interpretarea datelor.• Experiență în gestionarea echipei de vânzări și în evaluarea datelor de analiză și de sondare a clienților.• Experiență în interacțiunea simultană cu echipe și clienții.• Limba maghiară constituie un avantaj.Descrierea jobului În acest moment suntem în căutarea unui Manager Telesales specializat în promovarea produselor din piatră (și materie primă – piatră) în cadrul unei companii în creștere constantă și cu o reputație solidă pe p
SKILLD BY EJOBS

Coordonator Servicii De Depozitare


Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine?• Să respecți regulilor de SSM, PSI, protecție a mediului înconjurător• Să aibă abilități de coordonare și relaționare• Să aibă abilități de negociere si vanzare• Să poți lucra autonom• Să ai bune abilități de comunicare și sa fi proactiv• Să respecți termenele limitaDescrierea jobului Ce va face:• Are obligația să organizeze desfășurarea activității de producție în deplina siguranță pentru muncitorii pe care îi conduce , fiind răspunzători pentru aplicarea regulilor de protecția muncii având în acest scop următoarele obligațîi:• Completarea corecta a rapoartelor cerute, asigurandu-se de corectitudinea datelor furnizate• Este responsabil de urmărirea personalului din subordine în vederea optimizării activitățîi acestuia• Este responsabil pentru instruirea și dezvoltarea personalului din subordine• Răspunde de folosirea și gospodărirea corecta a echipamentelor respectând cu strictețe scopul lor• Are obligația de prospectare a zonei în care punctul
SKILLD BY EJOBS

Sap Application Management Consultant


Candidatul ideal Completed technical studies or adequate vocational training Experience in project or sub-project management of small to medium-sized projects in the SAP environment SAP Landscape (Charm, Basis , Solution Manager, etc) and related tools for AO Customer-oriented appearance and good argumentation and presentation skills Solid knowledge around hardware and network architecture Good German and English language skillsDescrierea jobului SAP Basis is a critical part of the SAP landscape, which manages essential functions, and it just so happens that we are now in search of an enthusiastic Administrator with the skill set detailed below: Act as a link between the client and the SAP Basis-/ Network-/ Monitoring teams Plan team's activities (e.g.: releases, etc) in collaboration with the client Offer support for Release phases of the project (frequently outside of working hours too) Ensuring stable system landscapes and guaranteeing smooth SAP operation Consulting with custom
MSG SYSTEMS ROMÂNIA S.​R.​L.​

Coordonator Regional Vanzari Retail - Cluj


Candidatul ideal Absolvent/a de studii superioare si/sau absolvent/a de cursuri de pregatire post-universitara, preferabil in domeniul bancar, financiar, economic, juridic;Experienta in domeniul financiar-bancar si specific in activitatea de vanzare;Experienta de management al unei unitati bancare;Cunostinte de limba engleza cel putin la un nivel intermediar;Cunostinte utilizare pachet MS Office (Word, Excel, Power Point);Cunostinte privind legislatia specifica de baza emisa de autoritatea de reglementare in sistemul bancar.Descrierea jobului Coordoneaza si participa in stransa colaborare cu Directorul Regional la alocarea obiectivelor de vanzare pe unitatile din Regiune (segment persoane fizice);Implementeaza, impreuna cu managementul unitatilor din regiune si Directorul Regional, actiuni de promovare in scopul indeplinirii obiectivelor cantitative si calitative stabilite pentru unitatile din regiune;Identifica oportunitati de dezvoltarea a unitatilor din regiune;Realizeaza obiectivel
ALPHA BANK ROMANIA SA

Account Manager


Candidatul ideal 📢 Ne mărim echipa de vânzări!🔎 Căutăm colegi pentru a completa echipa noastră de vânzări din #Cluj. Dacă îți place să comunici cu oamenii, ești o fire proactivă și mereu în căutare de soluții la probleme, atunci vrem să te cunoaștem.📧 Aplică aici sau trimite-ne la [email protected] un e-mail în care să ne povestești de ce ești candidatul ideal și să ne surprinzi cu CV-ulDescrierea jobului 💻 Cum arată o zi din viața unui Account Manager One Source?• Comunică cu cliеnții din portofoliul One Source prin intermediul tеlefonului si e-mailului.• Ajută clienții să găsească soluțiile și echipamentele necesare pentru nevoia acestora.• Ascultă atent nevoile clientului, înțelege și empatizează cu acestea.• Comunică informațiile corecte către clienți despre echipamentele și soluțiile din portofoliul One Source Solution.• Urmărește livrarea comenzilor și încasarea facturilor la termen.✍️ Abilitati Account Manager One Source• Să fie o persoană dinamică, cu abilități dе comunicare,
ONE SOURCE SOLUTION SRL

Media netă estimată pe baza celor 1629 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Large Corporate Relationship Manager - Cluj-napoca


Candidatul ideal SCURTA DESCRIERE:In rolul de Manager Relatii cu Clientii (sau pe scurt, CRM) vei avea oportunitatea de a lucra in echipa de Vanzari Large Corporate din cadrul Libra Internet Bank. Principalul obiectiv al echipei este acela de a oferi potentialilor clienti Large Corporate solutii financiare potrivite nevoilor business-ului (credite, pachete de servicii operationale etc.). Cei care indeplinesc cu succes acest rol, sunt cei carora le place sa interactioneze cu cei din jur, sa comunice si care sunt foarte buni negociatori. Satisfactia in vanzari provine din dezvoltarea portofoliului de relatii si de suportul oferit clientilor. Salariul de incadrare pentru rolul de Manager Relatii cu Clientii Large Corporate este in intervalul de 11000 lei brut si 18000 lei brut, in functie de experienta profesionala si gradul de potrivire cu cerintele rolului.CERINTE:- Ai abilitati puternice de comunicare, vanzare, negociere si persuasiune;- Te caracterizeaza proactivitatea si perseverenta
LIBRA INTERNET BANK SA

Area Sales Manager Cj Bn Ab


Candidatul ideal Cautam o persana motivata capabila sa coordoneze echipa de vanzariOferim salariu motivant si bonusuri pe masura performantei.Descrierea jobului - Urmareste realizarea planului de vanzari fata de targete stabilite impreuna cu echipa pe care o coordoneaza;- Organizeaza insotirea pe teren si pregateste echipa sa la standardele cerute- Se asigura ca Agentii de Vanzari, Soferii-Distribuitori sunt bine motivati .- Optimizeaza reteaua de distributie;- Coordoneaza si inbunatateste modul de lucru al Agentilor de Vanzari- Pe baza documentatiei , sub indrumarea Directorului de Vanzari , recomanda si modifica organizarea rutelor si a zonelor;- Pastreaza un contact permanent cu clientii- Colaboreaza cu celelalte departamente pentru a asigura o relatie de munca cat mai eficienta;- Controleaza si monitorizeaza activitatea echipei de vanzari. Se asigura de completarea rapoartelor de activitate : routig-uri zilnice ; rapoarte zilnice; Foi de parcurs .- Supravegheaza intrebuintarea si m
CHIS CHIS S.​R.​L.​

Digitalization Project Manager,​ Cljp


Candidatul ideal The Project Manager is responsible for the overall success of the project including achieving high levels of business team satisfaction, delivering on time and within budget and scope, through managing the project milestones, resources and improving key reporting metrics.You coordinate and assist the allocated resource pool (3-6 colleagues) for digitalization topicsSupport in creation and development of small-scale automations and applicationsYou assist in the education of various business partners on analysis methodologiesYou are responsible of mining data from primary and secondary sourcesYou conduct analysis of manufacturing data information, identifying patterns, trends and translating those into actionable insights.You prepare reports for engineering and management that effectively communicate trends, patterns, and predictions using relevant data.You are creative and think outside the box and recommend innovative solutions to a wide array of manufacturing problems
ROBERT BOSCH SRL

Asistent Manager Cu Experienta Divizia Salubritate


Candidatul ideal Ce cunostinte si aptitudini te ajuta sa ai succes deplin în acest rol: Absolvent al unei forme de invatamant superioare (preferabil economic, tehnic); Experienta financiar contabila si in facturare- avantaj; Bune abilitati organizatorice si sa rezolve problemele cu rapiditate; Abilitati foarte bune de comunicare si de lucru in echipa; Rezistent la munca sub presiune; Persoana responsabila, integra, orientata catre atingerea obiectivelor; Experienta in lucrul cu sistemul de achizitii publice SEAP – avantaj; Cunostinte privind softurile de gestiune (Soft 1 -constituie avantaj); Cunostiinte PC – Excel mediu; Cunosti limba engleza la nivel mediu;Descrierea jobului Ce asteptam de la tine: Sa asiguri suport in activitatea administrativa a diviziei, fiind un suport operativ si administrativ al managerului de divizie; Sa gestionezi informatiile, sa creezi si sa actualizezi bazele de date; Sa intocmesti diferite situatii, rapoarte personalizate, solicitate de managerul diviziei
AX PERPETUUM IMPEX SRL

Store Manager Optometrist - Optiblu Cluj Vivo


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui lider pasionat și dedicat pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Store Manager Optometrist in magazinul OPTIblu Cluj Vivo.Cerințe principale: Experiență anterioară în managementul unei echipe în domeniul retail, de preferat optică medicală sau domenii conexe - minim 1 an; Diploma (+ ALP) si experienta ca optometrist - minim 1 an; Abilități excelente de comunicare și relaționare cu clienții; Abilități solide de organizare și gestionare a timpului; Capacitatea de a crea și implementa strategii de vânzare pentru atingerea obiectivelor financiare; Capacitatea de a coordona și motiva echipa pentru a oferi servicii excelente clienților.Responsabilități cheie:• Gestionarea eficientă a operațiunilor magazinului pentru a asigura performanța optimă.• Determinare de dioptrii;• Asigurarea unui mediu de lucru productiv și motivant pentru echipă.• Dezvoltarea și implementarea strategiilor de vânzare pentru a crește veniturile și profitabilitatea.•
OPTICAL INVESTMENT GROUP S.​A.​

Farmacist - Medical Information Manager


Candidatul ideal - absolvent al Facultăţii de Farmacie- 2 ani in domeniul in industria farmaceutica si/sau in domeniul farmacovigilență- cunoştinţe de limba engleză - nivel avansat (C1)- cunoștințe pachet Microsoft Office Descrierea jobului Obiectivele postului:Responsabil pentru mentinerea sistemului de farmacovigilenta in Romania. Planifica si elaboreazadocumentatiei cu specific medical si privind siguranta referitoare la produsele companiei si vareprezenta interfata cu piata de farmaceutice din Europa. Va asigura evaluarea reclamatiilor decalitate din Regiunea II.Responsabilități principale: - Este responsabil local pentru farmacovigilența în România (declarat la ANMDM) și va mențineun sistem pentru colectarea informațiilor despre reacții adverse la produsele comercializate înRomânia- Urmarește listele emise de Agenția Europeană a medicamentului pentru RPAS- Va monitoriza paginile de internet ale agentiilor europene pentru identificarea informatiilor desiguranta noi pentru alinierea
TERAPIA SA

Assistant Manager /​secretariat


Candidatul ideal Abilitatile candidatului ideal :1. **Comunicare excelentă:** Capacitatea de a comunica eficient cu pacienții, colegii și alți profesioniști din domeniul medical este esențială.2. **Organizare:** Capacitatea de a gestiona programele de întâlniri, rezervările pacienților și alte aspecte administrative ale cabinetului.3. **Cunoștințe de bază în domeniul medical:** Deși nu este necesar să fie medic, o înțelegere a terminologiei și a proceselor medicale poate fi utilă în interacțiunile cu pacienții și colegii.4. **Abilități tehnice:** Cunoștințe de bază în utilizarea computerului și a software-ului de birou pentru gestionarea documentelor, programelor și a altor sarcini administrative.5. **Empatie:** Capacitatea de a trata pacienții cu respect, înțelegere și empatie în timpul interacțiunilor cu ei.6. **Confidențialitate:** Respectarea confidențialității și a regulamentelor privind protecția datelor medicale este esențială într-un mediu medical.7. **Gestionarea stresului:**
RADERM S.​R.​L.​

Asistent Store Manager /​ Supervizor - Cluj (m/​f)


Candidatul ideal Profilul candidatul cautat pentru ocuparea functiei de Asistent manager magazin din cadrul companiei Puma Sports Romania, este urmatorul : Studii medii finalizate Spirit de echipa, atitudine proactiva si flexibilitate; Amabilitate fata de clienti si colegi; Rezistenta la sarcini repetitive si oboseala; Atitudine pozitiva; Cunoasterea limbii engleze de nivel mediu; Aptitudine si disponibilitate de a invata lucruri noi si de a face fata provocarilor; Experienta anterioara pe un post similar de minim un an de zile.Dacă esti o persoană flexibilă, deschisă și dedicată, PUMA iti oferă sansa sa lucrezi pentru cel mai cool brand de articole sportive, intr-o echipa dinamica si cu multa voie buna!Descrierea jobului Colegii tai te vor astepta in magazinul PUMA din Cluj .Responsabilitati Asistent Manager: Ofera asistenta si indrumare clientilor in privinta articolelor PUMA oferite spre vanzare Asigura necesarul de marfa la raft Actualizeaza etichetele de pret si afisele promotiona
PUMA SPORTS ROMANIA SRL

Designer Media – (pim) Managementul Informatiilor De Produs


Candidatul ideal studii universitare finalizate (de preferință cu accent pe științe economice / marketing, inginerie economica, design industrial, inginerie industriala sau calificare similara în domeniu) PIM contribuie la creșterea vânzărilor prin publicarea de date mai detaliate despre produse pe canalele de vânzare și de marketing, aducând astfel produsele în atenția unui număr mai mare de clienți Interes de a lucra cu o gamă diversificată de produse într-un mediu tehnic experiență în utilizarea programelor de grafică precum Acrobat, InDesign, Photoshop și Ilustrator sau interes pentru familiarizarea cu acestea Capacitatea înțelege rapida și mod de lucru structurat și atent. Cunoștințe solide de limba engleză, cunoașterea limbii germane constituie avantajDescrierea jobului Activități Elaborarea, administrarea și actualizarea cataloagelor și broșurilor tehnice în domeniul imprimat (la nivel național și internațional) Realizarea layout-urilor de cataloage utilizând baze de date și Ado
GUHRING SRL

Coordonator Zonal Operatiuni - Cluj


Candidatul ideal - Studii superioare;- Abilităţi de operare în programele Microsoft Office;- Experienţă pe un post similar – 3-4 ani;- Abilități de comunicare și planificare;- Atenție la detalii, spirit analitic, autoorganizare;- Permis de conducere si disponibilitatea de deplasare.Descrierea jobului - Participa la elaborarea planurilor operationale si asigura bunul mers al activitatii in cadrul depozitelor alocate;- Asigura atingerea obiectivelor operationale si respectarea politicilor operationale ale companiei in cadrul zonei deservite;- Asigura instruirea teoretica si practica a subcontractorilor - organizeaza training-uri operationale specifice companiei;- Monitorizeaza si evalueaza activitatea si rezultatele subcontractorilor si asigura interventia pentru indicatorii de performanta cu realizari slabe;- Face verificari, efectueaza vizite si controleaza depozitele alocate si propune solutii in vederea eficientizarii activitatii;- Este responsabil de buna intretinere si functionare
DYNAMIC PARCEL DISTRIBUTION SA

Business Development Coordinator,​ Cljp


Candidatul ideal Personality: You are well organized, focused and able to meet strict deadlines Your mindset is based on improvement and growth You are good communicator with the ability to interact with different interfaces, on different levels / entities You bring positive attitudeEducation: University degree in Engineering or EconomicsExperience and Skills: Experience with electronics manufacturing with focus on line/product planning Investments budget planning and tracking detailed knowledge Ability to coordinate investment activities including regular reporting and follow up of related KPIs Ability to provide specific trainings and to offer support on ordering process or investments related topics Structured and analytic approach with high focus on details General knowledge of project management General knowledge of problem solving Entrepreneurial thinking Ability to deal with conflicts Capable to work independently SAP experience in P72 system with focus on specific transactions
ROBERT BOSCH SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 190 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.